części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero kolektor

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero kolektor

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero kolektor

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] stukająca klapka na kolektorze ssącym

witam na wstępie przepraszam że zamieszczam temat tutaj ale galloper 2.5td i pajero 2.8 td mają podobny kolektor ssący. Otóż posiadam gallopera 2.5 td. problem polega na tym że odkąd go kupiłem przy ok 5000 obrotach na biegu jałobym (w jeździe przy ok 2500 obr.) słychać stukanie klapki jakiegoś zaworu na kolektorze ssącym. zamieszczam link do zdjęcia GALLOPER httpvlep.plz5np8j.jpg pajero

28 ma inny kolektor) Stuka ci zawór bezpieczeństwa albo masz go zepsutego albo masz za duże cisnienie w kolektorze Sprawdź czy jak podłączysz sprężarkę do wężyka który idzie do tej gruszki na twoim kolektorze czy wysuwa się drucik ten podłączony do kierownicy turbiny

wlacze sie do rozmowy jakie to jest stukanie (rytmiczne) a co do tego sterownika turbiny tam jest regulacja na precie jak powinno byc wlasciwie ustawione

Ten zawor jezeli stuka to musi byc zepsuty. W 2.8TD otwiera sie on powyzej cisnienia 1.2 bara i robi Psssssssssssss. Czesto w jego okolicach jest brudno po otwarciu bo wyrzuca nagramadzone resztki oleju znajdujace sie w intercoolerze (za sprawa odmy lub nieszczelnej turbiny). Mozesz jak kolega wyzej napisal sprawdzic gruszke - wystarczy pompka do dmuchniecia. Jak bedzie sie wysuwal to podepnij manometr

stukanie zdiagnozowałem. stuka właśnie ta metalowa klapka od zaworu ciśnienia bo się obluzowała i jak przez zawór pcha powietrze to ona rzegocze (nie rytmicznie). tylko właśnie martwi mnie dlaczego tamtędy to powietrze leci. dzięki za poradyP zajmę się tym w najbliższym czasie a o wynikach poinformuje na forum. gdyby ktoś miał jakieś pomysły jeszcze to piszcie. będę wdzięczny) pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Potrzebny kolektor wydechowy PAJERO 3.5 V6 97r

Witam Mam takie pytanie potrzebny by był kolektor wydechowy do pajero II 97r 3.5 V6 wersja LONG (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) z tego co się orientuje są jakieś różne modele i ten który potrzebny ma zawór EGR wkręcany jakoś razem z kolektorem bo są podobno jeszcze takie których w ogóle EGR z kolektorem nie są połączone... posiada może ktoś taki

spróbuj pospawać swój na pewno bedzie taniej ja kiedyś spawałem w mavericku i chodziło

na pewno to jakies rozwiazanie ale jakby udało się kupić to chyba bym wolał wymienić

popytaj na allegro tu masz przykładową aukcję nawet widać kawałek kolektora httpallegro.plmitsubi...1401284942.html ten koleś ma dużo gratów httpallegro.plshow_us...phpuid5789314 ja ostatnio brałem od niego przewody od chlodnicy oleju dostałem troche pordzewiałe i pogięte ale moze tobie się uda

dzięki dziś jeszcze podzwonię i zobaczymy czy coś podpasuje

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Kolektor ssący

Pilnie szukam (kupię) kolektor dolotowy do 35 l benzyna 208 KM 1996r. Przeczesałem cały internet i nic nie znalazłem. Może ktoś ma jakieś informacje na ten temat

nie wiem czy o to chodzi bo na zdjeciu slabo widac a pozatym nie widzialem nigdy dolotu z 3.5 znalazlem cos takiego httpcgi.ebay.iemitsub...item3cb89ef3c5

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Jaka Turbina

Witam wszystkich użytkowników tego fantastycznego forum Od niedawna jestem posiadaczem krótkiego 94 pajero 2.8 SS (manual japoński import) i wygląda na to że muszę wymienić turbinę ma ogromne luzy na wałku i aż dziw że się jeszcze nie rozpadła. Oczywiście chlapie olejem w intercooler i kolektor itd. Mam kilka opcji na wymianę - regenerowana (orginalna mitsubishi) z Japonii z ebaya (koszt

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 pisk powyżej 2000 obrotow (czy to padające turbo)

Witam Wczoraj mój galloperek 25TD zaczął piszczeć jak się doda gazu powyżej 2200 obrotów. Nie zauważyłem by kopcił. Piskświst jest taki jakby coś tarło na sucho. Znacie kogoś kto się zna w okolicach Krakowa na Pajerkach i mógłby to zdiagnozować Pytanie czy można z tym jeździć oczywiście spokojnie bez szaleństwa... z podobnym piskiem widziałem jezdzące stare niemieckie dostawczaki

spod kolektora - umówiłem się na przyszły tydzień na wymianę (można z tym jeździć). Swoją drogą nie myślałem że wydmuchana uszczelka brzmi w ten sposób. Pozdrawiam PS. A i to co wysłuchałem od strony pompy paliwa okazało się ze piszczy po drugiej stronie koło kolektora. [ Dodano 07-02-2013 1255 ] jawaldek dzięki za namiary na mechanika - od razu widać że nie jedno pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Spadek mocy i czarne chmury

Dzisiaj po powrocie z pracy do domu nagle spadła moc a z rury czarne chmury tok potęzne że samochody jadące za mna zwolniły i czekały aż odjade dalej niedawno miałem kłopoty ze świeczkami a tu już nowy problem samochód pali od pierwszego strzała ale jazda jest porazką jest bardzo słaby normalnie wchodzi na obroty no i te czarne chmury są przerarzające brak mi pomysłu co mogło się

Dzięki za wszystkie rady wlasnie czytałem Dziennik z zycia pajero jest naprawde bardzo interesujący terz składam pokłon dla stegano -szacunek [ Dodano 19-02-2010 1928 ] Panowie to nie turbosprężarka Postnowiłem dziś wyciągnąć turbospręzarke tak jakmi radziliście ale przedtem chciałem sprawdzić jeszczeraz jak obroty i moc --masakra przy dwóch tysiącach dym był taki jak by sie paliła

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Wyciek Oleju

witam wszystkich forumowiczow) zamierzam kupic pajero - ogladalem pajero long 12.1997 - takie juz po lifcie (szerokie blotniki) wszystko ladnie pieknie dobrze jezdzi napedy sprawne naprawde jestem pod wrazeniem. jest tylko jeden problem mianowicie wyciek oleju gdzies z tylu silnika (przod boki przy kolektorach turbinie suchutkie - widac ze silnik nie myty) widac pare kropelek jak sie auto przestawi

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] szarpanie silnika

Witam Mam problem z moim pajero 35 v24 automat z roku 1995 silnik 6g74. Pracuje na benzynie i gazie. Przez prawie dwa lata pracował super. Aż tu nagle silnik zaczął przerywać. Jakby gubił zapłon szarpał. Najprościej opisać to tak pedał wciśnięty &188 samochód przyspiesza aż zaczyna szarpać wrażenie jakby zabrakło paliwa. Odpuszczam pedał &8211 uspokaja się dalej jedzie spokojnie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II pomocy

witam mam problem z pajero a dokładnie z odpaleniem go na zimnym silniku z rana zwłaszcza na mrozie zawsze palił od kopa a teraz musze go pokręcic za pierwszym razem i odpala elegancko ale za drugim razem dzisiaj rano o dziwo odpalil przy -10 C za pierwszym razem ale podgrzałem trzy razy swiece pozatym jak juz odpalił poczekałem ok 5 minut zeby pochodził sobie na wolnych obrotach i słyszałem

Co do EGRu to wg. mnie lepiej zaslepic. Jest to wynalazek dla ekologii zeby obizyc temp. spalin. Jednakze kosztem mocy i zasyfiania kolektora dolotowego. Jak zacial mi sie EGR rozkrecilem i okazalo sie ze tylko kupe szlamu jest w dolocie. Odma dmucha olelowymi oparama brudzi intercooler i turbo a EGR dopuszcza spaliny do tego i robi sie gnoj kolektorze. W tej chwili mam odlaczona odme i zaslepiony

faraonix odłączona odma to nic dobrego dla silnika a zawór egr nie obniża temperatury spalin tylko je dopala spaliny idą w kolektor ssący jak sama nazwa mówi recyrkulacja spalin httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin samo zaslepienie egr przerabiało już dużo osób ja akurat miałem negatywne odczucia po takiej operacji w a4 silnik na zimno potrafił potarpać dostawał za zimne powietrze

Co do odmy to chyba trochę smarowania na dolocie raczej powinno być choćby ze względu na turbo albo zawory... Z EGR jednak ja nie miałem miłych doświadczeń. Po oględzinach syfu w kolektorze (np. DB W210 220D) zastanawiałem się po co jest filtr powietrza skoro tyle syfu i tak leci do silnika Dla mnie EGR to wymysł ekologów nie idzie w parze z żywotnością silnika

Spaliny sa dozowane przez zawor EGR do kolektora ssacego zeby obnizyc temperature spalania w komorze i co za tym idzie ilosc wydzielanych NOx - ow. Bo to wlasnie o te NOx-y chodzi. httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin Czemu twierdzisz ze odlaczona odma to nic dobrego Jau zastanawialem sie nad czesciowym smarowaniem turbo i zadawalem nawet pytanie na forum. O ile pamietam to turba jest smarowane

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Różnice silnik

Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero I a Silnik 2.5 TDi 4d56 z pajero II

W Środę sprzedałem swój motor za 3 tyś wysyłka. Motor sprawny z całym osprzętem intercooler sterownik i przekaźnik świec. Silnik suchy i było przy nim dosyć sporo zrobione. Co ciekawsze kupił go ode mnie obcokrajowiec silnik będzie jeżdzil za zachodnią granicą w mitsubishi L300. to że silnik ma wycieki to nie znaczy o jego zlym stanie tylko zaniedbaniu. skoro silnik odpalił to jedynie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Dziwny metaliczny dzwiek z turbo

Witam mam taki problem z moim pajero ostatnio jechalem sobie pod taka gorke ok 5 km w miare stroma i juz prawie na samym szczycie uslyszalem ten dziwny dzwiek z pod maski zatrzymalem sie zeby sparwdzic co sie stalo. Byl to taki glosny metaliczny dzwiek jakby wirnik turbo ocieral o obudowe po kilku minutach postoju dzwiek ucichl pojechalem dalej po jakims czasie znowu jechalem pod gore i znowu to samo.

Witam Jak juz napisalem problemem nie jest brak mocy bo po wsadzeniu turbinki po regeneracji autko fajnie jedzie tylko ten dziwny metaliczny dzwiek jakby turbo mialo sie zaraz rozleciec slychac go tylko jak silnik pracuje pod duzym obciazeniem np jadac pod duza gorke gdy na szczycie sie zatrzymam i gazuje na luzie to dzwiek zanika po jakiejs minucie i jest ok. Sytuacja sie powtaza przy nastepnej gorce

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] nie ma mocy

Witam Panowie mam taki temat pajero II 1995 2.8 TD odpala normalnie na wolnych obrotach pracuje rowno ale w trakcie jazdy do ok. 2 tys. obr. nie chce jechac brakuje mu mocy jakby sie dusil powyzej 2 tys. leci jak burza... dzieje sie tak na wszytskich biegach wydaje mi sie ze zaczelo sie tak dziac po wymianie oleju czy to moze miec jakis zwiazek w ogole to oleju nalali mi za duzo (ok. 1cm powyzej max

wracając do tematu posprawdzałem dzisiaj kilka rzeczy i co się okazało - mam pęknięty kolektor wydechowy- rysa około 5cm i widać że dmucha bo mam okopconą osłonę na kolektorze (wiedziałem o tym już wcześniej- była próba pospawania- niby było dobrze ale dzisiaj się okazało że pękło znowu na spawie) - czy może mieć to wpływ na wcześniej opisane objawy - porozkręcałem wszystkie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zimowe podgrzewanie silnika Pajero 2.8 TD

Witam wszystkich MM Ma pytanie na necie znalazłem coś co się nazywa przepływowy podgrzewacz cieczy chłodzącej silnika zasilany z sieci elektrycznej ( 230 V ). Czy warto coś takiego zamontować w Miśku 2.8 TD 95 Nie posiadam garażu i autko stacjonuje pod oknem więc wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem na problem mrozu. Z góry dziękuję za pomoc.

Waldku Calixa sprzedaje Eko-moto cena z kablami to ok 500-600 PLN natomiast dystrybutorów DEFA jest kilku ja dowiadywałem się w Boruta MOtors mają ostatnią sztukę za 439240 PLN (grzałka plus kable). Jeśli zaś chodzi o ogrzewacze paliwa to jest 30 cm (bardziej do ciężarówek) na allegro za 300 PLN. IMHO do naszych aut wystarczyło by coś mniejszego jest to w sumie rurka miedziana z dwoma

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Pompa Paliwowa

Witam Wszystkich Czy macie rozeznanie dotyczące pompy paliwowej do Miska pajero 95 TD- wymieniać na nową czy też regenerować.Jakie orientacyjnie mogą być koszty takiej operacji.Zapytacie czemu zmieniam Jak kiedyś opisywałem miałem problemy z paliwowym układem zasilania.Po wymianie przewodów paliwowych było do czasu wszystko OK.A od wczoraj zanim zapalę to kopci na biało potem czarna

Zawór EGR znajduje się na kolektorze ssącym na środku połączony jest rurką z kolektorem wydechowym. Przy odpowiednich obrotach zawór dopuszcza spaliny do kolektora ssącego (recykling spalin) Jak jest popsuty to jest czarny dym i autko słabsze.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Regeneracja turbospręzarki - pajero 2.8

Witam turbina ma już chyba dość . Spory luz na wirniku. Rury w oleju i to calkiem spore ilości świeżego. kolektor cały w oleju i nagarze Gdzie najlepiej oddać turbine do regeneracji. Może ktoś coś polecić Jest sens zakładania uzywanej

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zaślepienie EGR w Pajero II 2.8 a spalanie paliwa

Na forach zagranicznych wyczytalem ze zaslepienie EGR moze zmniejszyc spalanie paliwa. Ludzi ktorzy tak zrobili jest dosc duzo i jest na ten temat sporo tematow i w sumie zdziwilem sie ze nie znalazlem nic na ten temat na tym forum. Niestety moj angielski nie jest najlepszy wiec dlatego zalozylem ten temat. Taka zaslepke mozna nawet kupic httpwww.ebay.plitmEG...i-220909719001 I na tej aukcji pisza ze zmniejsza spalanie. Czy ktos z Was ma z tym doswiadczenie

Z plusow to oprocz mniejszego kopcenia to bym dodal mniej zabrudzony dolot. Mialem w pazdzierniku przeglad i na anilizie spalin wyszlo bardzo dobrze. W Irlandii jest jakis wskaznik Smoke (czyli zadymienie albo cos takiego) - dopuszczalny 3.0 u mnie bylo 113. Przy zaslepianiu polecam uzyc cienka nierdzewna szpachelke. Dociac i podlozyc zamiast uszczelki na pascie do dlumikow przy kolektorze ssacym.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] PAJERO 2.5 TD Problem z odkręceniem głowicy

Witam Panowie i Panie mam problem z głowicą a mianowicie czy uda mi się wykręcić głowice razem z kolektorami (dostęp okropny a i śruby mocno zkorodowane). I drugie pytanie mam uszczelkę pod głowicą raczej dobrą jeśli zmienie uszczelkę na nową to jest szansa że będzie trzymać bez równania głowicy. Mam problem z zaworami na 4tej sekcji. Słychać głośny stukot jak poluzowałem młoteczki

poczytaj jakie niespodzianki można odkryć po takim stukaniu httpforum4x4.plviewto...C5%82owic%C4%99 kolektory i tak będziesz musiał zdjąć do planowania głowicy a planować musisz inaczej szkoda roboty najlepiej znajdź kogoś kto już trochę grzebał przy głowicach. Potrzebny bedzie ci klucz dynamometryczny którym z odpowiednim momentem trzeba dokręcić sruby. No i nowe sruby. Moment i

Glowice sciagniesz razem z kolektorami natomiast jesli chodzi o planowanie glowicy to stwierdzisz to dopiero po jej zdjeciu musisz ja dobrze wyczyscic a nastepnie przemierzyc naprawde rownym przymiarem jak bardzo jest nierowna [ Dodano 10-03-2011 0949 ] A w jakim rejonie jestes w samym Bristolu czy gdzies obok

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] wariacje obrotów

Witam wszystkich Mitsumaniaków Czy ktos z forumowiczow mial podobny przpadek w 3.5 z automatem lub moglby pomoc w naprowadzeniu mnie na usterke ktorej objawy wygladaja nastepujaco 1) odpalamy zimny silnik - obroty 2000 i rosna 2) odplamy cieply silnik - obroty 3000 i stoją 3) podczas jady kiedy odpuszcze gaz i obroty spadna do 1200 automatycznie podbijane sa do 2000 i bez dotykania gazu auto jedzie

Nie radzę ruszać-TPS-a tak samo jak nie ruszaj tej śrubki z kontrą która ustala minimalne uchylenie przepustnicy...oba te elementy są bardzo ważne a ustawienie tego później jest trudne i monotonne choć nie twierdze ze niemożliwe. Teoria mówi jednak jak działa nie ruszać Tam nic się nie popsuje...jedyna możliwość ingerencji w obroty to śrubka którą ujrzysz w przepustnicy jak będziesz

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

moj nigdy nie palil malo a nawet przy elektoniczmej pompie jakby ciutke wiecej czyli kolo 14-145 srednio. Tlumaczylem sobie tym ze to wersja wzmocniona o 15KM i dlatego wiecej pali. Teraz po zamontowaniu aquamist wlasnej roboty poluzowaniu linki i podniesienia cisnienia turbo na zaworze MBC wyglada jakby zaczal mniej palic a jesli chodzi o przyspieszenie to nie zaobserwowalem zeby byl slabszy. W tej

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Montaż manualnego regulatora doładowania turbiny

Czy ktoś może mi powiedzieć opisać ewentualnie pokazać na fotosie lub schemacie w którym miejscu wpina się regulator

Generalnie kazdy wpina sie do tego cieniutkiego wezyka od turbo do Waste Gate. Trzeba go rozciac i tam podlaczyc. Ja musialem zdemontowac rure ta gruba ktora idzie od filtra do turbo bo inaczej tam rak sie nie da wlozyc. Jezeli masz wersje z 2 wyprowadzeniami to nakladasz na wezyk zgodnie ze strzalka i to wszystko. Jezeli masz wersje z trojniczkiem to trojniczek zakladasz na ten wezyk a do trojniczka

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 wyciek oleju 2.5 TD

witamzauwazylem wyciek oleju prawdopodobnie z pokrywy zaworow ale zalne jest tez pod kolektorami w zwiazku z tym moje pytanie czy mozliwy jest wyciek z pod kolektorownie wiem czy kupic komplet uszczelek czy tylko ta pod pokryweznalazlem tego typu uszczelki ale troche za tanio cos httpcgi.ebay.co.ukMit...item230398188e

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Syczącza Turbina

Objaw następujący od 2300-2500 obrotów i od trzeciego biegu turbina() wydaje głośne syczenie porównywalne ze spuszczaniem powietrza z dętki. Wystarczy tylko odrobinę mocniej kopnąć pedał gazu. Co ciekawe po dłuższej jeździe te efekt ulega osłabieniu ale może to być moje subiektywne odczucie. Ponadto wydaje się że charakterystyczny świst pracującej turbiny stał się jakby słabszy

moze otwiera ci sie zawor cisnieniowy na kolektorze ssacym Jest on od strony komory grodziowej - taki okragly. Naciskajac gaz do dechy turbina laduje max cisnienie i on sie otwiera zbyt wczesnie lub psuje sie zawor waste gate na turbinie i pompa w tym momencie pompuje zbyt duze cisnie i otwiera ten zawor na kolektorze. Ja tak mialem jak recznie podnioslem zbyt duzo cisnienie doladowania. Zauwazylem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Pytanie o turbo

Witam wszystkich Mam takie pytanie odnośnie turbo w moim pajero z 99 roku turbina jest chlodzona ciecza a czy mogę wymienić ja na taka httpallegro.plturbosp...3704804444.html ta chyba nie jest chlodzona bo na zdjęciach nie widze otworow na przewody do chłodzenia

Turbinka w 2800 mocowana jest trzema śrubami do kolektora wydechowego i dół łączy się z rurą wydechową ze złączem elastycznym dwoma śrubami na szpilki z turbiny przed odkręceniem odkręć przewód smarowania turbiny jedna śruba z podkładkami i od spodu przelew oleju na dwie dziesiątki warto odkręcić też mocowanie rury wydechu od kielicha skrzyni celem opuszczenia w dół turbiny by zeszła ze szpilek kolektora.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 3.5 V6 - jak się dostać do świec

Witam mam pytanie do szanownego grona forumowiczów muszę się dostać do świec i tu zaczyna się problem po odkręceniu plastikowej osłony moim oczom ukazał się kolektor pod którym znajdują się świece czy wie ktoś co muszę rozkręcić gdzie znajdują się śruby trzymające ten kolektor aby dostać się do świec. Mile widziane schematy Pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8TD] Aquamist - wtrysk wody

Czy ktos ma jakies doswiadczenie z wtryskiem wody badz pary Troche jest w sieci informacji o tym wiekszosc na stronach zagranicznych. httpwww.aquamist.co.uk httpwww.aquastealth.cominjectionkit.aspx httpwww.coolingmist.com httpbetter-mileage.comwater4.html Nie chodzi mi bynajmniej o wynalazki typu elektroliza wody i zasilania auta wodorem a o zastosowanie rozpylonej wody w postaci mgly badz pary. Czytalem

uklad zmontowalem jakis czas temu i testuje go. Zastosowalem pompe ktora daje okolo 8bar i mgielka jest wtryskiwana przez 2 dysze bezposrednio przed kolektorem (za intercoolerem). Darowalem sobie inne wynalazki - pompa jest najprostsza i zjada max 15W - srednio podczas pracy jakies 5W. Jesli chodzi o wzrost mocy to nie jest zauwazalny zbytnio. Jak podaja w informacjach to jest rzedu 5%. Napewno dobrze

Gdyby pompa byla elektroniczna to mozna by kombinowac przy mechanicznej nie bardzo. Teoretycznie ma dzialac tak Przed kolektorem wtryskiwane sa drobne kropelki wody (w postaci mgly) w kolektorze odbieraja temperature goracego powietrza. Dostaja sie do cylindra W momencie wybuchu mieszanki powietrze-paliwo woda odparowuje i zmienia sie w pare wodna jednoczesnie zwiekszajac objetosc.Co za tym idzie zwieksza

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] kłopot z układem chłodzenia....tak myślę.

Podpowiedzcie mi proszę czy na rozgrzanym silniku do zbiornika wyrównawczego układu chłodniczego powinno być wdmuchiwane powietrze

Nie sadze zeby przez zawor egr moglo sie to stac wiele osob zaslepia zawory jak rowniez byly produkowane wersje bez zaworu egr. W Pdfie masz nawet pokazana zaslepke w miejscu gdzie jest zawor egr. Teoretycznie zawor powinien nieco obnizac temperature spalin przez dopuszczanie spalin do kolektora ssacego ale przy duzym obciazeniu i pelnym bucie gdy sa najwieksze temperatury jest przeciez zamkniety i

No wlasnie tutaj mamy kobiete ktora na pewno auta nie zazyna ja tez kupilem od kobiety. Zawor i dolot do kolektora byly tak zawalone ze nie mialy prawa dzialac i nie stalo sie to wczoraj. Zgadzam sie ze sa wersje bez egr ale ilosc paliwa powietrza (sprezonego i niesprezonego) oraz spalin przez egr sa z gory ustalone. Chyba ze sie myle a moze japonce sie pomylili i zastosowali za maly intercooler czego

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] układ wydechowy.

Po dwóch miesiącach dłubania przy aucie zostało już nie wile do zrobienia. Przynajmniej wreszcie cieszy jazda nim poza mankamentem smrodu spalin z dmuchającego na boki wydechu i brzęczenia tłumika. Przyszła więc kolej na wymianę układu wydechowego. Mam możliwość wykonania całości ze stali nierdzewnej ale pozostaje pytanie czy tłumik środkowy można zastąpić katalizatorem metalizowanym zgodnym z euro2 Z góry dzięki za odpowiedzi.

Nie znam niestety składu mieszanki i chyba nie poznamP Moim subtelnym zdaniem oraz 2 panów mechaników znających się w tym temacie pracuje świetnie i dopala co ma dopalać. A sonda jest jedna i to nowa ku pewności żeby nie było że stara szwankuje. Tylko różnica jest taka że jak połowa spalin wydostaje się zaraz za kolektorem to musi dusić człowiekaD A najbardziej wnerwia mnie brzęczący

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Zawor MBC

Witam. Czy ktos mial do czynienia z tymi wynalazkami do regulacji cisnienia turbo czyli zaworem MBC httpwww.allegro.plite...rbo_tuning.html httpwww.allegro.plite...rbo_tuning.html httpwww.allegro.plite...rbo_tuning.html Czy warto cos takiego kupic i ewentualnie ktory Jakie cisnienie jest fabrycznie w 2.8TD Do jakiej wartosci mozna bezpiecznie podniesc cisnienie Pozdrawiam

to nie do końca takie proste... jeżeli po puszeniu gazu zdetonuje ci gaz w kolektorze może bardzo poważnie ucierpieć intercooler a w krytycznym przypadku także turbina więc instalacja musi perfekcyjnie odcinać gaz w momencie spadku obrotów. do tego weź pod uwagę że silnik i turbina będą musiały wytrzymać wyższą temperaturę pracy (podobno to załatwia uszczelkę) w wypadku silników

Do instalacji gazowych sa klapy przeciwwybuchowe trzeba by taka zamontowac miedzy intergoolerem i kolektorem ssacym. Nie wiem na ile sa skuteczne ale warto by bylo zalozyc. Jesli chodzi o temperature to tu wlasnie sie przyda wtrysk wody skutecznie mozna obnizyc temperature. Zazwyczaj ludze chcia w 60-80% jezdzic na LPG 20-40% ON a mi nie chodzi o oszczedzanie bo gaz w irlandii jest w cenie ON a o

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Dziwny dźwięk jak powietrze spuszczane ze sprężarkiopony

Proszę o pomoc Podczas jazdy na niższych biegach (1-2) gdy przycisnę do około 3000 obrotów nagle pojawia się dźwięk gdzieś spod pojazdu jakby uderzenie powietrza spuszczanego ze zbiornika sprężarki albo opony. Na niższych obrotach tego nie ma na postoju również nie. Innych objawów nie ma moc nie spada ani nic podobnego. Co to może być

Moze przycina ci sie WasteGate przy turbo u jak wcisniesz gwaltownie to turbo przeladowyje cisnienie i wtedy otwiera sie zawor bezpieczenstwa na kolektorze ssacym. Jak masz mozliwosc to podlacz manometr i obserwuj cisnienie w turbo. Jezeli masz zasyfione w okolicy zaworu bezpieczenstwa to pewnie to.

lub jakaś nieszczelność po drodze od turbiny do kolektora ssącego (poluzowane opaski)

No i moze terz na ktoryms z kolektorow puscila uszczelka

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero kolektor

  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR SSĄCY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR WYDECHOWY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR SSĄCY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR WYDECHOWY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR SSĄCY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR WYDECHOWY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO KOLEKTOR SSĄCY 2.5 TD 4D56 - Szamotuły (49.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi