części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koło pasowe

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koło pasowe

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koło pasowe

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

mysle ze drgania amortyzatorka to efekt nieosiowego obotu kol pasowychjedyna mozliwosc to kolo pasowe na wale bo tam jest gumowy amortyzatoruruchom silnik i popatrz na nie z bliska wystarczy ze bedzie mialo 1mm odchyki a to przelozy sie na 3mm skoku amortyzatorka rolki kiedys drgal mi napinacz w 2.0hdi rozwulkanizowalo sie kolo pasowe walutam to sprawa normalna co ok 50kkmwymienilem na kolo od 19peugeot

goblin mialem to samo skrecalem kola na maksa i ladowanie sie zapalalo wina u mnie byla taka ze kolo pasowe na wale sie rozwarstwilo i niestety do wymiany po wymianie wszystko wrocilo do normy obroty gites ladowanie sie nie zapla koszt okolo 175 zl za kolko wymiana bardzo prosta 5 bieg dlugi klucz z przedluzka i troche sily po tygodniu jazdy znow dokrecilem to co nie moglem odrazu wiadomo ze nowe sie

Hej Narysowałem na kole pasowym linię i niestety po skręcie kołami nie była "w jednym miejscu". koło pasowe zakupiłem więc w weekend czeka mnie wymiana) Mam pytanie w którą stronę odkręcić śrubę zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie Czy po założeniu nowego koła przed dokręceniem trzeba nałożyć jakiś klej na śrubę Czy da się wymienić koło pasowe bez ściągania koła i nadkola) Pozdrawiam

Miałem dokładnie to samo co koledzy drżący napinacz paska wieloklinowego (wielorowkowego) przy niskich obrotach w carisma 19 DID F9Q1. Po wymianie koła pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem objawy ustały od razu. Koszt koła oryginalnego INA 240zł. Można wymienić samemu trzeba tylko kupić klucz do ściągania kół pasowych alternatora koszt ok 40zł. Wcześniej myślałem że to luz

MITSUBISHI CARISMA I DA KOŁO PASOWE WAŁU CARISMA 1.9 TD

carisma 1.9 TD 2001r witajcie i znowu lipaaz mi głupuio pisac i wstyd ale trudno..wymieniłem p-pe wspomagania i oczywiscie tak jak wiekszosc z was podejrzewała nic nie dało--absolutnie...teraz wspólnie z moim kolega mech. po moich opowiesciach i ogledzinach on stwierdził ze mam na KOLE PASOWYM WAŁU żyletki i to własnie tam sie slizga pasek i podtoczenie nic nie dało a moze i pogorszyło.........pisał

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Zatarta pompa klimatyzacji - zerwany pasek klinow

Jak to zwykle bywa wszystko się zawsze w autach psuje jak już nimi wyjeżdżamy gdzieś daleko też dlatego moja cari się zepsuła na drodze do .... Belgii. Tak jak w temacie - pompa klimy chodziła głośno już od jakiegoś krótkiego czasu no i na autostradzie zerwał mi się pasek klinowy więc już wiem że powinienem ją wczęśniej wymienić (mądry polak po szkodzie). Pytanie moje jest

Nawet jeśli sprężarka klimy się powiedzmy zatarła to nie ma to żadnego wpływu na to czy pasek będzie założony na koło pasowe sprężarki. Kiedy klimatyzacja jest wyłączona to koło pasowe nie jest fizycznie sprzęgnięte z wałem sprężarki i kręci się całkowicie bezwładnie. Dopiero kiedy włączasz klimatyzacje uruchamia się sprzęgło elektromagnetyczne które "łączy"

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału korbowego

Witam wszystkich. Pewnie niejeden z was miał problem z wymienionym w temacie kołem pasowym. Niestety guma w tym kole lubi się wyrabiać albo rozwulkanizowywać. Na początku mojej przygody z Carismą miałem ogromne problemy z silnikiem właśnie przez to koło i brakiem poprawnej diagnozy przez mechaników. Poprzedni właściciel zamiast wymienić koło na nowe po wyrobieniu się gumy - najzwyczajniej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.

Witam. Mam taki mały problem szukałem ale nic nie znalazłem.Co znajduje się dalej za kołem pasowym rozrządu czy jest tam jakiś zimering czy łożysko. Ponieważ zlokalizowałem jakieś huczenie.mój samochód to carisma 16 90KM.

koło pasowe nalezy do zespołu osprzętu silnika gdzie pasek klinowy czy tez wielorowkowy napedza aparature silnika typu klima alternator wspomaganie etc. wiec zacznijmy od poczatku na dole silnika tuz blisko misy olejowej znajduje sie kolo pasowe wału korbowego na ktorym chodzi paseki ktory napedza osprzet silnika kazda rolka jest ulozyskowana tak samo napinacz tego paska wiec jezeli chodzi o huczenie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Krzywe koło pasowe - czy da radę jeździć

Hej ostatnio pan z serwisu powiedział mi że muszę natychmiast wymienić koło pasowe bo jest krzywe. Jak pojechałam do dwóch innych mechaników to stwierdzili że koło pasowe często bywa krzywe i że mogę sobie jeszcze poczekać i jeździć z takim kołem ( ok 10.000 km) do wymiany rozrządu i wtedy zrobić to razem. Czy rzeczywiście mogę czy powinnam już je wymienić Pozdrawiam

Może troche Cie postraszę ale jak pojechałem pół roku temu do mechanika naprawiać wspomaganie to już mnie nie wypuścił jak zobaczył rozwulkanizowane koło pasowe. Szkoda ryzykować bo szkody moga byc bardzo wieeeelkie. I pytanie Bartka czy jest jakaś cześć w galu lub carismie ktorej nie znasz albo choć słaboPowiedz ze tak. pozdrawiam

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Koło pasowe wału korbowego

Witam Auto z rocznika98. Poniszczyło mi się koło pasowe wału korbowego. Muszę zakupić nowe i w związku z tym mam 2 pytania 1. Używany oryginał czy nowy zamiennik (znalazłem na alledrogo koło firmy Febest). 2. Jeżeli oryginał to czy będzie pasować koło od silnika benzynowego 1.8 (z tego co widziałem na zdjęciach koło od 1.8 ma dwa nawiercone otworki na zewnetrznej części - pewnie

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

ja miałem podobny przypadek na pasku gatse wymieniłem na innej firmy i problem ustał. pozatym sprawdź koło pasowe na wale korbowym czy się nie rozwarstwiło jest ono przedzielone gumą która ma tłumić drgania. Sprawdza się go poprzez namalowanie lini przechodzące przez wszystkie składowe koła i po jakimś czasie sprawdza się czy linie się pokrywa jak nie to kolo do wymiany

nie zaszkodzi sprawdzić tego koła nie jest przy tym dużo pracy a przynajmniej wykluczysz ta częstą awarie która występuje w volvo i carismach. Może przestać piszczeć bo po rozgrzaniu silnika koło przejmuje ciepło i się rozszerza a ze drugie jest izolowane guma to różnica rozszerzalności cieplnej powoduje ściśniecie gumy i likwidacja luzów . Co do skręconych kuł pompa potrzebuje większy moment który jest przenoszony przez pasek który bardziej obciąża kolo pasowe.

Rece mi juz teraz na dobre opadaja słuchajcie ja dalej nie moge namierzyc tego piszczenia porannego..lub jak silnik jakis czas nie chodzi..paski dwa nowe [wspominałem wczesniej] teraz byłem w serwisie i tak wymieniłem.. 1napinacz [amorek sprezysty] -pomogło cichsza i b.miekka praca 2lekko koło pasowe z p-py wspomagania tokarz podtoczył oczyscił 3. główne koło pasowe wału[guma w srodku

Niepotrzebne wydatki. Prawdopodobnie koło pasowe na wale-napędzające alternator i pompę wspomagania ewent. klimatyzację ulega stopniowemu rozwulkanizowaniu. Wymiana pasków wielorowkowych i pompy wspomagania raczej nic nie pomoże. Proponuje poszukać nowego koła pasowego. Temat sprawdzony i przerobiony osobiście. Pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] problemy ze spasowaniem napinacza paska wieloro

Witam Posiadam carisma 98 19 td z klimą. Ostatnio pękł mi pasek wielorowkowy. Postanowiłem więć wymienić pasek i napinacz do tego paska. Po zamontowaniu napinacza okazało się że pasek "opiera" się o napinacz ( w miejscu gdzie sprężyna łączy się z korpusem). Zakładam że to źle bo pasek szybko się zniszczy trąc o napinacz. Czy ktoś może ma jakieś sugestie jak rozwiązać ten problem

.stary problem tego wynalazku jak tulejki amortyzatorka wybiją się to opiera się o koło pasowe- ale nie o pasek.czy napewno dobrze go założyłeś. Napinacz slada się z koła pasowego oraz z amortyzatorka niektóre sklepy sprzedają go jako komplet httpczescifrancuskie.plproduct_info.phpcPath27_45&products_id95&osCsid36831774fbda5b538d67326cf2422cd1 mówiąć że nie wystepuje osobno-bzdura.

MITSUBISHI CARISMA I DA problem ze silnikiem 1.9 TD

Witam mam cari 1.9 TD 90 KM 96r.problem jest taki ze jak zapale auto jak jest zimny silnik to mi szarpie silnikem i mi dymi na białawy kolor(nie bieże nic oleju)co może być przyczyna.Wtryski sprawdzałem jeden lał to go wymieniłem (po wymianie dalej mi szarpie i dymi).powiedziano mi ze może sie wieszać jakiś wtrysk jak jest zimny bo jak jest silnik rozgrzany to nie dymi i równo chodzi.czy to na 100% może byc przyczyna ten wieszajacy sie wtrysk

Witam wszystkich Po wymianie paska alternatora i koła pasowego (zaraz przed naprawą &8211 wraz z kontrolką akumulatora - po raz pierwszy zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka check engine) moja carisma jeździ znacznie gorzej. Od czasu do czasu pali się kontrolka check engine i szczególnie na niskich obrotach samochód dławi się. Ponadto huczy jak traktor. Mechanik podpiął do komputera

MITSUBISHI CARISMA I DA dziwne odgłosy cd 2

własnie wymieniłem pompe wody (stara charczała az szok) ale teraz mam problem z klima jak ja załacze to tak piszczy ze nie da sie wytrzymac a obroty spadaja do minimum (chyba) a przed wymiana pompy to tez cos piszczało ale tak cicho i mnie to skusiło do popatrzenia no i wynalazłem pompe i myslałem ze po kłopocie a tu lipa (na starej pompie silnik charczał teraz chodzi cichutko tylko te piszczenie

Kolego skrec kolami na maksa w prawa strone idz do prawego kola. I tam bedziesz mial taka mala luke i bedziesz widzial wlasnie to kolo pasowe zrob kreske przez cala dlugosc tego kola nastepnie wroc do auta wlacz klime pokrec kierownica na zapalonym silniku i spojrz czy sie przesunela kreska z jednej zrobia sie dwie kolo pasowe sie rozwarstwia i kosztuje okolo 170 zl ja wymienilem saam wrzucilem 5 bieg

czyli koło pasowe od wału korbowego do wymiany tak mam rozumiec czytałem ten temat zrobiłem te paski po krotkim kursie patrze i oooooooooooo rozeszły sie czyli koło włu do wymiany TAK httpmoto.allegro.plit...40_carisma.html httpmoto.allegro.plit...40_carisma.html powie mi ktos czy to te napewno dziekuje

MITSUBISHI CARISMA I DA Rozrząd i niespodzianka

Wczoraj gdy wracałem po miłej wizycie u dentysty nagle silnik zgasł spróbowałem jeszcze raz zakręcił a nie zapalił. Pasek od alternatora był postrzępiony i jego resztki wisiały na rolkach chciałem go wyciągnąć ale udało się wyjąć dwa paski. dla pewność zdjąłem osłonę i taki widok zastałem . Przez myśl przeszło mi że jeżeli będę miał pecha to lepiej od razu kupić

Widzisz Darku też dałbym sobie rękę uciąć ze jest tak jak mówi Bartek bo nawet jak z nim rozmawiałem to mi to potwierdził koło pasowe jak nic. Byłem widziałem poległem to chodziło o koło rozrządu to zaznaczone na czerwono to miejsce gdzie był taki klin i on z wrażenia pękł i posypał się rozrząd. Więc jak by ktoś miał coś takiego proszę o kontakt. ale profilaktycznie wymienię też koło pasowe httpwww.allegro.plite...d_oryginal.html

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak odkręcić koło pasowe

Cześć. Kolejny problem z rozrządem tym razem na początku. Nie wiem jak odkręcić koło pasowe na wale w którą stronę odkręcić i jak zablokować koło

ja znam inny sposób ale nie wiem czy sprawdzi się w tym modelu. Wrzucasz bieg (są dwie szkoły jak najmniejszy lub jak największy ja wrzucam piątkę) potem sadzasz kogoś za kierownicą np sąsiada teściową swoją niewiastę itp. osoba ma za zadanie wcisnąć hamulec po to żeby zblokować cały układ a ty w tym czasie usiłujesz odkręcić to koło pasowe a że w gdi jest przykręcone dość

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Spadające paski wielo klinowe

Witam Forumowiczów czytam was od dawna ale dopiero teraz przyszło sie zarejestrować ponieważ mam problem z autem a nie miałem jakieś 170 tys . Moja cari to udana konstrukcja i nic w niej nie psuło sie aż do dziś a mianowicie zapaliła mi sie kontrolka akulumatoraok rozumiem brak ładowania i bedzie problem pacze pod maske brak paska od alternatora (a wracałem z wawy do domu) ok dojade

Czytając temat wątku od razu wiedziałem że przyczyną będzie rozwulkanizowane koło pasowe wału. Rzeczywiście rzadko spotykana usterka w Carismie 1.8 GDI ale to dobrze bo ceny używanych kół nie powinny być wysokie. Wymień koło pasowe wału i w drogę.

MITSUBISHI CARISMA I DA [1.8 GDI] Koło pasowe

Witam Mam taki problem Piszczał mi pasek klinowy wiec kupiłem dwa nowe paski mechanik założył naciągnął wszystko ok mijają dwa dni pasek piszczy jadę do niego podciągnął i za dwa dni to samo. Znajomy im sprawdził mówi ze paski naciągnięte odpowiednio popryskał mi czymś do pasków i spokój na jeden dzień. I teraz objawy pasek nie piszczy zawsze tylko od czasu do czasu jak kręcę

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] koło pasowe

Witam Mam takie pytanie Czy koło pasowe z 1.8 16v będzie pasowało do 1.8 gdi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Okropne piszczenie

Witam. Mam taki oto problem po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu coś piszczy... Nie jest to pisk ze spszęgła bo np. jadąc na dwójce i ruszając pedałem gazu jest pisk pisk z przerwami proszę o pomoc Pozdrawiam Karolina z Rzeszowa

obywatelowi orzech chodziło zapewnię o koło pasowe na wale ten co napędza pasek wieloklinowi(dwu mas jest przy sprzegle). Ja miałem piski przy nowym pasku gatse i nic nie pomagało zmieniłem na innej firmy i piski oraz inne odgłosy ustąpiły. Ale najpierw sprawdź to kolo pasowe

MITSUBISHI CARISMA I DA schemat rozrządu Carismy 1.9TD 97 - pomocy

Czy ma ktoś instrukcjęschemat rozrządu tego modelu Dokładniej chodzi mi o wymianę paska (Jak ustawić silnik).

Informacje ogólne UwagaPrzed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia Demontaż Odłączyć akumulator Zdjąć dolną pokrywę silnika Zdemontować podporę silnika Podeprzeć silnik Zdjąć pomocniczy pasek napędowy Zdemontować koło pasowe wału korbowego Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu Powoli obracać wał korbowy do zwrotnego położenia odkorbowego i

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału kiedy uszkodzone

Witam w mojej carismie występuje podczas obciążenie chwilowe popiskiwanie ( chyba paska wielokolorowego). Niektórzy twierdzą że to może być koło pasowe wału(to z gumą). Narysowałem kreskę markerem (metal guma). Po jakimś czasie widzę że kreski się rozjechały. Czy to oznacza uszkodzenie tego koła

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pomocy koło pasowe wału napedowego

Witam prosze powiedzieć ile takie gówno kosztuje i czy idzie kupic nigdzie nie widze na necie siadło mi kolo pasowe walu co sie moze stac jak nie wymienie ile takie cos kosztuje prosze piszcie bo chyba moje wczasy ida sie pasc cholera

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Wymiana paska wieloklinowego.

Witam naprawdę starałem się znaleźć podobny temat ale wyszukiwarka zwraca niewiele pomocnych linków. Mam kilka pytań związanych z paskiem wieloklinowym 1. Co mam zrobić z napinaczem (jak go poluzować) żeby zdemontować stary pasek i później założyć nowy 2. Jak wymienić pasek alternatora 3. Czy zaznaczony na zdjęciu poniżej gumowy element koła pasowego powinien tak wystawać

Napinacz znajduje się pomiędzy pompą wspomagania a kompresorem klimatyzacji jeżeli się nie mylę to potrzebne są do tego klucze 14mm trzeba poluzować nakrętke wewnątrz rolki następnie luzowac naciąg rolki śrubą od strony chłodnicy. Co do koła pasowego ten element nie powinien tak wystawać trzeba zdemontować koło pasowe i sprawdzić czy nie uszkodziło paska zębatego rozrządu w przeciwnym wypadku wymiana koła pasowego razem z rozrządem.

MITSUBISHI CARISMA I DA Cari 1.9 TD Denerwujące drgania na niskich obrotach

Witam. Na wstępie zaznaczam że przejrzałem całe forum w poszukiwaniu konkretnej odpowiedzi na moje pytanie i udało mi się znaleźć tylko część odpowiedzi na moje pytanie dlatego zakładam nowy temat gdyż potrzebuję konkretniejszej odpowiedzi. Moja carisma poniżej 1000 obrotów pracuje bardzo głośno w kabinie słychać denerwujące drgania dochodzące spod maski. Myślałem że to

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Carisma brak wtyczki z komputera

Witam. Pojechałem dzisiaj do mechanika na diagnostykę komputerową ponieważ tak jak opisywałem w innym poście silnik klepie i świeci się kontrolka CE. Mechanik rozebrał mi te plastiki pod nogami kierowcy i nigdzie nie znalazł wtyczki do komputera. Od strony pasażera też nic są tam tylko jakieś klamory od klimy ( cooling unit-jednostka chłodząca). No więc strasznie się zdziwiłem

No więc. Jeżeli chodzi o wtyczkę to wybrałem chyba nieudolnego mechanika. A stacja diagnostyczna naprawdę wyglądała na poważną. Po przyjeździe do domu nie dało mi to spokoju i sam rozebrałem plastiki i się strasznie rozczarowałem bo wtyczka jest koło prawego kolana kierowcy skierowana wtykiem do pedału gazu. Co do sprzedaży to jestem upartym gościem i w chwili zdenerwowania jestem

MITSUBISHI CARISMA I DA carisma 1.9td

Może ma ktoś pomysl co moze dolegać odpale auto na zimnnym obroty praktycznie wynoszą 0 lub ze 200 ale chodzi rowno jakbym chcial przegazowac to jest bardzo opozniona reakcja na gaz i po chwili metaliczny dzwiek jak wkrecam go na obroty( chrobotanie spod maski) jakies pomysly co sie konczy Auto pochodzi na luzie ze 4 min i smiga normalnie jak zgasze i po stoi troche to jak wyzej wtryski nowe pompa uszczelniona bo cieklo swiece nowe rozrzad ze 40 tys temu wymieniony

temat do usuniecia powodem tych objawów było uszkodzone kolo pasowe na wale ( przykrecane jedną srubą kolo to do tlumienia drgan w srodku ma gumową uszczelke ta uszczelka byla juz tak zjechana ze srodek obracal sie a zew. strona stala w miejscu stad tez objawy braku wspomagania i braku ladowania od czasu do czasu. po wymianie za 135 zeta wszystko ok

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 19td czy carisma did

Nosze sie z zamiarem kupna Carismy w dieslu i mam dylemat czy kupic wolnosacy czy juz DID Mial juz ktos oba modele i jest mi wstanie powiedziec zetelna ocene oporuwnanie awaryjnosci tych jednostek .I jeszcze jedno czy jakosciowo carisma II jest lepsza od jedynki.Moze ktos mial carisme I a puzniej Cari II i ma wieksze porownanie.Pozdrawiam Mitsumaniak&248w

1 turbo booster potrafi się zaciąć pęknąć mębrana pare zł naprawa 2 elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku polskie paliwo go zabija. (zależny czy wymiana czy regeneracja od paru zł do 400zł) 3 tulejki wybieraka skrzynia pare zł 4 koło pasowe potrafi się rozwarstwić do 300zł 5 przy każdej wymianie rozrządu sprawdzanie kąta wtrysku (tu jest problem bo nie każdy ma sprzęt a

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] WIĘKSZE SPALANIE PO WYMIANIE ROZRZĄDU

WITAM. JESTEM NOWYM POSIADACZEM CARISMY 1.8GDI98. PO KUPNIE AUTA ZROBIŁEM NIM OK 300 KM A KOMPUTER POKAZYWAŁ ŚREDNIE SPALANIE 8.6L. POSTAWIŁEM AUTKO DO MECHANIKA NA WYMIANE PASKA I ROLEK ROZRZĄDU. PO ODBIOŻE AUTKA KOMPUTER NIE POKAZUJE MNIEJSZEGO ŚREDNIEGO SPALANIA NIŻ 10L. CZY MECHANIK MÓGŁ PRZESTAWI KTÓREŚ KOŁO O JEDEN ZĘBEK CZY PRZYCZYNY SZUKA GDZIEŚ INDZIEJ PROSZĘ O PODPOWIDŹ

Rozrząd sprawdzić to żaden problem - zdejmujesz pokrywę silnika (6 śrubek) - zdejmujesz górną pokrywkę paska rozrządu (4 śrubki) - ustawiasz koło pasowe na wale na pozycję T na dolnej pokrywce rozrządu kręcąc kluczem dolnym kołem - sprawdzasz czy koła pasowe wałków pokryły się ze znakami jeżeli nie wykonujesz obrót o 360 st walem i patrzysz jeszcze raz..... jak si nie pokryją ani razu to rozrząd do poprawki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] kontrolka ładowania

Mi w Carismie pali się kontrolka ładowania ale tylko wtedy gdy mam skręcone koła na maxa podejrzewałem że to napinacz paska jest dobity i za luźny pasek się zatrzymuje (alternator staje nie ma ładowania i kontrolka się pali) wymieniłem i dalej się pali. Czy jest możliwość że to pompa wspomagania kierownicy padła i daję duży opór na pasek Jeśli ktoś miał podobny przypadek podpowiedzcie czy to to

prosta sprawa zdejmujesz prawe koło potem plastikowe osłony nadkola potem osłonę paska wieloklinowego potem pasek klinowyWrzucasz bieg (np 5) ktoś musi wcisnąć hamulec nożny. Potem klucz 18 z przedłużką i odkręcasz zdejmujesz koło a następnie postępujesz na odwrót koło pasowe musi być dokręcone siłą 120Nm czyli czyli z 12 kg na metr czyli jak masz klucz powiemy długi na 25 cm to tak z 50 kg musisz przyłożyć. Ja jak zmieniałem rozrząd to przykręciłem na oko.

MITSUBISHI CARISMA I DA Kontrolka CE po wymianie rozrządu i uszczelnianiu pompy wtry

Witam Przez 2 lata użytkowałem carisma 19TD z silnikiem F8QT i chodziła jak zegarek. Na początku tego miesiąca zaczęły się problemy. Zaczęła cieknąć pompa wtryskowa Lucas strasznie lało się paliwo z pompy. Zawiozłem pompę do naprawy dokonano uszczelnienia całej pompy skasowano 300zł. Dodatkowo przy rozbieraniu silnika wykonano wymianę rozrządu za który zapłaciłem ponad 400zł

do robertdg koło pasowe zostało naprawione ponieważ ciężko było dostać jakieś nowe czy używane przewierciliśmy koło na wylot w miejscu ułamanego trzpienia wstawiliśmy nowy klin zrobiony z wiertła zaklepaliśmy i koło naprawione jak nowe trochę śmieszny pomysł ale spisał się znakomicie oczywiście pokrywa zaworów była ściągana i sprawdzone zostały ustawienia przy montażu naprawionego

MITSUBISHI CARISMA I DA piszczenie z lewej strony silnika 1.9TD

Z rana kiedy silnik jest zimny to coś "piska" miarowo (nie ciągle ale w równych odstępach). Zjawisko jest bardziej głośne gdy temperatura na zewnątrz jest niższa. Po rozgrzani silnika zjawisko znika. Czy ktoś ma pojęcie co to może być i czy to może być groźne

Może to być wina koła dwumasowego na wale korbowym(tego od napędu paska klinowego). Powinieneś to jak najszybciej sprawdzić. Jak mi piszczało to się nie przejmowałem ale jak dowiedziałem się co to piszczało to zbladłem. Winą było to koło które w trakcie rozpadania zablokowało się o koło pasowe z pompy wody co spowodowało szarpnięcie w układzie rozrządu i pasek przeskoczył mi

MITSUBISHI CARISMA I DA Napinacz Paska klinowego Carisma 19 TD

Witam Muszę wymienić napinacz paska klinowego w Cari 19 TD z klimą czy ktoś orientuje się jaka jest cenagdzie to można zakupić czy można kupić sam amortyzator ze sprężyną czy to jest w komlecie z rolką. Objawyodgłosy warczenia pod maską. Aha i czy muszę się śpieszyć z wymianą czy jazda tak jest niebezpieczna.

u mnie po wymianie było przez pewien czas ok tylko że u mnie jest taki dziwaczny odgłosz na wolnych obrotach jakby pasek falował i cholerka wie co z tym zrobić zwróć uwagę na koło pasowe dwumasowe może się rozwulkanizowało

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma koło pasowe

  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.9 DID LIFT - OSJAKÓW (75.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.6 16V LIFT 99-04 - Wijewo (120.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.9 DID LIFT - OSJAKÓW (75.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.6 16V LIFT 99-04 - Wijewo (120.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.9 DID LIFT - OSJAKÓW (75.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.6 16V LIFT 99-04 - Wijewo (120.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA KOŁO PASOWE 1.9 DID LIFT - OSJAKÓW (75.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi