Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
A jak się okażę że przepustnica chodzi dobrze to wypadałoby sprawdzić swobode pracy samego pedału
Dzięki za odpowiedzi. Jak się dostać do linki gazu Jest tam ciężki dostęp. [ Dodano 18-02-2012 1721 ] Dzisiaj sprawdziłem co się dzieje z tym zacinaniem. Poluzowałem napinacz linki i wszystko wróciło do normy. Pojawił się jeszcze jeden problem mianowicie w trakcie jazdy przy stałych obrotach mam odczucie jakby samochód zwalniał i nagle znów przyspieszał. to się dzieje przez chwile. Miał ktoś podobnym problem
Dzięki jak zczytam błąd to się jeszcze odezwę. Pozdrawiam. [ Dodano 02-08-2011 2125 ] Zczytane błędy Read Fault Code Fault codeDescription 14 APS2 13 APS1 34 GLOW PLUG Jeśli da się coś z tego wywnioskować to proszę o radę.
Może sprężynka koło przepustnicy naciągająca pedał gazu jest za mała i trzeba używać dużej siły aby ją rozciągnąć A piszczeć może właśnie ta sprężynka. Musisz skombinować kogoś żeby naciskał i puszczał pedał gazu a Ty przyglądaj się dokładnie okolicom przepustnicy.
Z pomocą ojca rozwiązaliśmy problem w mig Po prostu do wymiany jest siłowniczek na końcu linki od gazu. Drań się już wyrobił i zacinał. Stąd ten ciężko chodzący pedał gazu. A sprężynka wydaje się być ok oczywiście nasmarowałem ją by nie skrzypiała. To samo uczyniłem z z siłowniczkiem (rozwiązanie tymczasowe) i jest już o niebo lepiej Ciekawe gdzie można dostać tanio takie ustrojstwo
W moim przypadku wystarczyło przesmarować mocowanie pedału gazu) ściągnąłem pedał gazu nasmarowałem towotem złożyłem z powrotem i po problemie)
Proponuję ściągnąć linkę gazu przy przepustnicy i poruszać nią w obie strony. Myślę że przyczyną może być zerwany jeden z drucików linki który blokuje się o pancerz. Jeśli z linką i przepustnicą wszystko jest ok należy zrobić to co napisałem dwa posty wyżej) Powodem może być brak smarowania na sworzniu pedału gazu. Ściągnij pierścień zabezpieczający za pomocą ostro
Cieszę się że trafną diagnozę zapodałem. Tak jako ciekawostkę dodam że jak tą Mazdę kupowałem facet mi wcisnął kit że ten pedał tak się zacina żeby nie ruszać zaraz po uruchomieniu silnika tylko odczekać aż się nagrzeje i dopiero jechać. Tam faktycznie zacinała się najbardziej przy rannym uruchomieniu. Przyczyną był brud podobno lepiło się tam to wszystko. Gość mi o tym
Witam wszystkich i trochę odświeże temat .Mam taki sam problem i pytanie czy wam też przy tym zacinały(od razu nie spadały) się obroty przy zmianie biegów lub wciśnięcia sprzęgła i jeszcze małe pytanie czy trzeba było rozbierać pedał czy też pomogło zwykłe poruszanie linką chyba to przepustnica bo jak zdjąłem linke to na początku jakby przepustnica się zacinała sprawdzałem ręcznie a pedał i linka chodzą płynnie więc chyba przepustnica do czyszczenia
Witam U mnie pedał gazu chodzi płynnie bez jakichkolwiek oporów. U Ciebie chodzi tak twardo pewnie przez to że masz nowy siłownik uważam że z czasem będzie chodził lżej (wyrobi się) .
a może linki od gazu ja tak mam . czyszczenie przy przeglądzie załatwia sprawę na pół roku. zacina się na starcie i przy staniu w korkach. co prawda nie carisma ale nissan almera
Jak pisałem ogólnie jak już pukne ten pedał gazu to już jest ok praktycznie jak postoi troszke dłużej i wtedy jade gdzieś najpierw muszę puknąć w pedał gazu i wtedy jest ok [ Dodano 29-09-2011 1609 ] Przepustnica wymyta różnica widoczna pedał od razu płynnie działa mam nadzieję że to nie jest chwilowe
Jest to p to aby pedalem nie dogniatac do podlogi i tez aby w pewnym sensie ograniczyc zakres jego ruchu nie wiaze sie to z osiagami gdyz wazne jest aby pedal pracowal w wybranym zakresie przy czym przepustnica zgodnie z nim pracowala czyli musi zajsc proporcja pomiedzy nimi co za tym idzie jest wymagane maksymalne polozenie pedala dla maks wychylenia przepustnicy i jest to takze ograniczone stopka.
W sumie coś czytałem na temat pompy wc ale to trochę dla mnie czarna magia gdyby ktoś mi to wyjaśnił w łopatologiczny sposób to może coś bym zdziałał. Z wymianą to może na razie się wstrzymam bo to trochę drogi interes (chyba czyszczenie i fiterki wyjdą taniej). A co do tego czyszczenia pompy WC to potrzebne są jakieś nadnaturalne umiejętności i narzędzia z marsa czy po prostu
Sprawdź czy nie walnął Ci wentylator chłodnicy zrobiło się już dość ciepło i wystarczy że wskaźnik temperatury dojdzie do ok. 23 skali i autko przechodzi w tryb awaryjny nie słuchając pedału gazu. Pozdrawiam.
To już było na forum ( carisma DI-D chwilowy bark mocy) Wychodzi na to że wszystko może być przyczyną.... Po zakupie mojej cari rozmawiałem z dobrym mechanikiem (wg mojego uznania) i powiedział mi że mam uważać co leje do baku bo te silniki są bardzo czułe na gorszej jakosci paliwo. P.S. Jakiś miesiąc temu miałem podobny przypadek
Witam mam Carismę od 2 miesięcy i mam ten sam problem zdarzyło się to 3 razy i zawsze w upale przy włączonej klimatyzacji (cari nie przyspieszała przy wduszaniu gazu) temperatura silnika taka jak zawsze 12 skali kontrolka CE się nie zapaliła. Zaraz po tym wyłączyłem klimę i po 300m było jak trzeba. Przemo1983 rozwiązałeś ten problem
Mialem podobny przypadek ktory pojawial sie przez okolo 15 roku w blizej nieokreslonych warunkach. Zaczelo sie od plywajacych obrotow na 800-1000rpm pozniej konsumpcja plynu chlodniczego brak ogrzewania w zimie w koncu wyprzedzanie przy 100kph i brak reakcji na pedal gazu awaryjne panika pobocze a pozniej powrot 60km do domu z sercem na ramieniu. Obecnie po drugiej wymianie uszczelki pod glowica silnika
Nie wiem jak to jest do 50km bo zawsze szybko i w podłogę a takiej prędkości to juz ze 3 lata nie obserwowałem ale mogę Ci powiedzieć jak wciskam aby było 150km. Ale na poważnie 50km to żadna prędkość przelotowa Ja u siebie zaobserwowałem dwa położenia pedału gazu jedno do ok. 3000obr a drugie powyżej i wtedy pikinie Cari jedzie i czuć to pod pedałem pewnie coś sie tak powycierało w linkach.
No tak ale jak jezdzisz po miescie to chyba musisz jechac 50 a raczej powinienes i o taka predkosc mi chodzi czyli jak mocnogłeboko masz wcisniety pedal aby utrzymac ta predkosc bo ja leciutko moze milimetry
Ja mam delikatnie Może nie tak jak z siostrą (bo takowej nie mam- na szczęście ) ale lekko wciskam pedał gazu na każdym biegu i samochód śmiga aż miło Masz to tylko na 3 przy 50kmh czy z biegami od 1 do 3
Ja na dwójce lekko muskam pedał gazu. I wiem że w momencie bez zmiany biegu (redukcji) moge przyspieszyć wrazie jakiejś akcji). Pamietajcie że mamy silniki wysokoobrotowe
mam jeszcze pytanie jakie jest sterowanie gazem w carismie z tego roku gdzies przeczytałem że jest elektroniczne Generalnie co tam może jeszcze powodować że ten pedał działa z takim oporem przemieszcza się ale z pewnym opóźnieniem co powoduje turdności w manewrowaniu gazem a auto reaguje z opóźnieniem na przyspieszanie i sparwia wrazeni barku mocy. Porszę o wasze opinie......
Filtry wymieniałem jakieś 15tys temu. Co do reszty spoglądałem ale nic dziwnego nie widziałem na początku miałem takie dziwne odczucie jakby pedał gazu buł bardziej zapadnięty na pewno jest niżej niż hamulec - jakieś 05 - 1 cm.- teraz już jestem przewrażliwiony i nie wiem czy jest bardziej wpadnięty czy nie. Zaraz chyba znów zejdę i zobaczę jutro zrobię 150km i nie chcę niespodzianek
Odkopuję trochę swój temat. Ma ktoś z was dostęp do części Potrzebuje linkę gazu szukam już kilka miesięcy i nic Jeżeli ktoś taki jest na forum to proszę o prywatną wiadomość.
przeplywki mam juz trzy z tym samm oznaczeniem wszystkie mierzone i sprawne filtry jak od gazu tak i od lpg wymienione. Juz sam nie wiem jaka moze byc przyczyna myslalem juz nawet o nieszczelnosci kolektora dolotowego albo ostatecznie o przestawieniu rozrzadu- moga byc takie objawy
Witam dzis zmienilem swiece na ngk autem da sie jezdzic lecz nie wkrec sie na maksa idzie do 4 tys pozniej przerwie i strzela w wydech nastepnie wkreca sie do konca noi aparat zaplonowy musze miec ustawiony na maksa w gore juz brak mi sil na to autko
sprawdzalem juz ale tak nie do konca gdyz nie moge odkrecic kola pasowego a niestety pneumata nie mam ustawialem na pierwszym cylindrze tlok w gornym polozeniu i niby na kole walka rozrzadu bylo na znaku. jak ustawie zaplon tak jak bylo oryginalnie bo jest zaznaczone o na wolnych chodzi a po nacisnieciu gazu tylko prycha i sie nie wkreca na obroty. Moze to byc przestawiony rozrzad [ Dodano 27-08-2013