części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koło pasowe pompy wody

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koło pasowe pompy wody

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koło pasowe pompy wody

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe pompy wodyobudowa rozrządu

Witam Mam pytanie do osób którzy może mają na ten temat jakieś info. 1. Do czego służy koło do pompy wody i czy koniecznie trzeba go wymieniać 2. Jest obudowa dolna rozrządu(wew i zew) no i przy wymianie rozrządu Mechanior stwierdził że przydałoby się ją wymienić bo 2 zaczepy były już przekręcone podobno trzymały się na jakiś drutach czy coś no i teraz przy odkręcaniu ten mechanior

1. koło słuzy do tego aby napedzało wirnik pompy wody aby tworzyło obieg cieczy chłodzącej silnik 2.wymien uszkodzona obudowe jak sie z tamtad cos dostanie do rozrzadu to masz silnik do remontu

Boniek nie wymienia sie samego kola pompy wody tylko ewentualnie cala pompe. Jesli chodzi o plastiki przy rozrzadzie to powinienem miec cos takiego sprawdze i dam znac.

OKI to taka sprawa oczywiście wiem że samego kola się nie wymienia.Przy wymianie rozrządu z pompą Mechanik stwierdził aby wymienić niestety nie było gdzie dostać wiec koło zostało. Jeśli chodzi o obudowę to 40 zł więcej zapłaciłem i Koledzy fachowcy zrobili ją jakby była nowa obudowa była dobra tylko te mocowania były po przekręcane ale panowie sobie poradzili na wielki plus. Wiec dzięki za wypowiedzi. Jeśli chodzi o mnie to temat do Zamknięcia

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kody błędów. Czy ktoś wie co może być przyczyną

Witam ponownie. Podjąłem ryzyko zdjagnozowania komputera jak zostało pokazane w jednym poście na FAQ i otrzymałem takie o to komunikaty 12 - dźwignia przestawiacza potencjometru 14 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 26 - elektrozawór podwyższenia biegu jałowego 28 - lampka wskaźnika usterek 33 - czujnik ciśnienia atmosferycznego 34 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 44 -

No więc jak nazbieram pieniędzy to podjadę do serwisu i napisze co było przyczyną takiej denerwującej awarii. Dzięki za chęci. [ Dodano 24-10-2007 1836 ] No więc jak sie spodziewałem. Miałem tyle szczęścia że w momencie uszkodzenia się koła pasowego na wale korbowym(od paska wieliklinowego) koło to zablokowało się o koło pasowe chyba pompy wody. Wskutek tego koło pasowe pompy

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] diesle di-d

interesuje mnie wyłącznie ten silnik 19 DI-D jego wady zalety wytrzymałość niezawodność OPINIE

Może zainetersują Cię te tematy httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt1742 httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt1741 Silnik ten jest od Renault znany w tamtej marce jako 1.9dCi jeżeli silnik jest regularnie serwisowany eksploatowany na najwyższej jakości częściach jeżdżony na bardzo dobrym paliwie to praktycznie mozna go uznać za jednostke niemalże bezawaryjną. Wada polega w osprzęcie

MITSUBISHI CARISMA I DA piszczenie z lewej strony silnika 1.9TD

Z rana kiedy silnik jest zimny to coś piska miarowo (nie ciągle ale w równych odstępach). Zjawisko jest bardziej głośne gdy temperatura na zewnątrz jest niższa. Po rozgrzani silnika zjawisko znika. Czy ktoś ma pojęcie co to może być i czy to może być groźne

Może to być wina koła dwumasowego na wale korbowym(tego od napędu paska klinowego). Powinieneś to jak najszybciej sprawdzić. Jak mi piszczało to się nie przejmowałem ale jak dowiedziałem się co to piszczało to zbladłem. Winą było to koło które w trakcie rozpadania zablokowało się o koło pasowe z pompy wody co spowodowało szarpnięcie w układzie rozrządu i pasek przeskoczył mi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

Według mnie powodem drgań paska klinowego w silnikach F8QT jest wybita dolna tulejka gumowa napinacza. U siebie wymieniłem rok temu koło pasowe wału rolkę tą na dole rolkę napinacza kolo pompy wody (było uszczerbione) pasek oraz napinacz - efekt -- problem drań pozostał. Założyłem stary napinacz a następnie dołożyłem dwie podkładki gumowe pomiędzy śrubę a napinacz oraz za napinaczem

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi