części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero odma silnika

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero odma silnika

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero odma silnika

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II pomocy

witam mam problem z pajero a dokładnie z odpaleniem go na zimnym silniku z rana zwłaszcza na mrozie zawsze palił od kopa a teraz musze go pokręcic za pierwszym razem i odpala elegancko ale za drugim razem dzisiaj rano o dziwo odpalil przy -10 C za pierwszym razem ale podgrzałem trzy razy swiece pozatym jak juz odpalił poczekałem ok 5 minut zeby pochodził sobie na wolnych obrotach i słyszałem

faraonix odłączona odma to nic dobrego dla silnika a zawór egr nie obniża temperatury spalin tylko je dopala spaliny idą w kolektor ssący jak sama nazwa mówi recyrkulacja spalin httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin samo zaslepienie egr przerabiało już dużo osób ja akurat miałem negatywne odczucia po takiej operacji w a4 silnik na zimno potrafił potarpać dostawał za zimne powietrze

Spaliny sa dozowane przez zawor EGR do kolektora ssacego zeby obnizyc temperature spalania w komorze i co za tym idzie ilosc wydzielanych NOx - ow. Bo to wlasnie o te NOx-y chodzi. httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin Czemu twierdzisz ze odlaczona odma to nic dobrego Jau zastanawialem sie nad czesciowym smarowaniem turbo i zadawalem nawet pytanie na forum. O ile pamietam to turba jest smarowane

odma to nic innego jak odpowietrzenie silnika a jak nie ma odpowietrzenia to gdzieś ciśnienie sobie ujscie znajdzie np uszczelnienia na początek

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Demontaż kokpitu i wnętrza

Po moich kłopotach z wodą i innymi rzeczami w środku auta przymierzałem sie do malowania podłogi i innej kosmetyki. Dzisiaj zostałem do tego zmuszony. Znalazłem kilka mrówek w środku auta. Jak zacząłem szukać głębiej to się okazało że mam całe mrowisko z larwami pod plastikową wyściółką pod pedałami i na grodzi od strony silnika w łączeniu z nadkolem. WESOŁO. Oczywiście

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

Prosiłem żebyś nie krzyczał to twój ostatni krzyczący post na jaki odpowiadam. 1. ATF Dextron to nie jest pełna nazwa oleju wiele skrzyń nie znosi Dx II są skrzynie które nie pracują poprawnie na Dx III... Mułowatość silnika jak jest zimny to nie koniecznie wina skrzyni tak samo jak szarpanie raz na jakiś czas podczas zmiany biegów. Skrzynia (jej elektronika) zbiera sporo danych o pracy

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Ciśnienie

Witam .Posiadam pajero sport 2.5 td 98 rok.Dymi mi spod korka niemiłosiernie.Po zdjeciu głowicy zero wypracowania na cylindrach.Dodam że auto lekko pali czy to zima czy to lato(raz nawet miałem przypadek spalonych 4 świec żarowych i też palił)nie dymi nie bierze oleju tak więc pierścienie odpadły.Szukam usterki nie wiem co może być .Nie chce się pchać w koszty więc nie ruszam blokuMoże

Na zimnym nie powinien dymić... na rozgrzanym jak najbardziej bo w końcu temperatura jest całkiem całkiem ruch wałka który rozchlapuje olej po całej komorze. Po to jest w końcu odma w każdym silniku a żeby nadmiary gazu wydostajace się z silnika i spowrotem trafiały do kolektora ssącego. Proponuje poszukać w googlach o przedmuchach silnika Prosze httpwww.auto-swiat.pl...chy65351.html

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Turbina

Witam szanowne grono. Wlasnie scholowalo mnie do domu AA. Wyjasniam co sie podzialo. Od jakiegos miesiaca auto zaczelo mi brac olej ( jakis litr nas 1500km). Nie zauwazylem zadnych wyciekow silink jest po wymianie glowicy wiec myslalem ze to objaw docierania. No ale ostatnio zauwazylem ze czasami pojawial sie z tylu bialy dymek. Poszperalem troche na forum oraz na necie i wywnioskowalem ze koncza sie

Znalazlem tymczasowe rozwiazanie. Kupilem male clio a misiu go garazu i niech czeka nowego roku wtedy sie za niego zabiore o) [ Dodano 20-12-2010 1436 ] Ok. troche sie dzis pogoda poprawila i moglem sie blizej przyjzec. Pozakladalem wszystkie przewody. Odpalilem auto i dymi mi z tylu silnika na wysokosci kolektora wydechowego ale nie moge dokladnie bez lusterka obczaic. Wywala rowniez tylem olej mysle

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5TD] mocno kopci na czarno

Witam. Co może powodować mocne kopcenie w pajero Problem pojawia się gdy jadę np na 2.2-2.5k obr i wciśnę mocniej pedał gazu. Za mną pojawia się czarny dym w ilości takiej że ludzie za mną musza hamować bo nic nie widzą. Turbina jakiś czas temu po regeneracji. nie cieknie. Proszę o podpowiedzi bo mi się już pomysły skończyły.

Turbina niby ok. żadnych luzów nie ma ale zauważyłem że olej jest też przed turbiną. Za filtrem powietrza wchodzi taka rurka (idzie od silnika niedaleko korka wlewu oleju) właśnie do rury za filtrem powietrza która idzie do turbiny. I właśnie z tej rurki dostaje mi się olej. Rozumiem że ta rurka to odma. Czy to że przedostaje się z niej olej do turbiny to zły znak Jak pozbyc się tego

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] problem z przewodem

Wiecie może gdzie ma być podłączony przewód który wychodzi pod przepustnica[img] [img]

tak to jest powrót zasilanie mam podłączone tylko nie widze gdzie może wchodzić ten powrót na pokrywie zaworowej mam dwa miejsca jedno jest od góry ale to jest chyba odma która wchodzi przed filtrem powietrza a drugie miejsce jest tak jakby od przegrody silnika i rurka jest tej samej grubości moze to być to lecz nie jestem pewny

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi