części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero cewki

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero cewki

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero cewki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Silniki Pajero II

Mam trzy pytania. 1. Które z silników benzynowych jakie występowały w pajero II miały aparat zapłonowy a które miały już komputer i cewki zapłonowe na świecach (czy w ogóle takie były) 2. Czy istnieje program z katalogiem części instrukcjami napraw dedykowany dla mitsubishi tak jak np. Renault ma swój Dialogys. Nie mam namyśli tutaj uniwersalnych typu autodata etc. 3. Który z ww silników benzynowych polecacie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero II Przerywa

Witam. Jako ze moj pierwszy post to czesc wszystkim Mam problem z pajero II 3.0 V6 24V i nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na forum. pajero przerywa . Dodajesz gazu i jest tak jak by gubil iskre lub nie dostawal paliwa. Szarpie i pyrka ( strzela z wydechu) na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow. Jak ruszam delikatnie to czasem nie ma tego efektu ale jak tylko depne ciezej to odrazu przerywa.

Zobacz Cewki zapłonowe do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] cewka zapłonowa

Witam potrzebuje dostać cewki zapłonowe do pajero 3.5 V6 rok 94. Aktualnie robie przegląd i co się okazało że od cewki zapłonowej odpadła fajka wchodząca na świece. Olej mi się przeciskał i rozpuścił gumowe łączenie fajki z cewką. Chyba że można dostać same fajki z nowymi gumami które nakłada się na cewki to z miłą chęcią bym coś takiego nabył. Pozdrawiam

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.5 V6] szarpanie silnika

Witam Mam problem z moim pajero 35 v24 automat z roku 1995 silnik 6g74. Pracuje na benzynie i gazie. Przez prawie dwa lata pracował super. Aż tu nagle silnik zaczął przerywać. Jakby gubił zapłon szarpał. Najprościej opisać to tak pedał wciśnięty &188 samochód przyspiesza aż zaczyna szarpać wrażenie jakby zabrakło paliwa. Odpuszczam pedał &8211 uspokaja się dalej jedzie spokojnie.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Immo jak się go pozbyć

Witam Dzisiaj miałem dziwny problem z moim miśkiem. Rano żona złamała kluczyk w stacyjce. Udało mi się wydłubać końcówkę i z połamanym pojechałem dorobić nowy kluczyk. Dorobiłem nowy kluczyk przełożyłem kostkę od immo i okazało się że nowy kluczyk otwiera wszystkie zamki oprócz stacyjki. Rozebrałem stacyjkę odkręciłem kostkę z przewodami i przełacznikiem pod stacyjką

autach w jakich grzebałem immo komunikuje się z kluczykiem co kilka minut i taki numer by nie przeszedł. Jak ktoś z was rozbierał stacyjkę z immo to może będzie wiedział do czego są 2 czarne przewody podpięte do kostki przykręconej do stacyjki zaraz pod cewką immo. Dwa przewody idą do cewki dwa do żaróweczki i są jeszcze dwa i nie wiem od czego. Stacyjka bez immo ich nie ma. pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [Poradnik] Montaż halogenów przeciwmgielnych w pół godziny.

Witajcie Może to sprawa banalna ale w moim PII nie działała instalacja świateł przeciwmgielnych. Próby analizy kabelków i połączeń pod kątem miejsca usterki skończyły się po 5 minutach z uwagi na trudny dostęp do kostek i brzydką pogodę na naprawę. Postanowiłem założyć całkowicie nową instalację. Czas wykonania to 30 minut. Po przekręceniu do istniejących uchwytów nowych

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Pajero 3.5 nie pali na ...

Witam Mam mały problem w 6G74 3.5 przyjechałem zgasiłem i już nie działa na dwa cylindry czy może ktoś miał taki problem lub podobny Poratujcie coś Dziękie

Witaj Podmieniałem cewki kable świece moduł i nic nie mam iskry na 5 i 6 cyl.czyli na ostatnich tłokach nie wychodzi prąd na ostatnią cewke i dół

Witam Mam podobny problem jak w tym wątku tylko w silniku 30 V6 24V 6G72 nie ma iskry z jednej cewki czasami świeci check engine. Na początku miałem objawy że czasami przerywał przez kilkanaście sekund. Teraz padło coś całkowicie nie chodzi na 2 cylindry. Cewkę zamieniałem na inną i dalej tak samo gdzie szukać przyczyny. Czy to może być usterka sterownika komputera

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8TD] Problem z napędem

Dzisiaj wracałem z pracy jak zwykle czyli spokojnie bo oszczędzam (w mieście nawet 12 spali). W pewnym momencie zwalniając przed podjechaniem na krawężnik usłyszałem coś podobnego do wiertarki obniżającej swoje obroty. Początkowo myślałem że to przejeżdżające auto - rupieć. Jednak chwilę później zorientowałem że mruga mi kontrolka przedniego napędu mimo pozycji gałki na 2H.

Bezpieczniki posprawdzałem są OK. Porobiłem sobie trochę prób posprawdzałem podciśnienia i cewki. Efekt jest taki jeśli mam podpięte obydwie cewki przy prawym nadkolu nie zapina napędu natomiast jak odepnę pierwszą od błotnika to napęd mi zapina i odpina (w teorii) ale po rozpięciu kontrolki przedniej osi cały czas migają jakby podciśnienie nie rozpinało. Jakiś przekaźnik pewnie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Przekaźnik rozrusznika

Jak w temacie gdzie jest zamontowany przekaźnik rozrusznika w 28 TDI 1995 automat. Może Ktoś z Was ma symbol lub zdjęcie (ułatwi szukanie ) Zaczął terkotaćprzekaźnik- to pewnew okolicach akumulatora na nadkolu lewym tylko znaleźć jest ciężko nawet metodą nasłuchową a nie chcę zbyt długo terkotać aby coś się nie nadpaliłospaliłozgrzało. W razie godziny W kupować oryginał czy może być ew jakiś zamiennik httpmudmania4x4.com.pl

problem możesz mieć po stronie kostki stacyjki co się często zdarza w japończykach np. do samuraja jest gotowy kit do kupienia z przekaźnikiem. To odciąża stacyjkę bo idzie z niej tylko mały prąd do wzbudzenia przekaźnika. Chcesz mieć spokój to zmotaj sobie coś takiego httpwww.zukioffroad.co...arter_relay.htm wszystko jest prościutkie. Odpinasz tylko cienki przewód od wzbudzenia cewki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Kontrolka - ABS

Panowie kolejna prośba co to za kontrolka mam manual tylko po niemiecku i francusku. Mozna sie domyslic ze chodzi o ABS ale czy mozna cos wiecej wywnioskowac. A moze jest gdzies zawieszony ten duzy manual do pajero Dzieki Pozdrawiam Malosc https2.zapodaj.net1108264.jpg.html

Czujniki to po prostu cewki magnetyczne więc same generują napięcie zatem mierzysz na wypiętych wtykach ze sterownika (zapłon niepotrzebny) ale karlos77 napisała

Żeby być pewnym trzeba najpierw wykluczyć resztę czyli sprawdzić hydraulikę i czujniki. Ale Faraonix dobrze radzi. Ważna sprawa to fakt że słaba elektronika przy zmianie temperatury lubi świrować - w tym wypadku na korzyść. Nie wiem jaka temperatura była gdy zadziałał ABS ale przypuszczam że poniżej 0 (z wyjątkiem sterownika). Ciepłą już wykluczyliśmy. A niska temperatura wpływa

Czyli silnik jest ok ale sterownik widzi na nim 84 oma więc problem leży w samej instalacji - któryś wtyk od sterownika do hydrauliki jest zaśniedziały albo przełamane przewody. Niestety trzeba szukać po nitce do kłębka. Sprawdź jeszcze do kompletu zasilanie przy hydraulice (zmierz napięcie na biało-żółtych powinno być w okolicach 12V) oraz ten przekaźnik zasilania zaworów (sterownik

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zacisk i inne sprawy.

Na poczatku chcialbym powitac szanowne grono.Jakoze od piatku jestem szczesliwym(narazie) posiadaczem PII 3.5mam pytanko.Czy zacisk hamulcowy przod bedzie tez pasowal od innej wersji silnikowejczy koniecznie musi byc od 35.I co moze byc przyczyna lekkiego telepania autam na wolnych obrotach po rozgrzaniui i lekkiego szarpania podczas delikatnego przyspieszania.Czy moze byc to przyczyna swieckabli badz cewki.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] włączanie przedniego napędu

W skrzyni SS nie ciągną koła przednie . Lampki zielone migają mechanik twierdzi iż to jest usterka elektryczna uszkodzony elektromagnes lub coś innego. Proszę o pomoc czy to może być taka przyczyna

Na prawym nadkolu masz dwie cewki do podciśnień odepnij wtyczkę od prawej i sprawdź co się teraz będzie działo. Jak zadziała to mamy ten sam problem IMO elektryczny.

Dzięki Gene ostatnio dyskutowałem z kimś na ten temat szukając rozwiązania. Dokładnie potwierdziłeś moje przypuszczenia. Jak sądzę po przerzuceniu lewarka w pozycję 4H idzie informacja na przekaźnik (chyba ten w okolicach konsoli radia) a dalej na cewki od podciśnień które sterują siłownikiem o którym napisałeś. Teraz muszę prześledzić całą drogę. W schematach znalazłem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Co to za przekaźnik

Cześć Jak nie lubisz historii i nie masz czasu to pomiń ten fragment i przejdź do nastepnego akapitu Mam następujący problem Niedawno padł mi lewy zacisk hamulcowy(tłoczki się zepsuły i stale dociskał) Oddałem auto do Feuvert-a na wymianę kupionego zacisku na allegro. Kiedy wróciłem po autko kolesie mi powiedzieli że jest problem z odpaleniem auta. Zrzucili to na karb tego że raz wprowadzali

Tam koledze chodziło o bezpiecznik nie przekaźnik. Co do oporności cewki przekaźnika to się zgodze że ma od ok. 100-400Ohm-a

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Rozrusznik nie daje znaku życia

Witam dzień wczesniej duzo jezdzilem odpalalem auto wiele razy dziś wsiadam do auta chce jechac do pracy a tu cisza rozrusznik nie działa wogole ani go nie słychac ani nie czuć Czy ktoś wie po ktorych kablach płynie prad do rozrusznika i gdzie jest wysokoprądowy przekażnik go załączający i cewka tego przekażnika zebym mógł pomierzyć czy do cewki prad dochodzi Kiedy probuje odpalać

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Więcej mocy 2.8 TD

Witam Koledzy czy ktoś przerabiał temat podniesienia mocy w 2.8 Głównie interesuje mnie możliwość zamontowania większej turbiny. Może podchodzi z jakiegoś innego modelu z rodziny M. Będę wdzięczny za wskazówki. Pozdr.

Witam Rander dzięki za opinię i wskazówki. Oczywiście GDI od razu rozwiązuje sprawę ale jak ktoś kupił auto w stanie mizernym włożył w niego masę czasu i pracy to się przywiązuje do swojego repcia. Odwieczne pytanie co lepsze w błocie i wodzie - diesel z brakiem mocy czy benzyna mieląca kołami jak wściekła i padające cewki przewody i inne....... jak muchy po deszczu. TD z intreculerem

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Cewka zapłonowa do 3.5 DOHC 94-97

Witam widze ze kolega ma ten sam problem co ja z cewkami jedynie co to ebay badz alledrogo ale cena kosmos Pozdrawiam Jezeli ktos wie gdzie takowe kupic w rozsadnej cenie prosimy o info

Witam porownujac cene z alletanio za uzywke to ta usa bardzo dobra jedyny sposob to podwiesc dwie cewki do magikow elektrykow oscyloskop i go

a jakie są objawy walniętej cewki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 ABS

Witam Problem wygląda następująco. Przestał mi działać układ. Po uruchomieniu auta kontrolka normalnie gaśnie ale po ruszeniu (przy ok.10kmh) zapala się. Podejrzenie pada oczywiście na czujnik. Wyczytałem że można podpiąć pod jeden czujnik dwa wyjścia. Zrobiłem tak i zrobieniu tak z przodem nie było żadnej reakcji. Po zrobieniu tak na tyle kontrolka zapalała sie dopiero po przejechaniu ok. 100m. W jaki sposób sprawdzić czujnik

tym bardziej że dostało trochę błotka - cewki na czujnikach mogą być OK ale same końcówki magnetgyczne nad rotorami mogły się wyszczerbić sprawdź głównie przednie koła pod względem 1 - wyszczerbionych końcówek 2 - ustawionej szczeliny między rotorem a czujnikiem mają być równe - może ta zmotana się przestawiła

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Filtr z podgrzewaczem paliwa

Czy ktoś zmieniał sobie z wersji bez na wersję z podgrzewaniem obudowę filtra paliwa Wiem że grzałka działa na zasadzie rezystancji w zalezności od temperatury. Ale czy trzeba ciagnąć zasilanie czy pasuje pod instalację. Pytam bo chodzi po głowie dolozenie grzałki. Druga sprawa czy ktoś zwrócił uwagę na różnice w uczczelnieniu samych filtrów tutaj będzie widać httpwww.biopowered.co....ica_fuel_system

zgadza się można na jednym jak dać masę z bimetalu do sterowania cewki

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8] prędkościomierz elektoniczny i czy linka

Witam czy w 2.8 GLX 99 pomiar prędkościprzebiegu jest elektroniczny czy jest klasyczna linka Właśnie mi wczoraj padło i nigdzie nie mogę się doczytać jak jest to w tej pojarce rozwiązane. I drugie pytanie przy okazji podejrzewam że poprzedni właściciel przekręcił przebieg więc zastanawiam się czy jest możliwość sprawdzenia faktycznego (komputer ABS jeśli występuje sprawdzenie historii servisowej po VINie (auto sprowadzone z Francji)). pozdrawiam Adrian

zrobiłem teraz działa cały licznik jest elektroniczny awaria wynikła z tego ze ktoś cofał licznik i źle złożył licznik przebiegu dziennego wobec czego licznik stanął i przestał się kręcić dziś wszystko rozebrałem i podczas demontażu oberwałem dwa przewody cewki prędkościomierza lutownica w dłoń i zrobione prędkościomierz działa licznik przebiegu także naprawa to demontaż

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 2 akumulatory i zwarcie na jednym PROSZĘ O POMOC

Witam mam problem i to duży po wymianie rozrusznika na nowy (w starym czasami cewka nie trybiła) po zapięciu najpierw jednego aku tego pod ścianą grodziową i później tego drugiego przy reflektorze lewym zacząły się topić klemy niestety dopiero jak się stopiła jedna klema dało się dojść do auta teraz mam problem myślałem że to nowy rozrusznik ale on po wyjęciu jest ok a bez rozrusznika

do rozrusznika idą dwa kable jeden cienki do wzbudzenia cewki a drugi grubu połączony z plusami aku szukaj zwarcia na tym grubym kablu gdzieś po drodzu do aku coś schrzaniłeś przy wyciaganiu rozrusznika

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Odcięcie zapłonu

IMOBILAZER Koledzy pilnie potrzebuje odpowiedzi. Niemogę odpalić z pilota otwiera drzwi wyłancza alarm ale prąd nie idzie na liczniki i silnik. Jak kilka naście razy otworze i zamkne dłącze klemy i porobie zwarcie to wkońcu prąd pujdie. Jak odłączyć to dziadostwo i niech działa na krutko. Proszę o szybką odpowiedz. Bo tańcze przynim od godziny i nic.

zciągnij półkę plastikową tą pod kierownicą tam masz bezpieczniki i kostki które idą do stacyjki i manetek kierunków i wycieraczek. Jeśli to misiek z opisu czyli 92 to fabrycznego imo tam nie było. Ktoś zrobił odcięcie prądu poprzez przekaźnik. Poszukaj wszelkich obcych przewodów które idą do stacyjki. Odcięcie polega na dosłownym przecięciu przewodu najczęściej idacego ze

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8TD] Aquamist - wtrysk wody

Czy ktos ma jakies doswiadczenie z wtryskiem wody badz pary Troche jest w sieci informacji o tym wiekszosc na stronach zagranicznych. httpwww.aquamist.co.uk httpwww.aquastealth.cominjectionkit.aspx httpwww.coolingmist.com httpbetter-mileage.comwater4.html Nie chodzi mi bynajmniej o wynalazki typu elektroliza wody i zasilania auta wodorem a o zastosowanie rozpylonej wody w postaci mgly badz pary. Czytalem

znalazlem podwojny elektrozawor ze starej pralki sa tam cewki na 230V ale jedna rozbebeszylem i sprubuje przewinac cewke zeby na 12V dziallo moze przynajmniej do testow bedzie a swoja droga sciagne elektrozawory i presostat z polski ewentualnie moge na 230V podlaczyc bo zabudowalem w aucie na stale przetwornice 400W

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Głośny Klekot

Witam. Po odpalaniu miśka gdy silnik jest jeszcze zimny głośno klekota. W miarę jak się nagrzewa klekot ustępuje aż po nagrzaniu silnik pracuje równiutko bez klekotania. Jednak jest mułowaty i kopci. Brakuje mu mocy. Wtryskiwacze wymienione na nowe. Co może być przyczyną Podejrzewam 1) Źle ustawiony zapłon 2) Pompa wtryskowa (któraś wtyczka źle podłączona) 4) Siłownik woskowy 3)

ta wtyczka to Kickdown uzywane w automacie - jak wcisniesz gaz do dechy to auomat redukuje bieg. Przy manualu raczej jest nie uzywane. Mozna wykozystac do oszczedzania paliwa. Podlaczyc do jakiejs cewki wysokiego napiecia i poprzez tem wylacznik do pedalu gazu. Bedziesz pamietal zeby do nie wciskac do oporu

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] przekaznik świec żarowych trafiony

Witam Potrzebuje pomocy w mojej pajorce przestał działać przekaznik świec a konkretnie ten cienki kabelek który wzbudza przekaznik chyba idzie od stacyjki i jest plusowy u mnie niema napięcia i mam pytanie czy jest on podpięty pod bezpiecznik a jak tak to gdzie go szukać i co może być przyczyną braku napięcia prosze o podpowiedz

Ja zamiast bawic sie z przezwajaniem zastosowalbym 4 przekazniki 30A40A ktore mozna kupic w kazdym sklepie za pare zlotych. cewki spinasz do kupy razem wywalasz listwe i podlaczasz do kazdej swiecy osobny przewod. Jesli zalozysz gniazda pod przekazniki to pozniej w razie awarii ktoregos wymnieniasz w minute. Przekaznik 205zl Gniazdo 240zl

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem z odpalaniem

Witam szanowne grono. Nie odpala mi pojarka rano...Gdy psikne mu samostartuto przekręci ze dwa razyzagrzechocze i chodzi ...od razu po odpaleniu jak go zgaszę to też już odpala bez problemu za każdym razem... ma właśnie problem tylko przy tym pierwszym uruchomieniu... Co to może być...mam trzy podejrzenia 1.)Swiece żarowe padły 2.)Opada paliwo w układzie(dodamże jak kręcę rozrusznikiemto

Właśnie tak mały plus steruje stykami dużego plusa w uproszczeniu czyli styki napięcia podawanego do świec żarowych obsługują (przeważnie dwie) cewki elektromagnetyczne.

Jeśli podałeś 12V na wysterowanie przekaźnika to nic się spalić nie powinno. Ten 80A (w schematach mam że powinien być 60A) bezpiecznik jest po drugiej stronie przekaźnika prądowej. Wysterowanie ma znikome natężenie tyle ile cewka weźmie. W dwójce większość wysterowań przekaźników (lusterka ogrzewanie tylnej szyby) jest zabezpieczone bezpiecznikiem 10A. Pytanie czy podałeś to

MITSUBISHI CARISMA I DA 18 GDI Wahające się obroty na postoju...

Witam pisalem o tym posta w dziale pajero pinin ale tam ruch słaby... Silnik ten sam w carismach 1.8 GDI wiec chcialem zapytac tutaj moze ktos mial podobnie Sprawa jest taka niezaleznie czy zimny czy gorący silnik na postoju mialem myszkujące obroty (od jakis 500 do 900). Podczas jazdy silnik chodził bardzo dobrze nie mial wahan obrotów. Auto generalnie nie gasło chociaż ze 2 razy sie zdarzyło.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero cewki

  • Cewki zapłonowe do Mitsubishi Pajero III 3,5 V6 - Toruń (100.00PLN)
  • Mitsubishi Pajero Sport cewki 3.0 v6 99rok Cewka - lublin/ garbów (100.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ CEWKI ZAPLONOWE 1,8 GDI - Katowice (200.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE 1.8 - Szamotuły (40.00PLN)
  • Cewka Zapłonowa Cewki Mitsubishi Pajero 3.5 GDI - Warszawa (100.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 3.5 GDI CEWKA CEWKI - JASTRZĘBIE ZDRÓJ (120.00PLN)
  • Cewki zapłonowe do Mitsubishi Pajero III 3,5 V6 - Toruń (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi