części samochodowe nanodatex

mitsubishi colt przepustnica

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi colt przepustnica

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi colt przepustnica

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] przepustnica kolektor pytanie

Witam mam pytanie kupiłem przepustnice do colta widoczną na zdjęciu poniżej. Wie ktoś może do jakich silników ona idzie. Mam colta z 95 1.6 113km. Na moim kolektorze nia ma napisane ECI MULTI. Druga róznica to ze u mnie wchodzą 3 przewody chyba od podgrzewania przepustnicy a w tej która zakupiłem widac tylko jeden zaznaczony czerwonym kółkiem. Dodam że nie mam fizycznie w rękach jeszcze

malibu_qq kupiłeś przepustnicę do CA1A czyli silnika 13. Możesz mieć problemy z założeniem jej do swojego 16.

w takim razie mam pytanie czy silnik krokowy będzie pasował do mojego samochodu

Prawdopodobnie tak.

będzie pasował. przepustnica jak pisze londolut pochodzi z 4G13

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Przepustnica

Witam Czy przepustnica z colta 1.3 96-2003 będzie pasowała do colta 1.3 ca0 92-95 Wyglądają niby tak samo ale pewności nie mam.

Nie są takie same musisz szukać konkretnie zgodnej symbolami do modelu

Robert zerknij na te bo to o nie mi chodzi. pierwsza do colta 92-95 druga do colta 96-2003

Może któryś sprzedawca nie wie co sprzedaje .

Wychodzi na to że obie są do colta 92-95

Zobacz Gaźniki, przepustnice do MITSUBISHI COLT

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Przepustnica...

podejdzie cała przepustnica z krokowcem i czujnikiem polozenia przepustnicy z 1.6 16v do mojego 1.3 12v czy były jakies roznice pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz

Nie podejdzie. W 1.6 są 3 wężyki podciśnienia na górze przepustnicy a w 1.3 jest jeden. Więc może nie śmigać jak należy.

Jezeli jest to jedyna roznica to moze podejdzie bo u mnie w 1.3 tez sa 3 dziurki ale te pozostale 2 sa nieprzewiercone.Moze bedzie smigac jak sie to dobrze zaslepi.

Nie podejdzie wystarczy że będzie gdzieś mała nieszczelność i auto będzie wariowało.

MITSUBISHI COLT IV [CA5A 1.8] Przepustnica w CA0 GTI

Po regulacjie obnrotów mam takie pytanko czy przepustnica przy spuszczonym pedale gazu powinna byc calkowicie zamknieta czy minimalnie otwarta (tzn tak delikatnie uchylona)

jesli masz wylaczony zaplon powinna byc max na dole (zamknieta)...przy wlaczonym zapłonie TPS sam ustala otwarcie...

wg instrukcji powinna byc delikatnie otwarta - po to sie ustawia srubke zgrubna wkrecajac ja o 1 i 14 obrotu od momentu dotkniecia dzwigni co deliktanie otwiera przepustnice ale gdyby nawet byla zamknieta to w tym silniku sa jeszcze 2 dodatkowe drogi powietrza

jak to wyrazic hmm przekrecajac śrubke zgrubna sprawiasz ze ona jest na granicy zamknietaotwarta--lekko wisi w powietrzu zarazem zamykajac doplyw....ok ok szczegoly...

Dzieki wlasnie o to mi chodziło bo przy ustawianiu (tak zrobilem 1 i 14) i to mnie zastanowilo czy wlasnie tak powinno byc czy nie powinna byc przypadkiem poprostu calkiem zamknieta Pozdrawiam

MITSUBISHI COLT V zawory i przepustnica

czy w naszych miskach trzeba regulowac zawory i czyscic przepustnice

Tak.

... co 15 tys km lub co rok

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] ciężki problem obroty niskie brak reakcji na 1 cy

Witam wszystkim Mitsumaniaków A teraz zagadka Panowie... męczy mnie mój miś już dłuższy czas żaden mechanik nie może se dać rady. (colt z 93r 1.6 16V GLXi 113KM) Otóż... mam niskie obroty w granicach poniżej 500 cos..400 jakoś tak... bulgocze cały silnik z wydechu słychać wyraźnie że nie chodzi równo... gdy odłączam fajkę pierwszą z prawej jest brak reakcji na cylindrze na pozostałych

nom obroty są cały czas niskie silnik kula a wtyczka podłączona....nie ma reakcji na 1 cylinder. Po odłączeniu wtyczki łapie 2 tys. i chodzi równo. Nie wiem co jest... podłączałem już przepływomierz używany zdemontowany z colta 95r. na czesci a takze przepustnice i jest to samo... tzn było przez jakies 5-10 minut dobrze ale wcisnąłem buta dwa 3 razy dojechalem do domu i to samo. Nie

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] Co się dzieje Kto pomoże Kto naprawi mego COLTA

Witam. Problem trwa już ok.2 miesięcy i nikt nic nie zdziałał. Otóż Posiadam colta 93r. 1.6 16V 113KM z instalacją gazową. Auto zaczęło mi się dławić na niskich obrotach na GAZIE na postoju i straciło troche mocy i zaczęło palić ok 19l100 Silnik się trzepał obroty ok 400 natomiast na benzynie było ok. Chodził równo. Pojechałem do gazownika na przegląd z myślą że się polepszy

MITSUBISHI COLT V colt DYMI

Witam Jestem nowym użytkownikiem POZDRAWIAM WSZYSTKICH COLCIARZY Mam problem z coltem. Nabyłem te auto z uszkodzonym aparatem zaplonowym. Po długich manewrach u mechaników udało sie doprowadzić samochód do stanu jeżdzącego (wcześniej zamulało przy wciskaniu gazu) wymieniłem świece kable no i zregenerowałem aparat zaplonowy). Jeden z mechaników pokręcił śrubą na przepustnicy i byćmoże

mechanik kręcil mi przepustnicą i w tej chwili nie wiem czy to wina tego aparatu czy prrzepustnicy albo jeszcze czegoś innego. Na codzień jeżdzę dizlem a to auto jest żony no i jestem lekko zielony w temacie. Z tego co się zorientowalem to NIE WOLNO kręcić przepustnica....... ale to już po fakcie [ Dodano 18-04-2008 1621 ] słyszałem że w Poznaniu jest dobry autoryzowany serwis mitsubishi.

MITSUBISHI COLT IV [CA5A 1.8] ECU

Witam mam colta 1.8 GTI 89 rok. Przyczyny jeszcze nie znalazlem. Problem Po wlaczeniu stacyjki pojawia sie CHECK ENGINE za jakas minute zgasa tak jak ma byc. Po dalszej minucie pojawia sie znowu CHECK ENGINE. Obojetnie czy silnik chodzi czy nie. ECU daje blad numer 14 to ma byc TPC. Jest wymieniony kondensatory w ECU nowe przepustnica czyszczona. A teraz cos na dodatek jak dodaje powoli gazu do CHECK

MITSUBISHI COLT V [CJ1A 1.3] Spadające obroty

Witam serdecznie Jestem posiadaczem mitsubishi colta CJ1 z rocznika 1997 (Przed liftem) z silnikiem 1.3 (4G13). Mam od kilku tygodni problem z obrotami mianowicie po nagrzaniu się samochodu jak dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło i obroty lecą do 300-400 RPM i nagle komputer zaczyna je podnosić do nominalnych 800 RPM. Niestety jest tak praktycznie za każdym razem. Rok temu po zakupie

MITSUBISHI COLT IV Colt 16 CA0 - jak go usprawnić

Witam) To mój pierwszy post na forum więc proszę sięnie miać z prostoty moich słów) Jestem szczęśliwym posiadaczem Colcika 16 95rocznik i bardzo jestem z niego zadowolony jednakże chciałbym go nieco przyspieszyć) Czy któryś z szanownych mistumaniaków ma taki model i próbował w jakiś sposób podnoieźć moc Jak można to zrobić najlepiej nie używając zbyt wielkich środków finansowych (mam na mysli do 1000zł) Proszę o rady)

Odchudzanie auta w stylu colt to poprsotu wywalenie srodka. Jesli sie ma 1.6 mamy wiecej mozliwosci Lecimy ze srodkiem wywalamy wsztko co popadnie (zapas boczki wygluszenia- jest co drzec) wycinamy szyby wnitowujemy plexe zamiast tylnij klapy mozna dac laminat idziemy do przodu auta jesli to 1.6 to wywalamy wspomaganie aku przezucamy do bagaznika maska i blotniki laminat cala elektryke w drzwiach zastepujemy

MITSUBISHI COLT IV [CA5A 1.8] wskazówka obrotomieża opada i podnosi sie

jestem wlascicielem coltA 1.8 GTi 94r i mam pewien problemwarjuje mi wskazowka obrotomiezadzieje sie to chociaz nie zawsze np. po ostrym przyspieszaniu. powiecmy ze ostro kogos objade(wiadomo ze wskazowka bardzo czesto dochodzi do 7500 obrotow)potem jade przez dluzszy czas spokojnie trzymajac sie wciaz 3000 obrmin i wskazowka momentalnie spada do 1000 obrmin i natychmiast wraca do 3000(dzieje sie to

natomiast moj problem polega na tym ze jadac spokojnie nagle colt wlasnie traci moc tak jak by nie mial paliwa czy cos...i po chwili czasem odrazu czasem po kilku sekundach swirowania jest ok normalnie.co to moze byc gdzies opisywalem swoj problem ale nie doszedlem do zadnego konkretnego wniosku. Swiece wymienialem dyskoteki pod maska z kablami nie ma. czy warto w takiej wytuacji sprawdzan komputer

MITSUBISHI COLT IV [CAxA] Kupić CA czy nie kupić

100 tys w 21 lat To wychodzi jakies 330 km miesięcznie... Ja bym w to nie wierzył. 300-400 tys realnie to ok. Nawet jeśli taki byłby przebieg to bałbym się trochę tego auta. Rozrząd wymieniony 7 lat temu ma pewnie mocno sparciały pasek więc i tak do wymiany. Wszystkie uszczelniacze elementy gumowe - to są rzeczy które się starzeją i choć nie mam doświadczenia specjalnego w tej materii

eksploatacyjne są dostępne i w normalnych cenach używki też jest sporo choć wybór auta do zakupu to już problem bo w przeciągu ostatnich 2-3 lat ofert ubyło o kilkadziesiąt procent. Jeśli miałbym kupić CAO teraz pierwszym i decydującym czynnikiem byłby stan karoserii. Wnętrze mechanikę zawsze można zmienić. Silnik 16 jest trwały i dość ekonomiczny. Do autka rozmiaru colta

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Przygasanie i gaśnięcie na wolnych obrotach 1.3

Witam Panowie i Panie mam takie pytanie co prawda czytałem na ten temat w innych postach ale temat dotyczył silniczków krokowych i takich innych rzeczy natomiast ja mam taki objaw że przygasa mi auto na wolnych obrotach czasami zgaśnie a czasami skoczy mi na więcej rpm najciekawsze jest to że przy tym objawie NAGLE ZGASŁ mi zegar wewnątrz ten który wyświetla godzinę dziwne jest to bo zgadł

Nie wystarczy odkręcic rure od filtra i wziąsc ją obkręcic na bok i bedziesz widział juz jak wygląda srodek tutaj masz link jest własnie podobny problem i jest ta przepustnica httpwww.mitsubishi-gra...htprzepustnica Od razu mówie nawet jak bedzie troche brudna i jak ja wyczyscisz to problem moze nie znikną mi tez gasnie cały czas przy dojezdzaniu np. do skrzyzowania i nie wiem co jest nawet mechanicy nie wiedzą hehe

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] zalewanie na wolnych obrotach 4g92

czesc mam problem ze spalaniam na wolnych obrotach i nie wiem gdzie wbic sruboktent albo uderzyc mlotkiem zeby to zmienic pozatym przez to ze go zalewa strasznie faluja mi wolne obroty analiza spalin bieg jalowy silnik obrotow 828 (wiem ze zawysokie ale ponizej gasnie) co %vol 8.14 hc ppm vol 1642 co2 %vol 7.24 o2 %vol 2.5 lambda wyliczona 0.799 stosunek paliwopowietrze 11.7 silnik obrotow

Siema niechce zaczynac nowego tematu ale mam podobny problem może mołby mi ktos pomoc posiadam Mitshubishi eclipse 1 g rok 9293 silnik 4g63 2.0 DOHC 16 v bez turbo i mam problem byłem u 3 mechaników i zaden niestwierdził przyczyny otoz na biegu jałowym silnik boksuje troche i przekrocone sa dosyć znacznie spalin weglowodiry (HC) so na poziomi 1300 pozostałe p-arametry są w normiepo zwiekszaniu obrotów tz dodawniu gazu weglowodory spadają i czym mocniej otwarta przepustnica tym mniejsze (HC) weglowodoryobroty na biegu jalowym sa oklo 950 moze troche mniej obrotu nie falują przepływomierz sprawny sonda Lmbda wymienione swiece ecu nie pokazuje błędów jedynie mechanik stwierdzil że przepustnica jest do regulacji czy to moze byz przyczyna dodam ze wyskakuje mi bagnej od oleju czym to moze być spowodowane szukałem na forum ale nie znalazle przosze o szybko pomoc i zgóry dziekuje pozdrawiam moze to coś podpowei ze mechanik opweidział ze wyrażnie jest za bogata mieszanka czuć niespalone paliwo na biegu jalowym do tego podczas obciażenia silnik niedymi niewidac spalin ale natomiast na biegu jalowym silnik zaczyna strasznie dymi dym ten jest jakby szary i dosys pocno KOpmresja to komppresja na cylidracch 11.5 120 120 11.0 poniżej zamieszczam link w ktorym pytałem o to samo moze ktos ma jeszcz jakies pomysły przewody raczej sa jescze dobre bo niewystepuje szarpanie na wysokich obrotach 6000 obrotów wyżej niechcialem krecic i niemaja przebic po ciemku nic niewidac moze ktos ma jeszcze jakies pomysly httpwww.mitsubishi-gra...opic.phpt7083

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] Problemy po swapie z 1.3 na 1.6

Witajcie mam kilka problemów z moim coltem. Mam colta CA0 1.6 po swap&8217ie z 1.3. Problem polega na tym że na rozgrzanym silniku przy około 15tys. - 25 tys. obrotów silnik przerywa na każdym biegu po przekroczeniu 25 tys. obrotów wszystko jest normalnie. Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów. Po rozgrzaniu również na biegu jałowym po krótkim postoju zaczynają falować obroty i zdarza

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] Drgania silnka na wolych obrotach - colt silnik 4

Witam przede wszystkim chciałbym sie przywitać jestem nowym użytkownikiem tego forum . Mam następujący problem wymieniłem wszystkie uszczelki z góry silnka tzn pod głowicą uszczelniacze zaw simeringi na wałku . Po naprawie silnk odpala normalnie rozrząd na znakach itd pojawiły sie lekkie drgania na wolnych obrotach przenoszące się na karoserię po dodaniu lekko gazu ustępują

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Temostat i wolne obroty

Witam wszystkich. Na początek chciałbym poznać wasze opinie na temat termostatów. a mianowicie jakiej firmy bedzie najlepszy do mojego miśka colt 1.3 12V 1994. Cyztałem na forum że lepiej trzymać się z dala od JC co mam kupić po drugie jeżdze moim coltem 15 roku i niewiem czy jego zachowanie na wolnych obrotach jest odpowiednie. mianowicie po odpaleniu wskakuje na obroty nie mam obrotomieża

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Brak mocy - Colt 1.3 CA0 - na wysokich obrotach

Witam wszystkich mam na imię Bartek jestem z Łodzi od około 2 lat posiadam colta CA0 z 1995 roku silnik 1.3 12v przebieg około 125 000 jak do tej pory wszystko w autku było w jak najlepszym porządku aż około 3 miesiące temu zaczęły się schody i bardzo proszę o Waszą poradę przeglądałem forum ale niestety nie mogę znaleźć odpowiedzi na problem z jakim mam do czynienia w swoim Colcie

Witam pomogło przeczyściłem przepustnicę (choć wizualnie wszsyko było ok) i posprawdzałem wszystkie rzeczy pod maską tj. filtr powierza obudowę filtra wszyskie połączenia przewody świece cewkę - podociskałem i wszystko śmiga że hej wymieniłem jeszcze jakąś gumkę pomiędzy filtrem powierza a przepustnicą bo była pęknięta (gumka to radosna twórczość gazowników) śmiga na benzynie na gazie jest gorzej ale to już nie istotne (bo wiem że to wina ustawień gazu) do tej pory chodził fatalnie zarówno na benzynie jak i gazie pozostał jeszcze tylko jeden problem a mianowicie po nocy i dłuższym postoju auto odpala za x- razem trzecim czwartym - różnie i do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury nie jeździ dobrze tj. nie wchodzi na obroty - tylko tak do ich 12 (nie wiem dokładnie bo nie mam obrotomierza ) i w miarę rozgrzania zakres przesuwa się coraz wyżej. Nie wiem to tylko moje przypuszczenie - ale wygląda to tak jakby skąś odparowywała woda () szron czy coś równie niemiłego - ale nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną. Także jeśli macie jakieś pomysły co może być nie tak bardzo proszę o rady. Raz jeszcze dziękuję za wcześniejsze posty i pomoc znów jestem zadowolony z jazdy coltem Pozdrawiam Bartek.

MITSUBISHI COLT V [CJ1A 1.3] przerywa na niskich obrotach

Witam wszystkich. Mam colta od 2 miesięcy 1.3 12V z 98 roku. Mój problem z nim to problem z odpalaniem nigdy nie odpalił za pierwszym razem kilka razy nie odpalił wcale. Drugi problem to szarpanie na niskich obrotach co jest szczególnie odczuwanew mieście muszę wtedy nim piłować i jechać na jak najniższym biegu. Na trasie jest ok. Ale... jak go zdołam odpalić to jedzie ładnie ok 30 km

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] problem z obrotami (nietypowy)

Witam a wiec przechodzę do setna mam silnik 1.3 12v z 93 roku problem mam taki odpala dobrze na rozgrzanym też chodzi wzorowo check nie świeci problem pojawia się gdy złapie już trochę temperatury (wskazówka temperatury się troszkę podnosi) wtedy np przy hamowaniu (albo jak jadę na luzie) przez moment przygasa traci obroty po paru sek wchodzi niby na dobre wydaje mi się ze jest to wtedy

temat Ostatnio zaczęły mi falować obroty na biegu jałowym tzn. schodziły mi niebezpiecznie w dół aż do tej małej kreseczki na obrotomierzu (czyli chyba do około 200 obr.min. Z kolei w drugą stronę nigdy nie przekraczały 1000 obr.min (czyli raczej w porządku) Nie muszę chyba nikomu mówić jakie to wkurzające gdy obroty spadają a silnik trzęsie całym samochodem. Generalnie mój colt

MITSUBISHI COLT IV 4g93t

witam poszperalem troche w internecie i znalazlem lancera z opisem w ktorym byl silnik 4g93t czyli uturbiony. chcialbym sie dowiedziec czy wogole takie silniki wychodzily seryjnie lub czy ciezko jest taki silnik uturbic. zastanawialem sie czy to wymaga duzo przerobek zeby dmuchac w niego okolo 0.3-0.4 bara. pozdrawiam

Głowica z walkami dolotem przepustnica i wtryskami z przesylka do polski wyszla mi 1200zl turbo downpipe Lambda (gratis dostalem ) 1000 śruby ARP 250zl swianka 300 HKS SSQV 400 (powystawowy troche podrapany ) heble okolo 1000 z robota tak jak pisalem colt 4x4 jakies 4000 (juz zarejestrowany ubezpieczony)

MITSUBISHI COLT IV [CA1A 1.3] Problem dużego spalania w colcie. Jak rozwiązać

Pomimo bardzo wielu podobnych tematów dotychczas nie znalazłem rozwiązania problemu z moim autem i dalej borykam się ze spalaniem rzędu 10l100km w cyklu mieszanym Chciałbym prosić o pomoc oraz wszystkich którzy się znają o zebranie wiedzy na ten temat w jednym miejscu. Do klasy rządzącej mam prośbę o przeniesienie ewentualnie tematu do działu FAQ jeżeli zebrane tu informacje nabiorą

Nm przy 4000 obr.min. Wymiary 470x175x140 cm Poj. bagażnika 455 l Przyspieszenie 0-100 kmh 97 sek. V maksymalna 200 kmh Poj. zbiornika paliwa 60 l Masa własna 1160 kg Dopuszczalna masa całkowita 1645 kg Średnie zużycie paliwa 79 l Wbrew pozorom to dość lekki samochód ale już mniejsza o to. W tej chwili najważniejsze dla mnie to odnalezienie przyczyny za wysokiego spalania- jesli moj colt

Odebrałem colta. Niestety usterka związana z błędem czujnika spalania stukowego nie została zdiagnoazowana. Serwisant przypomniał sobie że kilka lat temu mieli identyczny przypadek z Lancerem (ten sam silnik) dłubali sporo w tym aucie ale również nigdy nie zlokalizowali usterki. Lancer jeździ do dziś i ma się dobrze. Natomiast powiedział mi że nie ma w aucie niepokojących objawów potwierdzających

MITSUBISHI COLT IV [CA0 1.6] dławi się po naciśnięciu pedału gazu

Witam Mam problem z moim coltem. Jakiś czas temu zaczął się mulić i nie wchodzić na wysokie obroty. Wymieniłem świece przewody WN były nie dawno wymieniane. Niestety to nie pomogło i zaczęło się pogarszać. Zaczął się dławić przy wciśnięciu pedału gazu. Słychać bulgot i nie idzie.. trochę się poprawia po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilku km ale i tak jak dociskam gaz

MITSUBISHI COLT IV już nie wiem o co chodzi (moc przyśpieszenie)

powiedzcie mi co może być z moim coltem otóż dzisiaj rano odpaliłem jak zawsze i co mnie zaskoczyło jak ruszałem silnik jakby nabrał mocy i lepszego przyśpieszenia przy ruszaniu nic nie spowalniał nie miał tak zwanych dziur ze raz ciągnie potem przestaje i potem znów i jego moc była wkońcu odczówalna nie wiem boje sie ze to minie i znó moj colcik bedzie taki słaby i mułowaty powiedzcie

rano było troche zimno no ale nie wiem czy to zalezy mozliwe ze silnik był zimny i jakoś lepiej chodził ale co to powoduje dodam ze wszystkie filtry wymienione świece na ngk ustawione zawory wymioniony rozrząd i ustwione obroty wraz z czyszczoną przepustnicą może ktoś ma jakiś pomysł co mogło by to byc. [ Dodano 29-01-2008 1729 ] dobra chyba mam odpowiedz na główny problem mojego colta

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] do posiadaczy colta 16.16v prosba

mam taka prosbe o sprawdzenie w colciku 1.6.16v 92-95r. na zapalonym silniku czy po odlaczeniu silniczka krokowego(wtyczki) jest u was jakikolwiek objaw silnika(przygasaniegasniecie itp.) mam u siebie problem od dawna z obrotami i u mnie nie ma zadnego objawu(czy wyjme wtyczke czy wloze spowrotem silnik chodzi tak samo) i mnie to niepokoi bo niewiem czy tak powinno byc tylko prosze was o sprawdzenie

Nic się nie dzieje jak wyjmiesz wtyczkę bo silniczek ma za zadanie otwierać lub przymykać przepustnicę. Jak go odłączysz to przepustnica zamrze bez ruchu w punkcie w którym była i nic się nie zmieni. Szczególnie jak silniczek jest martwy i przepustnicą nie porusza. W oplach i innych autach silnik gaśnie bo silniczek to rodzaj elektrozaworu działającego w zależności od potrzeb z różną

A jak silniczek otwiera przepustnicę Byłem pewnien że silniczek steruję ilością powietrza które omija przepustnicę by-passem (jak sama nazwa wskazuje) a sama przepustnica nie zmienia położenia. Mi w każdym razie silnik gaśnie jak jest zimny przy odłączonym silniczku. Jak jest ciepły to nie gaśnie ale nie trzyma obrotów. Z tego co ja rozumiem przepustnica nie zamyka się nigdy do końca

MITSUBISHI COLT IV [CA4A 1.6] pare pytan pare problemow kto rozwiaze temu bro

kupilem miska w czerwcu bylo z nim wszystko ok. w lipcu padla mi uszczelka pod glowica wymienilem uszczelke simering na wale. i mniej wiecej z 2 tygodnie pozniej zaczely mi sie dziac cyrki z obrotami. mianowicie jade np 70 kmh wrzucam luz obroty mi spadaja do 200. jade 90 kmh wrzucam luz obroty spadaja ze silnik gasnie. druga sprawa z obrotami to odpalam odjerzdzam na ssaniu okolo 1500 obrotow po

MITSUBISHI COLT V [CJ1A 1.3] Problem z mocą

Witam to mój pierwszy post u was mimo że samochód mam już od 3 lat ... co dobrze o nim świadczy Niestety ostatnio przyprawia mnie o ból głowy. Historia Jest to 2 samochód w rodzinie więc jezdzi na krótkich odcinkach i nie robi duzo kilometrów. Pewnego dnia zaczęły sie poranne problemy z odpalaniem trzeba było go bardzo długo krecić zeby zaskoczył. Zaskakiwał na 2 - 3 cylindry a po

MITSUBISHI COLT V Dziwny problem z kontrolką ECU

Witam Mam mały problem z coltem Wymieniłem tylną sondę lambda (NTK OZA532-A12 - uniwersalna 4 przewodowa). Kolory sie zgadzały więc z połączeniem nie było problemów. Przy okazji postanowiłem wyczyścić pezpustnicę odkręciłem 4 śruby mocujące i bez odłączania czegokolwiek podczyściłem ją acetonem (na tyle na ile byłem w stanie pod maską) Po uruchomieniu samochodu wszystko wyglądało

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi colt przepustnica

  • MITSUBISHI COLT CZ 1.3 KOLEKTOR PRZEPUSTNICA gorzó - GORZÓW WLKP (499.00PLN)
  • Przepustnica Mitsubishi Colt - Gorzów Wlkp. (100.00PLN)
  • Mitsubishi Colt przepustnica + potencjometr - Zbąszyń (149.99PLN)
  • MITSUBISHI COLT przepustnica 1.3 CJO - Szczutkowo - Włocławek (100.00PLN)
  • Mitsubishi Colt przepustnica + potencjometr - Zbąszyń (149.99PLN)
  • MITSUBISHI COLT przepustnica 1.3 CJO - Szczutkowo - Włocławek (100.00PLN)
  • MITSUBISHI COLT przepustnica 1.3 CJO - Szczutkowo - Włocławek (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi