części samochodowe nanodatex

opel astra pompa wtryski g f h

Pytania i odpowiedzi: opel astra pompa wtryski g f h

OPEL VECTRA C Opel Astra 3 Z17DTH 2005

Witam. Mam problem z moim drugim samochodzikiem nie jest to Vectra ale jakby nie patrzeć też opel ale do rzeczy Auto kupiłem wogóle juz z walniętym silnikiem po b.małych pieniądzach wszystko było zarzygane olejem straszny widok...zaczynajac od filtra powietrza po IC na turbinie skończywszy...po zdjeciu głowicy wyszło że pęknoł tłok prawie wpół na 1 cylindrze-stąd ten olej. Po założeniu

Skoro pali się kontrolka od błędów to błąd musi pokazać. Jeśli nie chce na zwykłym sprzęcie to pozostaje tylko TECH2. Niekoniecznie ASO. Może w Twojej okolicy jest jakiś elektryk który ma TECH2. Skoro wyeliminowałeś wtryski następna w kolejce jest pompa wtryskowa. Sprawdź też czy wszystkie wtyczki i rurki dobrze po podłączane. Zawsze może się zdarzyć że coś źle podepniesz.

Wcześniej też pisałem koledze o elektronice. Bo jak dla mnie skoro awaria samych wtryskiwaczy została wyeliminowana (drógą zamiany miejscami) usterki należy szukać w sterowaniu wtryskiwaczami (elektronika) Innej możliwości nie widzię. Nie siedzę zbytnio w silnikach z astry 3 ale biorę usterkę na logikę i eliminuję po kolei co może mieć tu winę. Skoro wtryski wyeliminowane to idziemy

OPEL VECTRA A C20XE - dziwne zachowanie na zimnym

Witam Szukalem na ten temat w archiwum ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi... Jezdze astra GSi 16V i mam nastepujacy problem Rano kiedy odpalam samochod po nocy za pierwszym razem bardzo czesto mi zgasnie. Czasami nawet 3-4 razy musze go palic zanim zacznie trzymac obroty. Kiedy jade juz na zimny silniku zaczyna mocno szarpac przy ok 2500 obrt czasami po prostu daje gaz a on nie przyspiesza

Wiec bylo to tak. Kupiłem czujnik temp. wody (cena 29 zł pojechalem do kolegi na wymiane wymiana poszla bez problemow stary czujnik odziwo byl czarny a powinien byc niebieski ale wlozylismy nowy. Chce odjezdzac przekrecam kluczyk a tu astra odpalila na ulamek sekundy i zgasla Zaczalem krecic i nic nie pali Zaczalem z kolega wszystko przegladac wszystko bylo OK wiec podpielismy stary czujnik krece

BMW SERIA 3 E46 Wady nękające model E46

Wszyscy wiemy że BMW E46 jest świetnym autem. Jednak pokuszę się o stworzenie bazy typowych wadusterek nękających ten model. Proszę o wpisanie wersji nadwoziowej oraz silnikowej. Spróbuję zacząć po ponad pół roku eksploatacji.Sedan - 1.9 M43TU - 105KM- trochę ospałe silniki M43TU 8V R4 (105KM to naprawdę mało na ponad 1200kg)- częste problemy z układem chłodzenia- zawieszenie nie

wymieniać- żółta kontrolka oleju - standard.Wszystkie te usterki spotkały mnie już po sprowadzeniu auta do Polski aktualny przebieg 246 tys.Czy to popowodziowy samochód Góra       binta  Tytuł Re Wady nękające model E46Napisane 27 lipca 2011 1708  Uzależniony od forum ) Wiek 27Posty 6424Lokalizacja Przysucha Moje BMW opel

AUDI 100 C4 [100 c4 2.3 aar] szarpie przy niskich obrotach.

Witam chcialbym sie was zapytac czy jest w tym aucie jakies koło dwumasowe czy mam juz skrzynie do wymiany czy moze cos zupełnie innego objawy sa takie ze przy jezdzie spokojniej 2200rpm nie da sie praktycznie utrzymac stalej predkosci bo autem trasznie szarpie to samo podczas chamowania silnikiem. Problem dosc uciazliwy i chyba kosztowny w naprawie

P.S. co chwila na forum pojawia się ktoś kto ma problem z 2.3 2.0 czy 2.0 16V ja użytkuje C4ke już 5 rok i przy wartości auta w granicach 4000-5000zł w czerwcu wsadziłem 3000zł w silnik i hamulce żeby mieć święty spokój 100tka jest tania w zakupie ale w utrzymaniu nie będzie to opel astra 1.6 chyba że faktycznie w silniku zmieniasz wszystko na bieżąco to co trzeba zmienić z racji

Przykładowe oferty części samochodowych opel astra pompa wtryski g f h

  • Opel Astra IV 2.0 CDTI silnik wtryski pompa - POZNAŃ (3800.00PLN)
  • Opel Astra II 1.7 DTI pompa wtryskowa i wtryski - Węgrzce (300.00PLN)
  • Opel Astra IV 2.0 CDTI silnik wtryski pompa - POZNAŃ (3800.00PLN)
  • Opel Astra II 1.7 DTI Pompa Wtryskowa i Wtryski - Węgrzce (280.00PLN)
  • Opel Astra II 1.7 DTI Pompa Wtryskowa i Wtryski - Węgrzce (280.00PLN)
  • Opel Astra IV 2.0 CDTI silnik wtryski pompa - POZNAŃ (3800.00PLN)
  • Silnik pompa wtryski Opel Astra 1.7 97r - Siedlce (1600.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi