części samochodowe nanodatex

opel vectra egr

Samochody związane z zapytaniem opel vectra egr

Pytania i odpowiedzi: opel vectra egr

OPEL VECTRA C 1.9 CDTi 120KM szarpie przy ok1700 i 2500obr (EGR)

Witam miesiąc temu samochód stracił moc do 2000obrotów - powyżej szedł jak strzała. Tech wykazał problem z egr. egr został wymieniony na nowy Pierburga. Teraz auto raz na jakiś czas poszarpuje przy ok 1700obr lub przy 2500obr. Poszarpie 23 razy (ok 1sekunda) i jedzie dalej. Tech nie pokazuje żadnego błędu. Przepustnica wyczyszczona. Filtry wszystkie powymieniane na GM-owskie. Mam wrażenie że gdy silnik osiągnie 90stopni dolegliwość zanika. Przebieg 107tkm.

Ramon59 polecam Ci watek na drugim forum o Oplach - vectra Klub Polska w dziale VC - silnik - egr Jesli Twoj mechanik czyscil tylko czesc mechaniczna to problem moze tkwic w czesci elektromagnesu ktora sie rozbiera tez - rozwierca. Mowisz ze dales nowy egr i on tez nie dziala sprawnie - wiekszosc egrow nowych jest nieszczelnych w czesci mechanicznej - nalezy uzyc pasty diamentowe (tej samej co do zaworow)

Panowie mialem ten sam problem i po zaslepieniu egr wszystko zniknelo polecan zaslepienie egr-a httpwww.allegro.plitem1046102173...alfa_opel.html dla silnika 120koni httpwww.allegro.plitem1042978714..._1_9_cdti.html dla silnika 150 koni

Supel powiedz mi czy poszarpywanie za obrotach 1700 przy jednostajnej jeździe to wina egr Bo wymieniłem już 3 razy egr i tak przed wymianami szarpał po wymianie ustało na 2000km i zaczął poszarpywać wyskakiwał błąd podczas spokojnej jazdy wymieniłem znowu i szarpie na 1700obr. Musze zaznaczyć że wszystkie te zawory co montowałem były po regeneracji a nie fabrycznie nowe. Kolektora nie czyściłem przepustnicy tez nie czyściłem. Czy może to szarpanie być też winą przepustnicy czy tylko i wyłącznie egr Pisaliście coś wcześnie i dorabianiu jakiś dziur w egr ale kompletnie nie wiem jak i gdzie to zrobić. Jest to vectra C 1.9CDTI 150KM przebieg 263 500km.

Panowie czy odpiecie wtyczki od egr to rownoznaczne z wylaczeniem goPoniewaz czasem poszarpuje postanowilem przyjrzec sie egr.Czyszczony byl nie dawno i problem ustal ale od pewnego czasu problem powrocil.Nie chcialem od razu wszystko odkrecac poprostu odpielem wtyczke od egr.Zadna ikonka bledu sie nie pojawila samochod narazie nie szarpie.Chodzi o to czarne miejsce w ktore wchodzi wtyczka. httpallegro.plopel-zafira-1-9-cd...404633829.html

OPEL VECTRA C Vectra C - szarpanie - czy na pewno EGR

Witam. Proszę kolegów o pomoc bo żaden mechanik nie jest w stanie. vectra szarpie przy rozpędzaniu na każdym biegu przy obrotach 2-3 tys. Tak jakby ktoś odcinał powietrze lub paliwo. Objaw tylko przy gazie do połowy jak dam do dechy - wtedy wszystko ok. Słychać przy tym szarpaniu dziwne jakby tarcie zgrzytanie. Jednak po zaślepieniu egr silnik działa idealnie - zapala się jednak błąd

Samo zaslepienie egr nic nie da trzeba go jeszcze wylogowac z sterownika i prawdopodobnie tu jest bład bo sterownik dalej pcha spaliny przez zawor ktory nie istnieje fizycznie.Piszesz jeszcze ze egr sprawny a skad ty to wiesz jak lezy gdzies na pólce w warsztacie jest cały watek o egr-ach na forum i tam sie dowiesz ze nawet nowe egr-y czesto nie działaja poprawnie

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA A Sonda lambda zawór egr zaślepiać czy nie

Witam rok temu gaziarz zakładał do mojej Viki C18NZ 1995r gaz(nie sekwencja) zaślepił mi zawór egr i powiedział żebym wymienił sondę lambdę bo pokazywało mu tam że sonda nie działa wymieniłem na NGK a autko jak paliło tak pali 135 Lpg wydaję mi się że troszkę dużo zaznaczam że benzynki w mieście 8l100 kumpel ma taką samą i pali mu 10-105l Lpg po wymianie pojechałem znowu do

Pewnie tak jak pisał Kruczek masz silnik X16SZ. Zawór egr w tym silniku jest sterowany elektronicznie. Jest to okrągła puszka poniżej i nieco w prawo od nakładki na wtrysk (stoi pionowo przykręcona śrubami torx) Do egr podłączone są zdaje się 3 kabelki. Tu masz poradę jak zaślepić sterowany podciśnieniowo egr w C16NZ ale to prawie to samo httpvectra-unlimited.pljpgporadyegr.html Sonda

Witam czy zaślepienie zaworu egr spowoduje że vectra będzie więcej palić Czy jest sens w zaślepieniu egr jak nie mam założonego gazu Pozdrawiam.

OPEL VECTRA C Czyszczenie Egr

Witam serdecznie.Dużo było moich postów na temat braku mocyobrotów itd.Polecaliście mi wyczyszczenie egr.Postanowiłem że nie będę się w to bawił tylko kupie nowy.I tu się zaczął problem..W sklepie motoryzacyjnym powiedzieli mi że ta część nie dotyczy mojego silnika..tak jak by chciał powiedzieć że silnik 22DTI 2002rok go nie posiada..Jak to w końcu jest..Pozdrawiam

Witam serdecznie w końcu moją Viki też dopadło falowanie obrotów na biegu jałowym. Obroty wahają się mniej więcej od 600 do 900 kilka takich wahnięć i czasem się uspokaja a czesem dopiero jak dodam i puszcze gaz. Na techu co prawda jesze nie byłem ale op-com nie pokazuje żadnych błędów. Wyczytałem że jedną z przyczyn może być właśnie zawalony egr dlatego zacząłem szukać info

Witam mam pytanko odnośnie czyszczenia egr-a i kolektoragdzyż po rozkreceniu przezylem szoktragicznie to wszystko wygląda pytane moje brzmi tak gdy wykrece kolektor i chyba nie obejdzie się od rozkręcania przewodów paliwowychpóżniej muszę odpowietrzyći jak mam to zrobićnigdy nie bawiłem sie w to bo w vw mialem dobry dostep do egr-a.pomoże ktośvectra 2.2dti 03rok .i jeden wężyk przelewowy

Czesc Na bodajże 3-ciej stronie tego tematu piszecie o nawiercaniu egr a właściwie tej części z elektromagnesem by go wybić. (Na załączonych zdjęciach w PDF-ie widać jak owa dziura już jest) Pytanie Czy trzeba i czym zatkać tą nawiercana dziurę Wystarczy to nawiercić wiertłem 3mm czy potrzeba większym Czy takie nawiercanie ma jakiś wpływ na działanie egr Dziś wymontowałem egr i przepustnice i chcę to jutro wyczyścić. Dlatego proszę o szybką odpowiedź edit po głębszych poszukiwaniach znalazłem odpowiedź na innym forum (nie wiem czy mogę dać linka... httpforum.vectraklub.plindex.php...-egr-w-z19dth )

OPEL VECTRA C zawór egr

Witam Wszystkich Od pewnego czasu mialem problem ze swoja vectra C 2.2dti 2003rok. Mianowicie co jakis czas spadajace obroty i brak mocy po jakis 10 sekundach wszystko wraca do normy. Stwierdzono że to zawór egr. Wcześniej serwis opla rozkładał ręce gdyż ich tech nie mógł się połączyć z moim autem i wysłano mnie do piaseczna do firmy zajmójącej się elektroniką samochodową. To właśnie

OPEL VECTRA C EGR wyczyszczony a bład pozostaje.

Witam 2006r. vectra C 1.9 120 KM świeci się kontrolka spalin. Sczytanie błędów pokazało błąd egr-a. Wyczyściłem. Błąd skasowałem. Po dwóch dniach znowu się zapalił. Ponownie wyczyściłem bardzo dokładnie. Błąd sam zgasł po kilku dniach. Niestety następnego dnia rano znowu się zapalił. Rdzeń elektromagnesu przesuwa się lekko. Bardzo mocno dmuchając od strony dolotu spalin

A co on moze w takim egrze wymienic Bolec w czesci elektromagnesu bedzie widac ze byl wiercony elektromagnes wymieni A moze czesc mechaniczna Jak dla mnie ktos sprzedaje za taka cene egry ktore sa po gruntownym czyszczeniu czesci mechanicznej i jakims plukaniu czy cokolwiek innego z trzpeniem w czesci elektromagnesu. Swoj czysciles Rozwiercales Dmuchales w czysta czesc mechaniczna i byly jakies przedmuchy

Witam mam podobny problem ze swoim autem. vectra C GTS 2.2 DTI 2003r Ciągle mi wyskakuje błąd P0400 - Wartość rzeczywista zaworu egr napięcie nieprawidłowe. Częstotliwość występowania Sporadyczny Z powodu częstych wizyt u mechanika dość miałem wydawania kasy na ciągłe podłączanie pod kompa zainwestowałem w program OP- COM sam wiec mogę sprawdzać co dolega mojemu autku. Wracając

kupiłem na allegro za 399 httpallegro.plzawor-egr-opel-vec...576348571.html niby ori jak przyjdzie i załoze to dam znać kolektor tez juz zamówiłem chce wyrzucic dpf i chipa zapodać wiec chce doprowadzi autko do ładu swoja droga widziałem twoj wykres.....gratulacje

Do tej pory robiłem 6 w tym 3 w pełni (razem z czyszczeniem trzpienia) żaden nie wrócił z reklamacją. Co więcej moja Viki pierwsze pełne czyszczenie egr-a miała przed przekroczeniem 200 tys. a w tym momencie mam już zrobione 300 tys. a egr dalej w orginale Napisałem już w drugiej części tego postu który cytujesz. Nie zajmuję się handlem. Jeśli wymiana naprawa to masz rację. Skąd

OPEL VECTRA C Z19DTH jakie są prawidłowe wskazania przepływomierza pytanie o zaślepkę EGR

Czy ktoś może podpowiedzieć jakie powinny być wartości wskazań przepływomierza (czujnika masy powietrza) w Z19DTH - w funkcji obrotów silnika Tzn. w jakich przedziałach powinny mieścić się wskazania (i w jakich jednostkach) oraz jak wyglądać powinna funkcja - czy powinna być na logikę liniowa i rosnąca wraz ze zwiększaniem obrotów To jest zasadnicze pytanie do kogoś konkretnego

Odpowiadam sam sobie bo już wiem ale może przyda się innym Prawidłowe wskazania przepływomierza masy powietrza zawierają się od kilkudziesięciu do ponad 200 kggodz rosnąc wraz z obrotami. Moje auto po wymianie przepływki stało się lepsze - przede wszystkim odżył dół. Badanie na hamowni wykazało przyrost do kilkudziesięciu Nm w zakresie 1700-2200 rpm i szybsze narastanie momentu do maksymalnej wartości. Mam też nowy egr (Pierburg) który wbrew opiniom w wielu postach - ani nie przycina ani nie szarpie ani nie musi się układać - działa od początku jak trzeba. Z instalacji uszczelki Fiata zrezygnowałem. Auto po wymianie przepływki i egr po zwykłym (podstawowym) chiptuningu w V-Tech uzyskało piękną charakterystykę wykres jest wręcz podręcznikowy. Przed chipem i przed wymianą przepływomierza i egr wykres był kiepski i pofalowany czego wcale nie czułem bo na co dzień jeżdżę innym autem słabszym więc vectra wydawała mi się bardzo sprawna - ale teraz dopiero to auto LATA M.

OPEL VECTRA C Egr-pomocy

Potrzebuje szybkiej podpowiedzi w którym miejscu mojego silnika znajduje sie zaworegr.VC 1.8 16v( z18xe) Za nic nie moge go namierzyć.Jutro mam pilny wyjazd a praca silnika wskazuje na zasyfiony egr. Momóżcie Dzieki ----------- Dodano ----------- Nadal prosze o podpowiedź.Byłam u mechanika ale go nie zastałam więc nadal nie wiem gdzie jest ten egr.Mam fotki z forum jak on wygląda ale nie ma

Witam wszystkich zaciekawionych egr Otóż po ciężkiej jeżdzie wróciłam do domku po drodze zahaczając o znajomego mechanika-co prawda go nie zastałam ale był jego pracownik i naswietlił mi temat. Jak sie okazuje po wielu problemach w vectrach B z egr w oplach zaprzestano instalować tego badziewia.W niektórych wersjach i rocznikach sie zdarzają.U mnie go nie ma -tylko zaślepka w tym miejscu

OPEL VECTRA A Gdzie jest Egr

Trochę poczytałem forum i gdzieś pojawiła mi się nazwa egr czy jest ona w VA 18 Szukam tej inforamacji ale nigdzie znaleźć nie mogę więc chyba tego egr nie ma a jak jest to proszę mi powiedzieć gdzie.

Jest w tym samym miejscu co w tym silniku httpwww.vectra-unlimited.pljpgporadyegr.html A tutaj masz fotkę mojego silnika i takiego o który pytasz czyli C18NZ Widzisz egr za kapą zaworową

OPEL VECTRA A Czy zmieniać zawór egr

Hej mój mechanik mówił ze mam do wymiany zawór egr w oplu 16 oznaczenie c16nz tyle ze nowy jest drogi a znalazłam jeszcze coś takiego httpwww.allegro.plitem615220286_zaslep...instrukcja.html warto to kupić sąsiad by mi to zmienił bo sama raczej nie dam rady. Dziękuję za wszelkie porady. Madzia. Poprawiłem temat Kruczek

Nie kupuj zaślepki tylko poczytaj na forum tematy o egr A tutaj masz poradę jak to zrobić httpwww.vectra-unlimited.plwww_2...oradyegr.html Temat poprawię ale proszę pamiętaj na następny raz ok

OPEL VECTRA A Zawór EGR a wysokie spalanie (LPG)

Witam. Mam taki problem od jakiegos tygodnia moja vectra zaczeła spalac mi gazu w granicach 18L na miescie (wczesniej 12L) pojechalem na regulacje gazu. Tam mi wymienili filtr powietrza i gazu i pokrecili cos tam po czym stwierdzili ze mam zepsuty zawór egr i odczepili od niego jakas rurke i zaslepili ta rurke srubka... Samochód od tego momentu jak zaczął duzo palic jest jakis przymulony.. Wczoraj

OPEL VECTRA A Zawór EGR a temperatura.

Witam wszystkich. Mam jedno szybkie pytanie. Wymontowałem ostatnio zawór egr i zaślepiłem zgodnie z instrukcją w dziale porady vectra A. Auto faktycznie trochę ożyło i nie muli tak jak jak o tej pory. Tylko problem jest taki że po tej operacji wskazówka na zegarze od temperatury stoi w miejscu i zauważyłemże auto nie grzeje tak mocno jak wcześniej. Czy zawór egr ma z tym coś wspólnego

OPEL VECTRA Zawór EGR

Zapchał sie sukinsyn chyba 3 raz w tym roku. Dla silnika to może i nawet lepiej bo nie ciśnie mu na powrót spalin ale na każdych światłach gdy stanę na jałowym mam zapalonego checka i zamulenie Viki na trybie awaryjnym co jest nieco uciążliwe przy ruszaniu wzrost zużycia ON... Nie wiem czyścić go po raz kolejny czy lepiej kupić i założyć nowy Jakie mogą być powody zapychania się tego gówienka

Powodem zapychania jest gromadzący się na zaworze nagar ze spalin. Co jest powodem zacierania się i utrdnienia w pracy ów zaworka a dokładnie główki na trzpieniu która się ciągle wysuwa i wsuwa. Nie bez wpływu na częstsze siadanie egrów w Polsce jest niestety też jakość paliwa . httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...ic.phpt12713 Poczytaj sobie to powyżej - może to nie Twój silnik -

Nieee no bez sensu - przecież na checku nie będziesz chyba jeździł W Twoim przypadku to lepiej wymień U ciebie w X20DTH jest chyba elektrozawór egr GM 915820009128022 - poszukaj po sklepach Opla ... ja w necie znalazłem w pierwszym napotkanym sklepie httpwww.opel-czesci.pl Twój zaworek za 570zł nówka a używki mają po 250zł ale tu raczej tylko nowy proponuję. A nie powiesz mi chyba że

OPEL VECTRA A Czy ktoś wie jak czyścić EGR (zawór recyrkulacji spalin)

Pytanko tak jak w temacie Ewentualnie może poprostu kupić zaślepke na allegro httpwww.allegro.plitem196212201_..._egr_opel.html Bo doszły mnie słuchy że jazda z uszkodzonym(nie wpełni działającym) nie wpływa za zdrowo na silnik że niby cos pierścienie ble ble ble... a po drugie humory ma i szmoc traci

Ukaz jakiego wężyka czytałeś do jakich silników ta uszczelka jest. Jesli nie to przeczytaj httpwww.allegro.plitem196212201_..._egr_opel.html A co do ceny to koleś z alegro troche przesadza z przesyłką 20.50zeta przecież to zwykły klingerit ja sam sobie zrobiłem z klingeritu taką uszczelkę. Pozdrawiam wszystkich i kolege z Piły też

OPEL VECTRA A Blaszka od zaworu EGR

Witam wszystkich Szukałem różnych tematów ale nie znalazłem odpowiedniego więc chciałbym abyście mi powiedzieli jakie powinna mieć wymiary TA BLASZKA która zaślepia zawór egr ponieważ mam zamiar go w najbliższym czasie zaślepić. Wiem tyle że na grubość ma być ok. 03 mm ale nie wiem jakie wymiary mają otwory na śrubę i ogółem cała ta blaszka a chcę założyć taką samą

Normalnie bez zmian Pierwsze słyszę Kto Ci takich bzdur nagadał Bez paniki Kolejny raz zapytamZaglądasz czasem do porad httpforum.vectra-unlimited.plshowthread.phpt37194 A w FAQ masz to httpwww.vectra-unlimited.pljpgporadyegr.html Zasada ta sama i tak samo się robi

OPEL ZAFIRA B Silnik krokowy EGR Vectra B (Z16XE)

Witam Wszystkich Jestem tu nowy wiec wybaczcie jesli moje pytania beda banalne dla niektorych osob. Licze na wyrozumialosc wink Mam problem z gasnaca vectra B na wolnych obrotach na cieplym silniku (przed zgasnieciem obroty faluja). Czytalem rozne fora dotyczace problemu i w wiekszosci przypadkow pomagala zabawa z krokowcem ilub zaworem egr. Nawet sa ladne zdjeciowe instrukcje tylko niestety zadna

OPEL ZAFIRA B zawór EGR opel vectra B 1.6 16v

Odczytalem niedawno kod usterki silnika i wskazalo mi kod 1405 czyli uszkodzenie zaworu ERG. Interesuje mnie gdzie ten zawór sie znajduje i ile kosztuje nowy Za pomoc z góry dziękuję.

Witam Na 90% przypadków egr nadaje sie tylko na wrzucenie. Jezeli jest to poczatkowe stadium jego zacinania sie to mozna to jeszcze naprawic usuwajac nagar z grzybka zamykajacego dolot do kolektora. Jednakze w momencie kiedy wywala blad egr to juz jest po nim. Problem zaczyna sie duzo wczesniejzanim jeszcze ECU wykryje blad egra. Widac to dokladnie na Techu. egr powinien otwierac sie lagodnie wraz z otwarciem przepustnicy. Postep otwarcia wyrazany jest w wartosciach %. Rav

A ja powiem tak mi tez wyzucalo blad egr przy duzych predkosciach i mechanik kazal go zablokowac.Przy rozbieraniu (alby zablokowac) okazalo sie ze juz jest zablokowany.Jeszcze w Holandii go zablokowano. Ja jezdze z odlaczonym egr.Pozdrawiam.

OPEL VECTRA A Egr

Witam Mam pytanie odnośnie zaslepienie egr. (czy jest sens ) Kiedy egr działa Cały czas Po rozgrzaniu silnika W całym zakresie obrotów Pod obciążeniem silnika Proszę odpowiedź.

A ja proszę o używanie EDYCJI i korzystanie z wyszukiwarki To jest pierwszy temat po wpisaniu we wyszukiwarkę i w nim jest też porada httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...&highlightegr Jest tego więcej więc zapraszam do lektury a nie czekać aż ktoś napisze i poda na tacy

OPEL VECTRA A Egr

Mam pytanko słyszałem że można wymontować egr a dziurę po nim zaślepić i podobno to daje wzrost mocy jakiejś tam czy to prawda Tu jest pokazane jak to zrobić ale czy to coś da httpastra.autokacik.pltechnikan...pienieerg.html

Tutaj masz poradę i będziesz miał spokój httpwww.vectra-unlimited.plwww_2...oradyegr.html

OPEL VECTRA C kto usunie egr z kompa

szukam kogoś kto usunie mi egr z komputera vectra 2.0 dti w wielkopolsce

OPEL VECTRA A wymontowałem EGRA a jak ze spalaniem

wymontowałem egra i mam pytanko po co on wogóle jest i jag go zdjołem ile vectra bedzie palić

opcja szukaj httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...&highlightegr

OPEL VECTRA A Problem z zaslepieniem EGRa C18NZ

Witam. Czytalem posty na temat zaslepienia egr i widzialem fotki co i jak. Postanowilem zrobic u siebie to samo ale po wyciagnieciu zauwazylem ze moj egr wyglada troche inaczej niz na zdjeciach. Wystaje mu cos wiec nie moge zaslepic go calkowicie. Da sie to jakos rozebrac odkrecic Wyglada to tak jak widac. .

A po co go zakładać zrób tak jak ja. Wszystko masz opisane tutaj httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...&highlightegr

OPEL VECTRA C gdzie jest w vectrze c 1.8 benzyna egr

witam czy ma kos może jakies fotki gdzie znajduje sie w vectrze c 18.16v zawór egr i jak go sie czyści może jakas instrukcja lub jakies linki

Nie we wszystkich 1.8 122km jest egr w krajowych vectrach nie ma bodajże tego ustrojstwa ja bynajmniej nie mam.

moja vectra jest z norwegii i jest z 2003 roku dlatego szukam jakiś fotek takiego silnika z egr

OPEL VECTRA C Czyszczenie EGR-na jak długo wystarcza Co to za dźwięki z silnika

Witam wszystkich Od 2 dni zauważyłem głośniejszą pracę silnika szczególnie w przedziale obrotów 2000-3000 - jest to charakterystyczny klekot diesla aczkowilek dużo głośniejszy niż do tej pory ( przebieg 68 kkm przejechałem 20kkm ). Przypomina mi to dźwięk starszego diesla z dużym przebiegiem takie grzechotanie (jak zwał tak zwał). Do tego objawu dołączyło poszarpywanie (chwilowe

OPEL VECTRA C Szarpanie Vectra C 1.9 150km. Egr Poduszka silnika

vectra C 1.9 Cdti 150KM rocznik 2008 skrzynia manualna bez DPF-a auto dopiero co kupione po firmie leasingowej z autentycznym przebiegiem 45 tys km ( bardzo zadbane w środku jak nowe ) Podczas jazdy ze stałą prędkością powiedzmy 80kmh i np 2 tys obrotów przy delikatnym odjęciu nogi z gazu i ponownym delikatnym naciśnięciu wyraźnie czuć tak jak by luz ( jakby odcięcie paliwa na ułamek

Dzięki za wskazówki jutro będę testował... A jeżeli chodzi egr-a czy jak będzie mocno zabrudzony to chcąc go wyprogramować i zaślepić trzeba go najpierw wyczyścic ( czy też czyszczenie nie będzie miało już żadnego znaczenia.. ) Auto było w leasingu użytkowane wyłącznie po mieście z przebiegiem 10 tys km rocznie ( potw.książką serwisową i sprawdzone w serwisie ) więc może

OPEL VECTRA A Czy wyjecie EGRa w VA 1.6 spowoduje wieksze zuzycie paliwa

Czy wyjecie egra w VA 1.6 spowoduje wieksze zuzycie paliwa A jesli tak to orientuje sie ktos moze jak duze Dzieki za odpwiedz Pozdro chyba bardziej pytanie natury technicznej.lecimy

egr to takie urządzenie - konkretnie zawór - który przy wysokich obrotach silnika otwiera się (za sprawą podciśnienia) i wpuszcza do cylindrów spowrotem spaliny które spalają się jeszcze raz przez co stają się mniej szkodliwe dla środowiska. egry zaczęto stosować w samochodach kiedy wprowadzono bardziej rygorystyczne normy dotyczące spalin ( podobnie jak katalizatory) No i podobnie

OPEL VECTRA C Usunięty DPF I EGR pytania

Witam jestem posiadaczem Vectry z 2004r z silnikiem Z19DTH nie zbyt szczęśliwym od momentu kupna(mija pół roku) Zaraz po kupnie okazało się że filtr DPF jest zawalony uznałem że nie warto go wypalać czy kupować nowy to zleciłem jego usunięcie z samochodu przy okazji chciałem się pozbyć też egr. Po tych zabiegach samochód wedle mojej opini chodził dobrze jednakże strasznie dymił

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra egr

  • PRZEWÓD RURA RURKA EGR EGRU OPEL VECTRA B 2.2 DTI - Lwówek Śląski (50.00PLN)
  • OPEL VECTRA B ASTRA II ZAFIRA ZAWÓR EGR 1.8 16V - Konin (40.00PLN)
  • OPEL VECTRA C 2.0 DTI ZAWÓR EGR ROK 2003 - Konin (350.00PLN)
  • OPEL VECTRA C 2.0 DTI CZUJNIK ZAWÓR EGR 09158200 - Konin (90.00PLN)
  • PRZEWÓD RURA RURKA EGR EGRU OPEL VECTRA B 2.2 DTI - Lwówek Śląski (50.00PLN)
  • PRZEWÓD RURA RURKA EGR EGRU OPEL VECTRA B 2.2 DTI - Lwówek Śląski (50.00PLN)
  • PRZEWÓD RURA RURKA EGR EGRU OPEL VECTRA B 2.2 DTI - Lwówek Śląski (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi