Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Stary a gdzie ty to kupujesz w mięsnym że nie wiedzą jaki dobrać czy domorosly mechanior i chcesz zaoszczędzić 5zl pomiędzy sklepem a allegro
Też miałem ten sam problem u siebie - 2 rodzaje filtra występują w silniku który mam i w sklepie nie byli w stanie powiedzieć który będzie dobry. Ja zrobiłem tak że w chwili wymiany oleju wyjąłem stary filtr spisałem z niego numery pojechałem do sklepu i kupiłem filtr po tych numerach. Numer mam zapisany i przy następnej wymianie oleju nie będzie problemu z kupnem filtra.
Logicznie myslac M jest przed N wiec masz OD numeru...
Hahahaha... Bo to opel... Słuchaj mistrzu... Jest to jednostka T i robiąc jej remont zrób to raz a do porządku i spokojnie docieraj... 1) Wymiana pierścieni na tłokach - kontrola tłoka przy tym i sprawdzenie i ewentualna wymiana panewek 2) Czyszczenie smoka i sprawdzenie stanu pompy oleju 3) Rozrząd 4) Sprawdzenie głowicy - po tym fakcie - ew. planowanie sprawdzenie gniazd docieranie zaworów
httpallegro.plolej-syntetyczny-opel ... 94742.html Tu masz oryginalny olej w dobrej cenie. Ostatnio wymieniałem u siebie i razem z filtrem (MAN) transport kosztował 112 zł. Chodzi o aprobatę dexos2. Oleje z taką aprobatą są olejami niskopopiołowymi i charakteryzują się niski poziom popiołu siarczanowego fosforu oraz siarki co ma wpłynąć na lepsze smarowanie i zwiększoną żywotność
Po czesci racja z tym syntetykiem ale tylko wtedy jesli silnik ma zwiekszony apetyt na olej (tak slyszalem ja). Ksiazka serwisowa byla prowadzona do przebiegu 250 tys. km i do konca byl zalewany 5w30. Od mojego zakupu po przejechaniu 10 tys. km dolalem niecale pol litra oleju co uwazam za wynik naprawde bardzo dobry wiec nie widze powodu zeby rezygnowac z syntetyka. Zapocen na silniku tez nie zauwazylem
Myślę nad zakupem takich oto artykułów filtr oleju BOSCH OE6485 httpallegro.plfiltr-oleju-bosch-ope ... 12984.html filtr paliwa BOSCH PE982 httpallegro.plfiltr-paliwa-bosch-pe ... 21310.html Olej GM 5W30 DEXOS2 httpallegro.plolej-opel-gm-5w30-5l- ... 34126.html Jeśli chodzi o typ sprawdzałem na stronie filtrona httpwww.filtron.plplindex.phpidp ... 0idn31464 Mógłby ktos potwierdzić czy to dobry wybór do mojego samochodu
Ja mogę z czystym sumieniem ci polecic Motula 8100 Xcess do Astry bez DPF-a jak np.moja a zzz to 8100 X Cess Clean przed wymianą i spuszczeniem oleju wlanie pluaknki Filterki tylko Knechta i takie miałem wcześniej wkładane jak się okazało np. MW na 1-szy montaż je wkłada. A płukanka Liqui Moly samochód na 10 tyś ani razu nie dolewałem kapki oleju... filtr powietrza włóż wkładkę Pipercrossa gąbkowy nie z bawełny jak np. w przypadku K&N-a
Zapisz sobie jak w dekalogu 1. Zawsze w nowym aucie wymieniam rozrząd pompa wody. 2. Zawsze w nowym aucie wymieniam olej WSZYSTKIE filtry na filtry markowe Knecht MAnn. Diesel bardzo nie lubi zapchanego filtra paliwa. Bardzo też nie lubi braku tlenu (nie domykający się EGR) oraz problemu z odprowadzeniem spalin jak zapchany DPS. Moje zdanie.... wywalić wszystko ... raz i spokój na długi czas...
to ja dodam coÅ› od siebie. Z14XEP “ silnik o poj. 1364cm3 znany z poprzedniej generacji Astry. Wyposażony w system Twinport. Zasada dziaÅ‚ania polega na rozdzieleniu każdej gałęzi kolektora dolotowego na dwie części. W jednej z nich jest maÅ‚a ruchoma przesÅ‚ona (6). Przy Å›rednim obciążeniu silnika przesÅ‚ona jest częściowo zamkniÄ™ta. W ten sposób zmniejsza siÄ™ przekrój kanaÅ‚u dolotowego.
Może być ten... Ja akurat używam serii Pro-Line... httpallegro.plliqui-moly-pro-line-czysci-wtryski-diesla-500ml-i2907597001.html A do pelni szczęścia chodziło mi między innymi o ten dodatek... Drogi jak wspominałem... Też ma wlaściwości smarujące układ i zmiękczający pracę silnika... httpallegro.plliqui-moly-pro-line-diesel-additiv-dodatek-500ml-i2885339580.html Co do swojego przebiegu
hmmm u mnie sprawa jest o tyle skomplikowana że jak chwile postoi na luzie to spalanie jest ok - 06-07. problem jest w samym momencie odpalenia auta i później podczas jazdy. Przy dojeżdżaniu np do świateł ( nie ma różnicy czy trzymam sprzęgło czy wyrzucam bieg i się toczę) komp pokazuje kolejno 07 - 20 - 35 - 420 i powrót na 07. Auto od kiedy zaczęło się to dziać pali jakieś 2l więcej.
Jak juz napisalem jest to uszlachetniacz OPLA (GM Rear Axle Oil Addative 190004033 (GR.8.768)) zrobiony przez niego i sprzedawany jedynie w serwisie. Oryginalne zastosowanie jest do mocno obciazonych mostow jednak stosowany jest rowniez do wspomagania szczegolnie tego piszczacego i zuzytego. Chyba opel nie bawilby sie w takie cos gdyby nie byli pewni. To jest jednak dodatek do mostow i skrzyni nie
Martinik1 jeżeli chodzi o silnik benzynowy to w moim poprzednim aucie (opel astra na wielopunktowym wtrysku miałem następujące przyczyny usterek) cykanie zajączków strzelanie z rury występujące najczęściej przy obciążeniu silnika z właszcza przy instalacji LPG która jest znacznie czulsza na uskoki iskry świadczy o uszkodzeniu powłoki przewodów napięciowych idących do świec zwłaszcza