części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero rama

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero rama

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero rama

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] nowa rama do pajero II

witam panowie ile moze kosztowac rama przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy pozdrawiam przemek

rama ok 1000 zł przełożenie 1500-1900 zł

Zbyszku a jak wygląda sprawa numeru VIN na ramie- bo przy regeneracji wiadomo prawie zostaje stary - ale jak montujesz nową ramę to numer jest inny

to da się kupić nowa rame do pajero II krótkiego czy może raczej miałeś na myśli rame po remoncie

zostało tyle że - na tzw. przeglądzie co rocznym- podbicie dowodu zależy czy diagnosta ma dobry humor czy nie- auto badania przechodzi super nr w przedziale silnika również- i zostaje rama... totalnie nieczytelna

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Reduktor Zbiornik Rama

Witam mam okazję kupić pajero II z tym że do zrobienia jest lekko cięknący zbiornik paliwa z reduktora też cieknie niegroznie i rama jest troche przeżarta rdzą. Czy są to jakieś straszne koszty dla kieszeni. Tak orientacyjnie patrzyłem na allegro ale chciałbym zasięgnąć opinie Forumowiczów którzy mieli z tym problem.

Ok dzięki za szybka odpowiedz a już bylem 90% pewny ze pojadę po ta Pojarkę. Szukam czegoś sensownego do 18tyś zł. Jawaldek podrzucił mi link z Mudmani tam jest fajny ale za 20tyś i nie sądze żeby właścicel oddał za mniej niz 18( a myślałem ze w 2 tyś da radę to ogarnąć a to jest ten pojazd httpallegro.plshow_item.phpitem2006073538 wlasciciel odrazu napisal co do roboty w misku

Nie kupuj z skorodowana rama naprawa ramy to ok 3 tys zł. lepiej dołóż od razu taka kwotę ale szukaj cierpliwie ze zdrowa rama. rama ma otwarte profile jak wejdzie już rdza to nie jesteś w stanie sprawdzić jak daleko jest zżarta.

Kurczę w konia mnie zrobił gość który miał ode mnie wziaść BMW. Więc czekam ze sprzedażą auta. Szukam wyłącznie 28 35 pali jak smok) nawet jeśli jest LPG. Na pajero mam ok. 16-18 tyś zł Gdyby ktoś miał na sprzedaż Pojarkę proszę pisać na priv.

Jeśli rama jest słaba to na 99% pozostałe części też tylko że nikt ci tego nie powie zanim nie kupisz Szukaj

Zobacz Ramy nośne (terenowe, pick-up, itp.) do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Skrzynia SS i rama w Pajero II 25 TDI

Zamierzam kupić pajero II 2.5 TDI na on skrzynie ss i tu moje pytanko czy ma ten model sprzęgiełka do załączania napędów czy nie I drugie pytanko czy pajero II ma numer na ramie z prawej jak w I czy tylko w ścianie grodziowej I jeszcze trzecie drogie są do niego końcówki oraz amorki tył

Witaj w miśku z reduktorem ss nie ma sprzęgiełek napęd załączasz dzwignią reduktora numery są nabite na ramie za tylnym kołem z prawej strony patrząc na auto z tyłu

Jak mamy skrzynie biegów ss to można załączać redukacie załączanie napędów na 4 bez zatrzymywania a rozłączanie bez cofania w tył kilka metrów tak rozumiem

dokładnie i nawet w czasie jazdy

OK dzięki za upewnienie Pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8] Rama od anglika

Czy rama od anglika różni się od wersji normalnej lewostronnej. Mam na myśli mocowania uchwyty etc ... czy jest jedno i to samo. A pytanie numer dwa ... czy można legalnie z wpisem do papierów zrobić wymianę ramy

rożni się mocowaniami wspornika układu i kolumny wspomagania. Ale da się to przespawać.

Dzięki chyba gra nie warta świeczki ... ... niestety okazało się że moje auto miało całkiem niezłego dzwona do tego stopnia że lewy przód ramy jest przesunięty o kilkanaście milimetrów do osi pojazdu ... chyba nie obejdzie się bez prostowania bo ciągnie delikatnie w prawo i mimo wymiany tulei na wahaczach i kilku innych dupereli oraz ustawienia zbieżności nie można tego zniwelować.

no to jedyne co to właśnie wymiana ramy...

Zobaczę co się da zrobić jak dokładnie pomierzę i ściągnę budę. Jeśli rama jest ruszona tylko w tym jednym miejscu to możliwe że da się to zrobić.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] pajero 2.8 td okazja z allegro

witam jak by ktoś był zainteresowany tym autem httpotomoto.plmitsubishi-pajero-2-8 ... 92345.html rama zgnita z tyłu (brak numeru za to duża dziura) nadwozie nie najgorsze porysowane ale ogólnie może być blokada mostu była ale ślad po niej zaginął została tylko instalacja zawieszenie przednie piszczy strzela ogólnie praktycznie w 100% do wymiany tylne zawieszenie urwany stabilizator brak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Pajero II - bardzo drogie w utrzymaniu

Czesc wita sie nowy - jeszcze nic na tym forum nie pisalem ale chwile juz czytam. Czesto spotykam sie z opinia ze pajero jest samochodem bardzo drogim w utrzymaniu w porownaniu z Land Cruiserem Hiluxem Patrolem czy nawet LR Defenderem. Ile w tym jest prawdy W tej chwili jezdze plaskaczem ze znaczkiem forda ale powoli dojrzewam do 4x4 i powaznie biore pod uwage dlugiego pajero II z silnikiem 25 TD SS i manualna skrzynia.

pajero to takie autko które szybciej rdzywieje niż jedzie ramabłotnikiprogi przód pod zderzakiem dzwi od dołu jest to nie do opanowania chyba że ma się duży garaż troszkę kasy na boku odłożonej no i dużo dużo czasu wolnego ( moim zdaniem do każdego pajero koncern MMC powinien dawać w zestawie SPAWARE ).To z najważniejszych rzeczy poza tym pajero w cyklu miejskim nie spala mniej niż

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 PAJERO TD kruczki i haczki

Witam szanownych kolegów Szykuje się prężnie do wymiany samochodu a ten na którego poluje to właśnie jest pajero 2 (koniec produkcji) w 2.5 ewentualnie 2.8 TD. Branża w której pracuje po części wymusiła na mnie posiadanie samochodu który poradzi sobie na bezdrożach i nie ukrywam też trochę chęć posiadania pierwszej terenówki. Tutaj właśnie mam pytanie do kolegów z sekcji pajero)

więc jak napisałem dostaje po tyłku w przypadku długotrwałego jeżdżenia po czarnym ale każde pajero ma opcję napędu na jedną (tylną )oś [ Dodano 29-08-2010 2216 ] Po prostu w es do jazdy na czarnym i suchym służy napęd na ośkę z resztą ja u siebie mam ss i też korzystam z niego na asfalcie b. rzadko ze względu na sporo większe spalanie przy napędzie na 4 koła. A tak naprawdę

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Naprawa i konserwacja ramy

Witam Maniaków) Panowie rozpoczynam prace związane z naprawą i konserwacją ramy i mam pytanie. Oczyszczac ramę będe ręcznie czyli bez piaskowania. Jakich sprawdzonych srodków użyc aby ta konserwacja miała sens. Chciałbym aby ktos opisał od jakiego srodka zacząc i na jakim skączyc uwzględniając również wnętrze ramy(czym najlepiej to wnętrze wyczyscic). Ostatnie z moich pytań czy ktos stoswoał srodek Fertan.

Tu moja relacja z zabezpieczenia podwozia. Inny model pajero ale rama podobna. httpspajero.org.plindex.phpidforum&tx_mmforum_pi1[action]list_post&tx_mmforum_pi1[tid]770

Bylem dzis z Miskiem u fachowca ktory bedzie mi robil przeszczep ramy i nie widzi problemu aby to byla rama od angola. Przekladal juz takie ramy i faktycznie wspawywal mocowania maglownicy i podpory drazka. Ale powiedzcie mi czy kazda rama od pajero II jest taka sama niezaleznie od rocznika i silnika jaki byl w danym modelu. Czy wszystkie podpory na silnik etc sa takie same Nie liczac oczywiscie wczesniej wspomnianych mocowan.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Body lift

Witam wie ktoś morze jak wysoko można podniesć MMC bez ingerenci w przewody hamulcowe drążek kierowniczy linki itp . Interesuje mnie podniesienie na ramie.

od reduktora gdy będziesz włączał reduktor będzie dotykał podłogi trzeba ją podciąć ok. 2 cm. Gumy na lewarkach po kilku kombinacjach dadzą się przykręcić. -Masa na silniku będzie za krótka więc wymiana -Tak jak widać na tej stronie co kolega podesłał kilka opasek trzeba puścić ułożyć węże od nowa ( ja osobiście nic nie wymieniałem) -Przewody hamulcowe mają w pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II jakie Słabe punkty sprawdzić przy zakupie

Witajcie koledzy Zamierzam kupić pajero II rocznik od 1998 z ASB najchętniej z silnikiem 2.8 diesel po face liftingu. Czy gdzieś są opisane typowe wady pajero z tych roczników Pozdrawiam miszaa

Skoro o sprawdzanie słabych punktów pytasz to rama rama i jeszcze raz rama. Na obecność rdzy oczywiście. Błotniki też szczególnie z tyłu. Pozdro Marcus

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Problem z pompą wtryskową Pajero II 2.8 96r

Witam mam problem z moim miśkiem a mianowicie pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski. Paliwo podłączałem na wszystkie sposoby bo myślałem że zamieniłem przewody miejscami. Dodam że pajero jest od roku remontowane ( rama blacharka zawieszenie itp) i przed remontem paliło i jeździło super. Paliwo do pompy dochodzi ale jest mały problem na wyłączonym zapłonie jak pompuje pompką na

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Pajero II - kupno i wizyta u mechanika - Problem ze

Witam Więc tak w sobotę kupiłem samochód z okolic Żywca pajero II 1995 rocznik przejechane 260 tysięcy rozrząd wymieniony ok 2500km wcześniej. rama w dobrym stanie obstukane obejrzane wszystko jest ok. Silnik na mrozie -13 odpala bez najmniejszego problemu. Reduktory SS działa sprawnie nic nie stuka nic nie huczy nic nie zgrzyta. W terenie sprawdzone że działają i zapina poprawnie. Układ

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 PAJERO 3.0 CZY 3.5

Witam Posiadam pajero 2.8 TD i jestem w trakcie kupowania drugiego pajero zastanawiam się tylko czy silnik 3.0 czy 3.5. Co koledzy radzicie)

No i nastaw się na wiele jeszcze takich przerażeń... Ruda w pajero II zwłaszcza w tylnej części ramy i poprzecznej belki to standard. Może jej tylko być więcej albo mniej. Owszem można trafić egzemplarze z ramą niezjedzoną ale to trzeba się uważnie przyglądać. Pozdro Marcus

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] jak zdjać bude z ramy

Mam takie pytanie w planach mam zdemontowanie budy i remont ramy. Chciałem wymontować rame z mojego pajero i oddać ja do piaskowania puźniej zaleznie od stanu albo wspswać łaty albo pospawać tylko pekniecia. Jako że rame bym miał na wierzchu zastanawiam sie czy nie dać jej do cynkowania przy okazji bo piaskowanie troche trwa to bym coś jescze zrobił. W zwiazku z powyższym mam nastepujace

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] wibracje po wymianie krzyzka

witam panowie po wymianie krzyzaka przy predkosci powyzej ok. 40 kmh auto wpada w wibracje prawdopodobnie sa to wibracje wału co powinienem zrobic jak ugryzc temat przy okazji mam pytanie czy mozecie polecic w opolu lub okolicach fachowca ktory zajaby sie rama w moim aucie (pajero II 2.8 TD dlugi) dzieki pozdrawiam przemek

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Jakość stali i lakieru PAERO II

Otóż problem mojego kochanego pajero polega na tym że prawie wszędzie jest rdza... ( Problemu nie widziałem jeździłem nim 10lat i w końcu zaczął rdzewieć mi prawy słupek przedni. Rozpocząłem dalsze oględziny.. W komorze silnika pod filtrem powietrza (po jego zdjęciu) znalazłem dziurę na wylot (metal przeżarty przez korozję). W lewym nadkolu (pod plastikowym rozszerzeniem) zobaczyłem

w moim pajero rocznik 1995 mam zżarte nadkola - szpachlowałem je niedawno ale za rok trzeba będzie je wymienić. rama również koroduje w różnych miejscach. Przed konserwacją podwozia trzeba było pospawać tu i tam. Poza tym nie ma raczej rdzy. To o czym pisze faraonix to ochrona katodowa. Stosuje się ją w budownictwie do ochrony elementów stalowych (np. zbiorników podziemnych). Zastanawiałem się czy nie założyć tego w moi aucie bo na allegro są gotowe zestawy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Sprężyn i drążki

Witam. 1. Jak ocenicie stan moich sprężyn na tylnej osi jeżeli na parkingu bez obciążenia odległość odboju gumowego od powierzchni metalowej na moście wynosi 5cm Czy są już siadnięte Jak jest u Was 2. Gdybym chciał wymieniać to na nowe typu Kayaba czy dorobić w firmach typu Polspring 3. Jak ocenicie stan moich drążków skrętnych jezeli odległośc odboju gumowego od powierzchni metalowej

po nierównościach i na zakrętach (również na czarnym). Więc polecam wymianę sprężyn ale tylko na firmowe bo ostatnio gdy byłem przypadkiem u mechanika to przyjechał właściciel Corsy z pretensjami bo fachowiec wymienił mu sprężyny na nowe a auto z 4 osobami wlekło tłumik po asfalcie a fachura kazał mu włozyc gumy między pręty sprężyn Instrukcja wymiany sprężyn do pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Rysunek potrzebny

Potrzebny rysunek techniczny ramy do pajero 2 krótkie w dieslu 25. Znalazłem chętnego co by chciał spróbować ją wykonać i chcę mu pokazać że to nie taki pryszcz. No chyba że mi pokaże że jednak pryszcz. Wówczas tylko się zdziwię Serio. Pomóżcie jak macie.

Taka rama od pajero L044G 83-91 wygląda tak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Mocowanie wyciągarki na zderzaku

Znalazłem przypadkiem na moim ebayu takie zdjęcie Uploaded with ImageShack.us Czy ktoś z was mocował wyciągarkę w podobny sposób Czy zderzak wytrzymuje taką operację i nie urywa się podczas użycia

witam kolegów. Mam zamontowaną wyciągarkę w pajero long 97r. Wszystko siedzi w oryginale (zderzak dolna osłona metalowa ramka plastikowa) na zewnątrz wystają tylko rolki. Jest praktycznie niewidoczna. Wyciągarka siedzi między ramą a zderzakiem. Nie ma tam za dużo miejsca ale da się wcisnąć. Nie ma potrzeby zdejmowania zderzaka. Wszystko można zrobić odkręcając tylko dolną osłonę metalową pod zderzakiem. Ewentualne zdjęcia mogę udostępnić zainteresowanym.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Jeszcze raz pytanie o układ paliwowy...

Witam wszystkichOgólnie rzecz biorąc chodzi o zapowietrzanie się układu po dłuższym postoju.Wszystkich rad które znajdują się na forum właściwie już próbowałem...jeszcze dziś tylko spróbuję podłączyć się krótkim przewodem bezpośrednio z pompy wtryskowej do jakiejś małej bańki..(omijając wszystkie możliwe miejsca łapanialewego powietrza).Ale obawiam sięże to będzie problem

Pomóżcie... Dziś miałem zaplanowany daleki i długi wyjazd... Wszystko przygotowane samochód też przeparkowywałem go w nocy i pojawił się problem.... Nie wiem czy to ten sam co w temacie ale proszę o pomoc. Rano wybieram się do mechanika ale czasu mam tak mało poza tym podejrzewam że nie da się tego od reki załatwić a chce mu jakieś podpowiedzi dać jesli to typowa przypadłość pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wywalenie zbiornika PB wstawienie LPG

Witam Potrzebuje informacji czy ktos z was przerabial taki temat .... moje dokumenty na zbiornik lpg traca waznosc z rokiem 2014 takze czeka mnie wymiana butli....obecnie mam walec 60l zajmuje on cala powierzchnie bagaznika i mysle nad mala modyfikacji....czyli wyspawania ok 10l zbiornika ze stali nierdzewnej i upchania tego wszystko razem czyli zbiorni lpg i pb w miejsce zbiornika paliwowego .....

Dość długo kombinowałem jak to zrobic ale finalnie akcja zakończyła się sukcesem. W miejsce oryginalnego zbiornika paliwa wstawiłem toroidalny zbiornik pełny 108 litrów. Nie zmniejsza prześwitu-nie trzeba było nic przerabiać trzeba było zrobić osłonę wielozaworu bo trochę wystawał. Zbiornik benzyny po małych przeróbkach (wlew odpowietrzenie) pasuje z Matiza. Mieści się miedzy ramą a wałem. po zamontowaniu osłony praktycznie nie ogranicza prześwitu. Ma 35 litrów i kosztuje 135 zł. Dodam że to wszystko testowane w pajero 3.5 long 1995.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero rama

  • MITSUBISHI PAJERO III 3.2 DID SANKI RAMA PRZÓD - Gliwice (350.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO II RAMA Z DOKUMENTAMI ZAREJ W PL - Łódź (2499.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO SPORT RAMA 2004 - Mosina NOWY TOMYŚL (2000.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero I Rama + papiery I,II - Łask (400.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO III 3.2 DID SANKI RAMA PRZÓD - Gliwice (350.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO II RAMA Z DOKUMENTAMI ZAREJ W PL - Łódź (2499.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO II 3.5 V6 RAMA - KOBYLNICA k/o SŁUPSKA (900.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi