części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma wał da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma wał da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma wał da

Ogolnie carisma to taki mieszaniec. Rozumiem ze do silnika diesla dali skrzynie renault ale po co taka skrzynie dali w benzynach Zawieszenie nie wiem czy jest volvo czy mitsubishi. carisma mogla byc bardzo dobrym autem ale inzynierowie mitsubishi zostawili zbyt duzo wad. Bo jak to jest mozliwe zeby w nowym aucie podczas deszczu walilo zawieszenie Zreszta wszystkie skrzypienia i brzeczenia doprowadzaja do szalu. Teraz jeszcze mi sie rozkraczyla i bede silnik zmienial. Nigdy wiecej carismy

MITSUBISHI CARISMA I DA Check engine

Witam. Tak jak w temacie jest problem z odpaleniem Cari. Problem ten występuje po jeździe jak również gdy autko stało np. cały dzień lub noc. Nie zależne jest to od warunków atmosferycznych. Po przekręceniu kluczyka lampki od m in. oleju silnika itd. zapalają się. Problemem jest to iż kontrolka od silnika w kolorze pomarańczowym gaśnie i po ok 2 sek znów się zapala wtedy rozrusznik

Witam wiem ze ten teamt miał juz miejsce ale porusze go jeszcze raz bo do tej pory nie mam rozwiązania.Otóż mam problem z odpalaniem auta niezależnie czy autko stało np. cały dzień lub noc. Nie zależne jest to równieź od warunków atmosferycznych. Po przekręceniu kluczyka kontrolka check engine gaśnie i po ok 2 sek znów się zapala wtedy rozrusznik kręci natomiast nie da się uruchomić silnika. Problem trwa niekiedy 30 sek a niekiedy aż do 2 godz . Odwiedziłem juz kilku mechaników i po podłączeniu to komputera pokazało jako głowny błąd -błąd komunikacji immobilajsera a jak wszedł w te błędy to sie pokazały następujące 21. Błąd komunikacji ECI 11.Błąd odczytu TP Sprawdziłem czujnik położeia wałka rozrządu i jest ok a co do kluczyków to mam 2 jeden nówka no i nie wiem co jest .Po skasowaniu błędy sie pojowiają. Jestem juz tak zdesperowany ze chciałem odłaczyc immobilajser ale nikt sie nie chce w to bawić a niechciałbym zawitac do serwisu bo tam mnie skasują kilka razy drozej . Moze mi jakos pomozecie bądz ewentualnie dacie wskazówki moze nawet jakies namiary na fachmanów mitsubishi carisma 1.8 16V 96 r Dzięki Bardzo

Zobacz Wały korbowe, panewki wałów do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Jaka diagnoza Carisma 19 td 98r.

Witam czy ktoś znający się na tym motorze F8QT mógłby mi pomoc wstępnie zdiagnozować co się dzieje z moją cari A mianowicie trudności z odpaleniem rano na mrozie ( 3 do 4 razy trzeba podgrzać świece ) jak silnik ciepły raczej nie ma z tym problemu jak motor zapali falujące obroty - podbijane do góry podczas jazdy mułowaty jak trzymam jednostajnie obroty jak depnę po gazie przydławi

czesterek Auto mitsubishi carisma 1.9 TD Region Warszawski KrajCountry Polska Pomógł 1 raz Dołączył 04 Wrz 2006 Posty 14 Skąd kozienice Wysłany 03-12-2006 1816 Witam klubowiczów odnośnie silników 1.9 TD jest tak samo jak opisał CHOOPER a kody błędów do diesla podam jutro panowie bo mam wszystkie spisane w samochodzie [ Dodano 04-12-2006 1048 ] kody błędów do 1.9 td

MITSUBISHI CARISMA I DA Walnięty rozrząd. Szukam części. Prośba o wycenę.

Witam wszystkich MitsuManiaków. Z przykrością muszę poinformować iż moja Cari uległą pieszej w życiu poważnej awarii (przebieg 240000). Strzelił pasek rozrządu. Moje pytanie jest następujące gdyż szukam części do kupna a pewnie niejeden z was ma do nich dostęp. carisma 1.9 TD 97 Silnik F8QT 1 Zawory szt 8 2 Kieliszki zaworów szt 8 3 Prowadnice zaworowe z uszczelniaczami

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Elegance

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak się dobrać do tarczy czujnika położenia wału

Została mi ostatnia próba ratowania Carismy GDI z 98 r. ponoć często się tam tarcza czujnika położenia wału obluzowuje. Co powoduje brak ciśnienia na pompie. Wymieniłem już wszystko (pompe wc i jej mocowanie pompe w baku filtry rozdzielacz wtryski sprawdzone przewody paliwowe) i dalej nic. Został już chyba tylko komputer i sprawdzenie tej tarczy. Jak ją zlokalizować może jakieś zdjęcie

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Elegance

MITSUBISHI CARISMA I DA Olej Castrol GDI do GDI

Czy ktoś poza mną wlewał taki olej do swojego autka . Zrobiłem zmianę z Castrola TXT na Casrol GDI i czekam na efekty. Takiego syfu w silniku to nie widziałem w żadnym innym czarne lepkie i gumowate gluty . Ale to podobno takie ma być

Instrukcja obsługi mitsubishi carisma strona 5-11 UWAGA W przypadku silników DOHC (z dwoma wałkami rozrządu w głowicy silnika) po uruchomieniu silnika dają się słyszeć kliknięcia. Jest to zjawisko związane z konstrukcją silnika. Dźwięki zanikają w miarę rozgrzewania się silnika.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Po 5miesiącach - jak się wali no to wszystko

Witajcie Pozwolę się przypomnieć. Blisko 5 miesięcy temu kupiłem Mitsu Carisme II (2000r) 1.8 GDI (pisałem o tym w którymś miejscu na forum). Auto kupiłem z przebiegiem 180.000 od pierwszego właściciela z Niemczech (więc pewnie 80tysięcy po większych naprawachwymianach które 1szy właściciel zapewne zrobił przy 100tys). Generalnie na początku z autkiem nie było żadnych problemów

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Elegance

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI 2001 r. 90 KW

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Prosze o pomoc i wyrozumiałosc.walcze 15roku

Przede wszystkim witam wszystkich posiadaczy Cari i proszę o pomoc .Walcze z obrotami w mojej Cari od 15 roku i nie znalazłem jak dotąd przyczynyczytałem kazdy wątek na forum 1000 razy szedłem za radami forumowiczów i nadal nic .a teraz konkrety otóż po nagrzaniu się silnika obroty znacznie spadaja tz.pod cieńką kreske trzęsie silnikiem prawie gasnie najczęsciej dzieje się to po włączeniu

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Dynamics

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Elegance

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] szarpanie brak przyspieszenia mocy

Witam mam problem dosyc powazny i nie wiem jak go rozwiazac carisma GDI 1.8 szarpie na ciepłym silniku często nie reaguje na wciskanie pedału przyspieszenia przerywa pracę przy dodawaniu gazu i muli się mam problem podjechac pod górke ogólnie sytuacja masakryczna kontrolka check engine sie nie zapaliła ale zdecydowanie cos boli mojego misia kable wysokiego napiecia sa ok swiece nowe NGK

tak dzieki jeszcze jedno poniewaz wyglada to tak jak problem z zapłonem według mitsubishi carisma Workshop Manuala moze to byc czujnik połozenia wału tylko nie moge go zlokalizowac gdzie sie w aucie znajduje bo mam okrojona wersje Workshop Manuala czy to prawdopodobna teoria co myslicie

MITSUBISHI CARISMA I DA sprzedam pompke paliwa

Nie wiem czy tu można taki post założyć ale... Mam do sprzedania nową pompkę paliwa do mitsubishi carisma 18 GLX 1996r. benzyna. Sprzedaje gdyż tą zakupiłem bo myślałem że orginalna mi walnęła a okazało się że zbiornik był tak zasyfiony że nie przepuszczała paliwa przez filtry. Oczywiście się pośpieszyłem z kupnem a tu lipa Co do ceny to sie dogadamy ja dałem za nią 250zł

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] GDI przerywa Ratunku

Witam Potrzebuje pomocy Mam Cari juz jakies pol roku. Wszystko było cacy do tej chwili. Wyprzedzałem autobus i wkrecilem go na niecale 6tys na dwójce. Wtedy zaczal przerywac i zapaliła sie kontrolka silnika. Ale zabujało mnie tak dwa razy i wkrecil sie na wyzsze obroty po czym zgasła kontrolka silnika. Podejrzewam ze to czujnik położenia walu ale nie jestem pewny. Dodam ze miałem problem z zapaleniem przed ta jazda. A dokladnie strasznie długo krecil. Pomocy

na zworke nie w ASO tak Koledzy rozsądźmy to w końcu czy GDI da się &8222wymrugać&8221 W carisma FAQ stoi jak byk &8222jeśli ktoś szuka podobnego opisu do GDI to niestety takiego nie ma bo GDI to tylko w serwisie zbadamy&8221. Chodzi oczywiście o diagnozowanie za pomocą zworki. Opierając się na tym stwierdzeniu że nie powinniśmy się w ogóle za to brać i ja też bym się nie brał

MITSUBISHI CARISMA I DA Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Witam wszystkich Mam prośbę do użytkowników Carism aby napisali kilka zdań o użytkowanym przez siebie aucie. Coś na wzór autocentrum. Na wstępie krótka informacja. Np. Rocznik 1999 Model Cari 18 GDI Skrzynia MT Przebieg 250kkm Użytkuję od 3 lat. LPG TakNie W tym miejscu krótka historia jak staliście się posiadaczem auta. Co podoba się w nim najbardziej co się nie podoba.

zamglone lampy zimne luty w czujniku położenia wałka rozrządu wszystkie te usterki są typowe dla Carismy... Czy poleciłbyś to auto znajomemu Tak zdecydowanie. Prawdę mówiąc na rynku nie ma auta tak dużego z dobrymi silnikami i z tych roczników w takiej cenie. carisma jest bardzo opłacalnym zakupem. Porównanie do innych aut które posiadaliście. Carismę porównam do mitsubishi

2009 roku. LPG Tak przy sekwencyjnej instalacji auto chodzi świetnie Szukałem auta które byłoby jednocześnie nieco inne od wszystkich aut które mieli znajomi a z drugiej strony bałem się kupić coś kompletnie egzotycznego żeby nie mieć problemów z serwisem dostępnością części itp. Z dzieciństwa i młodości pamiętałem co Mitsu wyczyniało na rajdach - więc wybór padł na mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA Poszukiwanie czujnika wału - falowanie obrotów

Witam Wszystkich Mam problem. Falowanie obrotów na rozgrzanym silniku. Od początku. Wymieniłem rozrząd 2 tygodnie temu u mojego mechanika. Wszystko ładnie zagrało. Jednak drażnił mnie dziwny dźwięk. Mechanik powiedziałże może pasek rozrządu taki odgłos oddaje . Trochę mnie to zdziwiło ponieważ jak kiedyś mi wymieniał rozrząd założyłem takie same graty czyli pasek Mitsuboshi

httpallegro.plczujnik...1765810565.html httpallegro.plczujnik...1765810472.html httpallegro.plcarisma...1738900066.html httpallegro.plcarisma...1768847306.html W serwisie Kiamitsubishi w Katowicach MOTO cena nowego czujnika położenia wału korbowego to 480zł.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Skrzynia biegów a moc auta...

Witajcie Niedawno miałem okazję jechać Carismą GDI mojego szwagra. Jego carisma jest z roku 97 moja zaś z 98 r. Po przejażdżce stwierdzam iż moja carisma jest "mułowata" i głośniejsza... Moja carisma słabiej się zbiera np. przy prędkości 50 kmh na czwartym biegu na obrotach 2000 - 2500 zaczyna buczeć jakby już jej mocy brakowało... Muszę wtedy redukować bieg. Nawet na

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] REGULACJA LUZÓW ZAWOROWYCH

Witam. Co ile kilometrów reguluje się luz zaworowy na jakiej zasadzie i jak to zrobić krok po kroku. Prosiłbym o same końkrety. Chodzi mi o Carismę 1.6 16 V z grudnia 1999 czyli po lifcie.

Zacytuję mojego kolegę z forum bbtp " plytki da sie wymontowac bez zrzocanioa walka zajrzyj pod ten link httpwww.autocentrum.pl...IRE__1__54.html osobiscie regulowalem luz zaworowy w swoim bravo 1.9 td 100 probowalem sie bawic srubokretami i dzwigniami takimi jak w linku ale w obawie o gniazda popychaczy dalem sobie spokoj i zdjolem walek.Sprawdzenie luzu zacznij od sciagniecia pokrywy

MITSUBISHI CARISMA I DA Tłumik końcowy Carisma 1.8 GDI

witam Niestety musze chyba wymienić ww. tłumikurwał sie na łapieszkoda bo jest całymoże uda się dospawac łapę.Napiszcie mi gdzie kupywaliście tłumiki do GDI i w jakich cenachmusze się zorientowacw necie cieżko cokolwiek znalesc.proszę o wiadomośc. pozdrawiam

Są różne tłumiki dla wersji przed i po lifcie httpwww.catalogue.bosa...I&modelcarisma o ceny możesz pytać tu httpwww.bosal.plkat_in_ukl.htm Ale jeżeli tłumik jest u Ciebie cały to polacałbym próbe przyspawania haka Masz jeszcze taka opcje httpwww.asmet.plasmet...26013010057u1 Albo Walker httpwww.taec.nlwalkerindex.html (w górze tam gdzie pisze "select brand" wybierz Mitsu

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu

Przymierzam się do wymianki paska rozrządu. Wstępnie już rozmawiałem z serwisem w Rzeszowie. I na razie to co by było do roboty to - pasek rozrządu zamiennik - napinacz paska rozrządu zamiennik - paski osprzętu (alternatora i pompy) oryginały - uszczelniacze wałków (bodajże 2 sztuki). Wstępna cena za całośc ok. 800 zł. Dodatkowo chciałbym wymienić jeszcze filtr paliwa oraz

Witam Pierwszy raz piszę na forum Moja carisma 1.8 GDI ma 86.000 i przymierzam się do standardowej wymiany rozrządu po 90.000 km. Znajomy mechanik zmroził mnie mówiąc co mam mu kupić na tą wymianę - pasek rozrządu - rolka paska rozrządu - druga rolka paska rozrządu - napinacz hydrauliczny paska rozrządu - uszczelniacz wałka rozrządu 2 - uszczelniacz wałka korbowodu - wałek

Hmm nie przypomina to miałczenia ale na zimnym silniku z okolic rozrządu nie dochodzą żadne niepokojące dźwięki dopiero po nagrzaniu zaczyna być coś słychać. Tak czy inaczej na tym rozrządzie zrobiłem już 70 tysięcy więc i tak przydało by się go wymienić zresztą części zostały dzisiaj zamówione w przyszłym tygodniu wymienię cały rozrząd i zobaczymy czy się poprawi.

Chciałem się zapytać czy ktoś wie jaki jest rozmiar uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu do silnika 18 GDI. 125 KM Kupiłem części do rozrządu i nie jestem pewien co do tych uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu. Mam takie 35X50X8 2 szt i 37x50x6 ta wydaje się dobra. Proszę powiedzieć czy to jest dobry zestaw Napinacz hydrauliczny mitsubishi MD309999 Pasek rozrządu

MITSUBISHI CARISMA I DA Prosze o pomoc - przegub

Witam mam pewien problem. Zaczne od tego że Carisme kupiłęm od znajomego. Razem z nim wymienialiśmy przeguby zewnętrzne - samemu ponieważ już było je słychać. Po wymianie jadąc autem były stuki w lewym przegubie (od strony kierowcy). Czym wyższa prędkość tym mocniejsze bicie na kierownicy odczuwalne przy każdej prędkości. No to wjechałęm autem odrazu na kanał sprawdzamy i przegub

MITSUBISHI CARISMA I DA Falowanie obrotów - Nie pomagają normalne procedury.

Koledzy bardzo Was proszę o jakąś pomoc radę bo już trochę tracę siły do mojej Cari. carisma 1.8 GDI 99 Od kilku miesięcy kompletnie nie mogę poradzić sobie z falującymi obrotami. Sprawa pogarszała się systematycznie aż obecnie falowanie to jest za mało powiedziane. Jak odpalam samochód na zimnym silniku to trzyma aż ponad 3 tysiące obrotów - aż trzepie całym silnikiem i samochodem

MITSUBISHI CARISMA I DA Aaaaaaaaaaaaa piiiiiiiiiiiiii no i BUM - Carisma.

Witajcie dzisiaj jest niezbyt szczęśliwy dzień dla mojej Cari Na zakręcie zarzuciło tył i poszłaaaaaaa zwiedzać pobliskie rowy. Efekt tego taki 1. Dość mocno wgięte drzwi pasażera (nie chcą się zamknąć)i lekko mniej tylne pasażera 2. Zderzak przedni do wymiany 3. Ociera półoś napędowa o chyba element zawieszenia (pewnie silnik poszedł do tyłu) 4. Lusterko od pasażera obłamane

Z pewnego źródła nawet i ok. 2000 za silnik. Jak za komplet który potrzebujesz ktoś chce 450 zł to warto się zastanowić - dogadaj się tak żebyś miał możliwość zwrotu w przypadku gdy pomiary wału okażą się niepomyślne.... wał wyjęty z silnika łatwiej ocenić ale kupując cały silnik masz większą pewność że będzie OK - oczywiście nie od pierwszego sprzedawcy tylko od importera

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem Carisma GLXI.

Mam problem z kolegi carisma 97 GLXI 1.6L. Dwa dni temu samochod zgasl podczas jazdy i juz nie odpalil. Bateria jest ok bo radio gra i ma sile zeby go zakrecic wiec to eliminuje. Podejzenie jest na zaplon lub uklad paliwowy. Paliwo w zbiorniku jest ponad 14 paliwa bo byl zatankowany przed trasa na ktora pojechal i to rowniez eliminuje. Myslalem ze moze pompa ale podnioslem pokrywe od filtra i prysnalem

Stalo sie dokladnie jak mowisz... teraz pytanie czy to bedzie czujnik przy wale czy czujnik przy walku Wyciagnalem ten na boku walku i na pierwszych 2 pinach dostalem 113 kohm rezystancji. Jak na moje oko to troche duzo... Co radzicie PS. Jak trudno jest wymienic w Cari ten od walu Czy musze sciagac pasek rozrzadu

MITSUBISHI CARISMA I DA Mitsubishi Carisma... bez charyzmy

wiecej w link httpwww.roadlook.pluz...z-charyzmy.html

Zależy co masz na myśli przez kiepsko. Phaeton przy odbiorze którego byłem osobście w Glaserne Manufaktur w Dreźnie potem przez 2 lata wiecej stał w serwisie niż jeździł. To samo tyczy tuarega co chwilę waliła się elektronika. Porównaj Phaetona do innych aut w swojej klasie A8 bmw 7 merc S. Skoro zachciało im się zrobic coś na wyzszym poziomie niech zrobią to dobrze. (Mam porównanie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Waku pompa

Hmm zacznę może od tego że silnik przeszedł drobny remont wywaliło uszczelkę pod głowicą poszło planowanie wymiana rozpylaczy przy wtryskach poprawienie gniazd (ruszały się) i tam parę drobniejszych pierdół. I problem w tym że po założeniu i zmontowaniu wszystkiego mam problemy z pedałem hamulca... Jest ciągle twardy- trzeba użyć sporej siły aby zahamować. Wydaje mi się że to problem waku pompy ale pewności jako takiej nie mam.

nie wiem jak to jest u nas w carismach bo różnie samochody mają to rozwiązane albo jest w wałku rozrządu "wypustka" która wchodzi w pompę albo właśnie taki łącznik. Możesz pompę odkręcić i sprawdzić jak to jest i czy jest połączenie wałka z mechanizmem pompy. Jest tam simering na wałku więc olej się nie wyleje bez obawy.

Zwłaszcza że mocą steruje ECU bo silniki poza osprzętem były identyczne. Sprawdź tak jak napisał Krzyżak czy ma fajkocewki zamiast aparatu zapłonowego oraz czy czujnik położenia wału ma przewód czy wtyczkę a gniazdo jest zamontowane na stałe w osłonę rozrządu. 103KM czyli carisma po lifcie więc raczej fajkocewki i czujnik z wtyczką. Różnice widać na poniższych fotkach 1

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Wariacje obrotomierza i silnik gasnie

Na poczatku witam wszystkich posiadaczy Carismy. To moje drugie autko wiec przywitalem sie na forum Lancera. Ale mam taki oto problem z Krysia. To model 1.6 Classic po lifcie 2000r i ostatnio zaczely sie dziac niezle hece. W trakcie jazdy nagle potrafi zaszalec obrotomierz - doslownie gora dol zaczyna sie szarpanie duszenie przy wciskaniu gazu - auto gasnie i zapala sie kontrolka oleju i aku

Nie wiem o co ci chodzi. W linku który podałeś do Allegro jest dokładnie taki sam czujnik jak twój. Widać go na ostatniej fotce ma nawet identyczny numer. W carismach przed liftem czujnik położenia wału jest na kablu co przy nieumiejętnej wymianie paska rozrządu powoduje uszkodzenie czujnika. Producent po lifcie zrobił czujnik położenia wału "mechaniko-odporny" integrując

MITSUBISHI CARISMA I DA Zerwal sie pasek wieloklinowy

witam dzisiaj zerwal mi sie pasek wieloklinowy czy moglo sie cos uszkodzic jesli chodzi o pompe klimy itd. Druga sprawa wyglada tak ze jak ustawie obroty srubka zgrubna jest ok dzisiaj moj ojciec pojechal tu i tam nagle cari zlapala 3tys pozniej 4tys wjechal na podworko podniusl mache mowil mi ze nagle zaiskrzylo zamknol mache wylaczyl szybko silnik okazalo sie ze pasek rozerwalo wieloklinowy z jednej

Kolego i tu się mylisz - udowodnię ( co prawda w przybliżeniu bo nie mam dokładnie wymiarów ( te biorę z pamięci z tego co widziałem przy demontażu) ani właściwości stali z której jest koło (tą przyjmuję najmniejszą jaką znalazłem dla stali St0S która jest bardzo miękka i mało odporna na ścinanie) ale rząd wielkości zostaje). Klin w warunkach jego umiejscowienia pracuje praktycznie

MITSUBISHI CARISMA I DA carisma 1.9 diesel

wiec moją cari śmigam juz pól roku nakulalem 11tyś kupowalem ja z zamiarem jeżdzenia po czaci do 1g ale spodobała mi sie i zostaje ale chciałbym ja zrobić bo ma kilka wad. 1. jutro wymieniam olej jest mineralny a licznikowo mam 196tyś km 97rok wlac pół syntetyk (wlalem do lancera 13 półsyntetyk przy 225tys i jest ok nic nie ubyło wycieków tez nie ma ) 2.spotkał sie juz ktos z takimi

dokładnie na takim jeżdże już trzecia wymiana u mnie będzie po przejściu z minerala i nic nie ubywa ani nie cieknie intercooler jest tam gdzie piszesz co do wycieków oleju sprawdź simmering na wale korobowym od strony rozrządu a ze skrzyni to mogą być początki padania simeringu na wybieraku biegów no chyba że też Ci cieknie na wale bądź na walku ze skrzyni. Spróbuj określić co to za olej czy silnikowy czy przekładniowy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] problem na zimnym silniku

carisma 1.9 td 97r na zimny silniku szarpie silnikiem nierówne obroty po odpaleniu silnika kontrolka sterowania silnikiem zapala się auto pochodzi około 1 min zgaszę silnik zapalę jeszcze raz kontrolka po ponownym uruchomieniu już się nie zapala .Wszystko wskazuje na elektrozawór kąta wtrysku ale po podpięciu pod komputer pokazuje błąd czujnik wału wałka korbowego rozrządu . W aucie

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

Koło pasowe wału korbowego sklada sie w dwoch czesci czesc pierwsza jest czescia osadcza walu korbowego czesc druga jest czescia osadcza paska klinowego pomiedzy nimi jest guma tlumik drgan gdyz na wolnych obrotach osprzet powoduje szarpanie zwrotne na pasku co w niektorych autach objawia sie stukaniem jakby mlotkiem o kowadlo a w innych poprostu te kola sie rozlatuja zasmierdzi guma a za chwile

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Głowica - Problem ((

Witam Po Raz Kolejny.. po zdemontowaniu głowicy zapomnialem ustawic rorzad ( co odrazu chycilem sie za glowe i nazwalem sie glupcem przyznaje sie ( jest jakas szansa to zrobic ustawic rorzad walek nie byl ruszany... drugi moj problem jest taki iz glowica mi pekla z takiego powodu iz cos wystrzelilo pod walka taki plaski dekielek od zawora podejrzewam załączam zdjecie zebyscie zobaczyli jak

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] problem z silnikem GDi carisma

witam jestem nowym tutaj na forum tak jak posiadaczem carismy GDI . moj problem jest nastepujacy a wiec gdy silnik sie rozgrzeje to niemoge nim praktycznie jechac bo go szarpie tak jakby niedostawal paliwa too jest takie chwilowe i znow autko jedzie i znow to samo i tak w kolko a przy mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka silnika puszczam i gasnie pomuznie mi do najbliszego servisu mitsu mam okolo 70 km i nieda rady autkiem jechac bo szarpie. z gory dziekuje pozdrawiam

Wg. Autodaty P0012 Camshaft position (CMP) intakeleftfront bank 1 - timing over-retarded - valve timing engine mechanical fault CMP actuator -> albo walnięty czujnik położenia wałka albo przeskoczył pasek i wałek o ząbek lub więcej się późni - skontrolować ustawienie rozrządu P0056 Heated oxygen sensor (HO2S) 2 bank 2 heater control - circuit high -> przepalona grzałka sondy

MITSUBISHI CARISMA I DA KOŁO PASOWE WAŁU CARISMA 1.9 TD

carisma 1.9 TD 2001r witajcie i znowu lipaaz mi głupuio pisac i wstyd ale trudno..wymieniłem p-pe wspomagania i oczywiscie tak jak wiekszosc z was podejrzewała nic nie dało--absolutnie...teraz wspólnie z moim kolega mech. po moich opowiesciach i ogledzinach on stwierdził ze mam na KOLE PASOWYM WAŁU żyletki i to własnie tam sie slizga pasek i podtoczenie nic nie dało a moze i pogorszyło.........pisał

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z odpalaniem Carisma 1.9 DiD

Auto czasem pali a czasem nie. Raz odpali po nocy a po 2 minutach jak go zgaszę już nie chce. Problem pojawia sie sporadycznie bez względu na temp silnika i otoczenia. Po czytaniu evoscanem pokazał Cytat

Czujnik położenia wału znajduje się na skrzyni na wysokości koła zamachowego (patrz zdjęcia). Po odpięciu silnik nie odpala (nie ma prawa) i sygnalizuje check engine. Prawidłowa rezystancja tego czujnika to 840ohma. Czujnik spełnia rolę generatora impulsów wału korbowego orazlub czujnika obr.min. sterowania silnika. W momencie rozruchu silnika synchronizuje się on z czujnikiem wałka

MITSUBISHI CARISMA I DA Silnik 1.8 GDI

Witam Potrzebuje pilnie informacji o silniku 1.8 GDi 125kM Montowanym w carismach bede adoptował wał z takiego silnika do 4g93 DOHC czyli 1.8 gti. Wiecie moze czy ten silnik powastął na bazie silnika 4g93 wiem tez ze wał trzeba założyć odwrotnie (odwrócony rozrzad) i tutaj pytanie czy wał jest wywazony zeby sie krecic w jedna strone

MITSUBISHI CARISMA I DA hamulce bębnowe dopasowanie szczęk i cylinderków

Witam Mam problem z doborem podzespołów układu hamulcowego i bardzo proszę znawców Carismy o pomoc. Posiadam Carisme GDI z 98r. bez ABSu. Cała historia zaczyna się tak że postanowiłem wymienić tylne hamulce (wszystko) bo i stare i nie do końca sprawne. Nie zastanawiając się długo znalazłem i kupiłem piękny zestaw szczęk z osprzętem i cylinderkami TRW GSK1962. Przeczytałem na

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma - zaczęło sie palic pod maską (

Witam Dzis miałem przykry i niebezpieczny incydent. Jadąc wcześnie (przejechalem moze 2-3 km) rano poczułem smród spalenizny i lekki dymek ( początkowa myslałem ze to deszczówka paruje) . Potem sie zatrzymałem otworzyłem maske i ujrzałem małe plomienie- szok Gasnica w rekę jedno krotkie psiknięcie i na szczęście było po sprawie. .. Coż się stało Okazało się ze w nocy (

Czyli nie da sie juz tego naprawic A jak sadzicie moge kupowac jakakolwiek przepustnice co 1.6 z allegro Bo kurcze ze swoją nie mam zadnych problemów a boje się ze kupie zajechaną i bede z nią pozniej walczył. Czy bedzie pasowała przepustnica od modelu sprzed liftu Ja mam po lifcie. Pewnie bedę musiał ja jakos poustawiac prawda Kurcze a nie da sie tego osadzenia samego wymontowac z jakiejs

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Kupiłem Miśka

Witajcie Mitsumaniacy Raz jeden kiedyś zapytałem o koszty eksploatacji Carismy. Odpowiedź była a jakże. Poszperałem jeszcze po forum i zdecydowałem że jednak mitsubishi Dzięki że jest to forum Długo wahałem się między Nissanem Primerą 01 a Mitsu Carismą 02. Padło na Mitsu. Jeżdżę nią od dwóch tygodni i dopiero co mam czas sie przywitać Póki co po przesiadce z Suzuki Swift

MITSUBISHI CARISMA I DA Sprzęgło skrzynia biegów - delikatne tarcie

Witajcie. Mam taki mały problem. Moja Cari stojąc np na światłach na biegu jałowym i zaciągniętym ręcznym hamulcu wydaje dźwięki delikatnego tarcia spod maski. Problem mija gdy wcisnę sprzęgło do 23 możliwości. Wtedy samochód jest cichy niesłyszalny wręcz I teraz pytanie za 100pkt. co to może być skoro obroty silnika są identyczne przecież na luzie i z wciśniętym sprzęgłem

oj raczej łożysko na wałku atakującym w skrzyni. Jeśli miałoby to być łożysko oporowe to dźwięk byłby w momencie wciśnięcia sprzęgła jeśli dźwięk występuje na puszczonym sprzęgle to znaczy że wałek w skrzyni obraca się i wydaje dźwięk. W momencie wciśnięcia sprzęgła zaczyna działać łożysko oporowe (jego w tym konkretnym przypadku nie słychać) i rozłącza wałek

MITSUBISHI CARISMA I DA naprawa sprzęgła

Witam serdecznie klubowiczów Od niedawna jestem posiadaczem Carismy tzn od jakichś 2 miesięcy i wystąpił mój pierwszy problem mianowicie SPRZĘGŁO... Poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło jakoś w sierpniu ubiegłego roku - kompletne niestety na nie fart mój sprzęgło zaczęło dawać znaki złego funkcjonowania (zgrzyt piszczenie i bicie na pedale sprzęgła) Po zdemontowaniu

Nom sama koncepcja tej skrzyni jest beznadziejna. Łożysko wałka sprzęgłowego ma same wady -jest zintegrowane z tuleją prowadzącą -jest zintegrowane z uszczelniaczem oleju -chodzi bezpośrednio po wałku (przy wymianie łożyska pasowałoby wymienić cały wałek sprzęgłowy) -wałek sprzęgłowy nie ma podparcia w kole zamachowym a przecież tarcza "wisi" na końcu wałka (co najlepsze

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem z przepustnica i nie tylko

Witam Od jakiegoś czasu pojawiała mi się kontrolka CE z początku w sytuacji gdy dojeżdżałem do skrzyżowania i opadały mi obroty przy wrzuceniu na luz a później zaczęła się pojawiać w trakcie jazdy spadały obroty i kiedy gasła czuć było szarpnięcie.. następnie znowu się pojawiała.. Ostatnio miałem taką sytuację że nawet przy odpalaniu auta zapalała się kontrolka obroty

Wkleje się tu. To poszedł czujnik wałka rozrządu drodzy koledzy a nie lambda u mnie było podobnie tylko nie zapalał się chek odrazu tylko dopiero jak się silnik nagrzał szarpał i gasł dopiero jak ostygł to mogłem jechać dalej. Nigdzie tego nie mogłem zdiagnozować u Siebie w mieście ponieważ błąd 23 odpowiada za 2 czujniki czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Nie rusza (

Witam wszystkich Mitsumaniaków Jeżdżę moją Cari już ponad 4 lata i poza zawieszeniem złego słowa powiedzieć nie mogę. Dzisiaj jednak zdarzyła mi się mała awaria.. Jadę na trasie trochę ponad stówką nagle utrata mocy na pedał gazu nie reaguje wydaje mi się że zdechł w locie ale pewności nie mam bo radio było włączone w każdym razie wspomaganie kierownicy i hamulców też przestało

z tego co wiem remont silnika nie unikniony masz 2 wałki rozrządu i nie ma takiej opcji że jak zerwał się pasek nic się nie stało bo poszło po zaworach uszczelki dostają po dupie jest inny układ silnika bo tutaj masz dohc 2 wałki rozrządu a co innego jakbyś miał sohc 1 wałek rozrządu to nic by się nie stało bo w momencie zerwania paska nie pójdzie po zaworach bo jak pamięć mnie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Samodzielny demontaż skrzyni biegów.

Czy ktoś z Was miał może przyjemność samodzielnie wyciągać skrzynię biegów w Cari GDI Niestety w moim nowym autku pojawił się pewien problem raczej to łożysko na wałku sprzęgłowym. Mechanicy chcą za to 400-500zł a sam jestem w stanie to zrobić tylko potrzebuję paru wskazówek. Do Carismy nie mogłem znaleźć żadnej książki w stylu "Sam naprawiam..." jedynie Workshop

To nie jest dziwne inaczej tego nie zrobisz. Tak są zbudowane (japońskie) skrzynie mitsubishi. Bo francuskie są od Renault i to zupełnie inne badziewie. Musisz rozpołowić skrzynię wyjąć wałek z zębatkami i łożyskiem i wtedy zdejmiesz łożysko. Na stonie 93 pdf-a widać że łożysko jest zabezpieczone pierścieniem sprężystym od strony wałka sprzęgłowego więc nie trzeba demontować zębatek i synchronizatorów z wałka.

MITSUBISHI CARISMA I DA Szarpanie problem z czujnikiem na wale korbowym

a więc tak zaczęło się od gwałtowniejszego hamowania silnikiem silnik troszkę się rozkręcił 6K później przy przyspieszaniu szarpał przy około 3500 obrotów później problem znikną i ostatnio na trasie znowu się zaczęło szarpanie przy około 3500 obr na minute zauważyłem ze jest to powiązane w jakimś stopniu z nierównościami na drodze tzn jak wjechałem w jakaś dziurę wskazówka

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Łożysko wałka sprzęgłowego

Witam czy ktoś z forumowiczów zmagał się z wymianą łożyska wałka sprzęgłowego skrzyni Objawy to terkotanie jak wcisnę sprzęgłocisza Podejrzenia łożysko wałka sprzęgłowegołożyska mechanizmu różnicowego Informacja z serwisu mitsubishi mam skrzynię volvo F5MV1-L-237A części skrzyni niedostępne wie ktoś jakie tam idą łożyska

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma wał da

  • WAŁ KORBOWY MITSUBISHI CARISMA 98 DA 1.8 GDI 4G93 - SZCZECIN (349.00PLN)
  • WAŁ KORBOWY MITSUBISHI CARISMA 98 DA 1.8 GDI 4G93 - SZCZECIN (349.00PLN)
  • WAŁ KORBOWY MITSUBISHI CARISMA 98 DA 1.8 GDI 4G93 - SZCZECIN (349.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi