części samochodowe nanodatex

opel vectra kolektory ssące

Samochody związane z zapytaniem opel vectra kolektory ssące

Pytania i odpowiedzi: opel vectra kolektory ssące

OPEL VECTRA C filtr cząstek stalych DPF - nie chce się wypalić i inne aspekty

czołem wszystkim mam problem z filtrem cząstek stałych wyskakuje błąd że jest zatkany próbowałem na techu go wypalić i nie daje rady - stan na techu ok 75kPA - a ma być ok 15kPA CO mam zrobić - pojechać w trasę i w ten sposób go wypalić a co w przypadku jak wyskakuje błąd - mam dalej jechać i czekać jak zacznie się sam przepalać.... ew czy można go wyczyścić lub wogóle usunąć na stałę z auta proszę was o opinie pzdr TT

podniósł się z 320 Nm na 355 Nm. Następnie do mojej VC zrobiono program i podniesiono pierwotnie moc do ponad 200 KM lecz za często paliło się sprzęgło . Po nowym programie zredukowano moc do 195.6 KM a moment obrotowy wynosi obecnie 412 Nm ( dla niedowiarków na stronie internetowej hamowni jest wykres z przebiegiem mocy i momentu obrotowego programu z mojej VC w zakładce opel

OPEL VECTRA C usunięcie filtra cząstek stałych DPF w VC

Otrzymałem informacje od Aligatora że wczoraj usunął takowy filtr DPF z Astry 1.9 CDTI. Wszystko udało się super i bez najmniejszych problemów. Samochodzik śmiga że aż miło komputer nie wyrzuca żadnych błędów (oprogramowanie zostało odpowiednio zmodyfikowane) a właścicielowi micha się cieszy Drogi przetarte problemów z tym nie ma.... można robić.

podniósł się z 320 Nm na 355 Nm. Następnie do mojej VC zrobiono program i podniesiono pierwotnie moc do ponad 200 KM lecz za często paliło się sprzęgło . Po nowym programie zredukowano moc do 195.6 KM a moment obrotowy wynosi obecnie 412 Nm ( dla niedowiarków na stronie internetowej hamowni jest wykres z przebiegiem mocy i momentu obrotowego programu z mojej VC w zakładce opel

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelki pod głowicą krok po kroku

Czy ktoś wie gdzie znaleźć w miarę dokładną instrukcję wymiany uszczelki pod głowicą silnika C16NZ Przeryłem Forum i owszem jest kilka linków to takowego opisu tyle tylko że te linki nie działają ani jeden jakieś sprzątanie większe tu musiało być Jeśli nie ma gotowca to może ktoś znajdzie czas i napiszę parę zdań szczególnie 1. jakie narzędzia będą potrzebne 2. jakie materiały

Co potrzebujesz - dobry mocny klucz do odkrecenia srub głowicy i nasadke 17 - klucz 13 do odkrecenia kolektorów ssacego i wydechowego - chyba 18 z bardzo dobrym kluczem do odkrecenia dolnego koła rozrzadu ( trzeba zdemontować rozrzad ) - nasadkę 15 do odkęcenia górnego koła rozrzadu - nasadke 10 do poodkrecania osłon paska rozrządu - 21 do wykrecenia świec Chyba z grubsza wszystko - proponuje

OPEL VECTRA C vectra C 1.9cdti Z19DTH P2279 i P242F brak mocy

witam posiadam vectre 1.9 cdti Z19DTH 150KM. przebieg 214tys Ostatnio zauważyłem że traci moc. Po ok 3 dniach wyskoczył symbol silniczka . Podłączyłem pod kompa i zgłosiło następujące błędy P2279-5B P0380-08 (chyba swieca się kończy) oraz P242F-75. Stwierdziłem że to pewnie EGR. Przeczyściłem EGR sprawdziłem cewkę . W wymontowanym zalałem egr ropą sprawdzić czy przecieka ale

a kolektory ssące posprawdzane możliwe że klapy zawirowań poszły się kochać. A reszta do dokładnego sprawdzenia przede wszystkim zabieg dokładnego wypalenia filtra. Turbina też zobacz czy oleju nie zasysa. Acha bym zapomniał opcja Szukaj jest na górze na środku i od razu znalazłem pomocny wątek httpforum.vectra-unlimited.plsho...ightbrakmocy

OPEL VECTRA A 3.0 czy 3.2 co lepsze do swap-a

Witam wszystkich jestem posiadaczem vectry A 2.5v6 chciałem ja sprzedac ale z braku konkretnych ofert postanowiłem ja zostawic wracajac do sedna pytanie moje dotyczy swapa tzn. chce zakupic silnik 3.0 lub 3.2 teraz pytanie ktory byscie polecili bardziej i czy do swapa potrzebuje cos wiecej oprocz silnika tzn cos z osprzetu ew elektroniki dzieki za ewentualne odpowiedzi

Jeśli Twoje 25v6 jest w dobrym stanie to kup tylko kompletny dół od 3.0 lub 3.2- cena podobna do tego Twoje głowice wałki ssące od 3.0 kolektory ssące Twoje nowy rozrządpompa kable świece uszczelki pod głowice śruby do głowic i pewnie sporo innych rzeczy jak masz pieniądze to można działać. Najmocniejsze 3.0 na o którym coś udało mi się znaleźć (3.0 Mielcarka chyba nie jest opisane) miało moc ok 320 KM- Kadett zrobiony u Światka w Bydgoszczy

OPEL ZAFIRA B gumki kolektora ssącego v6 x25xei

Witam koledzy powiedzcie Mi czy jest szansa żebym gdzieś zakupił Gumki łączące kolektory ssące w x25xe Moje gumki odmówiły juz posłuszeństwa są troszkę popękane i Viki starasznie łapie mi lewe powietrze i na wolnych obrotach gaśnie. Nie wiem jaką prawidłowa nazwe mają te gumki a tak szukajac nigdzie nie mogę na to trafic na poniższym zdjęciu zaznaczyłem na czerwono o które gumki mi chodzi httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...0cd3f03a9.html

OPEL VECTRA A Opinie na temat C18NZ z głowicą C20NE

Szukalem w google czegos innego i przez przypadek trafilem na taki temacik. httpwww.att-tuning.tar.plviewtopic.phpp17697 Robil ktos takie rzeczy Czy rzeczywiscie poprawi to osiagi silnika Pytam teoretycznie bo pewnie nigdy sie w to nie bede bawil ( z braku funduszy) ale moze kogos zainspiruje.

Przeciesz jak tam koleś napisał to kolektory nie pasują. tzn pasują ale od 2.0NE są wyżej kanały ssące w głowicy. Czyli wychodzi na to że sam wałek rozrządy od 2.0 Ne można by założyć do 1.8NZ... ciekawi mnei to jak by to chodzio bo mocy napewno by mu dodało...

OPEL VECTRA C Klucz na tle samochodu

Witam mam taki problem który pojawił mi się dzisiaj. Gdy wyjechałem z domu było wszystko ok po przejechaniu ok 5-10km. zapaliła mi się kontrolka(klucz na tle samochodu). Zjechałem zgasiłem samochód odpaliłem i było wszystko ok znowu po przejechaniu 5-10km. się zapaliła może ktoś już to miał

witam panowie jestem szczesliwym posiadaczem od miesiaca vc 1.9 cdti 150km 2006 sri i niestety wczoraj zauwazylem ze dotknol mnie problem z kolektorem saacym a dokladniej spadla mi listwa sterujaca z tych nieszczesnych klapek zawirowan .moje pytanie regenerowac czy wymieniac jestem z uk u siebie mam nowke piterburga na ebayu za 149 funtow zamontuje sobie sam. czy tez regenerowac lub kupic w pl bo bede

OPEL VECTRA C Kolektor ssący....

Witam mam pytanie czy możliwe jest żeby kolektor ssący w VC 2.2 DTI wytrzymał tylko dwa lata Auto mam dwa tygonie i poprzedni właściciel wymieniał kolektor ssący w 2009 roku na co mam fakture zakupu. Byłem dziś w serwisie opla i Panowie w z wiązku z tym iż zapaliła mi się kontrolka silnika sprawdzili wszystko na techu i stwierdzili uszkodzony czójnik ciśnienia znajdujący sie przy kolektorze

witam panowie jestem szczesliwym posiadaczem od miesiaca vc 1.9 cdti 150km 2006 sri i niestety wczoraj zauwazylem ze dotknol mnie problem z kolektorem saacym a dokladniej spadla mi listwa sterujaca z tych nieszczesnych klapek zawirowan .moje pytanie regenerowac czy wymieniac jestem z uk u siebie mam nowke piterburga na ebayu za 149 funtow zamontuje sobie sam. czy tez regenerowac lub kupic w pl bo bede

OPEL VECTRA C kolektor ssacy

witam panowie jestem szczesliwym posiadaczem od miesiaca vc 1.9 cdti 150km 2006 sri i niestety wczoraj zauwazylem ze dotknol mnie problem z kolektorem saacym a dokladniej spadla mi listwa sterujaca z tych nieszczesnych klapek zawirowan .moje pytanie regenerowac czy wymieniac jestem z uk u siebie mam nowke piterburga na ebayu za 149 funtow zamontuje sobie sam. czy tez regenerowac lub kupic w pl bo bede

OPEL VECTRA C wymiana silnika z Y30DT na Z30DT

Witam. Czy ktoś z kolegów na doświadczenie ze zmianą silnika z Y30DT na Z30DT(vectra z 2004 r automat). Stary silnik mi się zatarł a mogę kupić kompletny w dobrej cenie Z30DT z modelu 2006. A może sam blok można można zamienić (osprzęt ze starego silnia).

Witam szanowne grono. Z góry przepraszam że odgrzewam kotleta ale sprawa nagła. Umarło moje Y30dt i mam zamiar zmienić go na Z30dt i moje pytanie jest takie jakie są różnice w tych silnikach Wiem że różnią się mocą ale co dalej Osprzęt jest taki sam kolektory ssące Głowice Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

OPEL VECTRA Układ wydechowy do 2.5 v6 po małych modach

niestety nie znalazłem nic konkretnego na forum stąd założenie tego tematu a sprawa przedstawia się następująco. Chciałbym się dowiedzieć jaki najoptymalniejszy układ wydechowy zrobić pod ten silnik Oczywiście chodzi o budowę kompletnego układu począwszy od kolektorów rurowych Wydech ma wspomóc wykorzystać już wprowadzone modyfikacje (o nich poniżej) lecz ma normalnie przechodzić

OPEL VECTRA Z16xe z18xe

Pytanie laika Jak bardzo kompatybilne są te dwie jednostki Chodzi konkretnie o VC z 2003r. Musze wymienic silnik z powodu własnego zaniedbania W zasadzie nie chodz o tuning tylko o zwykłą wymiane. Jednak mozliwość kupienia takze Z18XE i wstawienie go w niejsce tego co mam mocno by to ułatwiło . 1.8 jest bardziej dostępne wiec łatwiej trafić odpowiedni. Chodzi mi o zmiane całkowicie gołego silnika i zostawienie calego osprzetu z 1.6. Da sie tak Bede wdzieczny za pomoc.

Da sie aczkolwiek raczej nie bedzie plug and play. kolektory ssace sa zasadniczo rozne tak samo ich uszczelki. Ale odrobina rzezby powinna zalatwic sprawe. To samo jest z wydechami. Rozstawy szpilek sa na pewno takie same a to mocno ulatwia temat. Rav

OPEL VECTRA i500-i30 powolutku ale idzie )

Zesz w koncu wyjalem silnik Czailem sie z tym 3 tygodnie ale wyrwalem dziada Cacam sie z tym sam wiec i czasu za bradzo nie mam jak ale powolutku robota idzie Rozkopac trzeba bylo calego ryja zeby nie narobic zbytnio szkod ale za to dostep do roznych zakamarkow o niebo lepszy Widok z deka masakryczny bo i fura zakurzona (obok jest wegiel ) ale za to szlak przetarty Nie ma porownania ze swapem w V-A czy tez Astra. Tutaj jest o niebo wiecej krecenia. Rav

Rav a czy byłaby możliwość jeśli będziesz stroił kompa zgrania oryginalnego oprogramowania od i500... Mógłbyś później jakoś je odsprze... no wiesz I czy naprawdę (pytam Ciebie jako guru) i500 różni się wałkami... od X25XE I czy czasem mostek (kołnierz)(taki jest w X25XE nr kat. 849441) pod kolektory ssące nie jest założony większy ten od silnika 3.0...

OPEL VECTRA Polerowanie i chromowanie.....

Po bardzo pieknym wykonaniu chromowania mojego haka holowniczego idę dalej. Koncepcja malowania silnika upadła. Mam zamiar pochromować pokrywę zaworów kolektor dolotowy i wylotowy. Pytanko techniczne dotyczace kolektora dolotowego jak go spolerować wewnętrznie Druga opcja jest taka aby wnetrze tez pochromowac ale i tak po uprzednim spolerowaniu. Pytanie do ziomali z okolic kto takie cos by wykonał...

kolektora ssacego nie wypolerujesz w srodku na całej dlugosci bo niema czym dojsc głebiej w kanały roll a czy dowiadywales sie z jakiego kolektory sa stopu i czy chrom bedzie sie tego trzymał

OPEL ZAFIRA B Gasnie przy wysprzegleniu dojazdu do swiatelskrzyzowania

Hey Znalazlem kilka tematow ale ile tematow tyle roznych problemow. Mam problem z autkiem ze podczas dojazdu do swiatel lib skrzyzowania i wysprzegleniu wczesniej obroty spadaja do bardzo niskiego poziomu i czasem gasnie nie dzieje sie to na gazie na postoju rowniez to nie wystepuje tylko z wysokiego biegu.

Gaśnie bo dostaje lewe powietrze do kolektorów ssacych.Powietrze nie idzie w całości przez przepływkę.Jeżeli auto ma swoje lata to gumy łączące plastikowe kolektory ssące mają mikropęknięcia przez które wali lewy strumień powietrza.Jeżeli coś się robiło z kolektorami ssącymi w X25XE (wymiana uszczelki pod głowicąwymiana chłodnicy olejumontaż gazu) należy bezwzględnie wymienić

OPEL ZAFIRA B silnik tyrkocze i nie chodzi na jeden cylinder

Dziasiaj wracajac z pracy moja viki zrobiła sie słabsza i zaczeło cos tyrkotac rytmicznie stukac jakby oraz na niskich obrotach chce zgasnac.Po przyjechaniu do domu wyciagłem swiece i jedna była cała od oleju az kapało na zawnatrz i wewnatrz po drugie dmucha siwym dymem spod korka wlewu oleju.Domyslam sie ze nie pali na jeden cylinder ale co sie mogło stac mechanik przez telefon mówił ze

tydzien temu dokładnie to samo mialem - wywalona uszczelka miedzy 3 i 4 cylindrem. noi nowa uszczelka pod glowice pod kolektory ssace i wydechowe pod zawory plus uszczelki jakies dwie glowica planowana noi calosc 600 zl. przy okazji swiece wymienilem 4x15 zł

OPEL ZAFIRA B Wielki problem z licznikiem odczyt pędkości

Witam proszę nie krzyczeć ze mając tigrę a pisze o astrze ale to dlatego ze mam vectre Już wyjaśniam po zatarciu silnika w tigrze kupiłem nowy z vectry x16xel niestety kolektory ssące nie pasowały wiec kupiłem z astry wszystko dziala idealnie. A tydzień temu padła mi skrzynia biegów udało mi sie zakupić w idealnym stanie z vectry b. Zamontowałem ja i założyłem nowe sprzęgło niestety

OPEL ZAFIRA B zamiana silnika X16XEL na Z16XE

Witam wszystkich.Jak w temacie proszę o poradę czy można wstawić Z16XE do vectry B X16XEL.Muszę wymienić silnik i mam ten nowszywiem że różni się głowicą i kolektorem ssącym.Czy czujniki wału i wałka są takie same i czy będzie działał na sterowniku od X16XEL Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam Sławek.

Witam serdecznie. Zawitalem tu poniewaz mam podobny problem. Do Vectry 16 z silnikiem Z16XE wstawilem korpus z glowica od X16XE. Oprzyrzadowanie wstawilem od Z16XE czyli kolektory ssace z calym bajerem kolektor wydechowy.. .etc. Zalozylem i pospinalem wtyczki i tam pozostala mi do wpiecia jedna wtyczka i nie wiem gdzie ja wpiac. Jesli powinna byc wpieta. Jest to kostka 2 piny z brazowa otoczka na dlugim

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra kolektory ssące

  • KOLEKTORY SSĄCE - OPEL VECTRA B 2.5 V6 - PRZYSZOWICE (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi