części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero palnik

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero palnik

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero palnik

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Bixenon-czy to działa

od dłuższego czasu zastanawiam się czy coś takiego sprawdza się w zwykłych reflektorach. httpmoto.allegro.plze...1382244763.html Piszą różnie ze oslepia innych czy ciężko wyregulować itd Może ktoś przerabiał ten temat httpwww.youtube.comwa...featurerelated

Ja kupilem tez tanie na poczatku i spalily sie po 2 tygodniach (klekla zarowno przetwornica jak i palnik). Pozniej kupilem drozsze. Mijania - spalily sie po 2 latach (same palniki) - ale ich sie dosc duzo uzywa te na dlugich i przeciwmgielnych mam caly czas te same. Zawsze mozesz kupic philipsa ale to jeszcze wiekszy wydatek choc mniejszy nic oryginalne lampy. W pajero II nigdy nie byly montowane fabrycznie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wibracje po raz kolejny. Proszę o radę

Na wstępie witam szanowne grono Mitsumaniaków. Od niedawna jestem posiadaczem pajero 2-gen. 2.5TD krótkiego. Z zaciekawieniem śledzę wątki na forum poznając samochodzik. Nie jest to najnowszy model rocznik 92 poprzedni właściciel nie dbał o niego odkupiłem go za bezcen i powolutku doprowadzam do ładu. Dzisiaj po powrocie z warsztatu gdzie pajerak był na wymianie wydechu wyczułem dziwne

Zobacz Pozostałe do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Montaż przetwornicy i bi-xenonu

Witam jest to mój 1 post na tym forum mam takie pytanie czy ktoś montował do Swojego pajero II generacji przetwornice z xenonami Auto jest z roku 1993r. Głównie chodzi mi o to czy nie było problemu przy zakładaniu oraz na przeglądach czy się nie czepiają. Drugie moje pytanie brzmi czy lampy te z nowszych roczników z gładkim szkłem pasują zamiast starych lamp z tym szkłem takim starszego typu Pozdrawiam Piotr

Przy pierwszej przypadkowej kontroli misiaki zabiorą Ci dowód rejestracyjny reflektory xenonowe musza mieć automatyczne samopoziomowanie i odpowiednią homologację. Lampy ze szkłem gładkim są takie same jak z ryflowanym rolę przetłoczeń na szkle pełni wówczas ryflowany odbłyśnik. Sama przetwornica i palniki nie załatwiają sprawy. Było o tym na forum. Generalnie dotyczy to wszyskich marek nie tylko pajero.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Wagon - kilka pytan

Wiecie gdzie mozna nabyc zaslepki boczkow w miejscu montazu tylnych siedzen Czy w ogole cos takiego jest Czy w kazdym P2 byla tem wewnatrz samochodu bo zewnetrzna na 100% Cup holder jeden mam zlamany ale to na allegro gdzies znajde. Kolejnym problemem jest bolec w zawiasie klapy czy ktos wie jak to cholerstwo wymienic i gdzie cos takiego mozna dostac

Zaślepek takich nie ma i nigdzie ich nie znajdziesz. Sprawdzone. Co do temperatury to były takie które pokazywały tylko na zewnątrz. Bolec w zawiasie klapy - dwie możliwości albo lać olej ropę naftę czy co tam uważasz i gibać aż się rozrusza (polecam działa) albo zdemontować cały zawias rozgrzać palnikiem i wybijać bolec młotem. Potem dotoczyć podobny nieco luźniejszy i wprasować. No i polakierować zawias. Innej opcji nie ma prócz zakupu używki.

tylko z klimatronickiem Bolec nie wyjdzie za ta pomoca bo jest wygiiety. brdziej myslalem czy rozwiercic i lewogwit wkrecic a pozniej wyciagnac do gory czy jakies zabezpieczenia posiada lub cos w tym stylu lub tak jak mowisz wyjac palnikiem i mlotkiem potraktowac. Jeszcze mam takie pytanie poniewaz po przelaczeniu skrzyni na 4h samochod troche tak jakby trzymalo na postoju to normalne w pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z zawiasmi klapy i przechyłomierzem

Witam W moim pajero po dość długim czasie stania pod serwisem (skandaliczne 0.5 roku) wystąpiło kilka usterek. Pierwsza z nich to zardzewiałezapieczone od środka zawiasy kalpy tylnej. Podczas otwierania skrzypi niemiłosiernie górny. Tak więc dzisiaj mając nieco czasu rozkręciłem oba i wyczyściłem jednak nie wiem jak wybić klin trzymający to w kupie (poniżej zdjęcia) Natomiast drugi

coś mi się zdaje że trzpień ten bez pomocy prasy sam nie wyskoczy nawet używając młotka. Próbowałem wybić pęknięty i młotologia na nic się nie zdała. warto poszukać z używek lub nagrzać palnikiem (skoro masz wyjęty) może wyjdzie. Zakatek napisała

je ze smaru którym wcześniej je obkleiłem a teraz może to głupie ale nie mam nic innego pod ręką moczy się w coli - niby jest tam coś co działa jak odrdzewiacz - jednak to chyba mit Może jeszcze kwas siarkowy Aktualnie posiadam azotowy ale nie wiem czy do tego typu zastosowań się nada Edit Mam palnik acetylenowo-tlenowy a zawiasy wyczyszczone z całej farby starej i rdzy(moje pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Dopasowanie innego zbiornika paliwa

Witam Kolegów. Czy ktoś dopasowywał już bak paliwa z innego samochodu do pajero II 2.5 TDI 3-drzwiowy Lub może wie jaki najlepiej by podchodził Po leśnym brykaniu zrobiła się dziura jak w du..pie i trzeba coś zdziałać. Pozdrawiam

Nie masz gdzieś w pobliżu gościa z palnikiem Tlenem powinno się ładnie tą wyrwę zalać a że jest to ropa to można się chyba spokojnie takiego spawania podjąć. Ostateczność to migomat choć w tym wypadku z uzyskaniem 100% szczelności może być problem...Swego czasu rozprutą miskę olejową w 125P udało się zalać migomatem i było ok.

Goście z palnikami panicznie boją się takiego spawania twierdząc że to bomba Poza tym zbiornik jest dość mocno skorodowany. Szczególnie między blachą osłonową a dołem baku. Tam siedzi błotko nasycone solą i sobie żre Na Allegro nic ciekawego nie znalazłem Robiona jest pierwsza przymiarka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam

Goście z palnikami panicznie boją się takiego spawania twierdząc że to bomba Poza tym zbiornik jest dość mocno skorodowany. Szczególnie między blachą osłonową a dołem baku. Tam siedzi błotko nasycone solą i sobie żre Na Allegro nic ciekawego nie znalazłem Robiona jest pierwsza przymiarka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam Dla tego wspominam o palniku bo wiadomo ze materiał może

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Cisnienie opon na wakacje.

Niedlugo wybieram sie na wawkacje i moje pajero swb zostanie porzadnie dociazone... Bagaznik dachowy 470 a wraz z nim sporo bagarzu i na pokladzie trzy osoby wliczajac w to mnie (ogulna waga pasazerow nie przekracza mojej wagi ) Na codzien cisnienie w oponach to 1.952bara (na zimnych kapciach) Czy dopompwani do 2.1 wystarczy czy moze wiecj

Niby najlepsza karta to Joker ale zwykle wystarcza kredytowa Tez mysle o dluzszej wycieczce zeby kawalek europy objechac ale to moze sie uda za jakis rok. Ja jak w polsce na mazury jezdzilem to tez kupe roznych rupieci zabieralem z palnikiem do lutowania rur wlacznie swietny do rozpalania ogniska. Polecam palnik BernzoMatic lub Rotenberger nakrecany za te zolte butle Mapp Gas. Niezastapiany w angli zderzak nim naprawialem w astrze. Powodzenia na wycieczce i zeby bylo bez przykrych przygod.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Obluzowane tylne drzwi.

Sworzeń w górnej zawiasie jest wyraźnie wyrobiony (przesunięcie 20-25%) co powoduje że po otwarciu drzwi opuszczają się. Jest problem z zamykaniem trzeba porządnie trzepnąć żeby wskoczyły na swoje miejsce lub dźwigać je ręką przy zamykaniu. Jak to naprawić Przy okazji czy w tylnych drzwiach powinna być jakaś blokada która uniemożliwiałaby samoistnie zamykanie się drzwi. U mnie

Zawiasę wymontowałem. Bolec był prawie przetarty (zostało ze 2mm). Raz walnąłem z obucha i zawiasa rozpadła się na dwie części. Sworzeń był w trzech częściach. Dalej było gorzej. Próbowałem wybić sworzeń ale żadna z części ani drgnęła. Próbowałem rozwiercania ale też z marnym rezultatem (górna część sworznia jest hartowana -moje wiertła tylko głaskały powierzchnię

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Mocowanie zaciskow

Witam. Mam problem z aciskami hamulcow. Probowalem dzis zdemontoawc stare aby wymienic na nowe i niestety zapiekla sie sruba mocujaca zacisk do obudowy. A konkretnie gorna przod. Przylozylem za duzy wektor i sie wygla Teraz mam problem bo poszukuje takowej. Moje pytanie. Czy pasuja sruby z innych modeli miskow moze ktos mi podpowie. Z gory serdeczne dzieki

Dobra rada dla rodaka na obczyznie zawsze urzywaj pasty miedzianej a i sroba lekko puszcza jak ja sie nagrzeje palnikeim. No dobra a na deser znalazlem cos specjalnie dla Ciebie httpcgi.ebay.co.ukMit...item3ef380dc1c httpcgi.ebay.co.ukMit...item3ef380dc9c httpcgi.ebay.co.ukMIT...item3ef3ac8fd8

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] KONTROLKI NAPĘDÓW - czyli co ma się świecić

Witam mam pytanko jaki kontrolki (kolor)i ile ma ich się świecić po załączeniu wszystkich napędów bo świecą mi się tylko cztery zielone DZIĘKI ZA POMOC POZDRO

wielkie dzieki znalazlem urwany kabel od czujnika) naprawione jezeli moge to jeszcze jedno pytanie jak sprawdzic czy dziala wentylator od intercoolera. Ma dzialac przy nagrzanym silniku czy trzeba dawac w palnik wtedy sie zalaczy nigdy nie widzialem zeby chodzil a sa upaly z gory dziekuje)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Szukam płaskich halogenów dalekosiężnych

Witam Od dłuższego czasu poszukuję okrągłych płaskich halogenów dalekosiężnych do mojego MISIA. Nigdzie nie mogę znaleźć tego czego szukam chciałbym je zamontować tak samo jak na poniższym linku httpmedia.photobucket....x4IMGP2630.jpg Jeśli wie ktoś gdzie mógłbym dostać takie halogeny proszę o link Pozdrawiam

A czy ktoś z Was wstawiał do zwykłego halogenu H3 np. firmy wesem cały xenon tzn. przetwornice palnik itp. czy takie działanie raczej nie ma większego sensu

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Tylny most-- jakie typy

czy mitsubishi 1995-1997 28 mają różne tylne mosty tzn chodzi mi o przekładnie i nie o to czy mają blokadę i jaką a o ilość zębów na talerzu (jak by to nie brzmiało ) Pytam się gdyż po przeżyciach ostatnich byłem zmuszony kupić anglika i przekładam silnik wraz ze skrzynią-- też automat i nie chce strzelić bambola że będzie różnica między przednim a tylnym napędem. Prozaiczne pytanie aby sprawdzić trzeba rozebrać mosty httpmudmania4x4.com.pl

Moja zwykła przelatała licznikowo 260 tys i poszła do regeneracji. Ile w rzeczywistości miała tego nie wie nikt ale nie sądzę by ją ktoś wymieniał od nowości. Fachowcy u Burzyńskich orzekli że wcale nie była taka zużyta. Ile więc przeleci miśkowe turbo chłodzone wodą Milion Pojarowe turba są tak proste i tak żywotne że dla mnie nie robi to różnicy skoro i tak zawsze studzę

Co jest kluczem w oszczędzaniu turbiny. Ja w Golfie TSI mam lepszy patent. Po wyłączeniu zapłonu w razie potrzeby włącza się oddzielna pompka wody i przez maksymalnie 480 sekund chłodzi turbinę. Dlatego spokojnie można gasić po jeździe chyba że bardzo dostaje w palnik. Wtedy musi pocykać na wolnych.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8TD] Aquamist - wtrysk wody

Czy ktos ma jakies doswiadczenie z wtryskiem wody badz pary Troche jest w sieci informacji o tym wiekszosc na stronach zagranicznych. httpwww.aquamist.co.uk httpwww.aquastealth.cominjectionkit.aspx httpwww.coolingmist.com httpbetter-mileage.comwater4.html Nie chodzi mi bynajmniej o wynalazki typu elektroliza wody i zasilania auta wodorem a o zastosowanie rozpylonej wody w postaci mgly badz pary. Czytalem

Chyba wlasnie tak zrobie czyli dam dysze pomiedzy intercoolerem i kolektorem ssacym. Chce na wszelki wypadek zrobic taki syfon gdyby spadlo cisnienie z jakiegos powodu i zamiast tworzyc mgle wtrysk by lal. Woda wtedy splynie przez otwor 1mm a nastepnie wezykiem. Znalazlem stary czujnik cisnienia z jakiegos pieca gazowego i na poczatek podlacze 1 dysze 0.560S ktora ma wydajnosc okolo 2lh przez ten czujnik

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 wymiana tuleji tylnego wahacza mocowanie do ramy

Musze szybko wymienic te gumy prosze instrukcje wymiany tych tuleji. Nie chciałbtm odkrecac wahacza od mostu czy po podlewarowaniu auta wysune wahacz z mocowania do ramy do tyłu na tyle zeby wymienic te gumy pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz

Wyjąc to może i wyjmiesz ale raczej jak tak zrobisz to miałeś tuleje w fatalnym stanie.Aby je wyjąc trzeba siłę odpowiednią przyłożyć i wspomóc się palnikiem a i włożenie nowych bez nawet prowizorycznej (lewarek) prasy jest niewykonalne Musisz zdjąć wahacze.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi