części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero obroty

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero obroty

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero obroty

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Spadające obroty-GAŚNIE

Witam AUTO mitsubishi pajero II 2.5 TD 3d Po trasie w ulewnym deszczu zaczął mi gasnąc silnik. Objawy są następujące w trakcie dojeżdżania do skrzyżowania zaczynają spadać obroty i silnik dławi się. Odpala z problemami -wymaga kręcenia 3-5 sec. następnie jeśli pozostawi się na jałowym biegu po około minucie silnik znów samoczynnie gaśnie. Pierwsze co przyszło mi do głowy to syf

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 obroty silnika

Witam serdecznie Jestem szczesliwym od paru dni posiadaczem pajero rok 97 2.8td SS w automacie i mam pytanko do was koledzy. a mianowicie wszystko jest wporzadku w mojej pojarce tylko te obroty przy jezdzie 85 kmh obroty siegaja 3000tys a jak przekrocze 100kmh to dochodza do 3.500 tys. Wiem ze to nie auto sportowe bo pare wypraw w terenie juz spedzilem ze znajomymi i realizuje teraz mazenia i prosze

Policz na ktorym biegu skrzynia pracuje czy OD czasem nie jest off (przycisk na lewarku powinien byc wcisniety). Specyfika tej skrzyni jest taka ze bez gazu z gory praktycznie nie ma hamowania silnikiem. Na 4 biegu praktycznie sa obroty jalowe (1000-1200). Wtedy tez latwo poczuc na ktorym biegu jedziesz. Te 3500 przy 100 kmh to troszke za duzo lub jedziesz z nacisnietym pedalem gazu i lekko pod gore na III biegu.

BARTZ witaj na forum. Dwa powody takich obrotów 1) jadąc sprawdź czy przełącza Ci wszystkie biegi tzn czy wchodzi 4 jeśli nie to najprawdopodobniej poszedł przekaźniksterownik skrzyni - odłącz na 15-20 sek przewód prądowy z aku może się zresetować- to ten czarny scenariusz 2) bardzo prozaiczna przyczyna- czy aby nie jeździsz na biegach sportowych - taki przełącznik na drążku z boku

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] obroty max 3 tys problem pojawil sie po wymianie

Witam Wszystkich Serdecznie od niedawna jeżdżę Michem - po pierwszych naprawach przyszła kolej na kolejne i tu problem 1.rozrząd zrobiony nic się nie wydarzyło 2. Wymiana oleju filtry oleju jest trochę za dużopoczątkowo nic 3. resztka wachy - dolewka z beczki od rolnika po kilku kilometrach biały dym i zero mocy stawiałem na turbinę w międzyczasie zdrowo utaplany w błocie niemoc przyszła

czasami- zatkany odpowietrznik w korku do wlewu - czy odkręcając korek po tym jak silnik jakiś czas popracuje słyszysz zasysane powietrze niech silnik popracuje bez korka. Jeśli nic z tych spraw to pompa do regeneracji- postaw tylko znaki przed demontażem aby zregenerowaną pompę tak samo zamontować bo potem ciężko jest ustawić. W Twoim rejonie jest spec nad specami w temacie mitsubishi

to raczej nie wróży nic dobrego-silnik zimny lepiej doszczelnionygorący - rozszerza się wszystko i ..... a olej bierze ponad stan czy norma i jaki olej lejesz mineralny czy syntetyk Bardziej konkretne namiary httpwww.e-pajero.pl

to raczej nie wróży nic dobrego-silnik zimny lepiej doszczelnionygorący - rozszerza się wszystko i ..... a olej bierze ponad stan czy norma i jaki olej lejesz mineralny czy syntetyk Bardziej konkretne namiary httpwww.e-pajero.pl Oleju nie bierze przynajmniej wcześniej nie brał jest świeżo po wymianie na syntetyk valwoline dura blend. Poziom oleju trochę za wysoki niestety przelało nam się

-pajero 2.5td w tym wieky niema komputera(2.8td-EFI od 97r maja komputer) -obroty moze nie nabierac po 3tys. przez brak otpowiedzniej ilosci powietrza(w jakiem stanie filtr pow)Wywal i sprawdz -Podnios sie stan oleju(SAM)-ropa przez nieszczelna glowice trafi do oleju-zwalac glowice -Zasliepic EGR(wsadzic kulke w wezykdorobic 2 aluminiowe uszczelki i zalozic na flansze) -Sprawdicczy dobrze dociera paliwo(sprubowac

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

Witam wszystkich ja tez mam pajero II 25 TDI automat i przy jezdzie z szybkoscia 80 km h na nadbiegu mam obroty na 2300 jezdze na kołach 15 -ach

link do pdfa jest lecz ze nie dziala ale jest tutaj httpwww.mitsubishilink...6-25-diesel.pdf tyle ze pobieznie przejzelem i faktycznie nie widze nic o pompie ale przydac i tak sie moze ------------------------------------------------- znalazlem u siebie i wrzucilem na mojego domowego ftp ftpfaraonix.dyndns.org uzytkownik pajero bez hasla sciagnij sobie pdfa 11B z katalogu 4D5 oraz 13A z katalogu DieselEmissions

podczas przyspieszania przy 80 pewnie jest 3 bieg. Pozatym wydeje mi sie ze skrzynia jakby przepuszcza. Jezeli przyspieszam to obroty mam w pewnym czasie na stalym poziomie a przedkosc wzrasta pozniej zaczczynaja wzrastac i obroty i predkosc. Rozpedz sie do okreslonej predkosci i popusc gazu na tyle zeby predkosc byla utrzymywana i wtedy zobacz jakie masz obroty

W pajero kickdown sterowany jest linką a nie przyciskiem. Luzowanie linki kickdown nie ma wpływu na prędkość zaleznie od obrotów silnika a jedynie na moment reakcji na wciskanie gazu i utrzymywanie obrotów.) Jesli skrócić linkę silnik dłużej będzie ciągnął na poszczeólnych biegach np (do wyższych wartości obrotów) i szybciej wystąpi redukcja (przy mniejszym dodaniu gazu.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Nie wkręca się na obroty

Witam wszystkich serdecznie zaczynam dopiero z forum i mam pewien problem pajero 3.0 V6 90 rok ma następujące objawy słabo odpala właściwie nie zapala przez pierwsze kilka razy &8222kręcenia&8221 a potem powoli zaczyna zapalać jak zapali to chodzi równo ale po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty ( objaw jak przy zimnym silniku gaźnikowym jak mu się doda do końca to gaśnie a podczas

sprawdź czujnik obrotów wału (nie wiem gdzie on w tym silniku jest - ale jest na 100%) najlepiej podepnij pod oscyloskop - musi dawać ładny czysty sygnał bez względu na obroty sprawdź silnik krokowy sprawdź czy nie przytkało gdzieś przewodów paliwowych (głównie powrotnych) a jak to nic nie da to zostaje jeszcze czujnik temperatury silnika (może teoretyczni informować komp że masz gorący silnik)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Obroty Pompa

Witam ponownie Po wielu przejściach zaczynając od wtrysków poprzez świece pompę wtryskową koło pasowe i kilka mniej ważnych usterkach kończąc na Otóż po regeneracji pompy wtryskowej i złożeniu wszystkiego do kupy miałem obroty 1100 były takie same po odpaleniu jak i na ciepło. Oddałem mechanikowi do poprawy i poprawił ale teraz rano jak odpalę to nierówno chodzi( świece sprawdzane

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Wysokie obroty po włączeniu klimy

Witam Prosze o pomoc problem jak w temacie po włączeniu klimatyzacji silnik podnosi znacznie obroty (ok. 2000) i tak trzyma. Nie wiem jakie obroty powinny być ponieważ auto mam od 2 tyg. W aucie wyminiełem koło z cewką na kompresorze - poprzenie miało uszkodzone łożysko i przytoponą cewkę. Z góry dziekuję za pomoc

cześć a masz czynnik w układzie klimy chłodzi coś Tak było u mnie jak brakowało sporej części również silnik miał wysokie obroty na wł. klimie.

Prawdopodobnie bylo co nie tak z podcisnieniem. Teraz jest ok po wlaczeniu klimatyzacji obroty podnosza sie o jakies 200-300 obrotow (tak jak napisal Jawaldek). Mam jeszcze tylko pytanie czy to normalne zjawisko gdy silnik pracyje na wolnych obrotach z wlaczona klimatyzacja przez jakis czas ma powyzszone obroty nastepnie obroty spadaja (tak jakby klima sie wylaczyla) by po jakis 10-20 sekundach znowy wzrosnac na ok 20 sekund i tak w kolko. Przy czym klimatyzacja caly czas chodzi.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Jakie macie obroty po odpaleniu silnika

Witam Jak zachowują się Wasze Miski po odpaleniu U mnie pod opaleniu trzyma się na około 600700 a potem wskakuje na 900 ( trzyma sie dokładnie na tej pierwszej kreseczce ponizej 1000 ) Czy nie powinno być tak że na zimnym silniku jak chodzi ssanie to powinien łapać np 1000 a potem zchodzić do 900 obrótów Pozdro

Ale nie powinno być tak że najpierw jak się grzeje łapie troszke wyższe obroty a potem spadają

Fajnie jak by ktoś napisał jakie obroty trzyma silnik zaraz po zapaleniu a jak jest na ciepłym silniku dziekuje

W starszych pajero był ręczny gaz. Po prawej stronie obok kierownicy gałka do pociągnięcia i po obróceniu o ćwierć obrotu się blokowała. To był kawał druta połączony z drutem od pedału gazu. Jeszcze w roczniku 93 taki był u mnie. Robił nawet za pseudotempomat jak było trzeba.

Wymień simering. W moim na zimno też głupiały obroty i mocy nie było. Po rozgrzaniu wszystko było ok. Dzisiaj pierwsze odpalenie po wymianie przy -2. Autko równo chodzi obroty ok.950. Można spokojnie ruszać.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Wysokie Obroty

Jeździć się da ale bywa irytujące to że obroty na biegu jałowym podnoszą się do 1100 z normalnych 800. Gdy odpalę na zimnym silniku to trzyma normalne obroty. Gdy jeżdżę lub odpalę na ciepłym to najczęściej chodzi na 1100 (czasami normalnie). Moment podniesienia obrotów jest najczęściej niezauważalny podczas jazdy - wrzucę na luz i już mam 1100. Ale czasami gdy chodzi na jałowym to podniesie sobie sam i to jawnie prosto w oczy Proszę o podpowiedź co to może być

moze masz wlaczona klime na eco i jak wlacza sie kompresor to podnasza sie obroty

nie mam klimy ale gdy chodzi na wysokich 1100 obr. i włączę mu obciążenie (światła wentylatory) gdy nie jest mocno zagrzany to obroty spadną ale gdy jest zagrzany to nic sie nie zmieni

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0] Automat falujące obroty.

W ostatnim czasie tylko podczas jazdy jak puszcze gaz a samochód się toczy to obroty spadają na ok 1000 obrmin i falują tak na 1100 1150 i spadają znów na 1000. Taka sytuacja jest tylko podczas jazdy jak puszczam całkowicie gaz . Na wolnych obrotach jest ok. Jaka może być tego przyczyna

podłącz pod komputer odczytaj błędy nie jestem pewny ale w skrzyni automatycznej jest taki czujnik który podnosi obroty i może być uszkodzony.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi