części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koła pasowe da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koła pasowe da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koła pasowe da

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

no i u mnie wystapilo to samo straszne drgania na napinaczu i na dodatek przeskakuje mi pasek o jedno oczko i czase wraca a wczesniej wymienilem to nieszczesne kolo pasowe na wale i po tej wymianie po jakims czasie slysze dziwne dzwieki od silnika bylem juz u wielu mechaniorow i nic zaden nie powiedzial nic nowego jeden ze to wina kola pasowego drugi ze nowy napinacz trzeba a po wymianie tych obu czesci

Witam. Mam problem z Volvo 1.9TD czyli silnik Renault.Pasek wielorowkowy wpada w wibracje przy kole pasowym na wale. Zauważyłem że pasek zszedł o jeden rowek na zewnątrz koła pasowego na wale.Poprawiłem to ciekawe na ile to starczy.Nie wiem za bardzo od czego zacząć czy to sprężyna czy rolki a może koło pasowe Drgania są tylko w pewnym zakresie obrotów na biegu jałowym brak jak włącze klime to pasek skacze. Proszę Was o pomoc bo na forum volvo nikt mi nie pomógł.

Miałem dokładnie to samo co koledzy drżący napinacz paska wieloklinowego (wielorowkowego) przy niskich obrotach w carisma 19 DID F9Q1. Po wymianie koła pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem objawy ustały od razu. Koszt koła oryginalnego INA 240zł. Można wymienić samemu trzeba tylko kupić klucz do ściągania kół pasowych alternatora koszt ok 40zł. Wcześniej myślałem że to luz

Aby dobrać odpowiednie koła pasowe potrzebne są dane z alternatora tak jak mówisz. Podałem je w sklepie i dobrali od razu odpowiednie. Poniżej zdjęcie alternatora carisma 19DID z którego można odczytać numer. A tutaj zdjęcie koła pasowego alternatora do mitsubishi carisma 19 DID oryginał na 100% pasuje.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Wymiana paska wieloklinowego.

Witam naprawdę starałem się znaleźć podobny temat ale wyszukiwarka zwraca niewiele pomocnych linków. Mam kilka pytań związanych z paskiem wieloklinowym 1. Co mam zrobić z napinaczem (jak go poluzować) żeby zdemontować stary pasek i później założyć nowy 2. Jak wymienić pasek alternatora 3. Czy zaznaczony na zdjęciu poniżej gumowy element koła pasowego powinien tak wystawać

Napinacz znajduje się pomiędzy pompą wspomagania a kompresorem klimatyzacji jeżeli się nie mylę to potrzebne są do tego klucze 14mm trzeba poluzować nakrętke wewnątrz rolki następnie luzowac naciąg rolki śrubą od strony chłodnicy. Co do koła pasowego ten element nie powinien tak wystawać trzeba zdemontować koło pasowe i sprawdzić czy nie uszkodziło paska zębatego rozrządu w przeciwnym wypadku wymiana koła pasowego razem z rozrządem.

Jak pasek rozrządu będzie poszarpany czy jakkolwiek uszkodzony od koła pasowego to rolki od jego napędu oczywista sprawa sprawdzićwymienić - tu już decyduje budzet tak samo pompa wody

Pasek wygląda ok. Jeszcze ma ponad 30 tysięcy km życia więc chyba go zostawię. Wszystkie niepokojące dźwięki i rzegoty wydostają się właśnie z koła pasowego. Jutro jadę je wymienić bo niestety śruba mocująca jest tak mocno dokręcona że w domowych warunkach tego nie zrobię. Dzięki za diagnozę i pomoc

Aby to odkręcić wystarczy użyć klucza nasadowego z przedłużką która pozwoli wyjść z pokrętłem poza auto. Aby zablokować silnik wystarczy aby ktoś pomógł włączając 5 bieg i wciskając hamulec. Już w różnych autach tak odkręcałem napędowe koła pasowe.

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu. Jak odkręcić koło pasowe POMOCY

Witam jestem w trakcie wymiany rozrządu ale zatrzymałem się w momencie zdjęcia koła pasowego. Po prostu nie mogę go zdjąć a nie chce robić nic na siłę. Może jest na forum ktoś kto mógł by poradzić mi jak to zrobić. Mechanik powiedział mi że śruba do przykręcenia koła pasowego mogła być sklejona w serwisie w niemczech czy to możliwe Może jest na forum ktoś kto podjął by się wymiany tego rozrządu [ Dodano

MITSUBISHI CARISMA I DA problem ze silnikiem 1.9 TD

Witam mam cari 1.9 TD 90 KM 96r.problem jest taki ze jak zapale auto jak jest zimny silnik to mi szarpie silnikem i mi dymi na białawy kolor(nie bieże nic oleju)co może być przyczyna.Wtryski sprawdzałem jeden lał to go wymieniłem (po wymianie dalej mi szarpie i dymi).powiedziano mi ze może sie wieszać jakiś wtrysk jak jest zimny bo jak jest silnik rozgrzany to nie dymi i równo chodzi.czy to na 100% może byc przyczyna ten wieszajacy sie wtrysk

Witam wszystkich Po wymianie paska alternatora i koła pasowego (zaraz przed naprawą &8211 wraz z kontrolką akumulatora - po raz pierwszy zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka check engine) moja carisma jeździ znacznie gorzej. Od czasu do czasu pali się kontrolka check engine i szczególnie na niskich obrotach samochód dławi się. Ponadto huczy jak traktor. Mechanik podpiął do komputera

MITSUBISHI CARISMA I DA Cari 1.9 TD Denerwujące drgania na niskich obrotach

Witam. Na wstępie zaznaczam że przejrzałem całe forum w poszukiwaniu konkretnej odpowiedzi na moje pytanie i udało mi się znaleźć tylko część odpowiedzi na moje pytanie dlatego zakładam nowy temat gdyż potrzebuję konkretniejszej odpowiedzi. Moja carisma poniżej 1000 obrotów pracuje bardzo głośno w kabinie słychać denerwujące drgania dochodzące spod maski. Myślałem że to

Właśnie z tego powodu będziesz musiał jechać na warsztat. Po sprawdzeniu koła pasowego (za ok 20 zł) będziesz wiedział czy to jest właśnie przyczyną tego stukania.

ZUB3R dla ścisłości po sprawdzeniu koła pasowego czy koła pasowego alternatora (inaczej sprzęgiełka alternatora) bo nazwy te używane są dosyć często a to przecież nie to samo Powiedzcie mi koledzy czy takiego sprawdzenia podejmie się każdy warsztat (nie licząc Pana Kazka ze stodoły).

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

OK MASZ RACJE TYLKO OGLADALISMY wszystkie rolki i koła pasowe i tam zadnych duzych-nawet minimalnych luzów nie ma... tylko dlaczego po 2-3 min . cichnie do zera i silnik pracuje idealnie równo bez zadnych dziwnych piszczen itp....

Niepotrzebne wydatki. Prawdopodobnie koło pasowe na wale-napędzające alternator i pompę wspomagania ewent. klimatyzację ulega stopniowemu rozwulkanizowaniu. Wymiana pasków wielorowkowych i pompy wspomagania raczej nic nie pomoże. Proponuje poszukać nowego koła pasowego. Temat sprawdzony i przerobiony osobiście. Pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Chyba się coś urwało w okolicach paska

Ostatnimi czasy miałem zmienianą pompę wody. Odebrałem samochód od mechanika i po przejechaniu 300km zerwał mi się pasek (ten od alternatora i reszty). Pasek zmieniany był miesiąc temu więc pomyślałem że po prostu trafiłem na jakiś lipny. Chciałem dziś założyć nowy ale w okolicach koła pasowego wygląda jakby czegoś brakowało. Poza tym pod samochodem znalazłem kawałek plastiku

to jest pompa wody i nie bardzo rozumiem jak po wymianie tejże pompy mechanik założył pasek bez koła pasowego na niej i jakim cudem nie zagotowałeś wody skoro pompa nie pracowała bo jak bez paska no chyba że do zdjęć zdemontowałeś koła pompy a plastik jak piszą koledzy wyżej to od łączących się osłon. Sprawdź czy wszystko sie kręci założ nowy pasek i próbuj jeździć obserwując temperaturę silnika

Jeżeli pasek nie wkręcił w się w rozrząd to wystarczy założyć koło na pompę i nowy pasek. Ale najpierw musisz zdjąć osłonę plastikową z koła pasowego i ocenić uszkodzenia. Co do koła na pompę to raczej ciężko będzie dostać bo rzadko się psują najszybciej poszukać na szrocie tylko musi być odpowiedni rozmiar. Nie wiem czy we wszystkich silnikach renault F8q były takiego samego rozmiaru.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] problemy ze spasowaniem napinacza paska wieloro

Witam Posiadam carisma 98 19 td z klimą. Ostatnio pękł mi pasek wielorowkowy. Postanowiłem więć wymienić pasek i napinacz do tego paska. Po zamontowaniu napinacza okazało się że pasek "opiera" się o napinacz ( w miejscu gdzie sprężyna łączy się z korpusem). Zakładam że to źle bo pasek szybko się zniszczy trąc o napinacz. Czy ktoś może ma jakieś sugestie jak rozwiązać ten problem

.stary problem tego wynalazku jak tulejki amortyzatorka wybiją się to opiera się o koło pasowe- ale nie o pasek.czy napewno dobrze go założyłeś. Napinacz slada się z koła pasowego oraz z amortyzatorka niektóre sklepy sprzedają go jako komplet httpczescifrancuskie.plproduct_info.phpcPath27_45&products_id95&osCsid36831774fbda5b538d67326cf2422cd1 mówiąć że nie wystepuje osobno-bzdura.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t

Witam wczoraj miałem okazję jechac vw kolegi i szczerze powiem po przesiadce do swojej carismy 1.9 td 90 KM 2000r jestem bardzo zawiedziony z sojego silnika poniewaz golf z taka sama iloscia KM lepiej "ciągnie" i zrywniejszy . Teraz moje pytanie czy u was Też tak jest bo ja mam problemy podjazdu pod górke w 2 osoby na 3 biegu a jak zredukuje na 2 i przytrzymam tak do 3 tys i na III bieg

ciekawe start stop bluemotion hybryda i inne tam Powiedzmy głośno stop narkotykom hydrauliczny napinacz ciekawe odizolowanie kola pasowego paska osprzętu od kola żebatego rozrządu no prosze a co ma napedzać w 95 procentach samochodów wał korbowy napędza osprzęt i rozrząd wadą tego silnika jest ułomność mechaników zmieniaczy którzy dostają piany na ustach jak zobaczą pompę lucas.

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem podczas wymiany rozrządu - wołanie o pomoc

Witam Kilka tygodni temu zakupiłem Carismę 1.8 GDi z 1999r. Byłem szczęśliwym posiadaczem do dzisiaj - kiedy to odwiedziłem warsztat aby wymienić rozrząd. Mechanik tylko zobaczył autko i "o nie znowu nieszczęsna carisma". Trochę ponarzekał na to auto co mnie oczywiście dobiło opowiedział historię że kolega też kupił falowały mu obroty i nikt nic nie mógł poradzić to

Kolego na początek to zmień serwis bo z tego co opisujesz to twój serwis najlepiej wymienił by szybko klockijak da radęi skasował by worek kasy bez trudnej roboty.Co do zapieczenia koła pasowego to się zdarza.szybkim sposobem nie zawsze skutecznym na 100 % jest lanie wd40 do bólu i odczekanie nawet na następny dzień jeśli to nie pomoże proponuje jakiś mały palnik albo lutlapę i grzanie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Spadające paski wielo klinowe

Witam Forumowiczów czytam was od dawna ale dopiero teraz przyszło sie zarejestrować ponieważ mam problem z autem a nie miałem jakieś 170 tys . Moja cari to udana konstrukcja i nic w niej nie psuło sie aż do dziś a mianowicie zapaliła mi sie kontrolka akulumatoraok rozumiem brak ładowania i bedzie problem pacze pod maske brak paska od alternatora (a wracałem z wawy do domu) ok dojade

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak odkręcić koło pasowe

Cześć. Kolejny problem z rozrządem tym razem na początku. Nie wiem jak odkręcić koło pasowe na wale w którą stronę odkręcić i jak zablokować koło

Bylo już. Opisane w tym watku demontaż koła pasowego

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pomocy koło pasowe wału napedowego

Witam prosze powiedzieć ile takie gówno kosztuje i czy idzie kupic nigdzie nie widze na necie siadło mi kolo pasowe walu co sie moze stac jak nie wymienie ile takie cos kosztuje prosze piszcie bo chyba moje wczasy ida sie pasc cholera

Witam Ma ktos moze jakies info na temat takiego kola pasowego do Cari z silnikiem 16 benzyna Moze jakies symbole czy cos... Wlasnie mi sie rozypalo dzieki pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA Awaria wspomagania w DiD

No i stało się. W mojej Cari skończyło sie wczoraj wspomaganie. Wróciłem wieczorem z trasy i przy manewrowaniu na parkingu koła skręcone maksymalnie w lewo coś strzeliło pod maską i po wspomaganiu. Może macie jakieś doświadczenia i propozycje co może być przyczyną awarii Dodam jeszcze że poziom płynu ok czyli wyciek - zapowietrzenie raczej nie wchodzi w rachubę. Pasek wieloklinowy

No i po kłopocie. Rzeczywiście nawaliła pompa. Niestety jak sie okazało zamówiona przeze mnie pompa od renówki pomimo że z wyglądu taka sama to ma inne mocowanie koła pasowego i w ogóle średnica koła jest inna. Mechanik który naprawiał Cari stwierdził że nie będzie ściągał koła z mojej pompy bo podobno jest to ryzykowna operacja i nie zawsze się udaje. A co do pompy to w mojej

MITSUBISHI CARISMA I DA hałas i stukanie po wymianie rozrządu (scalony)

Witam wymieniłem rozrząd w swoim autku(pasek i napinacz) przy okazji jeszcze łącznik stabilizatora i dwa dolne swożnie wahacza no i przy okazji jeszcze mechanik zrobił mi zacisk hamulca z tyłu co mi się zacinał. Po wyjeżdzie okazało się ze autko dostało kopa jakiego jeszcze nie miało (może przez zacisk który hamował auto). Ale powstał inny problem otóż wydaje mi się że

Bardzo możliwe że nowe paski wielorowkowe świeżo naciągnięte dają większą siłę na koła współpracujące niż stare rozluźnione paski. W ten sposób obnażają się wszelkie nadmierne zużycia łożysk kół i rolek współpracujących z paskami które przy słabiej naciągniętym starym pasku byłu niedostrzegalne (niesłyszalne). Kojarzę że czytałem o tym już w innym poście była

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] WIĘKSZE SPALANIE PO WYMIANIE ROZRZĄDU

WITAM. JESTEM NOWYM POSIADACZEM CARISMY 1.8GDI98. PO KUPNIE AUTA ZROBIŁEM NIM OK 300 KM A KOMPUTER POKAZYWAŁ ŚREDNIE SPALANIE 8.6L. POSTAWIŁEM AUTKO DO MECHANIKA NA WYMIANE PASKA I ROLEK ROZRZĄDU. PO ODBIOŻE AUTKA KOMPUTER NIE POKAZUJE MNIEJSZEGO ŚREDNIEGO SPALANIA NIŻ 10L. CZY MECHANIK MÓGŁ PRZESTAWI KTÓREŚ KOŁO O JEDEN ZĘBEK CZY PRZYCZYNY SZUKA GDZIEŚ INDZIEJ PROSZĘ O PODPOWIDŹ

Rozrząd sprawdzić to żaden problem - zdejmujesz pokrywę silnika (6 śrubek) - zdejmujesz górną pokrywkę paska rozrządu (4 śrubki) - ustawiasz koło pasowe na wale na pozycję T na dolnej pokrywce rozrządu kręcąc kluczem dolnym kołem - sprawdzasz czy koła pasowe wałków pokryły się ze znakami jeżeli nie wykonujesz obrót o 360 st walem i patrzysz jeszcze raz..... jak si nie pokryją ani razu to rozrząd do poprawki

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu

Przymierzam się do wymianki paska rozrządu. Wstępnie już rozmawiałem z serwisem w Rzeszowie. I na razie to co by było do roboty to - pasek rozrządu zamiennik - napinacz paska rozrządu zamiennik - paski osprzętu (alternatora i pompy) oryginały - uszczelniacze wałków (bodajże 2 sztuki). Wstępna cena za całośc ok. 800 zł. Dodatkowo chciałbym wymienić jeszcze filtr paliwa oraz

Nie jest ciężko. Dzisiaj się przyglądałem jak robił to mechanik w mojej Carismie. Wykręcasz koła pasowe ściągasz uszczelnienie z wałów i zakładasz nowe.

Chłopaki nie bójcie sie samemu zmienić pasek. Jak któś ma troche wprawy i to smiało sam wymieni bez mechaników. Musi tylko dorobić klucz do odkrecenia koła pasowego do osprzetu ... Na kołach i pasku sa oznaczenia i trzeba sie ich trzymać. Nie wiem czemu niektórzy wciskaja kit ze potrzebne sa jakies blokady wału... Głupota. Ma być według znaków i tyle

MITSUBISHI CARISMA I DA dziwne odgłosy cd 2

własnie wymieniłem pompe wody (stara charczała az szok) ale teraz mam problem z klima jak ja załacze to tak piszczy ze nie da sie wytrzymac a obroty spadaja do minimum (chyba) a przed wymiana pompy to tez cos piszczało ale tak cicho i mnie to skusiło do popatrzenia no i wynalazłem pompe i myslałem ze po kłopocie a tu lipa (na starej pompie silnik charczał teraz chodzi cichutko tylko te piszczenie

jak kreske mozesz bardziej wyjasnic a i jak by sie przesuna to co to oznacza domyslam sie ze wymiana koła pasowego duzo jest roboty z wymiana koła

Jak spada ci do zera to gwarantuje jest to wina kola pasowego na walku takie same objawy mialem ja jak i gobin przeczytaj sobie temat drzacy napinacz tam jest wiele na ten temat napisane zacznij od tego bo szzzkoda kase wydawac na darmo pozdro

MITSUBISHI CARISMA I DA Pomocy z rozrządem w carismie - nie mogę odkręcić koła

Witam wszystkich. Przybrałem się do wymiany rozrządu w swojej carismie 18 GDI 1999 r.. Wszystko ok tylko nie moge odkręcić dolnego koła pasowego wału korbowego Za nic nie chce się ruszyć (nawet pneumatem) Może zna ktoś jakąś metodę Może tam jest lewy gwint Czekam na pomoc i z góry dziękuję Andrzej Białystok e-mail szczureek14poczta.onet.pl

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Brak ładowania

Witam mam problem z ładowaniem w Carismie. Objawy kontrolka ładowania świeci się po odpaleniu silnika gaśnie po przekroczeniu ok. 3 tys. obrotów napięcie na akumulatorze 115V (przy włączonym i wyłączonym silniku po przekroczeniu wspomnianych 3 tys. obrotów napięcie nie zwiększa się). Działania wyjąłem alternator - stan ogólnie ok szczotki ok. 14 mm brak wyczuwalnych luzów w

Alternator jest do konkretnego silnika benzynowego tak jak twój 1.6. Różnią się mocą bo samochody miały różne wyposażenie. W tych z dużą ilością sprzętu elektrycznego wkładali mocniejsze (droższe). Np. klimatronic który non stop włącza wentylatory siłowniki i klimę musi mieć mocniejszy alternator bo samochód zużywa więcej prądu. Mocniejszy alternator może być nigdy słabszy

MITSUBISHI CARISMA I DA Sprężarka klimatyzacji

Witam serdecznie. Mam problem z klimatyzacją usterka jest już zdiagnozowana - uszkodzona sprężarka klimy. Chcę wymienić ją na inną. Model mojej Carismy to 1.8 GLS 85kW 1997r. Mam pytanie czy sprężarka z GDI z auta o tej samej pojemności pasować będzie do mojego A co z pojemnością właśnie bo na niektórych aukcjach allegro jest napisane np 1618 Czy od innej pojemności będzie pasowała

Z tego co zauważyłem do tej pory wydaje mi się że są rzeczywiście dwa rodzaje sprężarek Ciekawi mnie też sama naklejka jedne czerwone inne żółte Nie miałem możliwości porównania obu jednocześnie ale wydaje się że mają różne odsadzenie koła pasowego

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] ciężko pali

jak postoi długo tz noc ciężko pali świece nowe przyspieszacz kąta wtr. nowy tryka na starym to samo chociaż nie trykał świece się nagrzewają powietrza w pompie nie ma rano dla pewności odpowietrzałem . Jak podgrzeję świece z dwa razy odpali ale tak chodzi jak by na jeden gar nie palił i chmura dymu przyspieszacz się załącza nie wiem co może być przyczyną filtra paliwa długo nie

ustawienia kata wtrysku oto link httpi49.tinypic.comv4q5uv.jpg ja sam w carismie robiłem korekte po wymianie paska rozrzadu dotoczyłem redukcje aby połączyć zegar z pompa paliwową za dzwignia gazu na pompie jest wkręcona zaślepka na imbus nr.5 odkrencamy ja i wkładamy do srodka bolec o grubości 7 mim. długość bolca trzeba tak wymierzyć ab po zakręceniu redukcji i włożeniu wskażnika

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Silnik - dziwny dzwiek

Witajcie Mam Carisme 1.9 DID 2003 rok z przebiegiem 177 000 - glownie jezdzona na autostradzie (sam zrobilem 64 000 w ciagu ostatnich 2ch lat) Pojezdzilem troche ostrzej w miesicie (na ile 1.9 moze jezdzic ostrzej) na ostatnim weekendzie i wydaje mi sie ze dziwne dzwieki zauwazylem na nastempny dzien (aczkolwiek pewny nie jestem) Do rzeczy na tyle na ile moge opisac objawy Odpalam silnik (zimny

Pasek rolka prowadząco-napinająca pompa wody pasek osprzętu płyn chłodniczy. Ewentualnie rolka lub napinacz paska osprzętu zimering wałuwałka sprawdzenie koła pasowego wału korbowego.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] czujnik polozeia walu

Czesc. Komputer zdiagnozowal uszkodzony czujnik polozenia walu. Objawy sa takie ze auto odpala tylko na zimnym silniku. Na cieplym zapala sie CE i auto pali tylko na 3 sek. Ma ktos instrukcje gdzie to jest i jak to wymienic bo na Allegro czujnik kosztuje okolo 250 zl wiec chyba bede to robil sam I moze zdjecie jak to wyglada bo na allegro sa dwa rozne. Jeden wyglada jak wtyczka a drugi jest z

Czujnik położenia wału korbowego przeważnie znajduje się w okolicach koła pasowego.

Mam pytanie. W którą stronę odkręca się śrubę koła pasowego Zgodnie z ruchem wskazówek zegara Czy w przeciwną Meczyłem się 3 godziny i poległem a wszystko mam już rozkręcone.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Coś zaczeło bolec moją Cari

Witam. Dzis moj misiek oszalał podczas jazdy zaczął przerywać a obrotomierz wariował po prostu wskazówka latała po całej skali. Zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik zajrzałem pod maskę ale nic nie zauważyłem bo już ciemno było. Dobrze ze byłem 200m od domu odpaliłem silnik i już normalnie dojechałem. Dodam ze z pod maski dziwny dzwięk się wydobywa jak by od któregoś koła pasowego. Jutro jak będę mieć czas to zajrzę do tego ale może ktoś wie od czego zacząć

MITSUBISHI CARISMA I DA dziwne odgłosy

jak odpale silnik i chodzi na wolnych obrotach to słychac takie świszczenie w okolicy paska klinowego jak sie przegazuje to ucicha a potem powraca co to moze byc i zauwazyłem ze jak odpali sie silnik to spada z obrotów prawie gasnie i wraca do normy moze to byc przyczyna tego swiszczenia

co do obrotów to nasze td biorą sygnał na obrotomierz z alternatora i jeżeli pasek się ślizga to obrotomierz spada. przyczyną ślizgania najczęściej to rozwarstwienie koła pasowego na wale (trzeba narysować linie poprzez przekładkę gumową w kole i po jakimś czasie sprawdzić czy się schodzą) rowki na kole pasowym sie wytarły i pasek się slizga (w czasie piszczenia wewnętrzną

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Sprężarka klimy

Witam Muszę zakupić sprężarkę do klimy i mam pytania. Jest kilka modeli sprężarek do carismy w mojej jest model SD7H15 czy inny model sprężarki np. MSC90C będzie pasować I czym one się różnią Mocowaniem czy tylko siłą sprężania Znacie kogoś kto regeneruje sprężarki Pozdrawiam

musisz mieć sd7h15 inne mają różne mocowania koła pasowe itd. jestem w stanie Ci zregenerować tą sprężarkę

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Sprawdzone komponenty rozrządu demontaż osło

Koledzy doradzilibyście mi sprawdzoną konfigurację na dzień dzisiejszy części potrzebnych do wymiany w rozrządu w Carismie 1.8 GDI po lifcie (2002 r.) I jeszcze jedno gdybym chciał rzucić okiem na pasek i resztę podzespołów rozrządu w mojej Cari to dużo roboty Bo nie wiem czy Niemiec wymieniał czy też nie a na słowo to nie wierze. Wiem że zawsze lepiej wymienić i mieć spokój

nie wiem czy zabierać się do tego bez klucza dynamometrycznego i tego do zablokowaniu koła pasowego przydałby się jeszcze ten tensjometr... dzięki za manuala

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] napinacz paska

Witam Mam mały problem z piszczącym paskiem wielorowkowym Od jakiegoś czasu pasek popiskiwał więc wymieniłam go na nowy ale popiskiwanie nadal jest słyszalne. Po przeczytaniu kilku lektur na ten temat wszystko wskazuje na napinacz (sprężynę) Mam do Was pytanie Czy w waszych autach napinacz (sprężyna) jest pod jakimś kątem (wygina się) czy jest zupełnie prosty W mojej Carismie 19TD jest wygięty. Mam nadzieję że zrozumieliście moje pytanie Pozdrawiam

dominującym narzędziem w tej czynności jest poprostu marker - lub raczej tip-ex należy się grzecznie położyć pod autko od strony rozrządu .... oczywiście na zgaszonym silniku i wykonać czynność kreślarską zaznaczając jedną krechą elementy koła pasowego metal i gumę a po par przejażdżkach ...znów paść i ocenić czy się pokrywa krecha jak nie to rychłe zakupy...

jeżeli bez klimy to luzujesz śrubę trzymającą alternator do bloku(1) i śrubę która trzyma pęt gwintowany do naciągania(2) potem popuszczasz nakrętkę która powoduje napięcie paska (3)wtedy alternator opuszcza się w dół uwalniając pasek. Nie zapomnij zdjąć osłony plastikowej z koła pasowego po założeniu paska kręcisz śruba aż się naciągnie pasek (3)potem blokujesz śrubę

MITSUBISHI CARISMA I DA Po wymianie głowicy brak sprężaniakompresji - nie odpala

Witam. Kiedyś strzelił mi pasek rozrządu niszcząc głowicę z zaworami itd. Jednak problem nie w tym (kupno całego silnika) tylko że po złożeniu wszystkiego samochód nie odpala po analizie sytuacji doszedłem do wniosku że Cari brak sprężania. Sprawdziłem za pomocą koła pasowego próbując nim ruszać okazała się że wystarczy niewielka ilość siły by nim sobie obracać w każdą
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi