części samochodowe nanodatex

mitsubishi pajero amortyzatory

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi pajero amortyzatory

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi pajero amortyzatory

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Amortyzatory

Dużymi krokami zbliża mi się wymiana amortyzatorów ale wybór na rynku jest spory co mi polecicie ps. w 90% poruszam się po czarnym. w off road udaje się tylko jak mnie na zakręcie wyrzuci

kayaba nie wiem czy ja kupowałem z takiego żródła czy ta firma jest beznadziejna mimo że tej firmy były zapakowane do samochodu fabrycznie. Ostatnio miałem przegląd poprosiłem o sprawdzenie amorków i te wymieniane 3 miechy temu dały sprawność około 47% gorzej niż stare przednie

Zastanów się nad Ironman to są amortyzatorki wzmacniane spokojnie pasują pod standardowe zawieszenie a na drodze też się sprawują super Są troche droższe bo wychodzi ok 300-320 zł szt (jak dobrze poszukasz) więc niewiele drożej niż kayaba albo monroe a jednak masz to już amorki dość dobre a wiadomo polskie drogi więc wzmocnione amorki powinni u nas seryjnie montować

przeznaczone do samochodow nie posiadajacych stalego dodatkowego obiazenia lub posiadajace umiarkowane obciazenie. Na polskim rynku jest kilku dystrybutorow zaczynajac od Ironmana przez Trail Master by Maas i dalej z regulacja sztywnosci slawne Koni czy Bilsteiny. Na koniec niezawodne australijskie Old Man Emu czy TJM XGS. Mozna takzr zapytac o amerykanskie Rancho. Do L200 widzialem a czy sa do pajero

pomyśl nad Ironman to że nie jeździsz w teren nie znaczy ze od razu musisz sobie odmawiać przyjemności jazdy z amortyzatorami tej firmy Są naprawde fajnie zrobione jak jeździsz dużo po europie to pewnie z bagażem więc autko jest troche bardziej obicążone i lepiej mieć amortyzatory które będą sprawiać że samochód jest bardziej stabilny. Przykładowo amortyzatory Ironman kosztują

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Amortyzatory jakie do liftu

Witajcie ciąg dalszy przygód z pajero na wiosnę szykuje się wymiana zawieszenia i tu moje pytanie jakie chodzi mi o komplet amortyzatory sprężyny drążki wszystko do liftu 5cm i tu moje pytanie co wybrać - zestaw ironmana 5cm - amortyzatory profender drążki (ironman lub OME) i sprężyny też z tych firm Cenowo wychodzi mniej więcej to samo ale nie wiem jak jakościowo zastanawia mnie ta

to forum jest raczej cywilne zajrzyj tutaj httpforum4x4.plviewforum.phpf19 tylko najpierw poczytaj zanim coś napiszesz chłopaki nie są tolerancyjni

Zobacz Amortyzatory przednie do MITSUBISHI PAJERO

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] Twarde Amortyzatory

Witam. Wymieniłem amortyzatory na tylnej osi w moim pajero II na gazowe Kayaba i stwierdzam że są zdecydowanie za twarde. Wg opinii które czytałem na forach Kayaba nie są zbyt twarde (Alko ponoć twardsze) ale na nierównościach wyraźnie czuć że za twarde. Dla przyczepności auta to lepiej) ale przecież to nie auto sportowe więc wolałbym miększe. Całe szczęście że przodu nie wymieniałem

Po czym stwierdzasz że są za twarde. Kayaba to moim zdaniem dobry wybór do normalnie eksploatowanego samochodu.

Twarde bo na poprzecznych nierównościach (poprzeczne rowki w asfalcie) tył nieprzyjemnie uderza (nie hałasuje tylko odbija nerki siedzącym z tyłu).

To ty kochany chyba sprężyny masz do wymiany jeszcze. Ja bym tam zainwestował jeszcze sześć stówek w sprężyny i dopiero kombinował. Jeśli nigdy ich jeszcze nie wymieniałeś to zaufaj że już czas. Amor dociska koło do asfaltu i na komfort nerek pasażerów wpływu wielkiego nie ma raczej na pływanie auta na drodze. Za to wielki wpływ mają właśnie sprężyny.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Amortyzatory

WITAM Mam pytanie do kogoś kto ma katolog z częściami do mitsubishi pajero II 2.8 GLS potrzebuję się dowiedzieć jaki jest nr fabryczny amortyzatorów tył za wszelkie info. dziękuję z gory pozdr

co to znaczy jaki Szczegóły to po nr Vin. Byłe w niektórych wersjach z regulowana twardością a w nie których bez normalne

regulowana twardością [ Dodano 30-07-2011 1557 ] VIN JMB0NV260VJ00309

o nowych to raczej zapomnij bo cię cena zabije

wiem 1500zł za szt. zamówiłem KYB do tego modelu. zobaczymy czy sprostają dzięki za odp.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 jakie amortyzatory

mam zamiar zmienić amortyzatory przód i tył. Samochód jest używany w 80% miasto i 20% poza miastem lekki i średnie trasy off-roadowe misiek nie liftowany będą również założone nowe sprężyny i może trochę podejdzie do góry ale nie będę go specjalnie kręcił na drążkach wyrównam tylko czyli oryginalny lub 1. mam możliwość kupić w podobnej cenie amortyzatory Monroe adventure

Mój mechanik Monroe nie poleca. Ja polecam Kayaba (KYB). Do takich zastosowań będzie git i nie drogo.

a wiesz może dlaczego niby maja 2 lata gwarancji... tak jak kyb aaa i czy warto dołożyć troszkę i kupić amortyzatory olejowo-gazowe czy tylko olejowe [ Dodano 03-08-2010 2353 ] koledzy czy jest jakaś różnica w amortyzatorach miedzy wersja 25 a 28 dodam iz rocznik sprzedawca podaje 1991-2000 trochę dziwnie myślałem ze miedzy krotka a długa wersja będzie różnica ale miedzy silnikami

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 amortyzatory

witam mam takie pytanie czy mozliwe jest zamontowanie do pajera 2 amortyzatorow od innego auta w celu podniesienia go jesli tak to od jakiego czy nie warto sie nad tym glowic i kupic do tego specjalnie przeznaczone amortyzatory

Zamontowaniem amortyzatorów nie podniesiesz samochodu Do tego celu służą sprężyny do liftu lub podkładki pod ramę . I wykonuje się to dla wszystkich czterech kół dwa nie wystarczą . Po takiej operacji stosuje się również zmianę amortyzatorów na dostosowane do podniesienia zawieszenie np. o 5 cm . Mają inne charakterystyki i zakres działania.

no rozumie tylko ze sprezyny sa tylko z tylu a jak nbys sie dalo dluzszy amortyzator to tez teoretycznie powinlo sie podniesc

wejdź pod auto jakiekolwiek i popatrz jak to działa albo jedź do kogoś kto to rozumie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.5 TD] KONTROLKI NAPĘDÓW - czyli co ma się świecić

Witam mam pytanko jaki kontrolki (kolor)i ile ma ich się świecić po załączeniu wszystkich napędów bo świecą mi się tylko cztery zielone DZIĘKI ZA POMOC POZDRO

Test samochodu mitsubishi pajero IV lubi teren Wrażenia z jazdy siedmioosobową wersją 3.2 DI-D Instyle ATJacek Dobkowskiautor Jacek Dobkowskiautor Jacek Dobkowski zdjęcia Wojciech Traczyk Giełda Samochodowa nr 632007 (1229) z dnia 10 sierpnia 2007 roku mitsubishi tłumaczy że 70 proc. posiadaczy pajero w Europie jest lojalnych wobec tego modelu czyli po kilku latach kupuje go znowu. Dlatego zastosowało

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Tuleje gumowe itp. elementy zawieszenia ale z poliuretanu

Już jedna tuleja wahacza mi się sypie więc zastanawiam się nad generalną wymianą gum zawiechy. Czy elementy z poliuretanu to dobry wybór Np. te httppolibusze.istore.p...nl4cylv6.html httppolibusze.istore.p...nl4cylv6.html

Powalczyłem z tematem pół roku i ... wymieniłem w swoim autku (pajero 1995r.) tuleje przedniego zawieszenia na Superpro. Trochę musiałem się pomęczyć z doborem tulei bo niby nie ma kompletu w ofercie ale trzeba było pomierzyć i dopasować elementy z innych aut. Tuleje przednich wahaczy górnych wewnętrzne mitsubishi pajero 591-2000r L200 1096-2004 SPF1740K Tuleje przedniego wahacza dolnego

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [PajeroII] Pytanie o zawieszenie

Witam pajero II 2.5tdi krótki Stało się amortyzatory odmówiły dalszej pracy siadły sprężyny przypuszczam że nic nie ruszane od nowości czyli od ponad 330kkm. Zakupiłem komplet amorków Dobinsons z 2 calowym liftem po okazyjnej cenie. I teraz pytanie jakie elementy resorujące zastosować Myślałem o czymś takim Wariant 1 tył - sprężyny Dobinsons C43-097 podobno do krótkiego optymalne

Dzięki za odpowiedź. Nie zamierzam katować samochodu na rajdach ani nic takiego chcę by auto prowadziło się pewnie i bezpiecznie po czarnym a jednocześnie jazda w terenie była komfortowa. Na oryginalnym zawieszeniu dobijało przy każdej niewielkiej dziurze. Topienia w błocie nie uprawiam raczej długie jazdy po leśnych i drogach i łąkach. amortyzatory Dobinsons są twardsze od OME tak

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 PAJERO vs VITARA vr RAV4

Witam Nosze się z zamiarem kupna auta terenowego a ze mam już miska to zaczynam od pajero Przeczytałem wszystkie tematy zrobiłem sobie listę potrzeb i częściowo już ja uzupełniłem ale zostało mi jeszcze kilka pytań A wiec do czego auto ma służyć 1.bedzie jeździło w gorach ale raczej nie w terenie spady wzniesienia 12 % czasem mala górka szutrowa 2. przebiegi w okolicach 1000 km 3.

i łączniki stabilizatora a przecież ostatnie 30 tys przejeździła poza asfaltem. Żeby wszystkie moje samochody były tak bezawaryjne ehh... . Sumując - trwała ramowa konstrukcja wytrzymały tylny most bezawaryjne silniki możliwości terenowe (bez liftu i innych zmian) całkiem dobre komfort przyzwoity (na asfalcie również) ogólnie bardzo dobry samochód. Ponieważ jest to forum mitsubishi

Te same możliwości terenowe porównywalny komfort przestronność i bezawaryjność. Niestety porównywalna jest również delikatność sprzęgła wiskotycznego uniemożliwiająca zbyt intensywne użytkowanie w trudniejszym terenie. Poza opisanymi powyżej porusza się po okolicznych wsiach i dojeżdża na weekendy sporo innych pojazdów z napędem na 4 koła. Są Ferozy Frontery Terrano II pajero

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Pajero krzywo stoi na równej drodze

Witajcie Nabyłem niedawno PII 2.8TD Long z 95. Zrobiłem ok 1000km (z czego 100km w lekkim terenie) po czym zauważyłem że z tyłu samochód jest trochę przechylony w lewą stronę. Sprawdziłem różnicę w wysokości od środka koła do nadkola i po lewej stronie jest niżej o jakieś 4-5cm. Przód jest ok. Na pochyłomierzu idzie odczuć że pajero krzywo stoi. Jeżdżąc po dziurach nic nie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [3.0 V6] Wygłuszanie nierówności

Witam wszystkich mam problem którego nie potrafię rozwiązać. Byłem na sprawdzeniu amortyzatorów i sprawność przód to 55% tył 65% - czyli generalnie całkiem dobrze. Pomimo tego moje pajero II Long nie radzi sobie kompletnie z drobnymi nierównościami asfaltu kocimi łbami i studzienkami. Moja osobówka doskonale wygłusza tego typu nierówności a tu wszystko lata drga rezonuje. Ciśnienie

Zbyszekm2 Wg. człowieka na stacji obsługi nowy amortyzator gazowy dobrej klasy ma tłumienie na poziomie 75%. Dlaczego uważasz że tylnie 65% jest do wyrzucenia (to amortyzatory olejowe założone kilka miesięcy temu). Problem w tym że jechałem jednym pajero wcześniej (ten sam rok nawet) i było ideaaaalnie. Jak dla mnie salonówka

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 [2.8 TD] Plywanie czyli niestabilny tor jazdy

Odnoszac sie do tytulu tematu niestabilna jazda w koleinach moze świadczyc o luzach w układzie kierowniczym. Warto wymienić przeguby na nowe lub zregenerować. Potem oczywiście ustawić zbieżność. Pozdrawiam

Sadzę ze to moze raczej kwestia opon ale pewnosci nie mam... Mam 2657015 -ktoś mi zasugerował kiedyś że może znaczenie maja tutaj opony ale nie bardzo sie znam...... A jakie powinno być cisnienie w takich oponach i w takim samochodzie Zarówno przed wyprawą jak i po powrocie samochód był na przegladzie w porzadnym warsztacie i na szarpaku. Zadnych luzów nie miał i do wymiany był tylko

PiotrC - Dzięki za podpowiedż. Dam auto do sprawdzenia pod tym kątem. Może jednak mój majster nie jest wystarczajaco wnikliwy w tym temacie a może jeszcze luzy w łożyskach jak pisze Jawaldek.... Ja sam na mechanice specjalnie sie nie znam. Zawsze przed wyprawą oddaje auto do warsztatu na przegląd i staram sie wymienić wszystko co eksploatacyjnie moze nie wytrzymać zakładanego dystansu

Też miałem podobny problem. W zeszłym roku kupiłem pajero sport denerwowało mnie to bujanie wymieniłem amortyzatory ale nic to nie dało. Jeździłem na 25555 r18 pirelli scorpion. Na zimę wymieniłem opony (interstate) razem z felgami i teraz jeżdżę na 24570 r 16. Rewelacja byłem ostatnio na przeglądzie i mam do wymiany gumy na stabilizatorach a mimo to nie buja mnie i nie ciągnie na

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 lift na drazkach

Witam zauwazylem ostatnio ze moj pajero wisi troche nizej niz przecietne egzemplarze zatem podkrecilem przod na drazkach auto duzo lepiej sie dzieki temu prowadzi dlatego mysle czy nie zalozyc kompletu ironman drazki plus sprezyny ale moja uwage przykuła jedna rzecz. po podkreceniu drazkow mam wrazenie ze przednie kola nie sa rownolegle tylko przypominaja troche zawieszenie malucha jakby kola nie

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 Zawieszenie pneumatyczne w Pajero II (zalety i wady)

Witam serdecznie Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią założyłem nowy temat żeby pogadać o pajero na poduchach. Zamontowałem u siebie i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jak zaczynałem to wszędzie słyszałem tylko (nie da s i e ...) . Przegląd przeszedł bez boleśnie ale trochę trwało bo musiałem nabić numery po remoncie ramy. Żeby nie być gołosłownym kilka zdjęć (sory za

Dzięki za uznanie ... Dzisiaj wymieniłem amortyzatory - przód Bilstein b4 tył Kayab. W końcu przestał się przechylać na zakrętach jak okręt trafiony torpedą. Jeździ się jak na pierzynie puchowej jest miękko jak na poduszce. Mam napompowane 25 bara w kołach i w końcu nie zwracam uwagi na dziury jak jest jakaś większa to trochę poczuje tył ale przód wybiera nawet leżących policjantów.

MITSUBISHI PAJERO II K90 K80 problem z regulacją twardości zawieszenia

mam taki mały problem moje pajero posiada regulację twardości zawieszenia ale podobno trzeba do tego układu dobijać powietrza czy mógłby ktoś poradzić mi jak to się robi

dzięki za odpowiedź tak właśnie myślałem że to jakaś grubsza sprawa ale u mnie z czasem coraz słabiej to działało aż w końcu przestało w ogóle to znaczy przy przełączaniu przyciskiem nie słychać już żadnego dźwięku. amortyzatory badałem i mają po 70 % więc chyba nie są do wymiany.

Przy podłokietniku koło przycisku od anteny elektrycznej. Jak położy się rękę na podłokietniku to idealnie pod palcami te przyciski są umieszczone. jeden z parasolką (antena) i H S to właśnie amortyzatory.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi pajero amortyzatory

  • Mitsubishi Pajero III 3.5 GDI 03r Amortyzatory - JELENIA GÓRA (300.00PLN)
  • AMORTYZATORY PRZÓD MITSUBISHI PAJERO I 1 - krasnik (100.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO PININ AMORTYZATOR AMORTYZATORY - SZPROTAWA-HENRYKÓW (59.00PLN)
  • AMORTYZATORY PRZÓD MITSUBISHI PAJERO 2.5 TD - Tomaszów Lubelski (99.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 3.2 DID AMORTYZATORY PRZÓD - GIżYCKO (200.00PLN)
  • Amortyzatory Mitsubishi Pajero I 1 82-90r czesci - Kraków okolice (119.00PLN)
  • MITSUBISHI PAJERO 3.0 amortyzatory regulowane Kpl. - Wlkp (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi