części samochodowe nanodatex

opel signum silniczek vectra c

Samochody związane z zapytaniem opel signum silniczek vectra c

Pytania i odpowiedzi: opel signum silniczek vectra c

OPEL VECTRA C Signum - problem z tylna wycieraczka

Witam Problem polega na tym ze nie dziala Sprawdzalem bezpiecznik i jest sprawny. Co moze byc tego przyczyna Czy ktos spotakl sie juz z takim problemem i czy da sie go rozwiazac samodzielnie bez wizyty w serwisie Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc Piter

niewiem czy tam jest jakiś silniczek czy nie ale jeśli jest to sprawdź czy dochodzi do niego prąd. Jeżeli dochodzi to sprawdź silniczek jeżeli i on działa to może włącznik padł choć niewiem jak załącza się wycieraczke tylną w signum ani w vectrze hb bo takowej nie posiadam.

a spróbuj wlączyć wycieraczki przedniej szyby i wrzucić wsteczny bieg. Powinna zadziałać. Jeśli nie oznacza że coś z nią jest nie halo i trzeba sprawdzić czy wogole do nie prąd dochodzi a następnie sprawdzić silniczek.

OPEL VECTRA C Ankieta - Vectra C Sedan Hatchback Kombi Signum

Witam Ciekawi mnie jak rozkładają się siły Forumowiczów z podziałem na kategorię samochodu. Ankieta dotyczy użytkowników Vectry C signum. Zapraszam do głosowania. Jak pominąłem jakiś rodzaj to proszę o podpowiedź. P. S. Ze względu na bliźniaczy stan vectra C vs. signum pozowliłem sobie umieścić signum w zestawieniu jako kolejną kategorię. Pozdrawiam

Ja jestem za GTS- hatchback zawsze mi sie podobał a że wyjazd za Odrę po auto używane to nie wypad do salonu to skoro trafiło sie ładne kombi to jest kombii. Funkcjonalnością mało co jej podskoczy miejsca oporowo bagażnik wieeeelki że pod namiot- bez namiotu można jechać. Dla rodziny 22 wózek i bambetle - super. No i silniczek odpowiedni do tej budy -150KM. Tylko żeby nie ten automat...jakoś

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI z filtrem czastek stalych

do Vectry i signum ma byc wkrotce wprowadzony nowy silniczek diesla z filtrem czastek stalych.Silnik 1.9CDTI bedzie dostepny w dwoch wersjach 120PS i 280Nm oraz 150PS i 315Nm.Z mocniejszym silnikiem Viki ma przyspieszac do setki w niecale 10s i smigac 217kmh. Nareszcie opel zaczyna nadrabiac zaleglosci w konstruowaniu dobrych diesli

OPEL VECTRA C silnik benzynowy i jego awaryjnośc 2.0 VS 2.2

Witam chciałbym prosić was o opinie na temat silnikow benzynowych do VC 2.0 i 16V Turbo 175 2.2 i 16V 155 Te silniki są tylko dla mnie warte uwagi zależy mi by spalanie w miescie osiągała max 11-12 l czyli w miarę ekonomiczny i jak w końcu jest z awaryjnością innych podzespołów czy elektroniki Czy radzicie oglądac inne marki

Witaj. Podłączam się do tematu i rzucę parę zdań na swoim przykładzie. W mojej signumce pracuje 22 16V DIRECT czyli motorek na dwóch łańcuchach. Jeden do wyrównaważania wałków rozrządu (w tym segmencie padł mi napinacz - koszt ok 500zł wymiana) oraz sam zespół rozrządu (również szykuję jego wymianę) - specyficzna głośna praca. Spalanie - to już zależy od jakości jazdy

OPEL VECTRA C skrętne xenony

jak mam poznać czy ksenony które mam w aucie są skrętne czy nie nadmieniam że pojawia mi sie jakiś błąd i być może dlatego się nie ruszają przy skręcie. chodzi mi jak to poznać wizualnie patrząc na lampe - czy się da

Ja kupiłem signum przedliftowego lekko ponad dwa tygodnie temu z mrugającą kontrolką od AFL-u lewy skrętny xenon mam w maksymalnaym zewnętrznym wychyleniu prawy jest OK. Jak patrzysz na auto z przodu to xenony mają strita rozbieżnego. Niedziała też doświetlanie zakrętów. Podłączyłem się OP-COMem i pokazał błąd B1461 - Wadliwe działanie obwodu silnika krokowego lewego dynam. światła

OPEL VECTRA C pekla sprezyna

witam panowie siadajcie mocno hehe wsiadam dzis do auta zamykam drzwi hehe i i cos strzelilo w prawym kole okazalo sie ze sprezyna pekla normalnie jak w jasiu fasola hehe 100 000 na tacho i az niemozliwe sie wydaje a jednak pozdrawiam i piszcie co myslicie dariusde

A w moim signum ostatnio podczas mrozów usłyszałem tylko wielkie JEB no i sprężyna poszła. Oczywiście żeby tego było mało to zanim doczołgałem się do mechanika sprężyna która się ułamała przy górnym kielichu rozwaliła całe łożysko w któym osadzony jest amortyzator. Sprawdziłem przy okazji sprężynę po drugiej stronie. Mechanik mówiże jest ok... I tu mam pytanie. Czy powinno

OPEL VECTRA C problem z motorem 2.2 DIRECT

Witam i serdecznie pozdrawiam. Może to nie to forum z uwagi na poruszanie się przez moją osobę Oplem signum jednakże jak wiadomo te autko to w 90% VC. silniczek to 2.2 DIRECT 16V - bez LPG. Długo z tym jezdziłem (obroty 600-700min delikatnie falujące w tych granicach) a że trochę aut się zjeździło to człowiek tak ma że wszystko musi chodzić sprawnie więc dotarłem do tacho. zaznaczam

OPEL VECTRA C motor zgasł nie chce odpalić

Witam kolegów i koleżanki. Wczoraj w mojej signumce przydażyła się dziwna historia. Rano jak zawsze odpaliłem i w trasę wszystko super itd. Po powrocie późnym popołudniem (silnik zimny i spokojny) odpaliłem i dalej miałem zamiar jechać lecz na chwilkę musiałem się przytrzymać. Stałem tak na włączonym silniczku ok 10 min zapinam 1-czkę i co - motor nagle stracił moc i zgasł. No

OPEL VECTRA C Drazki Mechanizmu Wycieraczek

Czesc Wszystkim Jestem posiadaczem Vectry 1.9cdti(anglik) i poszukuje drazka do mechanizmu wycieraczek .Wszedzie mozna kupic w zestawach z silniczkiem ale mnie potrzebny jest tylko drazek do sterowania wycieraczka od strony pasazera(kierowcy w europejskiej wersji) .Czy ktos juz sie zetknal z podobnym problememMoze wiecie jak to naprawiclub ktos ma na zbyciu drazki(drazek) Pozdrawiam wszystkich forumowiczow VU

i wiem że można kupić same ramiona(mechanizm). poza tym mechanizmy bywają na allegro. tylko teraz pytanie czy ci z europejczyka podejdzie. (odpowiedź post wyżej) poza tym popytać u sprzedawców rozbieranych anglików. a u siebie na złomie pytałeś tu masz mechanizm wycieraczek wer europa (patrząc powiem ci na 99 % że do anglika nie podejdzie) httpmoto.allegro.plitem836816307..._c_signum.html

Przykładowe oferty części samochodowych opel signum silniczek vectra c

  • OPEL SIGNUM 2.2 VECTRA C SILNICZEK NAWIEWU 298-05 - Sobolew (39.00PLN)
  • OPEL SIGNUM 2.2 VECTRA C SILNICZEK NAWIEWU 298-06 - Sobolew (39.00PLN)
  • opel vectra c signum silniczek regulacji swiateł - Lwówek Śląski (60.00PLN)
  • SILNICZEK NAGRZEWNICY OPEL SIGNUM VECTRA C 3,0 - GARWOLIN (50.00PLN)
  • SILNICZEK CLIMATRONIC OPEL SIGNUM VECTRA C 3.2 V6 - Gończyce k/Garwolina (29.00PLN)
  • SILNICZEK CLIMATRONIC OPEL SIGNUM VECTRA C 3.2 V6 - Gończyce k/Garwolina (29.00PLN)
  • SILNICZEK CLIMATRONIC OPEL SIGNUM VECTRA C 3.2 V6 - Gończyce k/Garwolina (29.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi