części samochodowe nanodatex

mitsubishi galant siatka

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi galant siatka

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi galant siatka

MITSUBISHI GALANT VIII Łącznik - siatka przy wydechu w 25 V6

Witam przedmuchalo mi siatke na laczeniu kolektorow wydechowych - ta krotka - sa jakies zaminniki tego czy do mitsubishi trzeba sie udac Robil to ktos

Każdy tłumikarz Ci to zrobi.....

No nie wiem czy tak kazdy bo nie chodzi o Pana Kazia co ma fleksa i migomatbo ta siatka ma z 5cm nie wiecej i ladnie na opaskach jest zalozona i nowa ma byc tak samo zrobiona a nie spawana czy cos. Po za tym u mnie w okolicy nie ma firm specjalizujacych sie w tlumikach wiec musze sam kupic czesc i ewentualnie ktos zalozy.

Potwierdzam za elastyczny łącznik krótki płaciłam z montażem 110 pln.

U mnie niemcy wspawali kawałek rurki.. bylem zdziwiony ale tak mam....

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Filtr stożkowy w Galu

Witam czy mogl by mi ktos powiedziec czy jest mozliwosc zalozenia pozadnego filtra stozkowego w Galancie 24 GDI l jaki wiaze sie z tym koszt... Pozdro..

Marti przy niesekwencyjnych instalacjach gazowych jeśli chcesz stosować filtr inny niż seryjny to trzeba się zastanowić faktycznie czy bawełniane (K&N) wkładki lub filtry stożkowe na tym nie ucierpią lub nie będą znacząco wpływać na mieszankę gaz-powietrze. Z tego co się orientuję to są już wzmacniane siatką filtry stożkowe marki NO NAME. Jakichś lepszych marek nie widziałem

w dolocie. Odporny na wszelkie zmiany w kształcie strumienia czy temperatury zasysanego powietrza. Dlatego dobrze jak jest podparty bierzącym odczytem AFR sondy szerokopasmowej. Idealny jeśli nie ma znaczenia dla nas ekonomika jazdy a tylko przyrost mocy. Stosowany powszechnie w tuningu silników (podnoszenie mocy mapowanie ecu) jednak zawsze podparty innymi modyfikacjami. W przypadku galanta

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Piasta TYŁ - nowa uzywana zamiennik

Witam czytajac tematy zwiazane z wachaczami oraz watpliwa jakoscia zamiennikow chcialbym upewnic sie jak wyglada kwestia w wypadku piast otoz mam krzywa prawa-tylna. Wymieniajac na jaka najlepiej sie zdecydowac Oryginalna-uzywana oryginalna-nowa badz nowy zamiennik Wszystko idzie przez ubezpieczenie wiec pewno z mojej strony bedzie mnie to kosztowac ok 40-30%. Dziekuje pozdrawiam.

Ja kupiłem dzisiaj używkę wygląda bardzo dobrze ale ile pojeżdżę na niej nie wiem. Zapłaciłem 150 zł. Jutro sprawdzę czy to ori. w sumie sam nie wiem czy będą jakieś napisy. Gość od którego kupiłem jest stałym moim sprzedawcą jeżeli chodzi o części do galanta. Dla przykładu wyrwałem od niego rurę kolektorową s tymi siatkami za 150 zł rura jak nowa jeszcze się świeciła.

MITSUBISHI GALANT VII check engine

Witam Z tą kontrolką nie miałem jeszcze problemu choć dużo czytałem że potrafi dokuczyć. Po wymianie miękkiej części wydechu (siatka) i przejechaniu ok 2 km kontrolka się zapaliła i już nie gaśnie. Sonda znajduje się zaraz za tą siatką i sądzę że po uszczelnieniu wydechu zmieniły się parametry spalin i stąd ten kłopot. Niestety nie wiem jak się go pozbyć. Czy wystarczy odłączyć

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Wycięcie katalizatora

witam.zastanawiam się nad zmodyfikowaniem układu wydechowego w moim galancie 2.0 98 r.zamierzam wyciąć katalizator i wstawić w zamian rurkę przelotowązastanawia mnie fakt co wtedy będzie się działo z sondączy nie będzie głupiałasą jakieś sposoby aby nie było żadnych problemów

Własnie a ja mam wstawiona rurę o tym samym przekroju zamiast kata i i jest dramat. Do 2250 obrotów cisza słychać tylko otoczenie silnika brak ale wystarczy ze wskazówka przekroczy 2500 i się zaczyna jak bym se szerszeni do auta na wpuszczał . Mam pewna myśl aby wykonać zdjęcia układów i porównać. Niektórzy piszą ze maja po 3 katalizatory w układzie hmm cz aby na pewno były to katy

Jak pogoda sie poprawi to porobię zdjęcia całemu układowi.Znajdziemy różnice i myślę ze rozwiążemy wszystkie zagadki systemu. Owczar kupiłem go z uszkodzona siatka i z wyciętym katem .Był na tyle głośny z dziurawa siatka ze brzęczenia nie było słychać. Zamówiłem siatkę na Allegro. Wspawali mi ja.Okazało się ze jest jeszcze nieszczelność przy końcu układu wydechowego dokładnie

MITSUBISHI GALANT VIII Czy mogę założyc inny zderzak

Cześć Moja ukochana żona porwała mi zderzak w galu ... Już nie wygląda jak powyżej ale zastanawiam sie czy nie dałoby sie wstawić tu zderzaka nieco nowszego (ten chyba był do 99 roku). Wiecie może czy pasowałby np ten z okrągłymi halogenami albo od Sport Edition czy tez lepiej głowy sobie nie zawracać i kupić taki sam. Na allegro widziałem takie o wiele ładniejsze od mojego Zderzak1 Zderzak2 Pozdro Tomek

jakos nie widzialem zeby ktos sprzedawala w kompletach ...jesli juz to tylko z siatka w zderzaku ale nawet bez klapki wszystkie byly a juz tymbardziej bez halogenow ja kupilem zderzak za 250 zeta bez siatek halogeny za 200 i grilla za 100 zl siatke wstawilem kupna i wyglada w miare ok nie rzuca sie w oczy ze jest inna [ Dodano 10-03-2008 0905 ] co do plstikowej zaslepki na dole zderzaka to u mnie

no to tak ... gril bedzie pasowal - tak jest teraz w moim ale ja juz mam grill od avanca - tylko bedzie taki ząbek wystawal na zderzaku za ktory jest zaczepiony org grill od avanca halogeny - dziury sa takie same czy to zwykly czy podwojny i siatka do zderzaka - polecam kupic z siatka orginalna (plastikowa) bo nigdzie tego nie widzialem na sprzedaz osobno a z aluminiowej ja dorabialem ale to juz nie

MITSUBISHI GALANT VII Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

Chyba mnie nie przechrzczą RB za ten temat lekko luźny jak co biorę na klatę Ale do rzeczy założyłem ten temat celu zrzeszenia trochę właścicieli galantów 7generacji taki temat do rozmowy o pierdółkach jak np. pokazanie fajnych zdjęćprojektów galantów 7 generacji temat na pytania w stylu co sądzicie np. o tym spojlerze feldze kolorze itp. oraz rozmowy takie proste co jak zrobiłeś

byłby (jak dla mnie) zajefajny gdyby nie dwa szczegóły 1 siatka w zderzaku i 2 te dodatkowe skrzela po bokach zderzaka...i nie wiem czy ta listwa progowa nie jest jakoś (też jak dla mnie oczywiście )niepotrzebnie poprzetłaczana chyba że mi się wydaje pewnie bardziej by mi się podobał gdyby był to jakiś ciemny kolor...chociaż ta siateczka jakby była czarna

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Tłumik galant EA

Mam w swoim EA2A dedykowany tłumik REMUSa... ponieważ w trasie trochę mi dokucza postanowiłem zmienić go na serię. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że znalezienie takowego tłumika wcale nie jest łatwe. W paru miejscach katalog kończył się na 97 roku. Czy kotoś może wie gdzie można nabyć seryjny tłumik do EA2A 98. A może pasują tłumiki z Gala poprzedniej generacji.

Hej mam prosbe mozecie sprawdzic czy tlumik z 2.0i - 16V 1997cc 137bhp (M 4G63) (T E55A) bedzie pasowal do Gala rok 2000 silnik 2.0 EA2 Tu jest zdjecie httpwww.ebay.co.ukitm...1ht_547wt_1145 Nigdzie nie moge znalezc tlumika centralnego i koncowego. A z przodu ta gietka siatka moze sie komus przyda zwykla flexible pipe sa tanie na ebayu. LINK httpmotors-parts.shop....dp3286.c0.m282 Jesli ktos ma jakies

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Halogeny do Galanta zderzak SportEdition & Avance

Zobaczyłem ze w tej wersji galanta czasem sa tak jakby 4 halogeny to samo ma miejsce w wersji VR4 do czego słuza dodatkowe 2 swiatła czy moze to światła dzienne

na allegro jest pelny zderzak( zderzak siatka halogeny grill) od avancea cena 1300 zl

Hejka nie do końca cena jest powalająca bo do tego sam ten grill miedzy światłami kosztuje jakieś 500 i dodatkowo musisz mieć 2 belki no i siatka sama w zderzaku jeśli chciałbyś poskładać to osobno to nie wiem czy byś się zmieścił w tej cenie 1300 no a ten jest w super stanie - wiem (i tu się pochwale) bo go wczoraj kupiłem a szukałem takiego zestawu dobre 5 miesięcy pozdrawiam

MITSUBISHI GALANT VIII [EA5W 2.5] Witam wszystkich posiadaczy Galanta. Oto mój naby

Witam wszystkich jestem tu świeży na forum więc chciałbym wam zaprezentować mój nowy nabytek a mianowicie galant 99 2.5 V6 SE oto zdjęcia httpwww.mitsubishi-gra...hpuser_id7016 Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego super autka

nice bab troszke mnie nie pasuje tuning siatka ale to tylko moje odczucia no i troskze chyba pomieszany przód z tyłem - tak mnie sie wydaje (ale nie jestem specem więc się nie przejmuj) no to ja też pozdrowie

MITSUBISHI GALANT jaki macie pomysl dziury po halogenach w zderzaku

Witam jest juz cieplo wiec mozna troche posiedziec i pogrzebac przy aucie stad ten temat. Mam dwie dziury w zderzaku po halogenach i zastanawiam sie co z nimi zrobic bo i tak bede malowal caly zderzak. Najpierw myslalem zeby je definitywnie zalatac ale to troche duzo bawienia sie bedzie mysle i pomyslalem o wstawieniu siatki. Stworzylem ten temat bo licze na wasze sugestie oraz pomysly. Tutaj fotki ja to wyglada dzieki i pozdrawiam

napewno pomysł z siatką odpadaD moim zdaniem bedzie wyglądac ze tak powiem wsiocko ja bym po prostu kupił ładne halogenki

tez wydaje mi się że halogeny to najlepsze rozwiązanie siatka nieeeee jak już to wkleić plastik na stałe (na gładko) o polakierować

MITSUBISHI GALANT [E33A 2.0] Wyjmowanie zbiornika paliwa

WItam. Cos czuje ze znowu mi pompa paliwa siada ( nie daje cisnienia odpowiedniego przez co auto nie przyspiesza tak jak powinno) stad pomysl i chyba jedyna rada wyjecia zbiornika i solidnego przeczyszczenia go ewentualnie zmiana na uzywany... Pytanie moje brzmi czy ktos kiedykolwiek demontowal bak i wazniejsze czy UDALO sie go ponownie zamontowac. z tego co widzialem to wisi on na takich jakby 2 opaskach metalowych ktore sa troche pewnie juz skorodowane... pozdrawiam

FIlr paliwa zmieniany siatka oczywiscie zalozona listwa 4 wtryskiwacze zmienione. CO to za zaworek cisnieniowy takie szybkie pytanie. ile na oko kosztuje sprawdzenie cisnienia paliwa jakie daje pompa kazdy zaklad to zrobi

MITSUBISHI GALANT pomysł na ożywienie smutnego wnetrza w GAlu

witam nie da sie tak ciagle juz. macie jakies pomysly jakby ożywic wnetrze w startej dobre E33 ma ktos okleine z drewna w srodku lub jakies fajne modernizacje mozecie wkleić fotki.. bo ja mam tylko fajne podswietlenie ale to w nocy widać a w dzien tak smutno.... zamontowałbym kubełki ale kurde 700zł.... szkoda

ale jakie masz te rególacje czego [ Dodano 25-08-2007 1022 ] i co to za siatka

MITSUBISHI GALANT I Jak wymienić olej w silniku i ile go wlać

Heyak Wszystkim gdzie można spuścić stary olej z silnika czy jest to trudne jak to wykonać i ile go wlać z góry dziękuje za odpowiedz

Pod silnikiem jest korek spustowy (powinno pisac na nim OIL ale do konca nie wiem). Odkrecasz go podstawiasz jakies wiaderko czy cos zeby olej gdzies sie wylal...na cieplym silniku lepiej to zrobic bo olej bedzie bardzie rzadki. Nastepnie otwierasz maske i tam znajduje sie takie pokretlo (zakretka na ktorym tez mozliwe ze bedzie pisalo oil ) odkrecasz je i wlewasz odpowiednia ilosc oleju. Nie wiem

MITSUBISHI GALANT VII [E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW

WITAM MÓGŁBY KTOŚ DOPOMÓC MAM galantA AMERYKANIEC 199394 18 (Z GAZEM) - FALUJĄ MI OBROTY NA GAZIE A NA BENZYNIE UTRZYMUJĄ SIĘ CAŁY CZAS NA POZIOMIE 2000 TYS. (CZASEM TEŻ FALUJĄ -WIE KTOŚ OD CZEGO ZACZĄ Z GÓRY DZIEKI

Dzięki za info. Mi po wymianie wydechu zaczęły obroty wariować. Wcześniej było OK. Wczoraj zresetowałem ECU. Sonda lambda wymieniana pół roku temu. Chyba jeszcze trochę pojeżdżę a dopiero potem zacznę interweniować. Ktoś miał problemy z obrotami po wymianie układu wydechowego(w tym siatka na portkach)

MITSUBISHI GALANT VII misia się dusi

witam mam problem z miśkiem.. Strasznie sie dusi jak jest ok 14paliwa w baku. Na obrotach dochodzi do4000-4500obr.min. i sie dusi tak jakby nie dostawał paliwa. I do tego wskazówka od paliwa od 14 w dól spada bardzo szybko czy ktoś może mi pomóc

Nie mówię o filtrze paliwa tylko o filtrze przy pompce w zbiorniku. Tam jest taka siatka ona się zanieczyszcza. W jej przypadku wystarcza przeczyszczenie przeważnie ale pompkę trzeba wyjąć. Ciśnienie na listwie wtryskowej to zuepłnie coś innego. Pompa paliwa pompuje impulsowo paliwo aby utrzymać na listwie określone cisnienie. Na niskich obrotach nie musi działać cały czas a podczas

MITSUBISHI GALANT VII [E54A 2.0 V6] Wyświetlacz climantronika - słabo świeci dziwn

witam Mam problem z wyświetlaczem od klimy a mianowicie jest strasznie słabo czytelny i pojawiły sie na nim jakiś dziwne paski poziome podświetlanie się pali ale strasznie słabo .Gdy włącze światła postojowe np. to te podświetlenie robi sie jeszcze bardziej ciemne.Czy ktoś miał podobny problem dzieki za pomoc

Wyświetlacz jest VFD podświetlenie nie ma tu nic do rzeczy w obudowie od panelu jest spora część sterownika razem z przetwornicą impulsową od zasilania wyświetlacza. Poziome paski to siatka VFD swieci pewnie na czerwono a to oznacza zbyt wysokie napięcie na wyświetlaczu. Prawdopodobnie uszkodziła się przetwornica a od niej dostał wyświetlacz. Napięcie zasilania wyświetlacza powinno

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] LPG W 2.5 V6 2.0 16V

Witam wszystkich Zawitałem na tym forum po raz 1 wcześniej hulałem na forum mitsubishiklub ale jak pewnie wiekszość was wie ono coś nie bangla od jakiegoś czasu. Postanowiłem zmienić dział z Carismy na galanta w tym celu zabrałem się pilnie do lektury TEGO forum jednak nie znalazłem jednej bardzo dla mnie ważnej rzeczy Jakie Instalacje gazowe sprawdzają się w silniczku 2.5 V6 bardzo

Kolejny krok to wyczerpię gas do końca i rozbiorę ten wielozawór. Może siatka w nim zasyfiona... Oby...

Wykręciłem cały wielozawór wszystkie jego rozbieralne elementy. Wyczyściłem przedmuchałem (choć nie było nic brudu) siatka czysta jak nówka. Wymieniłem wszystkie przewody fi4 te od PS-01 pozaciskałem na opaski. Przewód nie od spryskiwaczy tylko gruby odporny na temperatury. I ... nadal to samo ciśnienie ustawione 145MPa (przy takim mnożnik blisko 1) - skoki 09-15 przy zwyczajnym dodawaniu

Na forum LPG polecają także filtr z włókna szklanego httplpg-forum.plranki...nej-t26486.html U siebie mam taki wkład httpwww.certools.plcf...e-z-siatka.html

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Szum wiatru przez drzwi przednie lub szyby

Witam wszystkich na forum - jestem nowym właścicielem GALA 97 w kombiaku i trochę się napracowałem i wydałem kasiory aby mójego Gala dopracować po ostatnim włascicelu (Helmut mu było na imię czy jakość tak nie po polskiemu..... ) Na wstępie wielkie pokłony dla wszystkich z Forum - wiele drobnych acz drażniących usterek udało sie usunąć dzięki Waszym postom - WIELKIE DZIĘKI Teraz

Nie inne. Plaskie 3mm grubosci 10 mm szerokosci ze spienionego kauczuku. Ale klej na 90 % ten sam czyli silikon wzmacniany siatka z wlokna szklanego [ Dodano 19-03-2012 1459 ] dokladnie taka httpallegro.pluszczel...2167474839.html

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Manualna skrzynia biegów ciężko wchodzą biegi

Witam Jestem nowy na tym forum ( wlasnie zaktywowałem sobie konto ) Na wstepie pozdrawiam wszystkich mitsumaniakow Jestem posiadaczem Misia galanta 99 rocznik ( kierownica z prawej strony ) od jakiegos miesiaca. Mam male zastrzezenia co do skrzyni... problem polaga na tym ze kiedy autko jest zimne ciezko wrzucic bieg ( tak jak by cos trzymalo ) a wiadomo nie chce mu pakowac ich na sile szczegolnie

80 siatka jest mniej gesta. Lepiej bedzie w zimie skrzynia pracowala. Co ciekawe producent zaleca 75W85 czyli cos pomiedzy

MITSUBISHI GALANT VIII [EA3AW 2.4] Katalizator do 2.4 GDI

Jako że niedługo czeka mnie odświeżanie autka jako całości powoli szykuję sobie budżet i części do tego zabiegu. Moje pytanie brzmi czy katalizator do 2.4 GDI (4G64) jest taki jak do 2.5V6 W ogóle - czy są jakieś różnice w katalizatorach w wersjach benzynowych Gala EAxx To samo pytanie czy są jakieś specyficzne różnice w sondach lambda

j13mk jak bedzies zkupował katalizator to nie kupuj katalizatora z wkładem metalicznym tylko ceramicznym łatwo to rozpoznać wkład metaliczny przewaźnie jest skręcany jak spirala a wkład ceramiczny to typowy plaster miodusiatkakratkasito możesz założyć dowolny katalizator jednak musi być on dostosowany do pojemności auta No i ori katalizator to koszt rzedu ok 2000zł

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Grill

witam mam pytanie bo ktos mi rozwalił zderzak bylem dzisiaj na giełdzie a ze pierwszy co mi wpadł w ręce był od avanca to nie mialem wyjscia i go kupiłem halogeny tez dostałem ale niestety nie znalazłem grilla i tu moje pytanie czy zwykły gril pasuje w sesie czy nic nie bedzie odstawało czy cos czy da sie założyć oczywiscie do czasu jak nie znajde od awanca no chyba ze ktos ma na zbyciu a jak by kots potrzebował halogeny z siatkami do gala po livcie to mozemy sie dogadac

MITSUBISHI GALANT VIII Łącznik elastyczny tłumik drgań

Witam Potrzebuje wymiary lacznika elastycznego wydechu (tlumika drgan) w galancie 98 20 benzyna Czy da sie dokupic sam ten lacznik (widzialem cos na aledrogo) i wspawac czy w gre wchodzi wymiana calej dwururki

Ten łącznik zawsze jest na stałe Dziś byłem w kanale bo mój coś wydech dziwnie już buczy na przedzie i puszcza w miejscu gdzie ta siatka w metalu jest zaciśnięta i tak właśnie nie widziałem specjalnie czy to jest na stałe czy nie ... nie ukrywam że wolałbym aby już robiąc nowe zrobić na obejmy. No chyba że nie będę musiał tego już wymieniać to można robić na stałe.

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxW] Kratka bagażnika

Witam Znalazłem na Allegro siatkę oddzielającą bagażnik od kabiny httpallegro.plkratka-...1217013630.html i tutaj mam pytanie do właścicieli kombi Jak to cudo się montuje gdyż nie znalazłem u siebie żadnych uchwytów itd . Jest to możliwe czy zależne od wyposażenia Pzdr Dzordz

Witam ...może ktoś jednak ma jakieś doświadczenie w montowaniu takiego urządzenia w Galancie kombi Przydałaby się siatka która łatwo można montowaćdemontować oddzielająca przedział pasażerów od bagażnika. Rozważam adaptację podobnego urządzenia z innego auta choć takie protezy zwykle nie zdają egzaminu. I najważniejsza dla mnie kwestia może ktoś z szanownych forumowiczów kto

MITSUBISHI GALANT VIII [EA2AW 2.0] Ciche pukanie w bagażniku jakby coś

Hej. Mam Gala Elegance 2.0 kombi z 2000r. jak jadę powoli czy szybciej (bez znaczenia) to coś mi lekko gdzieś puka jakby np. ktoś położył coś do jakiegoś schowka i sie delikatnie obijało o ścianki ... zawiechę wykluczam gdyż był na przeglądzie a do tego nie ma żadnych stuków na dziurach. W bagażniku mam koło z lewarkiem i w sumie nic więcej co by mogło stukać (ale koło i lewarek

Jutro opróżniam cały bagażnik - dwie ramki rejestracyjne (wykluczam hałas ich) - trójkąt (szczelnie zapakowany świeżo kupiony więc wykluczam go) - siatka bagażnikowa - w bocznym schowku apteczka ale nie w platikowym opakowaniu tylko jakby folio-guma z marketu i ten zestawik kluczy misiowy (do kół) - pudełko z żarówkami H7 Zostaje koło i lewarek ... wszystko poza tym jutro pakuję do

MITSUBISHI GALANT VIII [EAxx] Różne opcje grila - design graficzny

Na prosbe kolegi mitsumaniaka zrobilem mala symulacje kolorow grila - wpadlem rowniez na dosc ciekawy pomysl ale to na koncu posta. Samochod czerwony z grilami kolor nadwozia czarny chrom A moj pomysl nawiazuje lekko do mustanga - chyba dzis popytam sie sie wsrod znajomych o technologie i mozliwosc wykonania tego cuda... no chyba ze wam sie nie podoba

Ciekawi mnie jakby to wyglądało ze znaczkiem Mitsu ale mi osobiście chyba bardziej pasowała by wersja z siatką zamiast tradycyjnego grilla tylko umieszczoną nieco głębiej. Ale to wszystko to kwestia tylko gustu pomysły generalnie bardzo fajne.

mam pytane czy fizycznie bawił się ktoś w zrobienie grilla ala mustang tzn bez tej kolumny środkowej tylko sama siatka oraz na środku znaczek mitsu pytam ponieważ sam chciałbym przeprowadzić taki eksperyment nawet widziałem jednego gala na allegro z takim motywem

MITSUBISHI GALANT VIII [EA2AW 2.0] Dziwne odgłosy podczas pracy silnika

Witam wrzucam wam link z plikiem audio pracy silnika w galancie... jeżeli ktoś wie skąd te dźwieki metaliczne sie wydobywaja to prosze o podpowiedz... auto ogolnie nie bierze oleju i pali tyle ile trzeba... czy to mogą byc zawory httpwronexz.wrzuta.pl...wieki_z_silnika

Przyjacielu z tego co wysłuchałem i przeczytałem w twoim poście to chodzi ci o ten metaliczny dzwięk przy krótkotrwałym wzroście obrotów czyli przygazówkach. To jest dzwięk nieszcelności wydechu i to gdzieś blisko. Albo na łączeniu kolektora wydechowego z blokiem (raczej wykluczam musiałyby śruby obrdzewieć i nietrzymać albo na łączeniu rury kolektorowej z kolektorem ta z siatkami

MITSUBISHI GALANT VIII Automat 25 każda podpowiedź na wagę zlota

Witam. na forum jestem nowy bo niedawno kupilem galanta. Mam problem ze skrzynia biegów automat w 25 24V benzyna 99 r. Na zimnym silniku wszystko dziala idealnie na gorącym przy ruszaniu z D i dodaniu gazu odczuwam drżenie skrzyni tak jakby kola boksowaly ale napewno to nie kola. Skrzynia zachowuje się jakby coś w niej przeslizgiwalo się. Na wwzniesieniu na gorącym silniku nie trzyma na D tylko

miałem tak samo ale musisz wjechac na kanał podnieśc przód wbic D i powoli ruszac druga osoba patrzy co dzwoni pod spodem u mnie ten dzwięk występował w zakresie obrotów 1700-2000 tylko na zimnym i była to lużna siatka na łaczniku elastycznym pozdrawiam

MITSUBISHI GALANT VIII Spojler przedni

Czy ktoś orientuje się ile kosztuje nowy spojler przedni do galanta sport edition 99r.

dlatego jak juz cos zmieniac to tylko na avancea dostepne nawet cale przody zderzakgrillsiatkahalunki

MITSUBISHI GALANT VIII pływają wolne obroty

witam od niedawna jestem posiadaczem galanta gdi z 99 r. Auto chodzi jak burza ale zauważyłem pływające wolne obroty na cepłym silniku oraz nieliniową pracę silnika przy powolnym przyspieszaniu w zakresie 2-3 tys. z pewnym zawieszeniem na 2.800. Objaw ten nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu - w tym jest skubaniec dobry Czy ktos coś wie Jak do tej pory miałem następujące diagnozy

Czyli inaczej ta siateczka (plaster miodu) znajduje się w przepływomierzu. U mnie w filtrze powietrza oderwał się taki owalny element z daszkiem u góry. Zadnej siatki nie znalazłem. Reasumując to po strzale wylatuje siatka z obudowy filtra powietrza czy pada coś w przepływce bo już zaczynam się motać. Jakby ktoś miał do sprzedania obudowę filtara powitrza to kupię. Pozdrawiam

MITSUBISHI GALANT VIII Drgania podwozia

Od ok.2 tygodni czuję silne drgania podwozia przy szybkości 120-140wymieniłem wszystko co możliwe z przoduteleskopykońcówki drązkówtarczeopony i pare innych elementów.Pozostał tył.Czy ktoś może spotkał się z tym problemem.Geometria sprawdzonafelgi sprawdzono dynamicznie.Pomimo wszystko przy 110120 zaczynają się drganianie mające źródła w układzie kierowniczym.POMOCY. Pozdrawiam.

to raczej wina zlego wywazenia kol jesli masz opony uzywki to moze ich wina (peknieta siatka jak to mowia wulkanizatorzy ) albo porpostu pozakladali odwazniki stare i poodpadaly ja mialem tez male bicie dodam ze kupilem nowki opony a przy 120 130 bilo pojechalem na wywaznie i okazalo sie ze jest roznica na jednej feldze z jednej str 5 gram a z drugiej 15 to wystarczy zeby bylo czuc na kierownicy...

MITSUBISHI GALANT VIII Grill avance

witam mam takie pytanie czy ta plastikowa kratka w grillu od avance jest wymienna czy jest na stale tak jak w tym starszym modelu grila httpwww.allegro.plite...alant_gril.html chodzi dokladnie o ten widze ze tu jakas nieorginalna siatka do sprzedajacego niemoge sie dodzwonic a jesli nie da sie zalozyc orginalnej to go nie chce Pozdrawiam [ Dodano 27-11-2007 1817 ] nikt na ten temat nic nie wie czy

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi galant siatka

  • MITSUBISHI GALANT 2,4GDI ŁĄCZNIK ELASTYCZNY SIATKA - Choszczno (150.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 2,0TD LACZNIK SIATKA PORTKI RURA - BIELSKO-BIALA (80.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 2,4GDI ŁĄCZNIK ELASTYCZNY SIATKA - Choszczno (150.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 2,0TD LACZNIK SIATKA PORTKI RURA - BIELSKO-BIALA (80.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 2,0TD LACZNIK SIATKA PORTKI RURA - BIELSKO-BIALA (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi