części samochodowe nanodatex

opel astra moduł zapłonowy

Samochody związane z zapytaniem opel astra moduł zapłonowy

Pytania i odpowiedzi: opel astra moduł zapłonowy

OPEL ASTRA H Obwód sterowania świecami zaplonowymi

Witam. Mam problem z świecami w swojej Asterce. A dokładniej problem wygląda tak. Ze pali mi się kontrolka auta z kluczykiem. I w wakacje jakiś mechanik mi powiedział ze mam jedną świece spalona i musze ja wymienić. Ale ze było lato i auto dobrze odpalało to to odkładałem do wczoraj. Bo już przy zimnie auto kijowo odpalało (trzeba długo kręcić żeby odpalil) i pojechałem do innego

Sterownik modul swiec uwalony...

OPEL VECTRA C16NZ - podłączenie modułu (aparat zapłonowy)

Witam problem dotyczy silnika C16NZ z układem zapłonowym EZF-i (zapłon elektroniczny z czujnikiem indukcyjnym z zaprogramowaną mapą kąta wyprzedzenia) Więc podczas przeglądu rozdzielacza zapłonu rozpadły się 2 szt. złącz z tworzywa sztucznego w których były 7 szt przewodów podłączonych do modułu zapłonowego. Teraz mam przewody a nie wiem jak je podłączyć do modułu zapłonowego.

astra to nie Vectra więc dajemy temat w ogólną technikę

Zobacz Moduły zapłonowe do OPEL ASTRA

OPEL ASTRA H Lista dostępnych silników

Dostępna lista silników modelu astra H Benzynowe Model Pojemność Liczba cylindrów Moc Kod silnika Skrzynia biegów 14 l 1364 cm R4 55 kW75 PS (Z14XEL) pięciobiegowa manualna 14 l 1364 cm R4 66 kW90 PS (Z14XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 77 kW105 PS (Z16XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 16 l 1598 cm R4 85 kW115 PS (Z16XER)

to ja dodam coś od siebie. Z14XEP silnik o poj. 1364cm3 znany z poprzedniej generacji Astry. Wyposażony w system Twinport. Zasada działania polega na rozdzieleniu każdej gałęzi kolektora dolotowego na dwie części. W jednej z nich jest mała ruchoma przesłona (6). Przy średnim obciążeniu silnika przesłona jest częściowo zamknięta. W ten sposób zmniejsza się przekrój kanału dolotowego.

OPEL VECTRA A odgłos pompy paliwa po przekręceniu kluczyka

Czytałem na forum że po przekręceniu kluczyka powinno być słychać bzyczenie pompy paliwa. U mnie słychać tylko takie tyk tyk. Czy coś jest nie tak Vectra A Gt 91 silnik C20NE. Pozdrawiam.

C16NZ ma rozdzielacz mechaniczny z palcem i kopulka a X16SZ ma cewke jak moj X20XEV... Wali jednoczesnie iskra na 2 cylindry i brak jest mozliwosci regulacji zaplonu co jest mozliwe w C16NZ. Wtryski maja te samo i katalizatory tez... Roznia sie delikatnie moca i momentem... Silnik C16NZ nie ma czujnika spalania stukowego i posiada ręczny korektor oktanowy. Dla przewidywanej liczby oktanowej benzyny należy odpowiednio dobrać rezystancję na złączu kodowania 220 Ohm dla LO91 lub 0 Ohm dla LO95. Zapłon jest tranzystorowy z czujnikiem indukcyjnym i modułem zapłonowym umieszczonymi w rozdzielaczu zapłonu. SilnikC16NZ Pojemność1598 ccm Średnica cylindra790 mm Skok tłoka815 mm Moc maksymalna75KM (55kW) przy 5200 obrmin Moment obrotowy maks.125Nm (127kgm) przy 2800 obrmin Stopień sprężania92 Ciśnienie sprężania11 bar X16SZ Jest to silnik 8-zaworowy z jednopunktowym wtryskiem paliwa Multec firmy Delco-Remy. Silnik ten o oznaczeniu X16SZ był stosowany od lutego 1994. Powstał przez zmodyfikowanie silnika C16NZ tak by spełniał normy czystości spalin 9412UE. Zastosowano układ recyrkulacji spalin (dokładniej 3% spalin) załączany w zależności od obciążenia silnika oraz wprowadzono wdmuch powietrza pompą do kolektora ssącego podczas nagrzewania silnika. Silnik X16SZ posiada czujnik spalania stukowego oraz zapłon bezpośredni (DIS - ang. Direct Ignition System). Nie ma rozdzielacza zapłonu napięcie do świec zapłonowych jest dostarczane bezpośrednio z dwóch cewek zapłonowych sterowanych przez moduł zapłonowy. Jedna cewka wytwarza iskrę jednocześnie w cylindrze pierwszym i czwartym a druga - w drugim i trzecim. SilnikX16SZ Pojemność1598 ccm Średnica cylindra790 mm Skok tłoka815 mm Moc maksymalna71KM (52kW) przy 5000 obrmin Moment obrotowy maks.128Nm (130kgm) przy 2800 obrmin Stopień sprężania100 żródło astra.autokacik.pl

OPEL ZAFIRA B Czasem nie pali na jednym cylindrze

Witam Oturz moj problem z viki polega na tym wsiadam sobie do autka odpalam chodzi normalnie rowno jade do pracy jakies 20 km po czym nagle zapala sie check auta traci moc i na wolnych obrotach rzuca calym autem. Nie chodzi jeden cylinder. Auto kupilem jakis miesiac temu i przejechalem puki co 2000 km i nic takiego sie nie dzialo. Obecnie wystarczy przejechac nawet 10 km i to samo czasami jest dobrze

kolego właśnie dziwna sprawa ja bym podejzewał cewkę a dokładnie moduł w cewce tak miałem kiedyś w c16nz po zagrzaniu modułu astra traciła zrywnośc tak jak by paliwa brakowało. Taczka mnie wyprzedzała a Asia chodziła jak traktor trochę przestygła i dalej było ok do następnego zagrzania się wymieniłem moduł w aparacie zapłonowym i gitara .Polecam sprawdzić przez podmiankę ze sprawnego samochodu Kolego a dodaj jeszcze jaki masz silnik x16xel x16szr

Przykładowe oferty części samochodowych opel astra moduł zapłonowy

  • OPEL CORSA B TIGRA ASTRA MODUŁ ZAPŁONOWY 16160359 - Opole (64.99PLN)
  • MODUŁ ZAPŁONOWY OPEL ASTRA VECTRA KADETT org GM - CHRZANÓW KRAKÓW TRZEBINIA (69.00PLN)
  • Aparat zapłonowy moduł opel astra 1,4i 95r. - Lutogniew (120.00PLN)
  • MODUŁ ZAPŁONOWY CEWKA OPEL ASTRA 1.6 SILNIK ZAPLON - BARCIN (39.99PLN)
  • OPEL CORSA B TIGRA ASTRA MODUŁ ZAPŁONOWY 16160359 - Opole (64.99PLN)
  • OPEL CORSA B TIGRA ASTRA MODUŁ ZAPŁONOWY 16160359 - Opole (64.99PLN)
  • OPEL CORSA B TIGRA ASTRA MODUŁ ZAPŁONOWY 16160359 - Opole (64.99PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi