części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero przycisk

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero przycisk

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero przycisk

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] podswietlenie przycisków

witam nie swieca mi wlasciwie zadne przyciski na desce rozdzielczej i konsoli srodkowej oprocz podgrzewania wycieraczek rozebralem je i wszystkie maja zaroweczki w gumowym uchwycie (krotkie i dlugie) nie moge nigdzie takich znalezc czy zostaje tylko aso boje sie ze cena bedzie kosmiczna czy przerabil ktos ten temat mozna gdzies takie kupic moze wlutowac diody tylko jakie z gory dzieki za pomoc fotka

Zmienilem na diody zaroweczki we wszystkich przyciskach oprocz tych w drzwiach bo nie chcialo mi sie jak na razie ich rozbierac. Poprostu lutujesz diode z opornikiem 15 - 2 kom. Musisz sprawdzic tylko gdzie plus a gdzie minus. Jak uzywalem bialych diod 5mm. Najwiecej zabawy bylo z przerobieniem przycisku od podgrzewania szyby tylnej. Upchalem tam biala diode 5mm na 12V i czerwona 3mm z opornikiem 15kom.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Podświetlanie przycisków załaczania świateł

Witam Chciałbym zapytać jako nowy użytkownik forum o podświetlenie przycisków na desce rozdzielczej oraz poniżej. Mam na myśli przyciski załączania swiateł przeciwmgielnych podgrzewania tylnej szyby oraz załączenie wycieraczki tylnej szyby. Czy te przyciski są (powinny być) podświetlane Poza tym mam pytanie dot. termometru temperatury na zewnatrz auta. Czy ten termometr załącza się

tak majkiel76 napisała

stale na włączonym zapłonie

Zobacz Przełączniki, przyciski, pokrętła do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Czynnosci Serwisowe

Witam wszystkich Zostałem szczęśliwym posiadaczem pajero II z 1994r manual 2.8 wersja japońska-orginalna sprowadzona do UK w 2006r. 1. Gdzie się znajduje filtr paliwa - bo w okolicach baku nic nie zauważyłem. 2. Ile wchodzi paliwa do zbiornika - bo jak ostatnio tankowałem po zapaleniu się rezerwy to wpakowałem 50l 3. Ile można przejechać na rezerwie - auto pali w granicach 10l w trybie

uzytkownikow 1. mam ABS ale wydaje mi sie ze nie dziala nie zapala sie zadna kontrolka na szutrowej nawierzchni kola sie blokuja nie drzy pedal hamulca jak w innych autach jak sprawdzic ABS w pajero 2. nie dzialaja spryskiwacze reflektorow slychac jakby cykniecie przekaznika jak nacisnie sie przycisk ale zaden slilniczek pompki nie pracuje plyn jest... - gdzie snajde ten silniczek musi byc org mitsubishi

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Jaki polecacie autoalarm

Witam wszystkich. W związku z tym że zbliża się zima i nie chce mi się na mrozie wyginać kluczyka w zamku drzwi noszę się z zamiarem kupna alarmu do mojego miśka. W chwili obecnej jest w miśku centralny zamek ale na kluczyk. Chciałbym podłączyć alarm sterowany pilotem i moje pytanie jest takie 1. Jaki polecacie alarm do mitsubishi pajero 2.5 TDi z 93 roku wersja Long 2. Czy ktoś posiada

Najtańszy który ma sterowanie centralnego czyli jakieś 50zł. Trzeba tylko sprawdzić czy pajero ma sterowanie centralnego jednym minusem czy dwoma bo wtedy kupuję się taka centralkę. Gdzie w kabinie pajero jest przycisk do zamykania drzwi od środka w drzwiach czy w tunelu środkowy Najłatwiej to podłączyć pod kable od tego przycisku i jak włączysz alarm z pilota to centralny pozamyka wszystko. Tak mi się wydaja ale ja nie znam pajero jeździłem tylko Longiem kilka razy

Student Nie znalazłem w moim pajero przycisku zamykania drzwi od środka. Jedynie mogę zamknąć drzwi poprzez wciśnięcie rygla w drzwiach kierowcy przy szybie... innych włączników nie ma. Wiem że nałatwiej byłoby rozebrać tapicerkę drzwi podłączyć się pod włącznik przy zamku ale nie chcę rozbierać drzwi lepiej dostać się do wiązki gdzieś przy słupku - dlatego potrzebowałbym

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Grzanie świec pajero 28TD

Mam taki dziwny objaw w pajero 28TD. Jak rano przekręca się kluczyk to kontrolka grzania świec włącza się na sekundę i gaśnie. Świece na krótko grzeją. Co mogło się popsuć

Czesc. Od kilku dni jestem posiadaczem pajero 25tdi LWB anglik z 1993 roku. Jestem jeszcze zielony w temacie tego samochodu ale juz druga noc sledze forum i powoli wiem coraz wiecej. Mam jednak pytanie na ktore jak do tej pory nie znalazlem odpowiedzi. Nie moge zlokalizowac(nie wiem czy nie dziala czy tez nie ma)kontrolki grzania swiec na desce rozdzielczej. Wiem ze wszystkie diesle to maja (wczesniej

Tylko ze ten srebrny przycisk jest pod wlacznikiem tylnej wycieraczki...nie wiem do czego on sluzy. W jakim miejscu znajduje sie kontrolka do grzania swiec Dziekuje za odpowiedz.

Witam Zasiew nie wszystkie pajero maja kontrolki od swiec zarowych.(Modele z szybkim grzaniem swiec ich nie posiadaja).Nazywa sie to chyba quick glow system albo jakos podobnie... Co do srebrnego przycisku to moze byc od swiec ale nie musi (dogrzewanie).U mnie poprzedni wlasciciel zmienil swiece na wolno grzejące dlatego musial zrobic takowy pstryczek elektryczek co by rozgrzac swieczki. Uwazaj na

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Podswietlenie deski rozdzielczej pajero II - ciemno

Witam jestem swiezym wlascicielem pajero II 3.0 GLS 1996 i nie wiem co sie ma swiecic wewnatrz auta a co nie . Bo u mnie egipskie ciemności. Wiec pytam czy mają sie swiecić 1. przyciski od tempomatu przeciwmgielnych te wszystkie na licznikach. 2. przycisk przelacznik od regukacji elektrycznych lusterek bo w nocy szukam po omacku. 3. Symbole przy wylotach nadmuchu ogrzewania i na przelaczniku

No gdybyś nie napisał co ten filmik przedstawia to w życiu bym się nie domyślił że to pajero A ten zestaw wskaźników - termometr i reszta - to jakaś zmota. Co do podświetlenia to powinno być też w popielniczce. Ad. pkt 1 to przyciski tempomatu podgrzewania powinny świecić ale po włączeniu. Pozdro Marcus

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Wyciek oleju

Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z wyciekiem w pajero V46. Mianowicie wyjeżdżając z nieocieplonego garażu zauważyłem małą kapkę olejo-podobną. Było po 6 rano więc ciemno. Latarka maska w górę. Stojąc przed lewym reflektorem i patrząc pod intercooler widać taki zawór coś jak potencjometr jakiś regulator. Na jego czubku jest jakby mały przycisk koloru miedzianego. Reszta ma

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5TD] RD LOCK - Blokada Tylnego Mostu

Witam wszystkich od niedawna jesatem posiadaczem Pajerki II i mam taki mały problem wszystko oki z autkiem ale nie mogę załączyć blokady tylnego mostu. Po pierwsze wydaje mi się że powinna działać tylko na Przełożeniach z blokadą międzyosiówki (poprawcie mnie jeżeli się mylę) Po drugie na żadnym z przełożeń przełączenie guzika nic nie daje początkowo myślałem że może kontrolka

podpinam sie pod temat dot rd locka kupilem auto w tym tygodniu jest to pajero II 25TD SS kiedy przekręcam kluczyk w pozycje zaplonu zapalasie kontrolka rd lock po odpaleniu silnika gasnie a jak załączam blokade przyciskiem slysze buczenie a kontrolka mryga i nie zapala sie na stale czy to normalne

Powiem tak gdzie moge szukać przyczyny zrobiłem 1. silniczek od blokady działa po podłączeniu na krótko pompuje ciśnienie do blokady i szpera sie załącza ale niestety nie na desce rozdzielczej. 2. czujnik moze się zacina w blokadzie to sobie sprawdze 3. Tu mam problem bo nie załącza sie blokada [przyciskiem wogóle nie ma reakcji silniczka po nacisnięciu przycisku (przycisk ok napięcie

To mój pierwszy post tym samym chciałbym się ze wszystkimi przywitać A teraz do rzeczy pajero II 3.0 V6. 2H i 4H działają jak trzeba - napęd dołącza się i odłącza. Problem pojawia się po wrzuceniu pozycji 4hlc i 4llc. Załącza się blokada centralna ale i od razu samoczynnie blokada tylnego dyferencjału. Na ekranie na konsoli świecą się kontrolki obu blokad. System nie reaguje na

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Tylni nawiew.

W wersji GLS pomiędzy przednimi siedzeniami jest panel sterowania tylnego nawiewu. Żeby go włączyć trzeba przełączyć klawisz ze symbolem wiatraczka który jest przed podłokietnikiem i z tyłu włączyć przycisk on - dioda na zielono. Oprócz przycisku włączania jest regulacja prędkości nawiewu i temperatury. Moje pytanie czy coś jest nie tak z tym ustrojstwem w moim pajero ponieważ

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Opis silnika 25td pajero II 1993 ogrzewanie

A wiec dalej jako nowy i zielony mam nastepujace pytanie a raczej prosbe. Czy ktos ma moze opis silnika 25td w pajero II Nie wiem jeszcze dolkadnie gdzie co sie znajduje a instrukcji nie posiadam. Kolejne pytanie(prosba o pomocwlasciwie)Mam model z klimatyzacja...ogolnie jest tam mnostwo przyciskow do sterowania nawiewami oprocz tego osobna konsolka na tylne siedzenia. Problem natury tej iz niestety

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Przekładka z angielskiego - automat

Jestem nowy na forum dlatego też witam wszystkich miłośników mitsubishi a zwłaszcza pajero Kupiłem niedawno pajeraka rocznik 95. Przekładkę planuję zrobić sam w garażu. Wiem że lampy trzeba wymienić wycieraczki lusterka może jakoś da radę wyregulowac ale gorzej z przekładnią i deską rozdzielczą. Co do przekładni to nie mam wyjścia trzeba kupić nową od wersji europejskiej natomiast

Witaj na forum Sądzę że ta przekładka nie wyjdzie Pajerakowi na dobre Byłem oglądać takie auto - pajero Classic 2.5TD(115km) zielony met. 3D. Pan przez telefon mówił że autko kapitalne piękne zadbane. To potwierdzały zdjęcia. Więc odbiłem ciężarówką z trasy chyba ze 100km. Pracownik komisu zaraz podjechał do mnie samochodem. Jako że miałem już to pajero które mam teraz wiedziałem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] skrzynia biegów

Witam skończyło się w miśku sprzęgło no to do mechanika i wymiana chłopcom poszło szybko ale przy wyjeżdżaniu z kanału mały zonk wszystkie biegi są oprócz jedynki na drążku zmiany niby wchodzi ale nie załącza co mogli schrzanić jutro mają zamiar znów wyciągać skrzynie jakieś sugestie

kleme a teraz dwie na konsoli nic sie nie wyswietla jak przycisk przycisne to widać na konsoli of ale wiem ze musi być on [ Dodano 26-02-2013 2025 ] trzy biegi ładnie wchodza i inne funkcie tez tylko brak nad biegu a gdzie jest przekaznik [ Dodano 26-02-2013 2202 ] witam nie wiem jak to zrobić zeby odczytac kody błedów jak to zrobić bo nie kumam tego [ Dodano 26-02-2013 2203 ] httppajero.usrepairat_code.shtml

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Blokada Mostu

Witam Serdecznie Grono Mitsumaniaków Dosłownie od kilku dni jestem posiadaczem pajero 2.5TD 98r. i tyleż samo samochodu terenowego. Moje pytanie jest natury technicznej otóż mój nowy nabytek nie ma stałej 100% blokady mechanizmu różnicowego a mimo to przy załączonym napędzie 4h lub 4l wyrażnie blokuje mi tylny most co nie ma miejsca gdy załącze tylko tylny napędu. Z tego co dowiedziałem

Stałej 100% tynego mostu to żadne auto nie posiadabo nie dało by nim się normalnie jeździć. w pajero jeśli takową posiadato jest włączana i wyłączana za pomocą przycisku rd lock

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Brak blokady tylnego mostu

Witam Czy występowały pajero II bez blokady tylnego mostu a jesli tak czy da sie to jakos dorobic

pajero 93r long 2.5TD automat z reuktorem super select jdm sprowazony z japoii. Czyli mam rozumiec ze do tego mostu ktory mam teraz dolozyc tego sie nie da Jesli sie nie da to co potrzebuje oprocz mostu zapewne ta pompe silniczek ktory blokuje to zawor upustowy przycisk do kabiny co jeszcze Czy przedni most rowiez wtedy musze zmieniac Dzieki za info

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

W pajero kickdown sterowany jest linką a nie przyciskiem. Luzowanie linki kickdown nie ma wpływu na prędkość zaleznie od obrotów silnika a jedynie na moment reakcji na wciskanie gazu i utrzymywanie obrotów.) Jesli skrócić linkę silnik dłużej będzie ciągnął na poszczeólnych biegach np (do wyższych wartości obrotów) i szybciej wystąpi redukcja (przy mniejszym dodaniu gazu.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Dziwne Wielokrotne Pykanie Przekaznika od świec żar

Witam MM. Mam kolejny problem Spaliło mi 3 świece a 4-ta była okopcona jak by na pół i jeszcze działała bo sprawdzałem ją na krótko z tego wnioskuje że brało też tą 4-tą. Pytanie tylko czemu Jest kilka możliwości... Ze względu na to że świece grzały się ok 2 sekund co było na moje oko za krótko bo u taty w pajero ok 20 wybrałem się do elektryka który stwierdził że padł

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Kompas

Jestem swierzynka na tym forum chociaz czestym czytelnikiem ale poraz pierwszy mam mozliwosc przywitania sie - tak wiec witam sie pajero II 1994 25 TD Mam problem z kalibracja kompasu. Przegladalem forum i to co znalazlem nie pomoglo. Chyba ze zle przegadalem) Mianowicie po nacisnieciu przycisku S kompas jest gotowy do kalibracji. Probowalem metod 1. Naciskam S i czekam az sie ustawi sam - 5min i nic.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Parę Pytań Nowicjusza

Witam wszystkich Jestem nowy na forum i mam pewien kłopot. Otóż mam pajero II 2.8 TDI ze skrzynią SS. 1.Na diagnostyce napędów na desce rozdzielczej jak włączę pozycję 4HLc albo 4LLC to mryga mi pomarańczowa kontrolka oznaczająca centralny mechanizm różnicowy co to oznacza czy jest uszkodzony 2. Drugi problem to taki że po wciśnięciu przycisku RD Lock na pozycji 4HLC czy 4LLC nic se

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Podświetlenie Licznikow

Witam Ostatnio troche mi sie nudzilo wiec postanowilem zmienic podswietlenie licznikow i przyciskow w swoim pajero Jak ktos chce poogladac to opis i fotki sa tutaj

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem z wskaźnikiem temperatury

Witam mam problem z wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego w pajero 28 nie wychyla się przy zagrzaniu silnika wymieniłem czujnik dwu pinowy dalej nic zmasowałem jeden koniec przewodu z kostki od czujnika wskaźnik wychylił się do maksimum czyli jest sprawny poprzedni właściciel zrobił grzanie świec na przycisk w z kabiny nie znalazłem sterownika świec natomiast w kostce są jakieś

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wymiana oleju w skrzyni biegów dyferencjale moście.

Przeszukałem forum. Znalazłem kilka wątków z których dowiedziałem się że 1. Parametry oleju to 80W90. 2. Ilość 11 l 3. Muszę sprawdzić czy nie mam LSD w tylnym moście. Jeśli jest -kupić specjalny olej. 4. Muszę wiedzieć jaki olej był lany poprzednio bo może mi się pienić jeśli zmieszam dwa nielubiące się oleje. 5. Wymiana nie jest taka łatwa jak przy silniku -potrzebne spec-chwyty.

No właśnie. Jak to jest z tym LSD (limited slip differential) Na pajero Owners Club znalazłem coś takiego The only factory fitted locking rear diff is manually operated ie you will have a switch for it on the centre console. Most not fitted with the locker will have a limited slip differential (lsd) which operates at all times on hard or soft surfaces but does not supply anywhere as much traction

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] zagotowałem pajero pekla chlodnica nie odpala

Witam serdecznie. kupiłem ostatnio pajero 2.8tdi 1996. jechałem autostradą i nagle zaczął tracić moc i zaczęło się dymić z pod maski. Poszła chłodnica od góry pękł plastik. auto nie odpala po wystygnięciu i kręci dość szybko tak jakby łańcuch rozrządu był zerwany. Nie wiem dokładnie ale chyba jechałem na włączonym AT Mode . czy to może mieć jakiś wpływ co to w ogóle

jaka jest roznica pomiedzy HOLD i PWR i wlasciwie kiedy sie to stosuje Tez mam taki przycisk ale nigdy go nie uzywalem

Też mam taki przycisk i nie używałem go.Kiedyś zadałem to pytanie na forum i dowiedziałem się że HOLD to znaczy trzymać - chyba trzymać załączony bieg a PWR chyba używa się do jazdy pod górę- szybciej zmieniają się biegi Mało jest automatów i stąd mało jest odpowiedzi czysto praktycznych na temat AT. [ Dodano 16-08-2009 1915 ] kopciu87 napisała

przycisk OD OFF jest to wylaczenie lub wlaczenie Over Drive czyli ostatniego biegu a raczej nadbiegu w AT. Nie ma nic wspolnego z przyspieszaniem auta na pozostalych nizszych biegach. Tym przyciskiem mozemy sobie np zredukowac przy wyprzedzaniu jezeli po nacisnieciu gazu auto nie bedzie chcialo nam samo wykonac redukcji. Za automatyczna redukcje biegow przy naciskaniu na pedal gazu odpowiada linka

przycisk OD OFF jest to wylaczenie lub wlaczenie Over Drive czyli ostatniego biegu a raczej nadbiegu w AT. Nie ma nic wspolnego z przyspieszaniem auta na pozostalych nizszych biegach. Tym przyciskiem mozemy sobie np zredukowac przy wyprzedzaniu jezeli po nacisnieciu gazu auto nie bedzie chcialo nam samo wykonac redukcji. Za automatyczna redukcje biegow przy naciskaniu na pedal gazu odpowiada linka

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kupno Mitsubishi pajero

Jeszcze raz serdecznie wszystkich Witam Jutro jadę oglądać egzemplarz z Tomaszowa Lubelskiego chciałbym poprosić Was o wstępną opinię poczytałem już co należy przede wszystkim sprawdzić. Chodzi mi o wrażenia wizualne na podstawie zamieszczonych zdjęć tego autka. Niestety nie mam pojęcia jak zamieścić link. Ten Misiek wisi na tablicy.pl pod tytułem mitsubishi pajero 2.8 diesel long

otwórz stronę z ogłoszeniem. Podświetl link (najedź na koniec linkulewy przycisk myszy trzymając przesuwasz do początku linka- będzie podświetlony) w pasku wyszukiwarki naciśnij Ctrl i C jednocześnie. Potem otwórz swój post przy migającym kursorze naciśnij Ctrl i V jednocześnie i link zamieszczony Ułatwię Ci httptablica.ploferta...html46fce83a98

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 super select pajero II

Witam wszystkich. Czy jest jakas metoda na sprawdzenie dzialania(poszczegolnych przelozen) skrzyni ss Nie mowie oczywiscie o kontrolkach bo te wszystkie sie pala prawidlowo. Wiem na 100% Ze dziala 4x4 ale co do dalszych nie jestem pewny.

Jak zakopałbyś się drugą stroną to kręciły by się koła po przeciwnej stronie. Mechanizm różnicowy między osiowy jest zablokowany ale zadziały mechanizmy różnicowe przedniej i tylnej osi. Jeżeli masz blokadę tylnego mostu włączany przyciskiem pod radiem to po włączeniu będą się kręcić trzy koła. Dwa z tyłu i jedno z przodu te które tafi na najmniejszy opór. Blokady przedniego mostu Pajera niestety nie mają. Pozdrawiam

No właśnie przycisk pod radiem chodzi w góra i w dół ale nic nie wskakuje. Jak to to ma działać

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zawieszenie pneumatyczne w Pajero II (zalety i wady)

Witam serdecznie Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią założyłem nowy temat żeby pogadać o pajero na poduchach. Zamontowałem u siebie i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jak zaczynałem to wszędzie słyszałem tylko (nie da s i e ...) . Przegląd przeszedł bez boleśnie ale trochę trwało bo musiałem nabić numery po remoncie ramy. Żeby nie być gołosłownym kilka zdjęć (sory za

Twój sprzęt Twoje pomysły nie daj boże przełączy Ci się w trakcie szybkiej jazdy na łuku któryś z tych przycisków opcja poduszki w sprężyny jest nalepsiejsza mniejsze ryzyko na jakiekolwiek straty przy awarii układu a i same poduchy nie zajmują miejsca

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wyjęcie akumulatora w Pajero II.

Witam serdecznie. Mam pytanie Czy mogę wypiąć z pajero akumulator do ładowania bez podłączania dodatkowego akumulatora np 12V - 7 Ah. Czy nie zepsuje coś jak np.zostawie auto na jakiś czas bez aku. pozdro

Tak jak napisał Tomek tylko - przycisk przed jazdą przytrzymujesz do czasu aż ss zaczynają się obracać w przeciwną stronę. -jeździsz w kółko ok 20 średnicy i powinno się ustawić - każde odłączenie zasilania rozstraja kompas. Pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Pajero 2.8 super select

Witam wszystkich potrzebuje rady odnośnie napędu super select pajero 1996 rok 2.8TD GLS [ Dodano 10-02-2013 2102 ] Opisze problem może ktoś pomoże Napęd 2H zielone kontrolki kół z tyłu wszystko OK 4H cztery zielone kółka też OK 4HLC zielone kółka i świeci centralny mechanizm czuć że spina mechanizm 4LLC reduktor tak samo jak wyżej tylko wolniej problem w pozycji 4H i 2H cały czas

Witam dzieki za zainteresowanie blokada jest orginalna sprawdzałem wszystko na pracującym silniku razem z kolega który jest mechanikiem kompresor jest chyba pod tylną kanapa powiem ci przywiozłem sobie to auto w zeszłym tygodniu z niemiec i na razie próbuje je ogarnąc bo nie jest idealne pierwszy przygoda była jak wyjechalem z bawari odpadł tłumik ale dałem rady odnosni kompresora to pompuje tylko na 4hlc i llc jak rozłącze to przestaje lub jak wyłacze na przycisku pozdrowienia.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Regulacja automatycznej skrzyni biegów Pajero 2.5 TD

Witam Proszę o pomoc przy rególacji automatycznej skrzyni biegów w pajero II 2.5 TD a dokładnie chcialbym się dowiedziec jak wyrególować linkę w pomarańczowej koszulce która jest zespolona z linką gazu a idzie do skrzyni Mam prośbę aby mi ktoś doradził jaki ma być jej naciąg Pozdrawiam

Musisz ja tak wyregulować aby dźwignia do której jest zamontowana na pompie wtryskowej przy końcówce wciskania pedału przyspieszenia dźwignia ta ma włączyć przycisk (ten na pompie)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem z regulacją twardości zawieszenia

mam taki mały problem moje pajero posiada regulację twardości zawieszenia ale podobno trzeba do tego układu dobijać powietrza czy mógłby ktoś poradzić mi jak to się robi

przycisk tym steruje...hardmediumsoft to trzy tryby w jakich pracują amorki.u mnie przycisk zlokalizowany jest na konsoli środkowej blisko podłokietnika....

Przy podłokietniku koło przycisku od anteny elektrycznej. Jak położy się rękę na podłokietniku to idealnie pod palcami te przyciski są umieszczone. jeden z parasolką (antena) i H S to właśnie amortyzatory.

No to przycisku nie mam - sa miejsca (nie wyciete) pod przyciski ale go brak - jaki czort skoro sa silniczki przy amorach i kontrolki

Moze pod plastikiem masz instalacje i trzeba tylko przycisk zalozyc. Skoro sa kontrolki w desce i amorki maja silowniki to moze po zalozeniu przelacznika bedzie dzialac. U mnie np. jest miejsce i kostka pod blokade tylnego mostu ale nie mam kompresora i odpowiedniego mostu wiec nie ma co sprawdzac czy po wlozeniu bedzie dzialac. Podswietlenie tablicy i przyciskow w jednych modelach sa regolowane w

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 OVER DRIVE w automacie i przełącznik AT mode oznaczenie

Witam Mam takie pytanie... co oznaczają w automacie (silnik 3.5) przycisk na dźwigni od skrzyni Over Drive może on być w dwóch różnych pozycjach ON lub OFF i od czego jest przycisk AT mode także znajduję się trochę przed skrzynią biegów..

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Drgania na 3-cim biegu... Słabo pali po 10 godzinac

Witam wszystkich MM p mam koleje pytanie... zawsze mi pomagacie to pewnie i teraz coś doradzicie... A więc tak... Jeden... Dwa... Trzy i Drrrrrrrrrrr.... Drgania są przy trzecim biegu podczas jazdy z obciążonym silnikiem bo np przy jezdzie z góry ich nie ma. gdy na dwójce dociągnę do 3000 tysięcy obrotów to drgań nie ma na trójce... a jak tak ok 2500 tysięcy obrotów to się telepie...

Co do drugiego pytania bardziej wydaje mi się że masz problem z cofaniem się paliwa mozesz to sprawdzić rano po nocy podpompuj najpierw paliwo pompką na fitrze paliwa (jeżeli miękki przycisk będzie to raczej cofa się paliwko po podpompowaniu jeżeli zrobi się twardy przycisk dopiero odpalaj. Jak odpali ze strzałą to masz odpowiedz wtedy proponuje wyczyscic zawór zwrotny na pompie albo załaożyć dodatkowy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Czujniktermo-wyłącznik płynu chłodzącego

Czujniktermo-wyłącznik płynu chłodzącego w mitsubishi 28 są wmontowane podobno 3 sztuki. Jeden z nich wpływa na pracę świec żarowych. Pomóżcie który to jest- symbol specyfikacja najchętniej to wszystkich 3 2 . Dwa z nich znajdują się przy wyjściu z silnika. Nie otwiera się już ta rosyjska strona na której jest to wszystko ładnie rozpisane może tylko u mnie się nie otwiera

a który pokazuje temperaturę wody Dwupinowy już namierzyłem u Zbyszka Dla potomnych dwupinowe- biała końcówka - współpracuje z klimą. brązowa-współpracuje ze świecami żarowymi. Tylko jeszcze pozostaje namierzenie sterownika. Jednopinowa pokazuje temperaturę. Po tym jak świece żarowe się upaliły - grzały cały czas zdecydowanie przechodzę na ręczne grzanie świec - przycisk w

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero przycisk

  • MITSUBISHI PAJERO SPORT 04-07r PRZYCISK AWARYJNYCH - ZIELONA GÓRA (39.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ 00-06 PRZEŁĄCZNIK PRZYCISK - DZIEĆMOROWICE (30.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 1 PRZYCISK STEROWANIA SZYBY - ZABEŁKÓW (30.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO III WŁĄCZNIK PRZYCISK 00-06 - WŁODAWA (45.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO III 00-06r PRZYCISK R/D LOCK - ZIELONA GÓRA (49.00PLN)
  • Przyciski, przełączniki MITSUBISHI PAJERO 2.5 TDI - Sulechów / Zielona Góra (15.00PLN)
  • PRZYCISK KLAKSONU MITSUBISHI PAJERO CZĘSTOCHOWA FV - CZĘSTOCHOWA (20.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi