części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero pływak

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero pływak

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero pływak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Wskaźnik paliwa

Od kilku dni obserwuje ciekawą rzecz... Otóż po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki wskaźnik poziomu paliwa (wskazówka czy też strzałka) - nie opada na dół.. Pozostaje w pozycji na jakim obecnie pozimie jest paliwo w zbiorniku.. Wskazuje dobrze bo w miare jeżdżenia i zużywania paliwa opada... ale nie ukrywam że troche mnie to denerwuje i niepokoji.... Czy mam coś z tym robić czy poprostu zostawić jak jest i już... Co to może wogółe się dziać.. dziekuje

Witam mam problem z wskaźnikiem paliwa od jakiegoś miesiąca po wyprawie w teren wskaźnik przestał działać leży cały czas na dnie. Próbowałem tankować do pełna żeby pływak ruszyć nic to nie dało za drugim razem zatankowałem do pełna i pojechałem w teren bo myślałem że jak trochę po chlupie paliwem to ruszy pływak ale dalej nic nie pomogło. Mam pajero II 25 TD wersja krótka. Proszę o pomoc w czym może być przyczyna. Pozdrawiam

w elektryce lub w samym pływaku do którego dostać się możesz po przez klapkę która jest w podłodze za tylnym siedzeniem- tam też jest dostęp do części elektryki- może się wsuwka zsunęła lub coś podobnego. Zajrzyj najpierw tam i jeszcze sprawdź bezpieczniki- wszystko co elektryczne w samochodzie działa

w elektryce wszystko działa jutro zacznę wszystko sprawdzać zobaczymy czy znajdę przyczynę [ Dodano 22-05-2010 1313 ] już działa jednak przyczyna była w pływaku zaczepił się o ten drugi drucik co idzie koło pływaka jakiś czujnik lub coś takiego. Sprawdziłem przyczynę i okazało się że jak jest mało paliwa to pływak jest bardzo blisko tego drugiego drucika i przy jeździe po dziurach

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Układ Paliwowy (Separator tanks)

Witam proszę o informację odnośnie dwóch części układu paliwowego tzw. separator tanks są to małe zbiorniczki na przewodach paliwowych jeden jest przykręcony w wewnętrznej części nad kola za osłonką od strony wlewu paliwa drugi z drugiej strony do ramy. Potrzebuje je wymienić ponieważ są mocno przegnite i leje się z nich ropa proszę o jakiś namiar gdzie mogę to kupić w internecie

Dokładnie nie wiem jako funkcje spełniają te zbiorniczki . Jakąś funkcję z odpowietrzaniem . pewnie żeby opary paliwa się nie wydostawały na zewnątrz czy cos w tym stylu . Przynajmniej ja tak myślę . Ja przy renowacji swojego pajero zbiorniczek przy ramie z prawej strony zastąpiłem trójnikiem . Tego w nadkolu nie ruszałem . I nie wiem czy to miało wpływ ale teraz nie mogę zalać

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Bagnet oleju

Witam Od kilku dni jestem posiadaczem mitsubishi pajero 2.5 TD 93 r. Mam problem z bagnetem oleju chciałem sprawdzić stan oleju wyjąłem i niestety nie mogłem go później wpasować. Bagnet jest z dwoma małymi nacięciami i zakończony ukośnie. Dziękuję za pomoc.

Olej jest pompowany do ukladu tak wiec jak go jest na dole w misce za malo to sie kontrolka zapala. Mialem ten objaw gdy turbo zjadalo mi olej i na autostradzie tak przy 3 tys obrotow zapalala sie kontrolka od poziomu oleju. Trza bylo noge z gazu i przy najblizszym zjezdzie dolac oliwy. Jak ci sie zapala po paru minutach to znaczy ze cos ci zle mechanicy poskladali jak montowali miske (tylko nie wiem co tam mozna tak naprawde zamotac moze uszodzony plywak albo ...)

Jak już wcześniej pisałem poziom oleju jest ok nawet dobrze ponad stan gdyż mimo to dolałem jeszcze literek. Sprawa nie dotyczy ciśnienia oleju tylko jego poziomu. Kontrolka poziomu (pomarańczowa) zaświeca się dokładnie po minucie od uruchomienia silnika i nie ma tu znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły wystarczy na ułamek sekundy wyłączyć zapłon i kontrolka gaśnie by po minucie

Czujnik poziomu ma pływak. Ale działa dziwnie bo na zimnym lampka świeci gdy oleju za mało i gdy za dużo a na ciepłym oleju tylko gdy za dużo Tak to nie bzdura serwisówka też tak mówi. Ja walczyłem też długo i teraz wiem że gdy pomarańczowa mi błyska po kilometrze albo przy wysokich obrotach na trasie to oleju upuszczam i gra do następnej wymiany a przy wymianie też już wiem mniej

Wielkie dzięki to mi rozjasniło problem. Nie wiedziałem że pokazuje także jeśli jest za dużo oleju. Jak się z tym uporam to napiszę co to było. [ Dodano 04-07-2011 0755 ] Przyczyna znaleziona. Po wyjęciu czujnika okazało się że po pływaku zostało tylko wspomnienie. W obawie przed zatkaniem smoka plumkającym w oleju pływakiem postanowiłem zdjąć miskę. Niestety tam także go nie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Migająca lampka

Witam W moim nowym nabytku pajero II 2.5 TD mam problem z lampką od poziomu oleju. Lampka zapala się na parę sekund i gaśnie. Stan oleju podobno ok. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

2. Czujnik poziomu oliwy działa tak że na zimno pokazuje tylko minimum jak się nagrzeje to także maximum poziomu oleju. Ja swój wymieniłem bo pływak był walnięty -połamany po prostui 3. Bagnet oszukuje. Każdy prawie ma inaczej. Najlepiej odmierzyć 65 lita oliwy wlać i zobaczyć co się dzieje. Nikt nigdy nigdzie nie napisał ale ja spotkałem już cztery różne chłodnice oliwy do pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Czujnik poziomu paliwa - poszukuję

Witam Czy ktoś podsiada do sprzedania lub zna namiar na sprzedawcę oferującego czujnik poziomu paliwa (pływak i termistor) do pajero 28 TDI 96

ale nie zaglądałeś do niego pytam bo być może pływak który się zawiesił da radę zregenerować --- po co iść w koszty Jutro po wizycie w warsztacie dam info. A może to tylko zwarcie na instalacjikostce Dostęp do zbiornika jest od góry pod chodnikiem w bagażniku -- dekiel 6 śrub klucz 12. Chodnik zdejmuje się po odkręceniu paru śrubek na listwie plastykowej na progu bagażnika. httpmudmania4x4.com.pl [ Dodano 14-06-2011 2302 ] kornel81 napisała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Bable w zbiorniku

Po raz kolejny zaczelo sie dziac cos niedobrego. Temperatura mi wzrosla prawie do max. Otworzylem maske. Woda w zbiorniczku jest. Dzis rano dolewalem bo zaswiecila mi sie kontrolka niskiego poziomu w zbiorniczku (domontowalem 2 czujniki bo w oryginale nie bylo). Po odkreceniu korka poszla para. Dolalem ze 2l goracej wody i dojechalem do domu. Mam nadzieje ze poszla uszczelka. Glowice wymienilem na

nie miałem takiej głowicy ale z tego co piszą tutaj to jest jeszcze bardziej wrazliwa niż aluminiowe httpwww.autocentrum.pl...-peka-od-zmian tyle mogę pomóc w teorii może to tylko uszczelka i tak czeka cię rozbieranie a nie ma co kupować na zapas ewentualnie jak kupowałeś nową to powinna być gwarancja chociaz u nas coś wywalczyć to trzeba się ostro bić ja obstawiam uszczelkę ps. też

Chyba ta glowice wczesniej widzialem a tym czasem zamowilem nierdzewny plywak. Autko pewnie jutro albo pojutrze pojdzie do warsztatu bo pod domem w tym zimnie nie chce mi sie po raz kolejny grzebac. Zaplace wiecej ale bede zadal gwarancji na pismie. Pozniej domontuje dodatkowy plywak na wezu od chlodnicy tak na wszelki wypadek. [ Dodano 10-01-2011 2022 ] tyle ze jak bedzie nieszczelnosc w innym miejscu to zamiast zassac ze zbiorniczka zasie ta dziura bo bedzie miec mniejszy opor

zgadza się daj link do pływaka

z 600) olej filtry plyn. 2 alternatywa. Uzywany silnik z rozbitego auta. Koszt silnika okolo 400 - 500 euro 350 przekladka oleje filtry - wiadomo. Stary silnik zostaje na czesci. 3. alternatywa. Przyszlo mi juz kiedys na mysl wsadzic silnik 1.9TD od passata audi opla lub czegos podobnego. Silniki te sa w wersja 150KM i moment obrotowy ponad 300Nm. Po chipie silnik z zafiry ma 180KM i 380Nm. Z pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 grzejący się silnik pow. 3000 obr. problemy z ogrzewaniem

Witam Serdecznie Mam taki problem. Jakiś czas temu zaczął mi się grzać silnik - przy drobnym wysiłku temperatura leciała do góry jak opętana. Odstawiłem auto do warsztatu. Wymieniona została chłodnia oraz sprzęgło wiskozy (chłodnica ciekła sprzęgło się zepsuło). Przez jakiś czas było ok ale potem pojechałem na sylwka (800 km w jedną stronę) i zaczęły się znów problemy ale

Klej jest sruby tez ale uszczelka przyszla zlamana w pol wczoraj zamowilem u innego sprzedawcy bo ta mimo wszystko tandetnie wyglada. Mam nadzieje ze mi zwroci za ta uszkodzona przynajmniej tak sie odgrazal. Musze mu wyslac tylko dokument o uszkodzeniu z poczty. Mam nadzieje ze do piatku przyjdzie i w weekend bede mogl uzyc kleju Dzis bylem w mitsubishi i oryginalna uszczelka 57 euro 21% VAT za tamta

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zbiornik paliwa i rezerwa

Zbiornik paliwa (28) ma pojemność - 90 litrów. Zanim zapaliła mi się rezerwa przejechałem 520km i tu pytanie- ile jest tej rezerwy Chciałem wozić w samochodzie kanister 10l na wlewkę gdy już ON zabraknie ale jest to troszkę stresujące Wg moich wyliczeń powinno być paliwa jeszcze na 100km - - Wiadomo komuś ile wynosi właśnie ta rezerwa Chodzi mi o litraż

Jako ze chce aby w samochodzie bylo wszystko sprawne dzis zająłem się czujnikiem poziomu paliwa nie swieci mi rezerwa oraz plywak sie zawieszal. Zawieszanie plywaka naprawilem i poprawnie teraz pokazuje ale z czujnikiem juz niestety nie. Czujnik ten to termistor czy ten element mozna gdzies kupić czy tez trzeba caly plywak wymienic

Jesli chcesz zmierzyc czy czujnik dziala podpinasz zwykly omomierz wraz z przesuwaniem plywaka zmienia sie opór. Co do kontrolki rezerwy musi byc przejscie na sucho na mokro pauza

Zrobione dzięki za pomoc pływak się zawiesił.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 świeci mi kontrolka filtru paliwa

Witam Świeci mi cały czas kontrolka filtru paliwa (25 diesel). Wyczytałem że świeci jak zbierze się woda. Odkręciłem od spodu pod filtrem zaworek i pompowałem zgodnie z instrukcją ale wody tam nie było kapała ropa. Odpowietrzyłem odpaliłem i zaczął mi gasnąć. Czynność powtórzyłem i chyba lepiej odpowietrzyłem bo nie gaśnie ale kontrolka świeci dalej. Czy to oznacza że w filtrze

za świecenie kontrolki odpowiada pływak z czujnikiem który jest zamontowany od dołu filtra możesz sprawdzić czy na wtyczce do tego pływaka jest przejście miernikiem albo kontrolką ale i tak pewnie bez wyjęcia filtra się nie obędzie

Ja odpowietrzałem kilka razy - 4 w tym plastiku było sporo syfu rożnej maści wiec dobrze jest wykręcić wszystko wyczyścić i dać nowy filtr. Jak już będziesz miał w reku wszystko to sam zobaczysz czo się stało może pływak się zawiesił.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Jak to ugryźć - Czyli demontaż obudowy wałka balan

Panowie i Panie. Na zdjęciu przedstawiam obudowę (zaznaczoną strzałką) której nijak nie mogę zdjąć. Poodkręcałem chyba wszystkie możliwe śruby wraz ze smokiem olejowym i nadal coś trzyma obudowę. Niby się lekko przesuwa ale jest to około 3 mm i dalej ani drgnie. Nie chciałbym czegoś połamać tym bardziejże już dzisiaj połamałem pływak stanu oleju więc może ktoś podpowie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Głowica silnika 28

I niestety stało się poszła głowica. Mam dylematy 1) czy kupować nową są na Allegro 2) czy regenerowaną 3) czy regenerować aktualną 4) już uzbrojoną czy graty przekładać z obecnej ad 1. może pochodzić z kraju słynącego z uprawy ryżu ale nie koniecznie ad 2. nie wiadomo czy jest dobrze zrobiona i na jak długo wytrzyma ad 3. i 4. sam już nie wiem Wszelkie sugestie mile widziane szczególnie od doświadczonych w tym przykrym temacie. httpmudmania4x4.com.pl

Ja kupilem nowa uzbrojona z anglii kosztowala mnie cos kolo 400 euro z przesylka. Zwroc uwage tez na termostat u mnie byl walniety i nie trzymal temperarury koszt termostatu jest niewielki. Niektorzy mi mowili zeby profilaktycznie wymienic pompe wodna chyba kiedys ja kupie i wymienie nie jest droga a autko ma juz pare kilometrow. Jakis czas temu zrobilem czujniki plywakowe do kontrolowania stanu plynu.

No kurne z wrażenia zabrakło mi słów. No no no słowa uznania odnośnie czujników w zbiorniczku to zacząłem rozpatrywać ewentualność urządzenia ze.... spłuczki-- pływak ale Twoje jest zdecydowanie mniejsze tylko ten dostawca bardzo odległy httpmudmania4x4.com.pl

sugerujesz aby zakupić i przełożyć czujnikwskaźnik httpmudmania4x4.com.pl szczerze powiedziwszy nie wiem jak on jest zamocowany w tym zbiorniku chyba raczej nie wklejony no i jak wyglada pływak na jakiej wysokosci załącza czujnik najlepiej jakby to oblukać organoleptycznie rzuciłem link bo mocowany z góry

W srodku jest kontaktor a w plywaku magnes. Przykladowo jezeli zamontujesz od gory to w pozycji gornej styk bedzie zwarty a w pozycji dolnej otwarty. Jezeli ten sam plywak zamontujesz od dolu to bedziesz mial na odwrot. Kontrolka bedzie swiecila jak jest woda i zgasnie jak jej nie bedzie lub odwrotnie - w zaleznosci od montazu. Przy bocznych ten problem odpada ze wzgledu ze mozesz go obrocic. Do zbiorniczka

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kontrolka hamulców p

Witam ostatnio po uruchomieniu silnika zapala mi się czerwona kontrolka hamulców (p) gaśnie po nacisnieciu pedału hamulca. Płyn hamulcowy jest Klocki są raczej ok hamowanie ok. CO może być przyczyną zapalania się tej kontrolki pozdrawiam

dodałbym 3-cią - zawieszony pływak w zbiorniku płynu mi się raz zdarzyło - odkręciłem poruszałem pływakiem zniknęło...

dodałbym 3-cią - zawieszony pływak w zbiorniku płynu mi się raz zdarzyło - odkręciłem poruszałem pływakiem zniknęło... mi co rawda w jedynce często się rano zapala kontrolka z powodu problemów chyba ze wspomaganiem bo paski mimo silnego naciągu wiecznie mi się ślizgają...

chyba czeka Cię wymiana pasków a doraźnie to po prostu umyj je czyli na obracające się paski polej czystą wodą na kołach pasowych mogła osadzić się sól i drobinki piasku. A pływaktak jak Krzyzak napisał sprawdzałeś lubi się wieszać.

chyba czeka Cię wymiana pasków a doraźnie to po prostu umyj je czyli na obracające się paski polej czystą wodą na kołach pasowych mogła osadzić się sól i drobinki piasku. A pływaktak jak Krzyzak napisał sprawdzałeś lubi się wieszać. panowie przeczytajcie co napisałem wcześniej. Najprawdopodobniej mam problem z czymś innym. Podejrzewam że sprawcą jest pompa wspomagania a paski wymieniałem miesiąc temu i niestety bez efektów...

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wartośc celna Pajero II

Witam mam na oku pajero i chce zapytac czy moze ktos wie od jakiej kwoty policzą mi podatek akcyzowy. pajero II 1999 rok 28 TDi GLS Podatek niemały bo 18 procent wiec musze sie zastanowic czy wogole mi sie opłaca kupowac auto za granicą. Moze ktos wie jaka jest wartośc tego auta według urzedu celnego.

one tak mają nie za bardzo precyzyjne te wskaźniki ponoć jak się pogrzebie przy pływaku to jest lepiej u mnie jak zaleję do pełna pokazuje 34 jest jeszcze kontrolka rezerwy w razie co ps. to niech dalej dobrze jeździ

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] silnik zapla i gasnie po chwili

Witam Panowie dzis rano mialem problem z moim pajero odpalil normalnie praktycznie na dotyk ujechalem z 50m i koniec zaczal sie dusic tak jakby brakowalo mu paliwa. zgasl akurat na srodku skrzyzowania zorbilem maly korek... mialem kiedys podobny problem jak zostawilem auto zaparkowane na gorce tez nie chcial zapalic ale zwalilem problem na to ze bylo za malo paliwa - dolalem pokrecilem go troche

dzieki za info posprawdzam przewody paliwowe mam ok wymianielem tez plywak w baku i smok wiec teoretycznie do pompy jest ok pompki dodatkowej raczej nie posiadam ale kto wie sprawdze ten korek jeszcze

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] kontrolka oleju swieci

Witam posiadam pajero 2.5 tdi rocznika 1999 i po wymianie paska rozrządu oleju i filtra olej jest mineralny a przed zmiana nic się nie działo po nagrzaniu się silnika zapala się kontrolka od oleju ta żółta mechanik twierdzi że to panewki proszę o jaką rade Pozdrawiam Tomasz

Tomasz37mv witaj na forum. Mam prosbe nie tworz kolejnych tematow w tej samej sprawie. To nic nie da a w praktyce spowoduje bezsensowne balaganienie. Koledzy w dosc swobodny sposob wyjasnili co mozna z tym zrobic. Ja juz bez humorystycznych wstawek dodam od siebie. Zolta konewka i czerwona konewka oznaczaja inne obiawy. Zacznij od sprawdzenia wszystkich elementow ukladu. Czy aby filtr jest katalogowo

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wywalenie zbiornika PB wstawienie LPG

Witam Potrzebuje informacji czy ktos z was przerabial taki temat .... moje dokumenty na zbiornik lpg traca waznosc z rokiem 2014 takze czeka mnie wymiana butli....obecnie mam walec 60l zajmuje on cala powierzchnie bagaznika i mysle nad mala modyfikacji....czyli wyspawania ok 10l zbiornika ze stali nierdzewnej i upchania tego wszystko razem czyli zbiorni lpg i pb w miejsce zbiornika paliwowego .....

1. Zbiornik LPG - toroidalny pełny największy dostępny - 108 litrów Zbiornik LPG (680300-108L 3755kg httpwww.irene.pl) zmieścił się w miejsce zbiornika benzyny. Zastosowałem oryginalną osłonę zbiornika zostało jeszcze trochę luzu httpswww.dropbox.coms...%2018.21.12.jpg Z ryflowanego aluminium wykonano osłonę wielozaworu. httpswww.dropbox.coms...%2018.20.36.jpg 2. Zbiornik z Matiza -

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kontrolka ręcznego

czy kontrolka od hamulca ręcznego opowiada tylko za re]ęczny czy za coś jeszcze

a co z tego może jeszcze wynikać grubość klocków hamulcowych -- mogą się kończyć albo już się skończyły. Może prozaiczna sprawa kabelków wyłącznika Lub zawieszonego pływakaczujnika w zbiorniczku z płynem hamulcowym

Witajcie mam podobny problem klocki ok płyn jest a kontrolka cały czas świeci. Czy ktoś z was wie jak dostać się do czujnika od dźwigni hamulca ręcznego. i gdzie jest pływak od poziomu płynu

pływak jest w zbiorniczku pływa na wierzchu. Czasem trzeba go puknąć palcem to lampka zacznie się zachowywać poprawnie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Filtr z podgrzewaczem paliwa

Czy ktoś zmieniał sobie z wersji bez na wersję z podgrzewaniem obudowę filtra paliwa Wiem że grzałka działa na zasadzie rezystancji w zalezności od temperatury. Ale czy trzeba ciagnąć zasilanie czy pasuje pod instalację. Pytam bo chodzi po głowie dolozenie grzałki. Druga sprawa czy ktoś zwrócił uwagę na różnice w uczczelnieniu samych filtrów tutaj będzie widać httpwww.biopowered.co....ica_fuel_system

czytałem Twój temat w nowych L200 była aukcja serwisowa i zakładali filtry z podgrzewaniem bo ponad -15 nie jeździły więc tu też się da z tego co widziałem na zdjęciach kostka od podstawy filtra jest podwójna pewnie dwa kable to zasilanie grzałki i jeden lub dwa to czujnik temperatury i wyjście do przekaźnika lub sterownika dół z pływakiem jest taki sam [ Dodano 09-11-2012 1205 ]

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] kontrolka rezerwy paliwa nie świeci

problem jak w temacie dodam że wcześniej było ok. Od czego zacząć sprawdzić żarówkę czy może jest jakiś bezpiecznik jak sie dostać ewentualnie do żarówki i bezpiecznika 2 pytanie od czego jest kontrolka która znajduje się obok niskiego stanu oleju(tej pomarańczowej) po prawej patrząc na zegary jest srs a po lewej............

więc to co opisywałem wcześniej to jest smok paliwa a gdzie szukać tego pływaka na zbiorniku

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Wlewając paliwo do zbiornika nie da się go zapełnić

Przez przypadek spotkałem się z sytuacją że gdy na stacji wlewam paliwo do mojego pajero to okazuje się że mimo iż wlewam paliwo powoli aż po sam korek to zauważyłem że po chwili paliwo spływa do zbiornika. Sprawdziłem to że od wlania paliwa po sam korek paliwo znów powoli spływa do zbiornika tak że po ok 20 minutach stania przy samochodzie i dolewaniu paliwa wtedy gdy widzę że znów

poduszka powietrzna w baku blokuje ruch pływaka od poziomu paliwa. Czy próbowałeś zakołysać samochodem podczas tankowania. Jak juz odsłonisz nadkole i będziesz miał dostęp do przewodów paliwowych to obadaj całość bo zrobisz odpowietrzenie a okaże się że nagle więcej Ci spala- gubi paliwo.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] pomarańczowa kontrolka oleju

witam wszystkich właścicieli pajero i nie tylko. od tygodnia i ja stałem się posiadaczem kultowego auta dopiero je poznaję i stąd też pytania. chodzi mi o pomarańczową kontrolkę oleju która zapala mi się po przejechaniu około 1 km i później gaśnie po około 20 sekundach podobno jest to kontrolka od poziomu oleju jeśli tak to czy jest też druga kontrolka od ciśnienia oleju -czerwona

A gdzie tam w misce...W misce będzie siedział ten pływak od poziomu. Dokładnie nie znam tego silnika ale szukaj gdzieś w okolicy filtra oleju pompy olejowej koła napędowego wału- gdzieś tu. Ustrojstwo z jednym przewodem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] 3 kontrolki nie gasną po zapaleniu silnika

Wymieniłem paski rozrządu filtr oleju olej (wlałem 75l) po uruchomieniu silnika świecą 3 kontrolki (ładowania akumulatora ciśnienia oleju filtra paliwa). Mierzyłem napięcie ładowania akumulator ma 1247V po odpaleniu minimalnie spada 1227.pajero odpala od strzała nie dymi. Co zrobić by kontrolki zgasły Wiem że było pełno tematów na temat świecących się kontrolek ale nie w takim zestawieniu... Dla tego proszę o radę.

mozna tez wykrecic drazniace zaroweczki a tak powaznie pasek dobrze naciagniety kabelki dobrze sie trzymaja w filtrze paliwa jest plywak - moze sie zawiesil albo wtyczka nie kontaktuje napewno nie ma wody w filtrze sprawdz kabelek od czujnika oleju - u mnie kiedys spadl i dotykal obudowy - wystraszyl mnie ze cos niedobrego sie dzieje

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Kontrolki Oleju - w ogole się nie zapalają

Witam Mam problem z cisnieniem oleju a dokladnie z kontrolkami cisnienia i poziomu oleju nie pala sie wogole po wlaczeniu zaplonu.Nie wiem co jest przyczyna-sprawdzilem zarowki i sa ok.Nie moge zlokalizowac czujnika cisnienia oleju by sprawdzic czy wszystko jest podlaczone. Dodam ze przejaechalem bez tych kontrolek ponad 200 km i nic sie nie stalo wiec cisnienie chyba jest. Mam pytania -co moze byc przyczyna ze nie pala sie te kontrolki -gdzie znajduje sie czujnik cisnienia oleju

Lampka od poziomu oleju jest pomarańczowa a nie czerwona. W tym samym kolorze co lampka płynu od spryskiwaczy. Wiem bo świeci mi stale od pół roku. Czujnik wymieniałem i nic. To jest poza moim pojmowaniem bo mi się pomysły skończyły ale w końcu coś wymyślę. Ale sprawdź ten czujnik w misce bo mój pierwszy miał połamany pływak.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Gdzie zalozyc i jaka butle LPG

Jak w temacie. Jak macie to rozwiazane Wiadomo ze 3 drzwiowka bagaznik ma skromny a butla juz calkowicie prawie go zgladzi.

ja założyłem w jednym z poprzednich miśków w miejsce zbiornika paliwa największy który normalnie montuje się w miejscu koła zapasowego. Zbiornik na bęzynę o poj. 25 l został dorobiony na zamówiemie z grubej blachy miedzianej i zamontowany z lewej strony tego z LPG wszystkie czujniki i pływak też tam się znalazły. Nawet nieźle to działało i nie zajmowało miejsca w bagażniku. Misiek

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero pływak

  • MITSUBISHI PAJERO PININ PŁYWAK PALIWA 1.8 GDI - Mogilno (40.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero Pinin Pływak paliwa - Nowiny Wielkie/Gorzów Wlkp (50.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero Pinin pływak czujnik 1.8 GDI 3d - Wieleń (70.00PLN)
  • paliwa pływak Mitsubishi Pajero Pinin - Pniewy (50.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 96r 3D PŁYWAK PALIWA - KOBYLNICA k/o SŁUPSKA (50.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ PŁYWAK PALIWA 1.8 GDI - Mogilno (40.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero Pinin Pływak paliwa - Nowiny Wielkie/Gorzów Wlkp (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi