części samochodowe nanodatex

opel corsa wtrysk c

Samochody związane z zapytaniem opel corsa wtrysk c

Pytania i odpowiedzi: opel corsa wtrysk c

OPEL VECTRA A Zalewa korpus ukladu wtryskowego

Witam. Najpierw autko nie chcialo palic na benzynie. Rozebralem to w sobote i okazalo sie ze jest cos zapchane bo paliwko nie leci spowrotem do baku a przy wyciaganiu wtryskiwacza cisnienie spod spodu wywalilo mi fontanne paliwka. Cos pogrzebalem rozebralem poczyscilem i wszystko bylo ok. Tak myslalem. Jezdze caly czas na LPG i obroty zaczely mi spadac ponizej normy i wszystko po tej wlasnie dziwnej

Bardzo prosze o pomoc - sprawa pilna ...... bo żona chce mnie ukatrupić (czyt. zabić) - corsa którą niedawno kupiłem dla żony strasznie dużo pali i gdzieś wyczytałem aby sprawdzić czy nie leje wtryskiwacz - wyjąc go i sprawdzić oringi - zrobiłem to niby było OK i od tej pory samochód w ogóle nie pali Doszedłem do tego że w momencie kręcenia rozrusznikiem momentalnie cała przepustnica

VOLKSWAGEN [Opel 1.7TD] Sprawdzeniewymiana wtryskiwaczy

Witam Moje pytanie nie dotyczy VW a Opla ale moze mi pomozecie. Ojciec ma Vectre z silniczkiem Izuzu 1.7 TD. Ostatnio mu muli i ma czasem rano problemy z odpaleniem podejrzewa ze to wtryskiwacze. W jednym warsztacie od dieslow nie pomoglu mi bo do nich nie maja sprzetu. Gdzie w Wawie sprawdzic i ew. wymienic koncowki do tego silniczka

corsa z silniczkiem Isuzu (bez turbiny) ma nakręcone już ok 270 tys km i pali od strzała (jak jest poniżej 30 stopni mrozu to ją strasznie telepie tylko kilka sekund). Więc mam dobre zdanie o tych wtryskiwaczach tym bardziej że niemal od nowości jeździ na polskim syfie P.S. Proponuję się wybrać kawałek poza Warszawe (z 30-40 km) bo u Was w stolicy liczą za sprawdzenie tyle co u mnie za wymianę Zawsze coś oszczędzisz. Pozdrawiam.

Zobacz Zamki, centralne zamki do OPEL CORSA

OPEL CORSA B wymiana pompy wody corsa b 1.7d

witam wszystkich. niestety ostatniej nocy mrozik dotknął autko w rodzinie- corse b. wszystko zamarzło mimo że był płyn to jakiś badziew widocznie. Po odmrożeniu samochodu leci woda kolo alternatora- pewnie z pompy wody. jest to silnik 1.7 i chce wymienić tę pompe tylko nie wiem jak najprościej- nie mam dostępu do kanału tylko garaż. No i jaka musi to być pompa Na allegro jest pare rodzajów

jbs-78 pompe wymieniłem bo teraz przez mróz mi ja razwaliło płynu ubywa po zrobieniu ok 15km ubyło z 1cm w zbiorniczku...( może to tylko płyn sie ułożył ale wątpie. nigdzie nie zauważyłem wyciekówsprawdzałem węże chłodnice i nic teraz po ściągnięciu zderzaka tym bardziej bym zobaczył wyciek z chłodnicy.... niestety nieraz było pusto w zbiorniczku a wiem że to nie służy....

OPEL CORSA B corsa b nie chce odpalic niskie ciśnienie

witam. corsa b nie chce odpalić znajomej. sprawdziłem już wszystko. paliwo podaje iskra jest a ciśnienia na cylindrach to maks 8 bar na jednym 75 bara. samiochód był kiedyś ostro przegrzany ale chodził jakieś pół roku. czy jeśli go odpale ceramizer coś pomoże remontowac nie wiem czy sie opłaca. moge wymienic same piersćienie ale czy gładz sie dotrze

co zauważyłem. wtrysk do kolektora dolotowego jakby leje. czy to może być powodem zbyt niskiego ciśnienia paliwa jakie ciśnienie powinno być na jednopunktowym gdzie jest regulator ciśnienia silnik po zalaniu paliwem również nie odpala świece były wyjete i przeczyszczone. iskra jest czy czujnik obrotów wału może mieć coś do tego jeśli po zalaniu paliwem nie odpala.

wtrysk jednopunktowy siadl. wymieniony na uzywany ladnie rozpyla. do wymiany jest jeszcze silniczek krokowy bo ma za niskie obroty. samochod nie zalewa sie i pali ok...

OPEL VECTRA C Corsa C 1.7D

Jak w temacie Interesuje mnie corsa C 1.7D z 2001 roku to sa silniki TDI czy zwykle disle czy z commonraylem

Y17DT (DTI) oraz Y17DTL (DI) to zwykle Isuzu z glowica 16V i pompa wtryskowa. Z17DTH (CDTI) natomiast to common rail. Rav

OPEL VECTRA Oznaczenia na tabliczce znamionowej ()

Na tabliczce znamionowej () (to ta tabliczka ktora widac gdy sie otworzy klape silnika umieszczona obok rygla zamka klapy) mojej VB 1998 Combi mam nastepujace zapisy 582035 AK2535 300210 POL 10L L79 M79 GS8 NA5 CR6 K60 TN6 T6V W6V AK5 N46 N40 2F3 A01 A32 A64 C60 DL8 W1Y W8X co one oznaczaja ma ktos rozpiske tych oznaczen

litera Y jest opóśzczana w oznaczeniu. 4. Układ zasialnia E - wtrysk wielopunktowy Z - wtrysk centralny D - silnik wysokoprężny 5. Wykonanie R - wyższa moc L - niższa moc T doładowanie turbosprężarką V - silnik bez doładowania. Uwaga litery R i L odnoszą się do podstawowych silników których moc została zwiększona lub zmniejszona. Np. dla silnika X16XEL mocy 100PS w samochodzie opel

OPEL ASTRA H Lista dostępnych silników

Dostępna lista silników modelu Astra H Benzynowe Model Pojemność Liczba cylindrów Moc Kod silnika Skrzynia biegów 14 l 1364 cm R4 55 kW75 PS (Z14XEL) pięciobiegowa manualna 14 l 1364 cm R4 66 kW90 PS (Z14XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 77 kW105 PS (Z16XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 85 kW115 PS (Z16XER)

obr.min Z17DTH jest mocniejszą wersją silnika Z17DTL. Dokonano tego poprzez zastosowanie turbosprężarki o zmiennej geometrii kierownic spalin. Moc maks. 74kW (100KM)4400 obr.min. Moment maks. 240Nm2300 obr.min Z17DTR - jest to jednostka 16-zaworowa turbodoładowana (z intercoolerem) o poj. 1686 cm3 z bezpośrednim wtryskiem Common Rail. Powstała na bazie silnika Z17DT montowanego w corsach.

VOLKSWAGEN Jak podłączyć taką pompę wtryskową

Witam Mam pewien problem i może koledzy będziecie wiedzieli jak go rozwiązać. Wymieniam silnik w VW T3. Wcześniej był zamontowany 1.7D a teraz już siedzi 1.9D z Seata Ibizy 96r. tylko że w tym silniku jest inna pompa wtryskowa tzn ma więcej kabelków i nie wiem co z nimi zrobić na fotce zaznaczone są te miejsca (przy pompie z silnika 1.7 ich w ogóle nie ma). Jakiś mechanik powiedział

jednego) ponieważ... Oplami to chyba same dzieci śmigają. Od ponad 2 tyg. szukam pomocy - i niestety... po przez wujka Googla trafiłem własnie do tego wątku. Widzę konkrety (czego mi brakuje w forach Opla) więc postanowiłem się zarejestrować i zadać kilka pytań... Mój problem dotyczy pomp wtryskowych BOSCH 284-3 oraz BOSCH 284-2 (obie VE) Samochód z której owe pompy pochodzą to opel

OPEL VECTRA Co można wymodzić z C1.6NZ

Witam mam pytanko co można zrobić z silniczka C1.6NZ . Żeby polepszyć mu trochę osiągi nie za dużym kosztem autko na gaźniku bez kompa. Bo dół był wymieniany i teraz jest C1.6NZ pozdrawiam

jeszcze na nowe uszczelki i na szlif głowicy silniczek taki był montowany w astrach f miał oznaczenie 16si oraz w corsach gsi takze radze ci poszukac takiego osprzetu jesli zalezy ci na tanim i prostym w miare przyroscie mocy w 1.6 sam kiedys szukałem i zastanawiałem sie nad takim c16selecz jednak mój wybor padł na c20ne pozdrawiamw razie problemów jestem w stanie doradzić httpallegro.plopel-1-6-8v-mpi-c1...272962409.html

OPEL VECTRA Irmescher odpowiedział

Wysłałem dziś do Irmschera maila z zapytaniem kiedy pojawią sie jakieś kity do mojego silnika. Opisałem auto silnik. Po niecałych trzydziestu minutach pan Jürgen Rapp odpowiedział ......we are pleased to inform you that we can offer a performance kit for the Vectra C. This kit will be available within the next 2 to 3 weeks and can be ordered under part No. i85 06 004 ......... .......the performance

LOL hihihihiih ale ja tylko zartowalem chlopaki w gore ptaki 8) corsa gsi to lipa dlatego wsadzam do siebie c18xe a potem turbinke i wtryski z z20let twisted bedzie 220PS - taka corsa nadaje sie juz do jezdzenia po bulki nie

LOL hihihihiih ale ja tylko zartowalem chlopaki w gore ptaki 8) corsa gsi to lipa dlatego wsadzam do siebie c18xe a potem turbinke i wtryski z z20let twisted bedzie 220PS - taka corsa nadaje sie juz do jezdzenia po bulki nie ja tesh (stad te moje jezory) do jezdzenia po bulki sie nada (ale jak tylko bedzie jazda na wprost) a tloki i korbowody to seryjne zostawiasz i jakie dmuchanie przewidujesz

taka corsa doskonale nada sie rowniez do skrecania co zamierzam wszystkim niedowiarkom udowodnic jak juz sie zeswapuje i zaturbie mrgreen caly dol zostaje seryjny (chyba ze silnik okaze sie byc trupem) odprezenie metalowa uszczelka wtryski z20let turbina i kolektor z20let fmic smt6 wydech 2.5 i wszystko smiga bezbolesnie na 0.4-0.5 bar twisted sprawdzone 8)

OPEL VECTRA Większa moc 1.6i

Witam czy ktoś może mi doradzić jak zwiększyć moc silnika bez jego wymiany w Vectra B 1996r 1.6 i ( np czy jest możliwość zwiększenia mocy poprzez wałek rozrządu)

C16SE z tego co wiem ma inne kanały do kolektora dolotowego także trzeba by mieć - głowice - wałek rozrządu - kolektor dolotowy - listwę wtryskową z wtryskami - przepustnica - ECU z wiązką - nie wiem jaka jest pompa paliwa w X16SZR ale jak jest nisko ciśnieniowa to do zmiany. Kolektor wydechowy chyba też jest inny C16SE Typ R4 Sterowanie OHC Liczba zaworów 8 Średnica tłoka (mm) 790 Skok tłoka (mm) 815 Pojemność (cc) 1598 Moc (kW przy min -1) 74 5800 Moment obrotowy (Nm przy obr -1) 135 3400 Stopień sprężania 98 1 Silnik sterowanie Multec M Paliwo 95 98 91 Sterowanie pasek rozrządu Układ wydechowy regulowanym katalizatorem Cechy szczególne Zastosowanie Astra F (F13WRCR F15CR AF13) corsa (F13CR) Fotki z przeróbki X16SZR na C16SE

OPEL VECTRA C16NZ co z tego można zrobić uwaga dużo fotek

A wiec tak robię to co kiedyś chciałem zrobić wkładam głowice od innego silnika (C16LZ) która różni się znacząco od mojej np. okrągłymi kanałami dolotowymi kolektor dolotowy też pochodzi z tego samego silnika kolektor wydechowy to jest bajka pochodzi z silnik (C20XE) jest to kolektor 4-2-1 po małych adaptacjach wsadzę go do mojego silnika wałek rozrządu jeszcze go nie mam ale będzie

hihihi to moja kozzi-corsa (110PS to miał w tamtym roku wink teraz przy wymianiem zaworów na większe i jeszcze delikatnym doprężeniu to.........kto wie ile tam drzemie ) ps z moich propozycji przy silnikach .nz to jedynym rozwiązaniem jest przeswapowac go na wielopunktowy wtrysk paliwa i dopiero się bawić z głowicą wałkami dolotem wydechem i kilkoma rzeczami roll jeśli ktoś chce zobaczyć więcej to zapraszam na forum CTM

hihihi to moja kozzi-corsa (110PS to miał w tamtym roku wink teraz przy wymianiem zaworów na większe i jeszcze delikatnym doprężeniu to.........kto wie ile tam drzemie ) ps z moich propozycji przy silnikach .nz to jedynym rozwiązaniem jest przeswapowac go na wielopunktowy wtrysk paliwa i dopiero się bawić z głowicą wałkami dolotem wydechem i kilkoma rzeczami roll jeśli ktoś chce zobaczyć

OPEL VECTRA Pytanie o dobry warsztat w Krakowie (w podklejonym brak)

Hej Braciakowi kumpla epsiuła się corsa (nie pamięta rocznika ale raczej starszy model) potrzebny jakiś sprawdzony mechanik w Krakowie (lub bliskiej okolicy) który nie zedrze ostatniej skóry z klienta i nie wymieni przy okazji kół maski i lewych tylnych drzwi bo tak trzeba -) Ponoć coś się dzieje z wtryskiem. pzdrv. StarLight do moderatora szukałem (mechanik kraków warsztat kraków) sprawdzałem

OPEL VECTRA A pokrywa zaworów-mikser - czy wężyk z powietrzem musi byc podlaczony

Witam. Posiadam Vectra A 91. Z góry informuje że nie znam sie na silnikach ani samochodach...więc mogę mylić pojęcia Proszę wiec mnei naprostować abym wiecej takich bledow nie popelnial Auto często mi gubi obroty na biegu jałowym. Byłem juz u killku roznych mechanikow. Probowali regulować gaz zmieniac układ filtra powietrza itp. nic niestety nie pomogło... Otoz kiedys gdy kupowalem samochod

Pierwsze słyszę . To po co wykonuje się takie rzeczy jak reset ECU a po resecie pozostawienie silnika pracującego na wolnych obrotach żeby nałapał ustawień Dlaczego w takim razie sterownik wywala błędy Mapy zapłonu wgrane na stałe ma sterownik silnika gaźnikowego 13NB stosowanego w kadetach i corsach A. Sterownik wtrysku to układ samoadaptujący się.

OPEL VECTRA A C16NZ dławi sie (

Od jakiegoś czasu Viki fochy mi stroi. Po postoju 3 dniowym silniczek nie pali na wszystkie cylindry ( cos cyka w aparacie zapłonowym &8211 jakby przebicie ). Zgaszenie i odpalenie ponowne likwiduje skutek ale z kolei pojawia się problem przyspieszenia z obrotów jałowych. Po naduszeniu gazu następuje efekt dławienia się. Powyżej około 3000 rpm efekt nie występuje. Dzisiaj przejechałem około

pompkę paliw. to jakoś powietrze musi trafić do zbiornika - trafia poprzez wężyk podłączony do filtra węglowego) No i kombinuj ..... W końcu śróbka fi6 załatwiła temat - została wkręcona do wężyka podciśnieniowego który szedł z kolektora ssącego do zaworu EGR. Wiadomo normy spalin nie trzyma wogóle ale obroty są ok . W tygodniu założe nowy filtr (chyba takie same są w corsach

OPEL VECTRA Strumienica w X20XEV

Witam Wiem że ten temat był poruszany już milion razy na forum-przeczytałem wszystko. Przeczytałem też wiele publikacji na ten temat. Wiele mi one wyjaśniły. Teoria teorią a praktyka swoje. Chciałbym więc prosić o pomoc tych którzy są szczęśliwymi (bądź nieszczęśliwymi) posiadaczami strumienic. Przede wszystkim zależy mi na opiniach i poradach tych którzy zaprzęgli strumienice

Miałem strumienicę w corsie z silnikiem 1400 z jednopunktowym wtryskiem.Założona została po przejechaniu około 80000 kmkatalizator po wycięciu okazał się złomem.Moje odczucia podczas jazdy z strumienicą w miejscu katalizatora 1.Wcale nie było głośniej. 2.Minimalnie spadło spalaniena benzynie jak i na gazie. 3.Silnik stał się bardziej elastyczny. 4.Podczas badania technicznego spaliny w normie. W chwili obecnej corsa ma przejechane 155000 km i wszystko jest OK. Pozdrawiam Leon.

SKODA FABIA Auta z fabryczną instalacją LPG

Niektóre firmy oferują modele z instalacją gazową przyciągając klientów ceniących niskie koszty eksploatacji. Autogaz wciąż jest sporo tańszy od benzyny i oleju napędowego Wystarczy zrobić prostą symulację kosztów by zorientować się że jazda na paliwie zwanym LPG lub autogazem jest wyjątkowo opłacalna. Jego cena jest tak korzystna że wydatki związane z zakupem i zamontowaniem

BMW Instalacja na olej roślinny - czy ktoś testował

Mam pytanie czy ktoś zamontował lub testował instalację na oleje roślinne httpwww.allegro.plitem124653636_ins ... iesla.html httpwww.allegro.plitem126524181_pod ... wy_on.html Na aukcjach piszą że instalacje sprawdzają sie także w najnowszych dieslach z wysokimi ciśnieniami wyrysku. Czy ktoś wie jak jest naprawdę

2.8 D Patrol GR 2.8 TD Patrol GR 4.2 D Pick Up 2.3 D Pick Up 2.5 D Pick Up 2.5 TD Pick Up 2.7 D Pick Up 2.7 TD Primera 2.0 D Primera 2.0 TD Primera 2.2 Di Q - Bic 1.7 D Serena 2.0 D Serena 2.3 D Serena 2.5 TD Sunny 1.7 D Sunny 2.0 D Terrano II 2.7 Tdi Terrano II 3.0 DiT Trade 2.0 D Trade 2.8 D Trade 3.0 D Urvan 2.2 D Urvan 2.3 D Urvan 2.5 D Urvan 2.7 D Vanette 2.0 D Vanette 2.3 D X-Trail 2.2 Di opel

SKODA FABIA Jak nie Fabia to co przegląd rynku

Na prośbę klubowicza wiecznychlopiec założyłem temat Proszę trzymać się tematu i nie robić OT i lać tzw wody

Też mnie to spotkało nie rozumiem tego dlatego mam auto spod znaku SKODA. Gdyby nie to byłby albo opel albo KIA. Wizyty w serwisie ASO ogólnie oceniam negatywnie wyrobiłem sobie zdanie o sposobie pracy mechaników opel CHEVROLET KIA SKODA. Wszystko tak nerwowo bez zachowania warunków czystości a potem płacisz jak za 4 wizyty w serwisie niezależnym. Ceny części również z kosmosu wzięli.

SEAT LEON Nowy DIESEL w Oplu

Cos z mojego podworka opel Astra zostanie wyposażony w nowy silnik 1.3 CDTI o mocy 66 kW90 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa common-rail o momencie obrotowym 200Nm. Samochód zużywa dzięki temu zaledwie 48 litra oleju napędowego na 100 km. Jednostka 1.3 CDTI jest standardowo oferowana z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i imponuje równą pracą i wysokim stopniem zaawansowania technicznego.

BMW SERIES 3 E36 318 TDS - proszę o opinię

Na początku się przywitam - no więc Cześć. Szukam swojego pierwszego autka i jednym z kandydatów jest E36 TDS. W grę wchodzi jednostka 1.7 - wiadomo mniejsze spalanie mniejsze koszty obsługi. Jak bywa z awaryjnością tego modelu Wiadomo że 15 letnie auto z przebiegiem min. 300 tys. km nie będzie totalnie bezawaryjne ale chodzi mi głównie o to jaka będzie wytrzymałość pompy i turbiny

Proszę przeczytać ten tekst który pochodzi ze strony Dixi-Car autoryzowanego dilera i serwisu opla.Link do strony zamieszczam poniżej instalacja lpg w oplu W których modelach gaz bez utraty gwarancji - stanowisko General Motors Obecnie firma General Motors - importer samochodów opel pozwala na montaż gazu w następujących modelach. Montując LPG w tych modelach zachowujesz gwarancję na samochód

BMW SERIES 3 E36 Co kupić

Pytanie pewnie zadawane wielokrotnie Kupuje samochód - cena max 8000 zł Wymagania 1) w miarę ekonomiczne (abym przy spokojnej jeździe za 25zł przejechał 100KM) 2) ma dawać sobie radę (tzn ekonomia ekonomią ale czasami trzeba też poszaleć) 3) nie może to być jakieś padło z 91r które już się sypie mam zamiar nim pojeździć parę lat (wiadomo eksploatacja kosztuje ale nie powinna polegać

i ze spalaniem jest różnie. Jeśli na trasie jedziesz spokojnie w przedziale prędkości od 80kmh do max 100kmh to potrafi spalic 6l100km bez żadnych problemów. W cyklu miejskim różnie pali od 9L do 18L na 100km przeważnie od 10L do 12L dużo zależy od ciężkości nogi postoju w korkach. Powiem Ci że 25zł na 100km to możesz uzyskac w autach takich jak Fiat Cinquecento 700 lub 900 opel

SKODA FABIA [F2] Przymierzam się do NOWEJ Fabii - rozterki przed zakupem

Zastanawiam się nad zakupem nowej Fabii 14 75 KM w wersji Elegance i w związku z tym mam kilka pytanek -jakie są koszty przeglądów w ASO -czy jakość wykończenia w wybranej wersji różni od innych np. Ambiente - wśród opcji wyposażenia dodatkowego jest tzw. pakiet na bezdroża zawierający m.in. zmodyfikowane elementy zawiechy i czy warto to dokupić -jak jest z elastycznością sprzedających

staff wtedy to były takie pakiety a jak wiadomo w pakiecie jest zawsze taniej niż osobno realnie byś napisał ile to auto było w cenniku w 2011 r. kiedy kupowałeś warte. Ty nie masz metalika prawda Alternatywą na dzień dzisiejszy jest opel corsa z silnikiem 1.4 Turbo 120 KM ten silnik jest chyba tradycyjnie zrobiony wtrysk pośredni turbo pasek (nie łańcuch) 16 zaworowa głowica .. na pewno

FORD Zakup auta - Ford C-Max do 15tys

Witam. Rodzina się powiększa czas na zmianę auta. Do tej pory był to opel corsa B z silnikiem 14 90km. Szukam czegoś większego rodzinnego bezpiecznego ale zarazem dynamicznego. Z wybranego modelu samochodu w 80% będzie korzystała moja żona w 20% ja. wybór padł na Forda C-Max. Zastanawialiśmy się jeszcze nad Oplem Merivą oraz Fordem Fusionem. Budżet do 15tys. Od około 2-3 miesięcy przeglądam

Przykładowe oferty części samochodowych opel corsa wtrysk c

  • OPEL CORSA D LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSKIWACZE - Czechowice Dziedzice (299.99PLN)
  • OPEL CORSA D LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSKIWACZE - Czechowice Dziedzice (159.99PLN)
  • OPEL CORSA C LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSKIWACZE - Czechowice Dziedzice (159.99PLN)
  • opel corsa wtryski 1,3 cdti z13dt - Parczew (200.00PLN)
  • OPEL CORSA B 1.0 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSK WTRYSKI - Piaski (99.00PLN)
  • opel corsa wtryski 1,3 cdti z13dt - Parczew (200.00PLN)
  • opel corsa wtryski 1,3 cdti z13dt - Parczew (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi