części samochodowe nanodatex

mitsubishi galant przepływomierz viii

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi galant przepływomierz viii

MITSUBISHI VIII przepływomierz powietrza do Galanta 2.0 prod.97

Witam. Jestem od kilku dni posiadaczem mitsubishi galanta 2.0 benzynaLPG. Przy zakupie zostalem poinformowany ze powinienem zmienic przepływomierz powietrza. Mam pytanko w zasadzie 3 - ile kosztuje taki przepływomierz - czy sa jakies sklepy internetowe gdzie moge zamowic - jak często wymienia sie taki przepłwyomierz. Czekam na odpowiedzi. Z góry Dzieki.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Przydały sie szczególnie numer tego przepływomierza. Koszt przepływomierza w salonie mitsubishi 4150 (tyle mi powiedzieli) Powód wymiany - falowanie obrotów silnika czasami gasnie - czasami na LPG przy ruszaniu jak mu wciskam gaz to sie zadławi i pojedzia dalej. Poza tym poprzedni właściciel powiedzial mi przy sprzedazy ze mam to wymienic i bedzie ok. A co Wy o tym sadzicie Diagnoza trafna

_________________galant E34 1.8 TD SPRZEDANY galant EA5A97 2.5 V6 24V SPRZEDANY galant AVANCE EA5A03 2.5 V6 24V

To już sam sobie odpowiedziałeś... Wywal tą przepływkę do kosza i załóż nową. Ta "blaszka plaster miodu" ma ważną funkcję w działaniu przepływki. Jest ona od regulacji strumienia powietrza bo przepływomierz mierzy częstotliwość drgań przepływającego powietrza. Jest to system Karman Vortex. Ponadto ten bolec co jest na dole powinien zostać nie ruszany bo w przepływce

_________________Pozdrawiam Hubert mitsubishi galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) mitsubishi galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) Mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI VIII [EA5AW 2.5] Przepływomierz do 25V6 2001r

Witam Od dłuższego czasu występuje w moim autku wahanie niskich obrotów na rozgrzanym silniku. Mechanik twierdzi że jest to wina LPG która popsuła przepływomierz i trzeba go wymienić. Problem w tym że nie wiem jaki kupić. Chodzi mi o symbol i info czy na przykład można użyć przepływki od innego rocznika Z góry dziękuję za pomoc.

_________________galant E34 1.8 TD SPRZEDANY galant EA5A97 2.5 V6 24V SPRZEDANY galant AVANCE EA5A03 2.5 V6 24V

_________________--- 99 Colt CJ1A 13 - 4G13 (XII 2009 - ...) Temat o Colcie... 97 galant EA2W 20 GLS - 4G63 (II 2009 - ...) Od Lancera do galanta... 94 Lancer CB4W GLXi 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)

_________________Pozdrawiam Hubert mitsubishi galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) mitsubishi galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) Mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

_________________Moja historia czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK 1. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM MT 2004 (obecnie) 2. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM MT 2003 (sprzedany) 3. mitsubishi galant 2.5 V6 AT LPG 1999 (sprzedany) 4. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)

MITSUBISHI VIII [EAx 97-04] MITSUBISHI GALANT 2.4 GDI

Witam. Mam problem z moim galantEM 24 GDI. potrzebuje pomocy stracil moc i zaczol wiecej palic ponad 8l. w trasie. jezdze po mechanikah i rozkładaja rece. Moze ktos juz sie z tym spotkal bo nie wiem co robic. POMOCY

Jeszcze moze byc przeplywomierz.

Kontrolka silnika nie mruga. Zastanawiam sie nad cewkami ale nowe mozna tylko zamowic w servisie i kosztuja 1150zł "sztuka" i nie mam pewnosci ze to one Elektryk zapewnial ze cewki sa OK. bo silnik pracuje ruwno odpala bez problemu a "cewka dziala albo nie" Rozrzad jeszcze sprawde dla pewnosci. Walki balansowe czy moga miec z tym cos wspolnego czy sluza tylko do wywazenia silnika

_________________Volvo V50 20D R-Design Volvo S40 II 20D mitsubishi galant Sport Edition EA5A - byl

MITSUBISHI VIII Galant 1.8 Gdi import Japoński

Witam Posiadam galant 1.8 gdi z 97 roku impotowanego z Japoni i mam problem z obrotami albo są za niskie a czasami faluja. Czasami dochodza do 3k i nie chce isc dalej. Czyscilem przepustnice wymieniłem przepływomierz i juz skończyly mi sie pomysły. Jak kupiłem samochod poprzedni właściciel powiedział że silnik potrzebuje regulacji. Pojechalem do warsztatu i pojawil sie bład (TPS) czyli

MITSUBISHI VIII Niezapalil po wymianie rozrzadu 2.4 GDI 2000r

Witam serdecznie... podczas wymiany rozrzadu w 2.4 GDI z 2000r przy okazji chcialem uszczelnic pokrywe walkow rozrzadu poniewarz wykrylem wyciek miedzy nimi ( o strony rozrzadu) jak znawcy pewnie wiedza trzeba rozebrac polowe auta zeby sie tam dostac... Wszystko jednak zlozylismy z chirurgiczna precyzja. Kiedy zakladalismy pasek rozrzadu okazalo sie ze jest krotszy od tego poprzedniego o dwa zeby

MITSUBISHI VIII [EA5W 2.5] Przepływomierz

Mam prośbe do posiadaczy silniczka 2.5 V6. Czy ktoś mógłby pokazać mi (i ewentualnie potomnym) na zdjęciu lub rysunku jak dokładnie wygląda przepływomierz wewnątrz w naszych galantach Mój jest prawdopodobnie zepsuty i w dodatku nie ma (chyba) tzw. "plastra miodu". Podobno jest też jakieś zabezpieczenie przed wystrzałami gazu i tu też prosiłbym o jakąś wskazówkę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

MITSUBISHI VIII [EA6AW 2.0TD] Zawór upustowy 2.0 TD

czy ktos orientuje sie jak zamontować zawór upustowy w misku z silnikiem 2.0 TD gdyż naszła mnie chęć słuchania tegoż cudownego dźwieku dzialającej turbiny-)))) bardzo prosze o wszelkie informacje na ten tematdziekuje

paliwem silnik. Efekt w najlepszym razie zwiększone zużycie paliwa do 20%. W gorszym przypadku gaśnięcie silnika po przygazówkach. Prawdziwy efekt pssst w wyczynowych silnikach turbodoładowanych nie wynika z zastosowania zawórów atmosferycznych a z dużych rozmiarów wastegate na turbinach. Oczywiście chodzi o auta z prawdziwego zdarzenia na turbinach Garretta serii GT40 (w górę) mitsubishi

MITSUBISHI VIII Zwiększone SPALANIE

mam problem moj gal strasznie pali ale dopiero od 2 bakow tak sie dzieje na pełnym baku 55 l ( bez rezerwy) jade tylko 400 km a mu nie cisne 25-3 tys nic wiecej bez klimy 3 osoby maks co moze byc nie tak aha to jest 2.0

i przez ten czas średnia spalanie wynosiła 105l100km.. Auto jeździ głównie trasy bez szaleństw czy też zawrotnych prędkości. Mam jeszcze pytanie czy spalanie mogło wzrosnąć po czyszczeniu przepustnicy Jeżeli dobrze pamiętam to właśnie w tym samym czasie gdy zaczęło wzrastać wyczyściłem przepustnicę (zacinający się pedał gazu)... Szwagier ma dokładnie takiego samego galanta

MITSUBISHI VIII [EAxx] Jakie Świece zapłonowe

Szanowni koledzyczy możecie mi polecić jakieś lepsze od zwykłych NGK świecie zapłonowe do mojego silnika 4G63

Prześledziłem cały wątek i z tego co tutaj jest napisane wynika że najlepsze do instalacji LPG do galanta 2.5 V6 00 byłyby świece Denso IK22 i w zasadzie na takie się zdecydowałem więc złożyłem zapytanie cenowe między innymi do sklepu All-parts Pana Mateusza Hanżka polecanego niejednokrotnie na tym forum. Gdy spytał się czemu sobie wybrałem takie świece wysłałem mu opinię któregoś

MITSUBISHI VIII [EA5A 2.5] Szarpanie przygaszanie brak mocy

Panowie i Panie Koledzy i Koleżanki mam problem z galantem mianowicie po myciu silnika galant zaczął szarpać przygasać gdy stoi w miejscu i po gwałtownym dodaniu gazu stoi prawie w miejscu a obroty nie podchodzą wyżej jak 1500obrmin (takie głupie wrażenie jakby się zalewał) natomiast przy powolnym dodawaniu gazu auto rusza z miejsca ale mocno się dławi po przekroczeniu 2000obrmin auto

Mam następujący problem mojemu galantowi (EA5W 6A13) brak mocy a tak to się zaczęło Na zimnym silniku wszystko w porządku Jak osiągnie temperaturę roboczą (około 85) zaczyna poszarpywać ale mniej natomiast jak pojeżdżę dłużej i komora silnika się już konkretnie nagrzeje to zaczyna poszarpywać. Podczas przyspieszania do około 3-3.5 tys. obrotów czuć poszarpywanie i tak jakby

MITSUBISHI VIII [EA6AW 2.0TD] Galant 2.0 TD- opinie

Witam Panów i Panie również. Prosiłbym o opinie sprawowania dane techniczne oraz przebieg eksploatacji silnika 2.0 TD (głównie użytkowników). Pozdrawiam [b]

Jeszcze tego nie badałem u siebie ale co do nowszych aut one mają już przepływomierz czyli cholernie drogie ustrojstwo które dokładniej bada powietrze wpadające do silnika- czyli masę tlenu. Taka mała stacja meteo ciśnienie powietrza temperatura... Dlatego nie powinno już być odczwalnej różnicy o jakiej porze dnia jedziemy

MITSUBISHI VIII [EA2AW 2.0] Brak mocy

Mam taki problem z moim galantem. Silnik po zagrzaniu słabnie. Niby normalnie pracuje ale auto jest słabe aż się płakać chce zero przyjemności z jazdy. Kiedyś było znacznie lepiej. Podpinałem go pod komputer żadnych błędów wszystkie odczyty poprawne. Wymieniłem przepływomierz cewki i kable WN wyczyściłem przepustnicę i połączenia masowe sprawdziłem sondę lambda - pracuje w

MITSUBISHI VIII [EA5AW 2.5] Szarpanie silnikiem

Witam. Sam nie wiem co robić. Objawy mam takie -silnik pracuje nie równo na wolnych czy na zimnym czy gorącym -jak się dodaje gazu powoli również szarpie silnikiem do 2 tysięcy obrotów potem chodzi elegancko pięknie się wkręca do odcinki - jak ruszam z miejsca na drive przy małej ilości gazu to szarpie autem do 2tysiecy potem dostaje kopa - na wolnych slychac troche jakby jeden cylinder

Wittam Koledzy jest pewna przypadłość mojego galanta która nie pozwala mi być z niego w 100% zadowolonym. Przy delikatniej zmianie gazu(zwalnianie przyspieszanie) czasem nastepuje takie pojedyńcze szarpnięcie (jakby milisekundowe zdławienie). Na wyższych biegach jest to mniej odczuwalne pewnie ze wględu na mase rozpędzonego pojazdu. Najbardziej przeszkadza to w korku - kiedy na dwójce

MITSUBISHI VIII [EA5AW 2.5] 2.5 V6 160PS 2003r dławi się po szybkim wciśnię

Witam. Problem jak w temacie.. galant z 2003 roku2.5 v6 po drugim lifcieczyli 160PS. Auto na wolnych obrotach nie chodzi dobrzedelikatnie nim szarpiesilnik przebiera... Po wcisnieciu szybko maksymalnie gazu na postoju silnik się dlawi i obroty nawet spadaja. Podczas jazdy dzieje sie tak samo i to na kazdym biegu od 750 do 3200 obrotow wystepuje ten problem... pozniej auto idzie jak marzenie bez jakiegokolwiek

MITSUBISHI VIII [EAxx] Wysokie spalanie gazu

Witam forumowiczów Założyłem do świeżo zakupionego gala instalację gazową BRC i auto spala mi średnio 17 l gazu co może być przyczyną tak dużego spalania Gazer u którego zakładałem instalacje powiedział że wszystko jest ok I żebym sprawdził ile auto pali na benzynie ( jeszcze nie sprawdzałem ale po kupnie auta zatankowałem je za 100 zł ( było na rezerwie )i po zrobieniu

się stało z instalacją benzynową. Niestety gaz to paliwo alternatywne a instalacje są słabe lepsze i bardzo drogie. Tak się składa że instalacje gazowe nawet te najlepsze nie dorównują jakością benzynowym. Powodów zbyt wysokiego zużycia gazu może być wiele np. źle wyregulowana instalacja. A gdzie jakość komponentów Dla przykładu montaż instalacji sekwencyjnej do naszego galanta

MITSUBISHI VIII [EA5AW 2.5] Problem z układem dolotowym

Witam od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem galanta 2.5 V6 ... jakiś czas temu zauważyłem ze auto szarpie przy staniu na światłach na Drive na początku myślałem ze to skrzynia ale w serwisie powiedzieli ze skrzynia działa jak marzenie i że bym winy szukał w swiecach... no i tu zaczeła sie jazda wymieniłem świece 6szt oj bolało wymieniłem kable auto szarpie nadal i bardzo nierówno

MITSUBISHI VIII [EAxW] problem z obrotami

Witam mam galanta 2.0 16v GLS 136 KM z 1997 roku. Problem polega na tym ze musialem pospawac tlumik wiec oczywiscie odlaczylem akumulator pospawalem ten tlumik i gdy podlaczylem go spowrotem i odpalilem samochod zaczal falowac na obrotach czesto gasl juz nawet przy odpalaniu (zalapal i zgasl) to samo w trakcie jazdy gdy podjezdzalem do skrzyzowania gasl sobie. bylem na kasowaniu bledow w komputerze

MITSUBISHI VIII [EAxx] CHECK ENGINE zapala sie po rozgrzaniu silnika

witam prosze Was o pomoc.Wczoraj jadac autostrada nagle szarpnelo mi miskiem i po 2 sekundach zapalila sie kontrolka check engine Po kilkunastu sekundach znow szarpniecie i kontrolka zgasla.Nie czuje naglego spadku mocy tylko tak jakby cos bylo przytkane i po jakims czasie sie odetkalo.Czytalem juz wiele tematow o check engine na forum.Czy moze miec z tym cos wspolnego filtr paliwa lub swiece czy

MITSUBISHI VIII Dziwne "dziury" w pracy silnika

Witam może ktoś miał taki problem jak ja otóż od samego początku jak kupiłem galanta (EA2A 97 2.0 16v) dziwnie się zachowuje podczas jazdy. mianowicie cisnę gaz do dechy on idzie ładnie do ok 5 tyś obrotów później jakby słabnie a później znowu idzie. Czasami dzieje się to też przy innych obrotach. Albo nawet przy równej jeździe przy ok 2900 obr. czasami też jakby sam sobie gazu

no właśnie nie mam nikogo znajomego z galantem to by pewnie rozwiązało problem. podmianka części była by dobrym rozwiązaniem . Bo może być to też przepływomierz a kupować wszystko po kolei jest bez sensu

MITSUBISHI VIII Problem z Galantem

Witam wszystkich.Pewnie mnie zlinczujecie i odeslecie do opcji"szukaj"(z ktorej juz korzystalem) ale jednak napisze.Niecaly miesiac temu przywiozlem sobie z Niemiec galanta 98 20.Od tego czasu zrobilem nim osobiscie okolo 25kmtyle co do mechanika i powrot od niego.Robiony byl rozrzaddrazkigeometria i badania techniczne.Jest to moj pierwszy samochod wiec jestem w temacie zielony...galant jest

moze jeszcze komputer sie "uczy" mialem takie akcje po rozlaczeniu aku-trza nim posmigac kolo 20 min i wraca do normy nie pasuje mi jedynie kontrolka od check-a moze to czujnik polozenia walu albo przeplywomierz-chyba za bardzo nie pomoglem ale com wiedzial tom napisal-powdzenia i daj cynki co bylo

MITSUBISHI VIII Wysokie spalanie EA2W

Witam Jestem posiadaczem galanta kombi 20 automat z 1997 roku. Jeszcze się z nim dobrze nie zapoznałem ale już mam problem wysokie spalanie. Gościu elektryk i "spec od komputerów" nie wykrył usterki sondy ani przepływomierza. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co się może dziać Gal spala około 14-16 w mieście przy spokojnej jeździe.

MITSUBISHI VIII [EA3W 2.4] dalsze problemy z obrotami 24 GDI Galant

Witam wszystkich Ciągnąc dalej temat wahających się obrotów na biegu jałowym - poszedłem do salonu mitsubishi który zaklinał się że problem zniknie po wyczyszczeniu przepustnicy ( obroty wahały się z 500 do 800 silniczek lekko szarpał między 2000 a 3000 obr był słaby i taki że jeżdzić się nie chciało ) Więc wyczyścili chyba pół silnika ( przepustnica wyglądała jakby leżała

Podłącze się do tematu chce kupić 24 GDI i też ma coś z sinikiem mianowicie właściciel powiedział że auto po osiągnięciu 3000-4000 obrotów gaśnie. Co może być przyczyną podejrzewam że może to być związane z przepływomierzem

MITSUBISHI VIII Problem z mocą w 2.4 GDI

Witam mam problem wczoraj pojechałem na hamownie i ku memu zdziwieniu okazało sie ze mój miś ma jakiś problem poniewaz maksymalna moc jaką pokazała hamownia wyszla 98KMprzy 4923obr.min a moment 173nm przy 3411obr.min na 4 biegu z kolei na 3 biegu (drógi pomiar) 102KM przy 4981obr.min i 173nm przy 3492 obr.min Po podpieciu pod komputer wykrylo 3 błedy tzn czujnik temperatury pow.zasysanego czujnik cisnienia pow.zasysanego przepływomierz co mu moze dolegac

bym sie pisał na ten przepływomierz do sprawdzenia jutro bede w warszawie to moze bysmy sie spotkali Bede galantem

MITSUBISHI VIII pływają wolne obroty

witam od niedawna jestem posiadaczem galanta gdi z 99 r. Auto chodzi jak burza ale zauważyłem pływające wolne obroty na cepłym silniku oraz nieliniową pracę silnika przy powolnym przyspieszaniu w zakresie 2-3 tys. z pewnym zawieszeniem na 2.800. Objaw ten nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu - w tym jest skubaniec dobry Czy ktos coś wie Jak do tej pory miałem następujące diagnozy

MITSUBISHI VIII [EA5W 2.5] Problemy z silnikiem

Na początku witam wszystkich mitsumaniaków. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem galanta 2.5 kombi i naprawde mi sie ta furka podoba ale......... No właśnie jest jedno ale. Użyteczny zakres obrotów na benzynie to 2-4.5 tyś. na gazie 2.5-4.5 tyś. Poniżej sie dławi a powyżej zaczyna strzelać z wydechu(na gazie mocniej niż na benzynie). Nie znam jeszcze tego silnika i tego samochodu

i po oględzinach wzrokowych podejrzewam że nie mam owego plastra miodu. Jest to mój pierwszy galant (wcześniej śmigałem civicem 1.4) więc nie znam się zupełnie na tym silniku. W poniedziałek wstawiam gala do mechaniora na sprawdzenie wszystkich czujników (m.inn. sprawności przepływomierza). Z góry dzięki za pomoc.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi galant przepływomierz viii

  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPLYWOMIERZ - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPLYWOMIERZ - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPLYWOMIERZ - Warszawa (149.00PLN)
  • MITSUBISHI GALANT 8 VIII 2,0 2.0 - PRZEPLYWOMIERZ - Warszawa (149.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi