części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma sonda lambda da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma sonda lambda da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma sonda lambda da

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] sonda lambda

Witam od niedawna stałem się posiadaczem mitsubishi carisma 1.8 GDI z roku 1997 i zauważyłem że poprzedni właściciel odciął całkowicie kable od sondy lambda... nie mam pojęcia czemu jest tylko wkręcona sama sonda w rure pod podwoziem. Mam już nową sondę (uniwersalną) i moje pytanie jest następujące Czy któryś z forumowiczów mógłby mi napisać lub zrobić zdjęcia gdzie mają

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.6 16v] Sonda Lambda

Witam Od pewnego czasu zaczęła mi świecić (bez przerwy) kontrolka silnika. Po podpięciu do komputera okazało się że wyskoczył alert związany z sondą. Tutaj zaczyna się problem ponieważ po założeniu nowej wywala mi bezpiecznik. Czy ktoś miał już podobny problem Może sonda jest jakaś felerna

Ostatnio walczyłem z tematem sond lambda w Colcie z silnikiem 1.3 16V 82KM gdzie akurat mam dwie sondy - przed i za katalizatorem. Po wymianie o dziwo okazało się że znów kontrolka się świeci dalej wskazując na usterkę sondy. Dodam że sonda czteroprzewodowa. W przypadku mitsubishi ważne jest poprawny sposób podłączenia a jest on inny niż w większości modeli aut Zagadkę udało się

sonda w carismie jest chyba taka sama jak w coltach tzn czteroprzewodowa z podgrzewaniem prawdopodobnie źle podłączasz sonde i przewód podgrzewający ma zwarcie stąd lecą bezpieczniki..

w mojej cari sonda przed katalizatorem ma przewody 2x czarny niebieski oraz biały. Sondy uniwersalne DENSO NTK BOSCH mają natomiast 2x biały czarny i szary. Czy taka sonda będzie pasowała Jaki jest schemat podłączenia kolorów Na allegro widziałem jakieś sondy przeznaczone do gazu przykład httpmoto.allegro.plex...1608896877.html to faktycznie jakaś różnica czy ściema. Cari 1.6 16V 103KM 76KW

czarny(zasilanie)-- niebieski szary(masa) -- biały biały(grzałka) -- czarny biały(grzałka) -- czarny o sondach do gazu nie słyszałem nie bardzo bym temu zaufał dobrze założona instalacja gazowa powinna pracować bez problemu z fabryczną sondą i nie wiem co niby ta sonda dla gazu daje Zawartośc tlenu w spalinach powinna być chyba taka sama w przypadku gazu jak i benzyny Oczywiście gaz

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Instalacja gazowa sonda lambda

Mam następujący problem. mitsubishi carisma 1997 rok silnik 18 16V GLS. Załozyłem sekwencyjną instalację gazową i zmieniłem świece na gaz polskie. Auto nie ma osiągów takich jak na benzynie na poczatku to była wina świec bo podobno pracoałąo na 3 (miało miec takie same). Przy wciskaniu gazu wydaje charakterystyczny dźwięk (te te te te cos takego)) Czasami zapala mi sie kontrolka sondy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Sonda lambda (jednak uboga mieszanka)

Witam serdecznie wszystkich na forum. Jako że jestem nowym użytkownikiem Carismy jak i forum to proszę o wyrozumiałość. Niedawno zakupiłem Carisme 97 16 16v 90KM (sedan) Wszystko było ok aż w trasie zaświeciła mi się kontrolka CE. Znalazłem opis na forum i odczytałem błąd 11 - sonda lambda. Dodatkowo na zimnym silniku nierówno chodzi i na początku jak chcę jechać to szarpie słabo

Ta 2 ma oznaczenie OZA624-E4. W innych aukcjach sond z tym oznaczeniem jest wymieniona carisma. Tu np opis z jakiegoś sklepu OPIS Da się do kabli dobrać bez kanału albo rozbierania plastików np w komorze silnika bo chciałem najpierw sprawdzić czy na pewno sonda padła czy może coś dalej.

Owszem kanał się przyda przy wymianie. Ale najpierw chciałem sprawdzić czy to na pewno sonda jest walnięta a nie coś po drodze od sondy do kompa. Opis widziałem w tym temacie httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt... ale widzę że trzeba rozbierać plastiki a nie chcę niczego połamać. Ten kabel przecież gdzieś dalej idzie. Może ktoś wie gdzie można jakiś łatwiej dostępny punkt pomiaru

Faktycznie Trochę późno na takie rady ale dzięki. Zasugerowałem się tym opisem z innego tematu a tam pisali o plastiku pod nogami kierowcy. Na razie nie zakładałem ich jeszcze poczekam aż sondę wymienię. Edit sonda wymieniona. Lampka CE nie zgasła dopiero po resecie (odpięciu klem) zgasła. Wszystko niby ok ale po ok 80km znowu się zapaliła i komputer zgłasza błąd 11 Pomierzyłem

MITSUBISHI CARISMA I DA Jaka sonda lambda do gdi 125KM

Mam zamiar wymienic sondę lambda i mam pytanie czy musi byc dedykowana czy wystarczy wstawic uniwersalną jakiejś renomowanej firmy np.ngk boschwalker.Róznice w cenie są znaczne więc stąd moje pytanie.

Poniżej wykres jak pracuje sonda lambda od startu silnika (w tym przypadku był juz rozgrzany) Żółta - sonda lambda Niebieska - krokowiec Zielona - temp silnika Pomarańczowa - obroty silnika I tutaj mam właśnie zonka bo nie rozumiem dlaczego po jakimś czasie na luzie sonda zaczyna pracować a krokowiec się zamyka a obroty nieznacznie szaleją (przynajmniej nie zauważalne na desce) ale to pytanie chyba będę musiał zadać w innym temacie aby nie robić bałaganu

po przekreceniu kluczyka krokowiec sie otwiera troche bardziej. A ta sonda lambda zaczyna chodzic po ok 7 do 10 minut co jest dziwne bo raczej nie powinna chodzic na jałowym biegu przynajmniej tak mi sie wydaje. Jak bede miał czas to zrobie wykresy w weekend na zimnym silniku. wtedy zobaczymy jak to wyjdzie

Własnie nie klima była wyłączona nawet wiatrak się nie załączył ani żaden inny odbiornik. Tak po prostu sam z siebie nagle spada do 0 i wtedy lambda zaczyna działac. Wyłączenie i ponowne włączenie silnika i jest tak samo czyli lambda spokojna a po paru minutach krokowiec sie zamyka a sonda zaczyna. saphire jak byś miał jakieś logi z biegu jałowego uwzględniające własnie sonde lambda

jolly69 ale tak siedzieje nawet jak jest juz rozgrzany silnik wystarczy po tym jak sie odezwie sonda lambda zgasic silnik i odrazu odpalic i znowu mija okolo 7 minut zanim znowu sie odezwie i tak za kazdym razem. Nie ma tak że zgasze i zapale silnik który ma już normalną temperature to sonda po kilku sekundach sie odzywa. Musi minąc znowu pare minut. Mam tylko logi Manysha ale wtedy miał dziwne rzeczy z krokowcem i przepustnicą tak wiec nie mogę tego porównac za bardzo.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] problem z sonda lambda

zapalila mi sie kontrolka chek po po podlaczeniu kompa jest niby blada sady po skasowaniu bledu zgasla ale ponownie sie pojawiala po kazdym kasowaniu. czy jest to problem z ktorym mozna jezdzic bez problemy jest to sada przy kolektorze-silniku spalania nie odczulem wiekszego.i czy pomorze wymiana czy moze byc trefny katalizator dzieki za rady.

u mnie sa dwa katalizatory jeden pod autem a drugi przy silniku-razem z kolektorem i tam wlasnie jest ta sonda. mechanik mowi ze sonda albo katalizator. a ceny sa rozne za sonde i katalizator wiec pytam czy mozna z tym problemem jezdzic bo sie wybieram na trase 2000tys kilom. w jedna strone a za sonde musze dac okolo 400zL niby

mechanik u ktorego bylem powiedzial mi ze jest przy kolektorze w przodzi i tam tez jest sonda cos wyglada na katalizator i drugi pod autem i ze mozna jezdzic z tym problemem a do wymiany poprzez ten blad sondy moze byc sonda albo katalizator. a nie wiem czy wymienic bo jesli to nie to mozna dodac zdjecie to bym zrobil dla informacji innych i wstawil widze ze kolega DEMEONE tez w angli [ Dodano 08-06-2010

Dzisiaj na komputerze wyszło mi że mam wadliwą pierwszą sondę lambda przed katalizatorem w Carismie 1.6 76kW (103KM). Czy taka sonda była również w Carismie 1.6 73kW (99KM) Dla pewności chcę przełożyć sondę z 99KM do 103KM. Pytam dlatego że w wersji 103KM została dodana jedna sonda lambda więcej i przed rozpoczęciem zabawy w mechanika chcę wiedzieć czy wogóle znajdę poszukiwaną sondę w 99KM.

plecho1 teoretycznie bym się zgodził z Tobą ale szczerze przyznam jak widziałem nie jedno auto z 2-ema sondami które jeździły bez kata albo z uszkodzonym katem bez permanentnego CE żadnego trybu awaryjnego enanthate sprawdź wedle oznaczenia pierwsza sonda znajduje sie bodajże na kolektorze tak ze jak otworzysz mache to widac

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.6 16V sonda lambda

Witam. Niedawno zapaliła mi się kontrolka check engine. Zwarłem 1 i 4 pin wyszedł błąd 11. Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal jeśli mój angielski się nie myli to coś z sondą lambda. Poruszałem nią (może podłączenie kabelków chociaż wątpię) zrobiłem reset (odpięcie akumulatora) i się nie świeci przynajmniej narazie. Czy gdybym ją chciał wymienić to może być uniwersalna firmy NTK za 80zł

posil się wyszukiwarką znajdziesz info jaka sonda pasuje ile orientacyjnie kosztuje i nawet jak samemu zdiagnozować czy stara sonda na pewno jest uszkodzona

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda Lambda

Droszy Mitsumaniacy wiecie może jaka jest sonda lambda do Carismy 1.8 GDI z grudnia 97. moc 92 kw. Szukam ale jest podobno pare modeli. Problem opisałem tutaj przeczytajcie go i powiedzcie czy to napewno sada lambda. Mechanik ostatnio posprawdzał mi świece filtry i wszystko inne i powiedział że to ona Tu link

Poniżej zamieszczam link do strony sklepu który posiada sondę lambda pasującą do podanego modelu w swojej ofercie httpczesci.4cars.plsa..._lambda00.php

MITSUBISHI CARISMA I DA Pomocy z sonda lambda PILNIE

Witam. Sory za powatarzanie tematu na temat sondy ale sam juz sie pigubilem Mam pytanie do was odnosnie sondy lambda.Moze najpierw opisze objawy. Za pomoca niestety Torque sprawdzalem sondy.sonda przed katem na zimnym silniku odrazu faluje pomiedzy 01-09 V na biegu jalowym tzn P bo to automat.W czasie jazdy na nagrzanym silniku tez faluje od 01-09.Przy dojezdzaniu do swiatel na D staje na 0V i nie

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda lambda - od innego samochodu

Witam. Padła mi sonda w carismie gdi 1.8 z 98r. Mam od mondea 4 przewodowa. Problemem jest opornosc. Wynosi 7ohmow. Orginalna chyba ma 3 ohmy. Z obliczen wynika ze ta z 7 ohmami bedzie miala mniejsza moc. Z silnika 1.6 pochodzi. Czy przeszkadza te 7 ohmow Gwint nie ma znaczenia da sie obejsc. Jak jest z tymi sondami Uniwersalne jaka maja opornosc.

Ta sonda którą mam jest sprawna. Chodzi o to co z tą rezystancją Z tego co mi się wydaje wpływa na moc grzałki. W tej sondzie wynosi ponad 7ohmów. Wydaje się sprawna. W temacie o sondach jeden wyciągnął sprawną i miała 38ohm natomiast inny pisał że powinna wynsoić 8-15 ohm. W silniku 1.8 chyba wystarczy. Nie ma zbyt dużej różnicy między silnikiem 1.6 Jutro jeszcze sprawdzę z carismy

Od forda mam ntk 93ab-9f472-aa a w carismie jest chyba bosha. Czyli już nie wiem co robić. Jak jest z tą rezystancją No nie chce mi sie wierzyc. W tym temacie jest na temat uniwersalnych sond 4 przewodowcyh httpforum.mitsumaniaki...erasc&start45 Jak Ci ludzie to montuja i im dziala Przeciez ta sonda tylko koncowka sie chyba rozni. Sprawdzalem teraz rezystancje cewki w carismie i wynosi ok. 5.2ohma. Sprawdzać napięcia Czy sama rezystancja wystarczy do potwierdzenia ze sonda jest sprawna.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Sonda Lambda-pomiar woltomierzem

Witam wszystkich MM. Dziś chciałbym prosić Was o pomoc w jednym temacie tzn. postanowiłem dziś pomierzyć napięcie na sondzie lambda i wyniki jakie otrzymałem bardzo mnie zdziwiły może tutaj tkwi problem w moim samochodzie... Mam sondę z 4 przewodami 2 czarne biały niebieski poczytałem trochę na tym forum i podłączyłem woltomierz do jednego przewodu koloru czarnego względem masy i

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda lambda

Witam Przypadkowo urwalem kabelki od sondy przy kostce Zamierzam ja zlutowacmam jeden problem a mianowicie z posrod czterech kalki dwa sa jednakowe biale. Co sie stanie jak nie tak polacze te biale jak byly Z gory dzieki za pomoc

najwiecej info znajdziesz tutaj httpforum.mitsumaniaki...htsondalambda

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] sonda lambda

Mam taki problem Najpierw przez kilka dni świeciła się kontrolka CEpotem zgasła i do dziś nie świeci. W czasie gdy się świeciła silnik pracował prawidłowonic się nie działo.Ale teraz zauważyłem znaczny wzrost zużycia paliwa ok.1314 l100 i po przeczytaniu Waszych kilku wypowiedzi pomyślałemże sonda mi umarła. A co Wy o tym myślicie Może ktoś powie co sądzić o sondzie lambda

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda lambda

Mam pytanie dotyczące sondy lambda.Moja sonda już się kończymyślę o wymianie tylko nie bardzo wiem co warto kupić uniwersalną 18 16Y GDI 125kM.

Dzwoniłem do nich i mi powiedzieli że do Cari nie pasuje... Czy to normalne że sonda jest opóźniona To znaczy że zbyt długo przesyła informacje Może to być kwestia przeczyszczenia styków sonda działa i to było potwierdzane pod komputerem.

saphire załapałeś o co chodzi poza tym Auto carisma 1.8 16V GLS. Dalej czy przeczyszczenie styków coś da

Powiedzcie mi czy TA sonda lambda będzie dobra Na NGK mnie nie stać. Potrzebuję to wiedzieć na dziś.

MITSUBISHI CARISMA I DA sonda lambda - problem z wyborem odpowiedniej

witam. problem jest natury problemu z kupnem wlasciwej sondy. check pali sie prawie non toper analiza bledow wykazuje sonde. auto czasami ma dziury przy przyspieszaniu a czasami przy stalej predkosci zaczyna szarpac. spalanie odziwo zmalalo o litr. dzis mialem wymienic sonde ale mechaniek ktora ja zamawial niestety dostal info z hurtowni ze takie cudo tylko na zamowienie. podobno sonda w mojej cari

witam chłopaki. wiec takmam CARI 1.8 rocznik 96 no i pytanko jara mi jak smok i to jeszcze jest słabe określeniena 11 litrach zrobilem 64 kilometryfakt ze w mieście ale 64 km chyba to jest przegięciei zastanawiam się właśnie nad sondą lambda bo myśle że na tak potworne spalanie to właśnie ona ma wpływ bo prosty rachunekwychodzi mi miejskie spalanie 19 litrowjak tak dalej będzie to na

MITSUBISHI CARISMA I DA sonda lambda

witam troche nie typowy problem jezdze cały czas na gazie i wszystko jest ok zaczeła mnie nie pokoić co jakiś czas załańczająca się lampka check engine odkryłem po czasie chodzi o dopływ mieszanki benzyny przy przełaczeniu na benzyne auto wogole nie jezdziło brak przezpieszenia silnik tak jakby stłumiony czytająć wasze posty uznałem że to przesustnica .udałem się wiec do serwisu

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda Lambda

Witam. Mam dwa pytania 1. Czy grzałka pierwszej sondy lambda znajduje się w niej czy jest naprawialna (lutowanie kabli itp) 2. Czy jeżeli nie da się tego naprawić i zalecana jest naprawa to czy opłaca się zakupić trzy razy tańszą sondę uniwersalną bez kostki czy lepiej droższą z kostką Czy ma ktoś doświadczenie z tymi uniwersalnymi (żywotność)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Sonda lambda

Mam pytanie. Czy po wymianie wadliwej sondy na nową trzeba kasować błąd w komputerze

kontrolka CE działa a o padniętej sondzie powiedzieli mi w serwisie mitsubishi. Pojechałem tam w sprawie szalejących obrotów i odczytali błędy między innymi że sonda nie pracuje a że spalanie miałem wysokie więc ją wymieniłem. Nie wiem czy CE świeci przy padniętej sondzie bo nawet jak jest odpięta wtyczka od sondy to można jeździć i kontrolka nic nie sygnalizuje.

Jak moja sonda stała to mi waliło czekiem. A na spalanie ta uszkodzona sonda miała marginalny wpływ. Może przez to że masz dwie to inaczej działa.

MITSUBISHI CARISMA I DA Sonda lambda w carisma 1.8 GDI z listopada 98r

Witam Poszukuje instrukcji jak wymienić sondę lambda czy ktoś jest w posiadaniu takiej instrukcji Z Góry dziękuję

Mam mały dylemat mam zamiar kupić używaną sondę lambda do Carismy GDI 98 r. Z jaką wtyczką ją kupić - z płaską czy kwadratową Na alledrogo są różne a piszą że niby pasuje do GDI... Poradźcie która pasuje httpallegro.plitem106..._6_1_8_gdi.html httpallegro.plitem108...ma_1_8_gdi.html httpallegro.plitem108...0258005110.html httpallegro.plitem108...0258003556.html Nie mam możliwości ani dostępu do kanału więc sam nie sprawdzę. Pzdr.

heh to żadna tajemnica zwykła sonda to koszt ok 200zł uniwersalna sonda BOSCHA z kostką kosztuje ok 230zł NGK jest trochę droższa kosztuje ok 360zł ja mam znajomą w sklepie z częściami i proponowała mi sondę NGK z kostką za 300zł i chyba ją wezmę

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi