części samochodowe nanodatex

nierówna praca wentylatora

Pytania i odpowiedzi: nierówna praca wentylatora

OPEL VECTRA A praca wentylatoranierowna praca silnika

Od jakiegoś miesiąca ... po przekroczeniu odpowiedniej temperatury jak wlaczy sie wentylator chlodnicy... wolne obroty silnika zamieniaja sie w wolne szarpanie silnika. Silnik zaczyna pracaowac bardzo nierowno. Gdy tylko wentylator sie wylaczy wszystko wraca do normy. Podejrzewam ze to cos z napieciem .. no ale co

Normalne spadaja obroty wieksze obciazenie energetyczne wlacz sobie ogrzewanie tylnej szyby albo swiatla przeciwmglowe i mijania na raz to tez obroty spadna i silnik dostanie lekkich drgawek.

zgadza sie deeper pozdrawiam

normalne jeeli obroty spadaja i silnik lekko nierowno zaczyna pracowac (tak mialem wczesniej) ale nie normalne jak telepie calym samochodem.

sprawdz poduszki silnika. może sie powybijały i teraz sa drgania

BMW SERIES 3 E46 Nierówna praca wentylatora E46 318Ci

Mam kłopot z nawiewem. Otóż - czasami pracuje nierówno. Wygląda to tak że włączam nawiew powiedzmy na trzy kreski a on nie dmucha równomiernie tylko jakby wchodził raz na wyższe raz na niższe obroty. Z reguły po chwili się stabilizuje i jest OK. Nie jest to szczególnie uciążliwe ale wolałbym się tego pozbyc. Co to może byc

Jeż

Myślałem najpierw że to żart z tym jeżem Wczoraj po wyłączeniu samochodu i wyjęciu kluczyka nawiew się nie wyłączył od razu tylko pracował jeszcze chwilę. Dzisiaj kilka sekund po wyłączeniu silnika nawiew włączył się sam pochodził chwilę falując obrotami i następnie wyłączył się. Czy za to wszystko odpowiedzialny jest jeż

Tak jeż.

o co konkrtnie chodzi co za jeż mam ten sam problem dzis wogule mi nawiew nie dzialal

SUBARU FORESTER nierówna praca zimnego silnika

Witam Po odpaleniu rano zimnego silnika na benzynie obroty falują w amplitudzie do ok. 200 - 300 obrotów. Po rozgrzanu silnika i przełączeniu na gaz pozostają tylko drobne drgawki. silnik 2000 cm3 122 KM. 1998 r. Wiecie wszystko to może i na to cos poradzicie Wcześniej szarpanie przy ok. 2000 obrotów zlikwidowałem zakładając prawdziwe kable wysokiego napięcia. Pozdrawiam.

Mam go od nowości około 55tys.km w planie przeglądów wymiana pzrewidziana jest co 60tys. (chyba). Problem pojawił się wraz ze spadkiem temperatur około miesiąca temu. Muszę też sprawdzić czujnik położenia wału (na różnych postach to jest w większości przyczyna problemów z paleniem i nierówną pracą). W tym dokładnie czasie miałem awarię chłodnicy ramka od wentylatora miała

AUDI 80 B1 [2.0 ABT LPG] - nierówna praca na PB i LPG

byłem dzisiaj u mechanika bo myslałem ze mam zapłon przestawiony nie równo chodził nie miał siły. zapłon przyspieszony powinno auto mieć kopyto. rozrząd ustwiony ok. lewego powietrza nie łapie. czujniki czałają i sonda pracuje. gość stwierdził ze komputer od gazu zakłoca prace komputera auta i podaje mu złe nastawy dawki paliwo albo jakoś tak. reset komputera ( 9 h bez ładowania

włąsnie a czy adaptacja nie powinno być robiona na postoju do momentu właczenia się wentylatora emulator sondy lambda co to i jak to sprawdzić jestem laik ) właśnie gość mówił ze mapa wtrysku jest najprawdopodobniej zła dlatego niema siły pryka ( przerywa ) i pali więcej niż powinien. wydaje mi się że zrobił by właśnie coś takiego żeby nie te mapy wtrysku sie nie zmieniały i cos tam przy jakimś potencjometrze musiał by chwile pogrzebać po założeniu tego.

AUDI 80 B4 [B4 2.0E 93r] Problem z nierówna pracą silnika

Witam. Mam problem z silnikiem nie wiem czy to jest silnik ABK czy ABT w każdym bądz razie jest to wersja 2.0E. Silnik pracuje nierówno wyraznie widać że drży zresztą także słychać co jest odczuwalne powiedzmy w zakresie do 2000-2500 obrmin zarówno na gazie jak i benzynie. Pracuje podobnie jakby nie pracowal na jednym cylindrze z tym że zarówno drgania silnika jak i odgłosy wydobywajace

Nieprawda . Przy sprawnym układzie zasilania benzyną napięcie na sondzie powinno wahać się pomiędzy 02-08V z dość regularną częstotliwością (na wolnych obrotach ok. 1Hz). Ale to co obserwowałeś to był proces adaptacji ECU po resecie (odłączeniu klemy). Facet słyszał że dzwoni tylko nie bardzo wiedział skąd . System zasilania benzyną wchodzi w normalny tryb sterowania mieszanką

HONDA ACCORD Nierówna praca

Witam. Pisałem już wcześniej że mam problem jak się silnik rozgrzeje na biegu jałowym czuć takie minimalne drgania w kabinie i tak samo czuć na wydechu że silnik nie pracuje tak do końca równo. Jeżdząc normalnie do 34 tys. nie ma żadnego problemu. Jednak jak przeciągne do 6 tyś silnik zaczyna bardzo nierówno pracować. Dzisiaj nawet po zapięciu na 65 tyś przy wyprzedaniu jak się

Zapomniałem dodać że ponad miesiąc temu wymieniłem silnik Sprzęgłokable świece wszystkie filtry płyny rozrząd czujnik temperatury czujnik spalania stukowego termostat termowłącznik wentylatora. Mam już dosyć. Właśnie wróciłem z pracy na lawecie bo już po przejechaniu 3km jak się trochę rozgrzał zaczął nierówno chodzić dusić się i gadnąć ostatecznie. Nie da się później

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nierówna praca nawiewu

Jak w tytule w pozycji na szybe szybkosc sie zminia niezaleznie od mojej woli czego nie wskazuje wyświetlacz climatronicaczy któryś z kolegów miał juz podobny problem no i jak go rozwiązać samemu

No to będzie odkop roku Czy ktoś kiedyś próbował z tym walczyć żeby klimatronik trzymał zadane obroty wentylatora Mega irytujące jest to że on zawsze wie lepiej jaka powinna być siła nawiewu. Czy można tak zaprogramować klimatronik żeby komputer odpimpał się siły nawiewu

tak wszystko było ok...jedyne co to ciśnienie w układzie klimatyzacji było za duże. Ponoć jest to rozwiązanie serwisowe w drugiej kolejności wymienia się jakiś filtr na układzie klimatyzacji jeżeli czyszczenie chłodnicy nie pomoże. Dodam że u mnie to falowanie obrotów było spowodowane nagminnym załączaniemwyłączaniem się wentylatora przy chłodnicy co było spowodowane zapchaniem

MERCEDES BENZ 190 W201 W201 2.5 (190D) 1987r. Nierówna praca po odpaleniu silnika szarpnięcie po włączeniu

Witam serdecznie wszystkich szczęśliwych posiadaczy gwiazdeczek. Jestem właścicielem Mercedesa 190D 2.5 przebieg ponad pół miliona km (albo i więcej możliwe że ma jakieś 700 000 km). Borykam się od dość dawna z następującymi kłopotami. 1. Rano na zimnym silniku samochód odpala od strzała lecz przez 2-3 minuty kopci na szaro nierówno pracuje klekocze jak bocian. Po wyłaczeniu się

Dziękuję wszystkim za uwagi i rady. Świece oczywiście sprawdzę w weekend. Bąbelki w zbiorniku wyrównawczym mnie zmartwiły. Odpowiadając na Wasze pytania - nie mam żadnych wahań temperatury. Silnik jest niedogrzany. Po prostu. Rano przy minus 5 stopniach z wentylatora leci powietrze co najwyżej letnie w kabinie zimno. Teraz zacząłem to odczuwać bo zimno na dworze. Wskazówka oscyluje

ALFA ROMEO 156 932 Nierówna praca błędy P0130 i P0170

Potrzebna mi pomoc alfa zaczęła mi nierówno pracować na jałowym tak popierduje sobie i czasami zacznie falować nie ważne czy to na gazie czy na benzynie. Jak ją puszcze na biegu na niskich obrotach to nią rzuca. Alfa sypie mi błędy 1 P0130 - Sonda lambda SZCZEGÓŁY BŁĘDU Stan anomalii Zwarcie na mase Obroty silnika 2520 obrmin Obciążeniesilnika 4200 ms 2 P0170 - Integrator sondy lambda

- zrób test graficzny parametrów diagnostycznych samochodu ale od zimnego silnika - w parametrach daj obroty silnika temperatura wody napięcie sondy lambda przepływ powietrza. - czas pomiaru to tak do załączenia wentylatora ale nie dłużej niż 20- 30 minut. - na końcu zrób eksport do pliku .CSV i załącz na forum. - zwykle błąd P0130 to sonda do wymiany nie wtrzymała 1.5 roku. - a nie

BMW SERIES 3 E46 [E46] 323i m52b25tu - NIERÓWNA PRACA CYLINDRÓW

Witam Przeszukiwałem inne tematy ale nie znalazłem podobnego przypadku - więc opiszę swój. To moje kolejne BMW ale to jest wyjątkowo uparte. Mam problem z BMW E46 323i 170km z 2000 m52b25tu roku mianowicie nierówna praca silnika trzęsie budą i na inpie pokazuje raz duże korekcje na losowo wybranych cylindrach. Auto miało już gaz jedyne co teraz wymieniłem wtryskiwacze na nowe ale do testów

Sprawdziłem w moim silniczku są jednak trzy czujniki temperatury. 1. Na przewodzie chłodnicy - który podobno steruje pracą wentylatora i w inpie pokazuje temperaturę około 75stopni czyli ok 2. Na termostacie 3. Z tyłu silnika czyli w okolicach 6 cylindra w głowicy pod kolektorem ssącym Ciężko jest się dostać do czujnika nr 3 ale rozebrałem podszybie i bez ściągania kolektora dostałem

JEEP CHEROKEE KK [KJ] 3.7 nierówna praca na wolnych

mam problem z liberty 37 2001 na wolnych obrotach chodzi nierówno a obiawy sa takie po zapaleniu zimnego jest ok jak tylko załapie lekko ciepła to zaczyna pracowac nierówno i wentylator sie włącza i cały czas pracuje wymienione swiece filtr powietrza wyczyszczona przepustnica i czujnik temperatury ten na 2 kable ma moze ktos pomysł co moze byc przyczyną i czy jest jescze jaki czujnik ze wentylator

najczęściej przyczyną są cewki i to mimo że myśli sie że sie je wymieniło. zdarza sie że po rozgrzaniu w wadliwej cewce pojawiają sie mikropękniecia i cewka zaczyna gubić iskre. komp nic nie pokaże wtedy . auto niech pochodzi przejechać sie a następnie wykręcić cewki i sprawdzić jak wyglądają poszczególne świece czy są mokre czy suche po pracy silnika. spróbować pozamieniać

co do wentylatora to płynu nie gubi a załancza sie postaniu po nocy odpalam i po 3 5 min sie włancza nie ma to nic wspólnego z temperaturą płynu bo chłodnica jeszcze nie gorąca i mam pytanko czy w liberty sa dwa wiatraki lub czy powinny byc dwa czy jest jeden bo miejsce po wisku jest i jescze jedno czy czujnki od temperatury włacznika wentylatora jest jeden ten z przodu na dwa kable czy jest

nie bardzo kumam akcji z tym wentylatorem bo nie wiem czy masz jakie wisko czy nie i w to miejsce wentylator elektryczny czy cholera wie co oni tam w fabryce zamontowali . bo nie wiem po co sie ten wentylator załącza . chyba że tak ma być. Moim zdaniem jak to jest wentylator elektryczny i sie załancza na zimnym to coś problematyczne jest ze sterowaniem wentylatora elektryka albo czujnik

Szybkie załączanie wentylatora może być normalne. Pytanie jest czy chodzi non stop czy po jakimś czasie się wyłącza Przy zimnym siniku powyżej 7 stopni otoczenia klima chodzi podgrzewając silnik. Mam tak samo. Generalnie klima chodzi cały czas po parę sekund osuszając powietrze do nadmuchu. Wyłącz pokrętłem całkowicie nadmuch w środku.

VOLKSWAGEN nierówna praca silnika po raz kolejny

przejrzałem stare posty ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi mianowicie Silnik na LPG chodzi i pali bardzo dobrze ( zimny ciepły 30 czy -30 stopni ) natomiast na Pb - nie zapala a jak się uda to obrotami szarpię i gaśnie - na obroty się wkręca po powrocie na jałowe gaśnie - na ciepłym silniku po przełączeniu z LPG objawy jw. Wyczytałem we wcześniejszych postach o resetowaniu komputera.

no dobra kolego musze to powiedzieć poraz 1000 któryś ja robiłem tak zdejmowałem klemę na noc rano podłączałem i odpalałem na benzynie bez dotykania gazu i tak chodził na obrotach do załaczenia wentylatora i tak średnio taki reset pomagał na około miesiąc bo resety takie 1 godzinne to działały tylko 1 dzień

VOLKSWAGEN Nierowna praca silnika

mam golfa 3 z 95 roku 16 benzyna wielopunkt 75km i mam problem. silnik pracuje nierowno. prawidolwe obroty to 650 z wahaniem 50. zaprogramowali przepustnice bylo okay przez 500 km i znowy tak tyka moze to wina wtryskow. on ma w oryginale 102000 km napiszcie co trzebaby sprawdzic i zrobic. bo on cierpi i ja tez jak slysze prace silnika. pozdr co ciekawe jak wymienilem akumulator to zupelnie zwariowal

Tam nie ma silnika krokowego jest przepustnica. Jesli zmieniłeś akumulator procedura serwisowa przewiduje wykonanie adaptacji przepustnicy. Nie zawsze jest to potrzebne. Szczerze mówiąc sporadycznie no ale niestety trafiło na Ciebie . Wyczyść przepustnice - profilaktycznie (łączenie klapki z kominem i mały kominek). Oczywiście przepustnica musi być bardzo szczelnie założona. W trakcie

TOYOTA CAMRY nierówna praca silnika

Witam wszystkich Mam pytanko. otóż co jakiś czas przy prędkości około 70 kmh odczuwam taką nierówną pracę silnika... przeważnie na gazie ale ostatnio przydarzyło mi się to i na Pb... I dzieje się tak tylko podczas utrzymywania stałej prędkości. jak trochę zwolnię lub przyspieszę to wszystko gra jak należy. i drapiąc sie po głowie się zastanawiam cóż być tego przyczyną może... może ktoś na coś wpadnie) pozdro Wątek został przeniesiony Szymon14

Palec kopułka kable świece. To po pierwsze. Jeśli nie masz rzeźbionego węża od wentylatora tylko fabryczny to bez problemu da się świece z tylnej głowicy wykręcić bez zdejmowania kolektora - potrzebne 2 przedłużki i kardanik. Kopułkę i palec da się zdjąć bez ściągania dolotu - sprawdzone. Jak wyjmiesz świece to sprawdź kompresję ( na zimno ) potem zagrzej wykręć ponownie świece

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 PN] Nierowna praca silnika - pytania

Witam mam kilka problemow ktorych chyba sam nie rozwiaze. Przydatne informacje filtr paliwa powietrza oleju gazu nowe. Po wymianie filtrow oczywiscie wyregulowany. Olej to Valvoline max life przejechane na nim ze 2k km. Nie bierze oleju. Swiece nowe i wszystkie daja iskre. 1. Silnik pracuje nierowno wiem ze jakies drgania moga byc ale on powiedzmy co jakas 15s drga mocniej. Odczywalne w kabinie i widoczne

Ja tu widzę PM -a. Co do twoich bolączek spróbuj odłączyć ujemna klemę akumulatora (na około 5-10 min) aby zresetować ECU a potem od zimnego do włączenia wentylatora tylko na benzynie. Po tym zabiegu sprawdź czy silnik pracuje normalnie czy dalej są problemy i napisz.

BMW SERIES 5 E60 E61 Nierowna praca silnika

Prosze o pomoc.Od niedawna zaobserwowalem ze w mojej bmw530d silnik zaczal nierowno pracowac ale tylko wowczas wtedy kiedy silnik jest rozgrzany i stoje na P LUB N objawia sie to takimi malymi szarpnieciami buda leciutko wibruje na zimnym silniku wszystko jest ok.Dodam ze obrotomierz stoi w miejscu nie ma skokow.

Witam Przez moje E520i też od czasu do czasu(gdy na kogoś czekam lub stoję pod światłami) przechodzi dziwny krótkotrwały dreszcz. Strzałka obrotomierza nawet nie drgnie dreszcz trwa 1-2 sek. i przechodzi. Sugestia włączania się wentylatora wydaje się sensowna będę musiał to poobserwować(że też wentylator nie przyszedł mi do głowy) Bez wazeliny warto czasem posłuchać mądrych uwag. Przy okazji czy ktoś z Was wie w E 60 jest wskaznik temperatury silnika Pozdr.

FIAT PUNTO II 188 188AX Nierówna praca silnika pisk silnika

Witam wszystkich Mam problem z moim punciakiem otóż czasami gdy stoję na światłach najpierw zaczynam odczuwać nierówną pracę silnika na biegu jałowym następnie wskazówka obrotomierza zamiast wskazywać nieco poniżej 1 tys obrotów zaczyna skakać gdzieś tak do prawie 200 obrotów tak jakby silnik miał zgasnąć następnie wraca do prawie 1 tys i tak pare razy jak dodam na luzie gazu

Wypni akumulator na jakaś godzine a puźnije odpal silnik i zagotuj go aż do wentylatora ponieważ komputer sie restartuje i musi sobe wszystko zapisac od nowa

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik

Witam serdecznie Mam identyczne objawy Cewka kable i kopułka wymienione na zamienniki 2 miesiące temu przekaźnik nr30 na made in germany. Szlag mnie trafia i ku dostaje już. Świece NGK 3 elektrodowe. Bardzo proszę kolegów o pomoc... Czy czujnik położenia wału może dawać takie objawy Lambda albo czujnik położenia przepustnicy

rozumiem że przed wymianą tego też były takie objawy a świece w jakim stanie wykręcałeś nie są okopcone ewidentnie dalej objawy na coś z prądami czyli kabel bądź kopułka... jest taka możliwość że to co masz teraz też jest wadliwe. Nie dojdziesz do ładu jeśli nie będziesz miał obok drugiego takiego abf-a sprawnego i nie podmienisz klamotów jak kable np. zrób sobie jeszcze adaptacje

VOLKSWAGEN AAM 1.8 75Km nierówna praca silnika po rozgrzaniu

Witam mam problem jak w opisie jestem po wymianie przewodów wysokiego napięcia kopułkipalca (wszystko ori beru)oraz świece NGK nie mogę się uporać z tym ustrojstwem.... proszę o jakąś radę pragnę zaznaczyć ze jestem po wycięciu kata ale przed miałem ten sam problemwiec raczej wpływu to nie miało..kolejna sprawa identycznie zachowuje sie na lpg jak i na benzynie..odgłosy nierównej pracy da się usłyszeć na tłumiku basowym...

sebastian21 jak znajdziesz przepływomierz w tym silniku to daj mi znać) ZnanyFachowiec AAM nie jest taki skomplikowany. Na temat nierównej pracy tego silnika już sporo napisano zapraszam do szukania. Reset może czasowo pomóc ale lepiej aku odłączyć na noc odpalić zimny silnik na benzynie i nie dotykać pedału gazu aż do włączenia wentylatora (w praktyce 20 min powinno wystarczyć).

OPEL VECTRA A nierówna praca silnika po odpaleniu c18nz

Witampo porannym odpaleniu autapo 3-4 sekundach drżypracuje nierównotelepie silnikiem.Po minucie wszystko wraca do normysilnik c18nz.Wymieniłem przewody WNświecefiltr paliwasprawdziłem czujnik ten niebieski.Co to może być

masz chyba ze 3 czujniki temperatury w vectrze od wentylatora do kompa i ten od wskazówki na zegarach (pewnie ten ci siadł) zobacz jeszcze termostat. Skoro tak szybko przerzucasz na gaz to nie dziw sie że ci wywala błędy. Parownik powinien miec kolo 35st żeby gaz dobrze odparował

MERCEDES BENZ 190 W201 [124] 300CE nierówna praca silnika

Witam. Może ktoś zna przyczynę nierównej pracy silnika na wolnych obrotach i co za tym idzie drgań na karoserii auta. Obrotomierz tym samym pokazuje delikatne wahania wskazówki ale są minimalne lecz wyraźnie słychać że silnik nierówno pracuje. Świece były zmieniane przewody nie ale przebicia nie ma. Proszę o pomoc z góry DZIĘKI

Możesz dopowiedzieć Nie wiem gdzie jest czujnik temperatury sterujący wtryskiem jak on ma działać i jak go sprawdzać. Bo czujnik (wyłącznik) wentylatora - działa. Sprzęgło załącza się gdy temp. na wskaźniku wyraźnie przekroczy 100C (na postoju latem - po 15 min. pracy przy ok. 2k obrmin). Sam wskaźnik na desce pokazuje sensownie czyli zgodnie z oczekiwaniami. Po kilku minutach podchodzi

BMW SERIES 5 E39 nierowna praca nawiewu niewylacza sie wentylator

witam mam pytanie praktycznie jestem pewien ale zawsze wato popytac kolegow o zdanie mam problem w aucie jest to bmw 530D z 2001 i chodzi o to ze nierowno pracuje wentylator przyspiesza i zwalnia dzieje sie to dosc czesto prawie caly czas przyspieszanie i zwalnianie dosc w szybkich odstepach praktycznie przez 0.5s przyspiesza i identycznie zwalnia dziala tak falami i po zgaszeniu auta potrafi caly

VOLVO [V50 1.6D 2007] nierówna praca silnika (bez komunikatu)

Witam serdecznie. Kupiłem V50 2lata temu pierwszą zimę palił za dotknięciem (-32st) zaś w tą zimę już gorzej za 2-3 razem- mróz podobny myślałem że po zimie problem zniknie niestety nadal nawet teraz na zimnym silniku nierówno pracuje i podczas jazdy na 3-4 biegu na równych obrotach. Czy jest to wina brudnego filtra paliwa Dodam jeszcze nie wiem czy to normalne że po przejechaniu kilku

pablo230383 dobrze by było podłączyć się pod komputer (najlepiej Vidę) i zobaczyć co tam w środku słychać. Szczególnie sprawdziłbym pompę paliwa i wtryski. Tak to wina paliwa... Co do wentylatora sprawdziłbym to również ale może pracować jakąś chwilę.

FIAT PUNTO I 176C 176L Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Witam mam taki problemotóż mój Kropas na wolnych obrotach nie równo pracuje tak jakby go czasem coś zalało itpdodam że wszystkie czujniki od temperatury i wentylatora termostat kableWN zostały wymienione...została jeszcze sonda lamda do wymainy co Wy nna to

MAZDA 626 IV GE Nierowna praca silnika na gazie i Benzynie Pomocy

Jak w temacie tzn dziś sie zabralem za przelutowanie wtyczki od aparatu zapłonowegoz powodu ukruszonych kabelkow w starej tuz przy wtyczce i po wcześniejszych oględzinach rozpisałem sobie schemat podłączenia wtyczki chodzi o kolorki kabeklkow i wziąłem sie za lutowanie.Po podłączeniu wtyczki do Aparatu zapłonowego S5 chodzi o wtyczki z 4 kabekami od gory wpinana i odpaleniu samochodu pojawił

BMW SERIES 5 E34 M30B35 nierówna praca na wolnych obrotach.

Jak w temacie zmagam się z nierówną pracą m30 na wolnych obrotach na obrotomierzu niezauważalne natomiast czuć delikatne drgania jakby któryś z cylindrów co jakiś czas nie palił na wydechu nie słychać równej pracy a ciuchanie dodatkowo przy szybkim uderzeniu w pedał gazu na niskich obrotach silnik dławi się a dopiero po chwili wkręca się w obroty przy depnięciu nie ma problemu wkręca

witam podepnę się pod temat.. mi też falują w m30b35 w mojej e30 lecz po włączeniu wentylatora (manualny mam) ładnie zaczyna pracować pod obciążeniem... o co tu chodzi z tym 1 raz się spotykam z takim objawem.

SKODA OCTAVIA NIerówna praca silnika - wtryski

w ostatnim czasie często się odczuwam nierówną pracę silnika na wolnych obrotach. Taki efekt jakby nie zawsze pracował na wszystkich cylindrach i wyraźnie przenosi bicie na karoserie. Wczoraj pojechałem na komp i ... diagnosta powiedział że wszystko w normie 12 i 4 mają po -01 a 3 wtrysk ma -03 - podobno jest to norma i nie powinno się w nich grzebać( nie wiem czy dobrze zapisałem - może

Bezpieczniki w skrzynce w silniku sprawdzić. Klapa gasząca jest na jednym obwodzie z wentylatorami załączyć klimę i sprawdzić czy wentylatory się obracają na postoju z zapalonym silnikiem oczywiście powinny ruszyć po około 10 - 15 sek od odpalenia. Generalnie klapę można sprawdzić w VCDS podobno można przeprowadzić jakiś test w programie. Ale jak przy gaszeniu silnik dziwnie się nie zachowuje to klapa dobra.

JEEP GRAND CHEROKEE I ZJ Nierówna praca na wolnych i przy małej prędkości

Problem polega na tym ze na wolnych obrotach w miare równych odstępach czasu (co 15sek) obroty spadają do około 200 i potem wskakują na 1000 i spadają do 800 dzieje sie tak cały czas. Jak jadę powoli tzn około 20kmh to mam wrażenie że tez to sie dzieje. Jak dodam gazu samochód płynnie wchodzi na obroty i dalej jest juz bardzo przyzwoicie. po odpięciu silniczka krokowego usterka wygląda

DAEWOO [Nexia] nierówna praca na biegu jałowym 8v

Witam wymieniłem silniczek krokowy przewody zapłonowe świece i dalej to samo na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo ale nie gaśnie

Witam...... Radziłbym zresetować komputer musisz zdjąć klemę z akumulatora i odczekać kwadrans Następnie zakładasz klemę włączasz zapłon na 5sek potem wyłączasz na 5sek i Potem odpal silnik (nie dodawaj gazu) i poczekaj na wolnych obrotach do włączenia się wentylatora chłodnicy. (i masz ustawione wolne obroty ) Pozdra

BMW SERIES 3 E46 [E46] przekaznik od wentylatora kabiny

Witam wszystkich to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość Na wstępie dodam że szukałem informacji na interesujący mnie temat ale nic nie znalazłem dlatego pisze. Chodzi o to że wentylator w moim aucie samoczynnie się włączał przez co codziennie miałem rozładowane ako. Podejrzewam że przekaźnik jest do wymiany gdyż po wyjęciu bezpiecznika problem zniknął

W e39 jest to tzw jeż ktory jak piszesz objawia sie nierowna praca wiatraka a do tego akumulator sie konczy codziennie rano w e39 jest on za przednim schowkiem a dokladnie za klimatronikiem( tyle ze w e39 jest nizej klima niz w e46 ) wydaje mi sie ze trzeba tam szykac zdjac plastiki... ale dokladnie nie powiem Ci bo pewien nie jestem co do miejsca ale na pewno to bedzie TO)

Dokładnie tak jak mówisz nierówna praca wiatraka a u mnie w dodatku wiatrak się uruchamiał nawet przy wyłączonym klimatroniku i wyłączonym zapłonie chodził wtedy bardzo nierównomiernie tak jakby od niechcenia Miałem plan żeby przy włączonym wiatraku wyciągać po kolei przekaźniki aby znaleźć ten właściwy. Zajrzę za ten schowek może znajdę chyba że jeszcze ktoś będzie miał

FORD MONDEO nie działa klimatyzacja nie chłodzi.

Witam Kupiłem Mondeo MKIII 2005 FL 115KM TDCi z Denso. No i niestety nie działa w nim klimatyzacja nie chłodzi. Przeczytałem jeden temat na forum ale nie rozwiązał on moich problemów. Wyjąłem dzisiaj sterownik klimatyzacji (ten co jest przy wiatraku który chyba jest również odpwiedzaialny za wentylację chłodnicy) i sam wiatrak wraz z plastikową obudową i pobadałem co i jak i to co

całkowitego ich zatrzymania. W układzie znajduje się zbyt duża ilość oleju (sytuacja taka zdarza się przy częstym i niewłaściwym serwisowaniu nieszczelnej klimatyzacji polegającym na uzupełnianiu ubytków czynnika wraz z kolejnymi dawkami oleju bez wcześniejszego ściągnięcia starego) która jest szkodliwa dla pracy sprężarki tak samo jak jego niedostatek. Może to wywoływać nierówna

BMW Jak kupować BMW podaję kilka porad

Jak kupować BMW CZĘS I 1) Najpierw musimy zwrócić szczególną uwagę na kopuły przednie pojazdu i podłużnice. Jakiekolwiek prace blacharskie w tym obszarze powodują że w przypadku nabycie pojazdu będziemy mieli kłopoty. Dlaczego Wszystkie pojazdy BMW w latach 1976 - 1993 a nowsze maja nie lepiej miały delikatne podłużnice najbardziej w obszarze łączenia z nadwoziem. Jak autko było

niebieski dym świadczy o zużyciu bądź uszczelniaczy zaworowych bądź co gorsza pierścieni tłoków i gładzi cylindrów 3.2 Test silnika wysokoprężnego 3.2.1 Przy każdej temperaturze zimny i rozgrzany powinien zapalać po pierwszym zagrzaniu świec (kontrolka na desce) 3.2.2 Nie powinien kopcić na czarno ani na postoju ani przy ostrym zwiększaniu obrotów ani w czasie jazdy 3.2.3 praca

VOLKSWAGEN AKL - Mix błędów i problemów.

Witam W lipcu tamtego roku kupiłem sobie Borę z 98 z silnikiem 1.6 AKL. Po 2 dniach od zakupu założyłem instalację gazową. W sierpniu 2013 roku wymieniłem rozrząd. Przez dłuższy okres czasu wszystko było okej. W listopadzie padł mi czujnik Halla. Z braku czasu został wymieniony po miesiącu. Trochę jeździłem. Oczywiście samochód był w trybie serwisowym. 52k obrotów i odcinało

Te objawy są przy jeździe na LPG Objawy na LPG Na benzynie tak samo Spadek mocy na gazie czy na benzynie także To normalny objaw na blacie wskazówka stoi w pionie a w rzeczywistości temperatura pływa ważne by termowłącznik wentylatora był sprawny i załączał wentylatory. Czy nierówna praca silnika wiąże się może z załączeniem wentylatorów Jak wygląda napięcie na akumulatorze na

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi