części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma kluczyk da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma kluczyk da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma kluczyk da

MITSUBISHI CARISMA I DA Programowanie pilota.

Witam. Słuchajcie przypomnijcie mi procedurę programowania pilota bo mi coś nie chce zaskoczyć a wymieniłem bateryjki na nowe.

drzwi to mnie też to ciekawiło dlaczego tak się dzieje. Mianowicie jeżeli drzwi są zamknięte (zaryglowane) na centralny zamek następnie się je otworzy z pilota lub z kluczyka w drzwiach (odrygluje się) ale się ich nie otworzy (za klamkę) to drzwi się same zamkną. Jest to takie zabezpieczenie przed omyłkowym wciśnięciu przycisku otwierania drzwi. Takie informacje są w manualu mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA Check engine

Witam. Tak jak w temacie jest problem z odpaleniem Cari. Problem ten występuje po jeździe jak również gdy autko stało np. cały dzień lub noc. Nie zależne jest to od warunków atmosferycznych. Po przekręceniu kluczyka lampki od m in. oleju silnika itd. zapalają się. Problemem jest to iż kontrolka od silnika w kolorze pomarańczowym gaśnie i po ok 2 sek znów się zapala wtedy rozrusznik

Witam wiem ze ten teamt miał juz miejsce ale porusze go jeszcze raz bo do tej pory nie mam rozwiązania.Otóż mam problem z odpalaniem auta niezależnie czy autko stało np. cały dzień lub noc. Nie zależne jest to równieź od warunków atmosferycznych. Po przekręceniu kluczyka kontrolka check engine gaśnie i po ok 2 sek znów się zapala wtedy rozrusznik kręci natomiast nie da się uruchomić silnika. Problem trwa niekiedy 30 sek a niekiedy aż do 2 godz . Odwiedziłem juz kilku mechaników i po podłączeniu to komputera pokazało jako głowny błąd -błąd komunikacji immobilajsera a jak wszedł w te błędy to sie pokazały następujące 21. Błąd komunikacji ECI 11.Błąd odczytu TP Sprawdziłem czujnik położeia wałka rozrządu i jest ok a co do kluczyków to mam 2 jeden nówka no i nie wiem co jest .Po skasowaniu błędy sie pojowiają. Jestem juz tak zdesperowany ze chciałem odłaczyc immobilajser ale nikt sie nie chce w to bawić a niechciałbym zawitac do serwisu bo tam mnie skasują kilka razy drozej . Moze mi jakos pomozecie bądz ewentualnie dacie wskazówki moze nawet jakies namiary na fachmanów mitsubishi carisma 1.8 16V 96 r Dzięki Bardzo

U mnie też CE gaśnie po chwili się zapala i auta nie da się uruchomić. Dzieje się tak najczęściej kiedy chodzi dmuchawaradio ale kiedy wszystko jest wyłączone też się zdarza. Pomaga wyjęcie kluczyka i włożenie go drugi (czasem i piąty) raz. Mój kluczyk jest w fatalnym stanie popękany poklejony. Nie mam zamiaru dawać 400 zł za głupi kluczyk w ASO a zwykły "dorabiacz kluczyków"

Zobacz Stacyjki, kluczyki do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Problem z kluczykiem nie moge odpalic Misi

mitsubishi carisma 19 TD 98r. Witam was serdecznie. Jestem tutaj nowy lecz mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto pomoże mi z moim problem.. Otóż zgubiłem jakiś czas temu klucz od auta a zapasowego nie posiadam Znalazłem kolesia który zajmuje sie dorabianiem kluczy i przypisywaniem kodów immo. Klucz dorobionykod dopisany a auto nie chce odpalać( Nie mam pojęcia czy on cos zle tam przypisal czy cos jest z autem.. Co radzicie w tej sytuacji. Pozdrawiam

_________________mitsubishi Colt 16GLXi 113KM 1992r. mitsubishi Colt 16GLXi 113KM 1992r. automat mitsubishi carisma 18GDI 2001r. mitsubishi carisma 19TD 1999r. - obecnie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] zegarek

Witam. Posiadam mitsubishi carisma 1.6. 1996 Dzisiaj bawiłem się z diodami nad pedałami. Chciałem je podłączyć do zapalniczki. Podłączyłem przekręciłem kluczyk patrze i działa. do momentu gdy ruszyłem kablami. Szybko odłączyłem kable od zapalniczki. Patrze i po tym zdarzeniu nie działa mi górny zegarek i zapalniczka. I teraz nie wiem co zrobić I jeszcze zauważyłem jedną

MITSUBISHI CARISMA I DA Kluczyk - obudowa kluczyka.

Witam. Mam chyba nietypowe pytanie mianowicie mój kluczyk do samochodu na chwilę obecną wygląda tak Chciałabym tę górną część zamienić na normalną bo na chwilę obecną poprzedni właściciel zalał grot i imobiliser jakąś gumą - no i obkleił szmacianą taśmą klejącą I tu pojawia się moje pytanie - czy jestem w stanie zmienić tę obudowę na normalną Znalazłam takie

_________________25 marca 2013 - zaczęłam przygodę z mitsubishi Carismą

MITSUBISHI CARISMA I DA Dorobienia kluczyka z immo do Carismy 2001 w Białymstoku

Witam Orientuje się może ktoś z Was gdzie najtaniej w Białymstoku (albo w okolicach) dorobię kluczyk z immo do Carismy z 2001 roku

_________________Temat o mitsubishi carisma 02r 1.9 DI-D mitsubishi carisma 01 1.6 16V sprzedana dla trol81

MITSUBISHI CARISMA I DA Czujnik gołoledzi - jak wyłączyć (Carisma)

Witam forumowiczów. Mam taki problem. Od niespełna roku jestem szczęśliwym posiadaczem mitsubishi carisma 18 GDI z 1998r (klimatronic) a w czasie zimy uprzykrza mi jazdę czujnik gołoledzi. Pika przez dość długi czas zaraz po przekręceniu kluczyka a po odpaleniu silnika znowu pika... Póki co radzę sobie wciskaniem pierwszego lepszego guzika ale nie ukrywam że jest to uciążliwe.

MITSUBISHI CARISMA I DA Centralny zamek - ciągłe miganie świateł awaryjnych

Witam wszystkich serdecznie jest to mój pierwszy post na forum Od kilku dni jestem posiadaczem mitsubishi carisma 1.6 z 1998 roku. Mam problem z centralnym zamkiem a konkretniej z zamykaniem auta poprzez pilot. Jeśli chodzi o otwieranie auta to pilot działa bez zarzutu i układ otwiera wszystkie zamki. Gdy próbuję zamknąć auto to drzwi zamykają się ale zaczynają migać światła awaryjne

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] jaka moc silnika

witam po raz kolejny mam problem ze swoja cari rocznik 1998 glx tak jest podane w książce serwisowj z polskiego salonu.a mianowicie chodzi o moc silnika w dowodzie mam podanie 1597 cm i 66 kw czyli wynika ze 90KM a teraz potrzebuje kupić tłumik i Pan w sklepie twierdzi że wedlug katalogu niema takiego silnika z tego rocznika tylko jest 99 czy 100 KM.co o tym sadzićprzeleciałem neta i znalazłem

Koledzy podepnę się pod temat ponieważ też mam problem z identyfikacją silnika w kupionej Cari httpotomoto.plmitsubi...-C27004505.html . W ogłoszeniu w jednym miejscu wpisane jest Silnik 1600 cm&179 (Moc 90 KM 66 kW) A w opisie auta Sprzedam mitsubishi carisma 16 16V benzynarok prod. 1996kolor srebrny metalikwspomaganie kierownicyABS2x poduszka pow.radio CDcentralny zamekwelurowa tapicerka.

MITSUBISHI CARISMA I DA problem z kluczykiem

Mam problem z kluczykiem do mojej cari a właściwie z dwoma) w jednym i drugim pękła mi ta guma (ten plastik) który trzyma kluczyk i tutaj moje pytanie czy miał ktoś taki problem Czy po porostu pójść tam gdzie dorabiają kluczyki i dorobić nowy czy jest jakiś inny sposób Gdzieś czytałem na forum że ktoś sobie w scyzoryk zrobił opłaca się bawić w to Dodam jeszcze że kluczyk mam zwykły bez pilota a w cari mam centralny zamek)

_________________mitsubishi carisma 1997r 1.9 TD

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z kluczykiem

Witajcie poniewaz juz drugi kluczyk padl owiara czasu i rozleciala sie na nim sparciale gumowe oczko zastanawiam sie jak rozwiazac ten problem. Byc moze ktos z Was rozbieral kluczyk i potrafi mi powiedziec w ktorym miejscu siedzi elektronika. kluczyki obecnie wygladaja tak Przylozylem do kluczyka matryce i jesli taki sam ksztalt kluczyka jest zalany guma to widac dwa otwory. W ktorys z nich

Ale stacyjke i tak trzeba przekrecic Ten bez gumki to matrycawzor do dorabiania kluczyka. Do tego jest blaszka z numerem identyfikacyjnym - pewnie do programowania immo. Dowiadywalem sie o dorobienie kluczyka ceny 250-300 zl - przy 300 na oryginalnym kluczyku mitsubishi (180 zl za sam czysty kluczyk). Generalnie nie ma znaczenia 150 czy 300 zl. Mam oba kluczyki sprawne problem jedynie z zawieszka.

W ROGU kluczykA ŻEBY WŁOŻY W NIE OCZKO DO KLUCZY NO I MI SIĘ NIE UDAŁO PRZEWIERCIŁEM PESTKE W kluczykU I IMOBILAISER POSZEDŁ Z DYMEM. POJECHAŁEM DO ELEKTRONIKA SAMOCHODÓW I MIAŁ TAKI PRZYRZĄD DO SPRAWDZANIA W KTÓRYM MIEJSCU ZNAJDUJE SIĘ PESTKA IMOBILAISERA W kluczykU NO OCZYWIŚCIE OKAZAŁO SIĘ ŻE PESTKA BYŁA TAM GDZIE PRZEWIERCIŁEM OTWOREK.. PRZY OKAZJI DOWIEDZIAŁEM SIE ŻE W mitsubishi

ja tez dorabiałem kluczyk i zapłacilem cos ok 100 zl tyle ze transponderprzekładałem ze starego kluczyka. ale ten co dorabiał nie miał wzoru klucza takiego jak mitsubishi tylko taki jak w volvoale co za różnica. A ten kluczyk raczej tak szybko nie padnie bo jest plastikowy a nie gumowy.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Problem z kluczykiem

Witam Ostatnio troszkę zniszczył mi się kluczyk i chciałbym jakoś dorobić kopie ale niestety jest immobiliser. Podobno można to załatwić w serwisie ale nie chcę płacić fortuny. Można to jakoś obejść Czy jeśli kupię tylko nową stacyjkę to drzwi też będą się otwierać bo immo przecież ma tylko chyba wpływ na zapłon.

z gipsu(posmarować lekko olejem) -w środek między dwie połówki formy wcześniej włożyłem przygotowany grot i połówki formy ścisnąłem Po zastygnięciu poxiliny(ok kilkunastu minutach) kluczyk był prawie gotowy. W miejscu składania formy wypływki kleju opiłowałem pilnikiem i kluczyk gotowy. Wygląda prawie jak oryginalnyma idealnie ten sam kształtnawet napisy po obu stronach mitsubishitylko

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Obudowa do kluczyków

Niestety posypała mi się gumowa obudowa od kluczyków i został sam grot z immobliserem. Moje Pytanie czy da się jakoś dokupić albo jakoś podmienić lub podpasować inną obudowę do kluczyków w Kari Bo nie uśmiecha mi się wydać 250zł za nowy kluczyk

czyli z tego co przeczytałem i wywnioskowałem najtaniej jest wydobyć transponder z kluczyka. I np przełożyć go do takiego kluczyka httpallegro.plkluczyk...2023208151.html i dać do szlifowania

W sumie cena dobra. Ja muszę dorobić drugi kluczyk bo auto kupiłem z jednym ale w jednym markecie gość powiedział 350zł. Holender od którego kupiłem auto wyrzucił kluczyk który mu się rozpadł. Kiedy zapytałem dlaczego wyrzucił odpowiedział "bo przecież się popsuł". Ale nowego już nie dorobił

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] złamany kluczyk

witam. jestem nowy mam problem z carismą 96r mam złamany kluczyk i mam pytanie czy jest możliwość odpalenia auta bez kluczyka dodam że samochód ma odłączony immobilizer proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje i pozdrawiam.Czy wystarczy sama wymiana kluczyka

Możesz dorobić klucz ze złamanego kluczyka a pestkę immobilajzera wydłubać z plastiku. Wymiana stacyjki i kluczyka wiąże się z wymianą centralki IMMO i ECU lub centralki IMMO i programowania ECU w ASO.

Jeżeli poprzedniemu właścicielowi chodziło o to że immobilizera nie ma bo został zdezaktywowany na stałe wystarczy dorobić kluczyk. Natomiast jeżeli został tylko fizycznie odłączony trzeba go włączyć i dorobić kluczyk w ASO. Jeżeli immobilizer jest a kluczyk masz w 2 częściach dorabiasz gdziekolwiek przekładając transponder z kluczyka. Jest też opcja wymiany całego zestawu (najłatwiej

MITSUBISHI CARISMA I DA centralny zamek mitsubishi carisma 1.8 gdi

Witam Mam do Was pytanie i prośbę o porady. Mianowicie dziś mam awarie centralnego zamka. Rano jak już dojechałem do pracy wcisnąłem przycisk od centralnego samochód się zamknął i za chwilę otworzył. I tak kilka razy próbowałem i za każdym razem tak samo. Próbowałem zamknąć z kluczyka ale to samo bez zmian. Dopiero udało mi się zamknąć samochód przyciskiem w środku a drzwi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Skradziony kluczyk i dokument rejestracyjny

Witam Los mnie doświadczył dzisiaj - żonie skradziono torebkę z dokumentami i kluczykiem. Auto jest w tej chwili bezpieczne ale proszę o pomoc w następującej sprawie - mam klucz matkę i zapasowy kluczyk - czy da się jakoś przeprogramować immobilizer - i co powinienem zrobić tak ogólnie pozdrawiam Rysiek carisma 1.6 comfort (2000)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.9 DiD] Centralka alarmu gdzie znaleźć i odłączyć

Witam posiadaczy mitsubishi i fanów tych samochodów. Mitsu carisma 1.9 DiD. Mam go od 2 miesięcy. Troche postał na mrozie i wyjąłem akumulator do naładowania prostownikiem. Alarm zaczął wyć. Alarm oryginalny od zakupu 2002 r. Po odłączeniu klem słychać bardziej cichą ale wyraźną syrenę buczka. Po 2 godzinach straciło napięcie i wyciszyło się Od poprzedniego właściciela otrzymałem

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem ze stacyjka elektryką wyłączaniem

Witam Na początku pozdrawiam wszystkich userów Mam następujący problem z carisma 97 w dieslu. Samochód po przekręceniu kluczyka normalnie odpala i problem pojawia się przy wyłączaniu samochodu. Mianowicie przekręcam i wyciągam kluczyk a samochód dalej chodzi Nie robi się tak za każdym razem raz wyłącza normalnie a raz nie wyłącza i działa bez kluczyka. Trochę świruje. Ma dni

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Automatyczne włączanie świateł

Hejka. Czy Carismy mają fabryczne automatyczne włączanie świateł zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce Czy może to być samoróbka

Adaśko czegoś nie rozumiem z twojej wypowiedzi i proszę nie pisać Mi że sie mylę bo opisałeś normalną procedurę w Carismie a kolega carismax pytał o automatyczny włącznik świateł. Każda carisma wychodząca z naćpanej fabryki w Holandii miała wyłącznik świateł (jak każde auto) i jest on po lewej stronie kierownicy w manetce od kierunkowskazów. Włącznik ma dwie pozycje 1.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] PROBLEM Z CARISMA GLX

Witam fachowców mam taki problem ostatnio odłaczylem radio po wpieciu ponownie kostki i anteny mam takie objawy 1.resetuje mi sie licznik kilometrów A i B przy kazdym postoju 2.wczesniej radio musialem właczyc ja teraz przy przekreceniu kluczyka samo sie włacza 3. swiatło w wewnatrz auta wlacze dopiero przy przekręceniu kluczyka wczesniej wlaczalem nawet bez kluczyka 4.zapalniczke tez nie uruchomie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.8 GLX] Czasami odpala czasami nie

Witam Mam następujący problem z moja Carismą. Mianowicie czasami samochód odpala bez problemu i wtedy jest wszystko w porządku trzyma ładnie obroty na luzie i w ogóle nie ma większych zarzutów do jazdy (świeci się tylko lampka SRS ale tak już było jak ją kupiłem). Niestety czasami silnik nie odpala i wtedy po przekręceniu kluczyka lampka silnika gaśnie jak zawsze a zaraz znowu się

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Zrobiło się ciepło i auto nie odpala

Taki oto dziwny problem Gdy jest ciepło (czyli generalnie codziennie od kilku tygodni) moja carisma czasami nie odpala za pierwszym razem tzn. rozrusznik kręci ale nic więcej. Trzeba wtedy cofnąć kluczyk (czasami wyjąć) i odpalić drugi raz (wtedy oczywiście pali na dotyk). W zimie nie było dnia żeby nie odpaliła a jak tylko zrobiło się ciepło to problem powrócił (bo występował

MITSUBISHI CARISMA I DA Jak rozebrać (jesli wogule się da) wkładkę zamka

Witajcie jakies miesiąc temu zauważyłem że kluczyk w zamku od kierowcy ciężko przekręca się do zamykania (jakby ząbki cyz co tam w środku jest we wkładce nie dokładnie odblokowywały wkładkę). Natomiast zamykanie szło jak masełko. Z tego wszystkiego rozłupał mi się plastik uchwytu kluczyka. Dzisiaj zabrałem się za poprawę tego ale zamiast poprawić to bardziej się spartoliło

Od strony kluczyka jest wprasowana chromowana nakładka trzeba ją delikatnie poodginać i zdjąć następnie od drugiej strony wkładki trzeba zdemontować dźwignie. Dźwignie zdemontujesz po usunięciu podkładki zatrzaskowej. Następnie wsadz kluczyk we wkładkę i wyciągnij bembenek z zapadkami w strone kluczyka tylko uważaj żeby Ci się kluczyk nie wysunął bez kluczyka wylecą wszystkie

MITSUBISHI CARISMA I DA usunięcie immobilizera w Cari 1.9 TD 97

Mam pytanie czy można usunąc immobiliser porzez podłączenie do komputera w Cari 19 TD 97 Czy jest konieczna ingerencja w pompę wtryskową aby fizycznie go usunąć A moze łatwiej i taniej jest kupić kluczyk ze stacyjką proszę o pomoc.

Powodem jest kluczyk zniszczony przez głupotę. Cari kupiłem używaną i z jednym kluczykiem do stacyjki. Zamówiłem w serwisie i dostałem surowy kluczyk do wczytania kodu. Najbliższy serwis jest około 80 km od miejsca gdzie mieszkam (Stalowa Wola). Koszty lawety i koszty w serwisie za podpięcie i wczytane kodu są zbyt duże. Stąd moje pytanie czy wymiana stacyjki na używaną z kluczykiem

Jestem też na etapie dorabiania kluczyka.Mój pękł i nie dało się przekręcać stacyjki więc kupiłem sterownik żeby mieć pilota i kluczyk 2 w 1.Jest to scyzoryk tzw.Ten twój kluczyk jest tak zniszczony że nie da się przełożyć samej pestki od immo która jest zatopiona w kluczyku.Wystarczy że będziesz miał tą pestkę i grot i musi chodzić.Dziś dostałem sms od znajomej z Niemiec

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma 1.6] Czy posiadam immobiliser

Witam Ostatnimi czasu pękł mi kluczyk w Carismie z 1998 1.6 wersja Special. Chciałbym go dorobić tylko nie wiem czy posiada immobiliser. Jako Mitsumaniaki pewnie wiecie czy carismy z tego rocznika były w immo wyposażone. Pozdrawiam. P.S mój kluczyk wygląda dokładnie tak httpobrazki.elektroda...._1366119758.jpg

To jak odróżnić kluczy z immo od kluczyka bez Ja mam taki sam kluczyk i uważam że nie mam. Widziałem już kluczyk do Carismy i na gumie było widać na szaro lub czerwono (nie pamiętam już) że jest immo... Widziałem to raz na trzy kluczyki jakie było mi oglądać. Chyba najlepiej będzie jak oskubiesz go do zera Wtedy będzie wiadomo.

MITSUBISHI CARISMA I DA [1.8 16V] - świecekluczyki

Od razu pisze ze jeśli taki temat już był to przepraszam szukajka nie działa a ja nie będę przeglądał 40 stron. 1. Wymieniam kable i do tego świece dlatego chciałbym abyście mi poradzili jakie świece wpakować w 1.8 16V LPG. Poprzednie świece nie były za cudowne. 2. Problem drugi to gdzie i po jakich kosztach mogę uzyskać nowe komplety kluczyków do Carismy. (W starych klucz wychodzi

Napiszę odnośnie pkt. 2. Da się dorobić kluczyk łącznie z immo poza ASO. Koszt dorobienia jednego kluczyka z programowaniem we Wrocławiu to koszt ok 140 max 170 zł. Donosisz kluczyk stary a oni kodują nówkę i tyle. Czas tej operacji to ok 2 godzinki. Oczywiście kluczyk juz nie będzie z logiem trzech diamentów

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z kluczykiem

Witam To mój pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumiałość ... ale... żeby nie było że nie szukałem tylko odrazu piszę... szukałem ale nie znalazłem. Jestem od niedawna posiadaczem Carismy 18 16V z 1996 roku i dopiero zaczynam sie interesować w ogóle tą marką. Mam takie dosyć proste(dla starych wyjadczy tego modelu ) pytanie. Czyw kluczyku znajduje sie jakiś chip czy

bylo cos slabo szukales zwykly dorabiacz kluczy jesli ma czytnik itp takze dorobi ci kluczyk tzn idziesz i mowisz ze chcesz dorobic kluczyk z immobiliserem i on go dorobi nie jest to tanie ok 150zl (6lat temu dorabialem) mozesz tez zapytac w serwisie - tam pewnie bedzie drozej ale bedzie typowy kluczyk mitsubishi bo ten dorabiany jest troszke inny ale spelnia swoje zadanie mozesz tez kupic kluczyk u japaneze co i jak w szukajce

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Kilka pytan po krotkim uzytkowaniu

Witam. Kilka rzeczy mnie zastanawia w mojej Cari 1.6 99r daltego postanowilem spytac. 1. Czy mozna wyregulowacnasmarowac maneke od kierunkowskazow bo nie odbija za kazdym razem 2. Czy byly silniki 1.6 GDI Bo mam silnik 1.6 ale na zegarach jest napis GDI. Uznalem ze sa wymienione zegary ale ostatnie na stronie castrola (httpwww.castrol.comcastroliframe.docategoryId9033152&contentId7060743)

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.9TD problem z odpalaniem

Witam wszystkich. Jestem nowym forumowiczem. Na wstępie informuję że korzystałem z wyszukiwarki na tym i na innych forach ale żaden ze znalezionych problemów nie pasował dokładnie do mojego. Być może znajdzie się ktoś z podobnym przypadkiem. Posiadam Carisme 1.9TD 96r. Sytuacja wygląda następująco. Kiedy zaparkuje auto wieczorem i rano próbuje je odpalić udaje się to najczęściej

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Zfiksowany wskaźnik temperatury

Witam Mitsumaniaków. Na wstępie powiem iż jest to mój pierwszy post. Moja znajomość z dziedziny mechaniki samochodowej jest nikła. Jestem posiadaczem Carismy 1.9TD 98 od pół roku zazwyczaj używam do jazdy po mieście. Samochód garażowany. Ostatnia dłuższa podróż to wyjazd nad morze na wakacjach i wszystko było OK. Ostatnimi czasy musiałem wykonać dłuższą trasę (jak dla mnie)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] GDI przerywa Ratunku

Witam Potrzebuje pomocy Mam Cari juz jakies pol roku. Wszystko było cacy do tej chwili. Wyprzedzałem autobus i wkrecilem go na niecale 6tys na dwójce. Wtedy zaczal przerywac i zapaliła sie kontrolka silnika. Ale zabujało mnie tak dwa razy i wkrecil sie na wyzsze obroty po czym zgasła kontrolka silnika. Podejrzewam ze to czujnik położenia walu ale nie jestem pewny. Dodam ze miałem problem z zapaleniem przed ta jazda. A dokladnie strasznie długo krecil. Pomocy

na zworke nie w ASO tak Koledzy rozsądźmy to w końcu czy GDI da się &8222wymrugać&8221 W carisma FAQ stoi jak byk &8222jeśli ktoś szuka podobnego opisu do GDI to niestety takiego nie ma bo GDI to tylko w serwisie zbadamy&8221. Chodzi oczywiście o diagnozowanie za pomocą zworki. Opierając się na tym stwierdzeniu że nie powinniśmy się w ogóle za to brać i ja też bym się nie brał

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Pompa paliwa check engine

Dzis pierwszy raz carisma mnie zawiodła po prostu zgasła i nie chciała zapalić. Okazało się ze pompa paliwa nie podaje. Po podlaczeniu kabelka (do sprawdzania pompy) na ścianie grodziowej pompa chodziła i cari odpalała ale z kluczyka pompa nie chodziła. Sprawdziłem napiecia na przewodach z awaryjnego kabelka 12V a ze stacyjki szło 10V ale i tak pompa nie chodziła. Dobrałem sie do przekaźników

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] dorabianie kluczyka jedno pytanie

witam dzisiaj dzwoniłem do serwisu gdyż chcę dorobić kluczyk i uprzedzono mnie że w dieslu może się zdarzyć że komputer nie przyjmie nowego kluczyka (a ja oczywiście musiałbym ponieść koszty). podobno zdarzyło się to w tym serwisie 2 razy. teraz pytanie jechać do serwisu gdzie takie rzeczy się nie zdarzają czy może rzeczywiście coś te kompy diesla w sobie mają i nie zawsze przyjmą nowy kluczyk. 4 stówy na chodniku nie leżą więc wolę spytać

Ja mam Cari z 1996r. i jest imo to dlaczego u ciebie niby ma nie być.Jeśli kluczyk masz oryginalny czarny z napisem mitsubishi to jest nierozbieralny ale nie oznacza że nie ma w nim transpondera czyli małej czarnej pestki imo którą przekładasz jeśli ten klucz np. się złamie do innego dorobionego kluczyka.Najprościej jest podjechać do punktu gdzie dorabiają klucze i gość od razu powie

MITSUBISHI CARISMA I DA przepływomierz a obroty na biegu jałowym-zimny silnik

Pytanie czy uszkodzony przepływomierz( czyt.czujniki w nim zamontowane) mogą miec wpływ na obroty na biegu jałowym-zimny silnik.Po odpaleniu podbija na 2000obr. i więcej obroty falują.Silnik jakby sie dusił.Po przełączeniu z P na D (skrzynia automat)obroty spadna do właściwego poziomu ale potrafi zgasnąc.Na ciepłym silniku jest w miarę ok(nie gasnie obroty podbije max do 1500.Dodatkowo

Podepnę się pod temat bo mnie ostatnio moja Cari dobija psychicznie Otóż co jakiś czas podczas przekręcania kluczyka w stacyjce i czekania aż zgasną mi wszystkie kontrolki nie gaśnie mi kontrolka CE. Muszę wtedy zawsze wziąć kluczyk "10" i odpiąć na kilka sekund klemę. Po takim restarcie kontrolka ZAWSZE gaśnie ale problem pojawia się znów kiedy przejadę jakiś dystans

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kilka problemów technicznych po zakupie Carismy

Witam W połowie maja 2008 kupiłem Carismę 1.9 TD z 1997. Auto zostało sprowadzone z Holandii ale właściciel jeździł nim w kraju trochę ponad rok. Kilka dni po zakupie udałem się do warsztatu (serwis Bosch) w celu dokonania oględzin wnętrzności samochodu. Głównym powodem wizyty było to że samochód przy odpalaniu zostawiał za sobą chmurę siwo-niebieskiego dymu. Czasem ta chmura

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GLX] Problem z odpaleniem...

Mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku.Kiedy odpali za 2 albo 3 razem chodzi nierówno przez pare sekund później kiedy ruszam zaczyna rzucać na niskich obrotach muli i nagle wyrywa do przodu.Kiedy silnik się rozgrzeje wszystko jest ok i jeździ dobrze.Co może być skopane

Nie chce cie martwic kolego ale i ja mialem a w zasadzie mam dalej taki sam problem i wymienilem swiece i kable co wcale nie bylo tanie i nadal tak samo. Konkretnie to u mnie to jest tak wsiadam do auta przekrecam kluczyk i czekam az zgasnie lampka od (nie jestem pewien od czego) pompki jakies No ale problem w tym ze po jakies 1 - 2 sek lampka gasnie a jak nie slysze w tym czasie zeby sie cos pompowalo No i oczywiscie nie odpala mi za pierwszym razem sprawa wyglada calkiem inaczej juz za drogim razem jak puszcze kluczyk po pierwszej probie odpalenia to odrazu slysze jak ta "pompka" pompuje sobie to co ma pompowac i za drogim razem odpala jak tylko dotkne kluczykiem zaplonu Sam tez do konca nie wiem w czym tkwi proble wiect tak jakby sie dolaczam z zapytanie czy jakies tegie glowy nie wymyslily juz jakiegos rozwiazania albo mialy taki problem i juz go rozwiazaly Bo w moim przypadku wymiana swiec i kabli( wszystko orginaly ) nic nie pomoglo. Przepustnica czyszczona obroty faluja carisma GDI 98. Rowniez prosze o porady

MITSUBISHI CARISMA I DA kluczyk z immobilaizerem

witam mam pytanie za 100 pkt czy ktos wie jak wyglada immobilaizer w kluczyku od cari niestety jest on zalany guma i niechcialbym go uszkodzic a potrzebuje go otworzyc. Czy jest ktos na forum kto juz cos takiego robil albo widzial i jak zrobic to najbezpieczniej

Witam.Chce sie podzielić moimi doświadczeniami co do dorobienia kluczyka w Carismie GDI (przed liwtingiem). W serwisie powiedziano mi ze dorobienie to koszty ok.320pln.Natomiast mnie to kosztowało 128 pln. tzn. W jednym punkcie dorabiania kluczy dorobiłem sam kluczyk (bo powiedzileli mi że nie mogą skopiować chipa) i zapłaciłem 50 pln. natomiast w innym podobnym punkcie skopiowali mi sam chip za 78 pln. który następnie umiesciłem w kluczyku w którym wyfrezowałem otwór-fasolkę i umiesciłem chip.Pali bez problemu. Niedajcie się więc naciągać serwisom mitsubishi.Pozdrawiam Aras

MITSUBISHI CARISMA I DA Klopoty z odpaleniem Cari

tak jak w temacie chce odpalic Carisme a nie moge wlaczam zaplan nagrzewaja sie swiec wszytsko elegancki dajek kluczyk z zaplonu na start i cisza nic auto nie kreci i nie daje zadnych znakow zycia pomimo tego ze wszystkie kontrolki sie swieca a swiece sa nagrzane

A Jeżeli posiadasz komplet kluczyków do samochodu powinno dać się sprawdzić jaka jest reakcja immobilisera. Powinieneś mieć kluczyk serwisowy (w innym kolorze niż zwykłe kluczyki) który nie rozkodowuje immo. " tak w kwesti formlanej ten kluczyk rozkodowuje immo- za to nie da się nim otwrzyć bagażnika- bo klient który pozostawił autko w serwisie może tam zostawić np rzeczy osobiste....... Pozdro

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z kluczykiem...

Z przykrością muszę stwierdzić że właśnie pękła mi guma w której osadzony jest kluczyk do mojej Carismy. Kupując samochód otrzymałem tylko jeden kluczyk bo poprzedni właściciel po pęknięciu owej gumy go najzwyczajniej w świecie zgubił. No i teraz takie pytanie czy macie jakieś pomysły co zrobić by kluczyka nie zgubić czyli żeby po prostu nie wypadł z gumy podczas przenoszenia

Witam. Ja dorobiłem do Cari klucz z immo za 90 zł na Słomczynie wiadomo z jakich względów- zbyt miękka gumowa oprawka kluczyka- nie chciałem żeby się zniszczył (jest jako zapasowy). Dorobiony jest o niebo lepszy pod tym względem. Miałem tylko emblemaciki wymienić na mitsubishi ale akurat nie mieli i oddali mi kase trzeba czekać. Wygląd dorobionego kluczyka Emblemat mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA Mitsubishi Carisma problem z absem

Witam Wiem że to forum bardziej dotyczy VW ale na forum mitsu.... mało kto chcę pomóc więc może Wy mi pomożecie) Mam taki problem z Carismą 1.6 16V 1998r. Kupiłem ją 2 miesiące temu i abs nie działał lampka gasła razem z lampką SRS to było łatwe w naprawie ktoś przylutował kabelek od 1 lampki do drugiej. Sprawdziłem błędy komputera absu pokazał lewy i prawy przedni czujnik absu

Tak więc pomierzyłem co mogłem a to efekty Kostka wygląda tak pozaznaczałem na czerwono - - i nr. pinów. Na pinach masowych i plusowych cały czas jest napięcie akumulatora nawet przy wyjętym kluczyku ze stacyjki Pin 1 i 3 pokazuje rezystencje 15 4 i 5 tak samo 6 i 7 tak samo 8 i 9 też tak pokazuje. Kostki nie da się dobrze docisnąć powinny być takie 2 wsuwki po bokach jest tylko

Zadaj pytanie ekspertowi