Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
różnica polega na składzie chemicznym zapraszam na stronę elfa i tam jest napisane jak wół że nfp jest do nowszych skrzyń z serii k podobno z czego innego mają łożyska czy wybieraki czy coś tam innego ważne że od modeli megane 2 laguna 2 itp. nasza skrzynia jest taka sama jak w lagunie 1 i chyba 19 ( to samo montują w volvo s40) więc jest to stara konstrukcja więc nie ma co się dziwić
witam) jestem posiadaczem speace stara i zacząłem mieć problem z haczącą jedynką z biegiem czasu dwójka dołączyła szczególnie jedynki ( musiałem szukać )w lewarku. No to nic tylko przestudiowałem FORUM - i problem sie okazał jasny. W miejscowych sklepach tulejki nie do dostania na ALLEGRO oczywiście są - 80 zł i na drugi dzień już były. Teraz tylko jeszcze kuzyn który posiada
Witam od pewnego czasu mam problem z wrzuceniem 1-go i 2-go biegu. Nie jest to kwestia tulejek wybieraka wszystkie biegi bezproblemowo znajduje drążkiem ale samo wbicie szczególnie jedynki jest trudne. Wygląda to trochę tak drążek w pozycji 0 -- bezproblemowo i gładko wrzucam 1 ale tylko do połowy drogi lewarka. Sporadycznie udaje się za pierwszym razem do końca. Żeby wrzucić 1 muszę
W którym sklepie motoryzacyjnym w Warszawie kupowałeś części do wybieraka skrzyni biegów. Gdzie można się tanio zaopatrywać jeżdząc do mechaników Nie zawsze wchodzi mi 1 bieg reszta biegów jest w porządku i widzę że muszę także w te tulejki się zaopatrzyć
Miałem ten sam problem z jedynką plus problemy ze wstecznym. Na Allegro można kupić komplet tulejek teflonowych. Np. httpmoto.allegro.plit...rzyni_bieg.html Pasują także od Volvo S40 (lub S60). Wymienić wszystkie do których się dostaniesz ale najważniejsze to te przy wybieraku (przy skrzyni biegów) i na samym dole drążka. Dostęp do tych tulejek tylko z kanału. Niewiele roboty a satysfakcja i komfort ogromny.
Nie dostaniesz się ponieważ by wyjąć drążek to trzeba najpierw odkręcić właśnie tą śrubę co łączy wybierak z drążkiem.
no dobra ale jak się tego pozbyć tydzień pobytu w warsztacie i misiek znowu wsród żywych W końcu. skrzynia była wyjęta i okazało sie że blok skrzyni był pęknięty a wewnątrz padł jakiś element odpowiadający za prawidłowe prowadzenie wybieraka. 1400zł wydane ale nowe sprzęgło i skrzynia działają. Także nie zawsze to tylko wodziki.........
Przestrzegam Czasami naprawa tej przypadłości nie musi trwać 15 minut. Wymiana tuleki pod wybierakiem poszła gładko ale tej przy skrzyni już nie. To dlatego że metalowa tulejka która która znajduje się między plastikowymi tulejkami a metalowym trzpieniem zapiekła się na trzpieniu. Nie idzie wybić trzpienia ponieważ tulejka ma większą średnicę i przytrzymuje go. Niby trochę miejsca
z pamiętnika domorosłego mechanika jak pierwszy raz wsiadłem do MSS którym teraz jeżdżę bezproblemowo wchodziła tylko 5 im niższy bieg tym gorzej 1 i wsteczny prawie nie wchodziły. wina leżała jak to często bywa w zapuszczonym układzie przełączania. zużyte tulejki i elementy plastikowe całość zapieczona - auto stało kilka miesięcy. może przy wjeździe w śnieg uszkodziłeś któryś
Loozik absolutna norma w tych autach - tzw. wybieraki zmiany biegów czyli tuleje wodzików. Koszt tulejek ori ok. 80zł plus godzinka roboty. Pozdrawiam
httpallegro.plmitsubi...1604879918.html podejrzewam że potrzeba Ci coś takiego jestem z Wałbrzycha więc nie pomogę w kupnie w Szczecinie. Jeśli chodzi o te tulejki to są to tulejki wybieraka skrzyni biegów. Jak tak wpiszesz na allegro to wyskoczą. Pozdrawiam.
witam pytanie z innej beczki może ktoś z was wie jakie trzeba wymienić gumy na wybieraku by jedynka i wsteczny wchodziły przyzwoicie bo już mam dość walczenia z tymi biegami a żona prawko robi i aż mnie ściska w dołku jak ona będzię męczyć skrzynię przy tych biegach a robertdg zamieścił taki ładny schemat u góry i może na tym modelu podacie po numerach co i jak to zrobić czy da się samemu czy jednak mechanik kochany czeka mnie.
budzi zastrzezenzdjalem linki ze skrzyni -i nadal recznie nie moge wrzucic biegow(R i 5) czyli pozostaje mi szukac skrzynki(pewnie [ Dodano 07-12-2010 1800 ] A wie ktos moze od czego jeszcze pasuje skrzynka F5M42 do mojego galageneralnie chodzi mi o flaki bo nie chcialbym jeszcze raz inwestowac w lozyskawiec tylko chcialbym wymienic to co u mnie uszkodzone [ Dodano 08-12-2010 1550 ] znalazlem space
Dzwoniłem do tego Pana z pytaniem o wymianę osłony przegubu.Cenowo tak samo. Jednak zdecydowałem się na AutoTW gdyż Panowie pracowali przy mitsubishi do tego maja firmowego SS. Update 20.09.2012 Wymieniłem u nich tuleje wybieraka skrzyni biegów 40zł robocizna wymiana wewnetrznej osłony przegubu (ciekła) 130zł robocizna zimne luty na komputerze zamka centralnego 150zł robocizna czyszczenie przepustnicy -falowały obroty 10zł nie są tani ale rzetelni
Brak słów... Może się jeszcze okazać że wystarczy wymienić tulejki wybieraka skrzyni biegów (jeszcze u siebie nie wymieniałem ale podobno jest to koszt 100-200zł razem z częściami). Jeśli nikt więcej nic Ci nie doradzi to pozostaje poszukać innego bardziej przyjaznego mechanika a z tym jak masz fakturę można powalczyć już np. poprzez rzecznika praw konsumenta ale musiałby w to wejść
Olej wymienia się co 150.000 w skrzyni biegów. Czy za precyzyjne wciskanie biegów nie odpowiadają tulejki wybieraka. Podjedz do mechanika zapytaj co bardziej opłacalne.
RaVciO u mnie w ASO w 2008r. wymieniali tylko elementy na obu końcach drążka zmiany biegów (łączący wybierak i skrzynię). Od wymiany minęło 5.5 roku i wszystko śmiga jak należy . Jak coś to mogę ci na maila podesłać schemat z wymienionymi elementami wraz z kosztem elementów ASO.
RaVciO Jeśli pozwolisz to jest taka nazwa tulejki wybieraka skrzyni biegów.Pasują z Carismy i z Volvo 40 .Na Alledrogo wpisz w przeglądarkę i znajdziesz kilku dostawców. Pozdrawiam