części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero przelaczniki

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero przelaczniki

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero przelaczniki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Regulacja liftu zawieszenia

Właściwie to nie problem lecz pytanie do Was bo nie moglem tego wyszukac na forum. Czy w wersjach polskich niemieckich czy ogólnie europejskich wystepuje takie ustrojstwo jak u mnie (oryg. japonczyk) posiadam sprytny guziczek ktory po wlaczeniu podnosi mi zawieszenie (chyba pneumatycznie bo syczy) o ok. 5 cm.

Ja gdzieś kiedyś na ebayu indyjskim bodajże znalazłem jakiegoś szrociarza specjalizującego się w pajero II z Mongolii. Jakie facio miał ustrojstwa z pajero warianty desek konsole z cykorkulami nawigacjami zegarami przełączniki z niewiadomym mi przeznaczeniem windy mechaniki sterowane kneflem obok wajchy biegów i inne cuda to pewnie nawet Zbyszek w życiu takich nie widział a on widział

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Przekładka z angielskiego - automat

Jestem nowy na forum dlatego też witam wszystkich miłośników mitsubishi a zwłaszcza pajero Kupiłem niedawno pajeraka rocznik 95. Przekładkę planuję zrobić sam w garażu. Wiem że lampy trzeba wymienić wycieraczki lusterka może jakoś da radę wyregulowac ale gorzej z przekładnią i deską rozdzielczą. Co do przekładni to nie mam wyjścia trzeba kupić nową od wersji europejskiej natomiast

Witaj na forum Sądzę że ta przekładka nie wyjdzie Pajerakowi na dobre Byłem oglądać takie auto - pajero Classic 2.5TD(115km) zielony met. 3D. Pan przez telefon mówił że autko kapitalne piękne zadbane. To potwierdzały zdjęcia. Więc odbiłem ciężarówką z trasy chyba ze 100km. Pracownik komisu zaraz podjechał do mnie samochodem. Jako że miałem już to pajero które mam teraz wiedziałem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kontrolki napedow SS

Witam ponownie pomalu usowam usterki po zakupie pajerka...problem z polosia rozwiazany .....szalejace obroty silnika takze.....teraz przyszedl czas na kontrolki napedow otoz sprawa sie ma nastepujaco nie swieci sie zadna kontrolka z 4 kol....kontrolki wskazujace naped tylni mialy uwalone zarowki zostaly wymienione i nic.....to co dzila to kontrolki blokady mostu i mechanizmu roznicowego w skrzyni ich

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 wymiana czujnika tylnego dyfra

witam mam pytanko do tego czujnika bo mi sie kabelki urwały przy samym koncu mam nowy orginalny czujnik moje pytanie jest takie czy musze cały dyfer rozkręcać bo gdzieś tu na formu wyczytame że tak i czy musze na coś specjalnie uważać i idąc dalej czy przy okazji należało by też coś wymienić nie wiem czy ktoś zamawiał z japońskich stron ale jakby kogoś zainteresowało to ja zamawiałem

Dokładnie jest tak jak Waldek napisał i każdy jest taki sam w pajero. A ten czujnik to tylko czyjnik nie jest przełącznikiem. Tylko jak go się źle włoży to on przesunie stożkiem(który jest na czujnika) talerz a powinien nie ruszać talerza tylko być stożkiem (przeskoczyć za talerz). I to talerz steruje czujnikiem a z kolei talerzem poduszka od blokady. Jak wymienisz ten czujnik to nie musisz nic więcej wymieniać.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 przełącznik anteny elektrycznej

witam po ostatnim wypadzie na wakacje zweryfikowało mi się parę rzeczy min szlag trafił w krzakach maszt anteny elektrycznej. Ze względu na mój pedantyzm w stosunku do miśka masz dostanie nowy z serwisu ale chciałbym dodatkowo zamontować włącznik do chowania anteny w awaryjnych sytuacjach. Wiem że niektóre misie miały oryginalnie taki włacznik. Z kupnem nie bedzie problemu ...zastanawiam

u mnie przełącznik od anteny jest z prawej strony pod kierownicą ale w moim pajero tym przełącznikiem mogę schować antenę tylko do połowy na szczęście znalazłem na to inny sposób - odszukałem w wiązce od radia kabelek podający napięcie na antenę przy włączaniu radia i go rozłączyłem miałem w planach dorobić dodatkowy wyłącznik ale jako że radio dobrze łapie przy złożonej antenie to jeżdżę ze schowaną

Ja mam oryginalnie ten przełacznik a jak chcesz dorobić to sie wepnij przełacznikiem w radio najprostsze rozwiazanie (kable przy radiu powinien byc zółty

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zawieszenie pneumatyczne w Pajero II (zalety i wady)

Witam serdecznie Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią założyłem nowy temat żeby pogadać o pajero na poduchach. Zamontowałem u siebie i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jak zaczynałem to wszędzie słyszałem tylko (nie da s i e ...) . Przegląd przeszedł bez boleśnie ale trochę trwało bo musiałem nabić numery po remoncie ramy. Żeby nie być gołosłownym kilka zdjęć (sory za

Przewidziałem również to - przełączniki są dźwigienkowe z pozycją 0 zamknięte. To znaczy że sprężynują i żeby napełnić czy opróżnić układ musimy wyrazić taką wolę.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Pompa wtryskowa - dokumentacja

Witam Poszukujac informacji na temat pomp wtryskowych znalazlem jak narazie krotka informacje na temat pomp boscha ktorych z tego co mi wiadomi kopia (zexel) siedzi w miskach - napewno tych 2.8TD. httpmembers.dodo.net.a...ch_ve_pumps.pdf Najbardziej mnie interesuje do czego jest drugi elektrozawor na pompie - ten gorny bo ten dolny to jest do odciecia paliwa. Jakby ktos mial jakies rysunki opisy to bylbym wdzieczny Pozdrawiam

o ile sie nie myle to jest on ponizej elektrozaworu (ta zielona gumowa oslonka jest na elektrozaworze) lekko po prawej stronie. Na fotce akurat nie widac Ostatnio tez myslalem nad graniczeniem spalania i wymyslilem zeby zrobic trojnik przed sama membrama od pompy. Ograniczyc lekko przeplyw powietrza z turbo i zrobic kryze na przewod boczny. Zalozyc na niego elektrozawor i odprowadzic do wlotu przed

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Do czego to sluzy

Witam wszystkich. Mam pytanie do czego sluzy ten zaznaczony na czerwono przelacznik Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam.

A nie jest to przypadkiem do blokady tylnego mostu- jako doróbka. Wyciągarki z racji niebezpieczeństwa jakie ze sobą niesie czyli niezamierzonego włączenia np przez pasażera przełączniki są montowane (powinny być) w miejscach raczej nie zbyt łatwo dostępnych i zazwyczaj są sterowane pilotem-wyciągarki. Po uruchomieniu silnikaale nie jadącjak przełączysz przełącznik coś się na tablicy zapala andrzejwitek witaj na forum

tak jak napisał AndrzejM22 przystawka odbioru mocy tzn ze może służyć do napędu nprozrzutnika piasku (takie widziałem w Austrii )agregatu prądotwórczegokompresora i wiele wiele innych urządzeń w tym i budowlanych i nie koniecznie do wyciągarki bo będę twardo stał przy swoim że Wyciągarki z racji niebezpieczeństwa jakie ze sobą niesie czyli niezamierzonego włączenia np przez pasażera

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 przelacznik dmuchawy 2.5 td91 rok

Witam mam maly problem z przelacznikiem dmuchawynie moge ustawic nawiewu na przednia szybekiedy probuje przestawic przelacznik cofa sie z powrotemto samo jest na ostatnim polozeniu w druga strone czyli na nawiew bocznyale boczne dzialajajak przytrzymam to nie ma roznicy tez nie dziala poprawniecos tam leci ale nie wystarczajacotak jak by nie otwieral nawiewu na przodz innych stron dmucha okmam tak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Prosszę o pomoc przy przekładce anglika.

Witam ponownie jestem tu nowy iproszę o pomoc podczas przekładki anglika . Ja też bede opisywał swoje prace i dokumentował zdjeciami . Na poczatek pytanko kupiłem przekładnię od pajero1 podobno trzeba przerobić wąs czy ktos to robił Czy jest jakaś szansa zamienić lewarki zmiany biegów i reduktora. Mam taki jeszcze problem że w terenie nie zawsze wchodzi wsteczny ale jak stoje na równym to ok.

Jeżeli chcesz zrobić pełną przekładkę dobrze to zbierz następujące elementy z europejczyka -Wiązki kabli (wszystkie) -układ wentylacji -deskę rozdzielczą -przednią gródź -kompletne mocowanie deski rozdzielczej -kompletny układ kierowniczy od poziomu przekładni -w wypadku elektrycznych szyb tapicerkę obu drzwi przednich -reflektory przednie -Przewody podciśnienia hamulcowe sprzęgła

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5TD] RD LOCK - Blokada Tylnego Mostu

Witam wszystkich od niedawna jesatem posiadaczem Pajerki II i mam taki mały problem wszystko oki z autkiem ale nie mogę załączyć blokady tylnego mostu. Po pierwsze wydaje mi się że powinna działać tylko na Przełożeniach z blokadą międzyosiówki (poprawcie mnie jeżeli się mylę) Po drugie na żadnym z przełożeń przełączenie guzika nic nie daje początkowo myślałem że może kontrolka

Podeślij mi te schematy. Nie mogę znaleźć schematu tylnego mostu ale coś blokadę musi przytrzymywać i szybko rozłączać jedynym elektrycznym elementem jest ten czujnik oczywiście pewności nie mam bo go nie badałem ale z tego co czytałem nie można go wymienić bez rozbierania tylnego mostu i to dało mi do myślenia . Nikt też nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego trzeba rozebrać cały

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Immo jak się go pozbyć

Witam Dzisiaj miałem dziwny problem z moim miśkiem. Rano żona złamała kluczyk w stacyjce. Udało mi się wydłubać końcówkę i z połamanym pojechałem dorobić nowy kluczyk. Dorobiłem nowy kluczyk przełożyłem kostkę od immo i okazało się że nowy kluczyk otwiera wszystkie zamki oprócz stacyjki. Rozebrałem stacyjkę odkręciłem kostkę z przewodami i przełacznikiem pod stacyjką

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Tylni nawiew.

W wersji GLS pomiędzy przednimi siedzeniami jest panel sterowania tylnego nawiewu. Żeby go włączyć trzeba przełączyć klawisz ze symbolem wiatraczka który jest przed podłokietnikiem i z tyłu włączyć przycisk on - dioda na zielono. Oprócz przycisku włączania jest regulacja prędkości nawiewu i temperatury. Moje pytanie czy coś jest nie tak z tym ustrojstwem w moim pajero ponieważ

A u mnie jest tak że działa dobrze tylko nie mogę wycisnąć przycisku ciągle jest na włączony reguluje tylko tym przełącznikiem opisanym wyżej.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Demontaż kokpitu i wnętrza

Po moich kłopotach z wodą i innymi rzeczami w środku auta przymierzałem sie do malowania podłogi i innej kosmetyki. Dzisiaj zostałem do tego zmuszony. Znalazłem kilka mrówek w środku auta. Jak zacząłem szukać głębiej to się okazało że mam całe mrowisko z larwami pod plastikową wyściółką pod pedałami i na grodzi od strony silnika w łączeniu z nadkolem. WESOŁO. Oczywiście

Ssanie ręczne wypnij przy dźwigni pedału gazu (przy ścianie grodzi) busolę i wskaźniki zostaw (wystarczy pod deską odpiąć wtyk od instalacji) regulacje nawiewu odkręć od deski (nie musisz wyciągać) w schowku odepnij boczne uchwyty (żeby opadł na dół) i odkęć jego dolną poprzeczkę odkręć osłonę pod kolumną kierowniczą tą z ręczym ssaniem (dwie śrubki na górze i dwie na

Do wyciągnięcia deski będą przeszkadzały kierownica i przełączniki więc można opuścić kolumnę czyli całą tą rurę wraz ze stacyjką przełącznikami i kierownicą. Odkręć osłonę stacyjki (od spodu 4 śrubki). Jak wsadzisz głowę pod deskę to zobaczysz tą rurę kolumny z taką poziomą blachą przykręconą do wspornika w karoserii tam na niej od spodu są 2 śruby. Popatrz tu chodzi o te śruby 45272C i 45272J Aussie napisała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Żarówki w zegarach podświetlenie kół

Witam. Mam pytanie. Jak w pajero II mamy na środku zegarów narysowane 2 osie i podczas gdy jedziemy świeci się tylnia a gdy 4x4 to świecą się wszystkie koła (tak na zielono) i pytanie moje jest o to jakie potrzebne są tam żarówki bo już dwa koła mi się nie świecą dzieki[list][quote]

pochwal się do jakich celów użyłeś bo przy moim kosmicznym - tak niektórzy mówią-kokpicie miejsca już brakuje na kontrolki i przełączniki. Swoją drogą te od drzwi to.... tak na dwoje babka wróżyła . Co prawda ja mam dodatkowo podłączone do świateł awaryjnych bo 1) wiem kiedy drzwi są nie domknięte i 2) inni wiedzą też że np ktoś będzie wysiadał z samochodu no oczywiście

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Dwie luzne kostki pod obudową ręcznego

Jak rozbierałem panel obudowy ręcznego w swojej CARI znalazłem dwie wolne kości tak jak by do podgrzwania siedzeń czy ktoś wie do czego one są

wichura1 witam czy moglbym prosic cb po przeslanie zdjecia kabli jakie dochodza do tych przlacznikow poniewaz posiadam wlacznik pod pajero II i mi sie piny nie zgadzaja bo maja po 3 ugory i nadole razem 6 a umnie w cari jest 4 na dole plus 2 na gorze na krancach tez razem 6 i chialbym jakos podlaczyc te przelaczniki lecz nie wiem jak pomozesz

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero przelaczniki

  • MITSUBISHI PAJERO PRZELACZNIKI PANEL LUSTEREK - SKWIERZYNA (45.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PRZELACZNIKI MANETKI KIEROWNICY - SKWIERZYNA (100.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 96 R. PRZEŁĄCZNIKI WYŁĄCZNIKI - powiat ŻAGAŃ (35.00PLN)
  • PRZEŁĄCZNIKI SZYB MITSUBISHI PAJERO III 2003-2006 - Łódź (50.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PRZELACZNIKI PANEL LUSTEREK - SKWIERZYNA (45.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PRZELACZNIKI PANEL LUSTEREK - SKWIERZYNA (45.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PRZELACZNIKI PANEL LUSTEREK - SKWIERZYNA (45.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi