części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma przewody da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma przewody da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma przewody da

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.8 GDI 98 r Problem

Witam Jestem posiadaczem mitsubishi carisma 1.8 GDI 1998r. Mam problem ... Mianowicie 2 tyg temu zamowilem pompe paliwa ta co jest w baku na komputerze wyszlo mi ze jest cos z cisnieniem paliwa i cisnieniem wtryskow. Postanowilem zaczac od wymiany pompy paliwa. Szczesliwy ze mi przyszla pompa zabralem sie niezwlocznie do demontazu starej pompy w baku. Po wyjecie pompy okazalo sie ze pompa ktora

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Wypieszczanie Carismy po zakupie...

Witam. Jestem od 48 godzin posiadaczem mitsubishi carisma 1.6 16v. Kupiłem uzywane auto i mam conieco w nim do zrobienia (znaczy średnio znam się na mechanice samochodowej i niestety nie mam narzedzi i podnośnika wiec nie ja będę to robić). Muszę kupić nowe opony na moje felgi R14 ale z tym to sobie sam poradzę... Mam zamówione nowe tarcze hamulcowe i klocki (stare są juz zuzyte) a zawieszenie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Żołte przewody pod przednimi fotelami....

Od czego One są Pytam sie bo chciałem wyjąc fotele aby pożądnie posprzątać w autku....

_________________ Zwycięzca 7 Edycji Typera Mitsumaniaków 20102011 Zdobywca 1 Pucharu Mitsumaniaków Mistrz Drużynowego Typera Mitsumaniaków 2007 i 20072008 mitsubishi carisma 99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 mitsubishi Colt 93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009 mitsubishi Galant 98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - ... Polski Fiat 125p 80 1.5

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] świece i przewody

Witam. Czekają mnie wymiany eksploatacyjne w CARI 1.6 16v z nową instalacją sekwencyjną LPG. Mam pytanie jako laik za częściami jakich producentów się rozglądać 1. Świece zapłonowe (mam LPG sekwencję - dobrać zalecane normalnie z katalogu NGK czy może coś innego polecacie Słyszałem że linię NGK V-Line omijać...) 2. przewody zapłonowe (Jaki producent jest tu najlepszy) Z góry dziekuję za uwagi i porady...

Iskrowe bo żarowe to idą do diesla. A z rodzajem to w każdym sklepie ci dobiorą według katalogów. podajesz tylko parametry silnika i jakiej firmy chcesz i dokładnie ci dobiorą. Nie bierz jakichś specjalnych do gazu najlepiej dedykowane do twojego auta. Świece httpwww.ngkntk.plinde...BISHI&mcarisma przewody httpwww.ngkntk.plinde...8DA_%29%2F1.6

MITSUBISHI CARISMA I DA [16] Potrzebna pomoc Wolne obroty szarpanie ....

Witam Bardzo dobra koleżanka potrzebuje mechanika - elektryka gdyż jest w delegacji poza miejscem zamieszkania potrzebuje auta codziennie a auto niekoniecznie chce współpracować ... Pacjent mitsubishi carisma 1.6 99r. z LPG (raczej nieistotne bo problem jest również na benzynie). Auto ma duży problem z wolnymi obrotami przygasa gaśnie szarpie przy wolnej jeździe. Wstępne diagnozy przepustnica

MITSUBISHI CARISMA I DA KLIMA pomocy

witam serdeczniu potrzebuje znow pomocy przy mojej cari mianowicie jak w temacie jest cieplo coraz cieplej ja duzo jezdze i przyszedl czas nabic klime po nabiciu jezdzilem jakies poltora tygodnia i przestala chlodzic wiec udalem sie do serwisu a tam ze mam sprezarke do wymiany a ze mi sie nie chcialo za bardzo w to uwierzyc to pojechalem do innego fachowca ten wyciagnol co tam bylo nabil jeszcze raz

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Jakie kable przewody zapłonowe

Kwestia jest następująca. Jako że są dwa rodzaje kabli zapłonowych NGK RC-ME79 i RC-ME96 nie wiem który powinienem zamówić ME79 - ma 4 przewody i kosztuje 200zł ME96 - ma 2 przewody i kosztuje 100zł. ME96

_________________mitsubishi carisma 1.8 GDI Elegance

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] biją przewody zapłonowe szarpie gaśnie

Witam. Posiadam Carisme 1.8GLX 115KM. 95r. Mam problem z układem zapłonowym (układ na aparacie zaplonowym) Objawy prychanie na wolnych obrotach często gaśnie na jałowym do 2.5 tyś obrotow szarpie i slabo przyspiesza. Na benzynie jeszcze jako tako da sie jeździć ale na gazie calkiem padaka. W nocy ladnie widać jak sie świecą przewody zapłonowe. Na benzynie przebicie wystepuje minimalnie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.9 DID] Przewody od turbo

Witam Szukalem na forum ale nie znalazlem watku ktory dotyczy sprawy ktora bym chcial poruszyc. Kupilem niedawno Carisme DIDa 2003 rok przebieg 98tys mil (jakies 160tys km) zobaczylem ze troche wycieka olej z turbo jednak nie to jest moim glownym zmartwieniem. Rozmawialem ze znajomym ktory mial kiedys Octavie TDI i powiedzial ze w dieslach powinno sie sprawdzac przewody doprowadzajace (albo odprowadzajace

Kolego Co do turbo to jak masz przewody w oleju to znaczy że już turbina przepuszcza i faktycznie nie jest to problem bo można kupić taką za 800zł. Co do samego zapchania przewodów coś takiego nie występuje choć jeżeli masz olej to na twoim miejscu sprawdził bym jedno najniższe miejsce w przewodach a mianowicie Jak patrzysz na silnik to na środku chłodnicy Interculera wchodzą dwa

Dokładnie trzeba wbić najwyższy bieg i dusić czyli jak samochod stoi w miejscu to sprzeglo- 5 bieg poscic sprzeglo i niech sie dusi Rozmawialem dzisiaj z moim mechanikiem bo musze zmienic pasek rozrzadu i pytalem sie jego przy okazji o to czy moglby sprawdzic te przewody od intercoolera do turbo o ktorych mowil "Student" ale on mi powiedzial ze na 90% tam i tak jest olej bo diesle

Nic Ci nei da wymiana nawet jak zregenerujesz turbine tam zawsze pojawia sie "pył olejowy" który sie osadza i z czasem płynie.

MITSUBISHI CARISMA I DA problem z tylną wycieraczką MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000

POWITAC MAM PROBLEM Z TYLNĄ WYCIERACZKĄ SILNICZEK SPRAWNY PRĄD DOCHODZI DO NIEGO PO PRZEKRECENIU MANETKI SŁYCHA TYLKO PYKNIECIE POD KIEROWNICĄ A WYCIERACZKA JAK STAŁA TAK STOI CZY KTOŚ ZNA ROZWIAZANIE TEGO PROBLEMU czy może to być wina przekażnika zastanawia mnie też dziwny syk powietrza przy odkęcaniu korka wlewu paliwa czy to jest normalne

co do wycieraczki myślę że może z któryś kabli ci nie łączy sądzę że gdyby był winny przekaźnik inne funkcje za które jest odpowiedzialny też by ci nie działały.Musisz sprawdzić przewody czy nie są połamane lub zaśniedziałe kostki.Ja dzisiaj miałem problem z podświetleniem rejestracji co się okazało kabelek od masy się połamał i wisiał na włosku nie wiem jak to możliwe

dzięki radek sprawdzę jeszcze raz przewody

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.6] Filtr Paliwa i przewody do niego

Witam to tak posiadam Carisme 1.6 benz lpg i chciałem wymienić filtr paliwa w aucie pojechałem do mechanika i się okazało że jest według niego"dość bardzo zardzewiałe" i strach to ruszać tylko na moją odpowiedzialność więc chwilowo dałem sobie z tym spokój i nie wymieniałem filtra. Dodał że jak zacznie tam grzebać to istnieje ryzyko uszkodzenia kabli co biegną do tego

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6 16v] wymiana szczęk hamulcowych układ zapłonowy

Witam wszystkich w Nowym Roku i życzę jak najmniej awarii i pociechy ze swoich mechanicznych dziewczyn . Wracam do pytania. Muszę wymienić tylne okładziny i chciałbym to zrobić sam pytanie moje czy musze odkrecać piaste z łożyskiem żeby to zrobić czy istnieje jakaś instrukcja a może udałoby nam się ją stworzyć drugi problem chciałbym strzelić w 10 tke a nie bładzić nie wiem

W kolejności 1) Ściągasz wtyczki z cewek. 2) Odpinasz przewody WN od cewek (pociągasz) i kable wyciągasz z gniazd (mogą dość mocno siedzieć ciągnij za gumę żebyś nie urwał kabla). 3) Odkręcasz cewki (po dwie śrubki M6 na każdej). 4) Wyciągasz cewki razem z fajkami (tutaj raczej luźniej wyjdą). 5) Patrzysz w gniazda czy nie ma w dole oleju jeśli jest to wydmuchaćwytrzeć ile

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.6 Iskra na przewodzie

witam czy jest możliwa wymiana samego przewodu czy wystarczy jak obkręce go taśmą izolacyjna przewód jest popękany w kilku miejscach i wydobywa się z niego iskra czy można zakupić sam przewód czy trzeba całą cewke poniżej fotka httpimg687.imageshack....0imag0724j.jpg bede wdzieczny za odpowiedz

przewody do wymiany.Nie musisz kupować cewki wystarczą same przewody.przewody sprzedawane w kompletach.

dzwoniłem do serwisu i posiadają przewody SEIWA. chciałem się upewnić czy do mojej Carismy wchodzą 2 przewody jak mi sie wydaje czy 4 bo już nie kojarzę a nie mam możliwości sprawdzenia...

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Carisma - problemy z odpaleniem

Witam. Zacznę od tego iż przeszukałem forum w celu odpowiedz na Mój problem lecz nikt nie dał konkretnej odpowiedzi. Posiadam carisme 1.8 GLS ma Ona problem z odpalaniem w chłodną zimną temperaturę. (latem lub gdy auto jest rozgrzane odpala na strzała) Trzeba ja kręcić około 5-10 sekund wtedy istnieje duża szansa że za 2 lub 3 razem odpali. Auto jeździ od mechanika do mechanika. Nikt

Nie jestem pewien jak jest w 1.6 ale w GDI przy pompie w baku jest zaworek zwrotny. Jeśli jest też w 1.6 to może z jakichś przyczyn przepuszcza i po dłuższym postoju pompa musi najpierw dopompować paliwo i dlatego auto nie odpala za pierwszym razem. Jeśli pompa by padała to auto nie miało by mocy. A z tą opornością to o jakie przewody ci dokładnie chodzi Bo idą tam przewody zasilające

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Da się założyć elektryczne lusterka

Witam ponownie po moich dwóch ostatnich modyfikacjach o których pisałem wcześniej zakończonych powodzeniem chciałbym teraz założyć elektryczne lusterka z podgrzewaniem i najlepiej znaleźć w kolorze nadwozia No a więc wiem że kostka jest aby podłączyć przełącznik tych lusterek ale nie wiem czy jest kostka w drzwiach żebym mógł te lusterka podłączyć Jeśli ktoś kto ma manualne

Hehe ciekawe co to za zwierz W sumie sam oglądałem znowu te przewody wszystkie tam sprawdziłem jaki kolor maja mieć kabelki do lusterek i doszedłem do wniosku że kable są tam i wchodzą do kostki wiec jeśli nie będę mieć takiej kostki co tam wchodzi to po prostu przetnę te przewody i poprowadzę je obok prosto do lusterek. A z kolei z prawej strony przypuszczam że też też przewody tam

Hej dzięki wielkie za poświęcenie i zrobienie mi tych fotek Wychodzi na to że przewody mi dochodzą dokładnie do kostki która jest w peszlu i bardzo ciężko się do niej dostać a od niej do drzwi idą już tylko przewody inne. Więc muszę albo zakupić wiązkę kabli do drzwi nową albo co będzie dużo łatwiejsze "przedłużyć" te przewody które dochodzą do peszla i podciągnąć

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Klima manualna padłaHELP

Klima od jakiegoś czasu działa kiedy jej się chce totalnie w kratkę.Tzn po wciśnięciu śnieżynki na pulpicie widać po obrotach że załącza się sprężarka ale klima nie daje w ogóle zimnego powietrza.Raz na na jakiś czas nagle zaczyna pompować zimne powietrze(gdy uda się jej załączyć chodzi bez problemu do momentu wyłączenia silnika).Kręcenie regulatorem temp. powietrza nic

temu byłem u speców (jakby ktoś z Lublina lub okolic chciał na ul. Hutniczej 3 baza PKS Auto-Klima) napełniłem do połowy układ i miałem jeździć tydzień wczoraj byłem na sprawdzeniu gdzie ucieka czynnik majster powiedział że jest minimalny wyciek w miejscu gdzie wchodzą przewody do sprężarki no i w piątek będę na wymianie uszczelnień. W wolnej gadce dowiedziałem się że w carismach

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] zaślepione przewody w silniku

w mojej "prawie nowej" Cari mam dziwnie zaslepione przewody (obrazki poniżej) proszę szanownych mitsu-mistrzów i -mistrzynie co oznaczają te przeróbki czym grożą. Dodam że samochód jeździ całkiem dobrze. httpwww.mitsubishi-gra...39_0_tm-017.jpg httpwww.mitsubishi-gra...15_0_tm-021.jpg httpwww.mitsubishi-gra...27_0_tm-022.jpg httpwww.mitsubishi-gra...39_0_tm-023.jpg

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Przewody WN

Wiem wiem bylo multum tematow na temat przewodów ale jakoś nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. Mam cari 1.8 z konca 95roku i wg. katalogu NGK powinny pasowac przewody o symbolu RC-ME96. Zamowilem sobie je w motolargo otwieram opakowanie a tam w srodku sa tylko 2 kabelki... Po wyslaniu dokladnych danych auta dostalem odpowiedz ze moga mi jedynie zaproponowac kable nipparts. I teraz zasadnicze pytanie nie dobiore kabli NGK do tego modelu Jakos nie chce mi sie wierzyc.

Witam MM Mam zamiar wymienić przewody w mojej Cari (szarpie na zimnym silniku zarówno na benzynie jak i na gazie ). Pytałem w intercarsie i NGK kosztują po zniżce 200zl Są też Seiwy dużo tańsze bo 80zl ale z tego co czytałem nie mają zbyt dobrej opinii.U mnie dość krucho z kasą i w tej sytuacji zastanawiam się także nad używkami. Czy przewody od Cari 1.6 po lifcie podejdą do mojej 1.8 Panowie co poradzicie jest sens zakładać używki A może te Seiwy jednak czy tylko i wyłącznie NGK A może coś takiego httpallegro.plitem613...mitsubishi.html Dzięki za odpowiedzi.

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 19td czy carisma did

Nosze sie z zamiarem kupna Carismy w dieslu i mam dylemat czy kupic wolnosacy czy juz DID Mial juz ktos oba modele i jest mi wstanie powiedziec zetelna ocene oporuwnanie awaryjnosci tych jednostek .I jeszcze jedno czy jakosciowo carisma II jest lepsza od jedynki.Moze ktos mial carisme I a puzniej Cari II i ma wieksze porownanie.Pozdrawiam Mitsumaniak&248w

1 Koło dwu-masowe potrafi zakończyć żywot przed 200k km cena z wymiana jak pamiętam z 2 tysie 2 Turbina potrafi zakończyć żywot chociaż są przypadki gdzie turbo wytrzymuje ponad 300k km (najczęściej jak ten samochód ma znaną historie lub jest eksploatowany prze 1 właściciela) zależnie jak skończyła żywot od tysiaka w gorę koszt 3 pękające przewody zaislania powietrzem intercooler

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Skorodowane przewody hamulcowe i paliwowe pod

Kolejny problem z którym się zmagam to kompletnie zardzewiałe przewody hamulcowe oraz paliwowe pod tą osłoną przy tylnim lewym kole. To co zobaczyłem po zdjęciu osłony po prostu mnie przeraziło. Nie rozumiem jaką w ogóle funkcję spełnia ta osłona skoro ww. przewody które biegną przez całe podwozie w ogóle nie są skorodowane natomiast w miejscu pod tą osłoną kruszą się w palcach

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI 98] Brak przyspieszenia po wymianie pompy WC

Witam Auto nie chciało odpalić więc po długim diagnozowaniu wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia (mam jeszcze jeden silnik to podmieniłem). Wszystko ładnie poskładałem i autko co prawda odpaliło z tym ze praktycznie nie da się nim jechać. Przerywa nie reaguje na "dynamiczne" dodawanie gazu... w końcu gaśnie i zapala się lampka CE (błąd 56 czyli coś z ciśnieniem paliwa). Czy przy wymianie pompy trzeba na coś uważać Czy trzeba jakoś cały układ odpowietrzać

Regulator to ta metalowa skrzyneczka nad pompą do której idzie kabelek (bodajże 3-żyłowy) i dwa sztywne przewody paliwowe. Może się mylę ale samego czujnika nie da się wyjąć. Mi przynajmniej się nie udało. Jeżeli chcesz wyciągnąć ten cały regulator to odkręcasz trzy śruby z góry i odkręcasz te przewody paliwowe (uważaj na ciśnienie przy odkręcaniu przewodów bo benzyna lubi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Wyświetlacz w Carismie

Witam Otóż mam takie pytanie czy były różne wersje wyświetlacza tego środkowego montowane w Carismie Ponieważ tak kolega JacekR ma wersję 1.8 GDI Dynamics rocznik 2000 i wyświetlają mu się następujące informacje Natomiast ja mam wersję 1.8 GDI Elegance rocznik 2000 i u mnie nie ma informacji o ustawieniach klimy(u niego przy ustawianiu temperatury klimy pojawia się ta informacja

Raczej wyjmowaniem czy tez wkładaniem bezpieczników nie mogłeś spowodować takiej usterki i dodatkowo alarm nie ma nic wspólnego z radiem. Jeśli auto kupiłeś z tym radiem to może poprzedni właściciel źle zaizolował przewody i z powodu drgań teraz się zwarły. Już nie raz poprawiałem instalacje radia gdzie przewody były skręcone i nawet nie zaizolowane. Nie twierdzę że na pewno jest to przyczyną ale już było kilka podobnych przypadków na forum.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Carisma przerywa

Problem występuje wtedy gdy wrzucam 2 lub 3. Samochód zaczyna przerywać gdy dodaje gazu. Cari mam w gazie z sekwencją. Silnik 1.6. Wymieniłem taki mały filtr od gazu lecz to nic nie dało. Czy wymiana świec z kablami coś pomoże Albo czy ktoś spotkał się z taką sytuacją jaką ja mam

koledzy doradzcie )rok temu cari (w gazie) szarpała mi jak było wilgotno i wymieniłem świece na denso i problem ustapił. w tym roku ten sam problem i podejrzewam że są to przewody bo widać że mokre były i szarpał.jak silnik sie rozgrzał to ustępuje. czy jak teraz wymienie przewody to świece musze znowu mam przejechane na nich 20 tys. strzału nie miałem

przewody zamówiłem dziś. okazało się że sporo droższe 4 szt ngk kosztują ok 320 zł ja po znizce zapłace ponad 230. jeszcze jedno pytanie..czemu na allegro sprzedają po dwie sztuki przecież te przewody mają różne długości jak się nie myle więc jak to zamawiać

wymienione przewody i jest poprawa jak narazie jeden przewód jest troche dłuższy od oryginalnego. nie szkodzi nic jak dwa przewody dotykają się )chyba nie przetrą sie

MITSUBISHI CARISMA I DA Bagażnik się nie otwiera

Witam. dziś rano moja cari odmówiła otwierania tylnej klapy. zamek centralny normalnie działa nawet od strony bagażnika ale klapa się nie otwiera. Co się mogło stać i jak można otworzyć bagażnik

Pod tylną kanapą przy drzwiach z lewej strony jest kostka do której dochodzą wszystkie przewody z tyłu auta inne kostki złączające przewody od klapy z instalacją auta są pod tapicerką tylnego lewego słupka. Docierając do tych kostek i do samego siłownika możesz łatwo prześwietlić interesujące Cię przewody. Najprostszym jednak rozwiązaniem jest sprawdzenia czy do siłownika dochodzi

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma - światła cofania

Witam mam takie pytanko techniczne otóż wstaje rano odpalam samochód włączam wsteczny wszystko gra. Zapalam światła jadę do przodu i koleś za mną na krzyżówce na czerwonym wysiada i mówi że palą mi się światła cofania. Pomyślałem że zawiesił się czujnik świateł cofania. No to na pobocze i kilka razy wsteczny a one ciągle się palą. i mogło spowodować taką usterkę Auto

Panowie u mnie z kolei jest tak Wziąlem kawałek przewodu i od akumulatora pociągnąłem go do pinu we wtyczce do czujnika światła cofania sie zapaliły także odpada teoria że coś jest nie tak po drodze od czujnika do świateł. Następnie tak jak pisał plecho1 wziąłem taką kontrolke pod 12 v podpiołem do masy i drugim końcem dotykałem pinów kontrolka się nie zapaliła także wina nie

przemex303 bardzo Ci dziekuje schematy ekstra i to odpowiednie teraz w wolnych dniach przepatrze te wszystkie złącza kostki i mam nadzieje że pomoże a jak nie to poprowadze swoje przewody najgorsze jest to że wszędzie gdzie przewody jest bardzo małe pole manewru jakoś dam rade jeszcze raz dzięki [ Dodano

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] centralny zamek a zamek bagażnika

Witam Dzisiaj z przerażeniem odkryłem że centralny zamek w mojej cari nie zamyka zamka bagażnika. Aż mi ciarki po plecach przechodzą jak pomyślę ile razy mój laptok leżał w niezamkniętym jak sie okazuje bagażniku... Zamek centralny obsługuję pilotem. Po kliknięciu przycisku zamki wszystkich drzwi są ryglowane i załączany jest alarm natomiast zamek klapy bagażnika pozostaje otwarty.

Na drugim zdjęciu wrzuconym przez Melmana dokładnie widać 2 przwody są to przewody dzięki którym zamek bagarznika się zamyka i otwiera przy użeciu pilota. Przy zamknięciu w jednym pojawia się a w drugim - a przy otwarciu na odwrót. Łatwo jest sprawdzić czy te przewody nie są przełamane. Wystarczy podłączyć do nich jakąś żarówkę samochodową oczywiście na napięcie 12V ale najlepiej

MITSUBISHI CARISMA I DA Cari - gaśnie w zależności od (jej) humoru

Witam Znów lecę po pomoc do Was drodzy forumowicze. Ech.. Ponieważ na benzynie samochód odczuwa "brak" przepływomierza tzn. jego padnięcie objawy jakie pojawiają się dotyczą jazdy na gazie. Na benzynie niesprawdzane. Pewnego pięknego dnia jadąc sobie monotonnie zostałem zaskoczony nagłym zgaśnięciem silnika podczas jazdy. Miejsca do zatrzymania się bezpiecznego niestety

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Carisma 16 16V 1997 brak mocy przy przyspieszani

Witam Moja carisma 16 GL jeździ na gaz i benzynę otóż na gazie wszystko chodzi idealnie natomiast na benzynie jak samochód postoi dzień to mam kłopot z odpaleniem niby się odezwie i jakby próbował zapalić ale nie może zaskoczyć dopiero po kilkunastu sekundach zaskakuje. Potem już odpala na dotyk za każdym razem. Jeśli ruszam to muszę mocno przygazować bo zachowuje się jakby

No faktycznie może jest pod przepustnicą krokowy ale skoro przy przyspieszaniu brakuje mocy to raczej jego narazie nie będę ruszał tymbardziej że przy pełnym baku wszystko działa dobrze. Tak myślałem o lewym powietrzu które zapowietrza przewody ale gdyby tak było to musiałby być gdzieś wyciek a nigdzie wycieków nie mam (przynajmiej ze wstępnych oględzin tak wynika). Zastosowanie

MITSUBISHI CARISMA I DA Centralny zamek. POMOCY

Panowie wiem że temat centralnego zamka pojawiał się wiele razy oczywiście zapoznałem się z zamieszczonymi materiałami na forum i wiem gdzie w mojej cari szukać przewodów do centralnego ale nie mogę sobie poradzić z centralką. Cały problem tkwi w tym że nie umiem czytać schematów i nie wiem które przewody z centralki prze zemnie zakupionej mam wykorzystać. Bardzo proszę o pomoc.

Według mnie jest tak czarny i czerwony to oczywiście masa i plus ( stałe zasilanie ) brązowy to wyjście na kierunkowskazy ( według mnie powinny być dwa przewody na kierunki bo z jednym to nie wiadomo gdzie go podpiąć ja podpinałem u siebie do wyłącznika awaryjnych ale miałem dwa przewody więc nie było problemu z prawą i lewą stroną). W carismach

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Dławienie silnika brak mocy wilgoć w powietrzu

Witam Wszystkich Szanownych Mitsumaniaków To jest mój pierwszy post dlatego też proszę o swoistą wyrozumiałość. Przeglądałem szereg tematów poruszanych tutaj na forum aczkolwiek w żadnym z nich nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi co do istoty problemu związanego z pracą silnika w mojej Cari. Kiedy jest gorąco lub trzyma mróz nie ma najmniejszych problemów. Problem

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Gdzie szukać dziury proszę o podpowiedź

Witam Od dłuższego czasu nie mogę uporać się z nierówną pracą silnika do ok.2000 obrotów szarpie i pracuje na 3 cylindrach... dopiero później łapie 4.. dodatkowo przy mocniejszym docisnięciu gazu strasznie szarpie.. tak samo na gazie i benzynie.. Auto było nie dawno w ASO (czyszczenie przepustnicy regulacja zaworów na kompie bez błędów) sonda i cały wydech wymieniony świece nowe

MITSUBISHI CARISMA I DA PROBLEMY Z PRZEPUSTNICĄ GDI 2000 CARISMA

witam Mam pytanie odnośnie mojego Auta Carismy 2000 r GDI. Auto sprawowało się swietnie gdy nagle po odpaleniu zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa tzw "CHek" auto nagle zaczęło nie mieć mocy pedał gazu reagował dopiero od połowy Pojechałem do warsztatu który specjalizuje się naprawą aut i podłączono do komputera auto. Okazało się ze to przepustnica ( zabrudzona)

powiedz tylko jeszcze kolego o jakie przewody chodzi bo w GDI te przewody to.....chyba nie są aż tak częstą przyczyną problemów jak w tradycyjnych aparatach zapłonowych mówię tu o przewodach które zasilają elektrocewki. ps. czytając posty ludzi z dolnośląskiego zaczynam załować że do Wrocka mam tak daleko. u nas te ASO to nic ciekawego. pozdro

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.9 DiD] Centralka alarmu gdzie znaleźć i odłączyć

Witam posiadaczy mitsubishi i fanów tych samochodów. Mitsu carisma 1.9 DiD. Mam go od 2 miesięcy. Troche postał na mrozie i wyjąłem akumulator do naładowania prostownikiem. Alarm zaczął wyć. Alarm oryginalny od zakupu 2002 r. Po odłączeniu klem słychać bardziej cichą ale wyraźną syrenę buczka. Po 2 godzinach straciło napięcie i wyciszyło się Od poprzedniego właściciela otrzymałem

Jeśli alarm nie odcina żadnego obwodu odpowiedzialnego za odpalanie auta to aby wyłączyć alarm powinno wystarczyć wyjąć bezpiecznik od alarmu. Ale jeśli jednak alarm rozłącza jakiś obwód to trzeba zlokalizować miejsce wpięcia się przewodów od odcięcia i połączyć oryginalne przewody w instalacji auta. Najczęściej przecinane są ważne przewody idące do stacyjki najczęściej niedaleko od samej stacyjki.

MITSUBISHI CARISMA I DA Podgrzewane fotele Carisma 1.8 96 r - instalacja

Witam. Majsterkuję troszkę przy mojej carismie i mam pytanko. Mam wersje gls i nie mam podgrzewanych foteli. Rozebrałem cały srodek gdy czyściłem tapicerkę i zauważyłem że są gotowe wtyki tylko do podpięcia. Chciałbym zamontowac podgrzewane fotele. Może któryś z was przerabiał już ten temat i wie jak się za to zabrać. Trzeba kupowac oryginalne czy może jakies maty ładowac Jeżeli ktoś posiadałby jaką kolwiek więdzę na ten temat prosze o podpowiedź... Pozdrawiam.

Cześć Raczej nie 2 przewody tylko dwie wiązki przewodów. Zgadza się Pierwsza wiązka jest do poduszek powietrznych (zółta wtyczka). Druga wiązka jest do grzejników (czarna wtyczka). W wiązce od grzejników masz trzy przewody. Masa i 2xzasilanie do mat (jedno do komfortowej temperatury drugie do grzania ). Szukaj włączników od carismy raz że będą pasować w otwory to będziesz

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma DI-D chwilowy bark mocy

Witam. Wczoraj moja carisma dziwnie sie zachowala otoz zalatwialem troche spraw na miescie i podjechalem pod sklep na zakupy po wyjsciu ze sklepu zapalilem auto ruszylem wyjechalem z parkingu jadac na 2 daje wiecej gazu zeby sie rozpedzic a tu lipa auto nie jedzie komletny brak mocy z 20kmh do 30kmh rozpedzlem sie przez dobre 150m jeszcze troche pomeczylem auto wbilem 3 i ledwo 40 jechala zauwazylem

Miałem dokładnie taki sam problem jakis miesiąc temu. Tylko że u mnie prawdopodobnie pomogło dalanie paliwa z lepszej stacji bo po tym fakcie problem znikł (po przejechaniu jakis 15km) a kontrolka (Check) zgasła. Po podpięciu do komputera wyślietlił brak błedów. Mechanik mówil mi też zebym sprawdzil wszystkie przewody podciśnienia i tak zrobilem. Ale po zdjęciu osłony silnika okazało

MITSUBISHI CARISMA I DA demontaż skrzyni biegów

Panowie może ktoś wie jak zabrać sie do zdjęcia skrzyni biegów co trzeba odkręcić żeby ją wyjąc bez problemu wiem ze półosie trzeba zdemontować tylko nie wiem jak proszę o pomocą jet to DID

Z którego roku jest ta carisma Trzeba poodpinać wszystkie przewody idące do skrzyni pościągać wszystko co jest ponad skrzynią i odkręcać śruby po kolei przy silniku. Półosie mogą być przykręcane do obudowy skrzyni mogą być na kołkach rozporowych albo też po prostu zatrzaśnięte w skrzyni bez jakiegoś zabezpieczenia. Pytam o rok bo w carismach DID montowane były dwa typy skrzyń

MITSUBISHI CARISMA I DA Błąd 44 - cewkizapłonowy. Spadek mocy. Od czego zacząć

Witajcie drodzy forumowicze. Moje auto carisma 1.6 210tys. 40tys na gazie 2000r (model po lifcie). Problem pierwsze objawy - silnik czasami przerywał - tak jakby łyknął kroplę wody zamiast benzyny i na kilka cyklów pracy stracił moc. Po ok. 500km w trasie zapaliła się kontrolka check engine z kodem 44 - uszkodzony aparat zapłonowy. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu można

Hugo - dzięki za naprowadzanie. Z tym iskrzeniem na cewkach to coś zrypałem ze sprawdzaniem - bo są dobre i nie tu tkwił problem. Ostatecznie wymieniłem tylko świece a po kilku dniach jak odpaliłem auto i od razu (na zimnym silniku) zaczął się dławić szybko otworzyłem maskę i zacząłem ruszać czym się da. No i jak nagiąłem przewody wchodzące do cewek (nie wysokiego napięcia)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Sterownik centralnego zamka

Witam zgromadzonych Okazyjnie zostałem posiadaczem czegoś takiego (MZ311467) Zdjecia_sterownika Jest do tego jednoprzyciskowy() pilot z zieloną diodą. Opisane na jakiejs holenderskiej stronie jako sterownik centralnego zamka do Cari. Jednak nie mam schematu. Czy ktoś może używa czegos takiego u siebie w aucie i czy to jest rzeczywiscie sterownik centralnego do Cari Obecnie w swoim aucie mam centralny zamek ale z kluczyka. I czy jest jakaś opcja by to ustrojstwo ożywić

Prosze bardzo oto link do albumu z kilko zdjeciami modulu i okablowania doń Album Jesli chodzi o dokladne kolory kabli to wtyczka do modulu patrzac na nia od strony przewodow rzad pinow gorny od lewej siwy puste puste puste jasnyfiolet bialo-czerwony niebieski niebiesko-bialy. rzad pinow dolny od lewej zielony puste pomaranczowy puste jasnyfiolet (drugi) bialy czerwony cienki czerwony grubszy. Do diody pociagniety jest cienki czerwony oraz kabel fioletowy (czyli jeden pewnie bedzie plusem a drugi masa (ale nie mam miernika by sobie diode zmierzyc w kierunku przewodzenia). Drugi kabel fioletowy jest wyciagniety w formie pojedynczego tajemniczego pinu z calej wiazki. Przelotki (wtyczki) szersza 10cio pinowa ma podprowadzone przewody niebieski i niebiesko-bialy. wezsza 6cio pinowa ma pociagniety kabel szary i pomaranczowy. A sterownik kosztowal mnie 25 pln . Wiem wiem ze mozna kupic sterownik uniwersalny na allegro stermax albo jakiegos BX-50 (kolo 50 pln) lub sterownik z alarmem Stiga (200pln) ale liczylem na to ze ten ktory nabylem bedzie plugnplay wepne wtyczki kostke i voila dziala. a jednak bez ciecia sie nie obejdzie. swoja droga przy braku schematu elektrycznego INOUT z modulu tez niewiele zdzialam no chyba ze metoda prob i bledow az cos sie spali . Pisalem tez do mitsubishi Poland ale odsylaja mnie do serwisu heh a tam pewnie rozlaza rece

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Klakson wyje i nie chce się wyłączyć.

Witam problem dotyczy klaksonu który po prostu nie wyłączył się. Musiałem wyjąć przekaźnik sygnału dźwiękowego w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. Wcześniej zdarzyło się że klakson się zaciął i wył jednak po kilkukrotnym klepnięciu w kierownicę wyłączył się. Po przeczytaniu kilku postów na forum odkręciłem (po odłączeniu akumulatora) dwie śruby mocujące środkową

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Jak carisma 1.6 sprawuje się na LPG

Chciałem zapytać użytkowników carismy jak znoszą ich silniki gaz LPG Ponieważ doszły mnie słuchy że carismy 1.6 nie znoszą gazu

witam poruszałem już temat szarpania ale i tu też jest o tym mowa więc chcę zapytać co może być przyczyną takiego szarpania na wolnych obrotach i nierównej pracy silnika raz ma 400 a raz 800 obr. mam sekwencję firmy WERSUS po 6000 tys zaczęło szarpać wymieniłem świece i przewody i nic. czekam jeszcze na fajki do cewek DIAMOND ale nie wiem czy to pomoże widzę przebicie w cewkach tylko

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] samoistnie zapalające się światła stop

Witam wszystkich. Jestem posiadaczką Cari od około miesiąca do tego kompletnie nie znam się na tym co w środku oceniłam ją po kolorze i tapicerce resztę zostawiając fachowcom. Sprawuje się dobrze ale ostatnio mnie zaskoczyła. Wyglądam wieczorem przez okno a w mojej Cari świecą się światła stopu. Czy ktoś z was się już z czymś takim spotkał Mam zamiar zabrać ją do mechanika

Do włącznika dochodzą 2 przewody jeden to napięcie 12V a drugi biegnie do lamp stopu. Kiedy wciskasz pedał hamulca to włącznik złącza te oba przewody zamykając obwód i światło się zapala. Może i da się coś tam podkleić by wydłużyć element wciskany przez pedał hamulca ale ja proponuję wymienić czujnik raczej nie powinien być drogi. Nie wiem jak to jest dokładnie w Carismie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi