części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koło pasowe na wał

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koło pasowe na wał

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koło pasowe na wał

MITSUBISHI CARISMA I DA KOŁO PASOWE WAŁU CARISMA 1.9 TD

carisma 1.9 TD 2001r witajcie i znowu lipaaz mi głupuio pisac i wstyd ale trudno..wymieniłem p-pe wspomagania i oczywiscie tak jak wiekszosc z was podejrzewała nic nie dało--absolutnie...teraz wspólnie z moim kolega mech. po moich opowiesciach i ogledzinach on stwierdził ze mam na KOLE PASOWYM WAŁU żyletki i to własnie tam sie slizga pasek i podtoczenie nic nie dało a moze i pogorszyło.........pisał

niepotrzebnie zakładasz nowy temat w poprzednim już wszystko było napisane i nic więcej chyba nie zostanie napisane . Co ja bym zrobił na twoim miejscu zmienił bym to koło i jeżeli będzie to przyczyna to mechanik który ci to przetoczył i nie zdiagnozował problemu bym lekko(lekko to powiedziane za mało) zje..ł no niestety za błędy trzeba płacić. A co do tego że po pięciu minutach

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Koło pasowe wału korbowego

Witam Auto z rocznika98. Poniszczyło mi się koło pasowe wału korbowego. Muszę zakupić nowe i w związku z tym mam 2 pytania 1. Używany oryginał czy nowy zamiennik (znalazłem na alledrogo koło firmy Febest). 2. Jeżeli oryginał to czy będzie pasować koło od silnika benzynowego 1.8 (z tego co widziałem na zdjęciach koło od 1.8 ma dwa nawiercone otworki na zewnetrznej części - pewnie

Bierz nowy zamiennik wkońcu masz na niego gwarancje jeżeli chodzi o Febesta to częsci te nie są źle wykonane

Zobacz Koła rozrządu do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału korbowego

Witam wszystkich. Pewnie niejeden z was miał problem z wymienionym w temacie kołem pasowym. Niestety guma w tym kole lubi się wyrabiać albo rozwulkanizowywać. Na początku mojej przygody z Carismą miałem ogromne problemy z silnikiem właśnie przez to koło i brakiem poprawnej diagnozy przez mechaników. Poprzedni właściciel zamiast wymienić koło na nowe po wyrobieniu się gumy - najzwyczajniej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pomocy koło pasowe wału napedowego

Witam prosze powiedzieć ile takie gówno kosztuje i czy idzie kupic nigdzie nie widze na necie siadło mi kolo pasowe walu co sie moze stac jak nie wymienie ile takie cos kosztuje prosze piszcie bo chyba moje wczasy ida sie pasc cholera

chodzi Ci zapewne o wał korbowy nowe ok 500 PLN a uzywka to juz zależy od kogo i jaki stan. Znalazłem takie na allegro tyle że do DiDa nie wiem czy pasuje do F8QT httpallegro.plitem398...asowe_walu.html [ Dodano 13-07-2008 1909 ] szukaj w sklepach z renówkami Japaneze ostateczność to ASO

udało sie znalazłem za 215zł nowe do volvo v40 to same czekam na paczke i do roboty

na przyszłość httpczescifrancuskie.p...d67326cf2422cd1

Witam Ma ktos moze jakies info na temat takiego kola pasowego do Cari z silnikiem 16 benzyna Moze jakies symbole czy cos... Wlasnie mi sie rozypalo dzieki pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.

Witam. Mam taki mały problem szukałem ale nic nie znalazłem.Co znajduje się dalej za kołem pasowym rozrządu czy jest tam jakiś zimering czy łożysko. Ponieważ zlokalizowałem jakieś huczenie.mój samochód to carisma 16 90KM.

koło pasowe nalezy do zespołu osprzętu silnika gdzie pasek klinowy czy tez wielorowkowy napedza aparature silnika typu klima alternator wspomaganie etc. wiec zacznijmy od poczatku na dole silnika tuz blisko misy olejowej znajduje sie kolo pasowe wału korbowego na ktorym chodzi paseki ktory napedza osprzet silnika kazda rolka jest ulozyskowana tak samo napinacz tego paska wiec jezeli chodzi o huczenie

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak odkręcić koło pasowe

Cześć. Kolejny problem z rozrządem tym razem na początku. Nie wiem jak odkręcić koło pasowe na wale w którą stronę odkręcić i jak zablokować koło

Jak rozumiem - robisz to w swoim garażu i klucz pneumatyczny nie wchodzi w grę wiadomo-spręzarka. Pozostaje zablokować wał od strony koła zamachowego. Mozna to zrobić przez otwór po zdemontowanym rozruszniku blokujac za wieniec- tylko z głową. Uważaj zebyś wału nie zdeformował. Nakrętka jest prawa drobnozwojna zabezpieczona na jakiś klej

MITSUBISHI CARISMA I DA [1.8 GDI] Koło pasowe

Witam Mam taki problem Piszczał mi pasek klinowy wiec kupiłem dwa nowe paski mechanik założył naciągnął wszystko ok mijają dwa dni pasek piszczy jadę do niego podciągnął i za dwa dni to samo. Znajomy im sprawdził mówi ze paski naciągnięte odpowiednio popryskał mi czymś do pasków i spokój na jeden dzień. I teraz objawy pasek nie piszczy zawsze tylko od czasu do czasu jak kręcę

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Krzywe koło pasowe - czy da radę jeździć

Hej ostatnio pan z serwisu powiedział mi że muszę natychmiast wymienić koło pasowe bo jest krzywe. Jak pojechałam do dwóch innych mechaników to stwierdzili że koło pasowe często bywa krzywe i że mogę sobie jeszcze poczekać i jeździć z takim kołem ( ok 10.000 km) do wymiany rozrządu i wtedy zrobić to razem. Czy rzeczywiście mogę czy powinnam już je wymienić Pozdrawiam

Uff da radę jeździć do wymiany rozrządu .... To nie koło na wale Co prawda jeszcze teraz muszę sprawdzić przewód do turbiny i zawór egr przeczyścić ...)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] czujnik położenia wału

Witam na 99% siada mi czujnik położenia wału gdzie się on znajduje i czy wymiana jest skomplikowana Proszę o pomoc

Na rozrządzie trzeba zdemontować podpore silnika koło pasowe i osłony

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Zatarta pompa klimatyzacji - zerwany pasek klinow

Jak to zwykle bywa wszystko się zawsze w autach psuje jak już nimi wyjeżdżamy gdzieś daleko też dlatego moja cari się zepsuła na drodze do .... Belgii. Tak jak w temacie - pompa klimy chodziła głośno już od jakiegoś krótkiego czasu no i na autostradzie zerwał mi się pasek klinowy więc już wiem że powinienem ją wczęśniej wymienić (mądry polak po szkodzie). Pytanie moje jest następujące

Nawet jeśli sprężarka klimy się powiedzmy zatarła to nie ma to żadnego wpływu na to czy pasek będzie założony na koło pasowe sprężarki. Kiedy klimatyzacja jest wyłączona to koło pasowe nie jest fizycznie sprzęgnięte z wałem sprężarki i kręci się całkowicie bezwładnie. Dopiero kiedy włączasz klimatyzacje uruchamia się sprzęgło elektromagnetyczne które łączy koło pasowe

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

mysle ze drgania amortyzatorka to efekt nieosiowego obotu kol pasowychjedyna mozliwosc to kolo pasowe na wale bo tam jest gumowy amortyzatoruruchom silnik i popatrz na nie z bliska wystarczy ze bedzie mialo 1mm odchyki a to przelozy sie na 3mm skoku amortyzatorka rolki kiedys drgal mi napinacz w 2.0hdi rozwulkanizowalo sie kolo pasowe walutam to sprawa normalna co ok 50kkmwymienilem na kolo od 19peugeot

goblin mialem to samo skrecalem kola na maksa i ladowanie sie zapalalo wina u mnie byla taka ze kolo pasowe na wale sie rozwarstwilo i niestety do wymiany po wymianie wszystko wrocilo do normy obroty gites ladowanie sie nie zapla koszt okolo 175 zl za kolko wymiana bardzo prosta 5 bieg dlugi klucz z przedluzka i troche sily po tygodniu jazdy znow dokrecilem to co nie moglem odrazu wiadomo ze nowe sie

kolego ale ja bez zadnego kombinowania wymienilem napinacz mianowicie rolke i sprezyne i kolo pasowe na wale i rolke alternatora a wystarczylo wymienic tylko i wylacznie ta rolke od alternatora i drgania ustaly oczywiscie kolo pasowe musalem wymienic bo sie rozwarstwilol ale bez sensu szukac i kombinowac ja sie przekonalem na wlasnym przykladzie ze wydalem nie potrzebnie 170 zl na napinacz caly a

Dobra panowie ale czy trzeba zmienić koniecznie zwykłe koło pasowe alternatora na to z sprzęgiełkiem czy wystarczy na drugie koło pasowe bez sprzęgiełka [ Dodano 29-10-2011 1857 ] półoś wymieniona koło pasowe wału korbowego zmienione z dwu masowego na zwykłe poduszki sprawdzone wydech sprawdzony wtryskiwacze wymienione.... dalej jest to samo.

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana paska rozrządu POMOC

Witam szukałem na forum (może nieskutecznie) jak i w googlach instrukcji krok po kroku wymiany paska rozrządu. Jeżeli macie dostęp do takiej instrukcji to bardzo prosił bym o udostępnienie jej ew. wskazanie źródła Pozdrawiam Robert

Grzechotką nie dokręca się ani nie luzuje śrub gdyż rozwala się przez to ząbki. Luzuje się pokrętłem a dopiero po tym odkręca grzechotką. Przy dokręcaniu lekko dokręca się grzechotką a potem kluczem dynamometrycznym (gdy nie masz klucza dynamometrycznego dokręcasz pokrętłem). Kolo pasowe wału odkręca się kluczem udarowym minimum 400Nm te ściągaczyki mitsubishi w 10-letniej Carismie nie pomogły a 15 metrowa rura na pokrętle zawinęła się.

MITSUBISHI CARISMA I DA schemat rozrządu Carismy 1.9TD 97 - pomocy

Czy ma ktoś instrukcjęschemat rozrządu tego modelu Dokładniej chodzi mi o wymianę paska (Jak ustawić silnik).

Informacje ogólne UwagaPrzed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia Demontaż Odłączyć akumulator Zdjąć dolną pokrywę silnika Zdemontować podporę silnika Podeprzeć silnik Zdjąć pomocniczy pasek napędowy Zdemontować koło pasowe wału korbowego Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu Powoli obracać wał korbowy do zwrotnego położenia odkorbowego i unieruchomić

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kody błędów. Czy ktoś wie co może być przyczyną

Witam ponownie. Podjąłem ryzyko zdjagnozowania komputera jak zostało pokazane w jednym poście na FAQ i otrzymałem takie o to komunikaty 12 - dźwignia przestawiacza potencjometru 14 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 26 - elektrozawór podwyższenia biegu jałowego 28 - lampka wskaźnika usterek 33 - czujnik ciśnienia atmosferycznego 34 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 44 -

No więc jak nazbieram pieniędzy to podjadę do serwisu i napisze co było przyczyną takiej denerwującej awarii. Dzięki za chęci. [ Dodano 24-10-2007 1836 ] No więc jak sie spodziewałem. Miałem tyle szczęścia że w momencie uszkodzenia się koła pasowego na wale korbowym(od paska wieliklinowego) koło to zablokowało się o koło pasowe chyba pompy wody. Wskutek tego koło pasowe pompy

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

ja miałem podobny przypadek na pasku gatse wymieniłem na innej firmy i problem ustał. pozatym sprawdź koło pasowe na wale korbowym czy się nie rozwarstwiło jest ono przedzielone gumą która ma tłumić drgania. Sprawdza się go poprzez namalowanie lini przechodzące przez wszystkie składowe koła i po jakimś czasie sprawdza się czy linie się pokrywa jak nie to kolo do wymiany

koło pasowe wału korbowego sklada sie w dwoch czesci czesc pierwsza jest czescia osadcza walu korbowego czesc druga jest czescia osadcza paska klinowego pomiedzy nimi jest guma tlumik drgan gdyz na wolnych obrotach osprzet powoduje szarpanie zwrotne na pasku co w niektorych autach objawia sie stukaniem jakby mlotkiem o kowadlo a w innych poprostu te kola sie rozlatuja zasmierdzi guma a za chwile

Rece mi juz teraz na dobre opadaja słuchajcie ja dalej nie moge namierzyc tego piszczenia porannego..lub jak silnik jakis czas nie chodzi..paski dwa nowe [wspominałem wczesniej] teraz byłem w serwisie i tak wymieniłem.. 1napinacz [amorek sprezysty] -pomogło cichsza i b.miekka praca 2lekko koło pasowe z p-py wspomagania tokarz podtoczył oczyscił 3. główne koło pasowe wału[guma w srodku ok]

Niepotrzebne wydatki. Prawdopodobnie koło pasowe na wale-napędzające alternator i pompę wspomagania ewent. klimatyzację ulega stopniowemu rozwulkanizowaniu. Wymiana pasków wielorowkowych i pompy wspomagania raczej nic nie pomoże. Proponuje poszukać nowego koła pasowego. Temat sprawdzony i przerobiony osobiście. Pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA Swap GDI

Witajcie.co prawda nie carismy bedzie dotyczyl temattylko volvoale silnik ten sam wiec wszystko wiadomo.Rok ponad temu zapisalem sie na Wasze forum i przyznam ze sporo wiedzy tu zanabylem zaczne moze od tego dlaczego zdecydowalem sie na wymiane silnika.prosze najpierw obejrzec filmik httpwww.youtube.comwatchvlEjBFgbFP78 dodam ze zostal nagrany w kwietniu ubieglego roku.od tej pory zrobilem ok 20 tys

sudan Zdarzalo sie ze kola pasowe tak klepaly ale to w Fordach TDCi i TDDi tak sie tylko spotkalem najprostszy sposob na to jak to sprawdzic czy to jest kolo pasowe to sciagnac pasek osprzetu calkowicie i odpalic motor ponadto kolo pasowe przestawaloby walic przy predkosci obrotowej silnika 2000RPM (brak obciazen zwrotnych)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] WIĘKSZE SPALANIE PO WYMIANIE ROZRZĄDU

WITAM. JESTEM NOWYM POSIADACZEM CARISMY 1.8GDI98. PO KUPNIE AUTA ZROBIŁEM NIM OK 300 KM A KOMPUTER POKAZYWAŁ ŚREDNIE SPALANIE 8.6L. POSTAWIŁEM AUTKO DO MECHANIKA NA WYMIANE PASKA I ROLEK ROZRZĄDU. PO ODBIOŻE AUTKA KOMPUTER NIE POKAZUJE MNIEJSZEGO ŚREDNIEGO SPALANIA NIŻ 10L. CZY MECHANIK MÓGŁ PRZESTAWI KTÓREŚ KOŁO O JEDEN ZĘBEK CZY PRZYCZYNY SZUKA GDZIEŚ INDZIEJ PROSZĘ O PODPOWIDŹ

Rozrząd sprawdzić to żaden problem - zdejmujesz pokrywę silnika (6 śrubek) - zdejmujesz górną pokrywkę paska rozrządu (4 śrubki) - ustawiasz koło pasowe na wale na pozycję T na dolnej pokrywce rozrządu kręcąc kluczem dolnym kołem - sprawdzasz czy koła pasowe wałków pokryły się ze znakami jeżeli nie wykonujesz obrót o 360 st walem i patrzysz jeszcze raz..... jak si nie pokryją ani razu to rozrząd do poprawki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] 102 KM- odgłosy przy niskich obrotach

Witam. Ostatnio po dłuższej trasie (autostrada) pojawiły się dziwne odgłosy po lewej stronie od alternatora. Sytuacja ma miejsce szczególnie przy ciepłym silniku obroty utrzymują się w granicach 500-600 i pojawiają się dziwne metaliczne stuki na biegu jałowym. Kolejnym objawem jest wzrost zużycia paliwa w granicach 08-1 l na 100 km. Samochód był sprawdzany przez mechanika- po zdjęciu

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Okropne piszczenie

Witam. Mam taki oto problem po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu coś piszczy... Nie jest to pisk ze spszęgła bo np. jadąc na dwójce i ruszając pedałem gazu jest pisk pisk z przerwami proszę o pomoc Pozdrawiam Karolina z Rzeszowa

obywatelowi orzech chodziło zapewnię o koło pasowe na wale ten co napędza pasek wieloklinowi(dwu mas jest przy sprzegle). Ja miałem piski przy nowym pasku gatse i nic nie pomagało zmieniłem na innej firmy i piski oraz inne odgłosy ustąpiły. Ale najpierw sprawdź to kolo pasowe

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Carisma brak wtyczki z komputera

Witam. Pojechałem dzisiaj do mechanika na diagnostykę komputerową ponieważ tak jak opisywałem w innym poście silnik klepie i świeci się kontrolka CE. Mechanik rozebrał mi te plastiki pod nogami kierowcy i nigdzie nie znalazł wtyczki do komputera. Od strony pasażera też nic są tam tylko jakieś klamory od klimy ( cooling unit-jednostka chłodząca). No więc strasznie się zdziwiłem i

No więc. Jeżeli chodzi o wtyczkę to wybrałem chyba nieudolnego mechanika. A stacja diagnostyczna naprawdę wyglądała na poważną. Po przyjeździe do domu nie dało mi to spokoju i sam rozebrałem plastiki i się strasznie rozczarowałem bo wtyczka jest koło prawego kolana kierowcy skierowana wtykiem do pedału gazu. Co do sprzedaży to jestem upartym gościem i w chwili zdenerwowania jestem

MITSUBISHI CARISMA I DA carisma 1.9td

Może ma ktoś pomysl co moze dolegać odpale auto na zimnnym obroty praktycznie wynoszą 0 lub ze 200 ale chodzi rowno jakbym chcial przegazowac to jest bardzo opozniona reakcja na gaz i po chwili metaliczny dzwiek jak wkrecam go na obroty( chrobotanie spod maski) jakies pomysly co sie konczy Auto pochodzi na luzie ze 4 min i smiga normalnie jak zgasze i po stoi troche to jak wyzej wtryski nowe pompa uszczelniona bo cieklo swiece nowe rozrzad ze 40 tys temu wymieniony

temat do usuniecia powodem tych objawów było uszkodzone kolo pasowe na wale ( przykrecane jedną srubą kolo to do tlumienia drgan w srodku ma gumową uszczelke ta uszczelka byla juz tak zjechana ze srodek obracal sie a zew. strona stala w miejscu stad tez objawy braku wspomagania i braku ladowania od czasu do czasu. po wymianie za 135 zeta wszystko ok

MITSUBISHI CARISMA I DA Kontrolka CE po wymianie rozrządu i uszczelnianiu pompy wtry

Witam Przez 2 lata użytkowałem carisma 19TD z silnikiem F8QT i chodziła jak zegarek. Na początku tego miesiąca zaczęły się problemy. Zaczęła cieknąć pompa wtryskowa Lucas strasznie lało się paliwo z pompy. Zawiozłem pompę do naprawy dokonano uszczelnienia całej pompy skasowano 300zł. Dodatkowo przy rozbieraniu silnika wykonano wymianę rozrządu za który zapłaciłem ponad 400zł

do robert dg potencjometr wyreguluje mi w przyszłym tygodniu inny mechanik powiem mu o waszych radach sprawdzi też kąt wtrysku po poprzednim kolesiu który to regulował podczas wymiany rozrządu przy której uczestniczyłem było sporo problemów po rozebraniu osłon zauważyliśmy że nie zgadzały się znaki okazało się też że uszkodzone było koło pasowe na wałku rozrządu ukręcony był

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu

Przymierzam się do wymianki paska rozrządu. Wstępnie już rozmawiałem z serwisem w Rzeszowie. I na razie to co by było do roboty to - pasek rozrządu zamiennik - napinacz paska rozrządu zamiennik - paski osprzętu (alternatora i pompy) oryginały - uszczelniacze wałków (bodajże 2 sztuki). Wstępna cena za całośc ok. 800 zł. Dodatkowo chciałbym wymienić jeszcze filtr paliwa oraz wyregulować

Hmm nie przypomina to miałczenia ale na zimnym silniku z okolic rozrządu nie dochodzą żadne niepokojące dźwięki dopiero po nagrzaniu zaczyna być coś słychać. Tak czy inaczej na tym rozrządzie zrobiłem już 70 tysięcy więc i tak przydało by się go wymienić zresztą części zostały dzisiaj zamówione w przyszłym tygodniu wymienię cały rozrząd i zobaczymy czy się poprawi. Mam

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] ciężko pali

jak postoi długo tz noc ciężko pali świece nowe przyspieszacz kąta wtr. nowy tryka na starym to samo chociaż nie trykał świece się nagrzewają powietrza w pompie nie ma rano dla pewności odpowietrzałem . Jak podgrzeję świece z dwa razy odpali ale tak chodzi jak by na jeden gar nie palił i chmura dymu przyspieszacz się załącza nie wiem co może być przyczyną filtra paliwa długo nie

ustawienia kata wtrysku oto link httpi49.tinypic.comv4q5uv.jpg ja sam w carismie robiłem korekte po wymianie paska rozrzadu dotoczyłem redukcje aby połączyć zegar z pompa paliwową za dzwignia gazu na pompie jest wkręcona zaślepka na imbus nr.5 odkrencamy ja i wkładamy do srodka bolec o grubości 7 mim. długość bolca trzeba tak wymierzyć ab po zakręceniu redukcji i włożeniu wskażnika

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach

Witam Mam pomysł na nowy cykliczny temat. Każdy z nas chwaliłby się jak dba o swoją bryczkę co zrobił by była ładniejsza lepsza itp Co Wy na to Pozdrawiam

ja wymieniłem pompe wody 116zł koło pasowe wału 192zł z przesyłka pasek ok 80zł no dokładnie nie pamietam bo dawno kupiłem tak na zapas teraz furka smiga cichutko zero piszczenia zero charczenia dziekuje tym którzy mi pomogli jeszcze raz serdeczne dzieki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Carisma 1.6 98 - nowe TYLNE amortyzatory Sachs d

Witam to mój pierwszy post na tym forum więc z miejsca chciałbym wszystkich Mitsumaniaków serdecznie pozdrowić) Kupiłem w VII 2012r. Carismę 1.6 16V z 98r. (73KW) z przebiegiem 206 000 km. Ostatnio chciałem trochę w nią zainwestować więc wymieniłem sporo sporo części. Sprawa z tylnymi amorami wygląda następująco na przeglądzie wyszło mi że z tyłu nie ma tragedii (11% różnicy

MITSUBISHI CARISMA I DA piszczenie z lewej strony silnika 1.9TD

Z rana kiedy silnik jest zimny to coś piska miarowo (nie ciągle ale w równych odstępach). Zjawisko jest bardziej głośne gdy temperatura na zewnątrz jest niższa. Po rozgrzani silnika zjawisko znika. Czy ktoś ma pojęcie co to może być i czy to może być groźne

Może to być wina koła dwumasowego na wale korbowym(tego od napędu paska klinowego). Powinieneś to jak najszybciej sprawdzić. Jak mi piszczało to się nie przejmowałem ale jak dowiedziałem się co to piszczało to zbladłem. Winą było to koło które w trakcie rozpadania zablokowało się o koło pasowe z pompy wody co spowodowało szarpnięcie w układzie rozrządu i pasek przeskoczył mi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Sprawdzone komponenty rozrządu demontaż osło

Koledzy doradzilibyście mi sprawdzoną konfigurację na dzień dzisiejszy części potrzebnych do wymiany w rozrządu w Carismie 1.8 GDI po lifcie (2002 r.) I jeszcze jedno gdybym chciał rzucić okiem na pasek i resztę podzespołów rozrządu w mojej Cari to dużo roboty Bo nie wiem czy Niemiec wymieniał czy też nie a na słowo to nie wierze. Wiem że zawsze lepiej wymienić i mieć spokój ale

Wymieniałem rozrząd już w kilku autach ale w mojej cari było chyba najciężej z racji miejsca. Nie używałem żadnych specjalistycznych narzędzi zwykłe klucze oczkowe i nasadowe. Skorzystałem z tego schematu httpwww.akbi.plmppdf...gdi_rozrzad.pdf Ciężko było odkręcić koło pasowe na wale korbowym ale teść trochę mi w tym pomógł. Żeby zablokować wał wrzuciłem piątkę a on wciskał hamulec.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] rolka ze sprzęgłem do alternatora cari 19TD

Witam wszystkich dziś chciałem kupić rolkę ze sprzęgłem do alternatora napędzaną przez pasek wielorowkowy do Cari 19TD z 97 . W sklepie powiedzieli że nie ma ze sprzęgłem do tego rocznika a chciałem wyeleminować drgania napinacza.Więc jestem w kropce co robić pozdrawiam.

przy okazji sprawdź koło pasowe na wale ono jest też ważne bo mocowane jest na gumie tz wtopione nie raz obręcz zewnętrzna pracuje na gumie też się ją wymienia tyle że nie kupuj tanich bo rozleci się szybko i zatrzymaj stare koło tak na wszelki. Pozdrawiam Piotr

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem podczas wymiany rozrządu - wołanie o pomoc

Witam Kilka tygodni temu zakupiłem Carismę 1.8 GDi z 1999r. Byłem szczęśliwym posiadaczem do dzisiaj - kiedy to odwiedziłem warsztat aby wymienić rozrząd. Mechanik tylko zobaczył autko i o nie znowu nieszczęsna carisma. Trochę ponarzekał na to auto co mnie oczywiście dobiło opowiedział historię że kolega też kupił falowały mu obroty i nikt nic nie mógł poradzić to po 3 tygodniach

Norma w 4g9293. Ta śruba jest przykręcona uczciwym momentem (190 Nm jeżeli dobrze pamiętam) - tylko porządny klucz udarowy (nie taki co ma napisany pierdyliard Nm na obudowie tylko taki co wytworzy siłę odkręcającą na poziomie 300 Nm) lub blokowanie wału od strony koła zamachowego i odkręcanie (też z głową żeby wału nie przeciągnąć) Grzanie zostaw sobie do grila (btw. niesamowicie

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma koło pasowe na wał

  • Koło pasowe na wał korbowy Mitsubishi Carisma 1.6 - Spiczyn (100.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 1,6 02r KOŁO PASOWE NA WAŁ - JELENIA GÓRA (120.00PLN)
  • KOŁO PASOWE NA WAŁ MITSUBISHI CARISMA 1.6 I 1998 - Szprotawa (120.00PLN)
  • Koło pasowe na wał korbowy Mitsubishi Carisma 1.6 - Spiczyn (100.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 1,6 02r KOŁO PASOWE NA WAŁ - JELENIA GÓRA (120.00PLN)
  • KOŁO PASOWE NA WAŁ MITSUBISHI CARISMA 1.6 I 1998 - Szprotawa (120.00PLN)
  • Koło pasowe na wał korbowy Mitsubishi Carisma 1.6 - Spiczyn (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi