części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero czujnik położenia

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero czujnik położenia

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero czujnik położenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Gdzie można nabyć czujnik temperatury silnika

Witam. Wie może ktoś gdzie można zakupić czujnik temperatury silnika do pajero II GLX 25 TD 1993r. a może ktoś ma do sprzedania Proszę o jakieś linki bo nie mogę wyszukać w google.pl

Przepraszam was Panowie ale naprawdę nie mogę wyszukać tego czujnika po wpisaniu w wyszukiwarkę sam wyraz czujnik pokazuje mi się sam czujnik położenia wału... Proszę o link odsyłający mnie prosto do czujnika który mnie interesuje

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] czujnik pozycjoner biegów automat

Witam czy jest na forum ktoś kto ściągał ten pozycjoner na automatycznej skrzyni biegów prawa strona skrzyni nie działa mi wsteczny ani wyświetlacz biegów i podejrzewam usterkę odkręciłem 2 śruby mocujące oraz blachę ośki na której jest zamontowany ale nie chce zejść i nie wiem czy jest jeszcze jakieś zabezpieczenie druga sprawa to czy jest tam co naprawiać czy wymiana pozostała Pozdrawiam

dostałem się do kostki po radiem połączyłem odpowiednie przewody i wsteczny zaświecił na schemacie czujnik położenia jest odpowiedzialny za działanie oświetlenia wstecznego podejrzewam że trafiło go lub wiązkę ponieważ dołożone jest 3 światło halogenowe bez przekaźnika dalej nie wiem jednak jak go odkręcić a może ktoś wie do czego są 2 pozostałe kostki pod radiem jedna na pewno od sygnalizacji napędu bo po odłączeniu nie świecą Pozdro

Zobacz Czujniki położenia wału do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Informacje nt Pajero II

Witam Że świeżaczek jestem proszę o wsparcie. czy dostępna jest jakaś stronka która wyjasni i pozwoli zapoznac się z wiekszościa modeli pajero jestem niezdecydowana co do modelu czy zwykły czy w wersji sport no i silnik czy 25 czy 3.0 V6 czy manual czy automat itp. Im więcej informacji tu i ówdzie tym bardziej jestem głupia. Pozdrawiam Joanna

Na reduktorze są 4 czujniki nie 8 i nie ma żadnego trybu awaryjnego. O czym ty człowieku piszesz Co to za totalne bzdury Jaki tryb awaryjny Pokaż to gdzieś w instrukcji. Rozbierałeś kiedyś reduktor SS Jak się nie będzie zgadzał sygnał położenia wajchy to nie dopniesz przodu bo sterownik nie otworzy zaworów.

Nie 4 nie 8 - a 5 (pięć). Tyle mam czujników położenia wodzika mam w PIII. I o tej wersji SS mówię. Są jeszcze 3 czujniki obrotów w obudowie - w sumie 8 na reduktorze. Cytat

Kolego Czortunio nie piszemy o pajero III tylko o II jeśli nie zauważyłeś. Ja nie piszę o PIII bo go nie mam i nie wiem ale o PII L200Sport które mam i wiem. Są 4 czujniki na reduktorze i awaria czujnika położenia wajchy napędów powoduje że sterownik nie odłączy podciśnienia i nie zapnie przodu gdyż nie wie że przestawiłeś wajchę z pozycji 2H. Wał przedni wtedy pracuje ale półoś

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 3.0 v6 nie mam napędu 4x4

Witam Postanowiłem sie pobawic troche na śniegu z napędem na 4 koła i sie sam wybił od tego czasu nie moge go juz zapiąć. 2h chodzi idealnie ale jak tylko wsadze 4h to tylko są dzwieki jakby jakaś zębatka tarła o inną i nic sie nie dzieje auto stoi. Dalej jak wsadze szybkie 4hhc (czy jakoś tak) to sie zapina ale tylko tył. 2 dni działania i udało nam sie wytargać ten reduktor ale nic

Nie trzeba od razu czołgać się pod autem Co z czujnikami można najpierw sprawdzić na samym wtyku do tego modułu pin 1 żółto-niebieski - czujnik przełożenia HL pin 2 niebiesko-pomarańczowy - czujnik zmiany położenia 4WD (ten może nie łączyć) 3 niebiesko-żółty - czujnik 2WD4WD 5 niebiesko-biały - czujnik blokady centralnej 6 żółto-zielony - czujnik freewheel (na przednim moście)

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Kontrolka - ABS

Panowie kolejna prośba co to za kontrolka mam manual tylko po niemiecku i francusku. Mozna sie domyslic ze chodzi o ABS ale czy mozna cos wiecej wywnioskowac. A moze jest gdzies zawieszony ten duzy manual do pajero Dzieki Pozdrawiam Malosc https2.zapodaj.net1108264.jpg.html

Moje doswiadczenie z mierzeniem rezystancji z czujnikiem zamontowanym przy kole to to ze ona się zmienia w zależnosci od położenia koła zębatego na piaście taka zasada pracy tego czegoś . Jesli przy kręceniu kołem nie ma żadnych wskazań to czujnik do dupy. Czesto są przełamane przewody szczególnie na przodzie. Mówię z doswiadczenia z innymi autami w pajero nie przerabialem ale zasady te same.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 6G746G72TT

Witam-wszystkich Jestem tu od nie dawna albo od trochę dawna ale nie uczestniczyłem czynnie Moje pytanie czy zadanie tematu dotyczy się dokładnie szczegółów motor 6G72TT Mam taki motor i wkładam go do pajero zamiast 6G74 potrzebuję trochę danych żeby wszystko zgrać w jedną całość.Moje pytania to Czy ECU czytany z aparatu zapłonowego jest inny od tego co czyta z czujników położenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Kod 14 w Pajero 3.5

Witam wszystkich przedstawiam się i od razu pytam - może ktoś miał podobny przypadek. Jestem szczęśliwym posiadaczem pajero z 1999 roku z silnikiem 35 SOHC. Auto nabyłem parę miesięcy temu. Niby wszystko w nim ok ale szarpało i rwało silnikim głównie na gazie. Ostatnio wymieniłem świece kable i na gazie rewelacja kopa ma solidnego i pracuje równiutko natomiast na benzynie go muli a

dziekuję za informacje niestety jednak grzebanie przy czujniku niewiele jak na razie pomaga. Właściwie to na zimnym wszystko jest ok auto zapala wchodzi na obroty na benzynie itd. Problem zaczyna się jak silnik trochę się nagrzeje (ssanie się wyłącza i od razu jest gorzej) a całkowicie źle jest z odpalaniem na ciepłym silniku na benzynie. Z reguły po odpaleniu zamula silnik i wszystko

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 pajero 2.8 tdi zdycha Pomocy

witam mam problem z autem mitsubishi pajero 96r 2.8 tdi pali na -30 bez problemu (dzis -15 i zapalił bez niczego) ujedziesz pare metrów 5-2500m zdechnie i kur.... palisz go 5 min zapali ujedziesz kawełek i znowu zdycha i tak nawet 1-10x zanim do roboty dojade (im nizsza temp tym kródsze odległosci i czesciej zdycha tak mi sie wydaje nie puszcza dyma jak (w bezynie) co moze byc byłęm w kilku

Mój robił tak samo. Wymieniłem cały układ paliwowy i nie pomogło postanowiłem pojechać na diagnostyke komputerem i jak ręką odjoł. Dodatkowo silnik jest silniejszy. Mam automatyczną skrzynie jak dołoże do pieca to jak na trujke wrzuca to dęba staje. Przyczyna błąd czujnika położenia przepustnicy.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Szarpie w czasie jazdy w zakresie 1400-2000 obr

Jak w temacie - autko podczas wolniutkiej jazdy zachowuje sie tak jakbym puszczal pedal gazu gwaltownie (a trzymam go caly czas rowno) - dzieje sie tak przy obrotach ok 1400-2000 - nie wazne jaki bieg - no moze procz IV i V ale na tych biegach sie nie jezdzi z takimi obrotami. Mial ktos cos takiego

Z opisu wynika że ta pozycja położenia przepustnicy odpowiadająca tym obrotom jest pozycją graniczną w której przełączany jest czujnik TPS stad prawdopodobnie szarpanie. Na początek trzeba zdjąć wtyczkę z TPS-su i sprawdzić jakimś miernikiem dwa ostatnie piny czy i przy jakim uchyleniu przepustnicy następuje przełączenie z jałowych obrotów na sterowanie lambdą-obroty robocze. Wolne

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Automat obroty przy 80kmh

Witam wszystkich mam uprzejma prosbe od niedawna jestem wlascicielem ww autka i chcialbym zweryfikowac poprawnosc dzialania skrzyni. Poprzedni wlasciciel cos grzebal i teraz jak jade 80kmh na nadbiegu to mam obroty w granicy 2700-2800.Ciekawy jestem jak to wyglada u Was. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

Nie - do tego służy kick down przycisk wykrywający wciśnięcie gazu do oporu - następuje wtedy redukcja na najniższy możliwy dla danej szybkości bieg. W niektórych autach jest dodatkowo opcja sport dzięki której skrzynia nie utrzymuje obrotów w okolicy najwyższego momentu obrotowego tylko w okolicy najwyższej mocy. Przełożenie skrzyni jest liczone (tak ogólnie) głównie dzięki czujnikowi

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Schematy Reduktora SS - odpowiedzi na wiele pytań

Szukałem informacji co gdzie jak i dlaczego lecz cięzko aby ktoś kto posiada odpowiednią wiedzę udzielał sie na forum. Wielokrotnie czytałem o mrygających kontrolkach napędu itp itd więc znalazłem coś ciekawego i może dać wiele odpowiedzi na zadawane pytania. Schemat podglądowy układu napedu SS Kontrolki - Poprawne zachowanie na desce oraz czujniki na skrzyni SS pozycje ON OFF Lokalizacja

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] brak mocy

Witam Mój pendraczek nie był używany przez kilka miesięcy i po ponownym odpaleniu go dziwny objaw do 3000rpm jest nawet spoko ale potem już brak mocy gaz do deski a tu takie przerywanie jak by chciał ale coś go odcina. Wymieniłem już filtr paliwa świece i sprawdziłem kable do baku wlałem środek do przeczyszczenia wtrysków. Co jeszcze mogę zrobić

Trzeba też na początek wyeliminować (lub zmniejszyć prawdopodobieństwo) przyczyn mających wpływ na pracę silnika w każdym zakresie obrotów. Wydaje mi się że większość uszkodzeń mechanicznych przewodów elektrycznych miałaby wpływ na poprawną pracę silnika w całym zakresie obrotów. Oczywiście możliwe są specyficzne uszkodzenia np. przepływomierza czujnika przepustnicy czujnika

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] pomarańczowa kontrolka oleju

witam wszystkich właścicieli pajero i nie tylko. od tygodnia i ja stałem się posiadaczem kultowego auta dopiero je poznaję i stąd też pytania. chodzi mi o pomarańczową kontrolkę oleju która zapala mi się po przejechaniu około 1 km i później gaśnie po około 20 sekundach podobno jest to kontrolka od poziomu oleju jeśli tak to czy jest też druga kontrolka od ciśnienia oleju -czerwona

Spokojnie nie naciąłeś się na żadną minę...gdyby nie było ciśnienia to już byś zbierał którąś korbę pod samochodem. Kiedyś też tak mi się robiło więc Ci podpowiadam co zrobić. Gęsty olej potrafi zapchać czujnik w takim stopniu ze membrana na którą działa ciśnienie nie jest w stanie powrócić do wyjściowego położenia i styki czujnika się w ten sposób nie zwierają a dalej kontrolka nie świeci po zgaszeniu silnika. Powodzenia

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Problem z odpalaniem 3.0 V6 Automat

Mam mianowicie problem taki że czasami nie moge odpalic bo przekręcając kluczyk rozrusznik sie nie odzywa . Mam taki mały trop bo mianowicie przestał działac na liczniku wskaźnik ten od biegów bo to automat . Czy może byc że czasami auto myśli że dzwignia od skrzyni biegów jest pozostawiona na D lub R a w żeczywistości jest na P i przez to odłancza rozrusznik

trzeba było nie wymieniać od razu tylko sprawdzić rezystancję i porównać z czujnikiem kolegi przy rozgrzanym silniku. Masz jeszcze czujnki położenia wału do sprawdzenia. On też ma duży wpływ na odpalanie. Może być usyfiony. Nie wymieniaj na pałę.

A gdzie jest czujnik położenia wału bo w katalogu nawet nie ma takiego czujnika .

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] silnik zapla i gasnie po chwili

Witam Panowie dzis rano mialem problem z moim pajero odpalil normalnie praktycznie na dotyk ujechalem z 50m i koniec zaczal sie dusic tak jakby brakowalo mu paliwa. zgasl akurat na srodku skrzyzowania zorbilem maly korek... mialem kiedys podobny problem jak zostawilem auto zaparkowane na gorce tez nie chcial zapalic ale zwalilem problem na to ze bylo za malo paliwa - dolalem pokrecilem go troche

W opisywanym przypadku pomoże diagnostyka komputera. Prawdopodobnie jest to błąd czujnika położenia przepostnicy. A jeżeli żaworek zrotny to tylko na powrocie. Gdyż na dolocie spowoduje dodatkowe opory przepływu paliwa.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 błąd ze sterownika skrzyni automat

Witam mamy taki przypadek w pajero 28TD 95 mianowicie wyskakuje błąd 11 Potencjometr przepustnicy - niesprawność i nie możemy tego zwalczyć objawy to brak czwartego biegu nie przerzuca w czasie jazdy tak jak by był włączony Ower Driwe prosze o pomoc [ Dodano 18-01-2010 1444 ] kames [ Dodano 18-01-2010 1445 ] kames

Proszę wrzucić na szukajkę było o tym pisane. czujnik położenia przepustnicy szwankuje albo urządzenia z nim współdziałające i podaje on złe parametry do kompa skrzyni dlatego skrzynia wariuje. Aha pytanko ten co podłączał kompa do autka zapewne sprawdził kompa skrzyni

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 ustawieniekorekta zaplonu w 2.5

Witam wszystkich uzytkownikow pajero.Mam problemwymieniony byl slawny simering na walku pompy wtryskowej.Misiek chodzi o wiele lepiejma mocprzyspieszaspadlo spalanie ale ciexko go odpalic.Teraz jak zimny czy cieply trzeba go dluzej pokrecic ok.5 sekund.Przed wyjeciem pompy jak sie roxgrzal lub odpowietrzyl palil na dotyk.Pompa sterowana elektroniczniesamochod pajero2 classic z2002r. 115km zwykly klekot.Dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.

nie pomoże nic pompę przesuwasz po poluzowaniu śrub względem bloku ściągasz górną obudowę rozrządu luzujesz śruby i jak masz czujnik zegarowy to ustawiasz na niego a jak nie experymentujesz przesuwasz pompę lewa prawa za każdym razem odpalając po zmianie położenia aż trafisz

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] Problem ze skrzynia automatyczna

Witam serdecznie jako ze jest to moj pierwszy post na forum nie chce aby byl ostatni . Posiadam vagonik o pojemnosci 3.5 w automacie problem mianowicie taki Kupilem samochod z uszkodzona skrzynia nie bylo biegu wstecznego i 4 do przodu zrobilem tak wymiana oleju w skrzyni co nic nie dalo a wiec nie myslac kupilem druga kompletna skrzynie z reduktorem i konwenterem w miejsce uszkodzonej i jest jeszcze

to z filmiku wynika kod bledu 41 jezlei dobrze licze a co do identyfikacji skrzyni i jej bledow to wyzsza bajka [ Dodano 23-07-2012 2218 ] Witam serdecznie kolegow napisze co udalo mi sie zdzialac otoz zniwelowalem blad w wiazce silnika byl zimny lut w skrzyni tez czujnik polozenia przepustnicy aktualnie silnik nie posiada zadnych bledow bo kontrolka miryga z odstepem szybkim a w skrzynia podobnie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 kontrolka hamulców p

Witam ostatnio po uruchomieniu silnika zapala mi się czerwona kontrolka hamulców (p) gaśnie po nacisnieciu pedału hamulca. Płyn hamulcowy jest Klocki są raczej ok hamowanie ok. CO może być przyczyną zapalania się tej kontrolki pozdrawiam

ciekawostka - nie miałem pojęcia nigdy do tej pory nie miałem diesla... na serwie masz czujnik położenia membrany więc jeśli podciśnienie jest zbyt niskie membrana niewłaściwie ułożona kontrolka się zapala.

MITSUBISHI GALANT VII Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Witam wszystkich Mam prośbę do użytkowników galantów EA aby napisali kilka zdań o użytkowanym przez siebie aucie. Coś na wzór autocentrum. Na wstępie krótka informacja. Np. Rocznik 1995 Model E57A - 2.0TD sedan Skrzynia MT Przebieg 250kkm Użytkuję od 3 lat. LPG TakNie W tym miejscu krótka historia jak staliście się posiadaczem auta. Co podoba się w nim najbardziej co się nie podoba.

mitsubishi Galant E88A 2.5 V6 24V 4WD Rocznik 1994 Model E88A - 2.5 V6 24V DOHC sedan Skrzynia MT Przebieg 201.400km Użytkuję od 6 lat. LPG Nie Było tego trochę... Syrena Fiat 126p Fiat 127 Fiat 125p Mercedes 407D - rok produkcji 1972 Mercedes W123 240D - rok produkcji 1978 Mercedes 208 - po karetce - rok produkcji ok. 1980 mitsubishi pajero SWB 2.3 TD - rok produkcji 1986 mitsubishi pajero 3.0

MITSUBISHI CARISMA I DA 18 GDI Wahające się obroty na postoju...

Witam pisalem o tym posta w dziale pajero pinin ale tam ruch słaby... Silnik ten sam w carismach 1.8 GDI wiec chcialem zapytac tutaj moze ktos mial podobnie Sprawa jest taka niezaleznie czy zimny czy gorący silnik na postoju mialem myszkujące obroty (od jakis 500 do 900). Podczas jazdy silnik chodził bardzo dobrze nie mial wahan obrotów. Auto generalnie nie gasło chociaż ze 2 razy sie zdarzyło.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero czujnik położenia

  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
  • CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 10R - Bielsko Biała (250.00PLN)
  • MITSUBISHI Pajero 07 czujnik położenia reflektorów - Pszczyna (1000.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi