części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero osłona

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero osłona

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero osłona

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Potrzebna osłona tylnej prawej tarczy hamulcowej (1

Witam Poszukuje prawej tylnej osłony tarczy hamulcowej do pajero 2.8 TD z 1998 1999 roku. To taka okrągła blacha z wywiniętymi brzegami. Numer katalogowy to MB 858534. Bardzo prosze o pomoc. W serwisie (sklep ASO) winszują sobie 671 PLN za oryginał.... to chyba jakieś żarty są no chyba że osłona zrobiona ze srebra albo czegos takiego. Pozdrawiam ------------------- majkiel76

Nadal potrzebujesz Jeśli tak to daj znać na PW.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 osłona wentylatora wiskotycznego chłodnicy pajero 3.5

Mam problem. Brakuje u mnie osłony wentylatora chłodnicy. Nawet udało się odszukać na allegro taką osłonę ale tylko do 3.0 benzyna. Moje pytanie brzmi czy będzie ona pasować do 3.5 Z obserwacji innych aukcji wynika że taka sama osłona jest do 3.0 i 2.5 co jest trochę dziwne z góry dzięki za pomoc.

ale czy w ogóle od 3.0 będzie pasować do 3.5

nie będzie pasować inny sposób mocowania do chłodnicy

Ok. dzięki za pomoc. teraz już wiem czego szukać PSJak by ktoś miał taką osłonę do 3.5 to chętnie kupię.

Zobacz Osłony dolne do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Gumowa oslona na otwor inspekcyjny skrzyni biegow

Witam Poszukuje do kupienia gomowej oslony na otwor inspekcyjny skrzyni biegow pajero mk2 2.8 swb manual. Jezeli ktos taka posiada na sprzedaz prosze o kontakt na priva.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Osłona przegubu pęknięta proszę o radę

Witam potrzebuje pomocy w sprawie wymiany osłony przegubu stary jest pęknięty i mam już nowy jest ok teraz prośba) jak to ustrojstwo najprościej rozebrać żeby wymienić tą osłonę trzeba dużo rozbierać czy wystarczy jakoś przekręcić półosią i powinna wyjść. proszę o pomoc. pozdrawiam

Musisz zdając zwrotnicę (odkręcić sworzeń górny dolny i końcówkę ukł. kier.) wyjąc półoś Zdjąć opaskę z przegubu wew. zsunąć osłonę przegubu pod nią na wew. części flanszy jest drucik zabezpieczający musisz go zdjąć. Wtedy wyjmiesz ośkę i masz możliwość ściągnięcia osłony wew. i zew.

to tak niestety łatwo nie idzie. Najszybciej jest tak httpyoutu.beVqZ2kCbU5C8

Fajny sprzęt miałem okazję coś takiego używać ale niestety do pojedynczej naprawy nie ma sensu z powodu ceny (około 450zł).

Na początku myślałem że osłona nie wytrzyma takiego rozciągania ale jednak wytrzymała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5TD] Łozysko Igielkowe

Witam. Jaki ma symbol łożysko igiełkowe podtrzymujące półośkę przednią na wejściu do piasty w pajeroII 2.5 tdi 89rok. Dobrze byłoby też znać symbol simeringu pomiędzy osłoną przegubu i piastą. A może ktoś wie gdzie to kupić lub ma takie cuda.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Mocowanie wyciągarki na zderzaku

Znalazłem przypadkiem na moim ebayu takie zdjęcie Uploaded with ImageShack.us Czy ktoś z was mocował wyciągarkę w podobny sposób Czy zderzak wytrzymuje taką operację i nie urywa się podczas użycia

witam kolegów. Mam zamontowaną wyciągarkę w pajero long 97r. Wszystko siedzi w oryginale (zderzak dolna osłona metalowa ramka plastikowa) na zewnątrz wystają tylko rolki. Jest praktycznie niewidoczna. Wyciągarka siedzi między ramą a zderzakiem. Nie ma tam za dużo miejsca ale da się wcisnąć. Nie ma potrzeby zdejmowania zderzaka. Wszystko można zrobić odkręcając tylko dolną osłonę metalową pod zderzakiem. Ewentualne zdjęcia mogę udostępnić zainteresowanym.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 demoantaz dolnego wahacza

Witam chce wymienic tuleję w dolnym lewym wahaczu. Jak sie do tego zabrac domyslam sie ze trzeba demontowac drązek skretny czy moze wystarczy go popuscic prosze o wszelkie informacje jak samemu wymienic tuleje w dolnym wahaczu. pozdrawiam

Ja ostatnio w swoim pajero zmieniałem wszystkie tuleje na polibusze i nie jest to nic trudnego.Trzeba się trochę nagimnastykować ale jest to do zrobienia.Ktoś tu gdzieś na forum opisywał jak wymienić tuleje w przednim zawieszeniu. Zrób tak unieś auto do góry z lewej strony poluzuj drążek skrętny tak aby tylna część lekko opuściła się z ramy odkręć drążek reakcyjny i amortyzator

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Sprawdzony warsztat w W-wie (Targówek i okolice)

Witam Chciałbym zapytać o dobry sprawdzony warsztat w Warszawie najlepiej gdzies niedaleko na Targówku lub okolicach gdzie dobrze znają się na pajero. Potrzebuje zrobić bardziej dokladny przegląd po zakupie i powymieniać pare najpilniejszych rzeczy. Po ostatniej wizycie na kanale okazało się miedzy innymi że zupełnie przegniła osłona tarczy hamulcowej prawego tylnego koła (taka blacha

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Płyta - osłona pod silnik do EA

witam wiem ze sa niedobory tego elementu to moja plyta do 2.5 pod model do 1998 a 2000 napewno a inne a to fotka pogladowa od Roch_27 w naszych Miskach z racji tego ze udalo mi sie dzis zakupic to ustrojstwo popytam(jak znajde czas) we firmach robiacych takie cuda czy da rade i za ile wyskrobac forme i zrobic masowke... jeszcze mam taka prosbe zeby wkleic jakies foty silnika od spodu bo plyta jest

jak będę robił przegląd pajero po najbliższym rajdzie to zważę te osłony bo coś mi się wydaje że ciężkie nie są a w pajero są sporo większe niż były by w galu

Chyba nie bierzesz tego pod uwagę że w Galu sama dolna osłona nie wystarczy muszą być jeszcze boczne co innego w pajero gdzie wystarczy blacha w formie na ślizg Dla Twojej informacji metr kwadratowy blachy stalowej 2mm waży średnio 15.5kg zaleznie od dodatków (adekwatnie podobna blacha aluminiowa będzie około 10kg lżejsza)

To jeszcze OT ode mnie co to za zabawa na szutrze samochodem z przednim napędem Kolega ma pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Przekaźnik w okolicy schowka pasażera

Witam Koledzy pojawił się w moim Miśku taki nowy objaw W czasie jazdy z okolicy prawej strony konsoli lub schowka pasażera dobiega charakterystyczne pstrykanie ewidentnie włącza i wyłącza się jakiś przekaźnik na słuch wygląda że jest on w środku auta ponieważ jest to głośne i wyraźne nawet przy obrotach silnika powyżej 3 000 Dzieje się tak od czasu do czasu i tylko w czasie jazdy

Spróbuj zdjąć klemę masową z aku na kilkanaście sekund. Ten sterownik jest na słupku przykryty plastykową osłoną przy prawej nodze (łydce ) pasażera z tego miejsca dochodzą te dźwięki Jaką masz skrzynię biegów automat czy manual Może podpowie małe co nieco httpmitsubishi-motors....D610%26page%3D8

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Poszukuję czujnika blokady tylnego mosty

Witam Ponawiam prośbe i informacje gdzie mogę kupic czujnik blokady tylnego mostu do Pajeo 25td r.94 skrzynia SS Może ktoś ma tarcze hamulcowe przod i tył ( głównie zalzy mi na osłonach tych tarcz) august626o2.pl Pozdrawiam

sprawdzę czy mam rano. Żeby Zamienic osłony w tyle to musisz się trochę pomęczyć bo żeby to zdjąć to trzeba wyjąc półoś z łożyska a to jest możliwe tylko jak je zniszczysz. a nowa osłona nie jest tania. Lepiej znaleźć cała półoś z dobra osłona i zamienić półosie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Problem z naprężeniami po zmianie przeniesienia nap

Przeczytałem większość postów na ten temat jednak nie mogę znaleźć rozwiązania z moim problemem. Dzisiaj miałem przyjemność pojechać w góry. Bardzo kręta stroma droga asfaltowa. Włączyłem 4H bo na 2H ciężko go było wciągnąć. Auto szło bardzo ładnie bez naprężeń i hamowania (Skrzynia SS). Jak wjechałem na parking wtedy poczułem mocne naprężenia. Na parkingu jak to na

Co do sprzęgiełek to tak jak Heilsberg prawi przy SS są zbędne ale widzę że kolega Aussie ma bardzo ładne dekielki więc na dobrą sprawę nie wiadomo co tam pod nimi siedzi tak czy siak ewentualne sprzęgiełka przy SS nie powinny wywoływać takich objawów Co do problemu z załączaniem z 2H tylko na 4H i odwrotnie to tak naprawdę główny udział w tym procesie biorą zaworki podciśnieniowe

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wibracje po raz kolejny. Proszę o radę

Na wstępie witam szanowne grono Mitsumaniaków. Od niedawna jestem posiadaczem pajero 2-gen. 2.5TD krótkiego. Z zaciekawieniem śledzę wątki na forum poznając samochodzik. Nie jest to najnowszy model rocznik 92 poprzedni właściciel nie dbał o niego odkupiłem go za bezcen i powolutku doprowadzam do ładu. Dzisiaj po powrocie z warsztatu gdzie pajerak był na wymianie wydechu wyczułem dziwne

mniemam że i łożyska igiełkowe też wymieniłeś ale jak by coś nie tak było to wyraźnie czuł byś pod stopami łaskotanie. Czy byłeś w terenie bo może prozaiczna sprawa- na feldze od środka błota się nakleiło i jest jak jest albo felga od uderzenia w przeszkodę nieznacznie się zgięła zastanawia mnie tylko ten rozrzut prędkości przy której jest wibracja- u mnie pojawiała się

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [25 TD] Problem z przegubem wewnętrznym

Witam Od pewnego czasu obserwuję dziwne stukanie odbywające się z przedniego lewego koła. Otóż przy ruszaniu przez chwilę słychać jak by coś przeskakiwało. Oczywiście występuje to tylko przy zapiętym napędzie na przód. Podejrzewam że może to być lewy przegub wewnętrzny (zewnętrzny o ile dobrze wiem strzelał by przy skręcie). I moje pytanie w jaki sposób można potwierdzić tą

a może coś ze sprzęgiełkiem się dzieje tylko odnośnie diagnozy niechaj bieglejsi w mechanice się wypowiedzą. Czy manżete-gumowa osłona- masz całą bo jeśli uszkodzona lub zsunięta była to na przegub mógł się dostać piasek i z lekka ją poharatać czy masz smar na przegubie bo może suchy jest albo łożysko luźne- samochód do góry i kontrola koła góradół i w poziomie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem a ABS

Witam i proszę o pomoc - dotyczy pajero II 28 tdi 98 r . Po odpaleniu auta i przejechaniu około 60 metrów zapala się lampka ABS . Fakt że miałem przerwany przewód od czujnika ale kupiłem nowy i wymieniłem .Elektryk samochodowy który posługuje się programem zastępczym nie może sobie poradzić . Zastanawia mnie czy w miejscu gdzie wkręca się czujnik w most powinien byś jakikolwiek smar bo w moim aucie jest teko dużo .

Można czujnikiem do mierzenia oporu elektrycznego nie pamiętam wartości ale jezeli któryś będzie odbiegoł od reszty to jest trafiony trzeba rozpiąć wtyczki i podłączyć czujnik wtyczki z tyłu są przedkołami na ramie od wenątrz z przodu z lewej koło akumulatora a z prawej od spodu za kołem za wewnętrzą osłoną koła bynajmniej u mnie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] problem z odpalaniem - podobno feralne stacyjki r.

Witam serdecznie proszę o podpowiedź ... mam problem z odpalaniem pajero 25TD 97r. odpala raz na 15 prób ... podobno rozrobiona stacyjka z góry dziękuje za podpowiedzi ...

Moduł sterujący przekaźnikiem świec żarowych znajduje się w wewnątrz samochodu z prawej strony z przodu na bocznej ściance przy podłodze. Jest tam taka trójkątna plastikowa osłona pod nią prostokątne urządzenie w metalowej obudowie. Czujnik temperatury przy silniku w głowicy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Metaliczne stukanie

Witam Dzis przyjechalem pod dom i zauwazylem metaliczne stukanie na wolnych obrotach. Narazie probowalem podciagnac paski ale efekt zaden. Ciezko okreslic skad jest to stukanie ale wydaje mi sie ze z okolicy przodu silnika wentylatora lub pompy wodnej (o ile to to kolo alternatora. Stukanie slychac tylko przy niskich obrotach tak jakby sie jakas blacha telepala. Nie wiem jak slychac lancuszek rozrzadu

stukało przy niskich przy wysokich przestawało - oczywiście to może być coś innego ale u mnie nie skończyło się tragedią tylko dla tego że C20NE jest bezkolizyjny bo stwierdziłem że coś tłucze ale jeszcze 100 mil machnie... i machną ale może 20 Z kolei w pajerce też coś tłukło metalicznie - więc mała panika ale okazało się że to tylko osłona termiczna turbo się zluzowała - ale dźwięk był zupełnie inny.

wisz w ten sposób może stukać naprawdę wiele rzeczy. Ja jednak zaczol bym od sprawdzenia napędów alternatora itd. Moze to być również sprzęgło sprężarki od klimy jak słusznie napisaleś łożyska pompy płynu chłodzącego lib alternatora albo luźne koło pasowe. Ewentualnie luźna jakaś osłona.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodzącego

Gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodzącego - 25TD Chodzi o ten który przekazuje na wskaźnik temperatury a nie ten który włącza wentylator.

Czujnik temp jest w głowicy. Patrząc od przodu za plastikową osłoną rozrządu pomiędzy pompą a deklem pokrywy zaworów. Są tam dwa czujniki jeden to ten o który Ci chodzi.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Jak poznać silnik

A dokładniej jak poznać czy jest to 2.5 TDI z przed 101993 czy po 111993 bo wszędzie mam opisy że kupa części podobno się różni (na silniku nie mogę znaleźć numeru a w dowodzie mam wpisany jego brak)

tutaj jest sporo zdjęć - wszystko to moje autko DO tego skrzynia i sprzęgło wyglądają jakoś inaczej niż w innych Pajerkach jakie widziałem - osłona sprzęgła jest kanciasta a skrzynia nie ma na dole odkręcanego dekla tylko jest jednym odlewem - ale nie wiem czy to cokolwiek zmienia (poza tym mało razy zaglądałem innym pajerką pod ogon ) Sprzęgło i kawałek skrzyni jest tutaj

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8TD] Krzyżaki Walu

Witam. Czy jest tylko jeden typ krzyzaka wału do pajero II 1995 2.8 td (krótki) czy jest ich kilka rodzajów

chciałbym zapytać o wspomniany przegub na wale napędowym zaraz za reduktorem.czy jest wymienny czy szukać nowego wału.bo mój ma wyczuwalny luz i robi (klęk klęk).wyciągnąłem go dzisiajliczyłem że zobaczę krzyżak za osłoną a tu lipa. pozdrawiam

chciałbym zapytać o wspomniany przegub na wale napędowym zaraz za reduktorem.czy jest wymienny czy szukać nowego wału.bo mój ma wyczuwalny luz i robi (klęk klęk).wyciągnąłem go dzisiajliczyłem że zobaczę krzyżak za osłoną a tu lipa. pozdrawiam Który rok

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem zwysokością zawieszenia

Witam. Koledzy mam takie pytanie jaka powinna być wysokość od podłoża do poszerzeń nadkoli w krótkim pajeroII na oponach 26570 r15 Autko które posiadam ma przód podkręcony na drążkach przez poprzednich właścicieli ale tył był troszkę niżej po założeniu progów osłony butli lpg i zapakowaniu hi-lifta do bagażnika jeszcze się to połębiło . Przymierzam się do wymiany zawieszenia i chciałbym mięć jakiś punkt odniesienia jak to jest w seryjnym aucie.

Poszerzeń nadkoli jest tyle ilu producentów- co nadkole to coś innego. Raczejskoro już przód podniesiony to dostosuj się do tego co masz-przód. Ile ta osłona butli i hi-lift musi ważyć skoro widać różnicę Pewnik że sprężyny tylne do wymiany. Albo odkręcenie drążków skrętnych z przodu do obniżenia samochodu

Poszerzenia są fabryczne butla lpg jest znacznie cięższa niż zbiornik benzyny osłona też trochę waży bo butla musi być bezpieczna a miejsce jest w sumie narażone na uszkodzenia żeby to zmotać wszystko na aucie to też parę kilo stali weszło do tego progi hi-lift i parę dupereli w bagażniku i uzbierało się trochę tego obciążenia na tył. Na większych wybojach dość często dobija.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] immobiliser 2.8 td

Mam taki problem z pajero II 2.8 td 1998r po ostatniej kąpieli w święta autko nie chce zapalić. Do domu wróciłem normalnie a następnego dnia samochód nie chciał już odpalić. Oprócz poduszek żadna kontrolka się nie świeci (ponad program) sprawdzałem i pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski w przewodach i filtrze paliwo jest. Moje podejrzenie padło na immobiliser wymontowałem

U mnie jest inna pompa tzn. nie widziałem takiej na allegro bo wrzuciłbym zdjęcie. Zawór ELAB jest pod taką metalową osłoną w której znajduje się immo i to jest przykręcone śrubkami takimi jak przy stacyjce że przy przykręcaniu urywa się łeb. Dochodzi tam kostka na 3 piny i są w niej - i kabel sygnałowy do immo w kabinie. Jedyna opcja to rozciąć to ale trzeba uważać żeby nie uszkodzić pompy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Tuleje wahacza

Witam zakupiłem komplet polibuszy na przód z firmy DEUTER byłem dzisiaj u mechanika i nastraszył mnie że tuleje wahacza prawdopodobnie nie będą pasować bo oryginalnie guma powinna być pomiędzy dwoma tulejami stalowymi. W zakupionym zestawie tuleje wahacza mają tylko wewnętrzną tulejkę stalową. Nie wiem teraz czy mechanik ma rację czy się myli i tuleje wahacza w pajero II tak właśnie powinny wyglądać.

Nie ma racji. Zewnętrzna osłona metalowa jest w gumowych tulejach (wymaga tego technologia wykonywania tulei) Te są z żywic.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wyciek płynu chłodniczego - 6G72

Hej pojawił mi się niedawno problem - zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Płynu dolałem i obserwowałem stan w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym. Ostatnio sprawa jeszcze bardziej się pogorszyła bo pojawiła się wielka plama pod autem - na wysokości ściany grodziowej. Z góry nie widać żadnego wycieku a pod autem pojawiła się konkretna kauża. Pytanie - skąd może cieknąć

Dzięki za rady. Płyn kontroluję cały czas i niestety dolewam od pewnego czasu (myślę że w przeciągu tygodnia albo dwóch - tak ze 25 l dolałem). Silnik się rozgrzewa szybko tylko w nagrzewnicy czasem słychać bąbelki. Lukas 78 też to biorę pod uwagę ale pompa jest z przodu i jak patrzę od góry to wycieków nie widać. Możliwe żeby ciekło po misce aż do grodzi Chyba nie.. Raczej

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Przerdzewiały przewód paliwowy

Witamco zrobićwyciąć kawałek i wstawić gumowy czy znacie może jakieś czarodziejskie sztuczki.Przewód skorodowany pod spodem w miejscu mniej więcej tylnego kołapod obiemką.Proszę o jakąś poradęjutro muszę to zrobić bo paliwko z bąbelkami śmigato nie był jednak filtr paliwa.

Tyle że średnice przewodów miedzianych w osłonie podaje się bez osłony. Trza było od razu pisać że liczysz z osłoną.

Wezyki podaja srednice wewnetrzana a rurki miedziane zewnetrzna oslona PCV nie jest brana pod uwage jak nadmienil poprzednik. Najbardziej chyba pasuje rurka miedziana 8mm (srednica wewnetrzna bedzie tu ok 6mm) bo taka ma mniej wiecej srednice wlot do filtra. Ja zmieniajac zastosawalbym powrot i zasilanie miedziane 8mm. Ewentualnie powrot 6mm.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 zimowe przewody paliwowe

Zapewne wielu z nas będzie wraz ze zmianą filtra paliwowego myślało o wymianie przewodów paliwowych od baku do filtra--- tylko jakie stalowe igelitowe gumowe Dwa ostatnie to w miarę szybko można i na mrozie poprowadzić tylko czy dawać w jakiejś dodatkowej osłonie np httpallegro.plplecion...2044725665.html lub w httpallegro.plrura-ka...2102602884.html - to tylko przykłady. Najlepszy

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Odprowadzenie wody z szyberdachu... odprowadza pod nogi

W związku z tym że moje pajero dopiero poznaje w ostatni weekend zauważyłem że u kierowcy pod nogami zbiera się wilgoć. Wczoraj wyjąłem fotel zdjąłem plastiki z progu wykładzinę i okazało się że to nie drobna wilgoć a po prostu woda. (Na szczęście podłoga nie tknięta przez korozję) Śnieg topniał na całym samochodzie więc nie mogłem dojść skąd dokładnie bierze się przeciek

W tygodniu zdejmę nadkole i zobaczę co tam się dzieje. Na chwilę obecną udało mi się wsadzić tam rękę i po drodze jest jeszcze wiązka z kablami która wychodzi od komory silnika i wchodzi we wnętrze samochodu. Możliwe że gumowa osłona w której idą kable się rozszczelniła i tamtędy dostaje się woda.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Czyżby łożysko tylnego koła

Witam od jakiegoś czasu coś mi zaczęło piszczeć w lewym tylnym kole &8211 taki metaliczny pisk jakby ocieranie metalu o metal. Czasem ustawało nasilało się podczas jazdy na wstecznym. Samochód miałem strasznie obłocony pomyślałem że może to błoto gdzieś wlazło więc pojechałem na myjnię. Umyłem bydlaka pod ciśnieniem i piszczenie ustało aż do dzisiaj. Wku..ło mnie to porządnie

to z pewnością nie łożysko Obejrzyj dokładnie okolice klocków hamulcowych i osłonę tarczy ham. jak tam nie znajdziesz żadnych niespodzianek to ściągnij tarczę coś będzie nie tak ze szczękami ham. ręcznego jakaś pęknięta sprężynka itp. Ja swojego czasu po długich poszukiwaniach przyczyny takiego hałasu zlokalizowałem niewielki kamyczek pomiędzy tarczą a osłoną - zdążył się już tak wyszlifować że błyszczał jak wprost od jubilera

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] przedni napęd przednia oś stuki strzały

Witam gdy załacze przedni napęd przy przyśpieszaniu mocniejszym z wyprostowanymi kołami oraz przy przyśpieszaniu na zakręcie z przedniej osi dobiegają stuki strzały tak jakby przeguby siadały albo coś w przednim moście. stuki ustają jak ujmuje noge z gazu. Co sie mogło posypać sprawdziłem czy luzy są na krzyżakach raczej ich nie ma. szarpałem góra dół i ani drgnie. zauwazyłem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Koledzy nadszedł czas na wymiane łożysk w przednich kołachSS

I tu mały problem po wybebeszeniu wszystkiego okazało się że są zużyte mosiężne tuleje przy przegubie i tu koledzy mam do was taką prośbę gzie to coś kupić

a nie dochodziły do tego dźwięki tarcia stali o stal-- słychać to nawet w pewnej odległości od jadącego samochodu. Chłopie ile czasu jeździłeś na rozwalonych łożyskach skoro opony Ci zdarło Jeśli tylko w terenie to ciężko wyczuć rzężenie łożysk bo inne dziwne dźwięki dochodzą. Rozwalenie łożyska igiełkowego jest następstwem uszkodzenia łożysk stożkowych. Jak będziesz

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Vacum - czyszczenie

Tak jak w temacie..... Potrzebuje wskazówek jak mogę przeczyścić przewody podciśnienia. Od czego zacząć i czy da się to zrobić bez wyciągania wszystkich przewodów na zewnątrz Proszę o jakieś wskazówki od czego mam zacząć bo misiek stoi w garażu i tak patrzy na mnie błagalnie żeby mu przedmuchać co nieco [i] Nawiązanie do poprzedniego tematu problemów z napędem

Super teraz to już o wiele bardziej przejżyste. Na wysokości przedniego mostu pomiędzy miską olejową a skrzynią mam niewielki poprzeczny siłownik w gumowej osłonie. Czy wiecie jaką dokładnie on role pełni i czy ma związek z podciśnieniem Pytam bo mój problem polega na tym że nie rozłącza mi napędu z 4wd na 2 wd. Muszę cofnąć pare metrów auto. W innym wątku poradzono mi właśnie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 sterownik centralnego zamka

witam nie wiem jak u was ale mój miś nie miał fabrycznego sterownika centralnego z pilotem. Znudziło mi się otwieranie kluczem i po analizie materiału z netu zalożyłem sterownik który kupiłem wcześniej na allegro. Prosta sprawa a cieszy. Nie miałem czasu stworzyć fotostory ale jesli ktoś potrzebuje wskazówek chętnie służę pomocą.Cały zabieg trwa około 2 godzin a koszt około 70 zł. pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku

Właśnie czekam na podobny sterownik. Bardzo chętnie skorzystam ze wskazówek zawsze będzie mniej problemów. Jak znaleźć przewody sterujące centralnym zamkiem oraz przewody od kierunkowskazów Rozważałem też alarm taki jak sugeruje kolega Faranoix ale odpuściłem go ze względu na to że mam manualną skrzynię.[quote] Ja kupiłem cos takiego ze względu na cenę i lekkie piloty. httpallegro.plsterown...1392030706.html

Ja kupiłem cos takiego ze względu na cenę i lekkie piloty. httpallegro.plsterown...1392030706.html Nie polecam tego sprzedawcy bo do tej pory czekam na instrukcję instalacji do miśka . Poza tym nie napisał że do zestawu potrzebne są jeszcze dwie diody żeby kierunki działały prawidłowo np takie httpallegro.pldioda-1...1398347683.html aby to wszystko zamontować potrzebna jeszcze bedzie

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero osłona

  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA ROZRZĄDU 2.5 TD TDI 4D56 - Szamotuły (69.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero osłona koła zapasowego na koło - LUBIN (250.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA ROZRZĄDU - Bielsko-Biała (10.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA POD SILNIK - Gorzow Wlkp. (99.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA POD SILNIK - Gorzow Wlkp. (99.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA RURA CHROM WZMOCNIENIE - Nowy Tomyśl (250.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO OSŁONA OBUDOWA KOŁA ZAPASOWEGO - Głogoczów (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi