części samochodowe nanodatex

niskie ciśnienie turba

Samochody związane z zapytaniem niskie ciśnienie turba

Pytania i odpowiedzi: niskie ciśnienie turba

AUDI 80 B4 [b4 1z] niskie ciśnienie oleju

Witam Mam pytanie odnoście ciśnienia oleju a mianowicie mechanik powiedział mi że jest zdecydowanie za niskie. Na jałowych obrotach jest poniżej 1 bara a na maksymalnych nie dochodzi do 3 bar. No a teraz pytania jakie moga być przyczyny i ewentualne koszty w różnych wariantach. Mechanik sugerował żeby pozbyć się samochodu ale to mi sie nie uśmiecha bo strace to co juz włożylem plus

1 bar mało Wartości dla 1.6 TD - na biegu jałowym 0.3 bar przy 2000 obr nie mniej niż 0.9 bar (zdrowe silniki mają 1.5-2.0 bar) maksymalnie 1.6TD osiąga chyba coś ok 3 bar przy 5 tys obr. EDIT Diesle bez turba mają wyższe ciśnienia oleju.

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Dymienie przez niskie ciśnienie czy końcówki - rozpoczęty 21 wrzesień 2008 - 1343

Zrobię komplet ale dopiero w sobotę bo wcześniej nie dam rady. Tymczasem dzięki za odzew [br] Dopisany 16 Wrzesień 2008 1057

turbawka w lipcu 2007 przeszła regenerację i chyba stąd te wyniki gwizdanie. Z wtryskiem nie wiem co się stało bo go korygowałem jakieś 4 miesiące temu na 49-54 ale znowu nie gra . Przebieg mam 324000 i raczej jest poprawny (bez korekcji ) mam trzeci rok a wpisy w książce serwisowej były (jak dobrze pamiętam) do maja 2005 przy stanie 230000.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 niskie cisnienie doladowania turbo - problem (dodane logi)

Witam zaczne od poczatku. Jakies dwa miesiace temu przytrafila sie awaria silnika w passacie AFN dokladnie padł napinacz paska rozrzadu i przeskoczyly ząbki. Silnik sie zatrzymal i juz wiecej nie zapalił. Po naprawie wymiana auszczelki szlif glowicy wymiana pompy wody wymiana rozrzadu wymiana napinacza paska wielorowkowego wymiana pierscieni. Auto dalej nie latalo jak przd awarią. Padlo na turbine.

to zrób tak jeszcze kilka razy a problem zniknie i dbaj o turbawkę

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Sprawdzenie turba i przepływomierza z logów - rozpoczęty 15 listopad 2010 - 1831

Mój problem zaczął sie od spadków mocy(prawdopodobnie przejście w ryb awaryjny) ponieważ ponowne uruchomienie silnika pomagało słyszałem że może to być wina turbiny a więc kupiłem sobie waga proszę o wyrozumiałość jestem początkującym użytkownikiem vaga z tego co czytałem na forum potrzebne sa logi zrobiłem takie podczas jazdy jeśli cos więcej potrzeba to proszę o informacje

SKODA OCTAVIA Turbawka 1.9 TDI ALH 66kw spadek mocy

Czołem pytanie które zadam zapewne jest standardowe na tym forum (przegmerałem je 2-3 dni przed zanim zdecydowałem się napisać posta ). Chodzi o spadek mocy i kompletny braku przyspieszenia. Objaw jest taki ze przy przekroczeniuosiagnieciu okolo 3000 obrotow silnik drastycznie traci moc i wszelakie wyprzedzanie staje sie bardzo niebezpieczne (w zasadzie auto nie reaguje na pedal gazu albo reaguje

Witam wszystkich i mnie dopadł spadek mocy. Mam OI 1.9 tdi 90ps alh dziś wyskoczyła mi ikonka check engine i spadek mocy w drodze porannej do roboty wracając ikona się paliła a auto śmigałó aż miło tak jakby nie było problemu przed chwilą podłączyłem kompa i wyskoczył błąd 17694 (zbyt niskie ciśnienie doładowania błąd sporadyczny niezwiązany z osprzętem) tak mi wyskoczyło

BMW SERIES 5 E39 [E39] 530d - gdzie są brakujące KM

Witam dziś byłem na hamowni i niestety wynik jest delikatnie mówiąc mało zadowalający brakuje ponad 20KM Co może być przyczyną Dodam że auto w moim odczuciu idzie dobrze podczas wyprzedzania tej mocy nie brakuje auto nie kopci i nie bierze oleju mam w planach wymianę elektrozaworów od turbo i od egr wraz z wężykami podciśnienia. Dodaję również screena z Inpy czy wtryski 2 i 5 mogą mieć też wpływ na te brakujące KM Gdzie poza wtryskami i elektrozaworami szukać przyczyn

ciśnienie turbina zaczęła się wkręcać bo zawór zgodnie z poleceniem puścił podciśnienie. Zadane ciśnienie zostało przekroczone (overbost) następnie sterownik zaczął obcinać podciśnienie zaworem aby zmniejszyć ciśnienie w kolektorze do zadanego. Przymknięty zawór (jak sądzę źle pracujący) Tak odciął że ciśnienie strasznie spadło. Komp zmierzył że ciśnienie zbyt niskie...

MERCEDES BENZ CLASS C II 203 Kontrlka od silnik i brak mocy

Mam jakis maly (mam nadzieje problemik) w czasie jazdy stracil nagle moc. tak jak by turbinka przestala dzialac. wchodzi na obroty powoli ale nie dalej niz 3000. pare dni temu mialem duzy servis i niby bylo wszystk ok. mogla od razu tak pasc turbina czy to moze byc cos innego. poza kontrolka od silnika zadnej innej usterki komputer nie pokazuje. co to moze byc.

po przejechaniu 10 km zaczyna sie tryb awar i do 3 tys i koniec mam mala dziure w węzu nie wiem czy to moze byc powód na pewno trudno dostac ten waz do tego silnika zakleilem niby ale wiadomo tam cisninie wielkie ale czmu dopiero mi sie tak dzieje po rozgrzaniu silnika czy to moze byc powód ze kom sobie przeliczy ze ma male cisnienie i tak sie dzije i odłacza turbo na kom wyszlo niby ze zbyt niskie

BMW SERIES 5 E39 [e39] BMW e39 530d 1999 bardzo dziwna utrata mocy

Witam wszystkich jestem nowy na forum od długiego czasu borykam się z brakiem mocy mojej Bawary. Problem polega na tym że w ciepłe dni (20 stopni na dworze) po uzyskaniu temperatury roboczej silnika auto traci moc i jedzie mniej więcej jak passat 1.9tdi poza tym po wciśnięciu w podłogę pedału gazu na drugim i trzecim biegu nieustannie kopci na czarno. rotfl Taka utrata mocy dzieje się tez

Był nawet na dwóch jeden z nich to Dis V44 na którym wykazało mi niskie ciśnienie doładowania w co nie wierzę bo turbawka była regenerowana 70tyś km temudrugi to nie wiem jaki ale z profesjonalnego warsztatu i nie wykazało żadnych błędów.turbawka była tydzień temu sprawdzana i jest gitara. edit Mogę jeszcze dodać ze mam walnięty czujnik ABSASC jeśli to coś pomoże.Moze ma to jakiś wpływ na takie objawy

VOLKSWAGEN PASSAT zawór EGR

Szanowni koledzy mam pytanie odnośnie zaworu EGR passat 130KM AVFwiele róznych rzeczy działo sie z moim passatem dopóki nie odłaczyłem zaworu EGRmianowicie - szarpanie przy ruszaniuszartpanie na obrotach 1600-1800 nierówna praca silnika i wiele innych wszystko ustąpiło jak wypiąłem węzyk. Teraz mam pytanie czy wypięcie tego wężyka ma negatywny wpływ na prace silnika i czy to zwór EGR padł czy sterowanie zaworem czy sdamochód traci na mocy bez tego zaworu

tylko i wyłącznie jako pomocnik w gaszeniu silnika. Jeśli chodzi o brak przyspieszenia na wyższych obrotach to wydaje mi się że nie jest to nic nowego. W silniku AWX turbo załącza się w granicy 1700 - 2500 obrmin. (jeśli dobrze kojarzę) potem dawka paliwa jest na podobnym poziomie i przyspieszenia takiego rewelacyjnego nie ma. Jak na diesla przystało trzeba trochę rozbujać budę niskie

AUDI A4 B8 Spada doładowanie wraz z obrotami - rozpoczęty 14 lipiec 2012 - 1827

trojka but w podlodze Log (0 - 002009025) Log (1 - 002007025) na wolnych obrotach Log (2 - 007009001) z góry dziękuje

do ok 2700-2800 jest 0.5b potem nagle spada do 0.3 i tak ciagnie juz do konca... czy przeplywka moze zcinac doladowanie pomimo ze pokazuje dobre wartosci kolejny pomysl to zapchany katalizator niedlugo wymiana na dp ---------- Post dopisany 12-08-2012 at 2115 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2012 at 1656 ---------- dzisiejszy log 4ty bieg VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM niepokoi mnie niskie

PEUGEOT 206 chmura dymu z rury wydechowej

Witam szanownych Forumowiczow Prosze o pomoc poniewaz nie wiem co trapi moja 206tke. Przy rozgrzanym lub zimnym silniku kiedy chce szybko przyspieszyc w lusterku widze ciemna chmure dymu z rury. Wiem ze diesle tak maja ze jest wiecej ciemnych spalin niz w silniku benzynowym ale wczesniej az tak zle nie bylo. Znajomy kolega twierdzi ze to moze byc wina przeplywomierza powietrza ale nie wiem czy to jest

Ale się rozpędziliście z tymi diagnozami... przepływomierz wtryskiwacz... A zacząć należy od zupełnie czego innego. Zasadnicze pytanie skąd bierze się czarny dym Czarny dym w klekocie to nie dopalona ropa która wynika ze złej mieszanki - za mało powietrza. Przyczyną może być awaria przepływomierza czy zapchany filtr powietrza ale naczęstrzymi przypadkami są zacinający się EGR (zawór recyrkulacji spalin) awria turbiny. W przypadku EGRa najczęściej pomaga jego czyszczenie chyba że jest mocno zużyty wtedy trzeba wymienić. Nie jestem ekspertem od 2.0 HDI ale w moim dCi w przypadku zacięcia się EGRa od razu zapisywany jest błąd w kompie. I w ASO po podpięciu pod kompa od razu wiadomo co jest przyczyną. W renówkach mają także specjalny tester pod który się podpina wyciągniety EGR i po wyczyszczeniu na testerze wychodzi czy jest on sprawny czy wymaga wymiany. Co do turbiny - brak mocy i dymienie jest spowodowane tym że turbina nie tłoczy powietrza pod odpowiednim ciśnieniem bo albo się nie może rozkręcić (np. przez luzy na łożyskach) albo jest nieszczelna. W obu przypadkach należy zregenerować turbinę. Muszisz przyglądnąć się swojej turbinie - czy nie ma nieszczelności na wężach i czy w okolicy samej turbiny nie ma śladów oleju. U mnie jak padła turbawka to cała były upaćkana olejem - puściły uszczelnienia na łączeniu obudowy. Regeneracja polega na wymianie uszczelnień i łożysk. Chyba że turbina jest już w bardzo złym stanie wtedy trzeba wymienić na nową lub regenerowaną (inną). Obu awariom można łatwo zapobiegać - lać dobrą ropę (mniejsza ilość syfów w ropie mniejsza ilość zanieczyszczeń w EGR) od czasu do czasu zbutować auto - na rozgrzanym silniku na 3-cim biegu pociągnąć go z butem w podłodze od ok 1800 obrmin do 4000 obrmin - bardzo dobrze usuwają się wtedy osady z turbinyEGRawydechu. A turbina - wiadomo - odczekać kilkanaście sekund po zapaleniu (zanim ruszysz) i przed zgaszeniem auta (wyhamowanie turbiny) - na wolnych obrotach. Gdyby lał Ci wtryskiwacz a masz Common Rail (nie wiem bo pierwsze 20 HDI były podobno bez CRa) miałbyś tez problemy z zapalaniem - nie domkniety wtryskiwacz powoduje zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie i błędy w kompie. Pozdrowienia.

VOLKSWAGEN [MK3 TD] Brak mocy dlaczego

ma pewnien problem kupilem niedawno mojego Pierwszego diesla i zauważyłem brak mocy auto nieciagnie tak jak trzeba jest poprostu słaby jak by mogł mi ktoś poradzić co ma sprawdzić czy coś dzieki pozdro

Dobrze by było sprawdzić jakie Twija turbawka daje ciśnienie niestety nie wiem gdzie w TD można wpiąć manometr. Chociaż jeżeli ciśnienie doladowania jest niskie to auto powinno kopcić

BMW SERIES 3 E46 [E46] Przeprogramowanie ECU - nowy SOFT dziwne efekty

Jak w temacie borykałem się z problemem nadmiernego spalania tj. raz palił mi 10 a raz 12 i więcej litrów na tych samych odcinkach no i wielka chmurą (czarną) czasami po wydmuchaniu czarnej szła taka szaro-czarna za autem dodam że problemy były powiedzmy od lata 2011r i trwają do tej pory a pomóc mi nikt nie potrafi przynajmniej tu w Olsztynie. Wszystko zostało już chyba sprawdzone i

Jak na moje coś musi być nie tak z silnikiem albo czujnikami na pewno nie z samym ecu. Skoro przez 2 tygodnie było wszystko ok tzn że wszystkie adaptacje silnika zostały wykasowane i pracował na świeżo dopiero sobie tworzył swoje korekty. Jeżeli to nie paliwo to pewnie turbawka. Odpal inpe wejdź w silnik dalej w statusy i zobacz jakie ciśnienie jest zadane a jakie jest osiągane na 2.000rpm i na 3500rpm ciśnienie w kolektorze ssącym. Coś mi się zdaje że będzie za niskie.

VOLKSWAGEN Problem z mk3 td bierze olej przy przebiegu 290 tys

Mam problem mój golfik spala olej i niechce jechac wiecej niz 120.Cisnienie w cylindrach na zimnym silniku 28-29.zdjełem waz od turbiny do kolektora i jest tam olej.Rano pali dobrze.Wydaje mi sie ze byla zmieniana turbina bo jest ona chłodzona ciecza a takie ponoc pasuja od mk2 1.6 tdi.Sam nie wiem czy wymienic turbo czy pierscionkiale wydaje mi sie ze to turbo.Prosze o pomoc[code]

ciśnienie nie jest jeszcze tak niskie aby pierścienie wymieniać Dużo oleju to turbo puszcza Bo olej to każde turbina przepuszcza wynika to z konstrukcji łożysk. Przed zmianą turba proponuję sprawdzić jakie turbo daje ciśnienie doładowania przy obciążeniu (manometr 2 bieg i 4000 obrmin ok 60 kmh). No chyba że olej pływa strumianiami to nic tylko regeneracjawymiana turbo sprężarki. A jak z dynamiką na niższych biegach też jest słaby może filtry paliwapowietrza do wymiany

AUDI A3 Moje pierwsze logi 1.8T AJQ-proszę o opinie.

Moje pierwsze logi auto 1.8T motor AJQ. Z logów turbo już widać że ma niedoładowanie ale może znajdziecie jeszcze coś tak abym nie musiał wymienić pół samochodu u pseudo mechaników. Liczę na pomoc od czego zacząć i gdzie szukać ... Logi dziś robione dzięki uprzejmości kolegi canard - dzięki Karol httpvaglog.rtnet.plkarol.mirowski_49242.html httpvaglog.rtnet.plkarol.mirowski_49243.html dodam że N75 i DV wymienione.

zmienic ale mysle ze wystarczy sprawdzic szczelnosc w zupelnosci. jedynie mozesz sobie zmienic przewod kolektor -trojnik odmy bo peka i cisnienie ucieka. co do cisnienia doladowania to zalezo ono w duzej mieze o cisnienia zewnetrzneo i temperatury powietrza. im cieplej na zewnatrz i intercooler zgrzany po miejskiej gonitwie tym turbo wiecej musi sie napocic zeby uzyskac ta sama moc co przy niskiej

VOLKSWAGEN turbo padlo

Witamdzis mialem okazje podlaczyc sie pod vas i wyskoczyl mi blad ze jest za niskie cisnienie w kolektorze czyli tak jakby turbo juz slabe autko nawet zrywne a mechanik powiedzial mi ze mozliwe ze turbo stoji choc nie chce mi sie wierzyc bo autko ladnie sie zbiera a podlaczylem tak bo mialem okazje a tu taki problem

No nawet tak samo ma gosciu na nazwisko] Auto nie kopci za bardzo blad byl ze za niskie cisnienie w kolektorze czyli cos z turbawkaa szczelny dolot jest napewnonie mam jak sprawdzic czy rury puchna przy przygazuwie bo wszystkie twarde ale postaram sie manometr zalatwicgdzie najlepiej sie podpiac

BMW SERIES 3 E46 Bmw Totalny brak mocy Błedy inpa

Koledzy pomóżcie bo juz sił do auta tego nie mam dziś trasa Wrocław -Poznań Auto wgl nie miało mocy jakby miał silnik od malucha załaczam dwa błedy ..O co chodzi Pomocy httpwww76.zippyshare.comi896461332525bledy.jpg viewtopic.phpf69&t117886

Kolego moze napisz jasniej JAki silnik rocznik. Jak przejawia sie ten totalny brak mocy. Czy cos bylo robione niedawno przy silniku O ile sie nie myle masz dieselka po bledach sadzac Nie znam za bardzo niemieckiego ale te bledy na polskie to Kontrola ciśnienia doładowania odchylenie regulacji Zbyt niskie ciśnienie doładowania dodatnie odchylenie Wiec kolego jesli dobrze mysle przyjrzyj sie turbawce

VOLKSWAGEN W jaki sposob zlokalizowac nieszczelnosc w dolocie

Wiemze podobne watki juz bylyale zadnego cwanego sposobu nikt nie podal.Rozkrecilem caly uklad rur na linii turbina-IC-kolektor.Nastepnie poszczegolne elementy zanurzalem w misce z goraca wodaale zadnej dziury nie znalazlemwiec to raczej nie wina komponentow.Wina musi lezac po stronie nieszczelnosci bo czesciowa utrata mocny nastapila dwa dni po tym jak pierwszy raz rozkrecilem ten uklad zeby oczyscic

Nieszczelność na lini TURBOKOLEKTOR powoduje duży spadek mocy i kopcenie z rury. Dawka jest za duża jak na ilość powietrza w cylindrach. Nieszczelność połączenia FILTRTURBO może zaniżać wskazanie przepływomierza(w zależności od tego gdzie jest ta nieszczęsna nieszczelność). niskie wskazania przepływki skutkują obcięciem dawki i zmniejszeniem mocy. Dawka jest za mała w stosunku

FORD MONDEO dziwny świst podczas jazdy

witam mam dość nietypowy i trudny do opisania problem podczas jazdy (nie zawsze ale jak jest zimno to często) przy prędkości a raczej obrotach poniżej ładowania turbo jakieś 1900 dajmy na to 2000 obrotów jest dziwne gwizdanie często jak dojeżdzam do krzyżóki na biegu zwalniając to włąsnie się pojawia albo przy normalnej spokojnjej jezdzie przy 1500 obrotów .... zaś gdy dodam gazu

Panowie u mnie nie kopci nic nie dymi nie szarpie te piszczenie jest nawet na postuje znika po 2 k obortów pojawia się po jakimś czasie gdy sa nizsze obroty . jesli mozecie to napiszcie mi jak fachowo się nazywa ta rura gumowa od turbo to kupie i wymienie mam nadzieje ze to to bardzo drazniące jest te piszczenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to wygląda jakby bylo zbyt niskie cisnienie gdzies kolo turba

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI tiptronic] - Proszę o analizę logów -nowe log

Witam Proszę o analizę logów z audi a6 25 tdi tiptronic z 1999r. samochód jest od koleżanki z pracy. Samochód ten zachowuje się jak fiat 126p - brak mocy w pełnym zakresie a na dodatek powyżej 3 tys łapie tryb awaryjny. Błędy z VAG-COM 1 Fault Found 00575 - Intake Manifold Pressure 11-00 - Control Limit Not Reached Logi z próby dynamicznej Grupa 003 Grupa 008 Grupa 011 Logi statyczne Grupa

VOLKSWAGEN Pęknięta lopatka turbiny.

Witam. Ma bardzo ważne pytanie. Zabrałem się za czyszczenie turbawki i miałem problem z rozłożeniem części gorącej. Sporo tłukłem młotkiem żeby ją rozpołowić. Pryskałem także WD40 ale nic to nie dało. No i aż w końcu przyszła kolej na palnik. Poszedłem do znajomego który mi ją podgrzał i ładnie wypalił. Próbowałem ją odciągnąc ręką i nic. No i zacząlem stukać młotkiem

Naszym zdaniem jest to turbosprężarka ze zmienną geometrią. Firma Garrett kategorycznie zabrania naprawy turbosprężarek ze zmienną geometrią (VNT)- czyli pana turbosprężarka jest nie naprawialna. Przyczyną takiej decyzji jest możliwość wystąpienia wielu problemów po zamontowaniu takiej turbosprężarki w samochodzie - znacznie zwiększona toksyczność spalin - zbyt niskie

SKODA OCTAVIA I 1U O1 1.9t tdi 110 km 2000r traci moc szarpie

Witam Koledzy mam takie pytanko od niedawna mam octavie i jest w niej taki problem niezależnie od biegu przy przyśpieszaniu jakby coś ją hamowało idzie idzie po czym jakby turbinę ktoś zabrał po czym dalej jakoś tam jedzie a prędkość max to 170 i ni grama więcej. Wymieniłem póki co filtry paliwa i powietrza a problem dalej jest... Kolega w A4 miał taki sam objaw i mówił że to przepływomierz - możliwe to jest Ktoś coś podpowie

Zbyt niskie ciśnienie regulacjido sprawdzenia-przewody od turba do silnika -interculer -turbina[może tylko poczyśćicwyregulowac] -wężyki podciśnień -zaworek sterujący turbo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 PASSAT 1.9 TDI 115 N75 nie zbija cisnienia(

Witam Orientuje sie kots jaka moze byc przyczyna ze zaworek N75 nie zbija cisnienia Turbo czyszczone kierownice ok grucha na BS11 chodzi ładnie węzyki okey. Prosze o porade LOG dynamiczny httpvaglog.rtnet.plewapochron_58310.html

Jeśli po zdjęciu wężyka z gruszki nadal przeładowuje to problem na 100% w turbawce. Jeśli zdejmiesz węzyk to sztanga powinna opaść na sam spód i kierowniczki spalin są ustawione na minimalne doładowanie wówczas powinneś mieć za niskie ciśnienie doładowania i samochód chodzi jak SDI.Zaobserwuj czy sztanga opada na sam spód po odpięciu wężyka jeśli nie to może zacina się w siłowniku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina ciągle pełna sadzy

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z turbinką. Wiem wiem jest dużo wątków na ten temat w naszym forum ale nikt nie pisze że ten problem z bałaganem w turbinie wraca . Oto moja historia turbinka zawiesiła się (standardbrak mocy powyżej 120 kmh) pierwszy raz na wiosnę tego roku. Mój mechanik ją wyczyścił( ja mu wierzę że zrobił to dobrze) ale to pomogło na około 1 tys.km

tzn wrzucić mu najwyższy bieg i wtedy utrzymywać wyższe obroty w granicach rozsądku i możliwości. Dla przykładu podam procedure dopalania filtra DPF - min 4 bieg i min 3 tyś obr. Dlaczego bo wtedy tylko może wytworzyć się odpowiednia temperatura która go wypali. A dlaczego DPF zapycha się w autach używanych głownie w mieście Bo DPF wtedy nie jest w stanie się dopalić w tak niskiej

VOLKSWAGEN [MK3 TD] Chciałbym sprawdzić Turbinę jak to zrobic

Witam mam pytanie jak sprawdzić turbinę w golfie 19TD bo ja jej nie słysze.jezdziłem vito CDI i tam było słychać bardz wyrażnie.

jaro2407 kup sobie manometr przyda sie w przyszlosci w pelni zdrowego turba nie musi byc slychac (ale moze seryjne cisnienie doladowania jest stosunkowo niskie

BMW SERIES 3 E90 E91 E92 E93 320d dymi na czarno

Witam dziś po odpaleniu auta zobaczyłem niezłą chmurę za sobą .Przy każdym wciśnięciu pedału gazu pojawia się za mną czarny dym.Żadnego spadku mocy czy innych objawów. Po pokonaniu kilkunastu kilometrów trochę to dymienie zelżało. Czy tak gwałtowne dymienie może być objawem czyszczenia się filtru cząstek stałych Jeżdżę trochę już tym autkiem ale nigdy nic podobnego się

wizyta w warsztacie prawie nic nie dała bo .. objawy jak się pojawiły tak znikły. I w warsztacie udało się tylko zczytać błąd przepływomierza i za niskie ciśnienie doładowania. Sprawdzono przewody od turba-OK przepływka niby też -pokazuje wporządku tylko czasami się zawiesza.Miałem wrócić jak problem się powtórzy. Przez dwa tygodnie był prawie spokój z dymieniem. Prawie bo czasamigdy

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi