części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma sterownik silnika

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma sterownik silnika

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma sterownik silnika

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.6 kat - szalejące obroty- pomożecie )

Witam. Jestem nowym szczęśliwym posiadaczem carismy 1.6 97. Autko cudne kopiłem 3 dni temu od kolesia u którego stało 2 lata w garażu nie ruszane. Wszystko ładnie pięknie ale mam problem z obrotami. Zapewne takie tematy już były ale każdy miał inną na to odpowiedź więc wolę zapytać. Na zimnym silnik nie trzyma obrotów na luzie i gaśnie. Jak sie go potrzyma na gazie trochę lub przejedzie.

Moja teoria 1. Uszkodził się modół sterujący krokowcem. 2. Poprzedni właściciel "naprawił" blokując obroty na przepustnicy (modół dalej uszkodzony) 3. W akcie desperacji sprzedaje auto. ( po 2 latach nieurzytkowania powinien być zasyfiony zbiornik paliwa i filtr poaliwa o tarczach chamulcowych nie wspominając) 4. Po nagrzaniu silnika obroty rosną do wartości ustalonej. Przeważnie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Nietypowy swap

Witajcie kuzyni Sa zapewne takie rzeczy w sv 40 ktore chcielibyscie miec w waszych carismach (np silnik T4 200 KM) ale niestety fabryka ich seryjnie nie dala... Dziala to tez odwrotnie-- w volvo z silnikiem GDI nie ma automata Wystepowalo GDI tylko z manualna skrzynia (tez super jak i silnik ) Wiem ze w carismach GDI jest automat i ze smiga az milo Moj pomysl jest taki zeby wywalic manuala

To jeszcze musisz znaleźć odpowiedni sterownik silnika bo one się komunikują ze sterownikiem skrzyni a sterownik silnika od automatu nie może być byle jaki tylko właśnie przeznaczony konkretnie pod egzemplarz z automatyczną skrzynią. Skoro Volvo nie oferowało GDI z automatem to nie wiem jak będzie. Nie wiem czy sterownik z Carismy będzie z kolei poprawnie współpracował z osprzętem

Zobacz Sterowniki silnika ECU do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 19Did(2003)Check Engine i nie dzialajacy tempomat

Zaczne od poczatku. Niecaly rok temu wstawilem alarm do auta.Po odbiorze okazalo sie ze alarm dziala ale predkosciomierz nie dziala i pali sie check engine.wrocilem na warsztat ale gosc powiedzial ze to nie jego wina probowal probowal i nic nie zrobil.darowalem sobie go i dalem do elektryka predkosciomierz naprawil bledy skasowal i bylo ok. Jednak check engine czasem sie zapala przez zime nie zapalil

Może gość zakładający alarm podpiął się do jakichś niewłaściwych przewodów lub przypadkiem zrobił jakieś zwarcie lub nie są zaizolowane jakieś przewody które podłączał do instalacji auta i czasem robią zwarcie z masą lub między sobą. Trudno niestety coś więcej powiedzieć bez obejrzenia tego osobiście. Lepiej poszukaj na forum namiaru na jakiegoś dobrego elektryka który

MITSUBISHI CARISMA I DA Uszkodzony sterownik e-gazu

Postanowilem podpiac mojegi miska pod komputer w zwiazku z pojawiajaca sie kontrolka check-engine i o to co szanowny komputer wykazal w mozliwych przyczynach bledow -Uszkodzony sterownik e-gazu -nieprawidlowe zasilanie napieciem sterownika -uszkodzony sterownik i co panowie sadzicie gdzie mam sie udac najlepiej w szczecinie zeby ow blad naprawic pozdrawiam dodam ze na wydruku z odczytu mam wskazowke

MITSUBISHI CARISMA I DA Czujnik gołoledzi - jak wyłączyć (Carisma)

Witam forumowiczów. Mam taki problem. Od niespełna roku jestem szczęśliwym posiadaczem mitsubishi carisma 18 GDI z 1998r (klimatronic) a w czasie zimy uprzykrza mi jazdę czujnik gołoledzi. Pika przez dość długi czas zaraz po przekręceniu kluczyka a po odpaleniu silnika znowu pika... Póki co radzę sobie wciskaniem pierwszego lepszego guzika ale nie ukrywam że jest to uciążliwe.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] W jaki sposób zdiagnozować silnik krokowy 16

Witam Proszę o pomoc jak w temacie. W jaki sposób zdiagnozować stan silniczka krokowego Jakie powinny być jego parametry "oporności" na poszczególnych pinach itp. Mój problem polega na cyklicznym uszkadzaniu się modułu odpowiedzialnego za sterowanie silnikiem krokowym w sterowniku silnika (ECU). Potrzebuje również informacji które piny we wtyczce od strony sterownika są od

MITSUBISHI CARISMA I DA Regulacja obrotów na jałowym biegu

Witam czy jest możliwość regulacji obrotów na biegu jałowym (np zwiekszenie z 550 na 750) w Carismie 1.9 DiD

Takie parametry są juz zapisane w sterowniku silnika jezeli silnik nie trzyma parametrów pracy nalezy przeskanować sterownik pod kątem poprawności działania osprzętu elektrycznego silnika.

MITSUBISHI CARISMA I DA [1.6] nie zapala się Check Engine

Po przekręceniu kluczyka na pozycję ON nie zapala się lampka Check Engine. Sprawdziłem żarówkę jest ok. Na wszelki wypadek ją wymieniłem też bez zmian. Zwarłem pin 1 i 4 mruga mi tylko lampka od ABS Check Engine dalej się nie zapala. Nie da się odpalić samochodu rozrusznik kręci ale nie zapala. Nie słychać pompy paliwa. Wczoraj normalnie przyjechałem z pracy bez żadnych problemów

carisma odebrana. 200zł mnie to kosztowało. Spaliły się nóżki w przekaźniku czy sterowniku silnika który jest gdzieś pod kierownicą razem z drugim od pompy paliwa. Do tego był podobno niezły bałagan pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika i przerdzewiała lub urwała się jedna wiązka. A więc ruszaj do samochodu i sprawdzaj-)

MITSUBISHI CARISMA I DA Strzał w GDI 18

Odpaliłem autko jak co dzień bez zadnych problemów i jade sobie na 3 biegu około 30-40 kmh po przejechaniu około 3 km nagle strzał jak by ktoś w kabinie strzelił z papierowej torebki aż się wystraszyłem zatrzymałem sie aby zobaczyc co sie stało podejzewałem rózne rzeczy opona waż od klimy lecz nic nie znalazłem wiec pojechałem dalej zgasiłem silnik.gdy wróciłem spowrotem odpaliłem

Ten informujący o nadmiernej ilości powietrza zasysanego może wskazywać na problem z przepływomierzem lub z połączeniem przepływomierza ze sterownikiem lub jakiś problem z samym sterownikiem silnika. Na początek najlepiej by było podmienić przepływomierz. Ten drugi błąd znalazłem ale odnosił się do silnika diesla. Ale tak jak napisałem wcześniej najlepiej auto sprawdzić Evoscanem.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Brak ssania a sterownik przepustnicy.

Witam wszystkich.W mojej cari przed liftowej(97) nie ma ssania.Przepustnica sprawdzonakrokowy i tps też.Z tego co znalazłem na forum zostaje sterownik przepustnicy. W związku z tym mam pytaniegdzie się znajdujejak wygląda i na co zwrócić uwagę przy zakupie Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

W wersji z przepustnicą na linkę chyba nie ma sterownika bo co on miałby tam robić skoro przepustnicę otwiera i zamyka linka O problemie takim jak Twój już na forum pisano. W tamtych przypadkach winny był sterownik silnika więc tu raczej szukaj rozwiązania.

MITSUBISHI CARISMA I DA gasnie na zimnym nie trzyma obtotow

Moja carisma 1.6 benzyna gasnie mi na zimnym silniku a dokladnie nie trzyma obrotow musze trzymac noge na gazie bo inaczej zgasnie jak auto sie rozgrzeje to chodzi jak igielka bylem a mechanika podlonczyl mi na zimnym pod komputer i powiedzial ze sterownik komputer jest walniety. problem w tym ze w moim miescie nikt mi tego nie naprawi i wysyla mnie do Piły do Conesera. Oczywiscie musze zawiesc tam

Jeśli nie krokowy(a zapewnie to mechanik wykluczył) to sterownik silnika. Mam tak samo. Brak podbicia obrotów zimnego silnika (ssania). W serwisie powiedzieli mi że w carismach 1.6 to dość częsta przypadłość.

Krzyzak jezeli kupie na allegro KOMPUTER sterownik silnika i go wymienie to problem bede mnial z glowy. Na co musze zwrocic uwage aby dobry sterownik kupic [ Dodano

No ja mam cały czas ten problem z zapalaniem z podwójnym skokiem obrotów w pewnych temperaturach w następstwie czego po wrzuceniu biegu samochód lubi zgasnąć. ASO zdiagnozowało winę sterownika silnika i wysłało do naprawy do jakiegoś serwisu elektroniki z którym wpsółpracuje. Niestety problem jest nadal choć jest trochę lepiej.

sterownik silnika do oddania dobremu elektrykowi pozdr

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Moduł sterujący wtryskiwaczami

Chce wrócić do swojego problemu prezentowanego w tym wątku httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt42302 Dzisiaj w serwisie namierzono moduł o symbolu MD340897 z którego sterowane sa wtryskiwacze .Lataja w nim elementy (urwane kondensatory) czy miał juz ktos z tym problem prawie dwa tygodnie auto stoi i nikt nie moze okreslic co mu jest. Z góry dzieki za informacje

httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt42427 kolego to mamy chyba podobnie ... ja wymieniłem sterownik silnika ten montowany na ścianie grodziowej komory silnika na razie testuje ten sterownik niby teraz nie gaśnie na diagnostyce brak błędów... ... cdn ...

MITSUBISHI CARISMA I DA Czy będzie pasowac

Witam Wg mechanika mam do wymiany przepustnice(elektroniczna).jej dostepnośc jesli chodzi o uzywki jest znikoma.rozgladam się za uzywana poniewaz na nowa mnie nie stac.W cari gdi po lifcie szły dwa modelejedna do kolektora aluminiowego druga do kolektora plastikowego.Mam pytanie czy mozna je stosowac zamiennie.Z wygladu troszke sie róznia(inaczej wyprofilowane wyjscia do przewodów).

Odgrzewam temat. Zostawiłem samochód w ASO na 3 dni do przejrzenia całej instalacji elektrycznej pod kątem właśnie tych problemów które mam i panowie dzisiaj zadzwonili informując że winny jest prawdopodobnie sterownik silnika. Konsultowali z centralą w Wa-wie i oni potwierdzili że takie objawy daje najprawdopodobniej uszkodzony komputer. Jutro wysyłają do Warszawy do firmy która diagnozuje

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Na zimnym silniku ciezko pali..

Witam. Od niedawna moja Cari ciezko pali na zimnym silniku do niedawna palila caly czas "na dotyk". Po odpaleniu nie ma zadnych falujacych obrotow zamulania itp.. chodzi dobrze. Na rozgrzanym silniku pali na dotyk. Gdzie szukac przyczyny Co wymienic najpierw Pozdrawiam [ Dodano

Albo to wina czujnika temperatury który podaje niewłaściwy sygnał dla sterownika silnika i sterownik podaje inną dawkę paliwa niż podczas odpalania na ssaniu. Tu jest opisane jak sprawdzić taki czujnik httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt1981

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] problem i pytanie odnośnie immo

mam uszkodzony transponder immo w kluczyku został przewiercony nie mogę teraz odpalić auta bo immo blokuje. pytanie brzmi czy jak kupię tą czerwoną kostkę i kluczyki to odpali mi auto groty mam dobre czy tez muszę wymienić cały komp sterujący silnikiem proszę o pomoc.

czytałem tam ale wywalenie do końca nie jest opisane a tego gościa juz nie ma na forum coś tam jakieś 2 kableki trzeba przekładać. jak ktoś wie co i jak to prosze na priv-a temat uważam za zakończony auto odpaliłem nowy immo box ze stacyjką i kluczykiemruszyło mam na zbyciu jeden komplet w dobrej cenie od carismy przed liftem 18 DGI (numery immo boxa 1 137 328 056 MR 309 681) jak u

MITSUBISHI CARISMA I DA Wiecej Mocy

Zastanawiam sie jakie sa szanse aby w Carismie GDI dodac kilka konikow wiecej. Jesli nie da sie w GDI to moze wrzucic do niej silnik od Lancera i teraz pytanie czy da sie to zrobic w miare bezproblemowo. Cari mi sie podoba i nie chcialbym jej zmieniac natomiast brakuje jej mocy. 125KM to absolutne minimum jak na ten samochod

2.0 TFSI to silnik wspomagany zintegrowana turbina cisnienie paliwa jest rzedu 150bar a wtryskiwacze sa tak skonstruowane aby paliwo bylo tak rozpylane by mieszanka paliwa byla "homogeniczna" nie wspominajac juz o sterowniku silnika dlatego silnik w wersji bazowej 160KM wzrosl az do mocy 211KM wiec z silnika Carismy GDI mozna wyciagnac co najwyzej najubozsze parametry rzedu 160KM kosztem oczywiscie

MITSUBISHI CARISMA I DA [carisma 1.6] Nie działająca wskazówka temperatury

Witam Panowie czy to normalne że po przejechaniu ponad 20 km ze stała prędkością 100 kmh wskazówka temperatury się w ogóle nie podnosiła do góry Strasznie mnie to zirytowało i zaniepokoił więc po przyjechaniu do domu czyli powrotne 20 km i wskazówka nadal na dole zacząłem szperać w necie ale prawie nic nie znalazłem więc poszedłem zrobić test dałem troche w palnik silnikowi zrobiłem

Tak to ten do którego dochodzi tylko 1 przewód. Do czujnika podającego sygnał do sterownika silnika dochodzą 2 przewody.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Błąd P0125 Carisma 1.6 LPG

P0125 "Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla zamkniętej pętli regulacji paliwa" Nie wiem czy to wina gazu regulacji czy sondy lambda. A może termostatu. Czy ktos juz się z tym spotkał a i może pokonał ten błąd.

Prawdopodobne usterki - wadliwa przednia sonda lambda - otwartyzwartyniezupełnie podłaczony obwód przedniej sondy - niesprawność sterownika silnika

MITSUBISHI CARISMA I DA Nawiew padł Carisma 1.8GLX sedan 97 pomocy

Witam Jakiś czas temu padł mi całkowicie nawiew w Carismie z manualna klimą. Otóż któregoś ranka włączyłem samochód i zauważyłem ze nawiew całkowicie nie działa. Po wyłączeniu i włączeniu wozu ponownie zaczął działać. Od kiedy po tamtej jezdzie zgasiłem wózek nawiew już nigdy nie zadziałał. Co to może być Klima działa ale nie ma co jej wtłaczać. Czuje lekki powiew

&8226 A15 &8211 system oświetlenia wnętrza &8226 A582 &8211 skrzynka rozdzielacza &8226 A991 &8211 moduł sterowania sprężarka chłodzenia &8226 B543 &8211 czujnik temperatury powietrza &8226 E417 &8211 podświetlenie przełącznik dmuchawy &8226 F1 &8211 bezpiecznik 1 &8226 F12 &8211 bezpiecznik 12 &8226 K36 &8211 przekaźnik dmuchawy &8226 M3 &8211 silnik dmuchawy &8226 R4 &8211 rezystor

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma - coś z przepustnicą...

Witam serdecznie Słowem wstępu - przede wszystkim pozdrowienia dla wszystkich Mitsumaniaków od aktywnego Klubowicza VECTRA KLUB POLSKA. Widzę że Miśki też maja prężny Klub i Forum Jak widać jestem trochę z innej bajki więc wybaczcie moją ignorancję w temacie Miśków. Aha - z góry mówię że opcji szukaj używam zawsze piszę jak dopiero jak nie znajdę odpowiedzi. Piszę do

Pogadałem właśnie z gościem to znajomy teścia.. O to co wyciągnałem Sprawdzali na pewno oryginalnym MUT-em. Złącze OBD wersja P0092. Kod 92 - "ESV Motor silnik przepustnicy" Czyli albo uszkodzony silnik przepustnicy albo gdzieś się sygnał "rozjeżdża" Numery części które podał to zespół przepustnicy i sam silnik przepustnicy. Posprawdzali wszystko - TPS

MITSUBISHI CARISMA I DA brak obrotow na zimnym silniku 1.6 16 v

httpyoutu.beqjUJTtaMCxI jAK mozecie to napiszcie co mu jest

A może w Evoscanie odczytać temperaturę silnika dla sprawdzenia czy komputer dostaje właściwy sygnał lub jeśli czujnik jest ok to czy komputer właściwie ten sygnał interpretuje. Jeśli cały silnik wydaje się sprawny to może to wina sterownika silnika.

MITSUBISHI CARISMA I DA spadajace obroty po odpaleniu brak ssania pomocy

witam Drodzy forumowicze prosze was o pomoc bo mam dosc wydawania pieniedzy na pseudo mechaników mam problem od 7 miesiecy z carisma 1.6 90 km czysilem przepustnice i wymienilem silnik krokowy bo milem spadajace wolne obroty lecialy mi z ustalonych wolnych 900 na 400 obr. gdy stawalem na swiatlach tez a np. po zalaczenu klimy gasł mi czasem... teraz po wymiani eprzepustnicy i krokowego nie ma ssania

Wraz z silnikiem krokowym mógł się uszkodzić układ sterujący. sterownik silnika znajduje się pod prawym kolanem pasażera za schowkiem. Typowy objaw. Brak odpowiedzi praą silnika przy jego zmienie obciążeni. Przykład obroty 800 obrmin na biegu jałowym włączasz światła oraz wspomaganie spadają do 500 albo niżej i nie wzrastają. Krokowy powinien podbić obroty celem wyeliminowania

MITSUBISHI CARISMA I DA pytanie o sonde lambda

Witam mam takie pytanie co myslicie o tej sondzie niby wszystko ok tylko cena cos niskazamówiłem ją i czekam na przesyłkę powiedzcie mi jescze czy te 2 białe kable mają byc podłaczone bez róznicy do którego białego do wtyczki wydaje mi sie ze bez róznicy bo to chyba do podgrzewnia sondy jest. httpwww.allegro.plshow_item.phpitem726674760

Sonda lambda montowana w układzie wydechowym pojazdu ma za zadanie mierzyć poziom tlenu w spalinach który odzwierciedla efektywność spalania mieszanki paliwowej w cylindrach. Sygnał z sondy lambda trafia następnie do sterownika silnika który na tej podstawie reguluje skład mieszanki. Na prace silnika nie tylko wpływa sonda ale również inne czujniki takie jak temperatury powietrza cieczy

MITSUBISHI CARISMA I DA Swap GDI

Witajcie.co prawda nie carismy bedzie dotyczyl temattylko volvoale silnik ten sam wiec wszystko wiadomo.Rok ponad temu zapisalem sie na Wasze forum i przyznam ze sporo wiedzy tu zanabylem zaczne moze od tego dlaczego zdecydowalem sie na wymiane silnika.prosze najpierw obejrzec filmik httpwww.youtube.comwatchvlEjBFgbFP78 dodam ze zostal nagrany w kwietniu ubieglego roku.od tej pory zrobilem

Większość osprzętu będzie pasować do silnika po lifcie pompa wspomagania sprężarka klimy alternator i inne. Będzie jedynie problem ze sterownikiem silnika (komputer) przy założeniu że będziesz wymieniał przepustnicę na nową sterowaną elektronicznie nie wiem czy można wykorzystać przepustnicę na linkę na pewno nie będzie pasowała pompa w.c. wiem że są dwie wersje ta przed liftem i ta po lifcie. Chyba jeden z userów forum TRUTIL CARI GDI

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] zimny silnik gaśnie brak obrotów "ssania

witam odebralem samochud od mechaniora.. po deinstalacji instalacji gazowej mieszalnikowej obroty o niebo lepiej ale zimny silnik gaśnie brak wysokich obrotów"ssania" zimnego silnika...ma takie male (normalne jak na rozgrzanym) ze zimny sie zadlawia i gaśnie co moze byc przyczyna ma ktos jakiś pomysł... bo czytam czytam i zdecydowanej odpowiedz na ten problem nie znalazlem kontrolka silnika

też to miałem.... na ciepłym silniku oki (normalne obroty ciepłego silnika). Zimny nie ma ssania sprawdzałem na 3 silniczkach krokowych na każdym miałem tak samo wymieniłem przepływkę też nie to. Ostatni byłem w serwisie z inną dolegliwoscią (z tamtą nauczyłem się żyć) Naprawiając auto przypomnieli mi o istnieniu starej. Powiedzieli że to może być sterowniki silnika. Najtańcze

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Spalanie chwilowe

Mam pytanie odnośnie wskaźnika spalania paliwa od razu mówię że go nie posiadam bo mam tylko opcje licznika dziennego A i B przebieg ale na allegro są do kupienia zegary z komputerem i tu moje pytanko czy jesli wsadzę takie zamiast moich to czy komputer silnika jest wyposażony seryjnie w miernik spalania chwilowego i czy będzie to działało A jeżeli nie to co muszę zmienić

Wydaje mi się że po prostu pod cały komputer silnika podpięty jest moduł komputera pokładowego który oblicza spalanie ale teraz moje pytanie.. Czy jeśli zamontowałbym komputer pokładowy z Carismy GDI to po pierwsz czy to by w ogóle działało a po drugie czy trzeba (i czy da się) go jakoś skalibrować czy po prostu on sam to oblicza i wystarczą mu informacje z głównego komputera dotyczące

MITSUBISHI CARISMA I DA Przepływomierz z Colta do Cari

Witam. Mam do kupienia tutaj na forum przepływomierz typ 500 do mojej Cari 2000 1.6. Sprzedający ma taki ale od colt 1.6 ale tez 500. Czy podejdzie bez problemu do mnie Próbował już ktoś takiego zabiegu Pozdrawiam

Ciężki temat ale jeśli mogę coś podpowiedzieć to raczej sugerował bym się komputerem (sterownikiem silnika ) ponieważ element ten ściśle z nim współpracuje

MITSUBISHI CARISMA I DA Podczas pracy na biegu jałowym rośnie temperatura

Cześć Potrzebuję pomocy. Wczoraj wymieniałam czujnik temperatury w samochodzie. Ten który pokazuje na deske rozdzielczej temperature. Dzisiaj troszkę pojeździlam. I zauważyłam że podczas stania w korku że temperatura silnika wzrasta. Wystarczy jeden cykl świetlny. Wentylator się nie włącza. Płyn chłodniczy jest powyżej minimum w zbiorniczku wyrównawczym. Nic nie cieknie. Nic nie

Impuls masy jest taki sam ale wydaje mi się bo nie wiem na pewno że w sterowniku silnika dla bezpieczeństwa są dwa obwody podające impuls masy na przekaźnik wentylatora. Jeden przy niższej temperaturze i drugi przy tej większej. Zawsze działa ten który załącza przy niższej temperaturze przez co może się uszkodzić - stracić styk mogła przepalić się jakaś ścieżka lub przyczyną

MITSUBISHI CARISMA I DA Wentylator chłodnicy

Witam Jak w temacie nie działa mi wentylator od chłodnicy. Stało się to nagle praktycznie z dnia na dzień więc pojechałem do elektryka który stwierdził że komputer nie przekazuje mi informacji zwrotnej by włączyć wentylator. Za jego sugestią mam drugi czujnik podpięty na lewo i póki co tak chłodziłem silnik -> minus tego zabiegu temp nie spada poniżej 100C. Więc po jakimś

Moze mi ktos powiedziec gdzie jest komputer bo moze to jego wtyczka jest zasniedziala... [quote] Jeśli chodzi o sterownik silnika ECU to jest po stronie pasażera prawa noga na ścianie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Kontrolka ładowania

Kontrolka ładowania w mojej cari pali się czały czas. Ładowanie ma na 15.2 V. ymieniłem już alternator na inny i też ma ładowanie 15.2 V. Przypuszczam ze to nie wina regulatorów napięć a jakiegoś "awarynego ładowania".Mam na myśli ze może jest jakiś czujnik który mierzy poziom naładowania akumulatora. I jeśli czujnik wykrywa niski stan naładowania alternator ładuje wyzszym

Napięcie ładowanie powinno się zawierać w przedziale 139 - 145V Najlepiej 142 - 144. Znalazłem jakiś schemat instalacji z GDI z 1998r i w tamtej wersji regulator napięcia jest połączony z sterownikiem silnika więc w nowszej wersji pewnie jest podobnie.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wspomaganie kierownicy

witam.. jest sprawa.. otóż przy maksymalnie skręconej kierownicy w którąś stronę słychać ciężki jęk pompy wspomagania. dodatkowo jeszcze na biegu jałowym wspomaganie dość słabo działa. przy lekkim dodaniu gazu jest już ok. teraz pytanie czy to są "normalne" objawy czy może pompa jest już u kresu sam nie wiem bo tak naprawdę jest już od dłuższego czasu i nawet nie pamiętam czy było inaczej.. pozdrawiam

Gdy kręcąc kierownicą zwiększa się ciśnienie w układzie wspomagania czujnik na tym kablu podaje sygnał do ECU (sterownika silnika) żeby podniósł obroty.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Przekaźnik przepustnicy

Witam zwracam się z pytaniem czy ktoś miał przyjemność wymieniać przekaźnik sterowania przepustnicą Chodzi mi konkretnie o numer katalogowy części. Nie wiem czy zrozumiałem się z pracownikiem ASO ale zaproponował 700 pln i sprowadzenie z poza europy Poniżej link do jednej z aukcji ale nie jestem pewien czy to ten httpmoto.allegro.plpr...1502521185.html

Tak ale nie wiadomo który. ECU to zazwyczaj główny sterownik silnika. Pamiętasz numer błędu

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] ECU czy coś innego

Witam kolegówwiem że na forum podobny temat był ale chcę sie upewnić a mianowicie przechodzę do sedna tematu. W zimie brak ssaniazałączam światła obroty spadajązałączam klimatyzacje i w momencie załączenia kompresora obroty dość mocno spadają i powracają dopiero gdy kompresor się wyłączy. Czy to sterownik silnika poszedł i nie chce wrucic Co koledzy o tym sądzicie

MITSUBISHI CARISMA I DA kody błędów 89 i 92

cześc Wracam do mojego ciągłego problemu z gaśnięciem silnika na zimnym i braku regulacji obrotów(znaczny spadek po wrzuceniu biegu).Nie wiedząc jeszcze że można w modelu po lifcie wymrugac błędy udałem sie do serwisu tam wystukali kod nr 89 czyli przepływomierz-czujniki w nim się znajdujące albo pompa wc ew regulator przy niej znajdujący się.Dziś sam postanowiłem wymrugac błędy

Mam podobne problemy też automat. U mnie nie pokazuje żadnych błędów tylko czujnik temperatury oleju w skrzyni pokazuje temp. -65 C. W przyszłym tygodniu zostawiam auto w ASO na 2-3 dni w celu dokładniejszego zbadania. Kierownik obstawia wiązkę elektryczną. A czy jak po zapaleniu odczekasz chwilę i dopiero wrzucisz bieg to też masz taki spadek obrotów U mnie tak się robi jak zaraz po

MITSUBISHI CARISMA I DA filterkizaworki w pompie wc

Witam Od dłuzszego czasu borykam sie z problemem zbyt wysokich obrotów biegu jałowego gasnięcia auta podczas odpalania(szczególnie gdy temperatura na zewnatrz wzrasta powyzej 10 C) oraz z czyms co wyglada na brak regulacji cisniena podczas wrzucania biegu(znaczny spadek obrotów).Z odczytanego błedu w serwisie -89 fuel system wynikaże problem leżec moze po stronie przepływki(wymieniłem

A ja bym się bardzo mocno zastanawiał. Chyba że jakiś pewny od forumowicza bo jeździć potem 150km do ASO już mam dość. Ciekawy to on jest ale i problematyczny. Hagi a tak z ciekawości - mógłbyś podać swój VIN (na priv jak nie chcesz publicznie) Sprawdziłbym w CAPSie czy mamy takie same sterowniki silnika. Prawdopodobnie tak.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wysokie obroty prosze o pomoc dalej brak rozw

witam wlasnie przyjechalem do domu po wrzuceniu na luz silnik wchodzi na wyzsze obroty okolo 18 tys co to moze byc po przegazowaniu nachwile jest normalnie ale po 2-3 sek znowu podnosi obroty co to moze byc prosze o rady

sterownik silnika lub przepustnica pozdr

MITSUBISHI CARISMA I DA mruga oswietlenie

witam mam taki problem... jak odpale carisme to mi cale oswietlenie mruga wewnetrzne i zewnetrzen. Jak dodam gazu to szybciej mruga a jak na luzei sto to trocze wolniej w zaleznosci od obrotow silnika.... co to moze byc bylem juz dwa razy u mechanika raz w mitsubishi i tam powiedzilei ze alternator czyli okolo 2000zl wiec impodziekowalem. Pozniej pojechalem do elektryka wymienil mi jakis kabel bo powiedzial ze przegnity byl i pomoglo ale tylko na miesiac. Wiec hmmm mial to moze ktos z was

przeważnie jest to usterka samego regulatora sprawdź ładowanie nie może przekraczać 146 V bo inaczej możesz wygotować elektrolit z aku lub uszkodzić sterownik silnika

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Zagadka z gaśnięciem dla odważnych ....

No to ponownie mam pytanie w związku z moją Cari 1.8 GDI. Sprawa przedstawia się następująco Samochód sprawuje się jak należy wszystko w jak najlepszym porządku ale po prostu sobie gaśnie podczas jazdy. Pierw zaczyna przerywać a później gaśnie. Zazwyczaj się to dzieje po przejechaniu dłuższego dystansu czyli po dobrym rozgrzaniu samochodu. Objaw wygląda jakby był brakowało paliwa

no sprawa jest taka że nie zawsze zgaśnie czasami po przerywa i jedzie dalej a czasami zgaśnie całkiem ale dopiero wtedy jak zgaśnie to zaświecą się kontrolki od oleju i akumulatora czyli tutaj niby nie ma problemu. Znajomy rozmawiał z kierownikiem serwisu w "Dojczlandi" i on także obstawia ten sterownik silnika ... zobaczymy co i jak będzie bo opcji jest dużo ... pzodro i czekam na kolejne podpowiedzi. PS a jak sprawdzić czy coś dolega cewkom [ Dodano

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Lampka kontrolna ECO - zielona

Wczytując się w instrukcję jaką wrzucił enanthate (tak w ogóle wielkie dzięki bo dysponował człowiek tylko tą z wersji przedliftowej) znalazłem na desce rozdzielczej coś takiego jak LAMPKA KONTROLNA ECO - ZIELONA Wedle instrukcji ma się świecić "w warunkach minimalnego zużycia paliwa i minimalnej emisji dwutlenku węgla. Lampka ta stanowi pomoc w ustaleniu najbardziej ekonomicznego

Wyciągnięcie zegarów to najprostsze co można zrobić. Nie sądzę żeby był jakiś osobny czujnik odpowiedzialny za tę kontrolkę. Impuls do jej zaświecenia idzie prawdopodobnie ze sterownika silnika. Najprawdopodobniej tak jak u zdecydowanej większości będzie to sprawa żarówki.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] brak obrotow na biegu jalowym pomocy

mam taki problem z moja carisma a mianowice z obrotami na zimnym i ciepłym silniku .slinik w tym aucie to 1.6 90km z gazem. kiedy auto stoi cala noc i odpalam musze dodac gazu i jak odpali musze go trzymac az troche nabierzwe temp wtedy obroty jako takie sa . czasami na właczonych swiatłach i wentylatora od nawiewu obroty silnika to gora 200 obrotow albo i mniej oczywiscie na ciepłym juz silniku.

Przez sondę raczej nie powinien mieć takich objawów. Przy padniętej sondzie auto będzie więcej paliło oraz może mieć mniejszą moc bo będzie w trybie awaryjnym w którym sterownik silnika będzie podawał profilaktycznie więcej paliwa.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] brak ssania cerisma 1.8 GLS

witam wszystkich maniaków mój problem polega na tym że z rana kompletnie nie trzyma ssanie(gaśnie) gdy złapie troszeczkę temperatury jest ok czy może uwalony sterownik silnika bo chyba on steruje ssaniem dzięki z góry za podpowiedzi

MITSUBISHI CARISMA I DA obroty

witam.mam pytanie jestem po wymianie sterownika silnika i przeplywomierza 1.6(90km) skrzynia automat.jakie powinny byc obroty na neutralu i drive bo teraz na drive mam jakies 500 a powinno byc chyba wiecej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] diesle di-d

interesuje mnie wyłącznie ten silnik 19 DI-D jego wady zalety wytrzymałość niezawodność OPINIE

Witaj Na przykładzie mojego uważam że DID nie jest specjalnie awaryjny. Aktualny przebieg to 327 000 osobiście jeżdżę od jesieni 09 ale znam historię od jego zakupu do firmy. Przy tym przebiegu specjalnie nie kopci i pali w granicach 65l100km. Oleju specjalnie nie bierze ponad normę poci się naturalnie przy przepustnicy gaszącej. Tankowany był gdzie się trafi ja staram lać tylko

MITSUBISHI CARISMA I DA Sterownik silnika krokowego Carisma 98 1.6

Witam Kilka informacji na moim przykładzie przydatnych do zdiagnozowania takiej usterki. Pierwszy raz padł mi sterownik przy 170 tys 10l Objawy - brak automatycznego ssania przy starcie silnika - na biegu jałowym auto gaśnie - brak błędów po podpięciu do komputera - oczyszczenie przepustnicy nie pomogło - krokowy reaguje na sterowanie......... ale nie pod moją maską Wymieniono

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana komputera

witam czy przy wymianie komputera musza zgadzac sie wszystkie numery czy zwracac uwage na ten nr MD761732i czy bedzie pasowac komputer od manuala bo u siebie mam automat.

Witam Z opisu jaki znalazłem na forum mitsubishi wnioskuję iż naprawił Pan sterownik sinika wymieniając elementy elektroniczne. Mam problem ze sterowaniem silnika krokowego i doszedłęm do wniosku iż przyczyną jest sterownik. Czy mógłby Pan wskazać które elementy w sterowniku są odpowiedzialne za sinik krokowy ewentualnie które zostały wymienione w pana przypadku. Z góry dziękuje za ewentualną pomoc. Pomocnicze foto httpmitsubishiklub.pl...f6c6857e2643b55

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana komputera silnika

jak to zrobic poprostu odłończyć stary i podłończyć nowy

Przyznaje rację koledze Geloo_Jedi. 2 lata mi to zajęło ale teraz już człowiek wie. Wymieniłem kompa w carisma 1.6GL 98r HB. numer sterowników MD347228 (E2T68477) bez programowania imobilaisera. Na obydwu silnik daje się uruchomić. Jednakże obydwa są uszkodzone jeden nie steruje krokowym wcale drugi wysterowuje go na max i tak trzyma cały czas. Pierwszy padł mi 2 lata temu i wymieniłem

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] wymiana sterownika silnika

witam. Mam mały problem a własciwie pytanie. Znajomemu padło autko carisma 1.6 16V 95r. Po godzinach grzebania okazało sie ze wypalona dziura w ecuoznaczenie sterownika MD322386 E2T63276. pytanie jest nastepujace czy jak kupie sterownik o takich samych numerach to autko zagada jest tam immo fabryczne osobna puszka czyli MR 213 384. ewentualnie mała podpowiedz co to immo odcina i jak to ustrojstwo

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma sterownik silnika

  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK WTRYSKÓW SILNIKA - . (100.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (90.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (65.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - DZIERŻONIÓW (65.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA STEROWNIK SILNIKA MD355869 - Konin (190.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi