części samochodowe nanodatex

opel vectra kolektor dolotowy

Samochody związane z zapytaniem opel vectra kolektor dolotowy

Pytania i odpowiedzi: opel vectra kolektor dolotowy

OPEL VECTRA B układ dolotowy vectra b 1.6 16v kolektor

Witam mam zamiar przebudować nieco układ dolotowy w mojej viki tzn priorytetem jest skrócenie dolotu oraz usunięcie górnego kolektora ( czy raczej grzejnika) i zastapienie go. - inne modele samochodów z silnikami 1.6 xle Tigra Astra czy coś jeszcze...- czy z któregoś można dopasować górę do vectry Generalnie jestem przygotowany na zrobienie odpowiednie flanszypseudo kolektora- jednak jezeli mozna inaczej to wolałbym sobie zaoszczędzić pracy. Pozdrawiam

robiłem z kolegą ITB do 1.6 w Tigrze i może o czymś takim pomyślisz httpcorsasport.plforumviewtopic.phpf43&t66429 (zdjęcia wrzucaj na kompa bo forum corsasport ich nie pomniejsza i widać tylko częściowo zdjęcie)

spoko projekt- jednak ja chcę się ograniczyc do budowy kolektora- mam zasadnicze pytanie czy w układzie 4-2-1 bo tak będzie mi najwygodniej- łączyć kolanka w takim samym układzie jak przy wydechu tj 1-42-3 czy też nie ma to większego znaczenia przy zasilaniu pod warunkiem zachowania tych samych odległości między listwa wtryskową a przepustnicą

Dziś w sumie wpadłem na dośc banalny pomysł odnosnie dolotu byc może nie ja pierwszy. Po co kombinować z przeniesieniem przepustnicy lub budować niemalże metrowy układ dolotowy skoro można zainstalować stożek zaraz za przepustnicą zostawiając oczywiście trochę miejsca na czujnik temperatury. zrobić boksa szczelnego na stożek zaraz za przepustnicą z doprowadzeniem zimnego luftu z

Musisz jeszcze wiele doczytać. Na temat układów dolotowych ludzie książki piszą Poszukaj w necie trochę literatury. Tu masz przykłady (będziesz już wiedział co to jest plenum)

OPEL VECTRA Głowica wałek kolektor dolotowy z 1.8 do 2.0 8V

Głowica z 1.8E wałek z oznaczeniem B i kolektor dolotowy Moje pytanie brzmi nastepująco gdyz szukałem troche o tym i sie nie doczytałem Jedyne co znajdywałem to to ze mozna załozyc odwrotnie z 2.0 do 18 takie grat Czy potrzebne bedą mi jakies graty dodatkowo to tych zabawek Tazn zmiana kompa wiązki itd I czy takie zmiany poprawią cos w elastyce silnika w kolejnych planach jest kolektor rurowy z XE lekkie koło itd

Z tego co wiem to tego nikt nie robilz tego powodu ze 1.8E ma w serii 115kM i C20NE tez ma 115kM to poco sie pchac w osprzet ktory jest prawie znikomyz tego osprzetu zabralbym tylko walek. W pierwszej kolejnosci zalozylbym kolektor wydechowy i lekkie kolooraz moze skrzynie z lanosa D15potem walek i tloki z seh-a lub nawet z xe i wtedy wszystko wystroilale wszystko zalezy od ciebie. Powodzenia w pracach.

No teraz rozmawiałem z ja37 i on miał w Corsie taki zestaw tylko w dodatku tłoki z seha które mu wyszły bokiem Głowica z 1.8E jest inna jak w NE i zmienia sie stopien spręzania httpwww.gsiklub.plforumviewtopi...t5964&start0 tutaj jest jego temat Kazda opinia sie dla mnie liczy w tym momencie A sa naprawde rózne i rozbieżne

Siemka dokładnie taki miałem zestaw.Tyle że wałek A z 16SH. Po strojeniu wyszło to Chciałem polepszyć sobie tłokami z seha i wyszła lipa Kompresja ciut za duża(zimny silnik) I za jakiś czas niespodzianka Wyglądało tak Napisałem dla leniuchów Z drugiej strony jeśli teraz bym miał robić coś takiego wybrałbym inaczej. Dół z xe a głowica z ne. Taki zestaw jest wytrzymalszy.

może się pokusić o adaptację zaworu ssącego do 18E. Na Calibra-team są podane nawet wagi zaworów. I wymiary też. Podawał ol3j będzie łatwiej szukać. Chyba jak pamiętam w moim temacie o corsie. Nie głowica jest niższa. Komora spalania jest niższa prawie 2mm. Jakby zplanowac ne tak żeby było jajo z komory spalania to będzie podobnie. ----------- Dodano ----------- Mały cytat z opel24

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA C kolektor dolotowy

Cześć posiadam VC w silniku 2.0 DTI co prawda nie jest to demon prędkości ale od nie dawna poczułem jakby jeszcze bardziej sie zamulił silniczek i chce zrobić takową operację i powiedzcie mi czy jest sens i czy pomoże to w żywotności silnika i w jego osiągach mam zamiar wyczyścić kolektor dolotowy zawór egr i przeczyścić układ wtryskowy czy uważacie że to jest dobre posunięcie

w poradach masz opisana procedure do istniejacych watkow zapraszam na dywagacje czy warto

OPEL ZAFIRA B Jakie są objawy walnięcia uszczelki w kolektorze dolotowym

wirtam wlasnie pan jeszcze jedno pytanie jakie sa objawy pękniecia uszczelki w kolektorze dolotowym autko to vectra b 1.8 mam ja niecaly rok i teraz jak przepustnica otwierana jest natychmiast( nagły gaz do dechy) słychać jakiś chwilowy świst w gażniku wydaje mi sie że tego wczesniej nie bylo świst słuchac jak podniose maske i dodaje gazu ręcznie wtedy odgłos jest wyrażniejszy jak dodaje

OPEL VECTRA A Czujnik cisnienia w kolektorze C18NZ - tak ma byc

Witam. Mialem pokazac fotke z pytaniem o takie male urzadzonko zawieszone przy podszybiu z przewodami i wezykiem podcisnienia ale juz sie kapnalem co to jest . Chociaz nie do konca. Ostatnio wymontowalem caly wtrysk i dzisiaj po zmontowaniu zapomnialem podlaczyc z tylu wezyk podcisnienia. Po odpaleniu wyskoczyl mi blad 33- czujnik cisnienia w kolektorze za wysokie napiecie. Jesli to co jest pod podszybiem

Tyl wtrysku to tyl wtrysku a kolektor dolotowy to kolektor dolotowy. Po sciagnieciu wtrysku z kolektora zostaje tylko jeden krociec (w kolektorze) wiec z tylu tego wtrysku tez jest krociec. Nie mam jak zrobic fotki bo na dworze leje i pewnie nie bylo by nic widac na niej. Jak zrobisz fotke to wrzuc tutaj i zaznacz kolorkami ktory wezyk gdzie masz podlaczony. No chyba ze u ciebie z tylu jest tylko jeden.

OPEL ZAFIRA B dziwne dudnienie w kolektorze dolotowym

mam prośbę otóż jak położę dłoń na kolektorze dolotowym ( na górnej części ) i lekko otwieram przepustnicę to przy wchodzeniu na obroty czuję na dłoni jakby coś stukało w kolektor od spodu. Trudno opisać to zjawisko. ale oprzyjcie dłoń na stole i pukajcie w blat od spodu. wychodzi coś podobnego. w pracy silnika słychac rytmiczne metalowe stukanie które jest chyba powodem tego

Wczoraj rozebralem alfe romeo 1.8L 1350KM z tego samego powodu co masz Ty Miala moc jezdzila fajne ale tylko na wysokich obrotach. Okazalo ze ze je kompresja na wszystkich garach rowna byla 6.3. W dalszej czesci rozbiorki okazalo sie ze nawet jeden zawor byl lekko podparty i wlasnie ten cylinder i swieca bylo okopcone. Metaliczne stuki w Twoim silniku moga oznaczac uszkodzone lub wytarte popychacze

OPEL ZAFIRA B kolektor dolotowy

witam wszystkich mam vb 2.0 dti i mam problem z kolektorem dolotowym a mianowicie jest on pełen nagaru i chcę go wyczyścić tylko żeby go wymontować muszę odkręcić przewody paliwowe i mam pytanie czy wtedy nie zapowietrzy mi się pompa paliwa i czy nagar może być przyczyną ni równych obrotów proszę o pomoc

Nagar w turbo dieslu to norma po czesci przez egr rowniez turbina sie do tego przyczynia jak i odpowietrzenie skrzyni korbowej dobrze jest to czasem wyczyscic bo w wielu przypadkach szczegulnie silniki VAG dostaja poprawy przez ten zabieg czasem kanały maja srednice 2cm. Co do nierownej pracy raczej małoprawdopodobne gdyz nagar nie odkłada sie w ciagu roku tylko przez kilka lat i kilkadziesiatkilkaset

dzisiaj chciałem wyczyścić kolektor dolotowy ale przy odkręcaniu wszystkiego jeden z przewodów nie dał się odkręcić i zrezygnowałem. po złożeniu wszystkiego spowrotem chciałem odpalić auto i kręciłem tak długo aż padł aku . Zapalił dopiero po przeciągnięciu 400 m i tu mam pytanie czy aby pompie się nic nie stało.

Założę się że przy pompie wtryskowej bo tam do jednej rurki ciężko jest dojść standardową 17-stka Ja miałem z lekko przypiłowanym bokiem i poszło bez problemu (przebieg 170000) Pompie nie powinno bo jest w niej zawór zwrotny który nie dopuszcza do tego aby zeszło z Niej paliwo. DTI odpowietrza się w następujący sposób Popuszczasz pierwszą rurkę z lewej i kręcisz rozrusznikiem

Odpowiedź na to pytanie możecie znaleźć tutaj kolektor dolotowy w silnikach DTI

OPEL ZAFIRA B Kolektor Dolotowy i Wydechowy

Mam pytanie z jaką siłą ma być dokręcony kolektor dolotowy i Wydechowy do Głowicy w silniku 2.0 model X20XEV ----------- Dodano ----------- Nikt nie wie ----------- Dodano ----------- No chyba będęmusiał dokręcać na oko

Nie pamiętam jakie były wartości ale ja mam klucz ustawiony na 20-25 i zawsze w każdym aucie po dokręceniu było dobrze Jeśli nie masz klucza to dokręć a czuciem

Dokładnie dokreć tak żeby był znaczny opór później jak sie nagrzeje silnik podociągaj z czuciem

Tutaj bym uważał Sledzik bo na ciepłym silniku nie masz takiego czucia jak na zimnym

Dolna część kolektora dolotowego - 20 Nm Kołnierz zespołu przepustnicy - 8 Nm Króciec zespołu przepustnicy do dolnej części kolektora - 8 Nm Wydechowy przyjąłem ok 20 Nm nie znalazłem jak robiłem u siebie i taki sobie przykręciłem. jeszcze to sprawdzę co do wydechowego... Da się za dużo i dupa zbita... więc do oporu bym się osobiście bał na czucie...

OPEL ZAFIRA B kolektor dolotowy 2.0 DTH

Witam.Chcialbym sie dowiedziec do czego sluza przepustnice w kolektorze dolotowym w dieslu i przy jakich obrotach sie zamykaja z powazaniem Romek

OPEL ZAFIRA B kolektor dolotowy

Jak czyścić kolektor dolotowy w vectrze 2.0DTI

FAQ jest na górze porad VB i tutaj httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...ement.phpf27

OPEL ZAFIRA B Kolektor ssący (dolotowy) - jak sprawdzić

Witam jak dobrze się doczytałem to w vectrach z X20XEV był montowany kolektor ssący o zmiennej geometrii. Czy wie ktoś na jakiej zasadzie zmienia się ta geometria (może jakieś fotki ) O ile dobrze doczytałem to sterowane jest to poprzez zawór podciśnieniowy i komputer - w jaki sposób to się odbywa Jak można sprawdzić czy ów zaworek działa prawidłowo czy można go kupić jako osobną cześć ile kosztuje

W kolektorze znajdują się cztery pojedyńcze przesłony po jednej dla każdego cylindra. Przy otwartych przesłonach droga przepływu powietrza jest skracana przy zamkniętych wydłużana. Przesłony są ustawiane przez urządzenie sterujące silnikiem. Powyżej 3600 obrmin przesłony są na ogół otwarte. Ja osobiście sprawdzałem u siebie zawór ale miałem kolektor wymontowany nie wiem czy w

1. Wężyk do zaworu. 2. Zawór. 3. Dzwignia. kolektor kolektor Nie wiem czy będziesz miał dostęp do zaworu u mnie nie ma przeszkadza instalacja gazowa.

U mnie to troszkę inaczej wygląda Nie mam zaworu zaznaczonego na czerwono - ani nawet żadnego kabelka żeby podłączyć do żółtej kostki - jest tylko 2-gi zawór tak jakby pod nim (tam gdzie zaznaczony jest króciec na zielono) dodatkowo wężyk (niebieski) idzie bezpośrednio do tego dolnego zaworu (zielone) bez trójnika. Ale z Twojej fotki znalazłem coś czego nie byłem świadom - mianowicie że te klapki są ustawiane na zewnątrz przez tą dźwigienkę - myślałem że jest ro rozwiązane jakoś wewnątrz - może w ten sposób to sprawdzę (zwiększę obroty i zobaczę czy ta dźwigienka się przesunie) EDIT mój kolektor wygląda jak na fotce z aukcji (ten po prawej) httpwww.allegro.plitem309913906_..._vectra_b.html

Sprawdzałem to jak miałem wymontowany kolektor ale na takiej zasadzie jak Ci napisałem wcześniej ( wężyk i zassanie powietrza) spróbuję sprawdzić jak będę miał dostęp napiszę.

OPEL VECTRA chip kolektory i stozek

Mam VIKI 1.8 16V 98r. dobrze mnie obwozi ale czasem... troche mocy brak. Doradzcie prosze jakie dodatki mozna by dodac i za jakie pieniadze. Słyszalem o filtrze stozkowym kolektorach dolotowym i wydechowym i chipie ale ile o ile mozna tym podniesc moc i czy gra warta jest swieczki. Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za info.

OPEL ZAFIRA B plyn w kolektorze dolotowym dti

Witam dzisiaj znajomy przyjechal do mnie swoim nowym nabytkiem tj viki b 2.0 dti zebym looknal z racji tego ze już pare latek bujam się swoja i mniej więcej wiem co i jak ale do rzeczy na wolnych obrotach pali mu się check sprawdziłem p0400.wiec przejrzalem podciśnienia itp. az w końcu odkrecilem zawor egr i zglupialem....na koncowce egr krople plynu chłodniczego i ogolnie mokro w kolektorze

Olej normalny plyn czysty odpala i chodzi normalnie nie kopci sam niewiem Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk ---------- Post dodany o 2144 ---------- Poprzedni post został utworzony o 2026 ---------- Czary mary jakies po prostu Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk ---------- Post dodany 18-02-2013 o 2039 ---------- Poprzedni post został utworzony 17-02-2013 o 2144 ---------- Dzisiaj mialem

Witam Jestem nowym użytkownikiem forum i szczęśliwym posiadaczem Vectry B 2.0 DTH od roku. 2 tygodnie temu bazując na miłych doświadczeniach z Vectrą zakupiłem Opla Zafirę 2.0 DTL. Niestety mam problemy z porannym odpalaniem (po dłuższym postoju). Wymieniłem już wężyki przelewowe na wtryskiwaczach trójniki przewód między filtrem a pompą wtryskową wymieniłem na przezroczysty wstawiłem

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra kolektor dolotowy

  • KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY OPEL VECTRA C 3.2 V6 Z32SE - Ksawerów Łódź Pabianice (200.00PLN)
  • 55351149 KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY OPEL VECTRA C 2.2 - Ksawerów Łódź Pabianice (130.00PLN)
  • KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY OPEL VECTRA A 1.8 1,8 8V - Ksawerów/K Łodzi (90.00PLN)
  • OPEL VECTRA 2.5 V6 X25XE KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY - Bydgoszcz (90.00PLN)
  • OPEL VECTRA 2.5 V6 X25XE KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY - Bydgoszcz (90.00PLN)
  • Opel Vectra C kolektor dolotowy 2.2 DIRECT z22yh - Raszków (500.00PLN)
  • KOLEKTOR SSACY DOLOTOWY OPEL VECTRA 2.2 16V z22se - Koszalin (20.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi