części samochodowe nanodatex

opel vectra filtr kabinowy

Samochody związane z zapytaniem opel vectra filtr kabinowy

Pytania i odpowiedzi: opel vectra filtr kabinowy

OPEL VECTRA A Fitr kabinowy

witam niewiem czy pisze w dobrym dziale jak nie to z góry przepraszam. chodzi o filtr kabinowy. W którym miejscu on sie znajduje Za podszybiem czy za schowkiem

Tam gdzie chłodnica w maluchu. vectra A nie posiada takiej rzeczy jak filtr kabinowy.

na forum o tym pisano wiele razy wersje z klima chyba mialy filtr kabinowy szukajka dziala prosze oto rezultat httpforum.vectra-unlimited.plsho...filtrkabinowy httpforum.vectra-unlimited.plsho...filtrkabinowy ciezko poszukac co nie

OPEL VECTRA B Filtr kabinowy

Muszę wymienić filtr kabinowy ale nie bardzo wiem gdzie go szukać Gdzieś od środka czy pod maską Proszę o pomoc... A i jeszcze jedno... filtr kabinowy jaki powinien być Węglowy

A wystarczyło wpisać w szukajkę "filtr kabionwy"i wyskoczyło by min to httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...filtrkabinowy Zamykam i na następny raz proszę najpierw poszukać a potem temat zakładać jeśli się nie znalazło odpowiedzi na swoje pytania

Zobacz Filtry kabinowe do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA A Filtr kabinowy

Witam mam taki mały problem gdy włączę nawiew to w środku jest nieprzyjemny zapach i to pewnie jest wina filtru kabinowego. Problem jest z jego lokalizacją. jak ktoś wie to proszę o podpowiedz

żadna VA nie miała standardowo montowanego filtra kabinowego nie zależnie czy z klimą czy bez. typowy filtr kabinowy w GM nigdy nie istaniał ale... Cytat

Witam ja mam opel vectra A 1.8 1993rok i mi się wydaje ze ma filtr kabinowy. httpwww.bazarek.plprodukt04731...-vectra-a.html

A Calibry maja filtr kabinowy i tez jestem ciekaw czy Polonezy Caro maja filtr kabinowy.

Przestańcie z tym filtrem kabinowym w VA. Nie ma takich. httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...9&postcount16 Polecam lekturę tego posta a nie szukanie filtra.

OPEL VECTRA C vectra c woda wewnątrz nawet dużo

Witam wszystkich może ktoś z was mi poradzi co robić od strony pasażera ( angielski samochód)dywanik ma w sobie pełno wody napewno leci z góry tylko niemam pojęci którędy z góry dziękuje za pomoc może ktoś ma lub miał podobny problem . Dzieki

Ja bym rowniez wzial pod uwage odplyw wody z tego miejsca tuz przed filtrem kabinowym... Tam tez potrafi sie przytykac szczegolnie teraz gdy leca kwiatki z drzew to raczej zostana przed filtrem kabinowym niz zapchaja odplyw parownika.

OPEL VECTRA B Radio -> Predkosciomierz -> dead

Witajcie Pojechałem rano na hurtownie kupiłem filtry (kabinowy powietrza oleju) odgrzybiacz do nawiewu i olej. Standardowo jak co jakiś czas psiknąłem preparat do nawiewu (wylotami i od strony silnika) wymieniłem filtr kabinowy i powietrza a z olejem pojechałem do mechaniora. W drodze do mechanika zauważyłem że nie działa mi radio (jest sama data). Włączam je i... nic. Na TIDzie pojawił

OPEL VECTRA C Piski z nawiewu

Hej. Mam malutki problem od jakiegoś czasu jak włączam nawiew to wydobywa się piszczący dźwięk z okolic kratek. Co to może być i jak mogę to wyeliminować . Pozdrawiam

w pasie pod przednią szybą jest umiejscowiony filtr kabinowy wyjmij go i zobacz czy masz jakis syf na wentylatorze jezeli jest to odkurz go i wtedy sprawdz ja miałem u siebie podobną sytuacje nie pisk a buczenie nowy filtr kabinowy i odkurzanie pomogło

OPEL VECTRA B Nieudana dezynfekcja klimy

Witam. Mam mały problem ostatnio odgrzybiałem klimatyzację metoda ozonowania i nic nie pomogło więc kupiłem dwa środki do czyszczenia klimy z rurka żeby jak najdalej ten środek dotarł. Rozebrałem całe podszybie wyciągnąłem wentylator wpuściłem ten środek kilka krotnie żeby był efekt (zużyłem 2 puszki) wpuściłem go też we wszystkie nawiewy powietrza w środku no i efekt teraz

I był temat o tym jak się czyści klime takim czymś (pianką) w puszcze Nie wymontowuje się wentylatora - ło matko szok 1. Włączasz wentylatora na maxa - klimatyzacja wyłączona 2. Psikasz pianką z puszki w okolice wentylatora tak żeby sam wciągnął ją do środka - około pół puszki 3. Zostawiasz na 15 minut - wentylator wyłączasz 4. Włączasz klimę na maxa - najchłodniej jak

OPEL VECTRA B Zestaw Filtrów Vectra B 1.6

Witam Mam pytanko odnośnie tego zestawu httpallegro.plfiltr-filtry-zesta...223631264.html przyznam że dosyć ciekawa cena jak na zestaw z Olejem tylko zastanawiam się czy olej jest oryginalny no i czy w ogóle warty polecenia I jeszcze jedno pytanko czy w samochodzie krajowym (robiony w Niemczech dla Polski) z 2000r. jest filtr kabinowy (spotkałem się ze stwierdzeniami że taki filtr występuje

Kup sobie osobno olej i normalne filtry a nie jakieś no-name. Za 60zł kupisz sobie cały komplet polskiego filtrona chociażby. Poza tym olej kupuje się z pewniejszego źródła niż allegro bo tam sprzedają cuda wianki. To gdzie Twoje auto zrobili nie ma znaczenia jeśli chodzi o filtr kabinowy Ten filtr jest zawsze. Jak otworzysz maskę to masz nad mocowaniami amortyzatorów wielką uszczelkę

OPEL VECTRA B Wymiana rozrządu koszty.

Witam chciałbym się zapytać ile by kosztowała wymiana rozrządu w vectrze 20 16v.

Witam Dane z wczoraj vectra B Caravan 18 16V 1997r Pasek rozrządu 6600 Rolka napinająca 7300 Rolka prowadząca 2 szt. 6100 Pompa wodna 8200 Uszczelka pokrywy zaworów 2400 Pasek wieloklinowy 3700 filtr paliwa 2200 filtr powietrza 2200 filtr oleju 600 filtr kabinowy z węglem aktywnym 2800 Olej Castrol GTX5 Magnatec 10W40 5l 13000 dodatkowo łącznik stabilizatora lewy przód 9000 Wymiana rozrządu

rozrządu GATES 54 zł Pasek klinowy DAYCO 3950 zł filtr powietrza MANN 30 zł filtr kabinowy MANN 31 zł filtr paliwa MANN 29 zł filtr oleju filtron 750 zł Olej Valvoline Max Life 10W40 41 litr gratis 109 zł Przy okazji wymieniam termostat bo puszcza.Termostat Vernet 55 zł Koszt wymiany plus zmiana płynu w chłodnicy wyniesie mnie 250 zł W tym temacie masz fotkę mojego zestawu httpforum.vectra-unlimited.plsho...87445&page17

OPEL VECTRA C problem z odpalaniem vectra c 2.0 diesel 2003

Mam mały problem z odpalaniem porannym a szczególnie jak jest mróz . Auto po kupieniu było u mechanika wymienił wszystkie 4 wiece źarowe bo były uszkodzone potem u innego mechanika wymianiałem filtry kabinowy oleju powietrza i Paliwa niestety widziałem jak wymieniał filtr paliwa nie zalał go paliwem skręcił i odpalił auto . Zgasł i od tego momentu zaczęły sie problemy musiał

OPEL VECTRA B Olej do X25XE przy 180k

Poprzedni wlasciciel lal Mobil1 5W50. Auto ma przejechane ponad 180 000 i rzekomo ma nie brac oleju wink w co mi sie nie do konca chce wierzyc.. Zastanwiam sie czy zostac przy syntetyku czy przejsc juz na semi.. Ten pierwszy jest drozszy ale za to wiecej na nim mozna przejechac z drugiej strony auto ma juz nie maly przebieg i chyba jakies 10W40 tez by sie nadalo co sadzicie Druga sprawa to czy

Wynegocjowalem taki pakiet - Olej opel 5W30 API SLCF 5l - filtr oleju (puszka metalowa) filtr powietrza filtr kabinowy za 147.22PLN z przesylka. Chyba dobra cena.. roll

OPEL VECTRA C Smród spalin w kabinie

Wprawdzie są stare posty dot. ww. problemu ale nie do końca mnie przekonują odpowiedzi. Objaw jest prosty. Gdy auto stoi lub jedzie wolno i mam włączony nawiew (przy wyłączonym zamkniętym obiegu powietrza) to w środku czuć smród bardzo charakterystyczny dieslowskich ( słodkich) spalin. Na początku się nie przejmowałem bo często jest tak że smród innych aut się zasysa z ulicy ale

OPEL VECTRA B Vectra 1.6 16V Automat

Witam Serdecznie. Nabyłem dzisiaj Vectrę B 1.6 16V Automat. Zakładam z góry że są tu osoby które polecą mi co w pierwszej kolejności powinienem sprawdzić. Jutro jadę wymienić Olej w silniku - Zamierzam się do wymiany Oleju w Skrzyni (Ale to zrobię na pewno w ASO). Z góry dzięki za pomoc.

filtry powietrza i paliwa mozna wymienic filtr kabinowy no i oleju ale to logiczne w skrzyni sie nie zmienia filtra chyba ze chcesz skrzynie rozbierac poczytaj troche dzial techniki vectry B i reszte forum bo nie jestes pierwszy z takimi pytaniami na wszystko co pytasz sa juz odpowiedzi

OPEL VECTRA C Jaki filtr oleju oraz olej

Zadam pytania może trochę laikowate ale cóż w końcu tak to już jest jak się czegoś nie wie. W silniku Z18XE jest filter oleju w puszcze czy wkład filtra. Czy wkład filtra jest tylko w diesel a w benzynie jest puszka. A jeśli chodzi o olej to chce wlać Castrol EDGE 5W-30 butelka ma 4L czy wystarczy oleju do tego silnika Z18XE czy musze mieć ponad 4L np. 41 L. Jak się ktoś orientuje to

Kolego kridd jak dla mnie możesz wogóle nie stosować żadnych filtrówTwoja viki będzie jeżdzić przynajmniej jakiś czas ale nie pisz takich pierdół na forumbo to czytają ludzie którzy nie muszą mieć pojęcia o samochodacha chcą się czegoś dowiedziećnatomiast Ty kolego świadomie wprowadzasz ich w błąd. Trzeba sobie jasno powiedziećże produkty maxgear nigdy nie dorównają jakością

OPEL VECTRA C filtr powietrza - gdzie

Głupie pytanie ale nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi gdzie znajduje sie filtr powietrza w vc 22 dti i ile może kosztować nowy

Witam Mozę też zadam glupie pytanie ale gdzie znajduje sie filtr kabinowy w oplu vectra c

a to nie jest przypadkiem filtr kabinowy ja szukam czegoś w rodzaju filtra powietrza wpadajacego lub wypadajacego z turbiny albo coś w tym stylu

OPEL VECTRA B Climatronic nie działa

Witam Mam następujące pytanie kupiłem niedawno VB z climatronikiem ale niestety nie chłodziła jak należy więc pojechałem do speca żeby ją nabili po nabiciu okazało się że jest nieszczelna więc zostawiłem żeby mi to naprawili. Szczęśliwy że będzie wszystko ok wróciłem po samochód a gość stwierdził że sprężarka jest zepsuta No nic zapłaciłem za uszczelnienie i nabicie i

OPEL VECTRA B wyciek płynu chłodniczego

Witam Wczoraj po przejechaniu ok 150km. na parkingu wywaliło mi płyn chłodniczy. To już drugi raz bo przedwczoraj było to samo. Dzieje się tak wtedy gdy temperatura silnika wzrośnie do ok 94 stopni. I jeszcze jedno jak zaparkuję w miejscu gdzie przód auta jest nieco wyżej niż tył to właśnie cieknie a jak stoję równo to nie. Wczoraj w garażu uzupełniłem płyn na max nagrzałem

Sprawdziłem filtr kabinowy - zaraz odkurzanie i nowy filtr - filtr stary ufajdany zasypany liśćmi i innymi śmiećmi. Co do nagrzewnicy to rano było wszystko ok suchyutko itp lecz po kilkunastu minutach jazdy jakby wzrosła trochę wilgotność powietrza. W zbiorniczku płynu jeszcze nie ubyło. Czekam na to co będzie dalej. Co do dziwnego zachowania ogrzewania (ciepłe leciało tylko na ustawieniu

OPEL VECTRA A Filtr wewnętrzny

Witam mam takie oto pytanie czy jest filtr który filtruje powietrze do środka kabiny jeżeli tak to gdzie vectra 1.8 94r.

W vectrze A nie wystepowal filtr kabinowy (podobno w niektorych wersjach z klima byl ale to nie pewne informacje) nie raz na forum bylo pisane jak sobie dorobic z czegos taki filtr. Wpisz w szukajke

OPEL VECTRA Parowanie szyb

Idzie zima wiec temat ten bedzie oraz brdziej interesujacy dla welu z nas dajcie znac jak radzicie sobie z zaparowywaniem szyb. ja wlaczam wtedy klime ale po wylaczeniu zaparowuja szybko z powrotem kto ma jakies lekarstwo skuteczne na parowanie a moze cos u mnie nie tak w kanalach wentylacyjnych (filtr wnetrza wymienilem) pozdrawiam

Najlepszy sposób na niezaparowane szyby w oplu. Mam już toche doświadczenia z parowaniem szyb w oplu (astra vectra) Przyczyną zawsze jest wigotny filtr kabinowy (zwłaszcza jesienią przy tej pogodzie) Najlepszym sposobem jest zapodanie zamiast filtra cienkiej ponczochy (moze być swojej dziewczyny P lub fajnej kolezanki > ) ponczycha zatrzyma liscie i inne smieci i nie bedzie problemu z zaparowanymi szybami. Sprawdzone -działa

OPEL VECTRA witam pierwszy poscik i mały problem

Witam wszystkich mam problem z nawiewem strasznie słabo mi dmucha czy ktoś może coś na ten temat poradzić może trzeba przeczyścić albo coś mam Viki B 1.6 16v

filtron ma w swojej ofercie weglowy filtr kabinowy do vectra B i cena jest przystepna 35 zł Pozdrawiam

OPEL VECTRA C brak nawiewu

Witam Mam kłopot ponieważ nie działa mi nawiew wewnątrz samochodu. Wentylator jest dobry bo już był sprawdzony natomiast nie działa nawiew i jest strasznie zimno Czy ktoś może wiedzieć co to może być Proszę o rady

Zrobione Dostep do dmuchawy utrudniony trzeba sie troche nagimnastykowac ale dla chcacego nic trudnego. Co było przyczyna awarii Silniczek przestał działać na moje wlasne zyczenie mianowicie wiosną odgrzybiałem klime zdemontowalem filtr kabinowy w wypryskalem dośc obficie całe wnetrze i i wiatrak po kilku miesiacach zaczeło coś piszcześ z czasem coraz mocniej na forum znalazlem info aby

OPEL VECTRA C Recylkulacja - obieg zamknięty - nie działa

witam przeglądnąłem wątki na ten temat na forum ale jakoś nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Mam Signum i problem z nie działającym obiegiem zamkniętym. Od razu uprzędzę że przy testowaniu nie używam nadmuchu na przednią szybę a klimatronika przełączam na full auto i manul i zawsze objaw jest ten sam Lampka na przycisku się zapala a obieg nadal otwarty. Patrzyłem także przy

witam pyt czy instalacja czujnika znajduje sie w kazdym samochodzi (pewnie nie ) u mnie na lewo patrząc na filtr kabinowy znajduje sie kostka z niczym nie wpietym przymocowana do obudowy filtra z 2 ma bolcami albo gniazdami nei pamietam co to jest czy moze to być złącze czujnika jakości powietrza a jak to nie to to co to jest pozdrawiam

OPEL VECTRA C Regenerowane koło dwumasowe

Witam Proszę Was o opinię czy warto kupić regenerowane koło dwumasowe Wygląda ok jest gwarancja mają referencje...i atrakcyjną cenę w porównaniu z nowym oryginałem. Podaję link myślę że to nie jest nielegalne httpallegro.plkolo-dwumasowe-kol...888862654.html Ale jak to się sprawuje pozostaje zagadką... Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam Paweł

A propos dwumasy niedawno zaczelo mi stukac ale lekko i " czasami". Mechaniik stwierdzil zebym sie na razie nie martwil i jezdzil dalej. Czy naprawde moge jezdzic Nie uszkodze nic wiecej ---------- Post dodany o 0932 ---------- Poprzedni post został utworzony o 0917 -- ---------- Post dodany o 0935 ---------- Poprzedni post został utworzony o 0932 ---------- [QUOTEaro_401240666]kurde

OPEL VECTRA C Bocian pod maską (coś klekocze)

Szacunek dla wszystkich Od kilku miesięcy spod maski słychać wyraźne "klekotanie" które bynajmniej nie jest sprzedawane w pakiecie z nowym autem Najpierw słyszałem to tylko na pierwszym biegu gdy na półsprzęgle wytaczałem się z parkingu. Później słychac to było gdy auto stało i minimalnie cichło gdy wciskałem pedał sprzęgła. Teraz to już mu wsio i cały czas klekocze

Ja jej nie wymieniałem jestem pierwszym userem w Polsce a w książce serwisowej nic o tym nie ma poza płynami i filtrami. Jak ją brałem na budziku było 117kkm. Szpecem to ja nie jestem i nie wypowiem się autorytatywnie względem dwumasy ale jakby nie było to przecież de-facto koło zamachowe a te bez powodu nie padają i się nie zużywają tak jak inne elementy no chyba że tak jak petr

OPEL VECTRA C Terkotanie dmuchawy powietrza

No tak zaraz mi ktoś odpali ze temat był już wałkowany ale albo niewiele jest na forum albo wyszukiwaczka mnie w balona robi a przyklejka o zebranych usterkach się strasznie rozmyła i zanarchizowała (warto tam pozamiatać moim zdaniem bo z listy konkretów zrobiło się tam forum w forum - technika w pigułce). tak czy inaczej prośbę mam aby mi pomóc od wczesnych czasów (może z rok) pojawiać

Ja jestem ciekawy jak wyglada ten kolniezyk gumowy ktory znajduje sie zaraz pod filtrem kabinowym mialem go wylecany (dla niewtajemniczonych wypadniety) i lezal sobie gdzies obok silnika. Wsadzilem go... ale chyba zle P bo wystaje mi do goy (w strone filtra) a mysle ze powinien wystawac na dol aby mogla woda wylatywac. Dobrze mysle P

OPEL VECTRA C Proszę o opinie

Parę dni temu zakupiłem Vectrę 1.9 120 HP z 2004r gl. przez jej wygląd To mój pierwszy disel i musze przyznać ze nie żałuje wyboru największe zalety to duzo miejsca - wszędzie wygoda i małe spalanie przy całkiem dynamicznym silniku - tego ostatniego najbardziej sie bałem po niektórych opiniach m.in na autocentrum. Ale do rzeczy po pierwsze ciezko mi odpala aż wstyd ] w temp. 0 - 6

Miło że kupiłeś Vecterkę ale odpowiedzi na Twoje pytania śmiało znajdziesz już na forum -) Ad.1 Ciężkie odpalanie - na zimnym silniku świece grzeją (ale w tych granicach temperaturowych które podałeś jak dobrze sobie przypominam także świece już nie grzeją na forum kilka użytkowników próbowało podnieść graniczną temperaturę grzania świec) na ciepłym świece nie mają nic

OPEL VECTRA C Słaba wydajność wentylatora

Witam Mam nowszą Vectrę C i o ile w poprzedniej już na 2 gim biegu wentylatora coś wiało o tyle teraz tak samo jest na 4 biegu tutaj Czy możecie poradzić co może być powodem tak słabej wentylacji Nic nie brzęczy nie skrzypi Z góry dzięki Pozdrawiam Rafał

Tyle że i w tamtej i w tej miałem nawiew na tył auta ale tam to działało a tutaj taki lekki wiaterek jest. Spróbuję z tym filtrem kabinowym chociaz wątpię że aż tak byłby zapchany. Może filtr powietrza o ile ma to jakieś znaczenie Tzn ten nawiew generalnie mało wydajny jest bez znaczenia gdzie go skieruję. Cytat

OPEL VECTRA C Parowanie szyb

Proszę o pomoc. Jestem od niedawna użytkownikiem opla vectry c 2004 r 2.0 DTH i mam problem z parowaniem szyb wewnątrz auta. Nie pobiera powietrza z zewnątrz (ciągła praca w obiegu zamkiniętym) nie otwiera się klapka wlotu powietrza gby włączam i wyłączam obieg zamkniety. Proszę o podpowiedź co mam zrobić.

Należy sprawdzić czy filtr kabinowy nie nadaje się do wymiany. Gdy filtr jest zapchany to również szyby się parują.

ludziska parowanie szyb objawia się głownie przy zatkanym filtrze kabinowym. Wyglądać może dobrze ale jeżdżąc przez całe lato zbiera się tak kurz przy pierwszych opadach deszczu lub wilgoci robi się coś w rodzaju cementu i nie przepuszcza powietrza. Tak więc moja rada wymiana filtra dwa razy w roku.

OPEL VECTRA C Woda skrapla sie na przedniej szybie.

Przy niskich temperaturach skrapla mi sie dosc duzo wody na przedniej szybie od srodka. Nawiew na przednia szybe pomaga w niewielkim stopniu. Boczne szyby sa ok. Skad moze sie brac wilgoc Jedyne co mi przychodzi do glowy to podszybie ale to juz sprawdzilem. Any ideas

witam ja kiedys tak zrobilem umylem podszybie filtr kabinowy sie zamoczyl a ze byl i tak juz zanieczyszczony to po wyschnieciu przepustowosc wynosila zero a na szybach woda nowy filtr pomogl pozdrawiam

OPEL VECTRA C Podkręcam ogrzewanie włącza się serwis

A więc tak wczoraj wyjeżdżając z pod bloku chciałem zimny samochód trochę ogrzać i podkręciłem o kilka stopni temperaturę. Po chwili włączył mi się serwis (auto z kluczem) gdy temperaturę zmniejszyłem serwis się wyłączył. Dodam że działo mi się to gdy podwyższałem temperaturę o kilka stopni gdy zwiększałem po jednym nic się nie działo. Przy zmniejszaniu temperatury serwis

A ja stawiam na filtr kabinowy bo skoro Ci pasują szyby to wszystko wyjaśniabo klima ma czujniki z których pobiera wartości i jeśli filtr jest zabity albo zamoknięty to przepływ powietrza jest mocno utrudnionya wyłączając klime te wszystkie czujniki są deaktywowane i stąd brak błędów.

OPEL VECTRA B Dogrzewacz Eber

Witam was posiadam viki 2.0DTL i mam dogrzewacz eberspacher i teraz moje pytanie... wiem ze jest sterowny temperatura tylko ja bym chciałem znalesc ten czujnik co ona ma żeby zamiast niego zrobić włącznik i bym mógł sobie włączać wtedy kiedy ja bym chciał... a nie ze rano odpalam samochód jadę 5 km i wyłączam go i słyszę jak eber jeszcze chodzi a wiem od fachowców ze to jest bardzo

Musisz otworzyc klapke podszybia tam gdzie filtr kabinowy jest. Czujnik bedzie kolo silniczka wycieraczek przypiety do obudowy filtra. Taki plaski okragly. Wywalasz go Dopasowywujesz wtyczke lub ldolutowywujesz przewody i ciagniesz je do kabiny. Np pod przycisk tc ktory mozna sobie na szrocie dokupic. Podlaczenie dowolne bo to tylko zamykanie i otwieranie obwodu. Dogrzewacz steruje wlasnie ten czujnik Sygnal uruchomionego silnika z alternatora i temperatura cieczy chlodzacej ponizej 75stopni

OPEL VECTRA B Przygotuj diesla do zimy

Pozwole sobie założyć taki temacik co ja robie w dieslu żeby nie miec niespodzianek w zimie przy mrozach. 1. Sprawdzanie świec żarowych i ewentualnie wymiana 2. Wymiana filtra paliwa 3. Sprawdzanie żywotności akumulatora wiadomo diesel musi mieć porządny "strzał" żeby zaterkotał 4. Sprawdzanie chłodziwa miernikiem do jakiej ujemnej temperatury "trzyma" Wszytskie punkty

Może nie dotyczy to wyłącznie diesla... Ja przed zimą wymieniam zawsze filtr przeciwpyłkowy. Wiadomo w zimie wilgotność większa to też prędzej szyby parują. A brudny filtr kabinowy wcale nie pomaga w ich odparowaniu. Cytat

OPEL VECTRA B Duża temperatura silnika

Mam taki problem nie jestem obeznany zbytnio z tym autem ale wydaje mi się że mam za wysoką temperaturę pracy silnika... Temperatura sięga ok 95 stopni po czym załącza się wiatrak i chłodzi do 80 stopni czy to jest normalne Po za tym przy włączeniu nawiewu czuć w aucie specyficzny zapach przegrzania.. Jeżeli to nie jest normalne to co może być przyczyną tego Czy ewentualna wymiana filtra powietrza zaradzi temu Proszę Was o podpowiedź

Temperatura robocza silnika to 85-90 stopni teraz jak jest cieplej to często dochodzi do 95 jak spada to dobrze filtr powietrza zawsze jest dobrze wymienic. Spróbuj wymienić filtr kabinowy może pomoże.

OPEL VECTRA B Brak obiegu zakmniętego i podciśnienia.

Hejka jako że jestem tu nowy to najpierw wypadało by się przywitam wiec mowie &8220cześć wszystkim&8221 i jeśli w złym dziale umieściłem post to z góry przepraszam i poprosił bym o przeniesienie go w odpowiednie miejsce. Chciałem was koledzy poprosić o pomoc. Jestem świeżym posiadaczem Viki B 1.7 TD Isuzu i mam jedno bardzo mnie nurtujące pytanie do czego może to być i jak to ma
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi