części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma sterownik silnika

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma sterownik silnika

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma sterownik silnika

MITSUBISHI CARISMA I DA Sterownik silnika krokowego Carisma 98 1.6

Witam Kilka informacji na moim przykładzie przydatnych do zdiagnozowania takiej usterki. Pierwszy raz padł mi sterownik przy 170 tys 10l Objawy - brak automatycznego ssania przy starcie silnika - na biegu jałowym auto gaśnie - brak błędów po podpięciu do komputera - oczyszczenie przepustnicy nie pomogło - krokowy reaguje na sterowanie......... ale nie pod moją maską Wymieniono sterownik

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana sterownika silnika

witam. Mam mały problem a własciwie pytanie. Znajomemu padło autko carisma 1.6 16V 95r. Po godzinach grzebania okazało sie ze wypalona dziura w ecuoznaczenie sterownika MD322386 E2T63276. pytanie jest nastepujace czy jak kupie sterownik o takich samych numerach to autko zagada jest tam immo fabryczne osobna puszka czyli MR 213 384. ewentualnie mała podpowiedz co to immo odcina i jak to ustrojstwo

Witam w moim przypadku musiałem szuka kompa z identycznego rocznika o identycznych numerah i takim samym wyposażeniu. nie znalazłem A naprawa kompa kosztowała mnie 600zł. [ Dodano 02-10-2009 1915 ] Witam w moim przypadku musiałem szukac kompa z identycznego rocznika o identycznych numerah i takim samym wyposażeniu. nie znalazłem A naprawa kompa kosztowała mnie 600zł.A immo raczej niemożna odłączyc.

cześć w moim przypadku sterownik kupiłem na allegro patrząc tylko po nr ale okazał się również uszkodzony elektryk wymienił w nim co trzeba i podmienił całkowity koszt naprawy to 300zł. i wydaje mi się ze nie było żadnych problemów z immobilajzerem . pozdrawiam

Przepraszam się podepnę się pod temat .Mam pytanie gdzie w Cari rocznik 98 znajduję się komputer

za schowkiem głównym po prawej stronie

Zobacz Sterowniki silnika ECU do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Sterownik silnika

Witam Czy ktoś orientuje się czy we wszystkich DIDach jest ten sam sterownik boscha - EDC15C3 Ktoś już próbował zgrywać wsad i go modyfikować Jeśli tak to jaki program byłby pomocny Pozdrawiam

MITSUBISHI CARISMA I DA [car 16 2003] Jaki sterownik silnika będzie pasował.

Witam. Jak w temacie. Jaki komputer będzie pasował do benzyny 16 z 2003. Numer MR 57 81 46 czy MR 42 09 83. Bo słyszę opinię że i ten i ten może być. Dzięki z góry za podpowiedź

MITSUBISHI CARISMA I DA Komputer sterownik MD 322387

Czytałem wcześniej o sterownikach do 1.6 ja mam 1.8 SOHC sterownik MD322387. Mam problemy ze ssaniem niskimi obrotami. Ssanie nie działa na niskich szarpie gaśnie jak puszczę gaz na wysokich obrotach (zchodzi do zera i czasami odbije czasami nie) po resecie i nauczaniu to samo. Znalazłem inny samochód z takim samym sterownikiem tylko automat - czy mogę podmienić bez problemów Jeśli nie sterownik

Jeśli to krokowiec jest winny to spaliłby oba sterowniki [ Dodano 14-04-2014 1153 ] Wymieniłem kondensatory w sterowniku silnika jak w httpforum.mitsumaniaki...hlightkomputer dalej to samo. Jakie elementy w sterowniku można jeszcze sprawdzić [ Dodano 14-06-2014 1010 ] Jeśli ktoś interesuje sie trochę elektroniką i włada językami może przyda mu się opis ze strony httpnpprts.com.uamitsubishi-blok-upravlinnja

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana komputera silnika

jak to zrobic poprostu odłończyć stary i podłończyć nowy

Wymieniałem kompa w serwisie. Kupując na allegro sprzedawca poinformowano mnie że będe musiał przeprogramować sterownik aby immobi.. pozwolił uruchomić silnik. W serwisie pierwsze pytanie jakie mi zadano to jaki mam silnik (odp. 1.6 16V 98r) i tam uzyskałem informację o konieczności przeprogramowywania sterownika. Dodatkowo wymieniając sterownik na inny używany należaloby sprawdzić wszystkie parametry pracy silnika i ewentualnie je dostroić [b]

Ja osobiście przekładałem komputer z mojej Carismy 1.9TD do innej Carismy 1.9TD. Immobiliser w niczym nie kolidował drugi samochód odpalił na moim kompie bez problemu. No to chyba że w 1.6 16v jest inaczej i w kompie jest jakaś informacja o immobiliserze. Wojciech ale to w serwisie powiedzieli Ci że przeprogramowali Ci tego nowego kompa pod twój immobiliser Z tym dostrajaniem to bajki Ci

spalony sterownik naprawiony Po 2 tygodniach to samo.. znowu spalonysmród w aucie. Gdzie znależć przyczynę co upalać może sterownik Objawy są takie ze auto nie ma sterowania obrotami auto na postoju podbija do 2tyś obrotówczasem i więcej w ruchy obroty falują. Mam kupiony 3 sterownik ale pierw muszę znależć przyczynę jego upalania .Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam

Przyznaje rację koledze Geloo_Jedi. 2 lata mi to zajęło ale teraz już człowiek wie. Wymieniłem kompa w carisma 1.6GL 98r HB. numer sterowników MD347228 (E2T68477) bez programowania imobilaisera. Na obydwu silnik daje się uruchomić. Jednakże obydwa są uszkodzone jeden nie steruje krokowym wcale drugi wysterowuje go na max i tak trzyma cały czas. Pierwszy padł mi 2 lata temu i wymieniłem

MITSUBISHI CARISMA I DA Uszkodzony sterownik e-gazu

Postanowilem podpiac mojegi miska pod komputer w zwiazku z pojawiajaca sie kontrolka check-engine i o to co szanowny komputer wykazal w mozliwych przyczynach bledow -Uszkodzony sterownik e-gazu -nieprawidlowe zasilanie napieciem sterownika -uszkodzony sterownik i co panowie sadzicie gdzie mam sie udac najlepiej w szczecinie zeby ow blad naprawic pozdrawiam dodam ze na wydruku z odczytu mam wskazowke

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Brak ssania a sterownik przepustnicy.

Witam wszystkich.W mojej cari przed liftowej(97) nie ma ssania.Przepustnica sprawdzonakrokowy i tps też.Z tego co znalazłem na forum zostaje sterownik przepustnicy. W związku z tym mam pytaniegdzie się znajdujejak wygląda i na co zwrócić uwagę przy zakupie Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

Dla przedliftowego GDI nie widzę na schemacie jakiegoś extra sterownika przepustnicy. Zresztą sam zobacz Sygnały do krokowca są wydawane bezpośrednio z ECU na podstawie informacji z czujników silnika. Przepustnica z ETV motorem taki osobny sterownik ma. Pozdrawiam

W wersji z przepustnicą na linkę chyba nie ma sterownika bo co on miałby tam robić skoro przepustnicę otwiera i zamyka linka O problemie takim jak Twój już na forum pisano. W tamtych przypadkach winny był sterownik silnika więc tu raczej szukaj rozwiązania.

Znalazłem coś takiego httpmoto.allegro.plca...1537372386.html Jest napisane sterownik przepustnicy Więc trochę się pogubiłem [ Dodano 03-04-2011 0731 ] Chybaże facet się pomylił i jest to sterownik do wersji po lifcie A w takim wypadku pewnie będziesz miał racjęże jest tam tylko ecu silnika. Jeśli takto czy będę mógł wymienić sam kompczy muszę kupić cały kpl. z immobilizeremstacyjką i zamkami Czego wolałbym oczywiście uniknąć.

Taki jak w moim aucie przepustnica z ETV. Podaj mail adres na priva wyślę ci cały schemat instalacji silnika GDI dla twojego rocznika.

MITSUBISHI CARISMA I DA Sterownik silniczka krokowego 1.6

Witam. Mam Problem ze sterownikiem silniczka krokowego. Objaw wygląda następująco carisma uczy się obrotów ale po przejechaniu jakiegoś dystansu zaczyna łapać obroty rzędu 2500-3000 na ciepłym silniku. Po odpięciu akumulatora i nauce od nowa silniczek krokowy działa poprawnie a później otwiera się ale nie chce zamykać czyli ssanie cały czas problem w tym że to nie wina silniczka tylko

niskie)-ale takie mają być a na ssaniu nawet latem auto miało około 2tys obr i dość długo taki stan się utrzymywał dopóki pierwszy raz odpiąłem kleme z AKU i zaczęły się jazdy i chęć rozczaskania samochodu Gdzieś na forum podane jest żeby zmostkować masę pojazdu z brązową wtyczkę znajdująca się na grodzi silnika i wtedy dokonywać regulacji obrotówlecz nie każda carisma

Regulacja obrotów też była i było dobrze dopóki krokowiec się nie otworzył przy kolejnym odpaleniu później kaplica. No niestety coś go boli a co do ASO to u nich zapłacę jak znam życie ok 150-250zł za to że wepną go w kompa i machnął flasha na fabryczny a za komputer do silnika zapłacę 50zł pod warunkiem że będzie dobrze jak nie to im oddaje. Więc nie będę nawet do ASO zaglądał.

Witam A czy przypadkiem komp w w carismie nie jest sparowany z immobilizerem Ja mam znowu odwrotny objaw z moją carismom mam obroty rzędu 400-500 tak jak korkowiec nie reagował na obciążenie silnika jak wszystko wyłączone to około 750. a jak załączę światła i dmuchawę silnika to nawet 300 i szarpie autem. I nic tu po uczeniu bo po zgaszeniu auta na drugi dzień to samo no chyba że powinienem

remi też tak mam i ta technikę stosuje już od czasów kiedy to jeździłem astrą taki nawyk mi pozostał po niej ona gasła . Problem w tym ze jak go rozpędzę do 100 i puszcze na luz (eko jazda ) to te obroty walą w dół. Na zimnym co bym nie robił nie obroty tam gdzie się zatrzymają tam sztywno stoją wygląda to tak jak by moduł odpowiedzialny za ssanie działał poprawnie a od pracy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Zmian silnika

Witam. Jestem posiadaczem Cari 1.6 i jestem z niej strasznie zadowolony ale pojawił się problem zasadniczo nie chodzi o techniczny problem ale nie mniej ważny. Jest to silnik 1.6 z 66kW i teraz zacznyn mi przeszkadzać że inni użytkownicy naszych dróg tak szybko i tak daleko mi uciekają i tu dochodze do pytania. Czy opłaca się i czy jest możliwa wymiana silnika w naszych Cari Wiem że ludzie

Ja zmieniłem silnik w swojej cari 3 lata temu z 1.9TD na 1.8GDI. Po sprzedaży części z TD koszt całego swapa wyniósł mnie 1900pln. W tym wliczony jest remont silnika GDI za jakieś 2000pln (nowe panewki korbowodowe uszczelniacze zaworów planowanie głowicy wymiana wszystkich uszczelek czyszczenie głowicy bloku kolektora dolotowego i chyba cośtam jeszcze) czyli bez tego wyszedlbym na zero.

MITSUBISHI CARISMA I DA Wentylator chłodnicy działający po odpaleniu silnika

Witam Mam problem z wentylatorem chłodnicy. Wentylator jest podłączony na stałe. Niezależnie od tego czy silnik jest gorący czy zimny. Pewien elektryk głowił się nad tym i powiedział że wymiana czujnika temperatury pomoże. Wymieniłem więc czujnik-włącznik wentylatora chłodnicy i..dalej to samo. Kilka osób szukało już podłączenia na krótko ale rozkładali ręce. W warsztacie powiedzieli

Witam. Za problemy przy odpalaniu na benzynie może być odpowiedzialny walnięty przepływomierz powietrza miałem tak w maździe626 raz mi strzeliła na gazie i padł przepływomierz. Nie wiem jak w carismie bo mam ją dopiero kilka miesięcy ale w niektórych autach jest system zabezpieczający przed przegrzaniem silnika przy jakimkolwiek uszkodzeniu instalacji wentylatora chłodnicy. Przy uszkodzeniu

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Wpadanie silnika w twardą pracę

Witam Mam problem z moją cari 19td 1997r. Samochód sam wchodzi w płynną twardą pracę silnika przykapca na biało i się dławi. W pierwszej kolejności został wymieniony zawór wyprzedzenia kąta wtrysku efektem tego była troszeczkę lepsza praca silnika ale niestety silnik zachowuje się tak samo jak przed wymianą. Kolejną rzeczą która była zrobiona to wyjęcie pompy wtryskowej. Okazało

Siemasz Darku nie jeszcze tego nie ruszałem samochód jest w tej chwili u elektryka. Problem jest też w tym że nie można się połączyć z kompem samochodu na kilkanaście polączeń ze dwa razy udało się. Może też tak być że komputer jest walnięty. Chociaż słyszałem że ten model samochodu nie ma kompa tylko jest to sterownik właśnie do przestawiacza kąta wtrysku i do świec żarowych.

Cześć jeśli jest u elektryka to niech sprawdzi oscyloskopem ten wtrysk sterujący oczywiście jeśli opór jest Ok bo jest duże prawdopodobieństwo że on tak miesza najlepiej pomienić na chwilkę i zobaczyć co wtedy nie spotkałem się aby walnął sterownik w naszym bolidzie brak komunikacji może powodować brak kontaktu na okablowaniu albo wadliwy elektryk(jego program).

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma swap silnika z 1.6 na 1.8 MSX

Jak w temacie prosiłbym o rady jakie częsci powinienem brać z dawcy silnik skrzynia sprzegło ale co jeszcze dzieki z góry za info bo szukałem i nie mogłem znaleźć na forum przekładki z Carismy do Carismy

sniegu żeby nie dać sie zaskoczyć najlepiej uciąć dawcę zaraz za ścianą grodziową. Nie zaskoczy Cie wtedy nic. Na pewno weź wiązki elektryczne dobrze będzie poszperac i popatrzec po katalogach na numery sterownikówprzekaźnikówitp Sprawdzic czy pompa paliwa jest ta sama. Zaskoczyć Cie podczas swapa może wszystko.

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.8 GDI wykresy parametrów pracy silnika

Zgodnie z obietnicą zacząłem się bawić EvoScan i oto pierwszy ciekawy wykres kilku interesujących parametrów w trakcie jazdy po rozgrzaniu silnika po płaskim dość wcześnie rano w drodze do pracy na ostatnim około 2km odcinku. Wszelkie najciekawsze ciekawe wnioski nagradzam gratisowym podpięciem autka do kompa o ile oczywiście ktoś chciał by się przejechać do mnie lub na spota regionalnego

Przy instalacji programu sam ci zainstaluje sterowniki FTDI do kabla usb openport który kupiłes razem z softem no i tyle. Podpinasz kabel do auta i do kompa odpalasz soft przekręcasz kluczyk w stacyjce i nawiązujesz komunikacje i działa. Fistaszkami zaznaczasz parametry które chcesz monitorować i ewentualnie logować. Mapy paliwowe i zapłonowe są dostępne po wczytaniu firmware z kompa auta

MITSUBISHI CARISMA I DA Migajaca kontrolka silnika POMOCY

httpwww.youtube.comwa...em-upload_owner Odpalam i po 10 sek traci moc reszta tak jak w filmiku czy ktos mozepomoc PLS. Nie moge sie rozpedzic

To błąd braku komunikacji sterownika z przepustnicą

MITSUBISHI CARISMA I DA Brak kontrolki silnika i odcięty zapłon

WITAM . Mam problem w trakcie jazdy nagle zgasł silnik żadnych błędów nie wywalił nic tak jakby zabrakło paliwa choć miałem prawie pól zbiornika więc zajrzałem do pompy a w zero życia więc ją podłączyłem na krótko i tu o dziwo chula jak nowa sprawdzam napięci w kości i tu już nie ma nic przez chwile myślałem żę to bezpiecznik bo straciłem kierunki ale zaczeły działać gdzieś

Nie sądzę skoro nie ma prawdopodobnie zasilania komputera albo padł przekaznik lub sterownik ewentualnie gdzieś przerwa w obwodzie tylko nie mam pojęcia od których obwodów zacząć sprawdzać a do cpu jest ciężki dostęp

I po sprawie właśnie wróciłem od mecha wyszło że padł jakiś sterownik i nie udolnie odcięte immo i w końcu się uaktywniło teraz pali na dotyk a żarówka świeciła tak jak powinna tylko jak immo się załączył to i ona zgasła teraz się pali ok. Dzięki za pomoc i zainteresowanie problemem

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Drgawki silnika

Witam Koledzy poratujcie podpowiedzią ... Co może być przyczyną drgań silnika (duuużych drgań telepie nim jakby chodził na 3 cylindry) na jałowym i pod obciążeniem (np. przy przyspieszaniu) Właściwie to po wkręceniu na obroty bez obciążenia drgania też występują ale są znacznie mniej odczuwalne. Ogólnie obroty nie falują. Auto wchodzi na obroty płynnie i płynnie z nich schodzi.

Wymrugałem wczoraj błędy i jestem trochę mądrzejszy Występował tylko jeden błąd - 11 czyli sonda lambda. Trochę dziwne bo CE się nie zapalała w ogóle i wydech nie przydymiał chociaż faktycznie odgłosy wydaje przytłumione jakby się dławił ... W związku z powyższym zamówiłem już uniwersalną sondę NTKNGK jak na aukcji httpallegro.pllpg-gaz...2473016911.html Powinna być ok.

MITSUBISHI CARISMA I DA lampka osrzegawcza kontroli silnika DID 115KM

Witam problem dotyczy zapalającej się lampki kontroli silnika. Lampka zapala się tylko przy wysokich obrotach przeważnie na 3 i 4 biegu powyżej 3 tyś obrotów po czym gaśnie. Silnik pracuje równo przyspiesza żwawo. Podpięcie pod komp nic nie wykazuje.

gulgulq ja o tym wiem pytanie czy protokoły komunikacyjne sie powiążą (francuz jest na multipleksie) jeżeli sterownik też jest Renault i nie przekombinowany to raczej powinno zagamzać JeRo w takim wypadku bład napewno sie zarejestrował

MITSUBISHI CARISMA I DA (Cari 1.9 td) szarpanie nierowna praca silnika.

Witam Mitsumaniaków Mam problem ze swoim autem carisma 1.9td mianowicie chodzi o przerywanie pracy silnika.Przyklad wsiadam dzisi do auta jade 30 km i jest wszystko w porzadku i nagle ciach jak go cos strzeli to zaczyna szarpac w czasie jazdy a na jalowym biegu strasznie faluja obroty ze czasami az przygasa i zapala sie kontrolka od silnika i zaczyna mocno kopcic pogazuje nim troche i czasami zaczyna

Relacja z ostatniej chwili-odpalilem gochwile pochodzil na tzw ssaniu aby sie rozgrzal a gdy przeszedl na wlasciwe obr znow zaczal czkać przez jakies 2 min a pozniej przez pol godziny jazdy wszystko dobrze.Musze poszukac jak sie odczytuje te kody bledu jak to zrobie to napisze co z tego wyszlo. [ Dodano 06-01-2011 1816 ] doczytalem bledy sa nastepujace 12 dzwignia przestawiacza potencjometru. Co

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Niskie obroty wibracje silnika szarpanie

fular witaj długo cie nie było myslałem ze sprzedałes carisme Ja ci moge tylko napisac ze jak cie najdzie na czysczenie przepustnicy to odkrec ten dolot do krokusa i wyczysc to dobrze moze pomoze. ps robiłes restart kompa

Wyraźnie jest napisane że to cari po lifcie a więc przepustnica sterowana elektronicznie i nic sam nie zdziała. Objawy wskazują na padnięty sterownik przepustnicy pomoże reanimacja lub wymiana na inny. Może też siadać pompa w.c. ale to ostateczność. Najlepiej byłoby podjechać na diagnostykę i odczytać błędy bo na razie to wróżenie z fusów. PS. W czasie jak trzęsie silnikiem odłącz

MITSUBISHI CARISMA I DA Czujnik gołoledzi - jak wyłączyć (Carisma)

Witam forumowiczów. Mam taki problem. Od niespełna roku jestem szczęśliwym posiadaczem mitsubishi carisma 18 GDI z 1998r (klimatronic) a w czasie zimy uprzykrza mi jazdę czujnik gołoledzi. Pika przez dość długi czas zaraz po przekręceniu kluczyka a po odpaleniu silnika znowu pika... Póki co radzę sobie wciskaniem pierwszego lepszego guzika ale nie ukrywam że jest to uciążliwe. Czujnik

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana komputera

witam czy przy wymianie komputera musza zgadzac sie wszystkie numery czy zwracac uwage na ten nr MD761732i czy bedzie pasowac komputer od manuala bo u siebie mam automat.

Witam Z opisu jaki znalazłem na forum mitsubishi wnioskuję iż naprawił Pan sterownik sinika wymieniając elementy elektroniczne. Mam problem ze sterowaniem silnika krokowego i doszedłęm do wniosku iż przyczyną jest sterownik. Czy mógłby Pan wskazać które elementy w sterowniku są odpowiedzialne za sinik krokowy ewentualnie które zostały wymienione w pana przypadku. Z góry dziękuje za ewentualną pomoc. Pomocnicze foto httpmitsubishiklub.pl...f6c6857e2643b55

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Zagubiony kluczyk

Witam Pech chciał że straciłem jeden jedyny kluczyk do samochodu. Z pomocą ojca mechanika udało mi się jakoś do niego dobrać lecz odpalenie go nie było możliwe z śrubokręta bo immo. I teraz pytanie - czy wystarczy że wymienie ten ring wokół stacyjki czy jest on tylko swego rodzaju anteną Znalazłem na tablicy człowieka który dekompletuje swoją cari i moge u niego robić zakupy. Muszę

Musisz wymienić komputer silnika sterownik immobilisera oraz kluczyk z pestką więc też stacyjkę. Wymiana samej anteny przy stacyjce nic nie da. Można też dodać nowy kluczyk w serwisie mitsubishi ale trzeba by dopytać jaki będzie tego koszt czy nie będzie większy jak kupno stacyjki z kluczem komputera i sterownika immobilisera.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma sterownik silnika

  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK WTRYSKÓW SILNIKA - . (100.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (90.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (65.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (65.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi