części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma wał korbowy silnika da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma wał korbowy silnika da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma wał korbowy silnika da

MITSUBISHI CARISMA I DA Szarpanie problem z czujnikiem na wale korbowym

a więc tak zaczęło się od gwałtowniejszego hamowania silnikiem silnik troszkę się rozkręcił 6K później przy przyspieszaniu szarpał przy około 3500 obrotów później problem znikną i ostatnio na trasie znowu się zaczęło szarpanie przy około 3500 obr na minute zauważyłem ze jest to powiązane w jakimś stopniu z nierównościami na drodze tzn jak wjechałem w jakaś dziurę wskazówka

MITSUBISHI CARISMA I DA REMONT CZY WYMIANA SILNIKA (SPRZEDAZ)

witam po zalozeniu tematu "posluchajcie czy to zawory czy wtriskiwacze" zakladam nowy dzisiaj po wizycie w ASO problem z obrotami zniknol zaplacilem 90 zl za podpiecie do kompa sprawdzenie calego samochodu (elektroniki) i wyregolowanie obrotow za posrednictwem MTU II moje klepanie silnika okazalo sie najgorsza zecza ktora moze chyba spotkac GDI klepie nie zawor czy popychacz a dokladnie swozen

Witam u mnie po dzwonie musialem wymienić wał korbowy bo olej nie poszedl i panewki przytarło na korbowodach także klekotało w silniku. Wymienilem wał korbowy (kupilem uzywany) regeneracja korbowodów nowe panewki nominalne uszczelki na silnik fiiltr olej robocizna. Wyszło mnie tak jakies niecale 1500zl calość i nie żaluje. Zastanawialem sie nad kupnem calego silnika ale to trzeba

Zobacz Wały korbowe, panewki wałów do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.9 DI-D] Wyciek na skrzyni

Kurcze wczoraj zauwazylem na kostce plame oleju (auto stalo cala noc na dworze) - okazalo sie ze zaczelo mi kapac na laczeniu skrzyni z silnikiem - z tego co popatrzylem to prawdopodobnie olej ze skrzyni. Dzis - auto w garazu cala noc - okazalo sie ze posadzka czysta. Widocznie jak sie ulozy tak leje lub nie. Prawdopodobnie zaczyna puszczac uszczelniacz na skrzyni. Ktos mial taki przypadek Ile moze kosztowac wymianka I czy trzeba szybko robic (jaki wplyw na sprzeglo)

na mój gust to między skrzynią a silnikiem nie ma uszczelniaczy. Przynajmniej w tych samochodach co wyciągałem skrzynię nie było A cieknię pewnie z simeringu na wałku atakującym czyli tym którym moc silnika przekazywana jest na skrzynię i następnie koła ewentualnie z simeringu na wale korbowym ale obstawiam skrzynię. Największy koszt to demontaż i montaż skrzyni. Jeśli sączy delikatnie

MITSUBISHI CARISMA I DA schemat rozrządu Carismy 1.9TD 97 - pomocy

Czy ma ktoś instrukcjęschemat rozrządu tego modelu Dokładniej chodzi mi o wymianę paska (Jak ustawić silnik).

Informacje ogólne UwagaPrzed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia Demontaż Odłączyć akumulator Zdjąć dolną pokrywę silnika Zdemontować podporę silnika Podeprzeć silnik Zdjąć pomocniczy pasek napędowy Zdemontować koło pasowe wału korbowego Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu Powoli obracać wał korbowy do zwrotnego położenia odkorbowego i

MITSUBISHI CARISMA I DA Paski w 1.9 D

Panowie mam pytanie i proszę o objaśnienie dziś usłyszałem że carisma ma 2 paski jeden rozrządu a 2 gdzieś przy pompie paliwa i jak pasek się wyślizga samochód może nie dostawać paliwa i się cały zblokować i się świeci kontrolka silnika(engine-czy jakoś tak) jest w tym coś prawdy czy tylko sterta głupot

jeżeli w di-d ślizga ci się pasek wieloklinowy to nic się nie stanie najwyżej wspomaganie będzie słabsze albo klima bo one najwięcej przejmuje mocy. Gorzej jak przeskoczy pasek rozrządu jeżeli to zrobi na pompie to da się to jeszcze nastawić jeżeli na wałku rozrządu lub na wale korbowym to silnik może dziwnie pracować a jeżeli pasek rozrządu się zerwie to w najlepszym przypadku

MITSUBISHI CARISMA I DA 1.8 GDI poszedł rozrząd

Witam Mam taki problem. W Cari z 2000 roku z silnikiem 1.8 GDI poszedł rozrząd. Mechanicy zapewniają że rozwalone są "tylko" zawory i do wymiany jest jedynie głowica razem z zaworami i nie ma potrzeby wymiany całego silnika. Waszym zdaniem to prawdopodobne że przy takiej usterce nie cierpią też tłoki korbowody itd. Może lepiej szukać całego silnika Ale wtedy i koszty i logistyka całej operacji bardzo się komplikuje. Z góry dziękuję za pomoc.

Mi stało się to samo. I zmieniłem tylko głowicę za radą mechanika. Nie sprawdzał tłoków korbowodów ani wału korbowego. Jednak pozostało uszkodzone uszczelnienie na którymś tłoku i teraz żre olej jakiś 1l na 3000 km. Pozatym czasem mam spadek mocy jakby tracił na tym cylindrze kompresję przy 22oo-2600 obrmin. Zrobiłem na tym jakieś 40 000 tyś km ale już dojrzewam do myśli o

MITSUBISHI CARISMA I DA Aaaaaaaaaaaaa piiiiiiiiiiiiii no i BUM - Carisma.

Witajcie dzisiaj jest niezbyt szczęśliwy dzień dla mojej Cari Na zakręcie zarzuciło tył i poszłaaaaaaa zwiedzać pobliskie rowy. Efekt tego taki 1. Dość mocno wgięte drzwi pasażera (nie chcą się zamknąć)i lekko mniej tylne pasażera 2. Zderzak przedni do wymiany 3. Ociera półoś napędowa o chyba element zawieszenia (pewnie silnik poszedł do tyłu) 4. Lusterko od pasażera obłamane

Pisałem do gościa na allegro ma GDI na części za 1. wał korbowy 2. panewki 3. jeden korbowód chce 450zł. Silnik cały jak patrzyłem to jakies 1500 tak - Opłaca się kupić te części czy jednak dać drożej za cały silnik i potem sprzedawać pozostałości Chodzi mi o to że jak kupić silnik cały to myślałem tylko o przekładce całego bo jak rozbierać i tylko same częsci

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t

Witam wczoraj miałem okazję jechac vw kolegi i szczerze powiem po przesiadce do swojej carismy 1.9 td 90 KM 2000r jestem bardzo zawiedziony z sojego silnika poniewaz golf z taka sama iloscia KM lepiej "ciągnie" i zrywniejszy . Teraz moje pytanie czy u was Też tak jest bo ja mam problemy podjazdu pod górke w 2 osoby na 3 biegu a jak zredukuje na 2 i przytrzymam tak do 3 tys i na III bieg

ciekawe start stop bluemotion hybryda i inne tam Powiedzmy głośno stop narkotykom hydrauliczny napinacz ciekawe odizolowanie kola pasowego paska osprzętu od kola żebatego rozrządu no prosze a co ma napedzać w 95 procentach samochodów wał korbowy napędza osprzęt i rozrząd wadą tego silnika jest ułomność mechaników zmieniaczy którzy dostają piany na ustach jak zobaczą pompę lucas.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Rozmiary uszczelniaczy silnika

Wymieniam rozrząd chciałem wymienić niezbędnie uszczelniacze. Sprzedawca wymaga podania wymiarów simeringów ponoć były różne . Proszę więc o konkretne wymiary dla silnika 1.8 sohc 97 rok. Jakiej firmy będą ok

wał korbowy śr.wewn. x śr.zewn. x grubość 37x50x6 wałek rozrządu 35x50x8 Tak podaje większość katalogów dla pewności można po numerze VIN sprawdzić gdyz występują pewne niuanse

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Rozrząd 18 4G93 ja ustawić

Jak w temacie Mam Carismę 18 4G93 wymieniłem pasek ale mam pytanie przed odpaleniem. Czy koło wałka rozrządu i koło na wale korbowym ustawia się tak jak na instrukcji (żeby punkty kontrolne się zgadzały) i zakłada pasek i jest wszystko w porządku. Czy trzeba coś przesunąć. Bo to co było przed zdjęciem paska nie pokrywało się w żaden sposób ( a jednak silnik pracował) i czy to mogło być przyczyną nierównej pracy silnika.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Cieknący Olej....

Witam koledzy. Wiem że jest kilka tematów dotyczących cieknącego oleju. Ale albo nie ma odpowiedzi która mnie satysfakcjonuje albo jest 30 stron które ciężko przejrzeć i czytać ze zrozumieniem. Problem polega na tym ze po remoncie silnika i wszystkich naprawach gdzieś ze spodu silnika cieknie olej pytanie skąd jak zaglądałem pod spód to jednak ciężko to wyłapać jest bez kanału

u mnie przepuszcza uszczelka na misce olejowej można to samemu zrobić tylko trzeba się zaopatrzyć w specjalne klucze nasadowe torxy (ja płaciłem 25 zł za sockety do grzechotki). Musisz zdjąć osłonę spodnią silnika i dobrze obejrzeć jeżeli to miska to koszt naprawy kosztuje grosze jeżeli to co innego np uszczelniacze na wale korbowym to prawdopodobnie nie obędzie się bez wymontowania silnika.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Wymiary uszczelniacza

Witam Czy zna ktoś wymiary uszczelniacza zaznaczonego na rysunku (lub jakiś symbol) Jest to uszczelniacz wałka pośredniego napędzającego pompę olejową. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Źle szukałeś ja ten wymiar znalazłem właśnie tam. Wejdź na sklep Inter Cars następnie eKatalog httpsklep.intercars.co...rupyS¬itle1 Dalej wybierz swoje auto a następnie wybierz Silnikosprzęt dalej Blok silnika dalej wał korbowyPanewki i masz to czego szukasz.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

Koledzy podepnę się do tematu ja również mam problem z drgającym paskiem. Wymieniłem koło pasowe na wale korbowym dolną rolkę prowadzącą rolkę napinacza oraz amortyzator napinacza i niestety dalej pasek drży. Piszecie że przyczyną może byś koło ze sprzęgiełkiem na alternatorze. Ja w swoim 1.9TD mam zwykłe koło czy możliwe że ktoś kiedyś wymienił na zwykłe i pytanie czy w tym modelu silnika można te koła zamienić (silnik FQ8T).

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] napinacz paska

Witam Mam mały problem z piszczącym paskiem wielorowkowym Od jakiegoś czasu pasek popiskiwał więc wymieniłam go na nowy ale popiskiwanie nadal jest słyszalne. Po przeczytaniu kilku lektur na ten temat wszystko wskazuje na napinacz (sprężynę) Mam do Was pytanie Czy w waszych autach napinacz (sprężyna) jest pod jakimś kątem (wygina się) czy jest zupełnie prosty W mojej Carismie 19TD jest wygięty. Mam nadzieję że zrozumieliście moje pytanie Pozdrawiam

Prawdo podobnie to piszczy koło pasowe z tłumikiem drgań skrętnych osadzone na wale korbowym. W TD takie coś jest i kosztuje około 200zł. Numer koła które pasuje do silnika TD w Volvo to zamiennik firmy MC numer 2849

MITSUBISHI CARISMA I DA Czy głowa od 4g93 bedzie pasowac do silnika gdi

jak w temacie zastanawiam się czy będzie pasować głowa od zwykłego DOHC 18 4g93 (nie gdi) podobno jedynie tłoki i głowa są inne w obydwóch silnikach na ile jest to prawdą (chodzi mi generalnie o przerobienie gdi na zwykłą 18 dohc)

z tego co wiem 4g93 byly trzy 1. SOHC 16V 2. DOHC 16V 3. DOHC 16v GDI 1 i 2 typ różnią się ponoć górą czyli głową a 3 typ (GDI) dodatkowo ma inne tłoki dół korbowody wał korbowy skrzynia korbowa ponoć we wszystkich 3 typach są takie same jeżeli się mylę niech ktoś mnie oświeci. chodzi mi o odkręcenie głowy od gdi i wrzucenie w to miejsce głowy od zwykłego DOHC 16V bez pionowych kanałów dolotowych w jakim celu na razie nie pytajcie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Wyciek oleju z silnika

Witam Właśnie nabyłem swoje pierwsze autko i jest nim Carusia z silnikiem 19TDI z 1999roku. Autko żyletka bardzo zadbane tylko że mam wyciek oleju z silnika - lub strasznie umoczony z oleju silnik - nie znam się na tym jak co i gdzie się poruszać dlatego proszę o pomoc jak wyczyścić silnik czym i czy można to dać do serwisu który chciałby go oczyścić KArcherem Dziekuję z góry za jakieś podpowiedzi

może być simering na wale korbowym od strony sprzęgła lub koła pasowego (zależy z której strony jest wyciek) lub bardziej prawdopodobne uszczelka misy olejowej czasami wystarczy dokręcić. Oczywiście może też być gdzieś wyżej i płynie po silniku lub nawet simering na skrzyni biegów i wypływa między blokiem a skrzynią. Udanego i mało kosztownego poszukiwania

MITSUBISHI CARISMA I DA piszczenie z lewej strony silnika 1.9TD

Z rana kiedy silnik jest zimny to coś "piska" miarowo (nie ciągle ale w równych odstępach). Zjawisko jest bardziej głośne gdy temperatura na zewnątrz jest niższa. Po rozgrzani silnika zjawisko znika. Czy ktoś ma pojęcie co to może być i czy to może być groźne

Może to być wina koła dwumasowego na wale korbowym(tego od napędu paska klinowego). Powinieneś to jak najszybciej sprawdzić. Jak mi piszczało to się nie przejmowałem ale jak dowiedziałem się co to piszczało to zbladłem. Winą było to koło które w trakcie rozpadania zablokowało się o koło pasowe z pompy wody co spowodowało szarpnięcie w układzie rozrządu i pasek przeskoczył mi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9 TD] Podczas jazdy nagla zmiana pracy silnika

Witam Dziś podczas jazdy a właściwie postoju w kolejce na światłach nagle silnik zmienił pracę na strasznie twardą i jak by stracił mocdodatkowo zauważyłem spadek temperatury silnika .Po dojechaniu do domu podniosłem maskę i zauważyłem poszarpany pasek rozrządu i duże ubytki .Czy jest możliwe że pasek przeskoczył o ząbek czy dwa i przez to takie objawy .

Jeżeli już dotknęło by zaworów uwierz że zmiana faz byłaby wielka. wałek rozrządu kręci się 2 razy wolniej niż korbowy więc przestawienie choćby o 5 stopni na pasku to 10 stopni na rozrządzie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi