części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma koła pasowe da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma koła pasowe da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma koła pasowe da

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału korbowego

Witam wszystkich. Pewnie niejeden z was miał problem z wymienionym w temacie kołem pasowym. Niestety guma w tym kole lubi się wyrabiać albo rozwulkanizowywać. Na początku mojej przygody z Carismą miałem ogromne problemy z silnikiem właśnie przez to koło i brakiem poprawnej diagnozy przez mechaników. Poprzedni właściciel zamiast wymienić koło na nowe po wyrobieniu się gumy - najzwyczajniej

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu. Jak odkręcić koło pasowe POMOCY

Witam jestem w trakcie wymiany rozrządu ale zatrzymałem się w momencie zdjęcia koła pasowego. Po prostu nie mogę go zdjąć a nie chce robić nic na siłę. Może jest na forum ktoś kto mógł by poradzić mi jak to zrobić. Mechanik powiedział mi że śruba do przykręcenia koła pasowego mogła być sklejona w serwisie w niemczech czy to możliwe Może jest na forum ktoś kto podjął by się wymiany tego rozrządu [ Dodano 06-04-2009 2144 ] Czy mógłby ktoś pomóc

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.

Witam. Mam taki mały problem szukałem ale nic nie znalazłem.Co znajduje się dalej za kołem pasowym rozrządu czy jest tam jakiś zimering czy łożysko. Ponieważ zlokalizowałem jakieś huczenie.mój samochód to carisma 16 90KM.

Koło pasowe nalezy do zespołu osprzętu silnika gdzie pasek klinowy czy tez wielorowkowy napedza aparature silnika typu klima alternator wspomaganie etc. wiec zacznijmy od poczatku na dole silnika tuz blisko misy olejowej znajduje sie kolo pasowe wału korbowego na ktorym chodzi paseki ktory napedza osprzet silnika kazda rolka jest ulozyskowana tak samo napinacz tego paska wiec jezeli chodzi o huczenie

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak odkręcić koło pasowe

Cześć. Kolejny problem z rozrządem tym razem na początku. Nie wiem jak odkręcić koło pasowe na wale w którą stronę odkręcić i jak zablokować koło

Bylo już. Opisane w tym watku demontaż koła pasowego

Jak rozumiem - robisz to w swoim garażu i klucz pneumatyczny nie wchodzi w grę wiadomo-spręzarka. Pozostaje zablokować wał od strony koła zamachowego. Mozna to zrobić przez otwór po zdemontowanym rozruszniku blokujac za wieniec- tylko z głową. Uważaj zebyś wału nie zdeformował. Nakrętka jest prawa drobnozwojna zabezpieczona na jakiś klej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe wału kiedy uszkodzone

Witam w mojej carismie występuje podczas obciążenie chwilowe popiskiwanie ( chyba paska wielokolorowego). Niektórzy twierdzą że to może być koło pasowe wału(to z gumą). Narysowałem kreskę markerem (metal guma). Po jakimś czasie widzę że kreski się rozjechały. Czy to oznacza uszkodzenie tego koła

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pomocy koło pasowe wału napedowego

Witam prosze powiedzieć ile takie gówno kosztuje i czy idzie kupic nigdzie nie widze na necie siadło mi kolo pasowe walu co sie moze stac jak nie wymienie ile takie cos kosztuje prosze piszcie bo chyba moje wczasy ida sie pasc cholera

Witam Ma ktos moze jakies info na temat takiego kola pasowego do Cari z silnikiem 16 benzyna Moze jakies symbole czy cos... Wlasnie mi sie rozypalo dzieki pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA Pomocy z rozrządem w carismie - nie mogę odkręcić koła

Witam wszystkich. Przybrałem się do wymiany rozrządu w swojej carismie 18 GDI 1999 r.. Wszystko ok tylko nie moge odkręcić dolnego koła pasowego wału korbowego Za nic nie chce się ruszyć (nawet pneumatem) Może zna ktoś jakąś metodę Może tam jest lewy gwint Czekam na pomoc i z góry dziękuję Andrzej Białystok e-mail szczureek14poczta.onet.pl

MITSUBISHI CARISMA I DA [1.8 GDI] Koło pasowe

Witam Mam taki problem Piszczał mi pasek klinowy wiec kupiłem dwa nowe paski mechanik założył naciągnął wszystko ok mijają dwa dni pasek piszczy jadę do niego podciągnął i za dwa dni to samo. Znajomy im sprawdził mówi ze paski naciągnięte odpowiednio popryskał mi czymś do pasków i spokój na jeden dzień. I teraz objawy pasek nie piszczy zawsze tylko od czasu do czasu jak kręcę

Zmierz suwmiarką wysokość przekroju paska i głębokość koła oraz załóż pasek na koło i zmierz ile wynosi odległość od paska do krawędzi koła. I jeśli na nowym pasku grubość paskaodległość od paska do górnej krawędzi kołagłębokości koła tzn. koło jest zużyte i pasek opiera się nie na klinach a dolnej części rowka w kole.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Koło pasowe pompy wodyobudowa rozrządu

Witam Mam pytanie do osób którzy może mają na ten temat jakieś info. 1. Do czego służy koło do pompy wody i czy koniecznie trzeba go wymieniać 2. Jest obudowa dolna rozrządu(wew i zew) no i przy wymianie rozrządu Mechanior stwierdził że przydałoby się ją wymienić bo 2 zaczepy były już przekręcone podobno trzymały się na jakiś drutach czy coś no i teraz przy odkręcaniu ten mechanior

Boniek nie wymienia sie samego kola pompy wody tylko ewentualnie cala pompe. Jesli chodzi o plastiki przy rozrzadzie to powinienem miec cos takiego sprawdze i dam znac.

OKI to taka sprawa oczywiście wiem że samego kola się nie wymienia.Przy wymianie rozrządu z pompą Mechanik stwierdził aby wymienić niestety nie było gdzie dostać wiec koło zostało. Jeśli chodzi o obudowę to 40 zł więcej zapłaciłem i Koledzy fachowcy zrobili ją jakby była nowa obudowa była dobra tylko te mocowania były po przekręcane ale panowie sobie poradzili na wielki plus. Wiec dzięki za wypowiedzi. Jeśli chodzi o mnie to temat do Zamknięcia

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Drżący napinacz przy niskich obrotach

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem (w zasadzie usłyszałem) drażniące ucho brzęczenie od strony silnika. Okazało się że to drżący napinacz paska wielorowkowego. Wygląda to tak jakby ten sprężynkowy napinacz drgał w dwóch osiach (wzdłuż i w poprzek osi mocowań) wydając przy tym głośny denerwujący odgłos. Kupiłem nowy napinacz (jakiś francuski) zamontowałem i ..... kicha

Rozumiem że moja carisma nie posiada koła pasowego alternatora Mam przebieg 123 tys - na 100 % prawdziwy.. Napinacz był wymieniany więc raczej mało prawdopodobne...

Hej Narysowałem na kole pasowym linię i niestety po skręcie kołami nie była w jednym miejscu. Koło pasowe zakupiłem więc w weekend czeka mnie wymiana) Mam pytanie w którą stronę odkręcić śrubę zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie Czy po założeniu nowego koła przed dokręceniem trzeba nałożyć jakiś klej na śrubę Czy da się wymienić koło pasowe bez ściągania koła i nadkola) Pozdrawiam

Miałem dokładnie to samo co koledzy drżący napinacz paska wieloklinowego (wielorowkowego) przy niskich obrotach w carisma 19 DID F9Q1. Po wymianie koła pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem objawy ustały od razu. Koszt koła oryginalnego INA 240zł. Można wymienić samemu trzeba tylko kupić klucz do ściągania kół pasowych alternatora koszt ok 40zł. Wcześniej myślałem że to luz na

Aby dobrać odpowiednie koła pasowe potrzebne są dane z alternatora tak jak mówisz. Podałem je w sklepie i dobrali od razu odpowiednie. Poniżej zdjęcie alternatora carisma 19DID z którego można odczytać numer. A tutaj zdjęcie koła pasowego alternatora do mitsubishi carisma 19 DID oryginał na 100% pasuje.

MITSUBISHI CARISMA I DA problem ze silnikiem 1.9 TD

Witam mam cari 1.9 TD 90 KM 96r.problem jest taki ze jak zapale auto jak jest zimny silnik to mi szarpie silnikem i mi dymi na białawy kolor(nie bieże nic oleju)co może być przyczyna.Wtryski sprawdzałem jeden lał to go wymieniłem (po wymianie dalej mi szarpie i dymi).powiedziano mi ze może sie wieszać jakiś wtrysk jak jest zimny bo jak jest silnik rozgrzany to nie dymi i równo chodzi.czy to na 100% może byc przyczyna ten wieszajacy sie wtrysk

Witam wszystkich Po wymianie paska alternatora i koła pasowego (zaraz przed naprawą &8211 wraz z kontrolką akumulatora - po raz pierwszy zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka check engine) moja carisma jeździ znacznie gorzej. Od czasu do czasu pali się kontrolka check engine i szczególnie na niskich obrotach samochód dławi się. Ponadto huczy jak traktor. Mechanik podpiął do komputera

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

OK MASZ RACJE TYLKO OGLADALISMY wszystkie rolki i koła pasowe i tam zadnych duzych-nawet minimalnych luzów nie ma... tylko dlaczego po 2-3 min . cichnie do zera i silnik pracuje idealnie równo bez zadnych dziwnych piszczen itp....

nie zaszkodzi sprawdzić tego koła nie jest przy tym dużo pracy a przynajmniej wykluczysz ta częstą awarie która występuje w volvo i carismach. Może przestać piszczeć bo po rozgrzaniu silnika koło przejmuje ciepło i się rozszerza a ze drugie jest izolowane guma to różnica rozszerzalności cieplnej powoduje ściśniecie gumy i likwidacja luzów . Co do skręconych kuł pompa potrzebuje większy moment który jest przenoszony przez pasek który bardziej obciąża kolo pasowe.

Rece mi juz teraz na dobre opadaja słuchajcie ja dalej nie moge namierzyc tego piszczenia porannego..lub jak silnik jakis czas nie chodzi..paski dwa nowe [wspominałem wczesniej] teraz byłem w serwisie i tak wymieniłem.. 1napinacz [amorek sprezysty] -pomogło cichsza i b.miekka praca 2lekko koło pasowe z p-py wspomagania tokarz podtoczył oczyscił 3. główne koło pasowe wału[guma w srodku ok]

Niepotrzebne wydatki. Prawdopodobnie koło pasowe na wale-napędzające alternator i pompę wspomagania ewent. klimatyzację ulega stopniowemu rozwulkanizowaniu. Wymiana pasków wielorowkowych i pompy wspomagania raczej nic nie pomoże. Proponuje poszukać nowego koła pasowego. Temat sprawdzony i przerobiony osobiście. Pozdr.

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem podczas wymiany rozrządu - wołanie o pomoc

Witam Kilka tygodni temu zakupiłem Carismę 1.8 GDi z 1999r. Byłem szczęśliwym posiadaczem do dzisiaj - kiedy to odwiedziłem warsztat aby wymienić rozrząd. Mechanik tylko zobaczył autko i o nie znowu nieszczęsna carisma. Trochę ponarzekał na to auto co mnie oczywiście dobiło opowiedział historię że kolega też kupił falowały mu obroty i nikt nic nie mógł poradzić to po 3 tygodniach

Kolego na początek to zmień serwis bo z tego co opisujesz to twój serwis najlepiej wymienił by szybko klockijak da radęi skasował by worek kasy bez trudnej roboty.Co do zapieczenia koła pasowego to się zdarza.szybkim sposobem nie zawsze skutecznym na 100 % jest lanie wd40 do bólu i odczekanie nawet na następny dzień jeśli to nie pomoże proponuje jakiś mały palnik albo lutlapę i grzanie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Wymiana paska wieloklinowego.

Witam naprawdę starałem się znaleźć podobny temat ale wyszukiwarka zwraca niewiele pomocnych linków. Mam kilka pytań związanych z paskiem wieloklinowym 1. Co mam zrobić z napinaczem (jak go poluzować) żeby zdemontować stary pasek i później założyć nowy 2. Jak wymienić pasek alternatora 3. Czy zaznaczony na zdjęciu poniżej gumowy element koła pasowego powinien tak wystawać EDIT

Napinacz znajduje się pomiędzy pompą wspomagania a kompresorem klimatyzacji jeżeli się nie mylę to potrzebne są do tego klucze 14mm trzeba poluzować nakrętke wewnątrz rolki następnie luzowac naciąg rolki śrubą od strony chłodnicy. Co do koła pasowego ten element nie powinien tak wystawać trzeba zdemontować koło pasowe i sprawdzić czy nie uszkodziło paska zębatego rozrządu w przeciwnym wypadku wymiana koła pasowego razem z rozrządem.

MITSUBISHI CARISMA I DA dziwne odgłosy cd 2

własnie wymieniłem pompe wody (stara charczała az szok) ale teraz mam problem z klima jak ja załacze to tak piszczy ze nie da sie wytrzymac a obroty spadaja do minimum (chyba) a przed wymiana pompy to tez cos piszczało ale tak cicho i mnie to skusiło do popatrzenia no i wynalazłem pompe i myslałem ze po kłopocie a tu lipa (na starej pompie silnik charczał teraz chodzi cichutko tylko te piszczenie

jak kreske mozesz bardziej wyjasnic a i jak by sie przesuna to co to oznacza domyslam sie ze wymiana koła pasowego duzo jest roboty z wymiana koła

Kolego skrec kolami na maksa w prawa strone idz do prawego kola. I tam bedziesz mial taka mala luke i bedziesz widzial wlasnie to kolo pasowe zrob kreske przez cala dlugosc tego kola nastepnie wroc do auta wlacz klime pokrec kierownica na zapalonym silniku i spojrz czy sie przesunela kreska z jednej zrobia sie dwie kolo pasowe sie rozwarstwia i kosztuje okolo 170 zl ja wymienilem saam wrzucilem 5 bieg

MITSUBISHI CARISMA I DA Cari 1.9 TD Denerwujące drgania na niskich obrotach

Witam. Na wstępie zaznaczam że przejrzałem całe forum w poszukiwaniu konkretnej odpowiedzi na moje pytanie i udało mi się znaleźć tylko część odpowiedzi na moje pytanie dlatego zakładam nowy temat gdyż potrzebuję konkretniejszej odpowiedzi. Moja carisma poniżej 1000 obrotów pracuje bardzo głośno w kabinie słychać denerwujące drgania dochodzące spod maski. Myślałem że to wina

ZUB3R dla ścisłości po sprawdzeniu koła pasowego czy koła pasowego alternatora (inaczej sprzęgiełka alternatora) bo nazwy te używane są dosyć często a to przecież nie to samo Powiedzcie mi koledzy czy takiego sprawdzenia podejmie się każdy warsztat (nie licząc Pana Kazka ze stodoły).

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Chyba się coś urwało w okolicach paska

Ostatnimi czasy miałem zmienianą pompę wody. Odebrałem samochód od mechanika i po przejechaniu 300km zerwał mi się pasek (ten od alternatora i reszty). Pasek zmieniany był miesiąc temu więc pomyślałem że po prostu trafiłem na jakiś lipny. Chciałem dziś założyć nowy ale w okolicach koła pasowego wygląda jakby czegoś brakowało. Poza tym pod samochodem znalazłem kawałek plastiku

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t

Witam wczoraj miałem okazję jechac vw kolegi i szczerze powiem po przesiadce do swojej carismy 1.9 td 90 KM 2000r jestem bardzo zawiedziony z sojego silnika poniewaz golf z taka sama iloscia KM lepiej ciągnie i zrywniejszy . Teraz moje pytanie czy u was Też tak jest bo ja mam problemy podjazdu pod górke w 2 osoby na 3 biegu a jak zredukuje na 2 i przytrzymam tak do 3 tys i na III bieg wrzuce

ciekawe start stop bluemotion hybryda i inne tam Powiedzmy głośno stop narkotykom hydrauliczny napinacz ciekawe odizolowanie kola pasowego paska osprzętu od kola żebatego rozrządu no prosze a co ma napedzać w 95 procentach samochodów wał korbowy napędza osprzęt i rozrząd wadą tego silnika jest ułomność mechaników zmieniaczy którzy dostają piany na ustach jak zobaczą pompę lucas.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] problemy ze spasowaniem napinacza paska wieloro

Witam Posiadam carisma 98 19 td z klimą. Ostatnio pękł mi pasek wielorowkowy. Postanowiłem więć wymienić pasek i napinacz do tego paska. Po zamontowaniu napinacza okazało się że pasek opiera się o napinacz ( w miejscu gdzie sprężyna łączy się z korpusem). Zakładam że to źle bo pasek szybko się zniszczy trąc o napinacz. Czy ktoś może ma jakieś sugestie jak rozwiązać ten problem

.stary problem tego wynalazku jak tulejki amortyzatorka wybiją się to opiera się o koło pasowe- ale nie o pasek.czy napewno dobrze go założyłeś. Napinacz slada się z koła pasowego oraz z amortyzatorka niektóre sklepy sprzedają go jako komplet httpczescifrancuskie.plproduct_info.phpcPath27_45&products_id95&osCsid36831774fbda5b538d67326cf2422cd1 mówiąć że nie wystepuje osobno-bzdura.

MITSUBISHI CARISMA I DA Swap GDI

Witajcie.co prawda nie carismy bedzie dotyczyl temattylko volvoale silnik ten sam wiec wszystko wiadomo.Rok ponad temu zapisalem sie na Wasze forum i przyznam ze sporo wiedzy tu zanabylem zaczne moze od tego dlaczego zdecydowalem sie na wymiane silnika.prosze najpierw obejrzec filmik httpwww.youtube.comwatchvlEjBFgbFP78 dodam ze zostal nagrany w kwietniu ubieglego roku.od tej pory zrobilem ok 20 tys

sudan Zdarzalo sie ze kola pasowe tak klepaly ale to w Fordach TDCi i TDDi tak sie tylko spotkalem najprostszy sposob na to jak to sprawdzic czy to jest kolo pasowe to sciagnac pasek osprzetu calkowicie i odpalic motor ponadto kolo pasowe przestawaloby walic przy predkosci obrotowej silnika 2000RPM (brak obciazen zwrotnych)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kody błędów. Czy ktoś wie co może być przyczyną

Witam ponownie. Podjąłem ryzyko zdjagnozowania komputera jak zostało pokazane w jednym poście na FAQ i otrzymałem takie o to komunikaty 12 - dźwignia przestawiacza potencjometru 14 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 26 - elektrozawór podwyższenia biegu jałowego 28 - lampka wskaźnika usterek 33 - czujnik ciśnienia atmosferycznego 34 - czujnik temperatury powietrza zasycanego 44 -

No więc jak nazbieram pieniędzy to podjadę do serwisu i napisze co było przyczyną takiej denerwującej awarii. Dzięki za chęci. [ Dodano 24-10-2007 1836 ] No więc jak sie spodziewałem. Miałem tyle szczęścia że w momencie uszkodzenia się koła pasowego na wale korbowym(od paska wieliklinowego) koło to zablokowało się o koło pasowe chyba pompy wody. Wskutek tego koło pasowe pompy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] WIĘKSZE SPALANIE PO WYMIANIE ROZRZĄDU

WITAM. JESTEM NOWYM POSIADACZEM CARISMY 1.8GDI98. PO KUPNIE AUTA ZROBIŁEM NIM OK 300 KM A KOMPUTER POKAZYWAŁ ŚREDNIE SPALANIE 8.6L. POSTAWIŁEM AUTKO DO MECHANIKA NA WYMIANE PASKA I ROLEK ROZRZĄDU. PO ODBIOŻE AUTKA KOMPUTER NIE POKAZUJE MNIEJSZEGO ŚREDNIEGO SPALANIA NIŻ 10L. CZY MECHANIK MÓGŁ PRZESTAWI KTÓREŚ KOŁO O JEDEN ZĘBEK CZY PRZYCZYNY SZUKA GDZIEŚ INDZIEJ PROSZĘ O PODPOWIDŹ

Rozrząd sprawdzić to żaden problem - zdejmujesz pokrywę silnika (6 śrubek) - zdejmujesz górną pokrywkę paska rozrządu (4 śrubki) - ustawiasz koło pasowe na wale na pozycję T na dolnej pokrywce rozrządu kręcąc kluczem dolnym kołem - sprawdzasz czy koła pasowe wałków pokryły się ze znakami jeżeli nie wykonujesz obrót o 360 st walem i patrzysz jeszcze raz..... jak si nie pokryją ani razu to rozrząd do poprawki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Spadające paski wielo klinowe

Witam Forumowiczów czytam was od dawna ale dopiero teraz przyszło sie zarejestrować ponieważ mam problem z autem a nie miałem jakieś 170 tys . Moja cari to udana konstrukcja i nic w niej nie psuło sie aż do dziś a mianowicie zapaliła mi sie kontrolka akulumatoraok rozumiem brak ładowania i bedzie problem pacze pod maske brak paska od alternatora (a wracałem z wawy do domu) ok dojade ile

MITSUBISHI CARISMA I DA schemat rozrządu Carismy 1.9TD 97 - pomocy

Czy ma ktoś instrukcjęschemat rozrządu tego modelu Dokładniej chodzi mi o wymianę paska (Jak ustawić silnik).

Informacje ogólne UwagaPrzed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia Demontaż Odłączyć akumulator Zdjąć dolną pokrywę silnika Zdemontować podporę silnika Podeprzeć silnik Zdjąć pomocniczy pasek napędowy Zdemontować koło pasowe wału korbowego Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu Powoli obracać wał korbowy do zwrotnego położenia odkorbowego i unieruchomić

MITSUBISHI CARISMA I DA Awaria wspomagania w DiD

No i stało się. W mojej Cari skończyło sie wczoraj wspomaganie. Wróciłem wieczorem z trasy i przy manewrowaniu na parkingu koła skręcone maksymalnie w lewo coś strzeliło pod maską i po wspomaganiu. Może macie jakieś doświadczenia i propozycje co może być przyczyną awarii Dodam jeszcze że poziom płynu ok czyli wyciek - zapowietrzenie raczej nie wchodzi w rachubę. Pasek wieloklinowy

No i po kłopocie. Rzeczywiście nawaliła pompa. Niestety jak sie okazało zamówiona przeze mnie pompa od renówki pomimo że z wyglądu taka sama to ma inne mocowanie koła pasowego i w ogóle średnica koła jest inna. Mechanik który naprawiał Cari stwierdził że nie będzie ściągał koła z mojej pompy bo podobno jest to ryzykowna operacja i nie zawsze się udaje. A co do pompy to w mojej

MITSUBISHI CARISMA I DA hałas i stukanie po wymianie rozrządu (scalony)

Witam wymieniłem rozrząd w swoim autku(pasek i napinacz) przy okazji jeszcze łącznik stabilizatora i dwa dolne swożnie wahacza no i przy okazji jeszcze mechanik zrobił mi zacisk hamulca z tyłu co mi się zacinał. Po wyjeżdzie okazało się ze autko dostało kopa jakiego jeszcze nie miało (może przez zacisk który hamował auto). Ale powstał inny problem otóż wydaje mi się że auto

Bardzo możliwe że nowe paski wielorowkowe świeżo naciągnięte dają większą siłę na koła współpracujące niż stare rozluźnione paski. W ten sposób obnażają się wszelkie nadmierne zużycia łożysk kół i rolek współpracujących z paskami które przy słabiej naciągniętym starym pasku byłu niedostrzegalne (niesłyszalne). Kojarzę że czytałem o tym już w innym poście była

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Carisma brak wtyczki z komputera

Witam. Pojechałem dzisiaj do mechanika na diagnostykę komputerową ponieważ tak jak opisywałem w innym poście silnik klepie i świeci się kontrolka CE. Mechanik rozebrał mi te plastiki pod nogami kierowcy i nigdzie nie znalazł wtyczki do komputera. Od strony pasażera też nic są tam tylko jakieś klamory od klimy ( cooling unit-jednostka chłodząca). No więc strasznie się zdziwiłem i

No więc. Jeżeli chodzi o wtyczkę to wybrałem chyba nieudolnego mechanika. A stacja diagnostyczna naprawdę wyglądała na poważną. Po przyjeździe do domu nie dało mi to spokoju i sam rozebrałem plastiki i się strasznie rozczarowałem bo wtyczka jest koło prawego kolana kierowcy skierowana wtykiem do pedału gazu. Co do sprzedaży to jestem upartym gościem i w chwili zdenerwowania jestem

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana rozrządu

Przymierzam się do wymianki paska rozrządu. Wstępnie już rozmawiałem z serwisem w Rzeszowie. I na razie to co by było do roboty to - pasek rozrządu zamiennik - napinacz paska rozrządu zamiennik - paski osprzętu (alternatora i pompy) oryginały - uszczelniacze wałków (bodajże 2 sztuki). Wstępna cena za całośc ok. 800 zł. Dodatkowo chciałbym wymienić jeszcze filtr paliwa oraz wyregulować

Chłopaki nie bójcie sie samemu zmienić pasek. Jak któś ma troche wprawy i to smiało sam wymieni bez mechaników. Musi tylko dorobić klucz do odkrecenia koła pasowego do osprzetu ... Na kołach i pasku sa oznaczenia i trzeba sie ich trzymać. Nie wiem czemu niektórzy wciskaja kit ze potrzebne sa jakies blokady wału... Głupota. Ma być według znaków i tyle

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach

Witam Mam pomysł na nowy cykliczny temat. Każdy z nas chwaliłby się jak dba o swoją bryczkę co zrobił by była ładniejsza lepsza itp Co Wy na to Pozdrawiam

Wczoraj wymiana koła pasowego alternatora ze sprzegiełkiem.Dziś wymiana sworznia.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Carisma II trzesie silnikiem

Witam jestem posiadaczem Carismy II 1.9 DID 115 KM. Od jakiegos czasu mam problem - silnik trzesie a w raz z nim srodek kabiny. Wymienialem dwumase LUK sprzeglo oryginalne rozrzad i mam wrazenie ze po tej wymianie pojawil sie problem. Mechanik sugerowal poduszki pod silnikiem - wymienione ale nadal wystepuja mocne drgania. Jakies sugestie Moze rozrzad zostal nieprawidlowo zamontowany Mam nadzieje

Zablokowane sprzęgiełko koła pasowego alternatora ale czy ono by dawało tak zauważalne objawy.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] kontrolka ładowania

Mi w Carismie pali się kontrolka ładowania ale tylko wtedy gdy mam skręcone koła na maxa podejrzewałem że to napinacz paska jest dobity i za luźny pasek się zatrzymuje (alternator staje nie ma ładowania i kontrolka się pali) wymieniłem i dalej się pali. Czy jest możliwość że to pompa wspomagania kierownicy padła i daję duży opór na pasek Jeśli ktoś miał podobny przypadek podpowiedzcie czy to to

jak skręcasz te koła to obroty ci spadają czy są w normie (mi się ślizgał pasek powergrip firmy gatse musiałem zmienić na inny tylko że mój piszczał) na zimnym silniku 500 obrotów jest w normie tak te silniki mają. Sprawdziłeś to kolo pasowe na wale korbowym( bardzo prosta sprawa bierzesz marker wodoodporny skręcasz koła w prawo potem odginasz zaślepkę w osłonie plastikowej nadkola

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi