części samochodowe nanodatex

opel vectra pompa vacum

Pytania i odpowiedzi: opel vectra pompa vacum

OPEL VECTRA B Elektrozawory Przepływomierz coś dziwnego

Cześć Temat wałkowany na wielu forach ale... Znalazłem bardzo fajny opis jak przeczyścić te elektrozaworki link poniżej httpforum.samnaprawiam.comczyszc...dti-vt2078.htm Myślę że nie tylko mi się przyda Jednak nigdzie nie mogę znaleźć czy czyści się je przy podpiętym aku czy musi być odłączony czy to nie ma znaczenia Jednak mam pewne pytanie Od czasu do czasu (czyt. bardzo rzadko)

Witam odnośnie elektrozaworów u mnie tez nie świecil sie check i auto mialo totalnego muła okazała sie padnieta pompa vacum (koszt uzywki 100-150 zł) wiec taka moja rada jedz do mechanika i niech ci vacumetrem zmierzy jakie podcisnienie daje pompa vacum powinno byc minimum -0.8 bar. No i oczywiscie posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i te gumowe nakładki ktore łącza sie z węzykiem

OPEL VECTRA B pompa vacum

Witam mam taki problem że odłączając od dolnego króćca pompy vacum wężyk kapie mi cały czas olej. Dodam ze w każdym wężyku i elektrozaworku jest tez pełno oleju. Czy jest jakaś inna możliwość niż wadliwa pompa vacum I jeszcze jedno czy pompa z vectry C podeszłaby pod vectre B z silnikiem x20dth

powiedz dlaczego tam zaglądałeś jaka była przyczyna i jakie jest podciśnienie bo pompa powinna zaciagać powietrze z zaworków a tam nie ma oleju

generalnie auto sie kiepsko zbiera i pokazuje check engine z bledem recyrkulacji spalin wiec sprawdziłem typowa usterkę. Okazało się ze z pompy vacum cieknie olej dla tego sadze ze jest do wymiany

OPEL VECTRA B pompa vacum a zużycie oleju

VB 22 DTI mam pytanie czy uszkodzona pompa vacum może mieć wpływ na zwieklszone zużycie oleju silnikowego jak tak to jaki jest tego mechanizm pozdrawiam aw

Ja szczerze mówiąc nie spotkałem się z czymś takim że by pompa vacum była winna za większy pobór oleju Napisz ile Ci tego oleju pije

w którym miejsu umiejscowiona jest pompa vacum bo coś zaczeło mi szumieć myślałem że to rozrząd ale mechanik powiedział że to moze być poma vacum u góry za rozrządem

pompa vacum nie powinna zużywać oleju no chyba że ma wyciek i gubi olej W DTI pompa vacum jest przy głowicy po przeciwnej stronie niż rozrząd napędzana wałkiem rozrządu

OPEL VECTRA B Problem z EGR Błąd P400

witam mam problem ze swoim autem. otóż czasem włącza mi się lampka check engine i wtedy auto traci moc. zapala sie na 1-4 sek i gdy gaśnie wszystko wraca do normy (zazwyczaj na postoju nigdy podczas jazdy). podpinałem pod komputer i wyszedł błąd P400 (PO400). mechanik powiedział że to może być problem z EGR lub czujnikiem wałka rozrządu. może to jest jednak problem z sondą lambda

U mnie okazała sie padnieta pompa vacum jak macie problemy z egr to radze jechgac do jakiegos mechanika i sprawdzic podciśnienie jakie daje pompa vacum powinno byc minimum -0.8 bara. Pozdrawiam

OPEL VECTRA B problem z egr

witam mam problem moja vb 2.0dti straciła mocpodłączyłem do kompa bład egrwyczysciłem zawór potem wymieniłem cewke do której idzie przewód od egr i nic czek na chwile gasnie jest troszke lepiej i znowu sie zapala a obroty dochodza do 2 tysiecy i potem trodno ja wkrecicwyzejpod góre to wogóle masakraprosze o rady i pomoc bo pseudo mechanicy pewnie beda chcieli mnie wykroic.pozdrawiam i z

moim zdaniem winny jest ktoryś elektrozawór albo ten obok akumulatora (ten blizej lampy) albo ten niedaleko turbo przykrecony do osłony amora. Ten obok turbo mozna łatwo wyeliminowac spinasz te 2 wezyki ktore ida do elektrozaworu na krótko po prostu omijając elektrozawór. nie wiem czy da sie tak zrobic z tym obok akumulatora... Bo jesli ci wywala bład egru a egr masz sprawny to zepsute musi

diagnoza skonczona padła pompa vacum i po problemie 50 zł i 15 minut roboty

OPEL VECTRA B Tryb awaryjny przy 140kmh 2.0DTI

Witam Mam taki problem jadąc swoją wercią tak 130-140 kmh zapala się check i wchodzi w tryb awaryjny .Tech gada za jakis błąd krytyczny(podcisnianie) Wymieniłem rurki te plastikowe podcisnieniowe i dzisiej wsadziłem na próbe wszystkie te elektrozawory od kumpla z werci i to samo 140 i chek zgasze wyciagne kluczyk wsadzam i odpalam i jedzie zas do magicznej granicy 140 Ma ktos jakis pomysł co to może być

Sprawdz ciśnienie a raczej podciśnienie jakie daje pompa vacum. U mnie z podobnymi objawami okazało się że to pompa vacum. Nowa niestety droga (ponad 1000 zł)

OPEL VECTRA B [2.0 dtl 96] check engine zapala i gaśnie

witam. Moja viki ma mały problem otóż jak silnik się zagrzeje do temp 80 stopni to czasem podczas jednostajnej jazdy potrafi się zapalić "pomarańczowa kontrolka" check ale po zgaszeniu samochodu czy wyhamowaniu silnika gaśnie ona. Czas trwania palenia kontrolki rośnie wraz z temp otoczenia silnik po zapaleniu się pontrolki chodzi jak zwykle czyli jak "muł bagienny" chciałem

EGR wyczyściłem przepływomierz czyściutki. Jakis sposob na sprawdzenie poprawnosci dzialania tych elektrozaworkow Dodam ze wczesniej po wcisnieciu gazu na ponad 2tys obrotow check gasl natomiast teraz nic nie dziala.Czy jest opcja ze pompa vacum nie spelnia swojej funkcji i nie ma okreslonego podcisnienia Jak odlaczylem ten wezyk z pompy vacum do ktorego jest podlaczony trojnik ktory rozdziela

OPEL VECTRA B vacum pompa

Witam Panowie wymieniałem szoty na alternatorze w VB 1.7 isuzu i ten oring który jest między altkiem a vacum pompom był lekko zużyty więc stwierdziłem że się nada złożyłem wszystko do całości no i niestety cieknie bardzo nie bardzo ale trzeba by zrobić. Takie mam 3 proste pytania 1. ) co to za czarny płynolej cieknie z tej pompy olej silnikowy raczej nie możliwe a płyn do wspomagania

OPEL VECTRA B Elektrozawory

hej właśnie wczoraj walczyłem z elektrozaworami. jak się okazało dwa z nich były zabite totalnie olejem więc wyczyścić trzeba było je dokładnie. w środku jest taka siatka która miała brud z olejem i zatykało mi go co powodowało wyrzucanie check że błędna wartość sygnału zaworu EGR. poza tym w samym zaworze w środku też był olej więc go wydmuchałem. moja rada jak wyjmiecie

witam Mierzylem vacum pompe ma 0.5 bara a po przegazowaniu 0.7- 0.75 auto wogole nie ma mocy elektrozawory wymienione (85% szczelności) EGR 90% szczelnosci czyli wystarczająco podmienilem przeplywomierz i dalej to samo Jak myslicie to pompa vacum

Pierwsze co to przeczyscic zawor egr a potem dobrze jechac sprawdzic w jakiej kondycji jest pompa vacum. W sumie jak dobrze pamietam to o bledzie recyrkulacji spalin juz duzo bylo

OPEL VECTRA B 2.0 DTI zapalanie się kontrolki i spadek mocy

W ostatnich dniach zaczęła mi często zapalać się kontrolka od spalin (pomarańczowy ideogram kształtem przypominający silnik) Dzieje się to najczęściej przy rozgrzanym silniku i w zakresie niższych obrotów tj 2 tys i mniej gdy dodam gazu to po chwili gaśnie lecz niestety jest wyczuwalny niedostatek mocy tak jakby turbina nie dawała w pełni efektywnej jak dotychczas pracy. Kiedys ta kontrolka

Podpinam sie pod temat - mam identyczny problem. Przy dluzszym trzymaniu hamulca wyskoczyl mi również chec poza tym spadek jakby mocy nie czuje tak wyraźnie włączającej sie turbiny - na niskich obrotach podczas np postouja zapala się chec a gdy dam gazu gaśnie. Jadnak nie zauważyłem aby hamulce gorzej chodziły auto jeździ pali bez problemów... ---------- Post dodany 29-04-2013 o 0607

OPEL VECTRA B Awaria silnika.. Elektrozawór

Witam. posiadam vectra b 20 dtl z 97 r wersja ok 90 konna. samochód gdy jest zapalany gdy jest zimny sprawuje się znakomicie można jeździć i nic się mu nie dzieje. Jednak gdy się zagrzejei go zgasimy i zapalimy ponownie to zaczyna go dlawic brakuje mocy oraz strasznie kopci . Ale to tylko na kilka sekund bo zapala się awaria i przechodzi silnik w tryb awaryjny... Jednak po jakimś czasie gaśnie

koledzy prosze pomozcie bo mam podobne opjawy bledy na poczatku tez te same wywalilo poczyszczone elektro zawroki ssacy rurki i dalej to samo pompa vacum bije do 0.95 . ale auto po rozgrzaniu jak postoi godzinke dwie po odpaleniu glupieje sie dlawi i zapalaa sie check a po przejechaniu 1 km chec gasnie i auto zpaier... dalej ... co moze byc pompa wtryskowa pada czy co prosze pomzocie

OPEL VECTRA B nieregularne obroty

problem z silnikiem -nieregularne obrotyzapala sie czekauto gaśnie czy ktos moze mi pomoc z tymi obrotami co moze byc przyczyna skazowka od obrotomierza spada do zera a czasami powyzej 1500 tys pali sie czek auto czesto gasniepomocy

co do gasniecia niektorzy mowie ze moze byc pompa vacum(podcisnieniowa) zobacz czy czasem w wezykach podcisnieniowych nie znajduje sie olej. jesli tak to bedzie do wymiany pompa bo w podcisnieniach nie moze znajdowac olej bo wtedy nie beda dzialac zaworki podcisnieniowe. jesli to nie pomoze zobacz czy wszystkie zaworki dzialaja. pierwszy przy kolektorze ssacym drugi przy turbinie i trzeci i czwarty przy akumulatorze powinny (terkotac)

OPEL VECTRA B ...problem z hamulcami

...witam wszystkich i prosze o jakas porade moze ktos z was sie z czyms takim spotkal ... jestem szczęsliwym posiadaczem very 2.0 Dtl z 98 r i ostatnio mam problem z hamulcamia dokładniej mówiąc jadąc w korku z mała predkościa moje malenstwo potrafi zblokowac wszystkie cztery koła - dosłownie tak jakby był reczny zaciagniety - ale na wszystkie cztery buty - i pedał hamulca robi sie twardy jak sciana a co najgorsze podczas podlaczenia komputeranie wykazal on usterek

Może pompa vacum dostała Może sama pompa hamulcowa Ciężko stwierdzić i na początek odpowietrz hamulce

OPEL VECTRA B obieg wewnętrzny

witam mam problem z obiegiem wewnętrzym działa tylko wtedy jak chodzi pompa vakum jak pompa sie wyłacza to przestaje mocniej dmuchać dlaczego tak jest gdzie jest awaria

co masz na mysli piszac pompa vacum u mine nic takiego nie wystepuje ze jak przestaje cos chodzic to przestaje mocniej wiac klime masz manualna czy automatyczna

jak jest zimne auto czyli rano z nocy jak zapali silnik pracuje pompa vacum(tak sie chyba nazywa) i wtedy działa obieg wewnętrzny jak przestaje chodzić ta pompa to wtedy też niechodzi obieg wewnetrzy klima manualna

OPEL VECTRA C Opel Signum 3.0 CDTI - "przerwy" w mocy

Witam. Mam nadzieję że nie powtórzę tematu ale napisze o pewnym problemie Otóż posiadam Opla Signum z silnikiem Y30DT i automatyczną skrzynią biegów. Problemem jest to że czasami od ok 3000 do 3500-3800 obrotów i głównie przy wysokim obciążeniu silnik ma jakby przerwy w mocy i skokowo przyspiesza i delikatnie poszarpuje - silnik dojdzie do pewnych obrotow na chwile przy nich zostanie

Owszem masz rację. Nie szukałem za dużo informacji o tym bo zwyczajnie nie miałem czasu żeby do tego usiąść wolałem zapytać i dostać odpowiedź przepraszam za powtorke. Ale mimo wszystko chcąc odświeżyć temat po wymianie zaworka przed pompa vacum problem jednak ucichł i auto wrociło do formy pozdrawiam wszystkich

OPEL VECTRA B Proszę o wskazówki

Witam zakupiłem około miesiąca temu vectre B rok 1999 wersja na 100rocznice opla silnik 20 82km di. Po przejechaniu nim ok. 600km nastąpiło co następuje na początku wyświetlało kontrolkę od Egr zapalał się CHECK a podczas jazdy chwilowo komp. pokładowy pokazywał sprawdź olej. Oczywiście zaraz komunikat znikał jak i sam CHECk a olej ciągle jest wporządku w normie. Pozatym bład wyskakuje

właśnie problem w tym że w tym moim pseudo mieście są sami pseudo fachowcy. Ten u którego teraz stoi vectra sprawdził wszystkie te wężyki i tam był olejwyczyścił to ale nadal to samo. Nie mam gdzie sprawdzić czy to ta pompa vacum ale skąd w niej olej się wziął Jeśli chodzi o kontrolkę to pali się ta z pomarańczowych znaczkiem jakby silnikanie jest od EGR

OPEL VECTRA C Zagadkowa część

Witam Jestem posiadaczem Vectry B ale mój dziadek ma Vectrę C. Ostatnio zauważył mały wyciek. Zlokalizowaliśmy skąd cieknie. I tutaj rodzi się pytanie. Co to za część Jak się nazywa za co odpowiada Poniżej zdjęcia tego czegoś

w dieslu 2.2 w tym miejscu jest pompa vacum .ale to nie ten silnik

OPEL VECTRA B 0400 i 1590 szarpie POMOCY

Witam mam ost problemy z podcisnieniem mianowicie podczas jazdy na rownych obrotach zaczyna szarpac jakby sie dlawil i po chwili wali checkiem 0400 jak dodam gazu wszystko wraca do normy i nie szarpiepodlaczalem go pod kompa podczas jazdy i zauwazylem w parametrach EGR ze na wolnych i niskich obrotach rzedu 1200 a 1800 obr EGR sie otwiera tzn rosnie i jesli dojdzie do 55% wtedy zaczyna szarpac jak

kolektor czyszczony rok temuwezyki wszytkie powymienianepompa vacum nowa kupiona...

OPEL VECTRA B Podcisnienie.Problem.Nie ma mocy

Witammoże ktoś pomoże mam vectre 1998 2.0 dti no i na biegu jałowym zapala się kontrolka check engine po ruszeniu np z świateł nie ma mocy dopiero gdy jest moment jak turbina ma się załączyć delikatnie popuszczę pedał gazu kontrolka gaśnie i jest ok (ale też nie zawsze) czasami w trakcie jazdy wyłanczam silik i zapalam wtedy jest ok do najbiszych światełpodpiołem go pod kompa i pokzuje

OPEL VECTRA B [2.0 dtl] brak mocy

witam od niedawna mój opelek zaczął się toczyć bardziej ospale niż zwykle wstepnie co zdagnozowałem to to że - silnik nie wkręca sie na zimnym pow. 4.5 tyś ( na gorącym 5.300) - w rurze turbo po przegarowaniu występuje podciśnienie dopiero po puszczeniu gazu wąż się robi twardy i słychać turbo - czasem sie zapali check engine ale znika po chwili -auto pali normalnie brak dymu z

Tak jak pisze Pony81 najlepiej jakbyś podpiął się pod kompa i sprawdził błędy. Obstawiam P0400 - Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Zanim zaczniesz czyścić zawory EGR-a itd. sprawdź dokładnie wszystkie przewody podciśnienia szczególnie te gumki które są na końcu każdego przewodu ponieważ lubią pękać i pompa vacum zaciąga powietrze z zewnątrz. Tutaj masz schemat

OPEL VECTRA B zagatka

Witam Jak się nazywa srebna część która przymocowana jest po prawiej stronie wygląda w kształcie koła ma trochę żółtego koloru na górze Silnik 20Dti ECOTEC

Wg mnie też to pompa vacum. A co pewnie olej się sączy od spodu zgadłem

OPEL VECTRA B Moja Viki dziwnie pracuje.

Witam. Zakupiłem Vectrę B 2.0 DTI. 2001 rok 170kkm wersja ELEGANCE. Przyjechała z Belgii. Mam ją tydzień. Od wczoraj dziwnie pracuje. Po 1. Na dwójce podczas przyspieszania czuć turbo od około 2 rpm natomiast po przekroczeniu 25 rpm zachowuję się tak jakby ktoś kopnął mnie w plecy. Na trójce też jest to odczuwalne ale jakby mniej. Po 2. Silnik zaczął głośniej pracować. Chodzi

Witam ponownie. Po pół roku użytkowania muszę powiedzieć że chodzi chyba dobrze. Turbo ładnie dmucha lubię ten dźwięk. Ogólnie jestem raczej zadowolony. Mam natomiast kilka pytań (pewnie nie w tym dziale ale zaryzykuję) 1. Pasowałoby pewnie wymienić filtr paliwa. Nikt nie chce się podjąć Jak się do tego zabrać Zrobię to sam czy szukać fachowca A może ASO Ktoś może coś podpowiedzieć

Nikt się nie chce tego podjąć z racji tego że bardzo łatwo zapowietrzyc cały układ a jak juz do tego dojdzie to potem jest w pyte robot. Po kolei trzeba odkręcić pokrywe filtra wyjąć ostroznie stary filtr potem włożyć nowy i zalać paliwem do przebrania i zakręcić pokrywę nastepnie odpalić i przez dłuższą chwilę przegazować...wydaje sie proste ale nie zawsze sie udaje Poceniami

OPEL VECTRA B silnik nie ma mocy

Witam wszystkich. długo szukałem odpowiedzi na moje pytanie i bijcie mnie ale nie znalazłem. dlatego zdecydowałem się założyć nowy temat.... mój problem polega na tym iż mój bolid nie ma mocy do puki nie załączy się turbina silnik jest prawdziwym mułem... ledwo co rusza pod górkę a na stromym podjeździe aby wogóle ruszyc muszę na pół-sprzęgle żeby turbina się właczyła bo

Ja też ze swoim się borykam. W piątek jadę na kompa chociaż nic mi nie świeci ale niech mi to sprawdzą i odrazu sprawdzę sobie przepływkę i ciśnienie jakie podaje pompa vacum. Mam nadzieje że będę wiedział już co tam się dzieje. Nieraz jest tak że silnik ładnie chodzi a nieraz na 1 biegu zamula. Chyba że dam mu sporo gazu na pół sprzęgle to idzie ładnie.

OPEL VECTRA B Olej w wezach turbiny

Witam mam takie pytanie czy w rurkach co odchodza od turbiny pompy vacum i zaworkow takie cieniutkie czarne powinien byc olej czy nie Pniewaz swieci mi sie kontrolka check (pomaranczowy silnik) i nie mam mocy. Mechanik powiedzial mi ze to moze byc pompa podcisnieniowa vacum poniewaz ona moze brac olej i zatykac zaworki. Czy to moze byc prawda Czytalem troche na forum i znalazlem ze to moze byc takze

pompa vacum zasysa powietrze więc nie ma możliwości żeby wtłoczyła do wężyków olej. Jedynym miejscem którym może dostać się olej do wężyków jest zawór EGR.

OPEL VECTRA B bujająca turbina ...

Mam od pewnego czasu pewien problem z viki. Gdy zbliża się do około 1500 - 2000 obrotów to zaczyna "bujać" autkiem. Tak jakby turbina załączała się i po ułamku sekundy odłączała - buja tak kilka razy nim się włączy. mam wrażenie że turbina chce zacząć robić ale nie może. Dzieje się tak na każdym biegu gdy obroty spadną poniżej 2000. Podobna sytuacja jest na wyższych

Miałem to samo jak opisuje GallAnonim rozwiązałem to tak - byłem u magika podłączył do kompa nic nie wykazało. Sprawdził przyrządem do podciśnienia stwierdził że pompa vacum daje dobre ciśnienie lecz za długo jej to schodzi dlatego tak buja. Wymieniłem na używkę - było lepiej ale niewiele podejrzewam że magik nie do końca miał racje. Poczytałem forum - wyczyściłem cały układ

OPEL VECTRA B Późne turbo.

Witam. Wstępniakiem tylko zaznaczę że opcja "szukaj" była w użyciu . A teraz do rzeczy VB 2001 2.0 DTI Turbina włącza się od mniej więcej 2600 obrotów czasem mam wrażenie że nawet później. Ciągnie tak też jakby słabiej ostatnimi czasy na trzecim biegu do 4000rpm. dochodzi dochodzi i dochodzi... Pytanie czy to jest objaw padającego przepływomierza czy nie ma takiej opcji

Witam podepne sie pod temat ostatnio przerabiam taki wlasnie zachowanie samochodu bo akurat mam dti moj tatusiek i 3 kumpli 4 ma 1.9 jtd i objaw w kazdej ten sam i problemy podobne podcisnienie w 1 byla pompa vacum uwalona i olej pompuje w przewody co opoznia reakcje. W 2 byly poprzecierane te ciekie przewody a reszta padniete zawory podcisnienia poszukaj na forum z mojej obserwacji wnioskuje ze zaworki

OPEL VECTRA B P0400 - foto odłączony wężyk co do czego.

Witam Serdecznie. Od miesiąca jestem posiadaczem vectry B x20dth no i wiadomo chcę wszystko doprowadzić do ładu. Od samego początku po zapaleniu samochodu po jeździe bądź np. na światłach czy przed przejazdem zaświecał mi się check i gasł po ruszeniu i przekroczeniu 1500-2000 obrotów. Jak zapaliłem ciepły silnik to zaświecał się po ok 10 sekundach. Wczoraj byłem na kompie i pokazało

Mógłby mnie ktoś zlokalizować i powiedzieć gdzie znajduje się pompa vacum No i wygląda na to że dlatego miałem odłączony ten wężyk od siłownik klap zawirowania powietrza bo jest on chyba uszkodzony coś on takie luzy ma... ----------- Dodano ----------- W dziale technika VC jest temat o otwartej przepustnicy i miękkim gaszeniu silnika czy ten element siłownik klap zawirowania powietrza właśnie do tego służy

[quotevicher834759]Mógłby mnie ktoś zlokalizować i powiedzieć gdzie znajduje się pompa vacum No i wygląda na to że dlatego miałem odłączony ten wężyk od siłownik klap zawirowania powietrza bo jest on chyba uszkodzony coś on takie luzy ma... Luzy nie są istotne istotą jest czy mebrama siłownika jest szczelna i czy w przewodzie podciśnieniowym jest prawidłowe podciśnienie aby poruszać klapami steruje elektrozaworek taki sam jak do EGR nawiasem mówiąc są one zamienne.

OPEL VECTRA B Dziwny hamulec

Problem jest następujący. Przy kilkakrotnym wciskaniu pedału hamulca robi się coraz twardszy tz. jak hamuję rzadko to jest ok ale jak wcisnę hamulec kilka razy to kamień. ABS otrzywiście wtedy nie działa bo nie ma szans gwałtownie zachamować. Servo raczej działa bo jak zapalam silnik to pedał lekko wpada. W servisie byłem na przeglądzie w grudniu zeszłego roku to mówili że parametry płynu ok. Ktoś miał podobny problem.

Nie chciałbym wprowadzać w błąd ale coś mi się zdaje że skoro to vacum pompa (czyli pompa podciśnienia) która wytwarza podciśnienie (zaciąga do środka) to jeśli jedno wyjście jest puste nie zaślepione to raczej nie działało. Teraz najprawdopodobniej pada już całość bo podzespół działa niezgodnie z przeznaczeniem i jedno jedyne wyjście działa obciążone ponad miarę.... Proszę niech mnie poprawią ci co bardziej są w temacie. Pozdr.

Lee nie chce mi sie tlumaczyc ale zrobiles duzy blad podlaczajac podcisnienie silnika pod wspomaganie hamulcy. pompa vacum ma pod spodem specjalny kruciec (nie widoczny na Twoim zdjeciu) do ktorego podlacza sie te male werzyki. Jesli jest on odetkany a teraz jest tak w Twoim przypadku to nic Ci twoj patent nie da bo masz dziure w pompe przez to ze od dolu nic nie jest podlaczone. Nie wiem czy mnie

OPEL VECTRA B Klima-climatronic-brak turbomanual-ok

Witajcie Będę kontynuował temat który kiedyś zacząłem. Pojawia się problem z turbiną kiedy włączę klimę (climatronic) -szczególnie jak jest gorąco. Wyłącza mi wtedy turbo...a gdy przełącze na manualna wtedy jest o wiele lepiej. Mogę wtedy zmniejszyć temperaturę z nawiewu i turbo się nie wyłacza - no chyba że dam od razu 21-22stopnie. Podejrzewam że jest nieszczelność w

OPEL VECTRA B dziwne hamulce

witam proszę o pomoc w niniejszej sprawie.otóż w mojej viki mam problem z hamulcami. raz pedał jest twardy raz miękki. na vacuum pokazuje podciśnienie rzędu -0.8 autko ma przyśpieszanie i nie ma muła ale czasami pojawia się ww. problem moje pytanie brzmi czy to jest problem z pompą hamulcową lub serwem dodam że na króćcu pompy vacum gdzie się łączy z przewodem od serwa jest podciśnienie

witam jak się dzisiaj okazało vacum pompa zrobiła kaput...mechanik sprawdził vacumetrem i wyszło -0.1 bar oraz pedał się zrobił twardy jak szpadel zanim przejechałem 3 km do domu do się mi nagrzały nieźle tarcze ale mam nadziejie że im nic się nie stało i się nie przegrzały. vacum zakupiony i jutro wymiana zobaczymy czy to pomoże. ---------- Post dodany 01-06-2013 o 2204 ----------

AUDI 80 [Diesel] vacum pompa - z czym to sie je

Witam Czy Panowie macie jakies wiadomosci jak mozna sprawdzic ta pompe mam problem z twardym hamulcem i chcialbym zaczac od sprawdzenia czy to ustrojstwo jest sprawne. Pozdrawiam

_________________Było --> Audi 80 B4 94 1.9 TDI Jest --> opel vectra C Kombi 05 1.9 CDTI

OPEL VECTRA B Czy to padająca pompa Vacum

Witam. Kilka dni temu stałem się posiadaczem Vectry B 2.0 DTH. Co do oznaczenia silnika to nie jestem dokładnie pewien Czy to X czy Y. Mam taki problem. Silnik dopiero ciągnie powyżej 2.5tys obrotów i czasem na wolnych obrotach zapali sie kontrolka z silnikiem. Dopiero po przegazowaniu gaśnie. Czy ten problem moze wynikać z zamałego podciśnienia w układzie. vectra odpala bardzo ładnie

witam czy tym vacuomtrem moge zmierzyc pdcisnie pompy vacum bo podobno mi pada ma 0.4 bara httpallegro.plvacuometr-wakuomet...918059023.html

takten bedzie dobry vaku pompa ma miec -0.9 bara

OPEL VECTRA B Awaria silnika...nie wiem co jest

Witam serdeczniePrzed chwila pojawil sie big problem w mojej viki.Poszukalem troche przez opcje"szukaj" ale nic nie znalazlem.VB 2.0 16V z gazemniestety zwykly a nie sekwencja.Wsiadlem za stery i chcialem odpalic.Odpalil ale mial strasznie niskie obroty(w granicach 200-500)nie rowno chodzil.Wcisniecie pedalu gazu na maxa nic nie pomoglo.Wczesniej mialem podobne sytuacje ale po chwili deptania

Dokladnie o ta pompe mi chodzi.Nie wiedzialem jak sie nazywa a na allegro nazywali to urzadzenie"pompa powietrza".Dzieki za info zaraz sie bede zabieral za wymiane tej pompy. ----------- Dodano ----------- Wymienilem dzis ta pompe powietrza(vacum) ale po dodaniu gazu dalej z niej slychac podobny dzwiek jakby z rury.Czy to jest okRaczej chyba nie.Czy jakis przekaznik jest odpowiedzialny za

OPEL VECTRA B Duże ciśnienie w silniku POMOCY

Cześć wszystkim. Tak jak napisałem w temacie mam od paru dni może jakiegoś czasu duże ciśnienie w silniku nie wiem czym to może być spowodowane. Mam Vectre B z silnikiem 1.8 16v B. Wspomnę że jakiś czas temu opisywałem na forum problem z silnikiem mianowicie poszła uszczelka pod głowicą którą wymieniłem. Jeżeli natomiast chodzi o bieżący problem zaczęło się od tego że przy

Nie cisnienie a pompa obiegu wtórnego inaczej vacum pompa bodajże to urządzenie wstawione żeby emisja spalin była spelniana slychac ja na zimnym silniku. Olej na osłonie kolektora to wina padnietej uszczelki pod obudową klawiatury.

OPEL VECTRA B Prośba o pomoc - X20DTH - co to jest

Witajcie mam prośbę o pomoc w identyfikacji jednego przewodu gumowego w X20DTH. Wychodzi on z tzw. vacum Pompy - okrągły metalowy element z prawej strony silnika nad przewodami klimatyzacji. Wychodzi z tego wąż gumowy który u mnie jest bardzo zniszczony (zmiękczny) bo lał się na niego olej właśnie z tej vacum Pompy. Nie wiem co w tym wężu płynie i czy warto go wymieniać. A jak byłem

Witajcie proszę o potwierdzenie że vacum pompa to pompa podciśnienia i wężu będzie powietrze. A mam jeszcze pytanie o to czy rurze łączącej turbinę z intercoolerem może być olej Tuż przy turbinie na metalowej rurze jest takie zgrubienie łączenie i z tego kapie mi olej. Niedużo ale jest.

OPEL VECTRA B Nie chce zapalić

Samochód (vectra 97r 20 dti) normalnie jeździł zgasiłem go i później już nie chciał zapalić. cały czas miga ta żółta kontrolka od silnika normalnie rozrusznik kręci i nie chce załapać. wcześniej na niskich obrotach świeciła mi się ta żółta kontrolka i na diagnostyce wyszło ze podciśnienie mam słabe. prawdopodobnie przez podciśnienie. ale później przez jakiś czas było

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra pompa vacum

  • OPEL VECTRA C VACUM POMPA 2.0 DTI - Legionowo (59.00PLN)
  • OPEL VECTRA C VACUM POMPA 2.0 DTI - Legionowo (59.00PLN)
  • Vacumpompa pompa vacum Opel Vectra B 2.0 DTI - Węgrzce (150.00PLN)
  • Vacumpompa Pompa Vacum Opel Vectra C 1.9 TDCI - Węgrzce (250.00PLN)
  • OPEL VECTRA C VACUM POMPA 2.0 DTI - Legionowo (59.00PLN)
  • Vacumpompa Pompa Vacum Opel Vectra C 1.9 TDCI - Węgrzce (250.00PLN)
  • OPEL VECTRA POMPA WAKUM VACUM POMPA 2.0DTL DTH - Słupia k/Końskich (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi