części samochodowe nanodatex

opel astra instalacja elektryczna j f

Pytania i odpowiedzi: opel astra instalacja elektryczna j f

OPEL VECTRA Opel Astra 1.7 D ..pękł pasek rozrządu....

Tak jak w temacie..wymieniany był w lutym bo pękł dla kumpla..przy okazji dał za remont silnika 1000zł..... nowy pasek...zaledwie pzejechane 20 tys km..i znów pękł..kumpel załamany Panowie w zwiazku z tym mam pytanie.... czy będzie pasować do tych półosi silnik tez 1.7 ale isuzu ten turbo diesel bo juz tego nie opłaca się naprawiać Czy po prostu da rade wsadzic tego TD na miejsce zwykłego D Skrzynia jaką ma kumpel to F13.....

spomaganie na pewno opel ale alternator to hitachi alebo jakis zamiennik Co do tego 17 TD to jest to w zasadzie tdi i trza jeszcze przod przerobic bo chlodnica cieczy jest połączona z intercoolerem. Co do takiej przekladki jezeli ma to wszystko kupic to niech da sobie spokoj bo za to wszystko to jak na moje to 3.5 kafla NO I MUSI W DOBRYM STANIE TRAFIC. jA CALY TAKI ZESTAW MA ALE ZASTANAWIAM SIE NA VIKI 1.7 d I TAM WSADZIC ISUZU ALE NIE WIEM CZY instalacja elektryczna NIE JEST JESZCZE INNA.

OPEL VECTRA B TC w 1.8

Kiedyś był taki temat o montażu TC w silnikach 1.8. httpforum.vectra-unlimited.plsho...ighlightc18xe Zgłębiłem problem i go rozwiązałem zamontowałem TC w obu silnikach (X18XE oraz X18XE1) 1. X18XE - było wcześniej ABS KH 415 1.Sterownik silnika zostaje (to jest dokładnie ten sam co X20XEV) nie wymaga nawet przeprogramowania. 2.Modulator ABS TC. Ja zamontowałem BOSCH 5.0 z X20XEV bo

Zobacz Wiązki, kostki, przewody elektryczne do OPEL ASTRA

OPEL VECTRA B Silnik 1.6 16v problem

Witam.Posiadam silnik 1.6 16v vectra b wersja 101 km nie dokręciłem korka jak trzeba i wywaliło mi olej niewiem moze z litre gdy zauwazylem ze zaczelo cos smierdziec i kopcic spod maski zgasilem silnik.Odrazu kupilem 2 l oleju i wlalem na bagnecie byl max.Ale przy odpaleniu cos stuka i przestaje w pewnej chwili niewiem zawory panewki...... zdecydowalem sie na wymiane silnika bo chyba nie oplaca

Założyć silnik 2.0 nie ma szans za duży koszt silnik z całym osprzętem plus wiązka elektryczna komputer skrzynia sprzęgłopółosie itd...Proponowałbym silnik x18xe1 vectra b po lifcie lub astra II.praktycznie pasuje wszystko należało zmienić przepustnicęsterownik z całą instalacją listwę wtryskową czujniki wałków wału jest to samo.Lecz niestety i tak koszty będą naprawdę duże.

Przykładowe oferty części samochodowych opel astra instalacja elektryczna j f

  • INSTALACJA ELEKTRYCZNA OPEL ASTRA F 1.6 1,6 KOMPLE - BRODNICA (249.99PLN)
  • OPEL ASTRA H III 1.6 INSTALACJA WIAZKA ELEKTRYCZNA - Czechowice Dziedzice (99.99PLN)
  • OPEL ASTRA H III INSTALACJA ELEKTRYCZNA WENTYLATOR - Czechowice Dziedzice (99.99PLN)
  • OPEL ASTRA H III INSTALACJA WIĄZKA ELEKTRYCZNA BSI - Czechowice Dziedzice (49.99PLN)
  • OPEL ASTRA II 2.0 2,0 DTL instalacja elektryczna - SZCZECIN STOBNO (299.00PLN)
  • OPEL ASTRA H III 1.6 INSTALACJA WIĄZKA ELEKTRYCZNA - Czechowice Dziedzice (99.99PLN)
  • OPEL ASTRA II G 1,7DTI INSTALACJA ELEKTRYCZNA - Kobylnica (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi