części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero czujnik położenia

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero czujnik położenia

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero czujnik położenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 pajero 2.8 tdi zdycha Pomocy

witam mam problem z autem mitsubishi pajero 96r 2.8 tdi pali na -30 bez problemu (dzis -15 i zapalił bez niczego) ujedziesz pare metrów 5-2500m zdechnie i kur.... palisz go 5 min zapali ujedziesz kawełek i znowu zdycha i tak nawet 1-10x zanim do roboty dojade (im nizsza temp tym kródsze odległosci i czesciej zdycha tak mi sie wydaje nie puszcza dyma jak (w bezynie) co moze byc byłęm w kilku

Mój robił tak samo. Wymieniłem cały układ paliwowy i nie pomogło postanowiłem pojechać na diagnostyke komputerem i jak ręką odjoł. Dodatkowo silnik jest silniejszy. Mam automatyczną skrzynie jak dołoże do pieca to jak na trujke wrzuca to dęba staje. Przyczyna błąd czujnika położenia przepustnicy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Gdzie można nabyć czujnik temperatury silnika

Witam. Wie może ktoś gdzie można zakupić czujnik temperatury silnika

Przepraszam was Panowie ale naprawdę nie mogę wyszukać tego czujnika po wpisaniu w wyszukiwarkę sam wyraz czujnik pokazuje mi się sam czujnik położenia wału... Proszę o link odsyłający mnie prosto do czujnika który mnie interesuje

Zobacz Czujniki położenia wału do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 6G746G72TT

Witam-wszystkich Jestem tu od nie dawna albo od trochę dawna ale nie uczestniczyłem czynnie Moje pytanie czy zadanie tematu dotyczy się dokładnie szczegółów motor 6G72TT Mam taki motor i wkładam go do pajero zamiast 6G74 potrzebuję trochę danych żeby wszystko zgrać w jedną całość.Moje pytania to Czy ECU czytany z aparatu zapłonowego jest inny od tego co czyta z czujników położenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] brak mocy

Witam Mój pendraczek nie był używany przez kilka miesięcy i po ponownym odpaleniu go dziwny objaw do 3000rpm jest nawet spoko ale potem już brak mocy gaz do deski a tu takie przerywanie jak by chciał ale coś go odcina. Wymieniłem już filtr paliwa świece i sprawdziłem kable do baku wlałem środek do przeczyszczenia wtrysków. Co jeszcze mogę zrobić

Trzeba też na początek wyeliminować (lub zmniejszyć prawdopodobieństwo) przyczyn mających wpływ na pracę silnika w każdym zakresie obrotów. Wydaje mi się że większość uszkodzeń mechanicznych przewodów elektrycznych miałaby wpływ na poprawną pracę silnika w całym zakresie obrotów. Oczywiście możliwe są specyficzne uszkodzenia np. przepływomierza czujnika przepustnicy czujnika

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z odpalaniem 3.0 V6 Automat

Mam mianowicie problem taki że czasami nie moge odpalic bo przekręcając kluczyk rozrusznik sie nie odzywa . Mam taki mały trop bo mianowicie przestał działac na liczniku wskaźnik ten od biegów bo to automat . Czy może byc że czasami auto myśli że dzwignia od skrzyni biegów jest pozostawiona na D lub R a w żeczywistości jest na P i przez to odłancza rozrusznik

trzeba było nie wymieniać od razu tylko sprawdzić rezystancję i porównać z czujnikiem kolegi przy rozgrzanym silniku. Masz jeszcze czujnki położenia wału do sprawdzenia. On też ma duży wpływ na odpalanie. Może być usyfiony. Nie wymieniaj na pałę.

A gdzie jest czujnik położenia wału bo w katalogu nawet nie ma takiego czujnika .

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

Nie - do tego służy "kick down" przycisk wykrywający wciśnięcie gazu do oporu - następuje wtedy redukcja na najniższy możliwy dla danej szybkości bieg. W niektórych autach jest dodatkowo opcja "sport" dzięki której skrzynia nie utrzymuje obrotów w okolicy najwyższego momentu obrotowego tylko w okolicy najwyższej mocy. Przełożenie skrzyni jest liczone (tak ogólnie)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Skrzynia automatyczna błąd 11

Powitać wszystkich.Walczę z tym problemem już od dłuższego czasuustawiałem TPS we wszystkie możliwe konfiguracje i nic.Linkę od skrzyni także regulowałem.Kasuję ten błąd przez odpięcie złącza od sterownika skrzyni kilka razy odpalę samochód i bład znowu się pojawia.Zmieniałem TPS i to także nic nie pomaga.Błąd 11 AT jest wyświetlany dopiero przy diagnostyce skrzyni.Skrzynia

Ustawiam TPS i dlatego kasuję błąd.CHEK silnika się nie świeci i tam nie ma błędu TPS jest tylko w AT.Linkę kicdawna także regulowałemmam drugi TPS w zapasie jego także instalowałem i to samo.Ile powinno być na wyjściu 2 pina --ja ustawiam przez szczelinomierz 0.75mV---otwarcie pełne przepustnicy mam 4.89mV Jakby TPS był walnnięty to Chek silnika też by się świecił. Kod 11--czujnik położenia przepustnicy--usterka czunikaotwarty lub zwarcie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kontrolka hamulców p

Witam ostatnio po uruchomieniu silnika zapala mi się czerwona kontrolka hamulców (p) gaśnie po nacisnieciu pedału hamulca. Płyn hamulcowy jest Klocki są raczej ok hamowanie ok. CO może być przyczyną zapalania się tej kontrolki pozdrawiam

ciekawostka - nie miałem pojęcia nigdy do tej pory nie miałem diesla... na serwie masz czujnik położenia membrany więc jeśli podciśnienie jest zbyt niskie membrana niewłaściwie ułożona >>kontrolka się zapala.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] silnik zapla i gasnie po chwili

Witam Panowie dzis rano mialem problem z moim pajero odpalil normalnie praktycznie na dotyk ujechalem z 50m i koniec zaczal sie dusic tak jakby brakowalo mu paliwa. zgasl akurat na srodku skrzyzowania zorbilem maly korek... mialem kiedys podobny problem jak zostawilem auto zaparkowane na gorce tez nie chcial zapalic ale zwalilem problem na to ze bylo za malo paliwa - dolalem pokrecilem go troche

W opisywanym przypadku pomoże diagnostyka komputera. Prawdopodobnie jest to błąd czujnika położenia przepostnicy. A jeżeli żaworek zrotny to tylko na powrocie. Gdyż na dolocie spowoduje dodatkowe opory przepływu paliwa.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 błąd ze sterownika skrzyni automat

Witam mamy taki przypadek w pajero 28TD 95 mianowicie wyskakuje błąd 11 Potencjometr przepustnicy - niesprawność i nie możemy tego zwalczyć objawy to brak czwartego biegu nie przerzuca w czasie jazdy tak jak by był włączony Ower Driwe prosze o pomoc [ Dodano

Proszę wrzucić na szukajkę było o tym pisane. czujnik położenia przepustnicy szwankuje albo urządzenia z nim współdziałające i podaje on złe parametry do kompa skrzyni dlatego skrzynia wariuje. Aha pytanko ten co podłączał kompa do autka zapewne sprawdził kompa skrzyni

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 3.0 v6 nie mam napędu 4x4

Witam Postanowiłem sie pobawic troche na śniegu z napędem na 4 koła i sie sam wybił od tego czasu nie moge go juz zapiąć. 2h chodzi idealnie ale jak tylko wsadze 4h to tylko są dzwieki jakby jakaś zębatka tarła o inną i nic sie nie dzieje auto stoi. Dalej jak wsadze szybkie 4hhc (czy jakoś tak) to sie zapina ale tylko tył. 2 dni działania i udało nam sie wytargać ten reduktor ale nic

Nie trzeba od razu czołgać się pod autem Co z czujnikami można najpierw sprawdzić na samym wtyku do tego modułu pin 1 żółto-niebieski - czujnik przełożenia HL pin 2 niebiesko-pomarańczowy - czujnik zmiany położenia 4WD (ten może nie łączyć) 3 niebiesko-żółty - czujnik 2WD4WD 5 niebiesko-biały - czujnik blokady centralnej 6 żółto-zielony - czujnik freewheel (na przednim

MITSUBISHI VII Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Witam wszystkich Mam prośbę do użytkowników galantów EA aby napisali kilka zdań o użytkowanym przez siebie aucie. Coś na wzór autocentrum. Na wstępie krótka informacja. Np. Rocznik 1995 Model E57A - 2.0TD sedan Skrzynia MT Przebieg 250kkm Użytkuję od 3 lat. LPG TakNie W tym miejscu krótka historia jak staliście się posiadaczem auta. Co podoba się w nim najbardziej co się

mitsubishi Galant E88A 2.5 V6 24V 4WD Rocznik 1994 Model E88A - 2.5 V6 24V DOHC sedan Skrzynia MT Przebieg 201.400km Użytkuję od 6 lat. LPG Nie Było tego trochę... Syrena Fiat 126p Fiat 127 Fiat 125p Mercedes 407D - rok produkcji 1972 Mercedes W123 240D - rok produkcji 1978 Mercedes 208 - po karetce - rok produkcji ok. 1980 mitsubishi pajero SWB 2.3 TD - rok produkcji 1986 mitsubishi

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Kontrolka - ABS

Panowie kolejna prośba co to za kontrolka mam manual tylko po niemiecku i francusku. Mozna sie domyslic ze chodzi o ABS ale czy mozna cos wiecej wywnioskowac. A moze jest gdzies zawieszony ten duzy manual do pajero Dzieki Pozdrawiam Maloschttps2.zapodaj.net1108264.jpg.html

Moje doswiadczenie z mierzeniem rezystancji z czujnikiem zamontowanym przy kole to to ze ona się zmienia w zależnosci od położenia koła zębatego na piaście taka zasada pracy tego czegoś . Jesli przy kręceniu kołem nie ma żadnych wskazań to czujnik do dupy. Czesto są przełamane przewody szczególnie na przodzie. Mówię z doswiadczenia z innymi autami w pajero nie przerabialem ale zasady te same.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Szarpie w czasie jazdy w zakresie 1400-2000 obr

Jak w temacie - autko podczas wolniutkiej jazdy zachowuje sie tak jakbym puszczal pedal gazu gwaltownie (a trzymam go caly czas rowno) - dzieje sie tak przy obrotach ok 1400-2000 - nie wazne jaki bieg - no moze procz IV i V ale na tych biegach sie nie jezdzi z takimi obrotami. Mial ktos cos takiego

Z opisu wynika że ta pozycja położenia przepustnicy odpowiadająca tym obrotom jest pozycją graniczną w której przełączany jest czujnik TPS stad prawdopodobnie szarpanie. Na początek trzeba zdjąć wtyczkę z TPS-su i sprawdzić jakimś miernikiem dwa ostatnie piny czy i przy jakim uchyleniu przepustnicy następuje przełączenie z jałowych obrotów na sterowanie lambdą-obroty "robocze".

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] pomarańczowa kontrolka oleju

witam wszystkich właścicieli pajero i nie tylko. od tygodnia i ja stałem się posiadaczem kultowego auta dopiero je poznaję i stąd też pytania. chodzi mi o pomarańczową kontrolkę oleju która zapala mi się po przejechaniu około 1 km i później gaśnie po około 20 sekundach podobno jest to kontrolka od poziomu oleju jeśli tak to czy jest też druga kontrolka od ciśnienia oleju -czerwona

Spokojnie nie naciąłeś się na żadną minę...gdyby nie było ciśnienia to już byś zbierał którąś korbę pod samochodem. Kiedyś też tak mi się robiło więc Ci podpowiadam co zrobić. Gęsty olej potrafi zapchać czujnik w takim stopniu ze membrana na którą działa ciśnienie nie jest w stanie powrócić do wyjściowego położenia i styki czujnika się w ten sposób nie zwierają a dalej kontrolka nie świeci po zgaszeniu silnika. Powodzenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 ustawieniekorekta zaplonu w 2.5

Witam wszystkich uzytkownikow pajero.Mam problemwymieniony byl slawny simering na walku pompy wtryskowej.Misiek chodzi o wiele lepiejma mocprzyspieszaspadlo spalanie ale ciexko go odpalic.Teraz jak zimny czy cieply trzeba go dluzej pokrecic ok.5 sekund.Przed wyjeciem pompy jak sie roxgrzal lub odpowietrzyl palil na dotyk.Pompa sterowana elektroniczniesamochod pajero2 classic z2002r. 115km zwykly klekot.Dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.

nie pomoże nic pompę przesuwasz po poluzowaniu śrub względem bloku ściągasz górną obudowę rozrządu luzujesz śruby i jak masz czujnik zegarowy to ustawiasz na niego a jak nie experymentujesz przesuwasz pompę lewa prawa za każdym razem odpalając po zmianie położenia aż trafisz

MITSUBISHI CARISMA I DA 18 GDI Wahające się obroty na postoju...

Witam pisalem o tym posta w dziale pajero pinin ale tam ruch słaby... Silnik ten sam w carismach 1.8 GDI wiec chcialem zapytac tutaj moze ktos mial podobnie Sprawa jest taka niezaleznie czy zimny czy gorący silnik na postoju mialem myszkujące obroty (od jakis 500 do 900). Podczas jazdy silnik chodził bardzo dobrze nie mial wahan obrotów. Auto generalnie nie gasło chociaż ze 2 razy

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero czujnik położenia

  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi