części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero ramie

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero ramie

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero ramie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] numery na ramie

wie może ktoś gdzie znajdują numery ramy w pajero

A możliwe jest ze trzeba zdjąć koło zeby je zobaczyć bo nie moge ich znaleźć Chyba ze sa od wewnętrznej strony ramy

Właśnie mam tam pęknięcie ramy... tylko u gory ramy Jest szansa ze jeszcze tam są w tamtym roku nie miałem żadnego problemu na badaniach technicznych No ale zimka sól woda robi swoje a rama nie byla zabezpieczona

Gips z numerami wygląda tak Piszę co miałem ze swoimi numerami bo teraz mam nowego Vina Stwierdzono na SKP (Stacja Kontroli Pojazdów) podczas procedury przeglądu nieczytelność (czytaj brak) numerów na ramie. Dostałem kopa i polecenie stawiennictwa u rzeczoznawcy kilka wsi dalej. Pan był miły i dogadaliśmy się. Kosztowało to 400 PLN i dostałem kwita do okazania w miejscowym względem

Miałem to samo z numerami tylko ze sie na skp przestraszyl jak zobaczyl dziure w ramie a mialem decyzje od rzeczoznawcy zeby nabic nowe nr w Myśliborzu nie chcieli. Pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] KONTROLKI NAPĘDÓW - czyli co ma się świecić

Witam mam pytanko jaki kontrolki (kolor)i ile ma ich się świecić po załączeniu wszystkich napędów bo świecą mi się tylko cztery zielone DZIĘKI ZA POMOC POZDRO

Test samochodu mitsubishi pajero IV lubi teren Wrażenia z jazdy siedmioosobową wersją 3.2 DI-D Instyle ATJacek Dobkowskiautor Jacek Dobkowskiautor Jacek Dobkowski zdjęcia Wojciech Traczyk Giełda Samochodowa nr 632007 (1229) z dnia 10 sierpnia 2007 roku mitsubishi tłumaczy że 70 proc. posiadaczy pajero w Europie jest lojalnych wobec tego modelu czyli po kilku latach kupuje go znowu. Dlatego zastosowało

Zobacz Ramiona wycieraczek do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Tuleje gumowe itp. elementy zawieszenia ale z poliuretanu

Już jedna tuleja wahacza mi się sypie więc zastanawiam się nad generalną wymianą gum zawiechy. Czy elementy z poliuretanu to dobry wybór Np. te httppolibusze.istore.p...nl4cylv6.html httppolibusze.istore.p...nl4cylv6.html

Powalczyłem z tematem pół roku i ... wymieniłem w swoim autku (pajero 1995r.) tuleje przedniego zawieszenia na Superpro. Trochę musiałem się pomęczyć z doborem tulei bo niby nie ma kompletu w ofercie ale trzeba było pomierzyć i dopasować elementy z innych aut. Tuleje przednich wahaczy górnych wewnętrzne mitsubishi pajero 591-2000r L200 1096-2004 SPF1740K Tuleje przedniego wahacza dolnego

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 tuleje drążka reakcyjnego

Po tym jak kupiłem miśka zrobiłem mu przegląd i stwierdziłem rozwalone gumy na tylnych drążkach reakcyjnych albo jak inni piszą tylnich wahaczach. Na ruskiej stronie to będą nr 41399B httpwww.mitsubishi-mot...000B&group_id5 Kupilem te gumy na allegro bez wyjmowania starych. Leżały sobie w domu. Teraz rozbebrałem tył wyjąłem drążki. Stare gumy były wymięte starsznie. Ciężko było

z tego nr wychodzi ta stożkowa guma httpdb.japanparts.itc...RU-513&fr14687 [ Dodano 08-02-2011 1356 ] pogrzebałem i znalazłem wytłumaczenie gumy z rantem zakładane były w przejściówkach z lat 89-91 kiedy zastąpiono resory sprężynami. No i w galoperach I i II. Oryginały tych gum to MB584146. Tu na schemacie ładnie je widać. httpwww.mitsubishi-mot...0009&group_id6 W pajero II montowane

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 pług do pajorki

witam szanowne grono Czy ktoś z kolegów przerabiał temat przystawki pługa do odsnieżania jak wygląda sytuacja aby zespolić z ramą (jakieś podpowiedzi może macie jakieś doświadczenie w tym temacie) pajero II 2.8 TD long

jak wygląda sytuacja aby zespolić z ramą niewiem czy przód ramy w pajero I jest inny od II ja zrobiłem do swego miśka I generacja pług i spisuje sie rewelacyjnie koszt - 600zł przy ramie nic nie przerabiałem wykorzystałem rure biegnącą w ramie z przodu niejest . Narazie wychodza choroby wieku dziecięcego ale ogulie jest ok . poctawa to obrotowy prawo lewo i podoszeie mechaicze bo ja bloczkiem namagam

Akurat nasze Miśki z przodu mają uchwyty do wyciągania w ramie po obu stronach i nie widzę problemu by wykorzystać je do mocowania pługu (jeśli oczywiście orurowanie nie koliduje) zresztą też właśnie strugam sobie taki do mojego (miałem w planach kupno czegoś gotowego ale i tak pewnie skończyłoby się na jakichś poprawkach) dochodzę do wniosku że nie ma potrzeby silnie zespalać

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Przekładka z angielskiego - automat

Jestem nowy na forum dlatego też witam wszystkich miłośników mitsubishi a zwłaszcza pajero Kupiłem niedawno pajeraka rocznik 95. Przekładkę planuję zrobić sam w garażu. Wiem że lampy trzeba wymienić wycieraczki lusterka może jakoś da radę wyregulowac ale gorzej z przekładnią i deską rozdzielczą. Co do przekładni to nie mam wyjścia trzeba kupić nową od wersji europejskiej natomiast

No w zasadzie pajero Sport i pajero II to łączy nazwa pajero. Sport opiera się na ramie i innych podzespołach od L200 a nie Wagona

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Skrzynia SS i rama w Pajero II 25 TDI

Zamierzam kupić pajero II 2.5 TDI na on skrzynie ss i tu moje pytanko czy ma ten model sprzęgiełka do załączania napędów czy nie I drugie pytanko czy pajero II ma numer na ramie z prawej jak w I czy tylko w ścianie grodziowej I jeszcze trzecie drogie są do niego końcówki oraz amorki tył

Witaj w miśku z reduktorem ss nie ma sprzęgiełek napęd załączasz dzwignią reduktora numery są nabite na ramie za tylnym kołem z prawej strony patrząc na auto z tyłu

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II jakie Słabe punkty sprawdzić przy zakupie

Witajcie koledzy Zamierzam kupić pajero II rocznik od 1998 z ASB najchętniej z silnikiem 2.8 diesel po face liftingu. Czy gdzieś są opisane typowe wady pajero z tych roczników Pozdrawiam miszaa

Słusznie. Powinienem powiedzieć że należy sprawdzić ilość ramy w ramie. I to chyba w zasadzie jedyna żelazna reguła w badaniu pajero. (Dla uzupełnienia dodajmy że na rynek brytyjski nazwano go Shogun). Oczywiście zawsze warto obejrzeć i osłuchać silnik czy się nie poci czy blokada dyfra działa stan zawieszenia... Ale to są standardowe historie. Aha nie od rzeczy będzie też zwrócić

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Różnice silnik

Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero I a Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero II

do wykorzystania dużo różnych dupersznytów Przerobiłem temat i jest w przedziale czasu opłacalny. I większość anglików ma fajne owiewki na boczne szyby Silnik pochodzi z angola silnik jeszcze w ramie jutro będzie wyciągany. [ Dodano 21-02-2014 0901 ] Wczoraj byliśmy na oględzinach silnik zapalił chodzi dość równo nie szarpie o dziwo dymi nie znaczne no ale jest taka rzecz pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Układ Paliwowy (Separator tanks)

Witam proszę o informację odnośnie dwóch części układu paliwowego tzw. separator tanks są to małe zbiorniczki na przewodach paliwowych jeden jest przykręcony w wewnętrznej części nad kola za osłonką od strony wlewu paliwa drugi z drugiej strony do ramy. Potrzebuje je wymienić ponieważ są mocno przegnite i leje się z nich ropa proszę o jakiś namiar gdzie mogę to kupić w internecie

Dokładnie nie wiem jako funkcje spełniają te zbiorniczki . Jakąś funkcję z odpowietrzaniem . pewnie żeby opary paliwa się nie wydostawały na zewnątrz czy cos w tym stylu . Przynajmniej ja tak myślę . Ja przy renowacji swojego pajero zbiorniczek przy ramie z prawej strony zastąpiłem trójnikiem . Tego w nadkolu nie ruszałem . I nie wiem czy to miało wpływ ale teraz nie mogę zalać

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Remont ramy Pajero II 2.8 TD Long

Witam Nie będę się za dużo rozpisywał po prostu dodam zdjęcia jak by ktoś miał jakieś pytania a ja bym był w stanie pomóc - chętnie odpowiem Po zakupie auta okazało się że właściwie od tylnych nadkoli do końcowej belki ramy nie ma . 3 Tygodnie pracy - czyszczenie z czego się da wycinanie starej ramy - ile się da spawanie nowej i cały proces konserwacji podwozia. Wszystko- oprócz

Wszystkie spawy przed malowaniem podkładem zostały pokryte specjalna pastą do spawów. Po spawaniu w miejscach nowej blachy ponawiercałem otwory i jeszcze raz wpuściłem środek do konserwacji profili zamkniętych. Tak na zdrowy rozsądek gdyby producent chciał zrobić odprowadzenie wody z ramy zrobił by otwory na spodzie a nie w bokach Teoretycznie do wysokości otworów woda może stać w

Nikt na przeglądzie nie szukał nr na ramie. Sprawdził tylko na tabliczce w komorze silnika Ja z nr na ramie nic nie kombinowałem. Jak kupiłem już ich nie było i po remoncie tez się tym nie przejmuję

Jak kupowałem swoją pojarkę to też nie szukał na ramie bo wiedział że nie ma. Taki przegląd przed zakupem. Uczciwy jak... nie powiem co. Mam wrażenie że sprzedawca był ustawiony z warsztatem a że to komis to się nie dziwię. W komorze silnika jest zawsze bo nie widziałem jeszcze żeby komuś ta tabliczka zardzewiała. Generalnie to zależy chyba od upierdliwości wystawcy przeglądu.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 snorkel

Szukałem na forum gdzieś sposobu montażu snorkela ale nie mogę odnależć pytanie kieruje do osób które u siebie montowały takowe ulepszenie i mam pytanie czy trzeba sciągać błotnik czy wystarczy kierunek i nadkole może ktoś pomoże jakieś fotki zapoda z góry dziekuje [ Dodano 05-03-2010 1904 ] można zamknąć temat dobrałem się już do tego

Już na pierwszy rzut tak mi się widzi że będzie miał za krótkie ramie a po za tym ta cena jest zbyt niska aby traktować to poważniej. A tak BTW bo sam zakup snorkela to nie wszystko dobrze że na zlocie co byliśmy razem nie pojechałem brodzić po Nysie ... pewnie do dziś bym suszył pajero ... po rozebraniu konsoli okazało się że gumy są porwane a po za tym guma zabezpieczająca przewody

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Jakość stali i lakieru PAERO II

Otóż problem mojego kochanego pajero polega na tym że prawie wszędzie jest rdza... ( Problemu nie widziałem jeździłem nim 10lat i w końcu zaczął rdzewieć mi prawy słupek przedni. Rozpocząłem dalsze oględziny.. W komorze silnika pod filtrem powietrza (po jego zdjęciu) znalazłem dziurę na wylot (metal przeżarty przez korozję). W lewym nadkolu (pod plastikowym rozszerzeniem) zobaczyłem

Fakt że blacha w pajero zostawia trochę do życzenia... ale tragedii też znowu nie ma.A zastanawia mnie jednoskoro nr.VIN jest na ramie to karoserię można sobie zmieniać ot tak na pstryknięcie palcem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Przekładka z anglika

Witam Mam okazję kupić anglika z silnikiem 25 i automatyczną skrzynią. Jako że moje pajero jest już trochę zmęczone (rama i trochę buda) chciałbym wykorzystać ramę z budą z anglika. Zastanawiam się tylko czy silnik 25 z automat ma takie same mocowania do ramy jak silnik 28 z ręczną skrzynią. Jak myślicie będzie to wszystko pasowało czy trzeba będzie mocno rzeźbić w ramie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] jak zdjać bude z ramy

Mam takie pytanie w planach mam zdemontowanie budy i remont ramy. Chciałem wymontować rame z mojego pajero i oddać ja do piaskowania puźniej zaleznie od stanu albo wspswać łaty albo pospawać tylko pekniecia. Jako że rame bym miał na wierzchu zastanawiam sie czy nie dać jej do cynkowania przy okazji bo piaskowanie troche trwa to bym coś jescze zrobił. W zwiazku z powyższym mam nastepujace

poczytam sobie o tej farbie choć ocynkowanie do mnie bardziej przemawia. nie wierze zeby to było takie proste czyli 10 śrub plus rozpiać kostki. czy najpierw trzeba wyjać silnik zeby oswobodzić rame a moze silnik zostawić w ramie i doiero puzniej go demontować spód mam zdrowy blachy na razie nie chce robic ale na ramie mam dwa pęknięcia i chce je zrobić jak bede miał wolne od roboty dlatego tez was pytam co i jak bo w tym temacie to jestem zielony

Skoro już o tym mowa w ramie od pajero 2 25 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice w domysle mam podniesienie przodu ale nie duzym kosztem finansowym bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 demoantaz dolnego wahacza

Witam chce wymienic tuleję w dolnym lewym wahaczu. Jak sie do tego zabrac domyslam sie ze trzeba demontowac drązek skretny czy moze wystarczy go popuscic prosze o wszelkie informacje jak samemu wymienic tuleje w dolnym wahaczu. pozdrawiam

Ja ostatnio w swoim pajero zmieniałem wszystkie tuleje na polibusze i nie jest to nic trudnego.Trzeba się trochę nagimnastykować ale jest to do zrobienia.Ktoś tu gdzieś na forum opisywał jak wymienić tuleje w przednim zawieszeniu. Zrób tak unieś auto do góry z lewej strony poluzuj drążek skrętny tak aby tylna część lekko opuściła się z ramy odkręć drążek reakcyjny i amortyzator

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Układ kierowniczy

Witam Panowie tym razem poruszam temat układu kierowniczego Misiek jest pierwszym moim pojazdem z rodziny mitsubishi za którego sterami siadłem. Do tej pory były to osobówki i parę lat temu Jeep XJ. Mam takie dziwne spostrzeżenie mianowicie przy skręcaniu nie odbija mi kierownica. Przykładowo przy skręcie kołem kierownicy przyjmijmy 90 stopni i dodaniu gazu bo wyjeżdżam na prostą koło

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Pajero II - bardzo drogie w utrzymaniu

Czesc wita sie nowy - jeszcze nic na tym forum nie pisalem ale chwile juz czytam. Czesto spotykam sie z opinia ze pajero jest samochodem bardzo drogim w utrzymaniu w porownaniu z Land Cruiserem Hiluxem Patrolem czy nawet LR Defenderem. Ile w tym jest prawdy W tej chwili jezdze plaskaczem ze znaczkiem forda ale powoli dojrzewam do 4x4 i powaznie biore pod uwage dlugiego pajero II z silnikiem 25 TD SS i manualna skrzynia.

bude mozna podniesc na ramie wiec jest osobno

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z odnalezieniem numeru VIN w Pajero II 1996r 3 drzwi

Witam Mam problem z odnalezieniem numeru VIN w moim pajero z 1996roku. Jest to wersja 3 drzwiowa silnik 2.5 TDI

Podnieś klape silnika i na przegrodzie z kabiną kierowcy jest tabliczka tam jest vin i do tego symbol twojego silnika następny numer jest na ramie nad tylnym-stojąc od tyłu samochodu prawym kole- ten może byc nieczytelny wiadomo rama jest po to żeby rdzewiec-pozdrawiam jak nie poradzisz daj meila wyśle zdjątka ps a swoją drogą to jak go kupiłeś niesprawdzając zgodności vin między samochodem i dowodem rejestracyjnym--kamikadze

Witam Mam taki sam kłopot vinu na ramie nie widac a tego co jest na tabliczce nie zabardzo rozumiem jest tam wybite cos takiego y-v46whrxf potem pod spodem jest v46- 3000986 potem jest model silnika no i chyba skrzyni ale nie zabardzo wiem jak odczytac VIN dodam ze autko jest japońskim importem na angielskich blachach i w dowodzie rejestracyjnym jako vin wpisany jest ten dolny numer. Jeśli ktoś wie jak ten jak wyodrębnic vin z teg zbioru znaczków to bardzo proszę o pomoc

VIN przynajmniej w moim miśku long jest na ramie z prawej strony autatuż za tylnym kołem oczywiście od strony zewnętrznej ramy.Jeśli auto jest dobrze zabezpieczone antykorozyjnie to uwierzcie miże potrzebna jest porządna szczota druciana i zapał żeby ten nr. oczyścić.Gorzej gdy w tym miejscu znajdziemy rdzę

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Wspornik drazkow kierowniczych

Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym

Niestety nie udało się kupić samego ramienia zamowione wraz ze wspornikiem. A ze zdjeciem starego nie bylo duzego problemu troche sily mlotek i zszedl. Ciezej bedzie z tym ramieniem na maglownicy ktoey jest na wieloklinie ale cos sie wymysli.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Numer VIN Pajero II

Witam gdzie mogę znaleźć numer identyfikacyjny VIN w pajero 97 2.8 TDi GLS .

Na ramie za prawym tylnym kołem jest jakiś numer prawdopodobnie VIN

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 przekładnia kierownicza pajero

Witam czy istnieje mozliwosc wykorzystania przekładni kierowniczej od anglika do wersji europejskiej w całosci lub w częsci w celu zregenerowania mojej przekładni Moja ma duze luzy i nie idzie ich juz skasowac śrubą prowadza autem strasznie po koleinach i nie tylko. pozdrawiam [ Dodano 16-11-2011 1832 ] Jeszcze jedno pytanko czy regeneracja w specjalistycnym zakładzie daje gwarancje na pełne skasowanie tych luzów

Jedyne co wykorzystasz z takiej przekładni angielskiej to sworzeń główny ( ten do którego przymocowane jest ramię).

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Budowa zderzaka skrzynkowego

Witam Kolegów chcę zbudowac przedni zderzak skrzynkowy pod wyciągarkę do mojej pojarki. Czy ktoś posiada moze fotostory z takiej budowy Przyjmę także schematy rysunki linki dobre słowo i porady etc)) pozdrawiam [ Dodano 31-01-2011 1357 ] Helloo... Nikt czegos takiego nie robił

Zdjęcia płyty i montażu do ramy A tak efekt końcowy z orurowaniem. Uploaded with ImageShack.us Płyta wykonana jest z blachy o grubości 6mm z tyłu przyspawany jest płaskownik dla lepszej stabilności płyty z przodu przyspawany kątownik 50mm ciepło gięty dla stabilności i do przykręcenia prowadnicy liny po bokach przyspawany kątownik 50mm ciepło gięty do przykręcenia do ramy . Całość

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] nowa rama do pajero II

witam panowie ile moze kosztowac rama przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy pozdrawiam przemek

Zbyszku a jak wygląda sprawa numeru VIN na ramie- bo przy regeneracji wiadomo prawie zostaje stary - ale jak montujesz nową ramę to numer jest inny

teoretycznie - jako część zamienna powinna być dostępna- chociaż klepanie nr vin na ramię tą zamienność wyklucza- natomiast jeżeli nowe są dostępne to ja lubię spać spokojnie więc ich ceny wolę nie poznać

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z odpalaniem 3.0 V6 Automat

Mam mianowicie problem taki że czasami nie moge odpalic bo przekręcając kluczyk rozrusznik sie nie odzywa . Mam taki mały trop bo mianowicie przestał działac na liczniku wskaźnik ten od biegów bo to automat . Czy może byc że czasami auto myśli że dzwignia od skrzyni biegów jest pozostawiona na D lub R a w żeczywistości jest na P i przez to odłancza rozrusznik

To coś nie bardzo. Powinien dość nisko się przydławić nawet i zgasnąć. Wydaje mi się ze nad tym trzeba popracować. Gdzieś musi łapać lewe powietrze...o ile nie jest za mocno podkręcona przepustnica( wstępne uchylenie-jeżeli śrubka podpierająca przepustnicę jest zalakowana to nie ruszaj tego). Jak nie to odkręcasz śrubkę całkowicie potem dokręcasz do kontaktu z ramieniem ośki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wibracje po raz kolejny. Proszę o radę

Na wstępie witam szanowne grono Mitsumaniaków. Od niedawna jestem posiadaczem pajero 2-gen. 2.5TD krótkiego. Z zaciekawieniem śledzę wątki na forum poznając samochodzik. Nie jest to najnowszy model rocznik 92 poprzedni właściciel nie dbał o niego odkupiłem go za bezcen i powolutku doprowadzam do ładu. Dzisiaj po powrocie z warsztatu gdzie pajerak był na wymianie wydechu wyczułem dziwne

ooooo widzisz dokładnie o to chodzi a zobaczysz to mając cały tył podniesionytylko miejsca poparcia przy podnoszeniu muszą być na ramie. Plastik napisała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Korozja Rdza Ruda Podłoga Nadkola Progi

Witam Wszystkich MManiaków. Żeby nie zaśmiecać forum dużo szukałem ale nie znalazłem za dużo na mój problem więc pisze. Od jakiegoś czasu bardzo się napaliłem na kupno jakiejś Pojarki. I znalazłem pajero II 28 TD Longa z 96 roku za rozsądne pieniądze mózg przestał działać żona kiwnęła głową - i kupiłem. Już czytałem na forum o odpowiednich gumach liftach - z wyciągarki

No właśnie...Przecież VIN jest na ramie więc z tym nie ma problemu...wszystkie graty(kolumna kierkonsola itd) potrzebne do przekładki masz.nie wiem tylko jak z grodzią między kabinąa komorą silnika jest-czy trzeba przespawywać czy nie.Ale tak czy inaczej lepiej tak niż spawać całą podłogę-co i tak się wiąże z rozebraniem całego somochodu....Moim zdaniem pomysł który podsunął

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Wyciągarka

Witam kolegów mam pytanko o wyciągarke. Dziś nie mogłem wyjechać z lasu.. Zagadałem sie i zsunąłem się w koleiny a po chwili całe auto wisiało. Nie mogłem sobie poradzić. 3 godziny zajęło mi znalezienie pomocy. Przyjechał Nissan patrol lekko 3 razy pociągnął i było po problemie. Wokoło było dużo drzew miałem do czego się zaczepić i jak u nich zauważyłem wyciągarke pomyślałem

httpimg411.imageshack....6dsc00192i.jpgniby tu pomogły mi dwa pasy z grzechotką-takie do zabezpieczania ładunku w ciężarówkach.wystarczyło go pół matra do tyłu szarpnąća też usiadłem na ramie...ale siła moich mięśni i poduszki palców zostały mocno nadwyrężone Tak że w niektórych wypadkach napewno wystarczy.Ale też raczej jestem zdania że zawsze lepiej jest mieć ten zapas i taka rzecz wtedy posłuży dużo dłużej. jawaldek napisała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 wyciągarka montaż

Proszę o pomoc właścicieli pajerek II generacji mianowicie zakupiłem wyciągarke i zastanawiam się nad montażem (wiem najlepiej serwis jakiś ale 600 zł mogę zaoszczędzić więc..) chodzi mi do czego jest montowana po demontażu zderzaka oczywiście może jakieś foty macie co i jak. Co do kwesti technicznych jest to duża wyciągatrka 13000lbs Proszę o pomoc i z góry dzięki za jakieś podpowiedzi

witam niestety nie wysle fot bo teraz to wszystko uwalone w blocie i zamarzlo po prostu zalatw plyte jak dobrze pamietam 700x200 gr 10 dopasuj do ramu wytnij na uchwyty do zderzaka poloz na ramie i przyspawaj czy przykrec a i wczesniej zrob otwory do wyciagarki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Czujnik ABS

Potrzebuję czujnik ABS prawy przód. Pojara 94 r. 2.8 Tdi Na allegro nie ma w sklepie 800 zł Może ktoś ma na zbyciu Zastanawiam się też czy nie można go zastąpić jakimś innym od innego autatylko czy to się trafi Może ktoś z was przerabiał temat ABS

jabol66 A jak je rozróżnić jaki jest u mnie bartek2800 Jak nie potrzebujesz ABS-u to wyjmij czujnik i sprzedaj mi Prawy przód A poważnie to wystarczy że wypniesz którąś wtyczkę od czujnika i po sprawie kostki są na ramie od wewnętrznej strony jak się położysz to zobaczysz po prawej stronie od przodu.Albo bezpiecznik wyjmij

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem a ABS

Witam i proszę o pomoc - dotyczy pajero II 28 tdi 98 r . Po odpaleniu auta i przejechaniu około 60 metrów zapala się lampka ABS . Fakt że miałem przerwany przewód od czujnika ale kupiłem nowy i wymieniłem .Elektryk samochodowy który posługuje się programem zastępczym nie może sobie poradzić . Zastanawia mnie czy w miejscu gdzie wkręca się czujnik w most powinien byś jakikolwiek smar bo w moim aucie jest teko dużo .

Można czujnikiem do mierzenia oporu elektrycznego nie pamiętam wartości ale jezeli któryś będzie odbiegoł od reszty to jest trafiony trzeba rozpiąć wtyczki i podłączyć czujnik wtyczki z tyłu są przedkołami na ramie od wenątrz z przodu z lewej koło akumulatora a z prawej od spodu za kołem za wewnętrzą osłoną koła bynajmniej u mnie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Prosszę o pomoc przy przekładce anglika.

Witam ponownie jestem tu nowy iproszę o pomoc podczas przekładki anglika . Ja też bede opisywał swoje prace i dokumentował zdjeciami . Na poczatek pytanko kupiłem przekładnię od pajero1 podobno trzeba przerobić wąs czy ktos to robił Czy jest jakaś szansa zamienić lewarki zmiany biegów i reduktora. Mam taki jeszcze problem że w terenie nie zawsze wchodzi wsteczny ale jak stoje na równym to ok.

Dobrze mój poprzednik prawi. Nie dasz rade zmienić wąsa bo wąs od II ma większą średnicę sworznia. Po za tym aby przekładnie zamotywać od I to musisz otwory przewiercić w ramie.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero ramie

  • RAMIĘ WYSPRZEGLIK MITSUBISHI PAJERO 2.5 TD F-V - PARZYMIECHY (40.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ 5D SILNICZEK I RAMIE WYC T - Katowice (140.00PLN)
  • RAMIE WYCIERACZKI TYŁ MITSUBISHI PAJERO III # - Milicz (80.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO III RAMIĘ WYCIERACZEK PRZÓD PRAW - Warszawa (80.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO III RAMIĘ WYCIERACZEK PRZÓD LEWY - Warszawa (90.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO RAMIE WYCIERACZKI TYŁ TYLNEJ - powiat ŻAGAŃ (50.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO RAMIE WYCIERACZKI TYŁ TYLNEJ - powiat ŻAGAŃ (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi