części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero wysprzeglik k90 k80

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero wysprzeglik k90 k80

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero wysprzeglik k90 k80

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 reperaturki pompy sprzęgła i wysprzęglika

ostatnio jak grzebałem w elektryce zauwazyłem kropelki płynu na gumce od pompy sprzęgła co prawda płynu nie ubywa ale ...leci to trzeba zrobić. Moze ktoś przerabiał temat reperaturek z intercarsu. Kosztuje to grosze w porównaniu z nową pompą. Kiedyś w Mavericku rozbierałem pompę (też nabco) i nie było to jakies skomplikowane. Później żałowałem ze kupiłem nową a nie reperaturki. W misku dostęp trochę kiepski bo z tego co kojarzę jest tam moduł od abs.

Najpierw rozbierz pompkę i dobrze wyczyść układ zalej nowym płynem - powinno być ok W te ostatnie duże mrozy też walczyłem z tym właśnie w Maveronie syfu było sporo ale na czyszczeniu się skończyło reparaturki były zbędne. Płyn hamulcowy chłonie wilgoć stąd na dużym mrozie zdarzają się takie jaja (przymarznie i łapie nieszczelność)

jak będę miał rozebraną to już założę reperaturki chyba że na oko stwierdzę że to lipa na pewno sprawdzają się w zaciskach hamulcowych bo zmieniałem i gra

ja to przerabiałem u siebia zanim wymieniłem skrzynie na automat. Drmatycznie się zaklada nowe ciężka sprawa ale jak juz wymieniem to problem wycieku zniknol bez sladu. Koszt roboty 15zł około 2h z odpowietrzeniem układu.

15 zł a nie 150 za nową pompę 80 wysprzeglik to jest róznica w Mavericku wymieniałem i pompę i wysprzęglik z tym że tam jest bardzo dobry dostęp do pompy poradzimy

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 padnięte sprzęgło

witam mam pajero II 28 skrzynia SS 95r tak jak w temacie padło mi wczoraj coś w sprzęgle objaw był taki że wcisnąłem pedał i wpadł w podłogę jak go cofnąłem to zrobił się twardy zajrzałem więc pod samochód i okazało się wysprzęglik wysuwa się na maxa ale nie ma go co cofnąć zaglądając przez okienko z obudowie sprzęgła widać widełki i łożysko oporowe niestety chyba właśnie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Sprzegło 28 td

Witram kolegów Mam problem ze sprzegłem a mianowicie przy wcisniętym pedale sprzegła wrzucam bieg np.1 i przez chwile wszystko ok a po chwili zaczyna szarpać ale cały czas trzymając wcisnięte sprzegło a po chwili jazdy już jest miękie i nie reaguje i tak na przemian dodam że tarcza się nie slizga. Moje pytanie od czego mam zacząć od sprzegła a może od pomki i siłownika. Jeżeli okozało

zacznij od pompy i wysprzęglika zajrzyj pod pedały i sprawdź czy masz tam sucho według mnie to wina jednego lub drugiego. Biegi ci wczesniej nie zgrzytały Pedał nie jest za miekki Nie kupuj nowych części a tylko zestawy naprawcze jest troche z tym zabawy ale warto bo na wysprzeglik i pompkę wydasz 20 zł płyn.

pedał powinien być cały czas taki sam nie raz miekki raz twardy wjedź na kanał wsadź kogos do kabiny i niech trzyma sprzegło w podłodze ty w tym czasie patrz na łapę i wysprzeglik czy się nie cofa jesli cisnienie spada tak jak przypuszczam to wina tkwi w uszczelnieniu pompy lub wysprzęglika jeśli stoi w miejscu przyczyna jest w sprzęgle i trzeba szukac zestawu.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Co padlo

Stalo sie najgorsze... misiejk zlapal awarie na wakacjach... w hiszpani mi sie rozkraczyl. Cos ze sprzeglaem. Mozna wrzuca tylko biegi na wylaczonym silniku na wlaczonym jest to teoretycznie niemozliwe. Pedal sprzegla chodzi luzno odbija go tylko sprezyna cudem dojechalem do miejsca przeznaczenia... Startowalem samochod z 4 biegu pozniej udalo mi sie wrzucic 5 i dojechalem po bojach do celu . Jutro

Właśnie często to twardy tłoczek rysuje środek. Ale rzeczywiście może rozleciał się docisk. Musisz wjechać na kanał i zobaczyć czy wysprzęglik pracuje

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 sprzęgło

witam.mam pytanie dotyczące sprzęgła tzn. na zimnym silniku ciężko wchodza biegi zgrzytają przy zmianiejak się rozgrzeje to jest troche lepiej ale nie tak jak powinno czy trzeba bedzie wymieniać sprzęgło czy może tylko linke podciągnąc

często przyczyną jest wysprzęglik zamontowany z lewej strony skrzyni biegów.

1 To samo bylo w 2.8tdmyslalemze sprzeglo poszlokupilem nowe( cena) a okazalo sieze ten wysprzeglik zapowietrzal sie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Koniec sprzęgła czy pompy sprzęgła

Witam dziś z rana podjechałem do sklepu na szybkie zakupy ale powrót okazał się znacznie dłuższy ponieważ na parkingu został mi pedał sprzęgła w podłodze. Z tego co zauważyłem od 3-4 dni nie odbijał do końca pierwsza myśl która mi przyszła do głowy to że podciągnę wodzik minimalnie i zacznie odbijać do końca ale że warunki pogodowe są takie że nawet mam problem żeby dojść

to i jeszcze innych tysiąc niespodzianek czy już euforia przeszła... wiesz jak to mówią tanie mięso.... było na forum wysprzęglik i pompa się regeneruje

140 zł części 4 godziny zabawy i pompa wysprzęglik przewód wymieniony i płyn oczywiście.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Sprzęgło

Mam taki mały problem otóż od jakiegoś tygodnia problem się powiększał az zostałem w warsztacie. Do rzeczy. Kilka razy zdarzyło mi się że podczas zmiany biegów pedał sprzęgła ciężko się wciskało. PO PONOWNYM WCIŚNIĘCIU BYŁO OK. ALE OD WCZORAJ PRAKTYCZNIE PRZY KAŻDEJ ZMIANIE BIEGÓW JEST PROBLEM Z WCIŚNIĘCIEM PEDAŁU SPRZĘGŁA DO KOŃCA CO WIĄŻE SIĘ Z PROBLEMEM ZMIANY BIEGÓW.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem ze sprzęgłem

witam mam taki problem jak wciskam sprzęgło to jest ok jak puszczam to czasami pedał nie idzie do końca tylko zostaje w połowie co to może być

uszkodzonyzapowietrzony wysprzeglik albo pompa sprzegła spróbuj odpowietrzyć i wyregulować tloczek pompy przy pedale

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Sprzęgło sprzęgło....po raz kolejny...

Panowie i panie.... Od niedawna mam mały problem ze sprzęgłem w swoim miśku. Polega on na tym że gdy silnik i skrzynia biegów jest zimna to na biegach 34 i 5 powyżej 2 tys. obrotów silnika i po gwałtownym dodaniu gazu ślizga mi się sprzęgło. Jak pojeżdżę autem około 30 minut i więcej (czyli wszystko jest już rozgrzane) sprzęgło się nie ślizga... Co może być przyczyną Prawdę

skrzynia na bok i do dzieła raczej nie ma nic to wspólnego z zapowietrzonym układem sterowania. Przy uszkodzonej pompie czy wysprzegliku miałbys miekki pedał i problemy ze zmiana biegów. Podejrzewam że wyciekający olej mógł ci załatwić tarczę. Wymiana tylko w całym zestawie sprzegło tarcza i docisk. Gdzieś na forum było nawet chyba jakieś fotostory. I nie kupuj w żadnych sklepach

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi