części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero przepustnica

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero przepustnica

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero przepustnica

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II Przerywa

Witam. Jako ze moj pierwszy post to czesc wszystkim Mam problem z pajero II 3.0 V6 24V i nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na forum. pajero przerywa . Dodajesz gazu i jest tak jak by gubil iskre lub nie dostawal paliwa. Szarpie i pyrka ( strzela z wydechu) na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow. Jak ruszam delikatnie to czasem nie ma tego efektu ale jak tylko depne ciezej to odrazu przerywa.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] skrzynia biegów

Witam skończyło się w miśku sprzęgło no to do mechanika i wymiana chłopcom poszło szybko ale przy wyjeżdżaniu z kanału mały zonk wszystkie biegi są oprócz jedynki na drążku zmiany niby wchodzi ale nie załącza co mogli schrzanić jutro mają zamiar znów wyciągać skrzynie jakieś sugestie

kleme a teraz dwie na konsoli nic sie nie wyswietla jak przycisk przycisne to widać na konsoli of ale wiem ze musi być on [ Dodano 26-02-2013 2025 ] trzy biegi ładnie wchodza i inne funkcie tez tylko brak nad biegu a gdzie jest przekaznik [ Dodano 26-02-2013 2202 ] witam nie wiem jak to zrobić zeby odczytac kody błedów jak to zrobić bo nie kumam tego [ Dodano 26-02-2013 2203 ] httppajero.usrepairat_code.shtml

wczoraj sprawdzałem mrugniecia i wyskoczył błąd 11 czyli czujnik przepustnicy moze być tez temperatura wiesz przestał działać nagle wiec dziwne bede jeszcze walczył z klemami i przejże instalacje elektryczna kto wie może pomoże ale powiedz mi co ma wspólnego przepustnica ze skrzynia

tps to nie przepustnica kolego 28 nigdy takiej przepustnicy nie widział jeśli tps szwankuje to łatwo go sprawdzić miernikiem

Zobacz Gaźniki, przepustnice do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] wariacje obrotów

Witam wszystkich Mitsumaniaków Czy ktos z forumowiczow mial podobny przpadek w 3.5 z automatem lub moglby pomoc w naprowadzeniu mnie na usterke ktorej objawy wygladaja nastepujaco 1) odpalamy zimny silnik - obroty 2000 i rosna 2) odplamy cieply silnik - obroty 3000 i stoją 3) podczas jady kiedy odpuszcze gaz i obroty spadna do 1200 automatycznie podbijane sa do 2000 i bez dotykania gazu auto jedzie

Kolego kiedy i w jakiej sytuacji tak zaczęło się robić czy też co gorsze może ten typ tak ma bo takie auto kupiłeś U mnie w ten sposób właściciel ukrył marne ciśnienie oleju w silniku... Jeżeli będziesz w stanie zdjąć te obroty śrubką od obrotów(od góry na śrubokręt) to na początek to będzie ok.. Dalej lewe powietrze czyli wszystko co podłączone jest do kolektora. Na koniec

Witam bardzo dziekuje za odpowiedzi i pomoc w naprowadzeniu na usterke. Wyjasniam dalej... Uzupelniam 96r 3.5 automat super select blokady. auto posiada LPG i ta usterka dziala tak samo na gazie jak i na benzynie z ta roznicą że na gazie jest wieksze szarpniecie kiedy chcemy np jadac 40kmh przyspieszyc. Rozebralem od rana wszystko dolot baranek w poszukiwaniu mechanicznej usterki dziury itp... nic

Nie radzę ruszać-TPS-a tak samo jak nie ruszaj tej śrubki z kontrą która ustala minimalne uchylenie przepustnicy...oba te elementy są bardzo ważne a ustawienie tego później jest trudne i monotonne choć nie twierdze ze niemożliwe. Teoria mówi jednak jak działa nie ruszać Tam nic się nie popsuje...jedyna możliwość ingerencji w obroty to śrubka którą ujrzysz w przepustnicy jak będziesz

A sama przepustnica wyczyszczona Nie ma nigdzie nagaru Ostatnio w plaskatym miałem podobnie kumpel mechanik klął i regulował rozkładał i składał. Cudował potencjometry silniki krokowe przepływomierze cuda na kiju. Okazało się że na osi przepustnicy był nagar i nawet czyszczenie nie pomogło. Dopiero ręcznie przełamał opór na osi przepustnicy i poruszał w te i we wte popsikał benzyną ekstrakcyjnąw szpreju i przeszło jak ręką odjął.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Szarpie w czasie jazdy w zakresie 1400-2000 obr

Jak w temacie - autko podczas wolniutkiej jazdy zachowuje sie tak jakbym puszczal pedal gazu gwaltownie (a trzymam go caly czas rowno) - dzieje sie tak przy obrotach ok 1400-2000 - nie wazne jaki bieg - no moze procz IV i V ale na tych biegach sie nie jezdzi z takimi obrotami. Mial ktos cos takiego

Z opisu wynika że ta pozycja położenia przepustnicy odpowiadająca tym obrotom jest pozycją graniczną w której przełączany jest czujnik TPS stad prawdopodobnie szarpanie. Na początek trzeba zdjąć wtyczkę z TPS-su i sprawdzić jakimś miernikiem dwa ostatnie piny czy i przy jakim uchyleniu przepustnicy następuje przełączenie z jałowych obrotów na sterowanie lambdą-obroty robocze. Wolne

Dziekifaktycznie moze cos byc z ustawieniem TPS - nawet nie zwrocilem uwagi na to ze jest regolowany. Bylem na kompie i dane z tpsu sa ciaglenie ma dziur ale dane zmieniaja mu sie od najmniejszego ruszenia go czyli lapie natychmiast - ale to nie byly volty nie wiem w czym pokazywal ten komp - moze rezystancje Nie wiem. Ale fakt sprawdze to Na początek trzeba zdjąć wtyczkę z TPS-su i sprawdzić

Jest ich przy czujniku cztery i faktycznie bardzo jasno napisałem- licząc od dołu a trzeci przy włączonym zapłonie jak rzucisz na woltomierz połączony z masą będzie dawał napięcie zależne od uchylenia przepustnicy.Teoretycznie od 0 do 5V z tym ze zera ci nie powinien pokazać gdyż przepustnica nigdy nie zamyka się całkowicie. Nas interesują dwa wskazania tego ustrojstwa- punkt przełączania

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] Wymiana świec

Witam W związku z tym że nie wiem kiedy ostatnio ktoś wymieniał świece w moim Miśku postanowiłem że je wymienie. Odkręciłem plastikową osłonę i moim oczą ukazał się niespotykany widok. Mianowicie żeby wymienić świece okazuje się że trzeba zdemontować cały kolektor przepustnica kable itd. Czy ktoś zabierał się za tą niesamowitą przygodę jak demontaż pół silnika w celu

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Nie wkręca się na obroty

Witam wszystkich serdecznie zaczynam dopiero z forum i mam pewien problem pajero 3.0 V6 90 rok ma następujące objawy słabo odpala właściwie nie zapala przez pierwsze kilka razy &8222kręcenia&8221 a potem powoli zaczyna zapalać jak zapali to chodzi równo ale po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty ( objaw jak przy zimnym silniku gaźnikowym jak mu się doda do końca to gaśnie a podczas

Może silniczek krokowy i przepustnica

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] problem z przewodem

Wiecie może gdzie ma być podłączony przewód który wychodzi pod przepustnica[img] [img]

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Dziwny świst po przekroczeniu 40kmh

Jak w temacie pajero 25 TDI 92r. czy ktoś miał takie coś

Sprawdź filtr powietrza czy nie zablokowany . Możliwe też że nieszczelność układu dolotowego powietrza złacza przepustnica intercooler Sprawdź na postoju podnosząc obroty silnika . Bardziej świst-syk wygląda na dolot ale jeżeli uważasz że słyszysz z tyłu ( bywa to złudne posadź kogoś w bagażniku podczas jazdy ) to wtedy przyjrzałbym się wydechowi .

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 wskaźnik ciśnienia doładowania

myślę o czymś takim moze ktoś ma lub miał httpallegro.plwskazni...1881464349.html

Swoj zamontowalem po prawej stronie zegarow podswietlenie pod zegary wezyk podpiolem za turbo mozna by wpiac trojnik do wezyka ktory idzie z turbo na pompe. Kupilem ze skala od -05 do 15 bara. Teraz bym kupil ze skala 0 - 15 bara - bardziej wykozystana skala. Ponizej 0 nigdy nie schodzi chyba ze ktos by zatkal wlot powietrza. Moglby sie przydac gdyby wpiac go za przepustnica o ile jest - moze by pokazal jakies podcisnienie gdy zamknieta.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Przewody Podciśnieniowe Elektrozawory Podłączenie

Witam. Prosiłbym jeśli któryś z kolegów ma możliwość o przesłanie zdjęć schematu podłączenia elektrozaworów które znajdują się za intercoolerem pajero II 2.8TD. Z góry dziękuję i czekam na pomoc.

jesli ma wersje elektroniczna to tam jest wiecej zaworkow i beda potrzebne mimo zaslepienia EGR - steruja 2 przepustnicami

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z odpalaniem 3.0 V6 Automat

Mam mianowicie problem taki że czasami nie moge odpalic bo przekręcając kluczyk rozrusznik sie nie odzywa . Mam taki mały trop bo mianowicie przestał działac na liczniku wskaźnik ten od biegów bo to automat . Czy może byc że czasami auto myśli że dzwignia od skrzyni biegów jest pozostawiona na D lub R a w żeczywistości jest na P i przez to odłancza rozrusznik

To coś nie bardzo. Powinien dość nisko się przydławić nawet i zgasnąć. Wydaje mi się ze nad tym trzeba popracować. Gdzieś musi łapać lewe powietrze...o ile nie jest za mocno podkręcona przepustnica( wstępne uchylenie-jeżeli śrubka podpierająca przepustnicę jest zalakowana to nie ruszaj tego). Jak nie to odkręcasz śrubkę całkowicie potem dokręcasz do kontaktu z ramieniem ośki

MITSUBISHI CARISMA I DA Prośba o ocenę pracy przepustnicy - dziwne dźwięki ..1.8 GDI

Witam Serdecznie Ponieważ silnik w pajero Pinin jest ten sam - stąd moja gorąca prośba do posiadaczy Carismy o ocenę pracy przepustnicy.. by nie dublować wątku w ogólnym założyłem temat httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt85187 Prosiłbym o pomoc - userów Pinina nie jest wielu - a przypadków z silnikiem GDI cała moc . Przyznam że wszystkie posty na forum Cari już przeczytałem Spacestara

MITSUBISHI CARISMA I DA 18 GDI Wahające się obroty na postoju...

Witam pisalem o tym posta w dziale pajero pinin ale tam ruch słaby... Silnik ten sam w carismach 1.8 GDI wiec chcialem zapytac tutaj moze ktos mial podobnie Sprawa jest taka niezaleznie czy zimny czy gorący silnik na postoju mialem myszkujące obroty (od jakis 500 do 900). Podczas jazdy silnik chodził bardzo dobrze nie mial wahan obrotów. Auto generalnie nie gasło chociaż ze 2 razy sie zdarzyło.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero przepustnica

  • MITSUBISHI PAJERO 03R 3.5 GDI PRZEPUSTNICA - Bydgoszcz (200.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 3 III PRZEPUSTNICA 3.5 GDI - Żmigród (180.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 2.4 96r - PRZEPUSTNICA - CIELEMĘC / K SIEDLEC (80.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO SPORT 3,0 V6 PRZEPUSTNICA - PRZEMĘT (300.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 140km egr przepustnica - KIELCE (80.00PLN)
  • Przepustnica Mitsubishi Pajero Pinin GDI EAC60-005 - Kraków (900.00PLN)
  • Przepustnica Mitsubishi Pajero Pinin GDI EAC60-001 - Kraków (900.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi