części samochodowe nanodatex

mitsubishi galant przepustnica viii

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi galant przepustnica viii

MITSUBISHI VIII [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą

Siema zainteresowałem się od niedawna swapem przepustnicy z innego mocniejszego modelu mam prośbę jaki jest ori wymiar w 2.5 V6 Może już ktoś robi l takiego swapa Chcę od tego zacząć tuning silnika a potem kolejne istotne kroki. Pozdro

_________________galant E34 1.8 TD SPRZEDANY galant EA5A97 2.5 V6 24V SPRZEDANY galant AVANCE EA5A03 2.5 V6 24V

_________________Pozdrawiam Hubert mitsubishi galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) mitsubishi galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) Mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

Kojec a jaki model galanta jest teraz w twoim posiadaniu Pytanie z ciekawości bo mam wrażenie że tak naprawdę nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Dlaczego Bo taniej jest kupić na gotowo mocne auto które już nie wymaga grzebania itd. Ba będzie nawet oszczędniejsze. Inaczej mówiąc piszesz o wydatkach jak o kupnie lodów w budce za rogiem - customowy wydech ok. 1000 zeta - customowy

_________________swinks ex-galant EA3A (2.4 GDI) galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 268 bhp ATW

MITSUBISHI VIII [EA2AW 2.0] mitsubishi galant 2.0 gaśnie jak zimny

wiatm serdecznie) mam problem z moim Galancikiem a mianowicie na zimnym silniku gaśnie trzeba go przetrzymać tak z minutke na obrotach i potem jest jest juz okej... wymieniłem czujnik temp. i przepustnicę i jak na razie skończyły mi sie koncepcje) jeśli wpisałem post w złym miejscu to sorki ale to mój pierwszy)

kolego jak lamka sie nie zapala to pewnie jest spalona... a twoja podpowiedz z podłączeniem pod kompa w moim przypadku tez nie pomogla wiec kasa w bloto nowy czujnik temp tez nie pomogl podcisnienia ok nowa przepustnica z krokowka tez nie pomogla. Tak wiec w moim przypadku to co napisalem sie potwierdzilo ale ciekawe co u kolegi Gonsu padlo A jak komus sie spali lampka niech wymieni cala elektryke a co tam

MITSUBISHI VIII [EA2AW 2.0] Gasnący silnik na biegu jałowym

Witam Wszystkich serdecznie Mam pewien problem. Jestem posiadaczem Miśka GLS 2.0 16V z roku 1997. Dzisiaj wieczorem po odpaleniu auta silnik nagle zmniejszyl obroty i zgasł. Kilkakrotnie odpalałem samochód i za kazdym razem silnik na biegu jałowym po odpaleniu zmniejszał obroty i gasł. Nigdy przedtem nie miałem takich problemów. Autko jeździło bez zarzutu. Aby sie poruszac moim miśkiem

Witam ponownie. Tak jak wczesniej pisalem mialem poinformowac jak sprawa sie zakonczyla. I tutaj wielki zonk. Jeszcze sie nie zakonczyla. Samochod nadal stoi w "profesjonalnym" serwisie majacym podobno "doswiadczenie" z galantami. Wczoraj poinformowano mnie ze samochod zostal juz naprawiony. Po przyjezdzie okazalo sie ze auto "pali" tak samo jak przed oddaniem go do warsztatu.

MITSUBISHI VIII [EA3 2.4]przepustnica w GDI

Witamw najbliższych dniach będę wymieniał samoregulatory w silniku (24GDI)i przy tej okazji zastanawiam się nad profilaktycznym wyczyszczeniem przepustnicydlatego mam pytanie czy po owym czyszczeniu konieczna bedzie jej regulacja i ewentualnie jak się to robi. Znalazłem na forum opis czyszczenia i regulacji zamieszczony w przez kolegę Krzyżaka ale dotyczy on silnika 2.0

_________________Pozdrawiam MITSUMANIAK Bartek Space Wagon 99 V6 - 24 galant 1600 L 82 galant 2000 GLX 81 Legnum VR-4 99 nie no ty zawsze powiesz co wiesz a jak nie wiesz to i tak powiesz bo przecież trzeba

_________________Zawsze mogę się mylić "Ż(ona) a co zrobisz ze starym galantem (domyślnie - po kupnie rekina) J(a) będę nim jeździł gdy rekin pójdzie na złom" by Krzyżak -galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom) -galant 2.0 SOHC GLSi później DOHC GTi 1989r (sprzedany) -galant 2.0 16V DOHC GTi potem GTi T 1991r (Sprzedany) -galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)

MITSUBISHI VIII Przepustnice galant 2.4 gdi

Witam wszystkich posiadam galanta 2.4 gdi 1999 150koni. pytanie do was mam takie czy wie ktos czym sie roznia przepustnice do tego modelu bo jest ich az 5 w tym samym roczniku z tym samym silnikiem tyle samo koni... ta sama wersja klimatronikmam padniety komputer glownyprzepustnice i przekaznik do niej o niepowtarzalnych numerach zaczynajacych sie na MR420 znalazlem w necie inny zestaw z auta galant

i moze dodam jeszcze ze jest to przepustnica bez linki czyli sama elektryka...

Nie jestem expertem ale posiadam już jakąś wiedzę i mogę Ci podpowiedzieć żebyś zwrócił uwagę na to czy masz TCL ponieważ komp musi mieć wsparcie. Jeżeli chodzi o przepustnicę to szukaj wersji z hallotronem (podwyższona niezawodność) co za tym Idzie w późniejszym czasie eksploatacji mniej problemów odnośnie kiepskiego paliwa jakie jest dostępne w Polsce. Komputer odczytuje

Wszystkie przepustnice w 1.8 i 2.4 Gdi są identyczne pod względem parametrów elektrycznych i wymiarowych. Są 2 rodzaje siłowników i różne podłączenia wodne i elektryczne więc jeżeli przepustnica pasuje mechanicznie to będzie działać przy zmianie rodzaju siłownika długość kabli będzie inna ale wystarczy przedłużyć i będzie ok. Kompy mogą się różnić nr części ze względu

MITSUBISHI VIII Galant 2.4 GDI PRZEPUSTNICA

witam dostałem info od kumpla że padła mi przepustnica podobno ją czyścił ale dalej jest coś nie tak pewnie nie potrafi ją ustawić kto mi pomoże w tej chwili mam auto w Janowie Lubelskim jest ktoś w tej okolicy kto mi to sprawdzi ewentualnie WARSZAWA jakoś powoli nim przyjadę proszę o dane kontaktowe w wekeend sprowadzę auto do wawy to może ktoś by mi to sprawdził PILNE pozdrawiam MARAS

_________________Pozdrawiam MITSUMANIAK Bartek Space Wagon 99 V6 - 24 galant 1600 L 82 galant 2000 GLX 81 Legnum VR-4 99 nie no ty zawsze powiesz co wiesz a jak nie wiesz to i tak powiesz bo przecież trzeba

MITSUBISHI VIII Problem z Galantem

Witam wszystkich.Pewnie mnie zlinczujecie i odeslecie do opcji"szukaj"(z ktorej juz korzystalem) ale jednak napisze.Niecaly miesiac temu przywiozlem sobie z Niemiec galanta 98 20.Od tego czasu zrobilem nim osobiscie okolo 25kmtyle co do mechanika i powrot od niego.Robiony byl rozrzaddrazkigeometria i badania techniczne.Jest to moj pierwszy samochod wiec jestem w temacie zielony...galant jest

Napewno nie jest to normalne po wyłączeniu akumulatora - ja 2 razy swój wypinałem i po włączeniu nie miałem takiej reakcji. Jak już wszyscy mówili - warto sprawdzić co mówi komputer pokładowy. KaWu opisał jak się co podpina ale poszukaj więcej żeby było OK. Policz ile jest mrugnięć długich ile krótkich najlepiej nagraj filmik na komórke filmik z mrugań i wrzuć na forum - zaraz

Sytuacja jest taka ze mechanikiem jest powiedzmy dalsza rodzinanie chce nic mowic do momentu az nie bede mial pewnosci ze to rozrzad.Dzwonilem do mechanikapowiedzial ze to najprawdopodbniej przepustnica jest do czyszczenia...

MITSUBISHI VIII [EA3AW 2.4] Niepewna skrzynia zamulony silnik

Auto trafiło do mnie niedawno z objawami ogólnego zaniedbania. Postaram się w miarę dokładnie opisać problemy galant 2.4 GDI 2002r przebieg 98 000 mil (ok 155 000 km) Automat Wymieniony olej (na Amsoil SSO) molyslip filtr paliwa oleju powietrza. 1. Podczas normalnej jazdy biegi wchodzą ładnie gładko czasem czuć leciutkie szarpnięcie przy zmianie jednak z pozycji pasażera nawet nie

MITSUBISHI VIII [EA3A 2.4] Mitsu 2.4 GDI - PRZEPUSTNICA POWIETRZA

Witam.. Posiadam galanta 2.4 GDI Avance 2000r. (nie wiem czy ea3a czy ea3w nie znam się na tych symbolach) od jakiegoś czasu jest problem z przepustnicą powietrza z początku pojawiała się żółta kontrolka silnika czyszczenie przepustnicy pomagało teraz kontrolka miga i nie da się jeździć komputer się pogubił obroty same skaczą nawet nie dodając gazu czyszczenie nic nie pomaga jedyne

_________________swinks ex-galant EA3A (2.4 GDI) galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 268 bhp ATW

_________________Pozdrawiam MITSUMANIAK Bartek Space Wagon 99 V6 - 24 galant 1600 L 82 galant 2000 GLX 81 Legnum VR-4 99 nie no ty zawsze powiesz co wiesz a jak nie wiesz to i tak powiesz bo przecież trzeba

_________________Patrol Y60 zmotany- "Ikarus" Patrol Y60 - w trakcie motania Peugeot 806 - dupowóz galant GDI - a tak sobie mam..

MITSUBISHI VIII [EA3W 2.4] która przepustnica jest do 24 GDI

Witam jak w temacie - ktora z tych przepustnic jest faktycznie do galanta 24 GDI. httpmoto.allegro.plit..._4_gdi_00r.html httpwww.swistak.plauk...zepustnica.html musze kupic i teraz nie wiem ktora...... POzdr. Lideek

_________________Pozdrawiam MITSUMANIAK Bartek Space Wagon 99 V6 - 24 galant 1600 L 82 galant 2000 GLX 81 Legnum VR-4 99 nie no ty zawsze powiesz co wiesz a jak nie wiesz to i tak powiesz bo przecież trzeba

MITSUBISHI VIII [EA2AW 2.0] Obroty biegu jałowego 2500 rpm szarpanie podcz

Witam wszystkich forumowiczów Mój problem z galantem zaczął się parę miesięcy temu. Przez ten czas były wymieniane po kolej 3 kompletne przepustnice z silniczkiem krokowym i potencjometrem czujnik temperatury płynu chłodzącego a nawet cały komputer (chyba nazywa się ECU) ten w konsoli środkowej. Ponieważ objawy pojawiały się i zmieniały na inne opiszę te najważniejsze. Obecnie

MITSUBISHI VIII [EA3AW 2.4] Falujące nierówne obroty

Witam. Kupiłem rok temu galant z silnikiem 2.4 GDI rocznik 99. Przebieg 155 tyś. Od samego początku mam problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym TYLKO przy mocniej rozgrzanym silniku. Na zimnym silniku jest wszystko OK a przy rozgrzanym aż telepie budą. Samochód jednak nie gaśnie... Jest też mały problem który występuje sporadycznie. Podczas ruszania z 1 biegu obroty gwałtownie

MITSUBISHI VIII [EA3W 2.4] dalsze problemy z obrotami 24 GDI Galant

Witam wszystkich Ciągnąc dalej temat wahających się obrotów na biegu jałowym - poszedłem do salonu mitsubishi który zaklinał się że problem zniknie po wyczyszczeniu przepustnicy ( obroty wahały się z 500 do 800 silniczek lekko szarpał między 2000 a 3000 obr był słaby i taki że jeżdzić się nie chciało ) Więc wyczyścili chyba pół silnika ( przepustnica wyglądała jakby leżała

MITSUBISHI VIII [EAxA] Galant EA z automatyczną skrzynią biegów

Witam poniewaz w nastepnym tygodniu stane sie uzytkownikiem Gala EA 2.5 V6 97 z automatyczna skrzynia biegow a nigdy nie jezdzilem automatem prosze o krotka instrukcje jak tym jezdzic. Tzn. - jak parkowac - jak jezdzic w miescie - jak w trasie - jak wyprzedzac - jak ostro przyspieszac - jak hamowac silnikiem - jak poslugiwac sie tempomatem - co to czy jest i jak dziala cus takiego jak kick down. Wiem baran jestem ale staram sie uczyc pzdr

Mam taki pytanie do użytkowników automatów. U siebie zauważyłem ostatnio taki objaw. Jadąc 90kmb na biegu 4 tuż po zmianie biegu z 3 na 4 obroty to około 2500 po chwili obroty spadają do 2000 i tak zostają. Spadek ten jest bardzo szybki i wygląda jakby po prostu lekko zamknęła się przepustnica. Jadąc na 4 90kmh obroty 2000 po lekkim kopnięciu w pedał gazu obroty wskakują na 2500 i

MITSUBISHI VIII [EA3W 2.4] Koniec problemów z 24 GDI

Witam Wszystkich Od dwóch lat jeszcze galantem 24 GDi i jak 80% naszych użytkowników ma z nimi problemy. Zaczynając od przepustnicy a kończąc na innych ciekawych usterkach. Ja również takowe miałem. Wymieniełem już przepustnice ( dzięki dla Bartka ) sprzęgło wtryski popychacze i mnóstwo innych rzeczy aby pozbawić się falujących obrotów szarpania podczas jazdy ze stałą prędkością

MITSUBISHI VIII [EA5A 2.5] Szarpanie przygaszanie brak mocy

Panowie i Panie Koledzy i Koleżanki mam problem z galantem mianowicie po myciu silnika galant zaczął szarpać przygasać gdy stoi w miejscu i po gwałtownym dodaniu gazu stoi prawie w miejscu a obroty nie podchodzą wyżej jak 1500obrmin (takie głupie wrażenie jakby się zalewał) natomiast przy powolnym dodawaniu gazu auto rusza z miejsca ale mocno się dławi po przekroczeniu 2000obrmin auto

Mam następujący problem mojemu galantowi (EA5W 6A13) brak mocy a tak to się zaczęło Na zimnym silniku wszystko w porządku Jak osiągnie temperaturę roboczą (około 85) zaczyna poszarpywać ale mniej natomiast jak pojeżdżę dłużej i komora silnika się już konkretnie nagrzeje to zaczyna poszarpywać. Podczas przyspieszania do około 3-3.5 tys. obrotów czuć poszarpywanie i tak jakby

MITSUBISHI VIII [EA3AW 2.4] Szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością 2.4

Witam Mam GDI leję do niego olej 10w-30 ostatnio zaczął mi szarpać i stracił nieco na mocy co może być przyczyną W serwisie powiedzieli mi że być może to wina przepustnicy czyszczenie z adaptacją w ASO kosztuje ok. 150 zł. Przed wyłożeniem kasy chciałbym zapytać Was o zdanie co o tym myśleć.... czy po prostu jechać w ciemno. (Jestem nabywcą tego pojazdu od niedawna).

Pozwólicie że odgrzebię temat. galant 2.4 GDI automat wymienione świece wyczyszczona przepustnica zrobiony rozrząd nowy akumulator. Zarówno przed jak i po tych zabiegach ma jeden problem za Chiny ludowe nie pojedzie powyżej 3000 obr. Czy na auto czy z tiptronikiem bez znaczenia po przekroczeniu 3000obr zaczyna trzebać budą szarpac i trzeba mu odpuścić bo strach że wybuchnie Do tego jest

MITSUBISHI VIII Galant 2.4 GDI - 150 KM co sądzicie

Witam. Zastanawiam się nad małą zmianą to znaczy chciałbym zmienić może na przyszły rok (zobaczymy co wyjdzie) auto. Chciałbym właśnie galanta i zastanawiam się nad wersją silnika 2.4 GDI

bardzo kiepsko LPI w cenie auta a i tak musi podpalać PB (20-30%) możesz też 2 gen założyć ale to bilet w jedną stronę na benzynie już nie pojedzie zbyt długo GDI ma też wiele słabych punktów - pompa WC przepustnica itd. jedyna zaleta to to że znajdziesz nawet i Avance za bardzo bardzo niską cenę (np. w cenie prelifta) o GDI masz sporo tematów poszukaj

problem w tych samochodach jest tylko jeden -niewiedza poprzednich użytkowników kupujemy samochody z przebiegiem 150-200 tys km z zasyfionym układem dolotowym spowodowanym przez dostawanie się nagaru z przepalonego oleju przez EGR też taki kupiłem zapalał sie check i inne cuda z obrotami przepustnicą itp. rozebrałem dolot głowice i co masa nagaru tłoków nie było widać po czyszczeniu

Jakby bezpośredni wtrysk opracowany przez diamentowych był taki kiepski to WV i koreańscy koledzy nie przejeli tej technologi a rozwijają ją do dziś. Chyba źle odebrałeś bo nie twierdze że V6 jest zły a wręcz odwrotnie tylko sądzę że dla dwóch różnych odbiorców(o których pisałem wcześniej). Nie trzeba lać 98 w żadnej instrukcji nie pisze o tym (jedynie 95 i ). Z tym pieszczeniem

MITSUBISHI VIII Galant 2.4GDI

Witam wszystkich od niedawna zauwarzylem maly problem a mianowicie znaczacy spadek mocy na goracym silniku gdy jest zimny rwie do przodu a gdy cieply polowa mocy znika sprawdzalem komputer zadnych kodow czy ktos moze wie co sie stalo Dzieki-)

Polecam poczytanie trochę o tym silniku( w wyszukiwarce "1.8 GDI" lub "czyszczenie przepustnicy") Często w tym modelu właśnie przepustnica bywa problemem. Zbiera tam się sporo nagaru. Bywają też uszkodzenia samej przepustnicy. poczytaj httpforum.mitsumaniaki...tgdibrakmocy httpforum.mitsumaniaki...tgdibrakmocy httpforum.mitsumaniaki...tgdibrakmocy pozdro

MITSUBISHI VIII [EA2AW 2.0] Brak mocy

Mam taki problem z moim galantem. Silnik po zagrzaniu słabnie. Niby normalnie pracuje ale auto jest słabe aż się płakać chce zero przyjemności z jazdy. Kiedyś było znacznie lepiej. Podpinałem go pod komputer żadnych błędów wszystkie odczyty poprawne. Wymieniłem przepływomierz cewki i kable WN wyczyściłem przepustnicę i połączenia masowe sprawdziłem sondę lambda - pracuje w

po wizycie... reasumujac galant 2.0 gls 1997 przebieg 170 kkm - oslabl z dnia na dzien bez wczesniejszych uprzedzen i pracuje z wyrazna arytmia - na biegu ciagnie do jakichs 3200-3700 obr potem go przytyka - zlopie kupe paliwa i kopci z rury - przepustnica przeczyszczona - kompresja na goracym ok 16 (tylko czego - na takim smiesznym zegarku zamiast swiecy) - komputer nie pokazuje zadnych bledow

MITSUBISHI VIII Galant 2.5 V6 nie odpala

Witam Mam problem z moim galantem kupiłem sprawny używany silnik i zalozylem przed wsadzeniem dokładnie go umyłem i to chyba jest przyczyną usterki poczytalem troche na forum i znalazłem podobny temat wymieniłem aparat zapłonowy i komputer silnika ale niestety nic sie nie zmieniło iskra jest paliwo dostaje na autostarcie cos sie odzywa i odrazu gaśnie. Z góry dzieki za pomoc

To trochę ogólnikowo równie mógłbyś napisać że auto ci nie jeździ-pomóżcie. Dostaniesz mnóstwo podpowiedzi i okaże się ze wydasz kupę kasy i wraz nie usuniesz usterki. Według mnie to nie powinieneś nic wymieniać. W sumie wymiana aparatu nic nie wniesie bo we wszystkich modelach były takie same z małymi tylko różnicami ale do każdego silnika pasuje każdy aparat. Nie powinieneś

MITSUBISHI VIII [EA5A 2.5] Auto Gasnie przy predkosci 140Kmh

witam Panowie - prosze was o pomoc - bo ostatnio zauwazylem jeden problemu w moim galancie mianowicie gdy jade na 3 biegu lub 4 tym i krece go na jakis 4 lub 5- ciu tysiacach i gdy tak przycisne mu okolo hmm 1 minuty conajmniej i nagle wcisne sprzeglo auto gasnie ( co za tym idzie momentalnie kierownica twardnieje co stwarza niebezpieczenstwo gdyz jade bez wspomagania - no ale zastanawia mnie przyczyna

sie wystraszyłem...jechałem na gazie ( zwykły nie sekwencja)...dodam że niedawno byłem na przegladzie i regulacji instalacji i wszystko było ok....zgasł w momencie kiedy redukowałem z piątki na trójkę....zatrzymałem sie i od razu łądnie zapalił i nie było juz niepokojących objawów...co moze być przyczyną poza isntalacją....pewnie watro też go podpiąć pod kompa...dodam że galant

MITSUBISHI VIII [EAxx] padł galant 2.4 gdi kontrolka check

witam wszystkich na forum mam problem z moim galantem 24gdi problem polega na tym że zapaliła się kontrolka check i silnik pracuje w trybie awaryjnym prawie nie reaguje na pedał gazu . a wiec od początku po wyczyszczeniu przepustnicy jakis czas był spokój ale znowu zaczął się dusić wiec pojechałem na kompa i wykazało problem z czujnikiem położenia przepustnicy wiec zakupiłem

przepustnica jest już klejona tylko ten check gdzie szukać błędu EDIT Na forum nie używamy wulgaryzmów Także tych wykrpokowanych

MITSUBISHI VIII Chceck engine

Witam posiadam galanta 2.4 gdi z 99r. sedan Wczoraj autko zachowywalo sie super (zadnych szarpniec ani dziwnych dzwieków...) rano chcialem odpalic auto i kupaprzekrecam kluczyk wszystko po chwili pieknie gasnie z wyjatkiem Check engine ktora mruga rownomiernie....silnik kreci normalnie i nawet jakby na pol sekundy odplala i gasnie... rok temu mialem podobnie i stracilem w sumie ponad 4 tys na

MITSUBISHI VIII [EA2A]Kilka pytań po zakupie

Witam Od wczoraj jestem szczęśliwym (chociaż to się okaże...) posiadaczem galanta EA2A z 1997r. w wersji sedan Zakupiony dzięki Waszej ogromnej pomocy httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt56709 W związku z tym mam kilka pytań ponieważ ma on trochę "usterek" 1. spalone (tak myślę - nie sprawdziłem jeszcze bo ciężki dostęp) postojówki - prawa przednia i prawa tylna.

błędy które są następujące ABS 21222324 - czyli zwarcie wszystkich czujników prędkości kół. I tu moje pierwsze pytanie czyli jak naprawić to ustrojstwo Gdzie może tkwić problem 33 - problem z lampami stopu. O ile mnie wzrok nie myli pali mi się stop na szybie oraz dwa w światłach"na błotnikach" ale nie faktycznie nie palą mi się żadne stopy na klapie ( mój galant

MITSUBISHI VIII galant 24 GDI dziwne gasniecie

witam jestem od niedawna posiadaczem galanta i mam dziwny problem podczas normalnej jazdy ni z tąd ni z owąt zapala sie kontrolka silnika i silnik gaśnie pokrece go troszkę rozrusznikiem to czasem zapali ale obroty dochodzą tylko do dwóch tysięcyale już znalazłem na to sposób już po paru takich akcjach zauważyłem że wystarczy odczekać 2 minuty na wyłączonym zapłonie i silnik znów

Błąd 92 ETV MTR FB - czyli blad zwiazany z przepustnica. Odkleil sie pewnie magnes przy silniczku poruszajacym przepustnice

witam nowa przepustnica kosztuje około 10tyśzł ale na szczęście da się to naprawić na forum zajmuje się tym Bartek napisz mu na PW co i jak i na pewno ci ją zregeneruje na szczęście to jedyna rzecz która psuje się w tym silniku

nic nie robilem tylko przełożyłem starom na starom i wszystko grało do momentu kiedy sie silnik zagrzał to obroty spadły do ok 500min i jak sie gwałtownie puściło gaz to silnik gasł i podniosłem obroty tym czujnikiem położenia przepustnicy i niby gra ale wczoraj przytrafiło mi sie znowu takie cos ze zostawiłem włączony silnik i wyszedłem na chwile z auta po czym wsiadłem i swieciła

Ostatnio sprawdzałem jak wygląda przepustnica w moim GDI o dziwo jeszcze nie wymaga czyszczenia ale miałem wrażenie jakby trochę więcej paliwa pochłaniał. Wykonałem reset kompa i początkowo gdy docisnąłem do ok. 5000 obrotów i szybko puściłem gaz wskazówka spadała do ok 500-600 obr. silnik gasł - dopiero po uruchomieniu silnika i wykonaniu "przyuczenia" wszystko wróciło do normy. Skrzynia manual także komputer i tu musi ustawienia sobie zmienić i zapamiętać.

MITSUBISHI VIII Galant 1.8 Gdi import Japoński

Witam Posiadam galant 1.8 gdi z 97 roku impotowanego z Japoni i mam problem z obrotami albo są za niskie a czasami faluja. Czasami dochodza do 3k i nie chce isc dalej. Czyscilem przepustnice wymieniłem przepływomierz i juz skończyly mi sie pomysły. Jak kupiłem samochod poprzedni właściciel powiedział że silnik potrzebuje regulacji. Pojechalem do warsztatu i pojawil sie bład (TPS) czyli

Pewnie jest popsuta przepustnica - masz może jej fotkę

[imghttpimg24.imagesh...rontzjt.th.jpg] Po czym poznac ze przepustnica jest niesprawna Mam jeszcze inne zdjecia jezeli potrzeba Pozdrawiam

Po czy moge poznać że przepustnica jest niesprawna

MITSUBISHI VIII Galant Gdi 99r. nie wchodzi na obroty max. 60 kmh

Witam Potrzebuję Pomocy. Wczoraj jadąc na trasie prędkością ok. 100kmh nagle spadły obroty. Zaświeciła się pomarańczowa kontrolka(chyba od serwisu nie wiem dokładnie bo jeszcze dobrze nie znam tego auta). Silnik wchodzi maxymalnie na 3tys. obrotów praktycznie zero przyspieszenia. prędkość maksymalna jaką udało mi się uzyskać to 60kmh i do tego wysokie czasem falujące obroty na biegu jałowym pod 2 tys. Proszę o pomoc bo potrzebuję auto na sylwestra

przepustnica się skończyła na 99%.....

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi galant przepustnica viii

  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPUSTNICA - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPUSTNICA - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPUSTNICA - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPUSTNICA - Warszawa (149.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi