części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero oleje

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero oleje

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero oleje

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Jakie oleje i rozrząd do Pajero II w automacie

Witam wsztstkich Wiem wiem pewnie już było o tym setki razy ale mam pytanie jak wyżej w temacie. Jestem świeżak a z moim Miśkiem pajero 3.0 V6 1993 r. dopiero rozpoczynam przygodę. Z góry dzięki za podpowiedzi

httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt50497 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt50155 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt49971 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt32222 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt49659 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt32232 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt47430 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt46566 Witam na forum i miłej lektury życzę

Dziękuję serdecznie Bartku Zabieram się do studiowania.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] oleje filtry

witam panowie musze kupic olej filtr oleju paliwa powietrza (czy cos jeszcze na standardowy przeglad po 10 tys km) dodatkowo krzyzak walu moze mozecie polecic kogos z opola w sumie wysylkowo tez moze byc ile oleju wchodzi to silnika - pajero II 2.8 TD 1995 z gory dzieki pozdrawiam przemek

do silnika wchodzi 65 l oleju

A nie macie Intercars w Opolu bo tamnajwięcej zamienników. Pozdro

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Czy mogę zalać dyfry olejem wyższej klasy niż zalec

Czy mogę zalać dyfry olejem wyższej klasy niż zalecana Np. syntetyk GL5 75W140

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Czynnosci Serwisowe

Witam wszystkich Zostałem szczęśliwym posiadaczem pajero II z 1994r manual 2.8 wersja japońska-orginalna sprowadzona do UK w 2006r. 1. Gdzie się znajduje filtr paliwa - bo w okolicach baku nic nie zauważyłem. 2. Ile wchodzi paliwa do zbiornika - bo jak ostatnio tankowałem po zapaleniu się rezerwy to wpakowałem 50l 3. Ile można przejechać na rezerwie - auto pali w granicach 10l w trybie

uzytkownikow 1. mam ABS ale wydaje mi sie ze nie dziala nie zapala sie zadna kontrolka na szutrowej nawierzchni kola sie blokuja nie drzy pedal hamulca jak w innych autach jak sprawdzic ABS w pajero 2. nie dzialaja spryskiwacze reflektorow slychac jakby cykniecie przekaznika jak nacisnie sie przycisk ale zaden slilniczek pompki nie pracuje plyn jest... - gdzie snajde ten silniczek musi byc org mitsubishi

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Jaka Turbina

Witam wszystkich użytkowników tego fantastycznego forum Od niedawna jestem posiadaczem krótkiego 94 pajero 2.8 SS (manual japoński import) i wygląda na to że muszę wymienić turbinę ma ogromne luzy na wałku i aż dziw że się jeszcze nie rozpadła. Oczywiście chlapie olejem w intercooler i kolektor itd. Mam kilka opcji na wymianę - regenerowana (orginalna mitsubishi) z Japonii z ebaya (koszt

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] pajero 2.8 td okazja z allegro

witam jak by ktoś był zainteresowany tym autem httpotomoto.plmitsubishi-pajero-2-8 ... 92345.html rama zgnita z tyłu (brak numeru za to duża dziura) nadwozie nie najgorsze porysowane ale ogólnie może być blokada mostu była ale ślad po niej zaginął została tylko instalacja zawieszenie przednie piszczy strzela ogólnie praktycznie w 100% do wymiany tylne zawieszenie urwany stabilizator brak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] OLEJ - mineralny na polsyntetyk

Witam Niedawno kupiłem pajero II 25TD z 99 3d ze stanem licznika 172tys. km chciałem dzisiaj wymienić olej. Poprzedni właściciel mówił ze jest zalany olejem mineralnym Czy mogę teraz wymienić na o. półsyntetyk Mobil 1 10W40 Czytałem trochę na ten temat i zdania sa podzielone dlatego pytam się was użytkowników pajero. Czy to może być problem dla silnika Proszę bardzo podpowiedź.

Nie wiem czy mitsubishi ma rację ale wg mojej instrukcji do pajero oleje syntetyczne nadają się tylko na niskie temperatury np. 5W50 do maksymalnie 20 stopni C a na minus do nieskończoności

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Kontrolka AT

Witam Wszystkich. Proszę Was w rozwiązaniu pewnego problemu jadąc z górki naciskając hamulec czasami zaświeci się kontrolka AT .Silnik jest ciepły.Czy może być to oznaką małego poziomu oleju w skrzyni jakim olejem uzupełnić Jest to mitsubishi pajero 2.8 TD 1995 Long automatyczna skrzynia biegów.Dzięki za infopozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Warto

Witajcie Mam pytanie czy warto kupiś pajetroII 1996 roku mam taką opcje ale do wymiany jest przegub i maglowwnica do regeneracji.... Czy cześci do tego auta są dostępne czy juz jest z nimi jakiś problem Jak silniki 2.5TD Czy elementy Eksploatacyjne są jeszcze dostępne i ile wynosi pakiet startowy do takeigo auta oleje płayny rozrzą itp. To link do auta które mnie interesuje httpotomoto.plmitsubishi-pajero-C32211376.html Dzięki za pomoc Pozdrawiam marcin880

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] PAJERO 2 2.8 95 - CIĘŻKO ODPALA

Witam wszystkich. Jako młody miłośnik pajero mam problem. pajero 2.8 TD 95. Podczas porannego odpalania muszę przed odpaleniem ręcznie popompować pompką paliwo w przeciwnym razie mogę kręcić rozrusznikiem aż do rozładowania. Po sugestii mechanika założyłem dwa zaworki przeciw cofaniu się paliwa. Przy filtrze paliwowym gdzie znajduje się ręczna pompka paliwa. Nic nie pomogło - dodam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] wymiana rozrzadu

Witam czy był by ktos zainteresowany foto story wymiany rozrządu w pajero 2.5 td. Pytam ponieważ przeniosłem sie z forum ford explorer i każdy kto robił coś nowego to wciskał wskazówki dla potomnych.

Witam jestem nowym użytkownikiem FORUM Miśków i widzę że robicie tu świetną robotę odnośnie pomocy dla Mitsumaniaków . Mam na imię Marek wcześniej byłem posiadaczem pajero I 26 Benzyna Cabrio. Teraz stałem się szczęśliwym posiadaczem pajero II 25TD ze skrzynią SS i blokadą tylnego mostu w wersji GLX. Jak z każdym pajero przy zakupie wymieniam podstawowe rzeczy i tu proszę co sądzicie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Wymiana oleju z mostów skrzyni i reduktora ... )

Witam wszystkich... pajero 2500 TD r.97 [3d.] Chciałbym wymienic oleje w mostach skrzyni i reduktorze 1. jakie oleje 2. jakich firm 3. szacunkowy wydatek pozdrawiam Piotrek [ Dodano 26-12-2009 1332 ] Nikt się nie spotkał z takim zagadnieniem czy to poprostu święta

pajero 2500 TD r.97 [3d.] 1. jakie oleje 75W90 2. jakich firm Shell 3. szacunkowy wydatek u nas po ok 41 zł litr.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Wymiana oleju w skrzyni biegów dyferencjale moście.

Przeszukałem forum. Znalazłem kilka wątków z których dowiedziałem się że 1. Parametry oleju to 80W90. 2. Ilość 11 l 3. Muszę sprawdzić czy nie mam LSD w tylnym moście. Jeśli jest -kupić specjalny olej. 4. Muszę wiedzieć jaki olej był lany poprzednio bo może mi się pienić jeśli zmieszam dwa nielubiące się oleje. 5. Wymiana nie jest taka łatwa jak przy silniku -potrzebne spec-chwyty.

W zasadzie nie wiadomo czemu bardzo mało popularne w wypowiedziach na forach są oleje Repsol. A przecież mitsubishi Repsol Dakar. U siebie w skrzyni i centralnym dyfrze wlałem syntetycznego Repsol Cartago Cajas gl4 75W90 (parametry dokładnie takie jak podaje Mistubishi dla mojego) do tego dostępny jest w 5 l opakowaniach. Co prawda w opisie repsola jest przeznaczony głównie dla aut dostawczych

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Jaki olej przekładniowy

Witam wszystkichjestem nowym MitsuManiakiem i za bardzo nawet nie wiem jak korzystac z forumale zaryzykujęmoże mi się uda.Otóż jestem szczęśliwym posiadaczem pajero II 2.8dosłownie od trzech dniprzyprowadziłem z NiemiecMisiek do końca serwisowanyale chciałbym mimo wszystko wymienić oleje i tu pytaniejakiei ile gdzieKonkretnie dyfryskrzynia i reduktor.To moje pierwsze pajerodotychczas bujałem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Jaki olej silnikowy lejecie

Mój pajero dostało tym razem Pół syntetyk Mobila 1040. Generalnie byłem rano miło zaskoczony jak po uruchomieniu silnik pracował równo i bardzo stabilnie. Poprzednio lałem oleje firmy Comma ale chyba czas na rozstanie... Do pajero mk2 2.8td wchodzi na maxa równo 6l ale ja leje 58l i jest wtedy milimetr prze maxem.

Znalezione w necie może co nie co rozjaśni sprawę oleum Wszystko o olejach Poniższe charakterystyki olejów silnikowych są danymi podawanymi przez ich producentów. Nie jest to niezależne porównanie opracowane na podstawie badań dokonanych przez osoby trzecie Poniżej znajduja się wyjaśnienia dotyczące pojęć pojawiających się w zestawieniu 1. Klasa lepkości oleju - jest 6 klas olejów

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Czynności po zakupie Pajero

Witam wszystkich. NIedawno kupiłem pajero 97r 28TD 5d ze skrzynia SS. Mam pytanie odnośnie przygotowania auta czyli wymiana olejów płynów itp. Czy ktoś posiada może instrukcje obsługi ww modelu. Olej w silniku wiadomo że musze zmienić nie wiem jak jest z olejem przekładnowym i jaki jest zalecany. Czy należy też skontrolować łańcuch rozrządu a w szczególności łyżwy. Może coś jeszcze

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Różnice silnik

Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero I a Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero II

do wykorzystania dużo różnych dupersznytów Przerobiłem temat i jest w przedziale czasu opłacalny. I większość anglików ma fajne owiewki na boczne szyby Silnik pochodzi z angola silnik jeszcze w ramie jutro będzie wyciągany. [ Dodano 21-02-2014 0901 ] Wczoraj byliśmy na oględzinach silnik zapalił chodzi dość równo nie szarpie o dziwo dymi nie znaczne no ale jest taka rzecz pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 PAJERO II 3.0V6 Problem w włączeniem blokady tylnego mostu

Witam od niedawna jestem posiadaczem pajero 3.0 V6 z automatyczną skrzynią SS. Mam problem z włączaniem blokady tylnego mostu słychać tylko takie wiercenie prace jakiegoś silniczka z okolic tylnego bocznego plastiku za kierowcą. Jak sie zabrać do naprawy blokady czytałem o jakiś czujnikach na innych postach ale gdzie one są Blokada jest włączana hydraulicznie co może być przyczyną

Skasowano mnie 550zl oleje - pierwszy raz przy pajero robili wiec zeszlo ponad 2 dni .

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Kontrolka AT TEMP

PO PRZEJECHANI 4000 KM Z CZEGO OSTATNIM CZASEM 20 W CIEZKIM TERENIE (BLOTKO ) ZACZELA SIE ZAPALAC LAMPKA at temp (AUTOMATYCZNA SKRZYNIA V4AW2 ) KTORA PO POSTOJU GASLA OBECNIE SWIECI NON STOP . OSOBISCIE SPRAWDZILEM I NIE WIELE JEST NAPISANE NA FORUM O TYM PROBLEMIE TEMPERATURA OLEJU W SKRZYNI ODPADA GDYZ SWIECI I NA DRUGI DZIEN PO PONAD 24 GODZINACH NIE ODPALANIA SKRZYNIA I RESZTA ZABAWEK (DYFERENCJAL) DZIALA BEZ ZARZUTU I CHODZI LEKKO NIE ZGRZYTA NIE STUKA

Witam po ciezkiej pracy (ale przy Pajerce to przyjemnosc). Zaczne od poczatku tak jak pisałem zaczeła na stałe świecić kontrolka AT Temp. Kilka konsultacji i decyzja przede wszystkim wymiana oleju w skrzyni biegów (tylko ile) przeszukałem internet i katalogi różnych czołowych firm olejarskich wszędzie pajero 92r. automat 25 TDI - biała plama zero konkretnej informacji. Gdzieś tam ktoś

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Migająca lampka

Witam W moim nowym nabytku pajero II 2.5 TD mam problem z lampką od poziomu oleju. Lampka zapala się na parę sekund i gaśnie. Stan oleju podobno ok. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

2. Czujnik poziomu oliwy działa tak że na zimno pokazuje tylko minimum jak się nagrzeje to także maximum poziomu oleju. Ja swój wymieniłem bo pływak był walnięty -połamany po prostui 3. Bagnet oszukuje. Każdy prawie ma inaczej. Najlepiej odmierzyć 65 lita oliwy wlać i zobaczyć co się dzieje. Nikt nigdy nigdzie nie napisał ale ja spotkałem już cztery różne chłodnice oliwy do pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 O jakich parametrach lać olej do skrzyni bieg rozdz mostów

Witam serdecznie Mam pajero II 25 td z 1992 r i nie wiem jakie oleje i o jakich parametrach lać olej.Chodzi mi o olej tańszy np. hipol lub coś podobnego. Gdzieś na forum były zmianki ale nie mogę znaleźć . Castrol odpada bo jest drogi.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Olej Przekladniowy

Witam wszystkich od trzech miesiecy mam pajero wagona benzyne z 1992 roku i wlasnie zauwazylem ze zaczyna mi sobie pokapywac olej z przedniego mostu. W papierach serwisowych auta nie znalazlem nic jaki wlac olej wiec pytam. Od razu podpytuje sie tez o oleje w innych napedach zeby nie nabijac potem niepotrzebnie dodatkowych tematow na forum. Moze pomocne beda chassinummer 0NV 430MJ001266 modellkod MH0820

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Czy turbina jest chłodzona cieczą

Czy turbina w 25TD jest chłodzona cieczą Bo przyglądam się i na to wygląda. Od strony silnika przychodzi do turbiny grubszy i cieńszy przewód metalowy a wychodzi tylko grubszy - chyba że się mylę. Grubszy chyba ciecz cieńszy olej Chłodzenie turbiny cieczą chyba nie jest zbyt powszechne.

koledzy mam w canterze 2.8 turbine chłodzoną cieczą i olejem niestety się rozsypała czy mogę zamontować od pajero 2.8 silniki te same tylko bez chłodzenia cieczą . sa turbiny chłodzone cieczą od 3.2 ale nie wiem jaka jest różnica ciśnienia w doładowaniu. proszę o pomoc

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 koniec turbiny

witam odebrałem wczoraj od mechanika moje pajero po wymianie uszczelki pod głowicą i regeneracji pękniętej głowicy o czym pisałem w temacie uszczelka pod głowicę 2.8 niby wszystko ok postanowiłem sprawdzić mojego miśka na początku delikatny przejazd i autko pracuje tak jak powinno utrzymuje temperaturę i nic złego się nie dzieje oprócz trochę większego przydymiania przy podjeździe

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Sprzegłoskrzynia coś szumi

Witam objaw taki że jak odpale auto to coś szumi a raczej taki odgłos tarcia jak wcisne sprzegło to cisza przetrzepałem internet i znalazłem mase kłótni o ten temat jedni twierdzą ze oporowe inni ze w skrzyni. Wiec pytam Was forumowiczów jak to jest w pajero odgłos jest wredny i mnie wnerwia nasila sie kiedy auto sie nagrzeje PS. oleje wymienione mam wszedzie około 5tys.km temu sprzynia i sprzegło chodzą wzorowo ale wrednie głośno Dzieki za odpowiedzi.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 2.8 td stukanie w silniku

witam wczoraj oglądałem pajero 2.8 td przebieg zegarowe 250kkm. silnik ogólnie zalany olejem przy jeździe próbnej brak pełnej mocy ale nie tragedia i ogólnie dymi przy przyspieszaniu na czarno. po rozgrzaniu przy przegazowaniu na postoju jak silnik schodzi z obrotów to w okolicach 3 tysięcy słychać dość głośne stukanie (terkotanie) w okolicach pokrywy od zaworów(ale mogło się przenosić)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Bable w zbiorniku

Po raz kolejny zaczelo sie dziac cos niedobrego. Temperatura mi wzrosla prawie do max. Otworzylem maske. Woda w zbiorniczku jest. Dzis rano dolewalem bo zaswiecila mi sie kontrolka niskiego poziomu w zbiorniczku (domontowalem 2 czujniki bo w oryginale nie bylo). Po odkreceniu korka poszla para. Dolalem ze 2l goracej wody i dojechalem do domu. Mam nadzieje ze poszla uszczelka. Glowice wymienilem na

z 600) olej filtry plyn. 2 alternatywa. Uzywany silnik z rozbitego auta. Koszt silnika okolo 400 - 500 euro 350 przekladka oleje filtry - wiadomo. Stary silnik zostaje na czesci. 3. alternatywa. Przyszlo mi juz kiedys na mysl wsadzic silnik 1.9TD od passata audi opla lub czegos podobnego. Silniki te sa w wersja 150KM i moment obrotowy ponad 300Nm. Po chipie silnik z zafiry ma 180KM i 380Nm. Z pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Olej w skrzyni i reduktorze

Witam... Mam wreszcie olej... (chęci . ) i jutro zabieram sie za wymiane. Tylny most wiadomo dostęp łatwy. Przedni - czy trzeba odkręcić osłone pod silnikiem.. No i najważniejsze pytanie czy skrzynia biegów i skrzynia redukcyjna to są dwa oddzielne elementy z których każdy ma swój wlew i spust.. czy wymieniając olej w skrzyni biegów wymienia się i w reduktorze na zasadzie przelewania

Mam info-tech. Mam tam informacje do pajero-szogun. jakie oleje. Ale mam w 3.0 4 rodzaje silnika w zależności od mocy 104 110134 i 152koni. Mogę to spisać ale nie wiem do jakiego silnika. Ewentualnie inni koledzy mogą tez zagadnąć. Info dokładne ma też Zbyszekm2 jeśli napiszesz do niego na priv to zawsze odpisuje-)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Problem z naprężeniami po zmianie przeniesienia nap

Przeczytałem większość postów na ten temat jednak nie mogę znaleźć rozwiązania z moim problemem. Dzisiaj miałem przyjemność pojechać w góry. Bardzo kręta stroma droga asfaltowa. Włączyłem 4H bo na 2H ciężko go było wciągnąć. Auto szło bardzo ładnie bez naprężeń i hamowania (Skrzynia SS). Jak wjechałem na parking wtedy poczułem mocne naprężenia. Na parkingu jak to na

eeehhhh.... tak parzę że im dłużej temat się kręci tym więcej możliwych usterek Zaczynam się bać co będzie dalej....... Na razie wywaliłem całe błoto które ze sobą woziłem potem się chyba wezmę za oleje i dalej w las.... A swoją drogę czy ma może ktoś z kolegów jakąś książkę Sam Naprawiam do pajero II. Zawsze miałem zwykłe osobówki i o ile tam się orientowałem w mechanice

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II pomocy

witam mam problem z pajero a dokładnie z odpaleniem go na zimnym silniku z rana zwłaszcza na mrozie zawsze palił od kopa a teraz musze go pokręcic za pierwszym razem i odpala elegancko ale za drugim razem dzisiaj rano o dziwo odpalil przy -10 C za pierwszym razem ale podgrzałem trzy razy swiece pozatym jak juz odpalił poczekałem ok 5 minut zeby pochodził sobie na wolnych obrotach i słyszałem

witam dziekuje ze tak licznie odpisaliscie na mój problem... Problem z odpaleniem pojawia sie tylko na mrozie np dziś odpalil za drugim razem i zaraz po odpaleniu polałem cieplą woda filter paliwa i pompe wtryskową i problem ze zmuleniem po przejechaniu 300 metrów znikł tak jakby gdzie w filtrze paliwa albo w pompie gęstniała ropa i przy 2000 obrotów nie podaje na tyle i gasnie nie wiem

z twoim problemem z olejem faraonix nie kombinuj tylko wymyj odmę w pokrywie zaworów. Są tam kanaliki i to się zapycha. Na youtube widziałem nawet filmik z takiej operacji. Olej zamiast wracać idzie w przewody do turbo i intercoolera. 100 % pomoże. wracając do tematu olej na nasze warunki klimatyczne to minimum 10w40. Na 15w40 to tylko mozna zarznąć silnik lub akumulator czy rozrusznik w

Ludzie poszukajcie na forum jest mnóstwo tematów na ten temat i wielu ze stałych bywalców tego forum to przerabiało-ja nrównież Najprostrzym sposobem jest droga po nitce do kłębka- czyli najpierw sprawdzasz całą drogę paliwa od zbiornika do pompy czy nie łapie lewego powietrza (smok łączenia przewodów-czy opaski uciskowe odpowiednio trzymają przewody czy nie zardzewiały czy nie sparciałyno

Spaliny sa dozowane przez zawor EGR do kolektora ssacego zeby obnizyc temperature spalania w komorze i co za tym idzie ilosc wydzielanych NOx - ow. Bo to wlasnie o te NOx-y chodzi. httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin Czemu twierdzisz ze odlaczona odma to nic dobrego Jau zastanawialem sie nad czesciowym smarowaniem turbo i zadawalem nawet pytanie na forum. O ile pamietam to turba jest smarowane

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 stopiony tłok Pajero 2.8 TD

Posiadam pajero 2.8 TD long (4m40). Po zakupie po przejechaniu 120 km pękła głowica na dwóch srodkowych cylindrach. Po zmianie głowicy na drugą przejechaniu 50km stopił się tłok pierwszy. Po regeneracji głowicy wytulejowaniu całego bloku zmianie turbiny na nową i przejechaniu 20km po raz kolejny stopił sie pierwszy tłok. Temperatura wody oleju do końca była w normie. Może to przypadek

Tłoki w silnikach doładowanych są chłodzone również olejem może trzeba sprawdzić natrysk oleju na tłok. Sprawdź też jakie jest smarowanie w pełnym zakresie obrotów najlepiej podepnij manualny wskaźnik (znajdziesz taki w sklepie rolniczym trójnik do czujnika oleju)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Porady do eksploatacji Pajero w cieżkich warunkach

Witam MitsuManiaków niedawno spadla na mnie odpowiedzialnosc za utrzymanie w sprawnosci pajero II z silnikiem 2.5TD ktore jest zatrudnione do bardzo nietypowej pracy mianowicie samochod ten sluzy jako sciagarka do lin od wyciagarki szybowcowej. Liny sa dwie stalowe i maja dlugosc do 1200m podczas rozwijania stawiaja porzadny opor Samochod pracuje raczej w ciezkich warunkach poniewaz - krotkie przebiegi

skłaniał bym się do częstszych wymian i to na dobry olej 10W40 czyli tak jak napisałeś i jeszcze oleje w przekładniach Ericson napisała

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zimowe podgrzewanie silnika Pajero 2.8 TD

Witam wszystkich MM Ma pytanie na necie znalazłem coś co się nazywa przepływowy podgrzewacz cieczy chłodzącej silnika zasilany z sieci elektrycznej ( 230 V ). Czy warto coś takiego zamontować w Miśku 2.8 TD 95 Nie posiadam garażu i autko stacjonuje pod oknem więc wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem na problem mrozu. Z góry dziękuję za pomoc.

Waldku Calixa sprzedaje Eko-moto cena z kablami to ok 500-600 PLN natomiast dystrybutorów DEFA jest kilku ja dowiadywałem się w Boruta MOtors mają ostatnią sztukę za 439240 PLN (grzałka plus kable). Jeśli zaś chodzi o ogrzewacze paliwa to jest 30 cm (bardziej do ciężarówek) na allegro za 300 PLN. IMHO do naszych aut wystarczyło by coś mniejszego jest to w sumie rurka miedziana z dwoma

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] zagotowałem pajero pekla chlodnica nie odpala

Witam serdecznie. kupiłem ostatnio pajero 2.8tdi 1996. jechałem autostradą i nagle zaczął tracić moc i zaczęło się dymić z pod maski. Poszła chłodnica od góry pękł plastik. auto nie odpala po wystygnięciu i kręci dość szybko tak jakby łańcuch rozrządu był zerwany. Nie wiem dokładnie ale chyba jechałem na włączonym AT Mode . czy to może mieć jakiś wpływ co to w ogóle

woda nie miesza się z olejem ale silnik nie ma kompresji. czy tłoki mogły się przy tym zatrzeć Moge zdemontować głowice i to sprawdzić ale nie chce tego ruszać dopuki nie dowiem się mniej więcej co to może być gdyż nigdy jeszcze się nie spotkałem z tym żeby dym dostawał się do chłodnicy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Bio Etanol czy lać do Pajero

Witam Pozdrawiam wszystkich w nowym roku Co sądzicie i czy już może któryś z kolegów próbował zalać pajero Bio Etanolem jak to będzie wpływać na żywotnośc silnika . Trochę poszperałem w i powiem wam że opini pozytywnych jak i negatywnych jest wiele ale ostatni spotkałem na stacji kierowcę który ten bio etanol tankował do hyundaja galopera i twierdzi że nic się jak na razie złego

co do samochdów z Niemiec to mam trochę inne zdanie. Mieszkam w Hamburgu a poza tym obracam troche autami. Przede wszystkim wiekszość z aut jeżdżących po Niemczech jeździ po autostradach w zwiazku z czym zawieszenie układ kierowniczy etc nie dostaje tak w dupę jak w Polsce. Mają duzo lepsze paliwo niepodrabiane oleje i części. Nie mówiąc o dbalość o klienta w serwisach.Bardzo czesto

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Jaki olej 10w40 czy moze 5w30 do 30 V6 181KM

Chce zmienic olej ale nie wiem co bylo wlane Przebieg 180tys km co polecacie

A co jest takiego w syntetyku żeby przy przebiegu około 180tys go nie stosować Czy lepszy olej bardziej zaszkodzi silników niż gorszy jeśli ma wyższą lepkość dłużej pozostawia film olejowy na podzespołach silnika jest bardziej odporny na wysoką temperaturę i krzepnie przy niższych temperaturach niż olej gorszy Więc ostatnie pytanie po co lać gorsze oleje jeśli są dostępne niewiele drożej oleje o lepszych parametrach

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 POMOCY SILNIK klekocze

Proszę o jakąś podpowiedź trudno mi jest wytłumaczyć objaw ale od początku problem piuerwszy była uszkodzona turbinka z dnia na dzień zaczęła żygać olejem jeszcze w ten dzień wytlądował u medyka turbo zostało wymienione z dawcy i zalane olejem niestrety chciałem się pokusić o trochę lepszy olej i zalałem półsyntetykiem a wcześniej był mineralny. 2. Później mie było już
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi