części samochodowe nanodatex

mitsubishi eclipse sterownik

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi eclipse sterownik

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi eclipse sterownik

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] Problem ze sterownikiem (ECU)

Witam wszystkich. Zapisałem się na Wasze forum bo to chyba ostatnie miejsce gdzie mogę znaleźć pomoc. Mam problem z eclipsem - z tego co zdążyłem wyczytać na chyba wszystkich forach mitsubishi - dość częsty. Na zimno nie zbiera obrotów po nagrzaniu objaw częściowo ustępuje. eclipse ogólnie w dobrym stanie technicznym wszystkie możliwości typu zapłon nieszczelny dolot czy ciśnienie

Myślę ze jeszcze nikt nie zabrał się za odpisywanie ponieważ termin nie zbiera obrotów jest zbyt obcojęzyczny. Napisz w czym tkwi problem to z pewnością pomożemy.

W moim przypadku musiałem wymienić cały ecu... kondensatory nie były wylane ani popuchnięte problem tkwił w tym że płytki były popękane ścieżki itp. nienadwało sie to wogóle do użytku po resecie tego komputera na jakis dzien moze dwa było ok ale później objawy wracały spalanie było znacznie większe po wymianie ecu wszystko wróciło do normy ale to tylko mój przypadek.

hehe u mnie jest na odwrót to znaczy na zimnym chodzi normalnie ale jak sie rozgrzeje to jak tylko wrzucę na luz to gaśnie skubaniec nowa sonda nowy silniczek krokowy ecu przeglądałem i niby sprawne myślę czy przepływki nie zmienić a jak to nie da rady to ecu

MITSUBISHI ECLIPSE Tylko dla właścicieli Eclipsów sterownik pompy paliwa.

W trakcie przerabiania mojego misia zacząłem uczyć się specjalnie elektroniki Skonstruowałem dla siebie sterownik pompy paliwa koszt budowy około 15zł. Jeżeli ktoś z forum chce taki nie ma sprawy. W odróżnieniu od zwykłego odłączania pompy przekaźnikiem (co może szkodzić wtryskiwaczom i pompie) jest sterownikiem czasowym. Działa tak po włączeniu LPG wyłącza pompę paliwa po 8s.

Cytat

W sterowniku LPG ustawia się przecież czas przejścia z Pb na LPG

Tak dokładnie tak jeżeli masz ustawione na 0 czas przełączania wtryskiwaczy. Przy źle wyregulowanym gazie może spowodować zgaśnięcie silnika na wolnych obrotach jeżeli masz czas większy niż 9s. mogę sterownik ustawić i na 30 sekund a jak chcesz mogę ustawić na 0. Normalnie czas przełączania cylindrów to 250ms a czas przełączania PB-LPG na 2s.

Zobacz Pozostałe do MITSUBISHI ECLIPSE

MITSUBISHI ECLIPSE [1G] SZYBKA POMOC POTRZEBNA - STEROWNIKKOMPUTERECU

WItam Mam problem. Kiedys opisywalem problem z gasnieciem mojego eclipsa (1G 94 2.0gs). Okazalo sie ze komputer odmowil posluszenstwa. Fachowcy pod Bydgoszcza wymontowali go i wyslali do nastepnych fachowcoww Pile. CI drudzy wymienili jakas plytke z ukladem scalonym (podobno wada techniczna eclipsow 1G i padaja we wszystkich - cos wylalo i zalalo komputer) i zaspiewali 1000zl Wk&%em sie i powiedzialem

No a czemu nie obgadałeś tego najpierw z Bartkiem Przeca on się prawie zdoktoryzował na ECU i regularnie komuś na forum kompa naprawia...

no nie wiem... a moze jakis kontakt do kolegi

pw GG 3550771....

Niezła cena jak za wymienienie kondensatorów. Bartek nie wiem ile za to bierze dokładnie ale 110 tej ceny. W tych okolicach. Za 1000 zł to można już ze 2 kompy wyrwać lub auto po konkretnym dzwonie z komputerem który w 99% przyoadków da się zreanimować. Ale ludzie kasują nie mogę .......... Chłopie jacy magicy takie ceny ustalają. Przecież koszt tych kondensatorów to nie więcej pewnie

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] Kupiłem Eclipse i odkrywam jego wady...Elektryka

Witam)2 tygodnie temu kupiłem swoje wymarzone eclipse)było pieknie...ale juz nie jest bo odkrywam jego problemy...a mjanowicie cos jest nie tak z elektryka....bo niedziała mi tlakson...jak otwieram drzwi to nie zapala sie zadna lampka pod nogami i w stacyjce (w sumie to w dzien widze wszsytko a w nocy nosze przy sobie latarke )ale przy otwarciu bagaznika sie zapalaja..dziwne.....centralny zamek

niby tak ale w eclipse ma wszsytko działac)dzis zabiore sie za te podswietlenie moze cos z tego beedzie)co do pierdułek to nie wspomne ze padł mi całkiem akumulator...łąduje go ale to nic nie pomaga...moze mam cos nie tak z ładowaniem...albo cos mi rozładowuje....jutro to sprawdze...kurcze jeszcze pasek mi piszczy....trza bedzie wymienic...zanosi sie roboty po sama zime)a wczoraj sprawdzałem

MITSUBISHI ECLIPSE I [2G 95-99] Duże spalanie i kopci z rury

Witam wszystkich Jestem szczęśliwym posiadaczem eclipse 2g GS od dwóch miesięcy z silnikiem 4G63. Ma zamontowana instalację gazową sekwencyjną. Od momentu jak go kupiłem po mieście jeżdżąc spala mi około 20 L gazu na trasie około 11L. Oddałem do gazownika ten skasował 450zł za wymianę filtrów kalibrację wtrysków regulację instalacji coś wymienił jakiś element. Spalanie mi

na email jak ktoś poda [ Dodano 29-01-2010 0158 ] Co do płynu chłodniczego sprawdź na działającym silniku szczelność kolanek wodnych doprowadzających wodę do reduktora czy nie są gdzieś załamane węże i czy łączenia tych kolanek jak i reduktora są szczelne niestety musisz liczyć się z przygazowaniem silnika na postoju gdyż najwyższe ciśnieniewydajność pompa wody w eclipse

zacznijmy od sterownika gazu i gratów jakie posiadasz kiedy montowałeś kiedy i gdzie serwisujesz

Posiadam sterownik STAG 300 Instalacja ma około 2 lat u serwisantów zostawiłem już 700zł w szczecinie jest sprawdzony zakład na nehringa firma Gaz-Tech. Jakie graty jeszcze opisać prócz sterownika Co do błędów to mam ciągle jeden i ten sam 41 (czyli wtryski) pojawia się on i znika jedynie na gazie gdy jest na jałowym biegu. Zapali się błąd i się świeci i jak trzymam gaz to nie zgaśnie

niby tak pamiętaj żeby w ecli ustawiać mapę w dwóch zakresach między 1000 a 4000 obr a potem lekka korekcja dla pełnego obciążenia powyżej 4 tys ponieważ nie masz staga 300 plus tak jak ja nie masz korekcji od obrotów a eclipse powyżej 4000 tys. wchodzi w tryb mapy paliwowej i jedzie na bogatej mieszance żeby zachować moc jak na benzynie AFR powinno być podobne bez sondy szerokopasmowej

MITSUBISHI ECLIPSE [4G63] moc

Witam Czy moglby ktos dac mi namiary na kogos kto podkreca silniki Mam eclipse 1992 2.0 150 KM Jakie sa metody i ile to kosztuje Prosze o rozne warianty - bo widze ze doswiadczonych osob w tym temacie tu nie brakuje - a ja mam eclipsiorka 3 dni .... pozdro Krzych

Ludzie wasza wiedza o samochodach sprowadza się tylko do mitsubishi A co do jednej ośki to nie widze problemu żeby było nawet 500 KM - no chyba że mitsubishi ma papierowe skrzynie biegów.... W Corrado G60 miałem 210 KM - przód napęd i wszystko było ok mimo że fabrycznie jest tam 160KM i 225Nm to chip kółko na sprężarke i auto robiło się niesamowite... no i zero tzw turbo dziury bo

w całym zakresie obrotów. NIe ma nawet sondy Lambda. Fabrycznie ma 139KM i coś koło 180 Nm ale dosłownie po małej ingerencji w osprzęt silniki te na chamowniach wykazują 150KM i po ok 200 Nm. Bez problemu kręcą się 2 pola za obrotomierz a mają na obrotomierzu 8000obrmin. Jeździłem takim w Golfie II i na 400m wyprzedzał o 2 długości BMW 325i moc - 190KM. Jestem pewien że z eclipse

MITSUBISHI ECLIPSE II [2G 1995 - USA] 4g63 - nie zawsze odpala gaśnie po minucie

Może ktoś miał podobny problem Amerykańska wersja eclipse 2G ma humory z odpalaniem. tzn. odpala po rozpięciu akumulatora ale czasem dodatkowo jeszcze trzeba wypiąć (odkręcić) wtyczkę ecu. komputer auto to ma pod maską jak już odpali to pochodzi maks. 3-4 minuty i gaśnie po czym już nie odpala i znowu reset przez odpinanie aku i kompa. w ecu słychać ciche piski. auto ma dwa gniazda

sie człowiek całe życie uczy kondzioły ponoć były zmieniane ale może nieumiejętnie - sprawdzę. czyli jeśli cały sterownik do wymiany to szukać raczej do chryslera zanim rozkręcę ecu spróbuję jeszcze skomunikować się oprogramowaniem chryslerdodgejeep - może co pokaże. dziś rano kontrolka check mrugała 1-2-5-5. będę informować o postępach ale skoro to nie 4g63 to go nie wezmę

MITSUBISHI ECLIPSE [2G 95-99] szarpie

witam mam problem z moim eclipsem 2.0 96 rok jak daje mu gaze na niskich obrotach przy ruszanie czy jak depcze mu w podloge to przes pierwsze 2-3 sekundy go cos dlawi jak by nie chodzil na wszysttkie gary dopiero na wyszych obrotach zaczyna ladnie pracowac co to moze byc (swiece kable)

ECU To sterownik który znajduje się u Ciebie za konsolą środkową bądź po prawej stronie za schowkiem od strony pasażera. Nie wiem dokładnie gdzie on jest w modelu eclipse. Jest to metalowa puszka o wymiarach mniej więcej 15cmx20cm z podłączonymi dwoma lub trzema kostkami. httpwww.allegro.plite...ubishi_gti.html

MITSUBISHI ECLIPSE Czy mozna zrobic kompresor do miska

Hejka wszystkim....tak sobie widzialem dzisiaj ze ktos z okolicy kupil sobie burgundowego GST no padlo mi na muzg czy mozna zrobic kompressor w misku tak jak to jest w Mercedesie... Jezeli ktos juz ma to niech da znac PS NIedziala mi forum mitsubishi polska....( - 1914 mojego czasu

Ja pytałem na ten temat właśnie AT-tuning oto ich propozycja dla eclipse GS Poniżej przedstawię ramowe zestawienie dostępnych kompresorów elektrycznych z ich całkowitymi cenami(urządzenieakcesoriamontaz) oraz potrzebnym czasem na wykonanie prac. lp. nazwatyp kompresora ciśn. konwersja czas wykonania cena zestawu 1. e-Ram 30 osiowy 10 PSI 6-8% 1 dzień 1850 pln 2. ESC 350CL odśrodkowy 2-3

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] Eclipse 1G Błędy ECU nr. 14 i 24

Siema Podłączyłem się dzisiaj do kompa zgodnie z instrukcją by zenek_bb . Pokazało mi błędy 14 i 24. Co dalej Jakie części kupić Jak je założyć

Witaj Jestem troszeczkę dzisiaj zawalony robotą więc puki co trochę rozjaśnię Ci temat na pewno ktoś to rozwinie albo później ja opiszę dokładniej. 14 - błąd TPS czujnik położenia przepustnicy jest to potencjometr znajduje się na przepustnicy od strony głowicy dochodzą do niego 3 przewody masa wynik (wyjście) zasilanie 5V. Jego błąd powoduje opóźnioną reakcję na wciśnięcie

MITSUBISHI ECLIPSE III D5 [4G63] Kondensatory w ECU Widzę tylko 3

No cześćwyjąłem przed chwilą ECU rozkrecilem i ku mojemu zdumieniu ukazaly sie jedynie trzy nie cztery kondensatory oraz coś podpisane C14 (ze niby kondensator) ale wyglada dla mnie zupelnie jak nicponadto to cos jest wkolo usmarowane jakims mazidlem.Załączam fotki.Pomóżcie prosze Nieelektronikowi.Tak teraz sie przygladam i chyba jeden z kondensatorów jest spuchniety tylko nie w góre tylko w dół i czuc zapach podobny (tu przepraszam za skojazenie) psich sików na dywanie.

Witam mam też problem ze sterownikiem do eclipsa 2g silnik 420A a mianowicie jest problem z wyściem drugiego sygnału do cewki i auto pali tylko na 2 gary 1 i 4.Z tym ze jak rozkręciłem ten sterownik to jest zalany jakimś silikonem czy czymś podobnym jak sie do niego dobrać czy te sterowniki są nienaprawialne

MITSUBISHI ECLIPSE Problem z silniczkiem krokowym LPG

Witam mitsubishi g1 93r 2.0. Mam taki problem kupiłem auto po bardzo okazyjnej cenie problem jest taki że żeby odpalić auto muszę zdjąć klemę akumulatora na włączonym zapłonie i założyć z powrotem czekać aż się odezwie silniczek krokowy dopiero wtedy mogę odpalić samochód w przeciwnym razie strzela w przepływce. Nie muszę mówić że jest to uciążliwe bo po każdym zgaszeniu

To jeszcze zapytam bo nie chce już osobnego wątku pisać za 20 zł zrobiłem 40 km na gazie to chyba nie jest normalne obroty w normie 9001000 w zależności czy dmuchawa chodzi.I na tym gazie nie można jej też przycisnąć przy 45005000 zamula ją i nie chce się dalej kręcić. Strasznie wysokie spalanie 25lpg na 100 km w takim wypadku lepiej się opłaca na benzynie jeździć ale przecież to

MITSUBISHI ECLIPSE [2G 95-99] centralny zamek... a moduł otwierania szyb

Witam ponownie Mam pytanko odnosnie tematu ktory wielokrotnie pojawiał sie na tym forum.. a mianowicie Centralnego zamka i autoalarmu... a dokladnie moduł domykania szyb.. podobno jest mozliwe autoamtyczne domykanie szyb po zamknieciu dzwi z pilota... W schemacie instalacji autoalarmu jest wyprowadzony oddzielny przewód z centralki ktory nalezy wpiąć w ... nowłasnie.. pod jaki kabelek powienienem

Kolega polanm polecił mi zakup takiego włąsnie modulu takze zrobilem tak ale sprzedawca przysłał mi sterownik szyb dla silników zwartych do 12V firmy proxima (czyli nie dokonca to co bylo przedmiotem aukcji) i pół biedy byłoby gdyby jescze ten modul działał tak jak zamierzałem (jeszcze go nie założyłem. I stad pytanie czy ten sterownik dla silników zwartych do 12V znajdzie swoje zastosowanie w eclipsie g2 powiem szczerze ze rozpiska schematu jest bardzo ograniczona pozdrawiam

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] Swiatła dzienne

Witam chciałem napisać to w starym temacie ale niestety umarł gdzieś[dodałem posta ale nikt nie odpowiada] ( httpforum.mitsumaniaki...752588752588). Czy da się zmostkować kabel do otwierania lamp przy włączaniu świateł do przycisku popup (otwierania lamp bez zapalania świateł) i czy się da włożyć białą żarówkę i podłączyć ją do pozycji (przy zamontowaniu kierunkowskazów z

sleeping eyes osiągnąłem poprzez rozcięcie jednego kabla przy sterowniku otwierania świateł jak włączysz mijania albo naciśniesz ori guzik od ich otwierania to będą się otwierać tylko wtedy jak ten rozcięty kabel złączysz a jak go rozłączysz w trakcie otwierania to stają więc masz sleepa rozumiesz

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] brak mocynie pracuje krokowyjak by pracował w t

nie ma reakcji po odpięciu potencjometru położenia przepustnicykrokowy nie pracuje woglerano obroty 500 jak sie zagrzeje 1000 nie ma mocy wcale przyspiesza jednostajniebezpieczniki sprawdzonesterownik wewnątrz ok.żadna kontrolka awarji się nie zapala filtr paliwa wymieniony także swiece zjawisko jakby nic nie sterowało dawką silnika

MITSUBISHI ECLIPSE cykanie krokowca

Witam Mam problem z silniczkiem krokowym po przekręceniu kluczyka na zapłon nie gaśnie CE i cyka cały czas krokowy (wtedy nie mogę odpalić miśka) jak kilka razy wyłączę i wyłączę zapłon to CE zgaśnie (krokowy już nie stuka) i mogę odpalić auto jakby nic się nie stało silnik pracuje równo a jak jest zimny jest ssanie . Proszę o jakieś rady może już ktoś się spotkał z podobnym problemem Z góry dziękuję

dzięki za odzew w temacie Sprawa załatwiona dwa kondziorki w sterowniku wylały już wymienione Misiek śmiga jeszcze tylko ustawić obroty. Pozdro

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] CENTRALNY ZAMEK NIE DZIAŁA

Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że nie działa mi zamek centralny. Dziwne jest to że w tym samym momencie przestała zapalać mi się lampka w środku samochodu przy otwieraniu drzwi pasażera. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki o których istnieniu wiem. I wszystkie są ok. Jaka może być przyczyna nie działania centralnego zamka i nie świecenia lampki Proszę o pomoc za którą wszystkim dziękuję.

ja mialem problem z centralnym tylko ze mi sie tak jakby nie domykal i przy zamykaniuotwieraniu wracal do poprzedniej pozycji tak jakby go cos blokowalo rozbieralem drzwi zeby zobaczyc czy co czasem nie spadlo ale wszystko bylo ok to sobie pomyslalem ze cos ze sterownikiem czy jak to sie tam nazywa sie pokickalo i go zresetowalem tzn sciagnalem kleme z aku i poczekalem chwile podlaczylem i wszystko juz bylo ok.

ogólnie problem wracania zamka do poprzedniej pozycji jest uszkodzenie krańcówek w silniczkach lub duży opór zamka z tytułu braku smarowania sterownik c.z. jest elementem elektronicznym ma prawo się zapętlić i w tedy pomaga reset zasilania (w czasie projektowania układów ciężko przewidzieć wszystkie sekwencje by zapobiec zawieszeniu układu tak jak zwiesza się Windows)

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] How to czyli gdzie podłączyć inverter tarcz indi

witam w związku z tematem moich zegarów indiglo parę osób wysyła zapytania jak i gdzie podłączyć zasilanie do inwertera tych tarcz aby było to dostępne dla ogółu postanowiłem napisać temat minus invertera podłączamy pod masę auta (albo pin 3 rheostatu czarny kabel) a plus podłączamy do pinu 4 rheostatu (to takie czym reguluje się jasność podświetlenia w aucie) idą do niego 3

MITSUBISHI ECLIPSE 3G V6 instalacja gazowa

Witam tak jak w temacie zastanawiam sie nad instalacja gazowa oczywiscie sekwencja ma ktos z was cos takiego jak sie silnik sprawuje przy gazie itp poprosze o wasze przezycia w tej sprawie oraz jaka instalacje polecacie. Pozdrawiam

Dobrych wtrysków się nie reguluje... Dobra polecę Ci zestaw który da Ci 100% satysfakcji jak założy go dobry zakład o ile znajdziesz taki który Ci zamontuje to co chcesz a nie to czego oni mają za dużo albo mają gotowe zestawy i nie obchodzi ich co chce klient. A więc tak Zacznę od wtryskiwaczy polecam serię matrix HD albo 2 listwy po 3wtryski HD333 albo ewentualnie jak niedostaniesz

i takie gadanie właśnie mnie denerwuje... V6 gazu nie lubi... co to znaczy nie lubi jakby samochody miały widzimisie takie jak nasze żony to mężczyźni albo by gotowali albo jeździli na rowerach... V6 nie lubi gazu bo działa na odwrót spala powietrze w obecności paliwa i kręci się w drugą stronę tak V6 nie lubi gazu m. innymi dlatego że do takich silników trzeba stosować np. szybkie

MITSUBISHI ECLIPSE 420a nie odpala pomocy (

Wiatam mam problem a mianowicie dzis rano samochod odpalal bez zadnego problemu przyjechalem do domu ostawilem go i zgasilem po okolo 3 h poszedlem przekrecilem kluczyk i nie swiecila sie zadna kontrolka na zegarach stwierdzilem pewnie jakis bezpiecznik ale prubuje odpalic a tu nic tak jakby iskry wogule nie dawal posprawdzalem wszystkie bezpieczniki jakie byly tylko mozliwe wszstkie sprawne przy

no za cholere elektryk nie moze dojsc co tam jest nie tak czujniki sterowniki i bezpieczniki wszystkie okej ...

MITSUBISHI ECLIPSE I [1G 90-94] Ecli 93 silnik regulacja proszę o pomoc was f

Witam Jestem nowy na forum jak i nowym użytkownikiem mojego kochanego kliperka... mam 20 lat i 19 stycznia kupiłem Cliperka 93 po lifcie na gazie Stag300 i drugiego cliperka na części (okazjonalnie to się skusiłem)... Z waszego forum bardzo wiele się nauczyłem zczytałem błąd CE po przełączeniu na gaz... ustawiłem wolne obroty... zrobiłem sleeping eyes (mam amerykańskie klosze z przodu

Jeszcze raz drogi forumowiczu cy_cek czemu nie przeczytałeś mojego posta ostatniego zanim napisałeś swojego teraz z silniczkiem krokowym jest wszytko ok(odpalam na zimnym 1500rpm przez 10 sekund potem przez 30 sekund około1100 i po nastepnych 30s już 850 włączysz klime światła wszystko na full ogrzewanie szybylusterek i dalej 850) silnik chodzi idealnie i super równo ale wiem że może być

nie mam laptopa ze złaczem com tylko usb a na przejściówce COM-USB nie chciał gadać (nawet po wgraniu odpowiednich sterowników). Kupiłem sobie za to palma Vx i śmigam na MMCd. Z kolei co do sondy to fakt ona była złem (wyglądała masakrycznie- nie zmieniana od nowości- o ile wierzyć przebieg 194k km).

MITSUBISHI ECLIPSE Centralny zamek

Poszukuję schematu centralki centralnego zamka bądź pomocy w podłączeniu centralki sterowanej z pilota. Które przewody są odpowiedzialne za przełączenie centralki. Z góry dzieki. Pozdro

ja to trenowałem pare miesięcy temu przy montażu alarmu sterownik w ecli znajduje sie przy prawej nodze pasażera pod plastikiem który zamontowany jest na jednej śrubce krzyżowej i zapince jak w tapicerce znajdziesz tam szarą puszeczkę z wtyczką u dołu niepowiem Ci teraz dokładnie bo niepamiętam który pin odpowiada za otwieranie a który za zamykanie ale powiem Ci tak że zamek w ecli

MITSUBISHI ECLIPSE I Zgasł i nie chce zapalic 1g 1990rok 6bolt

Mam taki problem Niedawno wymieniałem ecu i kondensatory w nim bo w starym sie rozlaly. Po wymianie wszystko bylo ok kilkadni jezdzilem az dzisiaj nagle mi zgasl jakby zabraklo pradu ale podswietlenie zegarow dziala i nie chodzi obrotomiez jak mam auto dalej na biegu podczas jazdy. Po zatrzymaniu sie za chwile odpalal potem jezdzilem jeszcze troche az zdechl do reszty. ECU wykrecilem i raczej nic

W tym poscie za duzo nie wyczytalem.... jutro wymontuje power tranzystor i pojade wymienicten sterownik na niego skoro moj jest dobry i sprobuje zapalic

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi eclipse sterownik

  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL E8T07071 - Gliwice (199.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL MB802358 - Gliwice (149.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL E8T07071 - Gliwice (199.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL MB802358 - Gliwice (149.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL E8T07071 - Gliwice (199.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL MB802358 - Gliwice (149.00PLN)
  • MITSUBISHI ECLIPSE STEROWNIK MODUL E8T07071 - Gliwice (199.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi