Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
W swoim wymieniłem 1. przewody przelewowe plastikowe trójniki - 35zł 2. uszczelniacze pod wtryskami uszczelki świece żarowe - 500zł bez robocizny Czy pomogło Sama wymiana przewodów nic nie zmieniła. Uszczelniacze coś faktycznie pomogły. Generalnie pali za pierwszym cyknięciem chociaż czasem mu się zdaża że zapala dopiero po 3-6 sekundach (gdy jest około 5-10 st i nie zatrybią świece żarowe) - odrazu mówię że nie jeżdzę codziennie często samochód stoi 2-3dni. Wymiana uszczelniaczy to poważna operacja - trzeba m.in. rozpiąć łańcuch. Z tego co mi powiedziano to uszczelki trzeba przy tym wymienić bo nie można drugi raz zakładać tych samych. Teraz jak tylko będę miał chwilę to zaaplikuję patent z rezystorem opisany wcześniej. Ja całą operację wykonałem w AUTO-opel-Serwis Piotr Wdowczyk ul. Warszawska 35 RADOM httpastra.autokacik.plwarsztaty...mlMazowieckie
Zalogowałem się na opel astra Klub założyłem nowy post i jak dotąd od 21 wczorajszego dnia zero odpowiedzi. Były tematy podobne ale tylko podobne. Więc nie wiem co robić czy to możliwe że ten temat jest tak trudny że nikt nie wie o co lata. PS. Jakie są objawy uszkodzonej uszczelki głowicy ---------- Post added at 1307 ---------- Previous post was at 1254 ---------- Te trójniki już