części samochodowe nanodatex

opel vectra koło dwumasowe zamachowe c

Samochody związane z zapytaniem opel vectra koło dwumasowe zamachowe c

Pytania i odpowiedzi: opel vectra koło dwumasowe zamachowe c

OPEL VECTRA A Dwumasowe koło zamachowe

Witam od pewnego czasu pojawiły sie w moim aucie dziwne wibracje występują one przeważnie w zakresie ok. 3000obr. i nie czuć ich na kierownicy tylko trzęsie całym autem. Po wrzuceniu na luz i zmniejszeniu obrotów silnika zjawisko zanika po ponownym depnięciu nie wystepuje i zdawało mi sie ze to powoduje nierówna praca silnika (wymieniłem nawet filtr paliwa) jednak dynamika silnika w tym

poduszki skrzyni i silnika sprawdzal

No nie ale je byłoby chyba najbardziej słychać na wolnych obrotach ale sprawdzę dzięki.

nie koniecznie na wolnych obrotach. warto sprawdzić

podepnę się sie do wątku poduszki...ja ruszam viki szczególnie na skreconych kołach to mam czasem wrazenie ze silnik i skrzynia chca wyskoczyć z autka normanie widać to naet po drążku zmiany biegów -skacze i kolejne spostrzeżenie- tak do 110kmh jest ok. tzn poza normalnym w tych autkach drżeniem kiery ale powyżej 110 z okolic silnika promieniuja jakies dziwne wibracje cos buczy cos na

OPEL VECTRA C Koło dwumasowe

No i dopadło także nas musimy wymienić sprzęgło wraz z kołem dwumasowym... osoby z doświadczeniem w tej dziedzinie proszę o ewentualne namiary gdzie mogę kupić je taniej na terenie śląska i zagłębia .....

widac wiecej kolegow potrzebuje nowego kola zamachowego

httpwww.motofakty.plartykuldwum...zamachowe.html

Nie lepiej zastąpic koło dwumasowe zwykłym kołem zamachowym Ja tak zrobiłem w swojej Vici 2004 1.9dth i teraz mam swiety spokój Cały komplet koło zamachowe taracza z dociskiem i hydrauliczne łozysko oporowe wyniosło mnie 305 funtów - w przeliczeniu 1500zł (wszystko nowe ) Wszystko na gwarancji - koło zamachowe dozywotnia gwarancja sprzegło łozysko oporowe - 4lata bądz 40 tys mil Zrobiłem obecnie jakies 10tys km smiga narazie bez zarzutow

4k nieźle ja bym ząłożył zwykle kolo zamachowe ze sprzeglem od Vectry b 2.2 za ok 1000 zł dorobienie dystansu pod wysprzeglk lub koło zamachowe i robocizna - 2k zł by się zmieścił....

Zobacz Koła dwumasowe, zamachowe do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA C Koło dwumasowe vectra c 3.2

Cześć wszystkim Zaczynają się u mnie najwyraźniej problemy z kołem dwumasowym - na jałowym biegu słychać stuki dochodzące z silnika... czasami jak dojezdzam do skrzyżowania i wrzucam drugi bieg przy małej prędkości (koła się toczą) i puszczam sprzęgło wtedy z silnika potrafi też pare razy zastukać - auto nie gasnie ani nie przerywa.. Moc jest jak najbardziej rozpędza się żwawo

Wujek gugel mówi Zweimassenschwungrad ale nie jestem pewien czy można mu zaufać. Na pewno dwumasowe koło zamachowe po niemiecku to jedno słowo

Dzięki za odzew koledzy sporo pomogliście.. Udalo mi się znaleść zamiennik o którym piszę Kail Firma LUK robi takie koła zamachowe - koszt 4400zł ale mam rabat w jednej z firm która to sprowadza i cena po rabacie to 3100 zł - brzmi atrakcyjnie - hehehe jeśli mogę tak to nazwać bo przecież co tu dużo mówić - musze wydać ponad trzy tysie i jak tu mówić o atakcyjności no aleeee lepiej

OPEL VECTRA C Koło dwumasowe

Witam. Od jakiegos czasu slyszalny stukot na polsprzegle. Mechanik stwierdzil ze czas wymienic Kolo dwumasowe i sprzeglo. Wczoraj przy zapalaniu momentalnie walnelo cos. W trakcie jazdy zapalila sie kontrolka (Klucz i samochod) razem z kontrolka akumulatora. No i temperatura gwaltownie zaczela wzrastac. O co chodzi Znajomy powiedzial mi ze to moze byc uszczelka pod glowica Jka myslicie czy to od dumasowki

witam na forum znalazłem kilka przyczyn ale tak na prawdę kiedy należy wymienić dwu masowe koło zamachowe i sprzęgło silnik 19 150 km 115 tyś kilometrów U mnie jak jest na luzie i jak jest zimny to jak naciskam gaz i puszczam to pod koniec powrotu słychać jak by klekot a jak jest ciepły to bardzo lekko . Ze sprzęgłem jest tak że jak jest na pół sprzęgle na luzie to słychać delikatne jak by zgrzytanie

A ja mam inne pytanie Czy ktoś jeździ lub jeździł na regenerowanym oraz używał zamiennika w postaci koła zamachowego co do tego drugiego mam wątpliwości czy to aby nie rozwali innych podzespołów. Jednak straci tłumienie itd. Co do regeneracji czy to ma sens czy lepiej to olać bo regeneracja starczy na powiedzmy polowę tego co nowe Zbliża się czas końca mojego koła bo zaczyna poklekotywać Dlatego pytam o doświadczenia w tej dziedzine. Z góry dziękuję z pomoc.

OPEL ZAFIRA B koło dwumasowe

Mam pytanie czy koło dwumasowe jest takie samo w Oplu vectra B 1999r. 2.0DTH 101KMjak w Oplu vectra C o takim samym silniku.....

chybaze ten mechanik się nie zna z Opla. ale zobaczymy co wyjdzie jak gość wyciągnie skrzynie co siedzi wśrodku czy zwykłe koło zamachowe czy zamachowe koło dwumasowe koło pasowe to pasowe tylkoże ma dwa rowki

Denali a gdzież Ty na tym zdjęciu widzisz dwie masy. Może sprzedający nie bardzo ma pojęcie o rzeczy i koło zamachowe nazywa kołem dwumasowym. Proszę spojrzeć na inne zdjęcia (np. na Alledrogo) przedstawiające koła zamachowe do vectry m.in. 2.0 dtl - nie widzę tam ani sladu dwóch mas. Wspomniane koło jest jednomasowe.

OPEL VECTRA C Zamiennik koła dwumasowego

Witam. Panowie czy do Vectry CDTI 1.9 150 PS 2004 r. występuje zamiennik koła dwumasowego. Chodzi mi o to czy jest zwykłe koło zamachowe bez części ruchomych. Kiedyś ktoś na forum wspomniał o tym że VC od roku 2008 mają zmodyfikowane koło. Jestem ciekaw czy ta modyfikacja polega tylko na ulepszeniu tego koła czy też całkowicie zrezygnowali z tego mechanizmu. Ja już wymieniłem to nieszczęsne

OPEL VECTRA C Jaka jest różnica między silnikiem 1.9 CDTI 120KM a 150KM

Jaka jest różnica między silnikiem 1.9 CDTI 120KM a 150KM Który silnik lepszy Słyszałem że ten 150KM ma dwie turbiny i dwa wałki rozrządu i że są z nim kłopoty czy to prawda POZDRAWIAM

Napisał sqdo 1. zarówno kadłub jak i głowica z żeliwa - wolniej się nagrzewa ale dłużej trzyma temperaturę szczególnie jak ktoś robi krótki odcinki... to jeździ na zimnym silniku. większa masa Cytat Napisał sqdo 2. nie przepala oleju mój tez nie Cytat Napisał sqdo 3. nie ma dwumasowego koła zamachowego a co ma httpallegro.plitem593952916_sprz...20_150_km.html Cytat Napisał sqdo

OPEL VECTRA Swap 1.6 3.0

Witam. Szykuje się mi SWAP co jest potrzebne oprócz wiązki silnika skrzyni i sanek Ma ktoś jakiś schemat jak to wszystko podłączyć Proszę o wszelkie porady

Poszedł błagalny list... W razie jak by ktoś miał jakieś zbędne serducho to jestem zainteresowany. ---------- Post dodany 29-09-2012 o 0951 ---------- Poprzedni post został utworzony 27-09-2012 o 1038 ---------- Powiedzmy że silnik już mam o ile Panowie z pobliskiego warsztatu nie dadzą ciała i z silnikiem będzie wszystko ok. Panowie chciałbym jeszcze raz poruszyć kwestię lekkiego zamachu.

OPEL VECTRA C głośny rozruch silnika z szarpnięciem

vectra C 19 CDTI 150 KM (95.000 km). Uruchamianiu silnika towarzyszy głośny odgłos (troche metaliczny) z szarpnięciem. Nie ma znaczenia czy uruchamiany silnik jest zimny (np. po nocy) czy tez ciepły. Dzieje się tak tylko w momencie samego rozruchu chwilę potem silnik pracuje normalnie. Fachowcy wymieniali 2-krotnie koło zamachowe ( 2 różne warsztaty autoryzowane - w ramach gwaracji). Ta diagnoza

OPEL VECTRA C Vectra C jaki silnik najmniej awaryjny

Witam chcę kupić Vectrę C chcę kombi ponieważ potrzebuję w miarę przestronnego auta. Moje pytanie brzmi o awaryjność Opla Co najczęściej się psuje (silnik osprzęt) Nie interesują mnie diesle (słyszałem o dużej awaryjności). Tylko Pb jaki najmniej awaryjny i który najchętniej przyjmie Lpg Myślałem o 2.2i 147KM lub 2.2 i 16V 155KM żeby było troszkę pod maską a w gazie to by było taniej niż nie jeden diesel. Czekam na odpowiedzi posiadaczy Opli. Pozdrawiam

w 1.8 nie wystepuje dwumas w manualu niewiem jak w automacie rozrzad pasek bez lancucha w 1.8 pozwole sobie przytoczyc post z innego forum DM dwumas DMZ dwumasowe koło zamachowe Silniki Benzynowe (z data kiedy auto było produkowane) &82261.6 16V 105KM 2005-2008 &82261.6 i 16V 100KM 2004-2005 &82261.8 122KM 2002-2005 &82261.8 16V 140KM 2005-2008 &82262.0 i 16V Turbo 175KM 2002-2005 posiada koło

OPEL VECTRA C Szarpanie

Po licznych obserwacjach zachowania się mojej VC mogę jedynie stwierdzić iż coś jest nie tak jak powinno.. Chodzi o minimalnie &8222falującą&8221 wskazówkę obrotomierza na biegu jałowym oraz połączone z tym (jak myślę) poszarpywania w następujących sytuacjach - stojąc na biegu jałowym odrobinę skacze wskaźnik obrotów (może i o 05 mm ale to widać i czuć) - jadąc 10-20 kmh na

panowie jesteście pewni że w silniku benzynowym jest koło dwumasowe [Z22SE] nigdy się nie spotkałem z tym w benzynie. Wydawało mi się że jest tam koło zamachowe... ale kto wie może się tak poprostu to nie psuje w nowych benzynach dlatego nie słyszałem. ale w 1.8 122KM to chyba tego nie ma do autora wątku masz LPG

OPEL VECTRA C Problem z chrobotaniem sprzęgła

Witam. Gdy wcisne sprzegło w aucie to słychac delikatne chrobotanie jak puszcze ustepuje i slychac jedynie ladna prace silnika. Dodam tylko ze rusza sie samochodem płynnie auto przyspiesza równo po za tym nic mu nie dolega. Co moze byc przyczyna tego zuzywajace sie kolo dwumasowe czy cos ze skrzynia biegów np. za mało oleju. Proszę o pomoc.

Pierwsze co przychodzi na myśl to łożysko wyciskowe sprzęgła. Czasami taki chrobot ustepuje samoistnie po jakimś czasie. Natomiast awaria uniemożliwiająca rozłaczenie napędu z powodu awarii łożyska zdarza się dość rzadko. Z reguły pierwsze pada sprzęgło docisk zamachowe koło dwumasowe. Na razie się nie przejmuj kilkanaście albo i kilkadziesiąt tys. km na pewno wytrzyma.

OPEL VECTRA C Zgrzyt przy puszczeniu nogi z gazu

Witam Ostatnio zauważyłem coś takiego Np przy przyspieszaniu rozkręcam do 3000-4000 rpm i przy puszczeniu nogi z pedału gazu słychać jakiś krótki zgrzyt gdzieś z przodu pod maską... Ktoś domyśla się co to może być

A co sie dzieje gdy gasisz samochód Nie ma szarpania albo zgrzytu Najlepiej gdybyś gasił bez wciskania sprzęgła na luzie. Jeśli wtedy wystąpi zgrzytlub szarpnięcie to obstawiał bym dwumasowe koło zamachowe

OPEL ZAFIRA B Denerwujący Klekot

Witam Mam mały problem. Otóż jak rano zapalę swoją DLK-ę słychać bardzo nieprzyjemny klekot który ustepuje po wciśnięciu sprzęgła. Jak puszczę to znów klekocze. Jak silnik się rozgrzeje to jest ok. Słyszałem że to może byc dwumasowe koło zamachowe ale o ile wiem to w tym modelu nie ma takiego koła. Co to może być i ajki będzie ewentualny koszt naprawy

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra koło dwumasowe zamachowe c

  • OPEL VECTRA C 2.2 DTI koło zamachowe dwumasowe LUK - SZCZECIN STOBNO (699.00PLN)
  • KOŁO ZAMACHOWE DWUMASOWE OPEL VECTRA C 3.2 V6 GTS - Koszalin (699.00PLN)
  • Opel Vectra C 04 2.2 cdti kolo zamachowe dwumasowe - Wysokie Mazowieckie (280.00PLN)
  • KOŁO ZAMACHOWE DWUMASOWE OPEL VECTRA C 3.2 V6 GTS - Koszalin (699.00PLN)
  • OPEL VECTRA C 2.2 DTI koło zamachowe dwumasowe LUK - SZCZECIN STOBNO (699.00PLN)
  • KOŁO ZAMACHOWE DWUMASOWE OPEL VECTRA C 3.2 V6 GTS - Koszalin (699.00PLN)
  • Opel Vectra C 04 2.2 cdti kolo zamachowe dwumasowe - Wysokie Mazowieckie (280.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi