części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koło pasowe wału

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koło pasowe wału

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koło pasowe wału

MITSUBISHI CARISMA I DA KOŁO PASOWE WAŁU CARISMA 1.9 TD

carisma 1.9 TD 2001r witajcie i znowu lipaaz mi głupuio pisac i wstyd ale trudno..wymieniłem p-pe wspomagania i oczywiscie tak jak wiekszosc z was podejrzewała nic nie dało--absolutnie...teraz wspólnie z moim kolega mech. po moich opowiesciach i ogledzinach on stwierdził ze mam na KOLE PASOWYM WAŁU żyletki i to własnie tam sie slizga pasek i podtoczenie nic nie dało a moze i pogorszyło.........pisał

niepotrzebnie zakładasz nowy temat w poprzednim już wszystko było napisane i nic więcej chyba nie zostanie napisane . Co ja bym zrobił na twoim miejscu zmienił bym to koło i jeżeli będzie to przyczyna to mechanik który ci to przetoczył i nie zdiagnozował problemu bym lekko(lekko to powiedziane za mało) zje..ł no niestety za błędy trzeba płacić. A co do tego że po pięciu minutach

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Koło pasowe wału korbowego

Witam Auto z rocznika98. Poniszczyło mi się koło pasowe wału korbowego. Muszę zakupić nowe i w związku z tym mam 2 pytania 1. Używany oryginał czy nowy zamiennik (znalazłem na alledrogo koło firmy Febest). 2. Jeżeli oryginał to czy będzie pasować koło od silnika benzynowego 1.8 (z tego co widziałem na zdjęciach koło od 1.8 ma dwa nawiercone otworki na zewnetrznej części - pewnie

Bierz nowy zamiennik wkońcu masz na niego gwarancje jeżeli chodzi o Febesta to częsci te nie są źle wykonane

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału korbowego

Witam wszystkich. Pewnie niejeden z was miał problem z wymienionym w temacie kołem pasowym. Niestety guma w tym kole lubi się wyrabiać albo rozwulkanizowywać. Na początku mojej przygody z Carismą miałem ogromne problemy z silnikiem właśnie przez to koło i brakiem poprawnej diagnozy przez mechaników. Poprzedni właściciel zamiast wymienić koło na nowe po wyrobieniu się gumy - najzwyczajniej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału kiedy uszkodzone

Witam w mojej carismie występuje podczas obciążenie chwilowe popiskiwanie ( chyba paska wielokolorowego). Niektórzy twierdzą że to może być koło pasowe wału(to z gumą). Narysowałem kreskę markerem (metal guma). Po jakimś czasie widzę że kreski się rozjechały. Czy to oznacza uszkodzenie tego koła

Tak

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pomocy koło pasowe wału napedowego

Witam prosze powiedzieć ile takie gówno kosztuje i czy idzie kupic nigdzie nie widze na necie siadło mi kolo pasowe walu co sie moze stac jak nie wymienie ile takie cos kosztuje prosze piszcie bo chyba moje wczasy ida sie pasc cholera

Cytat

chodzi Ci zapewne o wał korbowy nowe ok 500 PLN a uzywka to juz zależy od kogo i jaki stan. Znalazłem takie na allegro tyle że do DiDa nie wiem czy pasuje do F8QT httpallegro.plitem398...asowe_walu.html [ Dodano 13-07-2008 1909 ] szukaj w sklepach z renówkami Japaneze ostateczność to ASO

Witam Ma ktos moze jakies info na temat takiego kola pasowego do Cari z silnikiem 16 benzyna Moze jakies symbole czy cos... Wlasnie mi sie rozypalo dzieki pozdr.

segal.74 wymieniałeś to koło pasowe w tamtym roku jak do tego się zabrać czy jest je trudno wymienić czy lepiej dać do mechanika

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.

Witam. Mam taki mały problem szukałem ale nic nie znalazłem.Co znajduje się dalej za kołem pasowym rozrządu czy jest tam jakiś zimering czy łożysko. Ponieważ zlokalizowałem jakieś huczenie.mój samochód to carisma 16 90KM.

koło pasowe nalezy do zespołu osprzętu silnika gdzie pasek klinowy czy tez wielorowkowy napedza aparature silnika typu klima alternator wspomaganie etc. wiec zacznijmy od poczatku na dole silnika tuz blisko misy olejowej znajduje sie kolo pasowe wału korbowego na ktorym chodzi paseki ktory napedza osprzet silnika kazda rolka jest ulozyskowana tak samo napinacz tego paska wiec jezeli chodzi o huczenie

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak odkręcić koło pasowe

Cześć. Kolejny problem z rozrządem tym razem na początku. Nie wiem jak odkręcić koło pasowe na wale w którą stronę odkręcić i jak zablokować koło

Jak rozumiem - robisz to w swoim garażu i klucz pneumatyczny nie wchodzi w grę wiadomo-spręzarka. Pozostaje zablokować wał od strony koła zamachowego. Mozna to zrobić przez otwór po zdemontowanym rozruszniku blokujac za wieniec- tylko z głową. Uważaj zebyś wału nie zdeformował. Nakrętka jest prawa drobnozwojna zabezpieczona na jakiś klej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] czujnik położenia wału

Witam na 99% siada mi czujnik położenia wału gdzie się on znajduje i czy wymiana jest skomplikowana Proszę o pomoc

Na rozrządzie trzeba zdemontować podpore silnika koło pasowe i osłony

MITSUBISHI CARISMA I DA dziwne odgłosy cd 2

własnie wymieniłem pompe wody (stara charczała az szok) ale teraz mam problem z klima jak ja załacze to tak piszczy ze nie da sie wytrzymac a obroty spadaja do minimum (chyba) a przed wymiana pompy to tez cos piszczało ale tak cicho i mnie to skusiło do popatrzenia no i wynalazłem pompe i myslałem ze po kłopocie a tu lipa (na starej pompie silnik charczał teraz chodzi cichutko tylko te piszczenie

czyli koło pasowe od wału korbowego do wymiany tak mam rozumiec czytałem ten temat zrobiłem te paski po krotkim kursie patrze i oooooooooooo rozeszły sie czyli koło włu do wymiany TAK httpmoto.allegro.plit...40_carisma.html httpmoto.allegro.plit...40_carisma.html powie mi ktos czy to te napewno dziekuje

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Spadające paski wielo klinowe

Witam Forumowiczów czytam was od dawna ale dopiero teraz przyszło sie zarejestrować ponieważ mam problem z autem a nie miałem jakieś 170 tys . Moja cari to udana konstrukcja i nic w niej nie psuło sie aż do dziś a mianowicie zapaliła mi sie kontrolka akulumatoraok rozumiem brak ładowania i bedzie problem pacze pod maske brak paska od alternatora (a wracałem z wawy do domu) ok dojade ile

Czytając temat wątku od razu wiedziałem że przyczyną będzie rozwulkanizowane koło pasowe wału. Rzeczywiście rzadko spotykana usterka w Carismie 1.8 GDI ale to dobrze bo ceny używanych kół nie powinny być wysokie. Wymień koło pasowe wału i w drogę.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

mysle ze drgania amortyzatorka to efekt nieosiowego obotu kol pasowychjedyna mozliwosc to kolo pasowe na wale bo tam jest gumowy amortyzatoruruchom silnik i popatrz na nie z bliska wystarczy ze bedzie mialo 1mm odchyki a to przelozy sie na 3mm skoku amortyzatorka rolki kiedys drgal mi napinacz w 2.0hdi rozwulkanizowalo sie kolo pasowe walutam to sprawa normalna co ok 50kkmwymienilem na kolo od 19peugeot

Według mnie powodem drgań paska klinowego w silnikach F8QT jest wybita dolna tulejka gumowa napinacza. U siebie wymieniłem rok temu koło pasowe wału rolkę tą na dole rolkę napinacza kolo pompy wody (było uszczerbione) pasek oraz napinacz - efekt -- problem drań pozostał. Założyłem stary napinacz a następnie dołożyłem dwie podkładki gumowe pomiędzy śrubę a napinacz oraz za napinaczem

pamar Tak zgadzam się jest co poczytać.Tylko ja mam na alternatorze zwykłe koło bez sprzęgła a pasek mi lata (drży) przy kole pasowym wału.Nie na wolnych obrotach tylko tak około 1200rpm. Pasek mam nowy conti. Jak sprawdzić to koło pasowe Chyba że to rolka prowadząca sam już nie wiem.

Dobra panowie ale czy trzeba zmienić koniecznie zwykłe koło pasowe alternatora na to z sprzęgiełkiem czy wystarczy na drugie koło pasowe bez sprzęgiełka [ Dodano 29-10-2011 1857 ] półoś wymieniona koło pasowe wału korbowego zmienione z dwu masowego na zwykłe poduszki sprawdzone wydech sprawdzony wtryskiwacze wymienione.... dalej jest to samo.

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

płynu to wlałem troche za duzo i wyrzuciło..no ale ok. trudno.. wracajac do tego koła czy własnie to sa czeste przypadki takich piszczen poprzez złe koło pasowe wału korb kurcze zeby ktos sie odezwał co miał taki przypadek to by mi dokładnie opisał jak to sie objawia czy to mozna dokładnie zdiagnozowac.. ok koło bym wymienił tylko aby to było to.. ale to ma sens coraz bardziej dla mnie co piszecie.

koło pasowe wału korbowego sklada sie w dwoch czesci czesc pierwsza jest czescia osadcza walu korbowego czesc druga jest czescia osadcza paska klinowego pomiedzy nimi jest guma tlumik drgan gdyz na wolnych obrotach osprzet powoduje szarpanie zwrotne na pasku co w niektorych autach objawia sie stukaniem jakby mlotkiem o kowadlo a w innych poprostu te kola sie rozlatuja zasmierdzi guma a za chwile

Rece mi juz teraz na dobre opadaja słuchajcie ja dalej nie moge namierzyc tego piszczenia porannego..lub jak silnik jakis czas nie chodzi..paski dwa nowe [wspominałem wczesniej] teraz byłem w serwisie i tak wymieniłem.. 1napinacz [amorek sprezysty] -pomogło cichsza i b.miekka praca 2lekko koło pasowe z p-py wspomagania tokarz podtoczył oczyscił 3. główne koło pasowe wału[guma w srodku ok]

oncik jak sie nie myle to na rolce jest na tyle regulacji ze pasek 1635 powinien wejsc niestety nie ma nic posredniego pomiedzy 1640 a 1635 zreszta mechanik co Ci robi przy aucie wie na ile jest naciagnieta rolka wiec powinien bez mrugnieca okiem stwierdzic czy deczko krotszy pasek najdzie tymbardziej ze jest to wielorowkowy pasek a nie klinowy. Biorac pod uwage ze masz delikatnie podtoczone kolo

MITSUBISHI CARISMA I DA schemat rozrządu Carismy 1.9TD 97 - pomocy

Czy ma ktoś instrukcjęschemat rozrządu tego modelu Dokładniej chodzi mi o wymianę paska (Jak ustawić silnik).

Informacje ogólne UwagaPrzed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia Demontaż Odłączyć akumulator Zdjąć dolną pokrywę silnika Zdemontować podporę silnika Podeprzeć silnik Zdjąć pomocniczy pasek napędowy Zdemontować koło pasowe wału korbowego Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu Powoli obracać wał korbowy do zwrotnego położenia odkorbowego i unieruchomić

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana paska rozrządu POMOC

Witam szukałem na forum (może nieskutecznie) jak i w googlach instrukcji krok po kroku wymiany paska rozrządu. Jeżeli macie dostęp do takiej instrukcji to bardzo prosił bym o udostępnienie jej ew. wskazanie źródła Pozdrawiam Robert

Można zdemontować koło pasowe wału korbowego bez specjalnego narzędzia

Grzechotką nie dokręca się ani nie luzuje śrub gdyż rozwala się przez to ząbki. Luzuje się pokrętłem a dopiero po tym odkręca grzechotką. Przy dokręcaniu lekko dokręca się grzechotką a potem kluczem dynamometrycznym (gdy nie masz klucza dynamometrycznego dokręcasz pokrętłem). Kolo pasowe wału odkręca się kluczem udarowym minimum 400Nm te ściągaczyki mitsubishi w 10-letniej Carismie nie pomogły a 15 metrowa rura na pokrętle zawinęła się.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach

Witam Mam pomysł na nowy cykliczny temat. Każdy z nas chwaliłby się jak dba o swoją bryczkę co zrobił by była ładniejsza lepsza itp Co Wy na to Pozdrawiam

ja wymieniłem pompe wody 116zł koło pasowe wału 192zł z przesyłka pasek ok 80zł no dokładnie nie pamietam bo dawno kupiłem tak na zapas teraz furka smiga cichutko zero piszczenia zero charczenia dziekuje tym którzy mi pomogli jeszcze raz serdeczne dzieki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Carisma 1.6 98 - nowe TYLNE amortyzatory Sachs d

Witam to mój pierwszy post na tym forum więc z miejsca chciałbym wszystkich Mitsumaniaków serdecznie pozdrowić) Kupiłem w VII 2012r. Carismę 1.6 16V z 98r. (73KW) z przebiegiem 206 000 km. Ostatnio chciałem trochę w nią zainwestować więc wymieniłem sporo sporo części. Sprawa z tylnymi amorami wygląda następująco na przeglądzie wyszło mi że z tyłu nie ma tragedii (11% różnicy

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem podczas wymiany rozrządu - wołanie o pomoc

Witam Kilka tygodni temu zakupiłem Carismę 1.8 GDi z 1999r. Byłem szczęśliwym posiadaczem do dzisiaj - kiedy to odwiedziłem warsztat aby wymienić rozrząd. Mechanik tylko zobaczył autko i o nie znowu nieszczęsna carisma. Trochę ponarzekał na to auto co mnie oczywiście dobiło opowiedział historię że kolega też kupił falowały mu obroty i nikt nic nie mógł poradzić to po 3 tygodniach

Norma w 4g9293. Ta śruba jest przykręcona uczciwym momentem (190 Nm jeżeli dobrze pamiętam) - tylko porządny klucz udarowy (nie taki co ma napisany pierdyliard Nm na obudowie tylko taki co wytworzy siłę odkręcającą na poziomie 300 Nm) lub blokowanie wału od strony koła zamachowego i odkręcanie (też z głową żeby wału nie przeciągnąć) Grzanie zostaw sobie do grila (btw. niesamowicie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Regulacja zaworów czy da rade samemu

Bry wszystkim) Mam pytanie czy przy regulacji zaworów moge natknąć sie na jakieś problemy Słychać je na ciepłym silniku takie cyk cyk a jeżdze na gazie wiec wiem czym to grozi. Przewaliłem forum to znam nastawy luzu 0.2 na dolocie i 0.3 na wydechu na ciepłym. Dodam że bez niczyjej pomocy wymieniałem uszczelke pod głowicą w poldku a tam trzeba było grzebać przy zaworach no ale cari to inna epoka niż Polonez wiec dlatego pytam.

Ja tam za wałek rozrządu bym nie kręcił po takiej zabawie może być do wymiany pasek rozrządu. Lepszym rozwiązanie jest obracanie za koło pasowe wału korbowego lub za koło po wrzuceniu 5 biegu.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9 DID] Dziwne pyrkanietelepotanie z okolic paska

Witam Od kilku tygodni zmagam się z dziwną przypadłością (Cari DID 2001 rocznik 230 tyś. km przejechane). Mianowicie z okolic paska wielorowkowego i znajdujących się tam kół dochodzi dźwięk przypominający wibrowanietelepotanie się jakiegoś luźnego plastiku - ale to nie to. Dźwięk jest słyszalny tylko na wolnych obrotach. Zostało zrobione 1. Wymiana napinacza bo pasek drgał. Niestety

ad.2 - chodzi o koło pasowe wału - to zwulkanizowane gumą pośrodku bo to ta guma się rozpada i koło zaczyna wibrować

MITSUBISHI CARISMA I DA Kontrolka CE po wymianie rozrządu i uszczelnianiu pompy wtry

Witam Przez 2 lata użytkowałem carisma 19TD z silnikiem F8QT i chodziła jak zegarek. Na początku tego miesiąca zaczęły się problemy. Zaczęła cieknąć pompa wtryskowa Lucas strasznie lało się paliwo z pompy. Zawiozłem pompę do naprawy dokonano uszczelnienia całej pompy skasowano 300zł. Dodatkowo przy rozbieraniu silnika wykonano wymianę rozrządu za który zapłaciłem ponad 400zł

do robert dg potencjometr wyreguluje mi w przyszłym tygodniu inny mechanik powiem mu o waszych radach sprawdzi też kąt wtrysku po poprzednim kolesiu który to regulował podczas wymiany rozrządu przy której uczestniczyłem było sporo problemów po rozebraniu osłon zauważyliśmy że nie zgadzały się znaki okazało się też że uszkodzone było koło pasowe na wałku rozrządu ukręcony był

MITSUBISHI CARISMA I DA problem z ladowaniem

witam mam taki problem jak jade na normalnych obrotach ładowanie jest i kontrolka nie swieci na wolnych jest tak samo a gdy z wolnych obrotow dołoże gazu dosc gwaltownie to kontrolka zaswieci na chwile i zaraz zgasnie no i przygasna wtedy swiatla na chwile (bo zeby kontrolka sie zapalila to musza byc wlaczone min swiatla i dmuchawa na 2 biegu) mial ktos moze taki problem co to mogło sie stac

dzisiaj wymieniłem kleme masowa bo tamta szlak trafil moze to od tego sie tak działo. poczekamy zobaczymy [ Dodano 02-04-2011 2252 ] zauwazyłem ze ta kontrolka zapala sie gdy samochod jest na wolnych obrotah i momentalnie gazu doloze jestem na 90% pewien ze to sie pasek ślizga i teraz takie moje pytanie czy ktos wymienial kolo pasowe alternatora i walu jakie to sa koszty

sprawdzałem ladowanie jest na poziomie od 140 na obciazonym maksymalnie do 144 na nieobciazonym. i gdzy obciazam to nic sie nie dzieje kontrolka nie swieci sie tylko dopiero zaswieci sie gdy dodam gazu. kolega mial tez tak przy volvo v40 tyle ze 19 TD a tam jeden pasek napina wszystko a u mnie sa dwa jeden od klimy i wspomagania a drugi od alternatora i ten kolega musial wymienic kolo pasowe walu i jest dobrze teraz

MITSUBISHI CARISMA I DA Zerwal sie pasek wieloklinowy

witam dzisiaj zerwal mi sie pasek wieloklinowy czy moglo sie cos uszkodzic jesli chodzi o pompe klimy itd. Druga sprawa wyglada tak ze jak ustawie obroty srubka zgrubna jest ok dzisiaj moj ojciec pojechal tu i tam nagle cari zlapala 3tys pozniej 4tys wjechal na podworko podniusl mache mowil mi ze nagle zaiskrzylo zamknol mache wylaczyl szybko silnik okazalo sie ze pasek rozerwalo wieloklinowy z jednej

Dla ułatwienia pracy Ciagnac klucz zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara luzujesz napinacz jak zluzujesz to sciagasz pasek kolejnosc zakladania paska kolo pasowe walu korbowego klima alternator rolka prowadzaca rolka napinajaca nastepnie poluzowanie rolki napinajacej i na koncu zalozenie na pompe wspomagania.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Coś zaczeło bolec moją Cari

Witam. Dzis moj misiek oszalał podczas jazdy zaczął przerywać a obrotomierz wariował po prostu wskazówka latała po całej skali. Zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik zajrzałem pod maskę ale nic nie zauważyłem bo już ciemno było. Dobrze ze byłem 200m od domu odpaliłem silnik i już normalnie dojechałem. Dodam ze z pod maski dziwny dzwięk się wydobywa jak by od któregoś koła pasowego. Jutro jak będę mieć czas to zajrzę do tego ale może ktoś wie od czego zacząć

Kontrolka ładowania swieci mi sie odkąd kupiłem cari Już znalazłem przyczynę koło pasowe wału sie rozpadło przesunęło się w strone bloku mam nadzieje ze nic sie nie powazniejszego nie uszkodziło.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] napinacz paska

Witam Mam mały problem z piszczącym paskiem wielorowkowym Od jakiegoś czasu pasek popiskiwał więc wymieniłam go na nowy ale popiskiwanie nadal jest słyszalne. Po przeczytaniu kilku lektur na ten temat wszystko wskazuje na napinacz (sprężynę) Mam do Was pytanie Czy w waszych autach napinacz (sprężyna) jest pod jakimś kątem (wygina się) czy jest zupełnie prosty W mojej Carismie 19TD jest wygięty. Mam nadzieję że zrozumieliście moje pytanie Pozdrawiam

U znajomego w volvo w tym samym silniku piszczało koło pasowe wału korbowego. Może najpierw go sprawdź rysuje się na nim linie i jeżeli po jakimś czasie się nie pokrywają to znaczy że przekładka gumowa w tym kole przepuszcza . U mnie piszczał nowy pasek power grip firmy gates musiałem zmienić na stary. Teraz czekam jak mi przyślą nowy firmy goodyear

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma koło pasowe wału

  • MITSUBISHI CARISMA 1.9 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO - Żary (100.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU MITSUBISHI CARISMA 00 1.9 DID FV - SZCZECIN (228.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 1.9 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO - Żary (40.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU MITSUBISHI CARISMA 00 1.9 DID FV - SZCZECIN (228.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU MITSUBISHI CARISMA 95-99 1.8 16V - Wrocław (90.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 1.9 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO - Żary (40.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU MITSUBISHI CARISMA 00 1.9 DID FV - SZCZECIN (228.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi