części samochodowe nanodatex

opel astra układ dolotowy h

Samochody związane z zapytaniem opel astra układ dolotowy h

Pytania i odpowiedzi: opel astra układ dolotowy h

OPEL VECTRA B układ dolotowy vectra b 1.6 16v kolektor

Witam mam zamiar przebudować nieco układ dolotowy w mojej viki tzn priorytetem jest skrócenie dolotu oraz usunięcie górnego kolektora ( czy raczej grzejnika) i zastapienie go. - inne modele samochodów z silnikami 1.6 xle Tigra astra czy coś jeszcze...- czy z któregoś można dopasować górę do vectry Generalnie jestem przygotowany na zrobienie odpowiednie flanszypseudo kolektora- jednak jezeli mozna inaczej to wolałbym sobie zaoszczędzić pracy. Pozdrawiam

OPEL ASTRA H Lista dostępnych silników

Dostępna lista silników modelu astra H Benzynowe Model Pojemność Liczba cylindrów Moc Kod silnika Skrzynia biegów 14 l 1364 cm R4 55 kW75 PS (Z14XEL) pięciobiegowa manualna 14 l 1364 cm R4 66 kW90 PS (Z14XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 77 kW105 PS (Z16XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 85 kW115 PS (Z16XER)

to ja dodam coś od siebie. Z14XEP silnik o poj. 1364cm3 znany z poprzedniej generacji Astry. Wyposażony w system Twinport. Zasada działania polega na rozdzieleniu każdej gałęzi kolektora dolotowego na dwie części. W jednej z nich jest mała ruchoma przesłona (6). Przy średnim obciążeniu silnika przesłona jest częściowo zamknięta. W ten sposób zmniejsza się przekrój kanału dolotowego.

OPEL ASTRA H Nieprzyjemny zapach z nawiewu po wyłączeniu klimatyzacji

Witam Teoretycznie klimatyzacja odgrzybiona filtr kabinowy wymieniony piszę teoretycznie ... bo niby oddałem samochód do majstra ale pewności mieć nie można. A teraz napiszę w tym problem ... otóż po wyłączeniu klimatyzacji manualnej przyciskiem (więc tylko nawiew dmuchawy dyma powietrzem) przez jakieś 3-4 minuty wydobywa się nieprzyjemny zapach z kratki. Przy włączonej klimatyzacji

Mhmmm może i jest to jakiś pomysł z tym podszybiem. Rozumiem że jest tam wlot powietrza i układ dolotowy filtra kabinowego Zastanawia mnie tylko kwestia zapachu po wyłączeniu klimatyzacji. W końcu nawiew i klimatyzacja w przeważającej większości korzysta z tych samych elementów dolotowych coś ewidentnie dzieje się po wymuszeniu innego obiegu pracy nawiewbrak klimy. Niedługo zacznie się sezon letni w kwietniu pojadę do innego majstra z klimatyzacją naświetlę problem i może coś pomoże. A do tego czasu staram się sam coś wymyślić wraz z forumowiczami astraH Jeden temat już podłapany podszybie i filtr kabinowy. Coś jeszcze

OPEL ASTRA H Usunięcie egr z 1.9 cdti 120km

witamJak w temacieotóż dopadł mnie problem z tym nieszczęsnym zaworem i zastanawiam się czy zamiast czyścić(pomoże na chwile)lub kupować nowy(500zł) może go po prostu zaślepić i usunąć z komputera(podobno koszt ok 300 zł)i problem na zawsze z głowy Proszę o jakieś porady w tej sprawiemoże jakieś namiary na firmę która usuwa egr w okolicach Ciechanowaczy to bezpieczne Dodam że

Nie po to jakiś inżynier projektował a potem poszła kasa na produkcje klap z kolektorami by teraz to usuwać i nie mieć przy tym skrupułów. Kolektor dolotowy albo jak kto woli ssący to nieodzowny element konstrukcji tego silnika. Powiedz mi gdzie idzie sadza która zawsze trafia do kolektora a gdzie jest teraz po usunięciu i zaślepieniu go Wiesz co się dzieje gdy klapy zostaną całkowicie

OPEL ASTRA H 1.7 cdti 80 a 100 KM - czym się różnią

Witam. Rozglądam się za AH z silnikiem 1.7. Jest jedna którą jestem bardzo zainteresowany ale ma tylko 80 KM. Czym różni się ten silnik od tego który ma 100 KM I czy jest możliwość przerobienia go z 80 na 100 KM. Jeśli tak to czy orientuje się ktoś jakie są koszt takiej zabawy

Z17DTL . Jest to jednostka 16-zaworowa turbodoładowana (z intercoolerem) o poj. 1686 cm3 z bezpośrednim wtryskiem Common Rail II generacji. Powstała na bazie silnika Y17DT prod. przez Isuzu. Pompa wysokiego ciśnienia (napędzana paskiem zębatym rozrządu) spręża paliwo do ciśnienia 1600 barów i kieruje je do zasobnika. Stąd jest ono rozdzielane i przewodami dostarczane do wtryskiwaczy elektromagnetycznych.

OPEL ASTRA H Duże spalanie po czyszczeniu egr w Z17DTH

Witam.ostatnio czysczcilem zawor egr i lacznie z ukladem dolotowy czli weze przpustnice i rure za egr wchodzaca do kolektora ssacego.powodem byl pojawiajacy sie blad p2279 czyli nieszczelnosc ukladu chyba . niestety blad nie zniknal mimo kasowania i wzroslo spalanie.wymyslilem z znajomym mechanikiem ze mam uszkodzony elektrozawor sterujacy podcisniem ktory uruchamia gruszke przy turbo.czy moze ktos mial podobny problem . a byc moze to byc BOOST Sensor z góry dzieki za pomoc

cos na ten temat P2279 Intake Air System Leak Detected B-035 czyli nieszczelność w układzie dolotowym to po prostu syf w zaworze blokujący klapkę otwierającą i zamykającą zawór. Zawór egr który miał ten błąd i iglica (zwana też cewką) jak nowa. Sprężynowała jak wystrzelona z procy. Tak więc P2279 to niepoprawna praca klapki kierującej przepływem spalin poprzez brud syf sadzę.

OPEL ASTRA H 17 CDTi nie ma mocy.

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problemik z silniczkiem 17 diesiel z oznaczeniem H na koncu czyli 101KM. Brakuje mu zdecydowanie mocy. Zeby bezpiecznie wyprzedzic trzeba go wkrecic na wyzsze obroty. Jesli jade na 1000 - 2000 obr i wciskam gaz w deske nie dzieje sie NIC. Silnik wkreca sie na wysokie obroty ( 3500 i wiecej). Zaczelo sie od zapalania kontrolki z kluczem przy wyprzedzaniu wtedy silnik

OPEL ASTRA H Moment odejścia

Witam kiedy wg Was powinien nastąpić moment odejścia czyli wyczuwalnego przyspieszenia w silnikach 19cdti (wyposażonych w kolektor dolotowy z zawirowaniem). Sprawdzałem u siebie jadąc na wolnych obrotach wcisnąłem gaz i prawdziwy odjazd zaczął się przy 1800obrmin. Czy jest sens rozbierać egr i przepustnicę jeśli nie wyświetla żadnych błędów może tak ma być. Jak to wygląda u Was

Też mi się tak wydaje bo po co by była ta cała gadka o układzie dolotowym wyposażonym w sterowane elektrycznie przesłony zwiększające zawirowanie powietrza zasysanego do cylindrów w innym przypadku całość funkcjonowała by jak tradycyjny turbo diesel z intercoolerem.

OPEL ASTRA H brak mocy w z17dth

Witam.mam dziwny problem ze swoja astra .podczas jazdy po autostradzie gdy przyspieszam wszystko jet ok np. jade 160km-h jednak gdy nagle musze zwolnic czyli puszczam gaz lub naciskam hamulec w aucie znika moc nie moge przyszpieszyc po tym manewrz wiecej niz 130 i samochod jest zmulony tak jakby nagle stracil turbine jak dodam gazu to przy 3000 obr.auto dusi sie. pali sie kontrolka check engine .czy moze mial ktos podobny objaw.bardzo prosze o pomoc.serdeczne dzieki z gory za pomoc

Błąd P227911 - nieszczelność w układzie dolotowym Błąd P062201 - problem w obwodzie alternatora Bład P038008 - problem z grzaniem świec żarowych

OPEL ASTRA H Z20LER Czasami przy około 5 tyś. obrotów auto słabnie

Tak jak w temacie przy przyspieszaniu około 45 - 5 tyś. obrotów czasami auto słabnie a wtedy z układu wydechowego wylatuje ciemno niebieska wręcz czarna kłęba dymu odpuszczam gaz dodaje jeszcze raz i tego problemu nie ma. Nie ma znaczenia czy jest rozgrzane do 80 paru stopni czy w okolicach 50 stopni. Podpinam op-coma wyskakuje błąd P1243 - Zawór bocznikowy turbosprężarki Zakresdziałanie.

A uporałeś się ze swoją awarią Tak dziś sobie wracam do domu i sruuu auto też przestało przyśpieszać szarpać... Na wolnych skacze jak głupie... Jeszcze nie podpinałem się... Edit Po problemie... ale aż wstyd się przyznać co było tego powodem... Dlatego napiszę tylko że była to nieszczelność w układzie dolotowym (opaska była za słaba)

OPEL ASTRA H Błąd ECN 227911

Witam. Posiadam Astre 1.7 CDTI 80 KM z 2005 roku. Do przebiegu 130 000 wszystko było ok aż tu nagle pewnego dnia na autostradzie przy 140 kmh i nagłym hamowaniu załączył się tryb awaryjny czyli kontrolka z kluczem i wyświetlił się błąd 227911 i samochód nie jedzie szybciej niż ok.120 kmh Potem parę razy próbowałem znowu to wywołać i doszedłem do takich wniosków. Jak silnik jest

OPEL VECTRA Większa moc 1.6i

Witam czy ktoś może mi doradzić jak zwiększyć moc silnika bez jego wymiany w Vectra B 1996r 1.6 i ( np czy jest możliwość zwiększenia mocy poprzez wałek rozrządu)

C16SE z tego co wiem ma inne kanały do kolektora dolotowego także trzeba by mieć - głowice - wałek rozrządu - kolektor dolotowy - listwę wtryskową z wtryskami - przepustnica - ECU z wiązką - nie wiem jaka jest pompa paliwa w X16SZR ale jak jest nisko ciśnieniowa to do zmiany. Kolektor wydechowy chyba też jest inny C16SE Typ R4 Sterowanie OHC Liczba zaworów 8 Średnica tłoka (mm) 790 Skok tłoka (mm) 815 Pojemność (cc) 1598 Moc (kW przy min -1) 74 5800 Moment obrotowy (Nm przy obr -1) 135 3400 Stopień sprężania 98 1 Silnik sterowanie Multec M Paliwo 95 98 91 Sterowanie pasek rozrządu układ wydechowy regulowanym katalizatorem Cechy szczególne Zastosowanie astra F (F13WRCR F15CR AF13) Corsa (F13CR) Fotki z przeróbki X16SZR na C16SE

VOLKSWAGEN Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura

Witam w tym temacie będę zbierał chętnych na grupowe chipowanie w Dynosofcie Katowice (Aligator). Wszystkie szczegóły poniżej. Chętni mogą się wpisywać na listę a wszystkie pytania kierować do mnie lub bezpośrednio do Pana Wojtka. Po kolei - gdzie robimy - httpwww.dynosoft.pl - kiedy - IV Tura 2 połowa kwietnia 2012 - cena - 1000zł Dokładna oferta DynoSoftu Witam serdecznie Poniżej

AUDI A4 B8 Chiptuning Aligator Dynosoft Katowice wrzesien 2011r. (golf forum) - rozpoczęty 08 sierpień 2011 - 1126

Witam znalazlem wątek na zaprzyjaznionym forum golfa na tuning naszych furek u slynnego Aliego. Termin to wrzesien. Cena 1000zl. oto wątek przez stolniczkow &187 Wt lip 26 2011 2112 Witam zadałem ostatnio Panu Wojtkowi pytanie w sprawie grupowego tuningu bo razem z kolegą nosimy się z takim zamiarem a i kilku naszych znajomych się pewnie zdecyduje. Oczywiście lepiej jak jest więcej więc zaczynamy
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi